- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Сот сараптамасы
Сот сараптамасы
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - заң ғылымдарының магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ОN1
құқық бұзушылық ұғымын түсіндіру, қылмыстық құқық бұзушылықты басқалардан саралау, қылмыстық теріс қылықтың, қылмыстың құрамын анықтау;
қазақстандық заңнама бойынша сот ісін жүргізудің түрлерін түсіндіру, сот ісін жүргізудің әрбір сатысының міндеттерін, дәлелдеу мәнін, іс жүргізу әрекеттерінің түрлерін, олардың негізгі ережелерін түсіну;
қылмыстың криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру, материалдық іздерді жинаудың криминалистикалық тәсілдерін меңгеру және қаралатын істердің жағдайын анықтаудағы олардың мүмкіндіктері;
іс жүргізу әрекеттерін жүргізу кезіндегі тактикалық тәсілдердің рөлін, істерді ашу мен тергеудегі қазіргі заманғы криминалистикалық технологиялардың маңызын түсіну;
ҚР сараптамалық қызметінің міндеттері мен функциялары,ұйымдастыру принциптеріне сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді жүйелеу;
сот сараптамаларын сыныптау және кешенді, қайталама және өзге де сараптамалардың процессуалды ерекшеліктерін айқындайды;
ОN2
криминалистикалық сараптаманың ерекше белгілерін арнайы білімді қолданудың бір түрі ретінде және дәлелдемелердің көзі ретінде негіздеу;
криминалистикалық сараптаманы тағайындау және жүргізу негіздерін түсіндіру,
обосноватьправа және сот сарапшысының міндеттері жүргізу кезінде сот сараптамасы;
сараптамалық қорытындының құрылымын және оның дәлелді мәнін негіздеу;
ОN3
объяснить методологию исследования объектов трасологии, судебной баллистики трасология, сот баллистикасы объектілерін ғылымның, техниканың әр түрлі салаларынан интеграциялану ретінде зерттеу әдіснамасын түсіндіру;
материалдық әлем объектілерінде - трасологиялық іздерде, атыс қаруының құрамдауыштарында, заттай дәлелдемелерде орындалған қолдарда құқық бұзушылық туралы ақпаратты көрсету заңдылықтарын түсінуді көрсету;
трасология, сот баллистикасы объектілерінің қасиеттерінің заңдылықтарын ашу);
трасология, сот баллистикасы объектілерінің жеке ұқсастығы туралы мәселелерді шешу әдістемесінің ерекшеліктерін түсіндіру;
ОN4
трасологиялық іздерді, сот-баллистикалық сараптама объектілерін зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету;
трасологиялық сараптама объектілерін зерттеу әдістемесін көрсету;
сот-баллистикалық сараптама объектілерін зерттеу әдістемесін көрсету;
ОN5
трасология, сот баллистикасы объектілерін зерттеу әдістерінің жиынтығын құру;
жалпы ғылыми әдістерді таңдау және қандай сұрақтардың қолданылатынын шешу үшін көрсету;
жаратылыстану-техникалық ғылымдардан алынған әдістерді жалпылау және қажетті техникалық-криминалистикалық құралдардың тізбесін жасау;
идентификациялық емес мәселелерді шешу сметодологиясымен сәйкестендіру мәселелерін шешу әдіснамасын салыстыру,олардың айырмашылықтарын көрсету;
Жарық микроскоптың, бинокулярлық микроскоптың, салыстырмалы микроскоптың, прибораоптикалық беттің қолдануын көрсету;
ОN6
қоршаған ортаға биологиялық іздерді (қол, аяқ киім, тіс, протектор және т. б.) көрсету бойынша эксперимент жүргізу, белгілерді зерттеу және анықтау;
қолдың, аяқтың, тістің саусақтарының папиллярлық өрнектері бойынша адамды сәйкестендіру әдістемесін қолдану;
бұзу құралының түрін анықтау әдістемесін қолдану және т. б.;
бұзу құралдарын,олардың іздері бойынша құралдарды сәйкестендіру әдістемесін қолдану.;
оқ ату кезінде патрондардың компоненттеріндегі қоршаған жағдайға әсер ету, зерттеу және белгілерді анықтау;
атыс қаруының жарамдылығын, қаруды дайындау тәсілін, өздігінен ату мүмкіндігін және баллистикалық сараптаманың басқа да сыныптамалық, диагностикалық, ситуациялық берілуін анықтау әдістемесін қолдану;
оқ, гильзадағы іздер бойынша атыс қаруын сәйкестендіру әдістемесін қолдану;
ОN7
сараптауды шешу әдістемесін қолдану;
шағылысқан ультракүлгін, инфрақызыл сәулелерде, спектрдің қызыл және инфрақызыл бөліктерінде люминесценциювтерді суретке түсіруді жүргізу; ультракүлгін сәулелік;
құжаттарды сараптаудың сәйкестендіру әдістемесін, клише және басқа да сәйкестендіру мәселелерін қолдану;
еденді анықтау, жасы және басқа шешу бойынша диагностика әдістемесін қолдану;
ОN8
ғылыми-зерттеу қызметіне, оның ішінде өз бетінше сайланған, теориялық және іс жүзінде маңызы бар, талап етілген сот және тергеу практикасына қатысу;
өзін-өзі оқыту мен оқытуды қажетті ұйымдастыру және іске асыру аспектісінде инновациялық педагогикалық қызметпен айналысу;
компьютерлік технологиялар құралдары жетістіктерінің ғылыми ізденістерін, сараптамалық зерттеулерді жүргізу кезінде пайдалану;
втрасологиялық, сот-баллистикалық сараптамаларда,құжаттарды сараптауда жаңа білім құру үшін жобаларды әзірлеу,генерациялау және енгізу;
ОN9
сараптама жүргізу,ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызмет нысандары арасында баға беру;
сараптама қызметін ұйымдастыру принциптері мен сот сараптамаларын жүргізу құқығына біліктілік куәліктерін беру туралы құқықтық нормалардың арасындағы өзара байланыс,сот сарапшыларын аттестаттаудан мерзімді өту туралы сипаттама беру;
сараптамалық қызметті ұйымдастыру принциптері мен әдістемелерді апробациялау, әдістемелерді валидациялау бойынша құқықтық нормалар арасындағы байланыс;
ғылыми білімдердің табиғи-техникалық ғылымдардың интеграциясының, криминалистикалық идентификация теориясының өзара байланысы мен рөлін көрсету;
ОN10
сараптамалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және белгілердің жалпы әдіснамасына және бағалауына сәйкес;
сараптама жүргізу міндеттері мен сарапшының құзыреттілігі арасындағы арақатынасты дәлелдеу;
негіздеу себептері письменногоотказа өндіріс сараптама илио ходатайствахэксперта;
әр түрлі сараптамалық мамандықтар білімінің интеграциясы ретінде кешенді сараптамаларды интерпретациялау;
қайта сараптама тағайындау негізділігін анықтау;
ОN11
қорытындыда қолданылған әдістемелерді кезең-кезеңмен зерттеу нәтижелерін баяндау;
тергеу, сот талқылауы барысында жауап алу кезінде өзінің сараптамалық қорытындыларын негізді түрде дәлелдей отырып,;
ОN12
командада жұмыс істеу, ымыраға келу және өз пікірін ұжымның пікірімен сәйкестендіру; патриотизм, азаматтық және төзімділік қағидаттарына негізделген позитивті коммуникативтік дағдыларды меңгеру;
оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін өзін-өзі оқытуға, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейтуге қабілетті болу;көпұлтты және көпмәдениетті ұжымда жұмыс істеуге дайын болу
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген