Магистратура
Табиғи-техногендік қауіп-қатерлер

Табиғи-техногендік қауіп-қатерлер

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

аймақтық геожүйелердің қазіргі өзекті мәселелерін талдау негіздерінде географиялық және картографиялық ақпаратты өңдеудің әртүрлі әдістерін салыстыру;
ғылыми зерттеулерді жоспарлау үшін қазіргі географияның инновациялық әдістері мен перспективалық тенденциялардың қолдануын негіздеу
қоғам үшін экологиялық және әлеуметтік-экономикалық салдарын бағалау үшін табиғи-техногендік қатерлердің көрінісі мен дамуын болжау,
әртүрлі әдістер негізінде табиғи-техногендік жүйелерді картографиялаудың оның ішінде қоршаған ортаны мониторингілеу мен бақылаудың ғарыштық спутниктік жүйелерінің жаңа тәсілдерін құрастыру;
аймақтық және ұлттық масштабтағы табиғи және техногендік қауіптер салдарының пайда болу себептерін анықтау үшін зерттеу теориясы мен әдіснамасының негізгі мәселелерін теориялау.
табиғи-техногендік жүйелерді картографиялық модельдеу және болжау кезінде цифрлық технологияларды қолданудың жаңа идеялары мен әдістерін ұсыну
геожүйелердің экологиялық жағдайын бақылау үшін қоршаған ортаның кешенді өңірлік және ұлттық мониторингін және іске асыру жолдарын ұйымдастыру;
ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды талдау негізінде табиғи-техногендік жүйелерді экологиялық жобалау мен болжаудың нәтижелері мен қорытындыларын бағалау

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Табиғи-техногендік қауіп-қатерлер
Мамандық шифры
7M05210
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Аймақтық және табиғи-техногендік жүйелер
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

Жаһандық өзгерістер және географиялық болжам
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жалпы әлемде болып жатқан жаһандық өзгерістерді негіздеу, оның салдарын және оларды шешу жолдарын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән климаттың өзгеруінің себептері, салдары және оларды шешу жолдары туралы жалпы түсініктерді; дүниедегі өткен, қазіргі және болашақ өзгерістердің физикалық табиғаты; жақын және ұзақ мерзімді перспективаға болжамдық модельдерді құрастыруды зерттейді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Казақстанның табиғи-техногендік жүйлердің экологиялық қауіп-қатерлерін картографиялау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: аймақтық, ғылыми және қолданбалы жобаларда картографиялық аспектілерді жүзеге асыру үшін инновациялық технологияларды қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән Қазақстанның геожүйесінде туындайтын экологиялық тәуекелдерді картаға түсіру әдістерін, олардың пайда болу факторларын, ГАЖ модельдеудің инновациялық технологияларын қолдануды, қашықтықтан зондтау деректерін өңдеуді, ПТС дамыту болжамын әзірлеуді, бағалауды, бағалауды, инновациялық технологияларды қолдануды, мониторинг және ПТС зерттеудің картографиялық қорын құруды зерттейді.

Қоршаған ортаны басқаруды оңтайландырудың негізгі бағыттары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: табиғи ресурстардың мемлекеттік мониторингін жүргізу және қоршаған ортаны ұтымды пайдалану принциптерін анықтау үшін аймақтық табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетті талдау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғатты пайдалану тарихын зерттейді; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; ресурстар циклі; Қазақстанның табиғи ресурстарының жалпы жағдайы; қоршаған ортаны ұтымды басқару принциптері; ресурстар үшін алымдарды қалыптастыру принциптері; табиғи ресурстарды бақылау және басқару әдістері.

Табиғи-техногенді жүйелерді үшөлшемді үлгілеу
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ПТС үш өлшемді модельдеу үшін ГАЖ геодеректерінде визуализация әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән үш өлшемді модельдеудің теориялық негіздері мен құзыреттерін, сандық байланыстарды талдау және ПТС даму заңдылықтарын, ПТС кеңістіктік деректерін құру алгоритмін, ПТС үш өлшемді модельдерінің түрлерін, үш өлшемді модельдермен жұмыс істеу құралдарын, үш өлшемді модельдерді қолдану принципін зерттейді.

Табиғи-техногендік жүйелердің жағдайы мен тұрақтылығын бағалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: табиғи және техногендік қатерлердің әртүрлі кезінде экожүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жағадайы мен тұрақтылығын бағалау әдістерін қолдану қабылеттерін қалыптастыру. Пән экожүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жағдайын бағалаудың теориялық негіздерін және қолданыстағы әдістерін; адамның табиғи процестерге араласуының жағымсыз салдарынан залалды анықтау; аумақты және оның ресурстарын экономикалық пайдаланудың оңтайлы нұсқасын таңдауды зерттейді.

Табиғи-техногендік процестерді жүйелік талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: табиғи-техногендік жүйелердің құрылымын талдаудың әдіснамасын, теориялық түсініктерін олардың даму заңдылықтары мен қалыптасу факторларын анықтау үшін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Пән геожүйелік құрылымдарды талдаудың негізгі түсініктерін, геожүйелердің кеңістік құрылымдарының геометриясын қалыптастырудағы географиялық факторларды; геожүйелердің канондық математикалық модельдері; динамиканы зерттеуде геожүйелердің морфологиялық құрылымдарын талдауды қолдану табиғи орта және тәуекелді бағалауды зерттейді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аймақтық және жергілікті табиғи-техногендік жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.

Аумақтық даму және агломерацияны басқару мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлеуметтік және экологиялық қауіп-қатерлерді талқылау негізінде аумақтарды басқару және дамыту мәселелерін шешу үшін қалалық агломерацияларды кеңістіктік талдау қабілеттерін қалыптастыру. . Пән қала аумақтарының аумақтық дамуын және делимитация әдістерін, үлкен деректер мен геоақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін; қаланың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін талдау агломерациялар, қазіргі кезеңдегі агломерациялардың қалыптасуы, дамуы және басқару ерекшеліктерін зерттейді.

Гидрологиялық-климаттық жүйелердегі экологиялық қауіп-қатердің қазіргі мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: антропогендік әрекетке байланысты гидроклиматтық жүйелер бойынша ғылыми зерттеулердің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Пән гидроклиматтық жүйенің ғаламдық мәселелерін, экстремалды ауа райы жағдайларын, климаттың су ресурстарына әсерін, бейімделуді жоспарлау, қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеу, мониторинг, климаттық тәуекелдерді болжау және бағалау, су ресурстарын басқару, әлеуметтік мәселелерді шешуін зерттейді

Қазақстанның геология-геоморфологиялық жүйелердің әдіснамалық аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: геологиялық және геоморфологиялық жүйелердің әдістемелік аспектілерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның қазіргі геологиялық және геоморфологиялық жүйелерін, қауіпті эндогендік және экзогендік процестерді бағалаудың принциптерін, күрделі геологиялық және геоморфологиялық мәліметтерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдануды; материалды өңдеу және талдау әдісін, тектоникалық және геоморфологиялық жүйелерді модельдеу; геожүйелерді бақылау принциптерін зерттейді.

Қазақстанның экологиялық-геоморфологиялық жүйесінің әдіснамалық аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:сформировать способность выявлять роль рельефа между природой и хозяйственной деятельностью человека для прогнозирования его последствий и современного состояния природной среды. Дисциплдина изучает: характеристику рельефа и рельефообразующих процессов, происхождение, возраст, внутренняя и внешняя среда их становления и развития, оценка и прогноз развития рельефа и рельефообразующих процессов и др.

Қазіргі геодинамиканың мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың қауіпті табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі терең процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, геологиялық ортаға адамның әсерін, табиғи апаттар қаупін азайту шараларын жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісіy зерттейді.

Сейсмологияның қазіргі мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, жаһандық мониторинг және сейсмикалық құбылыстарды болжау үшін сейсмологияның өзекті мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: ағымдағы зерттеулер және қазіргі заманғы міндеттер: климаттың өзгеруінің сейсмикалық белсенділікке әсерін, сейсмикалық мәліметтерді талдаудағы жасанды интеллект пен машиналық оқытудың рөлін, сонымен қатар қалалық ортадағы сейсмикалық қауіптерді зерттейді.

Табиғи және техногендік жүйелерді жүйелік талдауын геоақпараттық қамтамасыз ету
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – геоақпараттық негізді қолдану үшін табиғи және техногендік жүйелер арасындағы байланыстардың әртүрлі түрлерін анықтауды және оларды біртұтас теориялық суретке келтіруді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ландшафттардың бұзылу себептерін, табиғи-техногендік жүйелердің қалыптасуын, жүйелік тәсілдің мәнін, қоршаған ортаға әсер ету көздерін анықтауды, табиғи-техникалық жүйені зерттеу әдістерін, ықтималдық-статистикалық тәсілді, модельдеу және картаға түсіруді зерттейді.

Табиғи-техногендік жүйелерді бақылау және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жоспарлауды негіздеу және экологиялық болжамдарды нақтылау кезінде олардың жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу үшін табиғи ресурстар мониторингінің негізгі ережелерін тұжырымдау. Курс мониторингтің принциптерін және оның қоршаған ортаның сапасын бағалаудағы орнын, мониторингтің мақсатын және оның түрлерінің жіктелуін; табиғи және техногендік жүйелердің жағдайын бақылау, бағалау және бақылау әдістерін зерттейді.

Табиғи-техногендік жүйелерді экологиялық болжау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның ластануымен күресу бағытын анықтау, жағымсыз экологиялық зардаптарды барынша азайту үшін өндірісті жетілдіру, табиғатты пайдалануды ұтымды ету қабілетін тұжырымдау. Курс табиғи ортада ластаушы заттардың шоғырлану механизмдерін, олардың пайда болу ерекшеліктерін, оларға техногендік факторлардың әсерін, табиғи-экономикалық процестердің әсерін, экологиялық болжау принциптерін, болжамдық есептерді шешу жолдарын зерттейді.

Табиғи-техногендік жүйелердің қазіргі мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, адамның геологиялық ортаға әсерін, табиғи апаттар қаупін төмендету бойынша шараларды жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісін зерттейді.

Табиғи-техногендік қауіп-қатерлерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - басқару жүйесін әзірлеу үшін техносфера процестері мен объектілерінің тәуекелдерін бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курс жүйелік талдау негіздерін, тәуекелдерді және үдерістерді моделдеуді, жүйелерді әзірлеуді және енгізуді зерттейді. басқару; бағдарламалық талдау, бағалау және тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ететін өнімдер.

Төтенше жағдайды болжау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: төтенше жағдайларда, әскери іс-қимылдар кезінде немесе осы әрекеттердің нәтижесінде қауіп төнген және қауіп төнген жағдайда шебер және барабар іс-әрекеттерге дайындықты арттыру қабілеттерін қалыптастыру. Пән басқару қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздерін зерттейді; адамдарға және қоршаған ортаға рұқсат етілген теріс әсерлердің нормативтік деңгейлері; қоршаған ортадағы қауіптердің адамға әсер ету механизмдері; қауіпті, аса қауіпті аймақтар, рұқсат етілген қауіп аймақтары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген