- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Педагогика және психология
Педагогика және психология
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
Осы бағдарлама аяқталғаннан кейін магистранттар мына қабілеттерге ие болады деп күтіледі:
1. ғылым дамуының тарихи-философиялық білімдерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, ғылыми білімге қол жеткізу және оны құру тәсілдерін талдау және креативті пайдалану;
2. Білім беруді одан әрі дамыту үшін ұсыныстарды жобалау және стратегиялар мен құндылықтарды анықтау үшін Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру дамуының принциптерін салыстыру және бағалау;
3. кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектептің тәрбие теориясы мен дидактикасы негізінде ЖОО-да педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеу саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру;
4. тұлғаны дамыту үшін білім берудегі инновациялық және арт-әдістерді, стратегияларды, оқыту әдістері мен технологияларын талдау және креативті пайдалану, колледждер мен ЖОО-да оқыту кезінде педагогика мен психологияның мазмұнын құрылымдау;
5. мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психология негізінде білім беру, тәрбие, зерттеу жағдайларын талдау және педагогикалық және зерттеу қызметін оларды ескере отырып жобалау, синергияның, ғылыми нәтижелерді интеграциялаудың заманауи принциптерін қолдану;
6. заманауи тұжырымдамалар мен теориялардың терең білімі негізінде адам тұлғасын дамыту үшін білім берудегі психокоррекция мен психотерапия бағдарламаларын диагностикалық зерттеуді әзірлеу, жобалау және қолдану, білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтердің қызметін жетілдіру;
7. басқару психологиясы теориясы негізінде ЖОО-да білім беру процесін басқару, инклюзивті және эксклюзивті білім беруді ескере отырып білім беру ортасын жобалау;
8. білім беру ұйымдары үшін тиімді басқару жүйелерін жобалау, білім беру ортасын және жағдайларды басқару;
9. андрогогиканың және жеке тұлға мен жалпы білім беру жүйесін дамытудағы кеңес берудің заңдылықтарын, өзара байланысын, құндылықтарын білу негізінде олардың технологияларын талдау және қолдану;
10. зерттеудің жаңа әдістерін, ғылыми-негізделген нәтижелерді алу үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдіснамалық принциптер мен әдістемелік тәсілдер жүйесін зерттеу және қолдану;
11. білім беру саласында зерттеулер жүргізу, дамытуды қамтамасыз ету үшін жаңа модельдерді, жүйелерді ұсыну және қазіргі заманғы тәсілдерді қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру және қолданбалы пайдалану үшін қорытындылар мен ұсыныстарды ұсыну;
12. әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру, ғылыми-педагогикалық ақпаратты сын тұрғысынан бағалау және синтездеу; халықаралық қоғамдастықта сұхбаттасу, өзінің ғылыми жетістіктерін көрсету және талқылау.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген