Магистратура
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару

Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - ғылым магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Ғылыми көзқарасқа ие және заманауи ғылыми көзқарастарды, теориялар мен тұжырымдамаларды ғылыми зерттеулер мен ғылымның дамуындағы заңдылықтар аясында түсіндіреді, ғылыми-теориялық, әдістемелік және қолданбалы проблемалар мен қызмет көрсету саласының мәселелерін шешеді.
ON 2 «Мейрамхана және қонақ үй бизнесі» мамандығы бойынша жоғары мектепте оқу процесін жүзеге асыру үшін ғылыми және кәсіптік білімдерін, педагогикалық шеберліктері мен дағдыларын практикада қолдана алады.
ON 3 Жоғары оқу орындарында, біліктілікті арттыру және қайта даярлауға арналған мамандандырылған мекемелерде білім беру үдерісін жүзеге асыру үшін қызмет көрсету саласын дамытудың қазіргі тенденцияларына сәйкес пәннің ілеспе оқу-әдістемелік кешенімен оқу бағдарламасын жасауды қамтамасыз етеді жоғары білімді кадрлар.
ON 4. Ғылыми зерттеулер жүргізу және қоршаған ортаны тұрақты дамыту және қонақжайлылықтағы ұтымды экологиялық бақылау саласында тиісті шешімдер қабылдау үшін терең кәсіби теориялық және практикалық білім мен дағдыларға ие.
ON 5 Заманауи техниканы қолданады және қонақжайлылық индустриясын ұлттық және аймақтық жоспарлау саласында сценарий әзірлейді.
ON 6 Көпмәдениетті және шет тілді ортада тиімді коммуникация процестерін, мүдделі нарық қатысушыларымен функционалдық өзара әрекеттесуді, келіссөздер жүргізеді, жанжалды жағдайларды реттейді
ON 7 Нарыққа, орналастыру кәсіпорындарының барлық қызмет түрлеріне маркетингтік талдау жүргізеді, кәсіпорынның стратегиялық, орта мерзімді және операциялық жоспарларын жасайды, экономикалық қызметтің тиімділігін, қызмет көрсету және сату сапасын жоғарылатудың тетіктерін іске асырады.
ON 8 Конақ үй индустриясында брондау, автоматтандырылған басқару, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде геоақпараттық жүйе мен GDS) қолданады, ақпараттық технологияларды енгізуге байланысты шекті мәндерге қол жеткізу жағдайларын модельдейді қонақ үй және мейрамхана бизнесі.
ON 9 Кәсіби қызметте қонақжайлылық қызметін қалыптастыру сапасын басқарудағы үрдістің әдіснамасын қолданады; өндіріс процесінде халықаралық жүйелер мен сапа стандарттарын жүйелі түрде қолдануды жүзеге асырады (соның ішінде: TQM, Кайдзен, 6 сигм, ISO, TPS).
ON 10 Әлемдік тенденциялар мен ұлттық бағдарламалауды ескере отырып, дамуды болжау арқылы қонақжайлылық нарығының дамуындағы қайшылықтарды жою тәсілдерін қалыптастырады және негіздейді.
ON 11 Мейрамхана мен қонақ үй бизнесінің таңдалған саласындағы тәуелсіз ғылыми немесе қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін бизнес-жоспар моделі, оқу материалы, презентациялар, түсіндірме жазбалар, баяндамалар, мақалалар және диссертация түрінде көрсетеді. көпмәдениетті және шет тілдік ортаның талаптары мен шарттары.
ON 12 Тұлғаның дамуын жақсартуды басқарады, өзінің оқу дайындығының деңгейін бағалайды және одан әрі кәсіби дайындықтың жеке траекториясын жасайды.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару
Мамандық шифры
7M11106
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Жоғары білім беру педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-жоғары мектеп дидактикасының білімі, тәрбие теориясы мен білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО-да педагогикалық іс-әрекет қабілетін қалыптастыру. Курс оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып, болашақ оқытушының білім беру қызметін жобалауды, Болон процесін іске асыруды, оқыту/тәрбиелеу және бағалау(TLA-стратегиялар) стратегиялары мен әдістерін пайдалана отырып, лекторлық, кураторлық шеберлікті меңгеруді қарастырады

Қонақ үй мен мейрамхана қызметтерін сату тиімділігін басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: өнімді тұтынушыға тиімді жеткізу үшін қонақжайлылықтағы сатудың заманауи технологияларын басқару қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қонақ үй мен мейрамхана қызметін сатудың заманауи формалары, сату әдістері мен әдістерінің мәні, маркетингтік құралдар, қонақ үй мен мейрамханалық қызметтердің қазіргі заманғы тұтынушысының сатып алу тәртібі, клиенттерге қарсылықты басқару, CRM жүйелері (тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды автоматтандыру және стандарттау) ); тұтынушылар базасын басқару және сатудағы IT технологиялар.

Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы сапа менеджменті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылықтың ерекшеліктерін ескере отырып, сапаны қалыптастыру процестерін басқарудағы іргелі білім мен қолданбалы дағдыларды меңгеру қабілетін қалыптастыру.Мыналар зерттелетін болады: жалпы әдістеме, қонақ үй индустриясындағы сапа менеджментінің әдістері мен әдістері, сапа менеджментінің дүниежүзілік негізгі жүйелерін игерудегі процестік тәсіл әдіснамасы; сапаның экономикалық аспектілері және оның компоненттері, сондай-ақ сапа кепілдігі мен қызмет стандарттарын игерудің статистикалық және басқа қолданылатын әдістері.

Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде E-технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қонақ үй саласындағы брондау, автоматтандырылған басқару, картаға түсіру, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде GDS, ADS және геоақпараттық жүйені) қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: автоматтандырылған басқаруға, турлар мен қонақ үйлерді брондауға арналған заманауи бағдарламалық жасақтама; туризм және қонақ үй қызметтерінің онлайн нарығы, электронды виза, TRIVAGO, SKYSKANNER, туристік индустриядағы деректерді талдау; Туризмдегі әлеуметтік медиа және мобильді қосымша; Туроператорлық қызметті сандық түрлендіру, бизнеске арналған мобильді қосымшалар: Бейне және графикалық дизайн негіздері.

Шет тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарына сәйкесшетел тілініңдегікоммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Бизнес және кросс-мәдени байланыс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жаһандану және интернационалдандыру жағдайында қонақжайлық кәсіпорындарында табысты бизнес-процестерді жүзеге асыру үшін тиімді іскерлік және мәдениаралық коммуникация құру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: іскери мәдени байланыс пен халықаралық компаниялар қызметкерлерінің мотивациясының негізгі тұжырымдамалары; - аймақтар мен елдердің бизнесіндегі негізгі бағыттардың даму ерекшеліктері; ұйымның ұлттық басқару модельдерінің негізгі сипаттамалары; менеджмент мектептерінің қалыптасуы мен дамуының бизнестің жаһандану процестеріне және адамдар арасындағы қатынастардағы ұлттық мәдениет пен дәстүрлердің сипаттамаларына тәуелділігі.

Кәсіпорынды басқарудағы тиімді байланыс теориясы мен технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникацияларды басқару қабілеттерін қалыптастыру, сыртқы орта субъектілерімен тиімді кросс-функционалдық өзара әрекеттестікке және өзара әрекеттестікке қол жеткізу, корпоративті мәдениетті құру. Зерттелетін болады: әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдері, қарым-қатынас түрлері, ауызша іскери коммуникация стратегиялары, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктері, әлеуметтік-мәдени механизм ретіндегі іскери қарым-қатынас, коммуникацияны басқару.

Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі маркетингтік зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - қонақ үй және мейрамхана қызметтерін тұтынушылық нарыққа тиімді жылжыту үшін қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында тәуелсіз маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қонақжайлылық индустриясында маркетингті дамытудың теориялық негіздері, маркетингтік зерттеу әдістері; маркетингтік зерттеулердегі әдістер, ақпараттар, маркетингтік талдау жүйесі және нәтижелерді беру; жүргізілген зерттеулер негізінде маркетингтік шешімдер қабылдау

Қонақжайлылық индустриясының кластерлік дамуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат - тұрақты даму қағидаттарына сәйкес қонақжайлылық нысандары мен туристік-рекреациялық инфрақұрылымды оңтайлы орналастыру үшін аумақтарды ғылыми негізделген кешенді жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: аймақтың қонақжайлылық секторының әлеуетін кластерлік талдау, кластерлерді қалыптастыру; тұжырымдаманы іске асыру тетіктері; туризм мен қонақжайлықтың кластерлік деңгейлері; кластерлерді құрудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері, туристік-рекреациялық аймақтар мен нысандарды жобалауға кластерлік тәсіл, Қазақстандағы туризмдегі кластерлік бастамалар.

Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы менеджмент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру нарықты енгізу принциптер мен әдістерге негізделген аспектілер қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару Зерттелетін болады: қонақүй және туризм саласындағы фирмалар мен кәсіпорындардың мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу ерекшеліктері; қонақжайлылықтағы менеджменттің дамуының жалпы заңдылықтары; Қазақстан Республикасына тән қонақ үйлер мен мейрамханалардағы менеджменттің даму тенденциясы. басқару шешімдері, әсіресе келіссөздер, тиімді басқару қызмет көрсететін персонал

Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметіне экономикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қонақжайлық кәсіпорындарындағы экономикалық процестердің дамуын талдау мен болжауға әдістемелік тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: қонақжайлылық кәсіпорындарын экономикалық талдаудың негізгі принциптері мен әдістері, экономикалық талдаудың түрлері, сондай-ақ сервистік қызметті кешенді экономикалық талдау жүйесін ұйымдастырудың заманауи ақпараттық қамтамасыз етілуі.

Қонақжайлылық тәуекелдерін басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында қызметті ұйымдастыруда болжам жасау, бағалау, жоспарлау және тәуекелдерді басқарудың ғылыми негізделген әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ықтимал тәуекелдерді анықтау мен бағалаудың теориялық негіздері; қонақжайлылықтағы тәуекелдерге әсер ететін объективті, субъективті, сыртқы және ішкі факторлар; тәуекелдерді жіктеудегі негізгі түсініктер, тәсілдер және мәселелер; тәуекелдерді анықтауға әдістемелік тәсілдер; тәуекелдерді басқару құралы, талдау, бағалау, болжау және тәуекелдерді басқару әдістері; қонақжайлылықтағы қауіпті азайту әдістері; тәуекелдерді азайту тәсілі ретінде сақтандыру мәселелері.

Тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылық саласында тұтынушылардың сұранысын болжау мен жоспарлаудың негізгі категорияларын, теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қызмет көрсету саласында болжамдау мен жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері; қызметтерге сұранысты болжау әдістерін талдау және оны қызмет көрсету саласында модельдеу; болжамдарды тексеру және жоспарлардың сапасын бағалау; болжам нәтижелерін бағалау критерийлері; болжау және жоспарлау әдістерінің сапасын бағалау; сұранысты жоспарлау мен болжау кезінде сараптамалық бағалау; статистикалық жоспарлаудың болжау әдістері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген