- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Орыс тілі мен әдебиеті
Орыс тілі мен әдебиеті
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
Осы білім беру бағдарламасының соңында магистранттар:
РО1 Дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде тарих пен ғылым философиясының негізгі кезеңдерін жүйелі түсінуді көрсету. Заманауи ғылыми парадигмалар аясында гносеологияның, педагогиканың, психологияның теориялық-әдіснамалық принциптерін, ұғымдық-терминологиялық аппаратын түсіндіру. Әлемнің жалпы ғылыми картинасында философияның рөлін анықтау. Жалпы білім беру жүйесінің және педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін анықтау. ЖОО оқытушысы қызметінің мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру.
РО2 Жоғары мектеп педагогикасының психологиялық-педагогикалық білімі негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістерін сыни бағалау.
РО3 Тіл білімінің заманауи парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Тіл білімі саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Сыртқы лингвистиканың әртүрлі бағыттарын: когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, мәтін лингвистикасы, Интернет-лингвистика, лингвоконфликтология, гендерлік лингвистика, юрислингвистика және т. б. қалыптастыратын ғылыми білім жүйесіндегі интегративті үрдістерді ескере отырып, тіл фактілерін зерттеу.
РО4 Әдебиеттанудың қазіргі парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Әдебиеттану саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Әдебиеттанудың жетекші бағыттары: өмірбаяндық, салыстырмалы, морфологиялық, құрылымдық-семантикалық, гендерлік, когнитивті әдебиеттану, рецептивті сын тұрғысынан әдебиет фактілерін зерттеу.
РО5 Оқу-кәсіби және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу барысында ғылым философиясының, психология мен педагогиканың принциптері, заңдары мен санаттары негізінде жаңа білім беру. Кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру.
РО6 Тіл және әдебиет саласында өзіндік ғылыми зерттеу бағдарламасын құру. Кешенді ғылыми зерттеуді жоспарлау. Ғылыми зерттеу әдістемесінің негізгі принциптерін түсіндіру, оларды оқу-зерттеу жобаларын әзірлеуде қолдану. Ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми есептер, аналитикалық шолулар, аннотациялар, реферат-шолулар, ғылыми мақалалар және т. б. түрінде ресімдеу.
РО7 Қазіргі лингвистиканың әртүрлі бағыттары контекстінде тілдік және тілдік материалдарды зерттеу әдіснамасын қолдану. Ғылыми-зерттеу қызметінде тілдік фактілерді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: контент-талдау, логикалық-мағыналық моделдеу, трансформациялық талдау, статистикалық талдау,психолингвистика және социолингвистикалық талдау. Қандай да бір ғылыми бағыт шеңберінде социумның түрлі салаларында тілдік үрдістерді талдау үшін тәжірибелік әдістерді қолдану. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану.
РО8 Әдебиеттанулық зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру. Әдеби шығармаларды зерттеуге қатысты талдаудың қазіргі әдістерін сыни бағалау. Көркем мәтінді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: мәтінішілік (имманенттік) және контекстуалды талдау; өмірбаяндық, психологиялық, психоаналитикалық, архетиптік, феноменологиялық; формальды, құрылымдық; мәдени-тарихи, салыстырмалы, салыстырмалы-тарихи, социологиялық, мифопоэтикалық, дәлелді, интертекстуалды; герменевтикалық.
РО9 Ғылым философиясының принциптерін ескере отырып, ғылыми мәселелерді шешу кезінде дербестік пен өзіндік тәсілді көрсету. Гуманитарлық білім контекстінде педагогика, психология саласында жаңа ғылыми фактілерді құру.
РО10 Тіл білімі саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контекстерде лингвистикалық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында лингвистика мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
ON11 Әдебиеттану саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контексттерде әдебиеттанулық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында Әдебиеттану мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
РО12 Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін шешу үшін қоғамдағы дұрыс және төзімді өзара іс-қимылға, әлеуметтік өзара іс-қимылға және ынтымақтастыққа дайын болу. Адресаттың қызығушылықтарына, дайындық деңгейіне және көңіл-күйіне сәйкес тілдік мінез-құлықтың түрі мен тактикасын түзету, тілдік өзара әрекеттесудің тиімді тәсілдерін табу қабілетіне ие бола алады.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген