Магистратура
Биология

Биология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыра білу, өткізу, сонымен қатар білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды дайындай білу;
2. ғылыми биологиялық зерттеулердің деңгейін ботаника, зоология, клеткалық биология, эмбриология, молекулалық биология, биоинженерия салаларында ғылыми мәліметтерді өңдеуді, биометриялауды, түсіндіруді кең таралған қазіргі заманғы әдістер арқылы жетілдіру;
3. биология, биотехнология, экология, медицина, білім беру салаларында ғылыми зерттеулер мен теорияларды жүйелей, әзірлей және жоспарлай білу және сыни бағалай білу және мәселелерді кәсіби деңгейде шеше алу;
4. оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми, өндірістік қызметтерде проблемалық мәселелерді шешу барысында бастапқы теориялық ұстанымдарды таңдап қолдану кезінде биологияның қазіргі заманғы бағыттарының концепциясы мен ғылыми теориясын жүйелей және түсіндіре білу;
5. биология салаларымен және онымен аралас яғни, медицина, ауыл шаруашылығы, экология, биотехнология қызмет салаларында практикалық міндеттерді шешу кезінде ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаларды және жобаларды іске асыра білу;
6. жаңа дәрілік препараттарды, микроорганизмдер штаммдарын, ауыл шаруашылығында өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін, ГМО жасау мақсатында биология, химия, физика, АТ, медицина, ауыл шаруашылығы салаларында пәнаралық зерттеулер жүргізе білу;
7. биология және биотехнология салаларында меңгерілген зерттеу технологиялары арқылы ғылыми әлемдік көзқарасты негізге ала отырып кешенді зерттеу жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру, заманауи компьютерлік технологияларды қолдана отырып тәуелсіз биологиялық зерттеулерді жүзеге асыру үшін бағдарламалық өнімдерді қолдана білу;
8. биоэтика қағидаларына негізделген ғылыми-зерттеу қызметін құру; жұмыс сапасына және нәтижелердің ғылыми дәлдігіне, биоәртүрлілікті сақтауға және қорғауға, адам құқықтары мен денсаулығына жеке жауапты болады;
9. биотехнология және биология салаларында қолданылатын жартылай өндірістің тәжірибелік сатыларының схемасын жасау және осыны негізге ала отырып технологиялық процестерді жүзеге асыру;
10. биология және аралас салалардағы, соның ішінде экология, медицина, ауыл шаруашылығы, биотехнологияда ғылыми өнімдерді бағалай білу және рецензия беру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Биология
Мамандық шифры
7M05101
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Баған клеткалары және клеткалық терапия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: баған клеткалардың құрылысы мен қызметін, in vivo и in vitro жағдайларындағы баған клеткалардың морфофункционалдық ерекшеліктерін, көп клеткалы организмдердің дамуындағы баған клеткалардың рөлін зерттеумен қатар заманауи және арнаулы теория жағдайында маркерлердің ақпараттары көмегімен клетканың потенттілік деңейін; қалыпты және патологиялық жағдайлардағы баған және дифференцацияланған клеткалардың арасындағы байланысты түсіндіру.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистратурада оқу барысында мақала жазу, ауызша баяндама жасау, постерлік баяндама жасау, көрме бөлімдерін ұйымдастыру және ғылыми пікірталастарға қатысу дағдыларын шыңдау арқылы ғылымның заманауи даму деңгейіне сәйкес келетін қажетті құзыреттер кешенін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттарда келесі дағдыларды дамыту: мәліметтер қорын, әдебиеттерді, жобаларды, платформаларды және басқа дереккөздерді рефераттар, шолу және эксперименттік мақалалар, гранттық ұсыныстар, дәрістер, презентациялар, баяндамалар дайындау үшін қолдану; ғылыми-тәжірибелік конференциялар, онлайн іс-шаралар, ғылыми семинарлар ұйымдастыру, халықаралық форумдар мен кездесулерге қатысу.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Клетка биологиясы және клетка технологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – клетка биологиясының қазіргі заманғы мәселелері мен жетістіктері, клетканы зерттеудің қазіргі заманғы молекулалық-генетикалық, биотехнологиялық әдістері, соңғы ғылыми жағынан маңызды ретроспективті және клеткалар мен клеткаішілік құрылымдардың ашылуын меңгеру; сондай-ақ баған клеткаларының бағытталған дифференциациясын кәсіби зерттеу мақсатында клетка биологиясы және биомедицина саласындағы магистрлердің білімін тереңдету және олардың клеткалық терапияда, ұлпа инженериясында қолданылуын түсіндіру.

Өсімдік метаболиттері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: өсімдік тектес шикізаттан алынатын дәрілік заттардың негізгі мәселелері бойынша білімді дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: фармакологиялық белсенді заттардың көзі ретінде дәрілік өсімдіктерді зерттеу; дәрілік өсімдіктердің ресурстық және тауарлық зерттеулері; өсімдік шикізатын алғашқы өңдеу өнімдері; заттардың фармакологиялық әрекеті.

Теориялық биология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: тірі және тіршілік туралы білімнің биологиялық тұжырымдамаларының негізінде жатқан теориялар туралы түсінік қалыптастыру: теориялық биология заңдарының тірі жүйелерге қолданылуын жүйелеу; биологиялық құбылыстар мен процестердің, олардың физикалық және химиялық негіздерінің тұтас көрінісін дәлелдеу, тапсырмаларды тұжырымдауға және зерттеу жоспарын құруға мүмкіндік беретін эволюцияның болмай қоймайтындығын негіздеу.

Функционалдық фитоценология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту курсы өсімдіктер бірлестігінің динамикасының әртүрлі формаларын – маусымдық, флуктуациялық, сукцессиялық және эволюциялық және өсімдік жамылғысының тарихи динамикасының факторларын зерттеуге арналған, өсімдіктер арасындағы байланыс түрлерін, құрамы мен құрылымының қалыптасу механизмдерін, өсімдіктер қауымдастығы, өсімдіктердің популяциялық биологиясы, өсімдік жамылғысының өндірісі мәселелері қарастырылады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам және жануарлар эмбриологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттарда адам және жануарлардың эмбриональдық жалпы даму заңдылықтары жайлы білімін қалыптастыру, адам эмбриогенезінің басқа сүтқоректілермен салыстырғандағы ерекшеліктерін, ағзалардың дифференцировкасы және өсу хронологиясы, қоршаған орта факторларының дамуға әсерін қалыптастыру;қолданбалы эволюциялық биологияның заманауи әдістерін: балық шаруашылығы және мал шаруашылығында жасанды ұрықтандыруды енгізу, эмбриондарды трансплантациялау, криоконсервация, клондау, трансгенді жануарлар мен өсімдіктерді жарыққа шығару болып табылады.

Ген экспрессиясының реттелуі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарға гендердің экспрессиясын реттеу генетикалық процестер жайында түсініктер қалыптастыру; гендер экспрессиясының реттелуінің жалпы заңдылықтары мен ген экспрессиясына спецификалық ерекшеліктерінің әсерін білуді және түсінуді көрсету. Гендер экспрессиясының механизмі мен бақылау транскрипция деңгейінде, біріншілік транскриптті өңдеу деңгейінде, жетілген мРНҚ-ны тасымалдау үшін іріктеу кезінде, цитоплазмаға трансляциялау деңгейінде –рибосомаларға трансляцияға арналған мРНҚ цитоплазмада іріктеу, белок белсенділігі деңгейінде түсінік беру.

Ген экспрессиясының реттелуі және гормондардың әсер ету механизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарға гендердің экспрессиясын реттеу және гормондар биохимиясы саласындағы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, биохимиялық процестердің механизмдерін жүзеге асыруда молекулалық, субклеткалық деңгейде гормондардың реттеуші рөлі туралы физиологиялық, генетикалық және иммунологиялық процестер жайында түсініктер қалыптастыру.

Генетикадағы технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың молекулалық клондау стратегиялары, рекомбинантты ДНҚ алу әдістері, амплификация және секвенирлеу, селекциялық технологияларды қолданудың іргелі ережелері және олардың генетикалық заңдылықтарға сәйкестігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Гендік инженерия мен селекцияны вакциналарды алуда, трансгенді және қоршаған ортаға төзімді өсімдіктерді, гендік терапияда және регенеративті медицинада практикалық қолдану.

Гормондардың әсер етуінің физиологиялық механизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: гормондардың физиологиялық әсер ету механизмдері туралы, физиологиялық, биохимиялық және иммунологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асырудағы гормондардың молекулалық деңгейде реттеуші рөлі туралы білімдерін және нейрогормональды реттелу механизмдерін сипаттай білуді дамыту. Организмнің жеке жүйелерінің және жалпы организмнің сыртқы ортамен әрекеттесуін қамтамасыз ететін вегетативті функциялар мен механизмдердің әсерін түсіндіру.

Ғылымдағы және медицинадағы лазерлер мен талшықты оптика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – лазерлер мен талшықты оптиканы зерттеу мақсаттарында және диагностикада пайдалану қабілетін, биомедициналық зерттеулер үшін визуализация жүйелерінде талшықты-оптикалық жабдықты пайдалану шекараларын бағалау қабілетін қалыптастыру. . Пән оқуға бағытталған: лазерлердің әртүрлі түрлерін және оларды диагностика мен терапияда қолдану әдістерін, оптикалық талшықтардың түрлерін, клиникалық және зертханалық медициналық жабдықтарды.

Жануарлардың салыстырмалы морфологиясы мен эмбриологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Омыртқалы жануарлардың әртүрлі жүйелеріндегі морфологияның ерекшеліктерін салыстырмалы түрде ашу, омыртқалы жануарлардың шығу тегі мен филогениясын зерттеу. Омыртқалылар қатарындағы жүйелердің эволюциялық өзгеруін, даму мен эволюцияның өзара байланысын көрсету. Эмбриогенездің ерекшеліктерін зерттеу, омыртқасыз жануарлардың әртүрлі таксондарындағы жалпы заңдылықтарды анықтау. Құрсақішілік даму кезінде тірі тууды және эмбриональды бейімделуді қарастыру.

Жүрек-қантамырлар жүйесі мен ағзаның қызметін реттеудің молекулалық механизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ағза қызметін реттеудің молекулалық механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыру және қан айналымы физиологиясы туралы білімдерін көрсете білу, жүрек пен қан тамырларының физиологиялық ерекшеліктерін, қанның қозғалысын қамтамасыз ету механизмдерін түсіндіру. қан тамырларының тұйық жүйесі арқылы ағзадағы реттеу процестері мен құбылыстарын және жүрек-тамыр жүйесінің физиологиялық механизмдерін, сыртқы орта факторларының әсерін талдай білу.

Заманауи биофизикалық зерттеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: заманауи биофизикалық зерттеу әдістерінің ерекшеліктері мен объектілері жөнінде, биологиялық процестер мен құбылыстарға негізгі биофизикалық көзқарастарды тереңдетілген түрде кең білім беру, заманауи биофизикалық зерттеу әдістерінің негізгі заңдарымен және принциптерімен, зерттеу жұмыстарында заманауи биофизикалық зерттеу әдістерімен таныстыру.

Заманауи ботаникалық және биофизикалық зерттеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда қазіргі биологияның іргелі биологиялық концепциялары, зерттеу әдістері туралы білімдерін қолдану құзіреттілігін және алған дағдылары мен білімдерін ғылыми, өндірістік қызметті ұйымдастыруда қолдана білу дағдыларын және әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелердің тұрақтылығын анықтайтын механизмдер туралы, организм мен қоршаған ортаның өзара байланысының механизмдері туралы білімін қалыптастыру.

Зертханалық жануарлар туралы ғылым және зоотехника
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: эксперименттік зерттеулерді жүргізу және жоспарлау әдістерін ашу, этиканы сақтай отырып, эксперименттік зертханалық жануарларды өңдеу, алынған эксперименттік деректерді талдай білу. Клиникаға дейінгі ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі ережелерін зерттеу. Зоотехникалық және биологиялық зерттеулер әдістері, эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, статистикалық өңдеу және зерттеу нәтижелерін бағалау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

Клеткалардың қартаюы және антиэйджинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: клеткалық, организмдік, молекулалық деңгейде қартаю және қартаюға қарсы механизмдерді зерделеу арқылы геронтология және биомедицина саласындағы молекулалық және клеткалық биологияның маңызды мәселелерін шешу үшін магистранттардың қабілетін дамыту, алған білімдері мен дағдыларын болашақ кәсіби қызметінде қолдану.

Қалалық флористика және жасыл сәулет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту курсы қала флорасының қазіргі тұжырымдамасына, елді мекендер флорасының генезисіне және қала флорасының құрамы мен фракциясына талдау жасау ерекшеліктеріне қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Интерьер мен ландшафттардың фитокомпозицияларын құру, пайдалану және сақтауда кешенді экологиялық тәсілді қолдану дағдыларын меңгеру.

Молекулалық диагностика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ДНҚ, РНҚ және ақуызды талдаудың нақты әдістеріне негізделген тиімді диагностиканың принциптері мен мүмкіндіктері жайлы түсініктерді қалыптастыру. Молекулалық диагностика жеке даму тәуекелін бағалап көптеген патологияларды, тұқым қуалайтын және онкологиялық ауруларды анықтайды, қылмыстық және сот-медициналық ДНҚ дактилоскопия жүргізу.

Омыртқалылардың таксономиясы, филогенезі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биологиялық әртүрліліктің құрылымын, мазмұны мен шежіресін ашатын таксономиялық ақпараттық база ретінде филогенетикалық жүйелеу түсінігін; жануарлардың әртүрлі таксондары арасында туыстық қатынас орнатуды; эволюцияның синтетездік теориясының өзекті мәселелерін ажырата білуді;эволюциялық биологияның шешілмеген сауалдарының мәнін түсіндіруді қалыптастырады.

Омыртқалылардың таксономиясы, филогенезі және эволюциялық биология мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:биологиялық әртүрліліктің құрылымын, мазмұны мен шежіресін ашатын таксономиялық ақпараттық база ретінде филогенетикалық жүйелеу түсінігін қалыптастыру. Жүйені құрудың ежелгі, классикалық және заманауи әдістемелік тәсілдері, омыртқалы жануарлардың әртүрлі таксондар арасында туыстық қарым-қатынас орнату туралы ұғымды ашу.Шығу тегі-ұрпақ байланыстарының нақты көрінісі қайта құрылған генеалогиялық бұтақты құру әдістерімен таныстыру.

Өсімдіктердегі улар туралы ғылым
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: улы өсімдіктердің токсикологиясы және олардың адам мен жануарларға әсері туралы білімдерін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: улы өсімдіктердің морфологиялық ерекшеліктері, таралу аймағы, өсу орны, улы өсімдіктермен улану пайда болуы мүмкін жағдайлар, уланудың клиникалық көрінісі және алдын алу.

Репродуктивті биология және өсімдіктерді мәделиендіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жабықтұқымды өсімдіктердің репродуктивті биологиясының негізгі мәселелері бойынша білімдерін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктердің көбею әдістері, амфимиксис және апомиксис, өсімдіктердің көбеюге өтуі, өсімдік эмбриологиясы, гүлдену және тозаңдану, тұқым өнімділігі, тұқымның тыныштануы, гетерокарпиясы, тұқымның таралуы және тұқымның регенерациясы. Зерттеудің перспективалық бағыттары мен әдістеріне көп көңіл бөлінеді.

Тотығу стресінің механизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттар арасында биожүйелердің функциялары мен дисфункциясын талдау үшін қажетті тотығу стрессінің механизмдері туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру және оттегі мен тотықтырғыштардың биожүйеге әсер етуінің негізгі заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. . Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: гликолиз, тыныс алу, асқын тотығу, преоксиданттар, антиоксиданттар, бос радикалдар, бейімделу синдромы, энергияның өзгеруі және т.б.

Ұлпалар биологиясының қазіргі мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: гистогенездің қазіргі өзекті проблемаларымен, клеткалардың ұйымдасуы және ұлпалардың регенерациясы, бағаналы клеткалардың регенерациядағы рөлі, біртекті клеткалардағы айырмашылықтардың пайда болу мәнін түсіндіру, нәтижесінде организмде белгілі қызмет атқаруға қабілетті маманданған клеткалар, ұлпалар мен мүшелерді және басқа да клеткалармен байланысы жайлы білімді қалыптастыру.

Фитоиндикация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту курсында биологиялық мониторинг түсінігі және оны ұйымдастыру принциптері, тірі және өлі табиғат арасындағы байланыстары, ортаны биотестілеу және қалалық аумақтың биомониторингі қарастырылады, сондай-ақ өсімдікті шаруашылықтың әр саласында және қоршаған ортаның ластану дәрежесінде анықтауда көрсеткіш (индикатор) ретінде пайдаланудың ғылыми бағыттары меңгеріледі.

Ісік процесінің механизмі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ісік клеткаларының түзілу механизмдерін, олардың бөлінуін, өсуін, жетілуін, идентификациясын және диагностикасын зерттеу арқылы клетка биологиясы және биомедицина саласындағы маңызды мәселелерді шешуге магистранттардың қабілетін дамыту және болашақ кәсіби қызметінде алған білімдері мен дағдыларын өз мақсаттарында пайдалана білу.

Эволюциялық биология мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биологиялық әртүрліліктің құрылымын, эволюцияның синтездік теориясының өзекті мәселелерін ажырата білуге; эволюциялық биологияның шешілмеген сауалдарының мәнін түсіндіруге, жануарлар филогенезін қайта құруға негізделген және эволюциялық биологияның әдістерін: кладистикалық әдістерін; эволюциялық даму биологиясының принциптерін; эволюцияның синтездік теориясының қазіргі мәселелерін; тәжірибелік эволюциялық биологияның жетістіктері мен эволюциялық биологияның шешілмеген сауалдарын түсіндіру.

Экожүйенің және хронобиологияның биофизикалық мониторниг жасау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жануарлар дүниесіндегі ырғақтық процестердің заңдылықтары, олардың қоршаған орта циклдерімен байланысы, тірі организмдер ішіндегі процестердің ішкі синхронизациясының принциптері, сонымен қатар, сондай-ақ организмдердің аса маңызды функционалдық жүйелерінің жағдайын бақылау үшін люминесценттік және флюориметриялық әдістерді пайдалана отырып, биофизикалық процестердің бұзылуын аспаптық анықтауға негізделген экожүйелердің биофизикалық мониторингінің принциптері жайында түсініктерді қалыптастыру.

Эпигенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: организмнің дамуы немесе жасушаның бөлінуі кезіндегі гендік белсенділіктің тұқым қуалайтын өзгерістерін, жануарлар организмінің эпигенетикалық даму процестерін, олардың бірлігі мен қоршаған ортамен қарым-қатынасын; организмді эпигенетикалық зерттеудің әртүрлі эксперименттік әдістерін тәжірибеде қолдану білуді түсіндіру.

Эпигенетика және гуморальды реттелу факторлары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – организмнің дамуы немесе жасушаның бөлінуі кезіндегі гендік белсенділіктің тұқым қуалайтын өзгерістерін зерттейтін эпигенетика туралы және организмнің сұйық орталары (қан, лимфа, ұлпа сұйықтығы) арқылы гормондардың, мүшелер мен ұлпалардың тіршілік әрекеті барысында жүзеге асырылатын физиологиялық және биохимиялық процестерді үйлестіруден тұратын гуморальды реттелу процестері жайында түсініктерді қалыптастыру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген