Магистратура
Орыс тілі мен әдебиеті (РХДУ)

Орыс тілі мен әдебиеті (РХДУ)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасының соңында магистранттар:
РО1 Дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде тарих пен ғылым философиясының негізгі кезеңдерін жүйелі түсінуді көрсету. Заманауи ғылыми парадигмалар аясында гносеологияның, педагогиканың, психологияның теориялық-әдіснамалық принциптерін, ұғымдық-терминологиялық аппаратын түсіндіру. Әлемнің жалпы ғылыми картинасында философияның рөлін анықтау. Жалпы білім беру жүйесінің және педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін анықтау. ЖОО оқытушысы қызметінің мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру.
РО2 Жоғары мектеп педагогикасының психологиялық-педагогикалық білімі негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістерін сыни бағалау.
РО3 Тіл білімінің заманауи парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Тіл білімі саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Сыртқы лингвистиканың әртүрлі бағыттарын: когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, мәтін лингвистикасы, Интернет-лингвистика, лингвоконфликтология, гендерлік лингвистика, юрислингвистика және т. б. қалыптастыратын ғылыми білім жүйесіндегі интегративті үрдістерді ескере отырып, тіл фактілерін зерттеу.
РО4 Әдебиеттанудың қазіргі парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Әдебиеттану саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Әдебиеттанудың жетекші бағыттары: өмірбаяндық, салыстырмалы, морфологиялық, құрылымдық-семантикалық, гендерлік, когнитивті әдебиеттану, рецептивті сын тұрғысынан әдебиет фактілерін зерттеу.
РО5 Оқу-кәсіби және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу барысында ғылым философиясының, психология мен педагогиканың принциптері, заңдары мен санаттары негізінде жаңа білім беру. Кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру.
РО6 Тіл және әдебиет саласында өзіндік ғылыми зерттеу бағдарламасын құру. Кешенді ғылыми зерттеуді жоспарлау. Ғылыми зерттеу әдістемесінің негізгі принциптерін түсіндіру, оларды оқу-зерттеу жобаларын әзірлеуде қолдану. Ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми есептер, аналитикалық шолулар, аннотациялар, реферат-шолулар, ғылыми мақалалар және т. б. түрінде ресімдеу.
РО7 Қазіргі лингвистиканың әртүрлі бағыттары контекстінде тілдік және тілдік материалдарды зерттеу әдіснамасын қолдану. Ғылыми-зерттеу қызметінде тілдік фактілерді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: контент-талдау, логикалық-мағыналық моделдеу, трансформациялық талдау, статистикалық талдау,психолингвистика және социолингвистикалық талдау. Қандай да бір ғылыми бағыт шеңберінде социумның түрлі салаларында тілдік үрдістерді талдау үшін тәжірибелік әдістерді қолдану. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану.
РО8 Әдебиеттанулық зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру. Әдеби шығармаларды зерттеуге қатысты талдаудың қазіргі әдістерін сыни бағалау. Көркем мәтінді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: мәтінішілік (имманенттік) және контекстуалды талдау; өмірбаяндық, психологиялық, психоаналитикалық, архетиптік, феноменологиялық; формальды, құрылымдық; мәдени-тарихи, салыстырмалы, салыстырмалы-тарихи, социологиялық, мифопоэтикалық, дәлелді, интертекстуалды; герменевтикалық.
РО9 Ғылым философиясының принциптерін ескере отырып, ғылыми мәселелерді шешу кезінде дербестік пен өзіндік тәсілді көрсету. Гуманитарлық білім контекстінде педагогика, психология саласында жаңа ғылыми фактілерді құру.
РО10 Тіл білімі саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контекстерде лингвистикалық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында лингвистика мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
ON11 Әдебиеттану саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контексттерде әдебиеттанулық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында Әдебиеттану мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
РО12 Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін шешу үшін қоғамдағы дұрыс және төзімді өзара іс-қимылға, әлеуметтік өзара іс-қимылға және ынтымақтастыққа дайын болу. Адресаттың қызығушылықтарына, дайындық деңгейіне және көңіл-күйіне сәйкес тілдік мінез-құлықтың түрі мен тактикасын түзету, тілдік өзара әрекеттесудің тиімді тәсілдерін табу қабілетіне ие бола алады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс тілі мен әдебиеті (РХДУ)
Мамандық шифры
7M01703
Факультеті
Филология

пәндер

Ақпараттық технологиялар
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаттары мен міндеттері: программалау тілінің синтаксисі мен семантикасы, негізгі модельдер, программалау жолдары мен тәсілдері; программалаудың тілінің негізгі конструкциялары үшін жазбаның алгоритмін, үлгілердің және деректердің құрылымдары; жобалар және бағдарламалар зерттемесінің технологияларын; Мазмұны: лексикалық талдау, синтаксистік талдау, бағдарламалық қамсыздандыруды тиімді жүзеге асуы; бірнеше қатарлас есептеуші қалыптың және аспаптың игерушіліктері; Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық: Студент білуі керек: программалаудың парадигмасын, программалау тілінің синтаксисы және семантикасын, негізгі модельдерді, программалаудың әдіс-айлаларын; Пайдалана білуі керек: программалау тілінің негізі конструкциялары үшін жазбаның алгоритмін, үлгілердің және деректердің құрылымдарын; Дағдылану керек: тиімді алгоритмдарды және оларды программалаудың түрлі тілдерінде іске асыру; лексикалық талдау, синтаксистік талдау, бағдарламалық қамсыздандыруды тиімді жүзеге асуы;

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дискурс туралы ғылыми ақпарат негізінде магистранттарды зерттеу мен сараптаудың әртүрлі әдістемелеріне, талдаудың релевантты әдістемелерін таңдауға, оны жүргізу алгоритмдерін сипаттауға үйрету. Курс бағдарламасы жобалық зерттеу форматында жүзеге асырылады және білім беру мен кәсіби міндеттерді шешу үшін филологиялық білімді синтездеу және трансформациялау қабілеттілігінің қалыптасуын қамтамасыз етеді.

Креативті лингвистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: - қазіргі заманғы лингвистикадағы жаңа бағытты ұсыну; - қазіргі заманғы орыс тілінің шығармашылық түрлерінде лингвокреативті ойлаудың ерекшеліктерін және оны жүзеге асыру жолдарын таныстыру; - шығармашылық құбылыстарды әртүрлі мәтіндерде (сөйлесу, көркемдік, медиа мәтіндерінде) талдау дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс кездейсоқ және ықтимал сөздер мен формалар, тілдік ойын, тілдік аномалия туралы түсінік береді. Курсты оқу барысында магистранттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - заманауи ақпараттық технологияларды ғана емес, дәстүрлі әдістермен ғана емес, заманауи тілдік материалдарды жинау және талдау дағдысы; - жиналған тілдік («шығармашылық») материалды презентация түрінде көрсету мүмкіндігі. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Шығармашылық лингвистиканың көлемі мен міндеттері. Лингвокреативті ойлау. Лингвокреативті, креативті, шығармашылықты. Қазіргі орыс тіліндегі «шығармашылық» белгісі. Лингвистикалық ойлаудың түрлері мен функциялары. Сөйлеуді құру тұжырымдамасы. Шығармашылық түрлер - шығармашылық аймақтары. Интернет тілінің кеңістігі. Тілдің эстетикалық функциясы. Көркем мәтіннен тыс тілдің эстетикалық функциясын жүзеге асыру. Тілдік аномалия. Жүйе және узус. Кездейсоқ және тілдк әлеует. Лингвистикалық ауытқулардың түсінігі, олардың түрлері. Узус жүйесінің антиномиясы. Көркем мәтіндегі тіл ауытқулары. Көркем мәтіннен тыс тілдік ауытқулар: медиа мәтіндері, мәтінді мәтіндер. Окказионалдылық және окказионализм. Кездейсоқтардың дифференциалды белгілері. Функционалды диспозициялық белгілер. Тілдік ойындар, оның түрлері мен функциялары. Тіл ойындарының концепциясы. Тілдік ойындардың анықтамасы. Тіл ойындары және күлдіргі қызметтер. Тілдік ойын және ақыл. Көркем мәтінде тілдік ойын рөлі. Қазіргі медиа мәтіндеріндегі тілдік ойын рөлі. Тілдік ойындардың түрлері. БАҚ мәтінінде «полисемантикалық» тілдік ойын түрі.

Күміс ғасыр философиясы мен поэзиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - - магистранттарды «күміс ғасыры» кезеңінің өнер, ең алдымен әдебиетке қатысты білімдерін кеңейту; - білім алушыларға рухани өмірдің мәнін, құрылымын, құндылықтарын, классикалық мұрасын жақсы түсінуге көмектесу; - магистранттарды ұлттық және әлемдік классиктердің байлығымен таныстыру; XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басындағы мәдениеттің негізгі парадигмалары, пәннің «табиғаты», поэтикасы және кең мәдени-тарихи контекстіндегі басым паттерлерді зерттеу; - өнер туындыларын эстетикалық қабылдауды білу, мәдениет, эстетикалық қажеттіліктер мен қабілеттерін дамыту. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: «Күміс ғасырдың» жетекші авторларының шығармашылығын білу; «Күміс ғасыр» көркемдік парадигмасы туралы білім алу; Әдеби мәтіндерді кеңірек мәдени контекстте қабылдауға және осы контекстті дербес қайта құруға қабілетті болу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғасырлар тоғысы «өтпелі дәуір» ретінде. Әлемдегі суреттегі негізгі өзгерістер. Позитивизм философия дағдарысы. Мистикалық көңіл-күйді күшейту. Апокалиптикалық мотивтер. Өмір мен жұмыс арасындағы шекараны жою. Әлемді түсіну барысында өнердің рөлін күшейту. Өмірді құру проблемалары: В. Брюсов («Жыртқыш періште»), В. Соловьев («теугрия» термині), А. Блок және А. Белый, Н.С. Гумилев («Романтикалық гүлдер» бірінші басылымына арналған). «Күміс ғасыр»: тұжырымдаманың тарихы, кезеңділік мәселелері. Тұжырымдаманың тарихы: қымбат металдар атауы бойынша дәуірлерге бөлу: «алтын ғасыр», «күміс ғасыр» және т.б. (Гесиод, Овидий). Орыс әдебиетінде бұл бөлім айрықша сұранысқа ие болды: «алтын ғасыр» (Пушкин дәуірі), «күміс ғасыр». «Күміс ғасыр» терминінің «авторын» іздестіру. Күміс ғасыр: кезеңділік проблемалары дәуірдің шекаралары. «Күміс ғасырдың» «басы» мен «аяқталуын» таңдаудың түрлі нұсқалары: әдеби процестің тікелей қатысушылары (В.В.Розанов, В.Вейдле, Н.А.Оцуп), совет әдебиетінің зерттеушілері, заманауи зерттеушілер.

Лингвистикалық зерттеудің әдістері мен әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдарын сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пәннің бағыты қазіргі заманғы тәсілдерге сәйкес лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін жіктеу және жүйелеу.

Лингвистикалық зерттеулерді жоспарлау
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеулердің жоспарлау нысандары, әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т.б.) тұжырымдауға; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтауға, лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеуге, алынған нәтижелер жүйесін дәлелді түрде ұсынуға және оларды ғылыми білім контекстіне қосуға қабілетті. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. зерттеудің паспорттық деректерін қалыптастыру (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т. б.).); 2. ақпараттық іздеу технологиясын меңгеру 3. зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау; 4. лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеу; 5. алынған нәтижелер жүйесін дәлелді ұсыну; 6. оларды ғылыми білім контекстіне енгізу. 7. ғылыми зерттеу жоспарына сараптама жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - ішкі лингвистика және зерттеу әдістері (индукция және дедукция, қайта құру және т. б.)); - сыртқы лингвистика және зерттеу әдістері (верификация, дәлелдеме, дәлелдеме); - лингвистикадағы корпустық әдістер; - зерттеу жобасы бойынша ақпараттық іздеу: кітапханалық және электрондық ресурстар; - зерттеу материалдарын жүйелеу, талдау; - зерттеу нәтижелерінің сипаттамасы; - жоба мәтінін және оның презентациясын рәсімдеу.

Лингвистикалық талдаудың құрылымдық-семантикалық технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы құрылымдық әдістің, модельдеудің, трансформациялық, семантикалық, контекстологиялық талдаудың технологияларын қолдана отырып, зерттеулерді жүргізудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән оқу барысында берілген технологияларды құрастырудың негіздері мен принциптерін, Ю. М. Лотман, М. Н.Кожина еңбектерінің негізінде оқып білуге бағытталған.

Лингвистикалық экспертиза
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: құқықтық лингвистиканың ғылыми әдістемесіне сүйене отырып, сараптамалық қызметтің қолданбалы мәселелерін және лингвистикалық сараптаманы осы қызметтің бір түрі ретінде қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: - лингвистикалық сараптаманы юрислингистиканың теориялық принциптері мен ережелері контексіндегі сараптамалық қызметтің бір түрі ретінде ұсыну; - сараптамалық міндеттерді шешу үшін сот-лингвистикалық сараптама әдістері мен әдістерін таңдауды түсіндіреді; - сот-лингвистикалық сараптаманың сараптамалық міндеттерін тұжырымдау және оның әдістерін барабар таңдау; - дау мәтіндеріне сот-лингвистикалық сараптама жүргізу;

Орыс классикалық прозасы: тұрақтылар мен вариациялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: көркем мәтіндер туралы пікірталастар мен даулы мәселелерді, ғылыми зерттеулердің негізгі идеяларын және маңызды теориялық қағидаларды талдау үшін ХІХ ғасырдағы орыс классикасының ғылыми интерпретациясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми концепциялардың диалектикасын оқытуға, шығарманы заманауи көзқарас тұрғысынан бағалай білуге бағытталған.

Орыс тілін шет тілі ретінде қарқындатудың психологиялық мәселелері
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

ХХ ғ. 20-30 жж. орыс философиялық прозасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың бойында орыс философиялық прозасы негіздері, оның дамуының кезеңдері, поэтикасы мен көркемдік ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. көрсетілген кезеңдегі орыс философиялық прозасының даму динамикасын, дәстүрлерін қазіргі әлем әдебиеті контекстінде концептуализациялайды; 2. философиялық прозаға тән тұрақты жанр қалыптастырушы ерекшеліктерді анықтайды және зерттейді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - шет тілін болашақ магистрдің мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді иелену және жетілдіру. Болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізе алады, осылайша ол табысты кәсіби, ғылыми қызметке арналған құрал болып табылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдебиетті оқытудың ақпараттық-білім беру технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудағы заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті пәндік-бағытталған креативті оқыту жүйесінде ақпараттық технологиялардың әлеуетін түсінудің әдістемелік негізін қалыптастырады. Пән келесі аспектілерді оқытуға бағытталған: оқытудың интербелсенді әдістері; интернет-ресурстар, мульти-медиялық құралдар, электронды тренажерлер көмегімен білім алушылардың уәждемесі және оқу үдерісін интенсификациялау.

Жоғарғы мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – орыс тілін оқыту саласында игерген білімдерін тәжірибеде қолдану қабілетін, әдістемелік білімдерін қалыптастыру, жоғарғы оқу орнында орыс тілінің әдістемесін оқытуға теориялық және практикалық тұрғыдан дайындау. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім беру үрдісінің нормативтік негіздерін және оның практикалық ұйымдастырылуын, ЖОО-да оқытуды ұйымдастыру принциптері мен жүйелерін көрсету; - ЖОО-да орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа бағыттар мен тұжырымдамаларды сипаттау.

Жоғарғы мектептегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттап оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән, оқытудың методологиясын, принциптерін, әдістерін, тәсілдерін, қазіргі жоғары оқу орындарының тәжірибесін жинақтауға, жүйелеуге бағытталған.

Жоғары оқу орнындағы оқытудың коммуникативті әдісінің лингвистикалық-дидактикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-сөйлеуді негізгі коммуникативті бірлік ретінде түсіндіру және талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтінді педагогикалық қызметте қолдану үшін тілдің коммуникативті қызметін жүзеге асыру саласы ретінде түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән коммуникативті жағдайдың бірліктерін, қарым-қатынас жағдайларын, коммуникативті міндеттерді зерттеуге бағытталған.

ЖОО-дағы әдебиет пәні мұғалімінің оқу-әдістемелік іс-әрекетінің технологиялары мен ұйымдастырылуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттар бойында университеттегі әдебиет пәні мұғалімінің оқу-әдістемелік қызметінің ұйымдастырылуы және технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курсты аяқтау нәтижиесінде магистранттардың қабілетті болады: - университеттегі әдебиет пәні мұғалімінің оқу-әдістемелік қызметінің негізгі технологиялары мен формаларын сипаттауға; - университеттегі әдебиет пәні мұғалімінің оқу-әдістемелік қызметінің технологияларын топтастыруға.

ЖОО-дағы Ежелгі Шығыс әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Ежелгі Шығыс әдебиетін шығарма мәтіндері мен әдістемелік еңбектер бойынша сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Ежелгі Шығыс әдебиетінің ескерткіштерін университетте оқытудың, зерттеу әдістерінің, түсіну мен интерпретацияның амал-тәсілдерін жинақтаудағы теориялық базасын қалыптастырады. Пән Ежелгі Шығыс әдебиетінің үлгілерін зерттеуге, мектеп пен университетте оқытуға бағытталған.

Концептологияның теориялық және әдістемелік аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: концептологияның негізгі тұжырымдарын сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру, олардың ішінен өз зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабарын таңдау. Оқу курсы концептуализация процесін түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын және оны талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

Қазақстанның орыс әдебиеті ЖОО-да
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі қазақстандық жазушылардың шығармаларын ЖОО-дағы элективті курс аясында түсіндіру тәсілдерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіннің поэтикасын зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын ары қарай педагогикалық қызметте қолдану мақсатында зерттеуге бағытталған.

Мәдениаралық коммуникация: стратегиялар және тактикалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы мультимәдени қоғамда сөйлесу процесін технологиялық қамтамасыз етудің ерекшелігін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасын зерттеудің заманауи әдістерін, қарым-қатынас және коммуникативтік акт моделін, келіссөз стратегиясы мен тактикасын, келіссөз процессіндегі манипулятивті технологияларды және оларға қарсы әрекет етуді зерттеуге бағытталған.

Поэтикалық тілдің теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Семиотика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: - магистранттарды семиотиканың ғылым ретіндегі ерекшеліктерімен, күнделікті қарым-қатынастың құралы мен феномені ретінде әлем бейнесін қалыптастыру құралы ретінде таныстыру; - тыңдаушылар арасында әлемнің бейнесінің семантикалық құрылымы туралы идеяны, белгінің құрылымын және мәтінді интерпретациялау мәселесін, этногенез және мәдени-тарихи қызмет салаларында семиоздың ерекшеліктерін қалыптастыру; - студенттерді қазіргі заманғы семиотиктердің негізгі ұғымдары мен терминдерімен таныстыру; - магистрлер арасында әлеуметтік антропологияның семиотикалық аспектілері туралы идея қалыптастыру; - әлеуметтік-мәдени ортаны семиотикалық талдау әдістерін үйрету. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - мәдени саладағы ең маңызды белгілерді түсіндіру; - филология және мәдениеттану мұғалімінің белгілі бір деңгейдегі кәсіби даярлығын қалыптастыру; - материалды семантикалық талдауды дербес жүргізе білу; - курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларын білу; - гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндерді оқуда пәнаралық тәсілді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Семиотика ғылым ретінде: пән, объект, функциялар, негізгі бағыттар, даму тенденциялары. Семиотиканың ғылым ретіндегі тарихы. Қазіргі заманғы семиотиканың негізгі мәселелері. Коммуникативтік белсенділіктің семиотикалық негіздері. Семиотиканың басты мәселесі ретінде белгінің мәселесі. Таңбалау жүйелерінің типологиясы. Таңбалау жүйелерінің мазмұны мен құрылымы. Табиғаттағы және қоғамдағы семиотикалық жүйелер. Семиотикалық мәдениет жүйелері. Тіл - адамдық қарым-қатынастың ең маңызды белгі жүйесі.

Семиотикалық мәтін категориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - семиотикалық күрделі көркем мәтінді оқу тәсілдерін меңгеру; - мәтіннің негізгі категорияларына қатысты таңбаларды анықтап, түсіндіру; - мәтін жанрын, оның құрылымы мен элементтерін, сондай-ақ кең контекстті семиотикалық талдау негізінде автор қойған мағыналарды ашып, анықтаңыз; - көркем мәтінді семиотикалық зерттеу әдістерін көрсету; - семиотикалық жүйе ретінде мәтіннің өзіндік ерекшеліктерін саралау. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: - көркем мәтінді ұйымдастырудың негіздері; - мәтіннің жанрлық ерекшелігіне семиотикалық талдау жасау; - семиотикалық мәтіннің белгілері;

Студент-филологтарды жазбаша ғылыми сөйлеуге үйретудің лингводидактикалық моделі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты-білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және кәсіби ортаға бейімделу үрдісіндегі магистранттарға қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курстың мазмұны оқу-зерттеуді жобалаудың лингводидактикалық моделі негізінде ұйымдастырылған. Әдістемелік доминант ретінде ғылыми өкілдіктің, ғылыми сөйлеудің оқыту технологиялары, интерпретация мен жаңа білімді қалыптастыру анықталған.

Тарихи стилистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: орыс әдеби тілінің функционалдық стилистикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, оның тарихи дамуының нәтижесінде оның әлеуметтік-мәдени ортада әртүрлі уақыт кесінділерінің қызмет ету ерекшеліктері контекстінде қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - осы пәнді қалыптастыру тарихын; әртүрлі стильдегі мәтіндерде әртүрлі тіл бірліктерінің жұмыс істеу заңдылықтарын; - әр функционалдық стильдің негізгі стилі қалыптастыратын ерекшеліктері туралы теориялық ғылыми мәліметтерге ие болу; мәтін стилистикалық талдау негіздерін меңгеру; - лингвистикалық фактілерді практикалық талдау арқылы тілдің стилистикалық ресурстары туралы теориялық ақпаратты біріктіру; - мәтіндегі әртүрлі стилистикалық қателерді анықтау және оларды түзету; - түрлі стилистикалық және жанрлық бағыттардағы мәтіндерді құрастырады; Пәнді оқу нәтижесінде б3л3м алушылар төмендегі мәселелерді қарастырады: Тарихи стилистика арнайы филология пәні ретінде. Оны қалыптастыру тарихы. Тарихи стилистиканың пәні мен міндеттері. Орыс тілінің стилистикасын басқа пәндермен байланыстыру. Стилистикалық талдау әдістері. Стилистиканың негізгі түсініктері мен санаттары: стилистикалық бояу (эмоционалды-мәнерлі және функционалды және стилистикалық), стилистикалық мағынасы, стилистикалық құралдары, функционалдық стильдің сөйлеу жүйелілігі және т.б. Тілдің стилистикалық құрылымы. Стиль стильдің басты тақырыбы ретінде. Стилистикалық парадигма түсінігі. Стилистикалық бөлімнің негізгі бағыттары. Сыртқы (экстралингвистикалық) және стиль қалыптастырудың ішкі факторлары.

Тіл білімі саласындағы зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты тіл білімі саласында зияткерлік меншік объектілерін құру және коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән зияткерлік меншікті басқару жүйесін зерттеуге, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарына негізделген негізгі ресурстардың бірі ретінде зияткерлік капиталды енгізу тәртібін анықтауға бағытталған.

Тілдің коммуникативтік қызметің лингвистикалық жүзеге асыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Филология гуманитарлық білімдер жүйесінде: қазіргі әдеби зерттеулердің әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - / /

Филология гуманитарлық білімдер жүйесінде: тіл білімінің өзекті мәселелері 1,2 деңгей
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда қазіргі филология мен гуманитарлық ғылымдардың байланыстарын түсінуді қалыптастыру, филологияның қазіргі ғылыми парадигмасы және жалпы және таңдалған нақты филологияның әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері туралы білім беру; Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру көзделеді: - филологиядағы жаңа ғылыми бағыттар мен философиядағы постмодернистік тұжырымдамалардың пайда болу заңдылықтарын негіздеу; - қазіргі филологиядағы жаңа ғылыми бағыттардың мазмұнын философиялық концепциялардың ауысуымен түсіндіру ; - ғылыми танымның қазіргі заманғы әдіснамасын мәтіндерді және коммуникацияның әртүрлі формаларын меңгерту үшін филологияның ғылыми бағыттары контекстінде қолдану; - филологиялық зерттеулерді жүзеге асыру, олардың нәтижелерін ғылыми мақала түрінде дәлелді және негізді сипаттау; - ғылыми қоғамның нәтижелерін таныстыру, пікірталастарда қорғау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жаңа тіл философиясы: Кассирер, Хайдегер, Гадамер, Хабермас. Тілді талдау мен түсінудің постмодерндік тұжырымдамаларының пайда болуы. Постмодернизм жаңа философия және жаңа филология ретінде. Кейбір негізгі түсініктер және олардың сыни семиотикалық ойлауы. Бірқатар түйінді концептілер мен және олардың сыни семиотикалық тұжырымы. Когнитивтік тұжырымдама ретінде белгінің жүйелік моделі (Г.П. Мельниковтің бесжақты бұрышы). Жүйе теориясы постмодерниялық әдіснаманың антитезі ретінде. Ризома, орталықтандырылған жүйе жай-күйінің көрсеткіші ретінде. Псевдофилологиялық және псевдолингвистикалық ғылыми мифология. Дискурс, тұжырымдама, саяси лингвистика, лингвистикалық конфликтология. Психологиялық және әлеуметтік лингвистиканы қолданудың заманауи мәселелері мен салалары; тіл саясаты, екі тілдесу, диглоссия, билингвизм. Математикалық лингвистика, тілдің математикалық модельдері, жасанды интеллектіні модельдеу.

Шетел орыс әдебиеті ЖОО-да
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ЖОО оқытуында шетел әдебиетінің даму заңдылықтарын белгілеу, оны оқытудың жаңа концепцияларын анықтау. Оқу курсы орыс эмиграциясы өкілдерінің идеялық-эстетикалық және жанрлық ізденістерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, олардың шығармашылығын зерттеу ХХ ғасырдағы орыс әдебиетін оқыту тәжірибесінде аса қажет.

Шетел орыс әдебиеті мектепте және ЖОО-да
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте және ЖОО оқытуында шетел әдебиетінің даму заңдылықтарын белгілеу, оны оқытудың жаңа концепцияларын анықтау. Пән: салыстырмалы аспектіде авторлық сана формаларының көптүрлілігін; көркем мәтінмен өзіндік аналитикалық және интерпретациялық жұмыс дағдыларын дамытуына бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -жаңартылған бағдарлама шеңберінде шетелдердегі орыс әдебиетінің жетекші үрдістерін анықтау, жүйелеу және талдау; - эмиграция орыс әдебиетінің көрнекті өкілдерінің идеялық-эстетикалық принциптерін анықтау; - жанрлық және стильдік жаңалықтарды жіктеу және жүйелеу; - ХХ ғасырдың тарихи-мәдени жағдайы контекстінде көркем дискурстың әртүрлі түрлерін саралау; - ЖОО мен мектепте орыс әдебиетін оқытудың негізгі мәселелерін білікті талқылауды жүргізу; - орыс әдебиетінің әртүрлі әдеби бағыттары мен ағымдары шеңберінде жанрлық және стильдік жаңалықтарды жіктеу; - пікірталас жағдайында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын жетілдіру; - жанрлық интерпретацияларды (әдеби Пікірлер, аналитикалық эсселер және т. б.) презентациялаудың әр түрлі тәсілдерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - шет елдердегі орыс әдебиетін қалыптастыру кезеңдері; - ХХ ғ. бойы оның даму жолдары .; - орыс әдебиетінің метрополия дәстүрлерімен арақатынасы; - орыс әдеби эмиграциясының көрнекті өкілдерінің шығармашылық жанрлық жүйесінің ерекшеліктері; - көркем дискурстың көптүрлілігі; - әр түрлі жанрлық формадағы авторлық сана формасының ерекшелігі.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Зерттеу практикасы
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген