Магистратура
Орыс филологиясы

Орыс филологиясы

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасының соңында магистранттар:
РО1 Дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде тарих пен ғылым философиясының негізгі кезеңдерін жүйелі түсінуді көрсету. Заманауи ғылыми парадигмалар аясында гносеологияның, педагогиканың, психологияның теориялық-әдіснамалық принциптерін, ұғымдық-терминологиялық аппаратын түсіндіру. Әлемнің жалпы ғылыми картинасында философияның рөлін анықтау. Жалпы білім беру жүйесінің және педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін анықтау. ЖОО оқытушысы қызметінің мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру.
РО2 Жоғары мектеп педагогикасының психологиялық-педагогикалық білімі негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістерін сыни бағалау.
РО3 Тіл білімінің заманауи парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Тіл білімі саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Сыртқы лингвистиканың әртүрлі бағыттарын: когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, мәтін лингвистикасы, Интернет-лингвистика, лингвоконфликтология, гендерлік лингвистика, юрислингвистика және т. б. қалыптастыратын ғылыми білім жүйесіндегі интегративті үрдістерді ескере отырып, тіл фактілерін зерттеу.
РО4 Әдебиеттанудың қазіргі парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Әдебиеттану саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Әдебиеттанудың жетекші бағыттары: өмірбаяндық, салыстырмалы, морфологиялық, құрылымдық-семантикалық, гендерлік, когнитивті әдебиеттану, рецептивті сын тұрғысынан әдебиет фактілерін зерттеу.
РО5 Оқу-кәсіби және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу барысында ғылым философиясының, психология мен педагогиканың принциптері, заңдары мен санаттары негізінде жаңа білім беру. Кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру.
РО6 Тіл және әдебиет саласында өзіндік ғылыми зерттеу бағдарламасын құру. Кешенді ғылыми зерттеуді жоспарлау. Ғылыми зерттеу әдістемесінің негізгі принциптерін түсіндіру, оларды оқу-зерттеу жобаларын әзірлеуде қолдану. Ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми есептер, аналитикалық шолулар, аннотациялар, реферат-шолулар, ғылыми мақалалар және т. б. түрінде ресімдеу.
РО7 Қазіргі лингвистиканың әртүрлі бағыттары контекстінде тілдік және тілдік материалдарды зерттеу әдіснамасын қолдану. Ғылыми-зерттеу қызметінде тілдік фактілерді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: контент-талдау, логикалық-мағыналық моделдеу, трансформациялық талдау, статистикалық талдау,психолингвистика және социолингвистикалық талдау. Қандай да бір ғылыми бағыт шеңберінде социумның түрлі салаларында тілдік үрдістерді талдау үшін тәжірибелік әдістерді қолдану. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану.
РО8 Әдебиеттанулық зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру. Әдеби шығармаларды зерттеуге қатысты талдаудың қазіргі әдістерін сыни бағалау. Көркем мәтінді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: мәтінішілік (имманенттік) және контекстуалды талдау; өмірбаяндық, психологиялық, психоаналитикалық, архетиптік, феноменологиялық; формальды, құрылымдық; мәдени-тарихи, салыстырмалы, салыстырмалы-тарихи, социологиялық, мифопоэтикалық, дәлелді, интертекстуалды; герменевтикалық.
РО9 Ғылым философиясының принциптерін ескере отырып, ғылыми мәселелерді шешу кезінде дербестік пен өзіндік тәсілді көрсету. Гуманитарлық білім контекстінде педагогика, психология саласында жаңа ғылыми фактілерді құру.
РО10 Тіл білімі саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контекстерде лингвистикалық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында лингвистика мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
ON11 Әдебиеттану саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контексттерде әдебиеттанулық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында Әдебиеттану мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
РО12 Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін шешу үшін қоғамдағы дұрыс және төзімді өзара іс-қимылға, әлеуметтік өзара іс-қимылға және ынтымақтастыққа дайын болу. Адресаттың қызығушылықтарына, дайындық деңгейіне және көңіл-күйіне сәйкес тілдік мінез-құлықтың түрі мен тактикасын түзету, тілдік өзара әрекеттесудің тиімді тәсілдерін табу қабілетіне ие бола алады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс филологиясы
Мамандық шифры
7M02315
Факультеті
Филология

пәндер

Әдебиеттанудың жаңа парадигмалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл мен әдебиетке полипарадигмалық көзқарастың теориялық негіздерін ғылыми зерттеулерде қолдану үшін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық және әдеби зерттеулердің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән филология ғылымының қазіргі ғылыми бағыттары мен мектептері аясында тіл мен әдебиет фактілерін талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін, тілдік және әдеби құбылыстарды зерттеу принциптерін зерттеуге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Көркем мәтіннің герменевтикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндермен жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру: оларды объективті түрде түсіндіру және түсіну. Оқу курсы талданған мәтінге түсініктеме құру, ауызша сөйлеу және желілік коммуникация мәтіндерін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін құру процесін, мәтінді түсіну процесін, түсінудің герменевтикалық процедураларын, «мәтін - мағына» ұғымдарының арақатынасын зерттеуге бағытталған.

Мәтін лингвистикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – мәтіннің құрылу механизмін түсіндіру, мәтінді талдау мақсатында мәтіндерді топтастыру, мәтіннің негізгі белгілерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтін тілінің негізгі түсініктерін, мәтіннің негізгі ерекшеліктерін (ақпараттық, құрылымдық, толық, байланысты, интеграциялық, реттеуші, толықтығы), мәтін құрылымын: деңгей және бірлік, функционалды-семантикалық мәтін түрлерін (сипаттамасы, әңгімесі, пікірталас) зерттеуге бағытталған.

Тіл білімінің жаңа парадигмалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерге қолдану үшін антропоцентрлік полипарадигматикалық лингвистиканың теориялық негіздерін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән тілдік фактілерді, жаңа технологиялар мен әдістерді, лингвистикалық құбылыстарды қазіргі заманғы ғылыми бағыттар мен лингвистика мектептері аясында зерттеуге бағытталған.

Филологиядағы ғылыми зерттеудің технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдіснаманың заманауи ғылыми бағыттары контекстіндегі филологиялық зерттеулердің ғылыми парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән филологиялық зерттеулерде қолданылатын инновациялық, ақпараттық және цифрлық технологияларды игеруге бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - шет тілін болашақ магистрдің мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді иелену және жетілдіру. Болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізе алады, осылайша ол табысты кәсіби, ғылыми қызметке арналған құрал болып табылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Гендерлік әдебиеттану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – зерттеу жұмысын жүргізу үшін гендерлік білімінің әдістемесін қолдану, гендерлік зерттеулер мәселесін сипаттай білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудағы гендерлік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән гендерлік теорияның түсініктері мен терминдерін, негізгі мәселелерін, феминисттік қозғалыстар мен гендерлік зерттеулердің қалыптасу тарихын зерттеуге бағытталған.

Дискурстың зерттеу технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – дұрыс таңдалған және дұрыс қолданылған концептуалдық және әдіснамалық аппарат негізінде қоғамда қызмет атқарушы мәтіндерді талдау үшін лингвистикалық білімдерді синтездеу және трансформациялау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистиканың дискурсивтік бағытын қалыптастыру кезеңдерін: француз мектебі, голландтық мектеп, орыс мектебі, дискурсия типологиясын: жіктеудің түрлі себептерін зерттеуге бағытталған.

Когнитивтік лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – когнитивті лингвистиканың негізгі қағидаларын сынии тұрғыдан сараптау қабілетін қалыптастыру, солардың ішінен өз зерттеулерін жүгізуге қажеттісін таңдай алу. Оқу курсы концепттің орыс тіліндегі вербализациялануын, концептуализация үрдісінің негізгі теориялық түсініктерін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын, концептті талдау әдісін оқытуға бағытталған.

Коммуникативтік лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тілдік шығармаларды талдау және бағалау үшін коммуникативтік лингвистика тұрғысынан тілді оқыту ерекшеліктерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру көзделеді: - лингвистикалық пәндер жүйесіндегі коммуникативтік лингвистика мәртебесін түсіндіру; - коммуникативтік лингвистиканың теориялық негіздерін сипаттау.

Көркем әдебиеттің семиотикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – мәтінді талдау үшін оны ауызша/жазбаша тұрғыда нәтижиелі өндіру мақсатында семиотиканың тәжірибелі әдістері мен техникаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтінді мәдени-семиотикалық көзқарас тұрғысынан талдау қабілетін қалыптастырады. Пән қарым-қатынас үрдісінде қолданылатын (М.Ю. Ломан бойынша) таңбалар мен жүйелерді, таңбалық жүйелердің ерекшеліктерін, олардың интерпретациялануын, көркем мәтінді семиотикалық талдау әдісін зерттеуге бағытталған.

Құқықтық лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін заң саласындағы мәтіндерге (даулы, қарама-қайшы мәтіндер) лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы даулы мәтінді зерттеудің әдістемелік негізін құрайды. Пән даулы мәтіннің жанрлық байланысын, оның стилистикалық, жеке авторлық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, құқықтық қақтығыстың басталуы мен себептерін, жанжал тараптарының іс-әрекеттері мен себептерін анықтауға бағытталған.

Лингвистикалық имиджелогия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қолданбалы филологиялық мәселелерді шешу, сөйлеу имиджін ескере отырып, мәтін құру және түзету қабілетін қалыптастыру, дауыстық портреттер құру, сөйлеу имиджін құру үшін технологиялық бағдарламаларды диагностикалау. Оқу курсы тіл мен сөйлеу арқылы образ қалыптастыру процесінің теориялық және әдіснамалық негізін және инструменталды негізін құрайды.

Модернизмнің философиялық дискурсы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін орыс модернизмінің философиясы мен поэтикасын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы модернизмнің әдебиет тарихындағы орнын түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән модернизмнің ХХ ғасырдың жаңа өнері ретіндегі принциптері мен эстетикалық міндеттерін зерттеуге бағытталған; модернизм және классикалық әдебиет ұғымдарын салыстыру; модернисттердің еңбектеріне талдау жасау.

Орыс әдебиетінің мифопоэтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – орыс әдебиеті шығармаларын зерттеуде мифопоэтикалық әдісті пайдалану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндегі мифологемалар мен символдарды талдау мен интерпретациялау қабілеттерін қалыптастырады. Пән заманауи әдебиеттанудағы миф пен мифопоэтика мәселелерін, миф және оның семиотикасын зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, мифтің құрылымдық және семиотикалық зерттеулерін қарастырады, олар: К.Леви-Страус және Р.Якобсон, Ю.Лотман, Б.Успенский, В.Иванов, В.Топоров.

Сыртқы лингвистиканың жаңа бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – лингвистиканың ғылыми парадигмасының антропоцентризмнің философиялық идеяларымен ауысының концептуалды көрінісін қалыптастыру, осы әдістемелук негізде лингвистикалық зерттеулер жүргізу. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән сыртқы лингвистиканың пәнаралық бағыттарын, олардың ғылыми зерттеу объектілерін, әдіснамасы және метатілі бойынша саралануын зерттеуге бағытталған.

Шетелдік орыс әдебиетінің көркем дискурсы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы тарихи-мәдени жағдайдың ерекшелігін ескере отырып, орыс диаспорасының әдебиетіндегі көркем дискурс түрлерінің сан-алуандығын анықтау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән шетел орыс әдебиетінің жанрлары мен дискурсі жүйесінің алуандығын, мегаполис әдебиетінің көркем дискурсын және орыс диаспорасын салыстырмалы тұрғыдан талдаудың әдістемелік аспектілерін зерттеуге бағытталған.

Шығыс әдеби Ренессансы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін шығыстық Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттерді сипаттай білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы шығыс әдебиетінің дамуын рухани және эстетикалық тұрғыдан түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән Шығыс әдебиетінің дамуын, Шығыс әдебиетінің өзара әсері мен өзара әрекеттестігі жағдайындағы шығармалардың идеялық мазмұнын зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу практикасы
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген