Магистратура
Орыс филологиясы

Орыс филологиясы

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасының соңында магистранттар:
РО1 Дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде тарих пен ғылым философиясының негізгі кезеңдерін жүйелі түсінуді көрсету. Заманауи ғылыми парадигмалар аясында гносеологияның, педагогиканың, психологияның теориялық-әдіснамалық принциптерін, ұғымдық-терминологиялық аппаратын түсіндіру. Әлемнің жалпы ғылыми картинасында философияның рөлін анықтау. Жалпы білім беру жүйесінің және педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін анықтау. ЖОО оқытушысы қызметінің мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру.
РО2 Жоғары мектеп педагогикасының психологиялық-педагогикалық білімі негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістерін сыни бағалау.
РО3 Тіл білімінің заманауи парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Тіл білімі саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Сыртқы лингвистиканың әртүрлі бағыттарын: когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, мәтін лингвистикасы, Интернет-лингвистика, лингвоконфликтология, гендерлік лингвистика, юрислингвистика және т. б. қалыптастыратын ғылыми білім жүйесіндегі интегративті үрдістерді ескере отырып, тіл фактілерін зерттеу.
РО4 Әдебиеттанудың қазіргі парадигмалары аясында ғылыми зерттеу жүргізу. Әдебиеттану саласындағы жаңа тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау. Әдебиеттанудың жетекші бағыттары: өмірбаяндық, салыстырмалы, морфологиялық, құрылымдық-семантикалық, гендерлік, когнитивті әдебиеттану, рецептивті сын тұрғысынан әдебиет фактілерін зерттеу.
РО5 Оқу-кәсіби және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу барысында ғылым философиясының, психология мен педагогиканың принциптері, заңдары мен санаттары негізінде жаңа білім беру. Кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру.
РО6 Тіл және әдебиет саласында өзіндік ғылыми зерттеу бағдарламасын құру. Кешенді ғылыми зерттеуді жоспарлау. Ғылыми зерттеу әдістемесінің негізгі принциптерін түсіндіру, оларды оқу-зерттеу жобаларын әзірлеуде қолдану. Ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми есептер, аналитикалық шолулар, аннотациялар, реферат-шолулар, ғылыми мақалалар және т. б. түрінде ресімдеу.
РО7 Қазіргі лингвистиканың әртүрлі бағыттары контекстінде тілдік және тілдік материалдарды зерттеу әдіснамасын қолдану. Ғылыми-зерттеу қызметінде тілдік фактілерді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: контент-талдау, логикалық-мағыналық моделдеу, трансформациялық талдау, статистикалық талдау,психолингвистика және социолингвистикалық талдау. Қандай да бір ғылыми бағыт шеңберінде социумның түрлі салаларында тілдік үрдістерді талдау үшін тәжірибелік әдістерді қолдану. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану.
РО8 Әдебиеттанулық зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру. Әдеби шығармаларды зерттеуге қатысты талдаудың қазіргі әдістерін сыни бағалау. Көркем мәтінді талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдану: мәтінішілік (имманенттік) және контекстуалды талдау; өмірбаяндық, психологиялық, психоаналитикалық, архетиптік, феноменологиялық; формальды, құрылымдық; мәдени-тарихи, салыстырмалы, салыстырмалы-тарихи, социологиялық, мифопоэтикалық, дәлелді, интертекстуалды; герменевтикалық.
РО9 Ғылым философиясының принциптерін ескере отырып, ғылыми мәселелерді шешу кезінде дербестік пен өзіндік тәсілді көрсету. Гуманитарлық білім контекстінде педагогика, психология саласында жаңа ғылыми фактілерді құру.
РО10 Тіл білімі саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контекстерде лингвистикалық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында лингвистика мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
ON11 Әдебиеттану саласында жаңа білімді қалыптастыру. Жаңа және бейтаныс контексттерде әдебиеттанулық мәселелердің технологиялық шешімін табу. Қазіргі заманғы зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында Әдебиеттану мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
РО12 Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін шешу үшін қоғамдағы дұрыс және төзімді өзара іс-қимылға, әлеуметтік өзара іс-қимылға және ынтымақтастыққа дайын болу. Адресаттың қызығушылықтарына, дайындық деңгейіне және көңіл-күйіне сәйкес тілдік мінез-құлықтың түрі мен тактикасын түзету, тілдік өзара әрекеттесудің тиімді тәсілдерін табу қабілетіне ие бола алады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс филологиясы
Мамандық шифры
7M02315
Факультеті
Филология

пәндер

Әдебиеттанудың жаңа парадигмалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білімнің жаңа ғылыми парадигмалары аясында әдеби зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән көркем шығарманы талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін тұрғысынан зерттеуге бағытталған эстетика, нарратология, мәтін герменевтикасы, семиотика және постструктурализм. Оқу курсы әдеби зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Көркем мәтіннің герменевтикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндермен жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру: оларды объективті түрде түсіндіру және түсіну. Оқу курсы талданған мәтінге түсініктеме құру, ауызша сөйлеу және желілік коммуникация мәтіндерін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін құру процесін, мәтінді түсіну процесін, түсінудің герменевтикалық процедураларын, «мәтін - мағына» ұғымдарының арақатынасын зерттеуге бағытталған.

Мәтін лингвистикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: біртұтас мәтінді құрудың заңдары мен механизмдерін білу негізінде мәтіндердің әртүрлі функционалды-семантикалық түрлерін құру қабілетін қалыптастыру. Пән мәтіннің лингвистикасының негізгі ұғымдарын, мәтіннің белгілерін, оның семантикалық категориялары мен коммуникативті-прагматикалық жағын, мәтін құрылымын, мәтіннің функционалды-семантикалық түрлерін (сипаттау, баяндау, пайымдау) зерттеуге бағытталған.

Тіл білімінің жаңа парадигмалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білімнің антропоцентристік парадигмасы аясында лингвистикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән қазіргі ғылыми бағыттар мен лингвистика мектептері шеңберінде тіл фактілерін талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін, лингвистикалық құбылыстарды талдау принциптерін зерттеуге бағытталған.

Филологиядағы ғылыми зерттеудің технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдіснаманың заманауи ғылыми бағыттары контекстіндегі филологиялық зерттеулердің ғылыми парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән филологиялық зерттеулерде қолданылатын инновациялық, ақпараттық және цифрлық технологияларды игеруге бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Гендерлік әдебиеттану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әдебиеттану саласында гендерлік зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру; әдеби мәтіндердегі «әйел» және «ер» әлеуметтік конфигурацияларын анықтау. Оқу курсы мәтінді талдау дағдыларын ондағы еркектік пен әйелдік, ерлер мен әйелдердің стереотиптері тұрғысынан қалыптастырады. Пән гендерлік теорияның негізгі мәселелері мен ұғымдарын, мәтінді талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

Дискурстың зерттеу технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвистиканың дұрыс таңдалған және дұрыс қолданылатын тұжырымдамалық және әдіснамалық аппараты негізінде қоғамда жұмыс істейтін мәтіндерді әртүрлі көздерден талдау қабілетін қалыптастыру. Пән институционалдық дискурсты әлеуметтік практика құралы ретінде; дискурстық әсер ету технологияларын; бұқаралық санаға әсер ету стратегияларын; әсерді күшейтудің тілдік құралдарын зерттеуге бағытталған.

Когнитивтік лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – когнитивті лингвистиканың негізгі қағидаларын сынии тұрғыдан сараптау қабілетін қалыптастыру, солардың ішінен өз зерттеулерін жүгізуге қажеттісін таңдай алу. Оқу курсы концепттің орыс тіліндегі вербализациялануын, концептуализация үрдісінің негізгі теориялық түсініктерін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын, концептті талдау әдісін оқытуға бағытталған.

Коммуникативтік лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында тиімді жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Пән коммуникативті лингвистиканың теориялық негіздерін; коммуникацияның тиімділігіне қол жеткізуге ықпал ететін тактикалар мен стратегияларды; сөйлеу актілерінің әртүрлі түрлерін; тілдің коммуникативті компоненттерін (физикалық, әлеуметтік, психологиялық, физиологиялық, контекстік) зерттеуге бағытталған.

Көркем әдебиеттің семиотикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мәтінді талдау үшін семиотиканың практикалық әдістері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәдени-семиотикалық көзқарас тұрғысынан мәтінді талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән коммуникативті жүйелер мен қарым-қатынас процесінде қолданылатын белгілерді (Ю.М. Лотман бойынша), әртүрлі белгілер жүйелерінің ерекшеліктерін, оларды түсіндіруді, семиотикалық талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

Құқықтық лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін заң саласындағы мәтіндерге (даулы, қарама-қайшы мәтіндер) лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы даулы мәтінді зерттеудің әдістемелік негізін құрайды. Пән даулы мәтіннің жанрлық байланысын, оның стилистикалық, жеке авторлық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, құқықтық қақтығыстың басталуы мен себептерін, жанжал тараптарының іс-әрекеттері мен себептерін анықтауға бағытталған.

Лингвистикалық имиджелогия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қолданбалы филологиялық зерттеулерде дәстүрлі және инновациялық ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тіл мен сөйлеу арқылы имиджді қалыптастыру процесінің теориялық-әдіснамалық негізін және аспаптық базасын қалыптастырады. Пән сөйлеу имиджін құрудың технологиялық бағдарламасын диагностикалау процесін зерттеуге бағытталған.

Модернизмнің философиялық дискурсы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әдеби зерттеу жүргізу үшін орыс модернизмінің философиясы мен поэтикасын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет тарихындағы модернизмнің орнын түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән модернизмнің ХХ ғасырдың жаңа өнері ретіндегі принциптері мен эстетикалық міндеттерін зерттеуге; модернизм мен классикалық әдебиет ұғымдарын салыстыруға; модернистердің шығармаларына талдау жүргізуге бағытталған.

Орыс әдебиетінің мифопоэтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: орыс әдебиетінің шығармаларын зерттеуде мифопоэтикалық тәсілді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндегі мифологем мен символдарды талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі әдебиеттанудағы миф пен оның семиотикасын, мифі мен мифопоэтикасын зерттеуге бағытталған.

Сыртқы лингвистиканың жаңа бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: антропоцентризмнің философиялық идеяларымен лингвистиканың ғылыми парадигмасының өзгеруінің тұжырымдамалық көзқарасын қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән сыртқы лингвистиканың пәнаралық бағыттарын зерделеуге, оларды ғылыми зерттеу объектілері, әдістеме және метатіл бойынша саралауға; жоба форматында өзіндік магистрлік зерттеудің ғылыми-әдістемелік тұжырымдамасын әзірлеуге бағытталған.

Шетелдік орыс әдебиетінің көркем дискурсы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы тарихи-мәдени жағдайдың ерекшелігін ескере отырып, орыс диаспорасының әдебиетіндегі көркем дискурс түрлерінің сан-алуандығын анықтау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән шетел орыс әдебиетінің жанрлары мен дискурсі жүйесінің алуандығын, мегаполис әдебиетінің көркем дискурсын және орыс диаспорасын салыстырмалы тұрғыдан талдаудың әдістемелік аспектілерін зерттеуге бағытталған.

Шығыс әдеби Ренессансы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әдеби зерттеу жүргізу үшін Ренессанс дәуіріндегі шығыс әдебиетін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы рухани-эстетикалық тұрғыдан шығыс әдебиетінің даму процесін түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән шығыс әдебиеті жанрларының даму жолдарын, шығыс әдебиетінің өзара әсері мен өзара әрекеттесуі контекстіндегі шығармалардың идеялық мазмұнын зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу практикасы
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген