Магистратура
Нейроғылым

Нейроғылым

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Тиісті ғылыми орталықтар мен институттарда зерттеу жүргізу үшін нейроғылымдағы пәнаралық теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларды, олардың қарама-қайшылықтары мен даму перспективаларын анықтау және интеграциялау;
ON2. Молекулалық, жасушалық, жүйелік және мінез-құлық деңгейлерінде жүйке жүйесінің функциясын зерттеудің заманауи тәсілдерін біріктіру мақсатында нейроғылымның ғылыми және қолданбалы аспектілеріндегі әдістер мен технологиялардың валидтілігі мен эффективтілігін талдау;
ON3. Нейроинжиниринг үшін заманауи Phyton, MATLAB бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, топтық деректерді автоматты түрде өңдеуге арналған скриптілер құру;
ON4. Нейроғылымдағы көп салалы көзқарас жағдайында теориялық және қолданбалы мәселелерді шешуде зерттеу әдістерін дұрыс таңдау үшін заманауи тәсілдердің арсеналына ие болу;
ON5. Когнитивті процестерді модельдеу негізінде тәжірибеде нейротехнологиялар тиімділігінің бағалау критерийлері мен мақсатты индикаторларын жасау;
ON6. Денсаулық сақтау, мемлекеттік қауіпсіздік, маркетинг және бизнестің актуалды мәселелерін шешуге бағытталған нейрокомпьютерлік интерфейстердің технологияларын енгізу;
ON7. Жүйке жүйесі ауруларын диагностикалау, болжау және оңалту мәселелерін зерттеу үшін нейроғылымдағы пәнаралық көзқарас тұрғысынан норма мен патология кезіндегі жүйке жүйесінің филогенезі мен онтогенезін талдау;
ON8. Нейроғылымдағы білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік-экономикалық салалар мен мемлекеттік қауіпсіздіктің өзекті мәселелеріне қатысты қолданбалы мәндеттерді анықтау;
ON9. Ғылыми ұйымдарға нейроғылымды енгізуге, жоғары оқу орындарында заманауи және жаңартылған білім беру нейротехнологияларын пайдалануға ықпал ету;
ON10. Нейроғылым саласындағы өз деректерін және идеяларды ғылыми қоғамдастыққа және басқа да мүдделі қоғамдастықтарға тарату мақсатында ғылыми коммуникация әдістеріне ие болу;
ON11. Кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметтерінде моральдық-этикалық нормалар мен принциптерді басшылыққа алу;
ON12. Академиялық жазу дағдыларын қолдана отырып, нейроғылым саласындағы жетекші ғылыми журналдарға өзінің зерттеу нәтижелерін ұсыну.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Нейроғылым
Мамандық шифры
7M05113
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Адамның функциялық жүйелері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жалпы және жеке физиология саласындағы заманауи жаратылыстану білімдері негізінде адам ағзасының өмірлік белсенділігі туралы адаптивті өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін ашық өзін-өзі реттейтін жүйе ретінде қалыптастыру. Курс интегралды физиология тұрғысынан тұтас ағзаның функцияларын талдауға арналған, функциялық жүйелер ұғымы тұрғысынан дене функцияларының физиологиялық механизмдерін түсінуге жүйелік көзқарас мәселелері қарастырылады.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Когнитивтік нейроғылым негіздері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - эмоциялық-когнитивті процестердің нейрофизиологиялық механизмдері туралы пәнаралық түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылыми зерттеу әдістерін, когнитивті функцияларды оңтайландыру және қалпына келтіру үшін жаңа нейротехнологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс когнитивті нейроғылым теорияларын, психика мен мінез-құлықтың нейроғылыми негіздерін түсінудегі заманауи ғылыми жетістіктерді талдау қабілеттерін қалыптастырады.

Нейроғылымдағы биофизика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты - нейроғылымның биофизикалық аспектілері туралы түсінік беру. Курс қоздырғыш тіндер фнкциясының биофизикалық негіздеріне, тірі ағзалардағы биоэлектрлік құбылыстарға, электрофизиологиялық әдістердің биофизикалық негіздеріне (ЭЭГ, ЭКГ, ЭМГ және т.б.), кванттық биофизиканың қолданылатын элементтеріне (ЭПР, ЯМР және т.б.), физикалық факторлардың биожүйеге әсері, нейроғылымдардағы эксперименттік зерттеулерге биофизикалық тәсіл дағдыларын қалыптастыруға арналған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Phyton және MATLAB бағдарламалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы өңдеуде бағдарламалау технологияларын қолдану, MATLAB ортасын нақты уақыт режимінде процестердің имитациялық модельдерін құру, Python тілі және Matlab-ты қолдана отырып массивтер мен басқа құрылымдық деректерді өңдеу алгоритмдерін құру қабілеттерін қалыптастыру.

Аффективті нейроғылым
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - эмоциялық тәжірибе мен мінез-құлықтың арасындағы байланыс туралы түсінік қалыптастыру, аффект теорияларын талдай білу, аффективті нейроғылым саласындағы зерттеулердің әдіснамалық тәсілдерін талдай алу. Курс мінез-құлыққа әсер ететін эмоциялық тәжірибе генерациясымен байланысты мидың бөліктері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерінің динамикалық ерекшеліктерін көрсетеді.

Когнитивтік психология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қабылдау, зейін, ес, ойлау және тілдің заманауи теориялар, когнитивтік процестердің психологиялық механизмдері туралы теориялық және эмпирикалық білімдерді талдау. Курста когнитивті психологиядағы заманауи зерттеулер және оның перспективалық бағыттары, когнитивті процестердің модельдері туралы түсініктер қалыптасады.

Машиналық оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - деректерді талдаудың белгілі бір мәселесін шешу үшін машинаны оқытудың қолайлы әдісін таңдау, деректерді алдын ала өңдеуді орындау, талдау әдісінің параметрлерін баптау және алынған нәтижелерді интерпретациялау, алгоритмдер жасау және логикалық, ықтималдық, метрикалық машиналарды оқыту модельдерін жасау қабілеттерін қалыптастыру.

Ми-компьютер интерфейсі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - нейрокомпьютерлік интерфейстердің функциялығын дамыту, ақпаратты беру және оны ми арқылы өңдеу жолдарын бақылау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курста бұзылыс кезінде түзету және қалпына келтіру, адам ағзасында болатын ақпараттық процестерді модельдеу, сенсорлық ақпаратты кодтау, декодтау ерекшеліктерін ескере отырып ми мен компьютер арасындағы өзара әрекеттесудің негізгі принциптерімен тәсілдері ашылады.

Нейроғылымдағы DATA Mining және Big DATA
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – деректердің үлкен жиынтығында айқын емес заңдылықтарды анықтау мәселелерін шешуде интеллекттілі талдау әдістері мен алгоритмдерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курста нейрожелілерін жіктеу алгоритмдері, ми сигналдарын талдау және болжауды модельдеу үшін SQL Server Analysis Services ұсынған классификация алгоритмдерінің құрылымдық ерекшеліктері қарастырылады.

Нейродегенеративті аурулардың заманауи мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты - нейродегенеративті аурулардың даму механизмдері, олардың жіктелуі, клиникалық көріністері, диагностикасы, қауіп факторлары, алдын алу мен емдеудің биологиялық негіздері туралы идеялар жүйесін қалыптастыру. Курста нейродегенеративті аурулар, соның ішінде Альцгеймер және Паркинсон аурулары бойынша зерттеулердің заманауи моделдерін қарастырады.

Нейроинформатика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - нейроғылыми зерттеулерге, атап айтқанда ми сигналдарын талдауға және жүйке желілерін модельдеуге арналған бағдарламалау дағдыларын дамыту. Курс клиникалық нейроғылымдағы деректерді талдауда қолдану үшін EEGLab, SPM, MATLAB және Python-ның практикалық игеруге арналған.

Нейропсихопатологиядағы зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - психиатриялық аурулардың нейробиологиялық негіздері бойынша ғылыми зерттеулерге әдістемелік талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Курсқа психопатология негіздері және нейропсихопатологияның заманауи жетістіктері кіреді: нейродегенеративті аурулар кезіндегі мидың ФРТМ, ЭЭГ зерттеулері.

Шешім қабылдау нейромеханизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - шешім қабылдаудың нейробиологиялық негіздерінің, эмоциялардың шешімдер қабылдау және тәуекелді бағалау процестеріне әсер етуінің мәселелеріне әдіснамалық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курс норма мен патология кезіндегі шешім қабылдау процесінде мидың функциясы туралы жүйелі түсінік қалыптастырады.

Эволюциялық және даму нейробиологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жануарлардың жүйке жүйесінің филогенетикалық және индивидуалды дамуының заңдылықтары, жануарлар қатары және онтогенез процесінде мидың морфофункциялық өзгерістері туралы түсініктерді қалыптастыру негізінде органикалық әлемнің және онтогенездің эволюциялық дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.

Эпигенетика және нейрогенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - зерттеу тапсырмаларын тұжырымдау және шешу үшін геномның эпигенетикалық және нейрогенетикалық механизмдерінің, өзгеруінің және тұқымқуалаушылық механизмдерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курс әртүрлі деңгейдегі организмдер клеткасында эпигенетикалық сигналдарды жүзеге асырудың механизмдері мен жолдарын, мидың дамуындағы гендердің экспрессиясының рөлін және мінез-құлықтың икемділігін зерттеуге арналған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген