Магистратура
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару

Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - ғылым магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Ғылыми көзқарасқа ие және заманауи ғылыми көзқарастарды, теориялар мен тұжырымдамаларды ғылыми зерттеулер мен ғылымның дамуындағы заңдылықтар аясында түсіндіреді, ғылыми-теориялық, әдістемелік және қолданбалы проблемалар мен қызмет көрсету саласының мәселелерін шешеді.
ON 2 «Мейрамхана және қонақ үй бизнесі» мамандығы бойынша жоғары мектепте оқу процесін жүзеге асыру үшін ғылыми және кәсіптік білімдерін, педагогикалық шеберліктері мен дағдыларын практикада қолдана алады.
ON 3 Жоғары оқу орындарында, біліктілікті арттыру және қайта даярлауға арналған мамандандырылған мекемелерде білім беру үдерісін жүзеге асыру үшін қызмет көрсету саласын дамытудың қазіргі тенденцияларына сәйкес пәннің ілеспе оқу-әдістемелік кешенімен оқу бағдарламасын жасауды қамтамасыз етеді жоғары білімді кадрлар.
ON 4. Ғылыми зерттеулер жүргізу және қоршаған ортаны тұрақты дамыту және қонақжайлылықтағы ұтымды экологиялық бақылау саласында тиісті шешімдер қабылдау үшін терең кәсіби теориялық және практикалық білім мен дағдыларға ие.
ON 5 Заманауи техниканы қолданады және қонақжайлылық индустриясын ұлттық және аймақтық жоспарлау саласында сценарий әзірлейді.
ON 6 Көпмәдениетті және шет тілді ортада тиімді коммуникация процестерін, мүдделі нарық қатысушыларымен функционалдық өзара әрекеттесуді, келіссөздер жүргізеді, жанжалды жағдайларды реттейді
ON 7 Нарыққа, орналастыру кәсіпорындарының барлық қызмет түрлеріне маркетингтік талдау жүргізеді, кәсіпорынның стратегиялық, орта мерзімді және операциялық жоспарларын жасайды, экономикалық қызметтің тиімділігін, қызмет көрсету және сату сапасын жоғарылатудың тетіктерін іске асырады.
ON 8 Конақ үй индустриясында брондау, автоматтандырылған басқару, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде геоақпараттық жүйе мен GDS) қолданады, ақпараттық технологияларды енгізуге байланысты шекті мәндерге қол жеткізу жағдайларын модельдейді қонақ үй және мейрамхана бизнесі.
ON 9 Кәсіби қызметте қонақжайлылық қызметін қалыптастыру сапасын басқарудағы үрдістің әдіснамасын қолданады; өндіріс процесінде халықаралық жүйелер мен сапа стандарттарын жүйелі түрде қолдануды жүзеге асырады (соның ішінде: TQM, Кайдзен, 6 сигм, ISO, TPS).
ON 10 Әлемдік тенденциялар мен ұлттық бағдарламалауды ескере отырып, дамуды болжау арқылы қонақжайлылық нарығының дамуындағы қайшылықтарды жою тәсілдерін қалыптастырады және негіздейді.
ON 11 Мейрамхана мен қонақ үй бизнесінің таңдалған саласындағы тәуелсіз ғылыми немесе қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін бизнес-жоспар моделі, оқу материалы, презентациялар, түсіндірме жазбалар, баяндамалар, мақалалар және диссертация түрінде көрсетеді. көпмәдениетті және шет тілдік ортаның талаптары мен шарттары.
ON 12 Тұлғаның дамуын жақсартуды басқарады, өзінің оқу дайындығының деңгейін бағалайды және одан әрі кәсіби дайындықтың жеке траекториясын жасайды.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару
Мамандық шифры
7M11106
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі бизнес-дизайн
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі бизнес-дизайнның негізгі компоненттерін өз бетінше дамыту қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: бизнес-жобаның құндылық тізбектерін құру принциптері мен технологиялары; қонақ үйлер мен мейрамханалар кәсіпкерлерінің менеджерлерімен тиімді өзара әрекеттесу негіздері; бизнесті ұйымдастыру модельдері және оларды іске асыру шарттары; ұйымдық дамудың теориялық аспектілері, стратегиялық талдаудың мәні; ұйымның бизнес-процестерін басқаруға қажетті материалдар жиынтығы: оларды құрастыру және бекіту ерекшеліктері.

Қонақ үй мен мейрамхана бизнесін басқару стратегиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: бәсекелі ортада қонақ үй мен мейрамхана бизнесін басқарудың инновациялық стратегияларын құру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: стратегиялық басқарудың теориялық негіздері және категориялық аппараты; оның негізгі түсініктері мен функциялары; стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау әдістері; стратегияны іске асырудың негізгі әдістері және мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі кәсіпорындардың практикалық қызметінде туындайтын нақты нұсқаларды әзірлеу әдістері.

Қонақ үй мен мейрамхана қызметтерін сату тиімділігін басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: өнімді тұтынушыға тиімді жеткізу үшін қонақжайлылықтағы сатудың заманауи технологияларын басқару қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қонақ үй мен мейрамхана қызметін сатудың заманауи формалары, сату әдістері мен әдістерінің мәні, маркетингтік құралдар, қонақ үй мен мейрамханалық қызметтердің қазіргі заманғы тұтынушысының сатып алу тәртібі, клиенттерге қарсылықты басқару, CRM жүйелері (тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды автоматтандыру және стандарттау) ); тұтынушылар базасын басқару және сатудағы IT технологиялар.

Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы сапа менеджменті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылықтың ерекшеліктерін ескере отырып, сапаны қалыптастыру процестерін басқарудағы іргелі білім мен қолданбалы дағдыларды меңгеру қабілетін қалыптастыру.Мыналар зерттелетін болады: жалпы әдістеме, қонақ үй индустриясындағы сапа менеджментінің әдістері мен әдістері, сапа менеджментінің дүниежүзілік негізгі жүйелерін игерудегі процестік тәсіл әдіснамасы; сапаның экономикалық аспектілері және оның компоненттері, сондай-ақ сапа кепілдігі мен қызмет стандарттарын игерудің статистикалық және басқа қолданылатын әдістері.

Қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: салалық зерттеулер жүргізу үшін тұрақты кәсіби білім, білік және дағдыларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: әдістеме, әдістеме, қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулердің жіктелуі; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру; ғылыми зерттеу кезеңдері және нәтижелерді өңдеу; ғылыми жұмыстар жазу; ғылыми ұйымдар, ғылыми кадрларды даярлау.

Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде E-технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қонақ үй саласындағы брондау, автоматтандырылған басқару, картаға түсіру, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде GDS, ADS және геоақпараттық жүйені) қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: автоматтандырылған басқаруға, турлар мен қонақ үйлерді брондауға арналған заманауи бағдарламалық жасақтама; туризм және қонақ үй қызметтерінің онлайн нарығы, электронды виза, TRIVAGO, SKYSKANNER, туристік индустриядағы деректерді талдау; Туризмдегі әлеуметтік медиа және мобильді қосымша; Туроператорлық қызметті сандық түрлендіру, бизнеске арналған мобильді қосымшалар: Бейне және графикалық дизайн негіздері.

Шет тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарына сәйкесшетел тілініңдегікоммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

ESG стратегиялары және қызмет көрсету процестерінің сапа стандарттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда бизнесті тұрақты дамыту әдістерін тиімді қолдану үшін қажетті құзыреттерді, сондай-ақ жүйелік тәсілді қолдана отырып, проблемалық жағдайларға сыни талдау жүргізу және іс-қимыл стратегиясын әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде мынадай аспектілер қарастырылады: ESG-факторларды анықтауға, жүйелеуге және бағалауға халықаралық тәсілдер; Тұрақты даму позициясын басқаруға кешенді көзқарас; Тұрақты даму факторлары; ESG бағалау әдістемесі.

Бизнес және кросс-мәдени байланыс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жаһандану және интернационалдандыру жағдайында қонақжайлық кәсіпорындарында табысты бизнес-процестерді жүзеге асыру үшін тиімді іскерлік және мәдениаралық коммуникация құру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: іскери мәдени байланыс пен халықаралық компаниялар қызметкерлерінің мотивациясының негізгі тұжырымдамалары; аймақтар мен елдердің бизнесіндегі негізгі бағыттардың даму ерекшеліктері; ұйымның ұлттық басқару модельдерінің негізгі сипаттамалары; менеджмент мектептерінің қалыптасуы мен дамуының бизнестің жаһандану процестеріне және адамдар арасындағы қатынастардағы ұлттық мәдениет пен дәстүрлердің сипаттамаларына тәуелділігі.

Жеке тұлғаның өсуінің ғылыми негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психологиялық-педагогикалық білім жүйелерін меңгеру, білім берудің тұлғалық-бағдарлы сипатын қамтамасыз ету, оқудың жағымды мотивациясын қалыптастыру, ғылыми тәуелсіздікті дамыту, іскерлік қызығушылықты дамыту. Зерттелетін болады: тұлғаны дамыту және өзін-өзі дамыту мәселелері, жоспарлау мен мақсат қою дағдылары; интроспекция және өзін-өзі таныстыру, өзін-өзі реттеу технологиялары игеріліп, практикалық дағдылар алынды.

Кәсіпорынды басқарудағы тиімді байланыс теориясы мен технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникацияларды басқару қабілеттерін қалыптастыру, сыртқы орта субъектілерімен тиімді кросс-функционалдық өзара әрекеттестікке және өзара әрекеттестікке қол жеткізу, корпоративті мәдениетті құру. Зерттелетін болады: әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдері, қарым-қатынас түрлері, ауызша іскери коммуникация стратегиялары, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктері, әлеуметтік-мәдени механизм ретіндегі іскери қарым-қатынас, коммуникацияны басқару.

Көшбасшылық және іскери байланыс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми білім жүйесін жетілдіру менеджменттің негізі ретінде тиімді іскерлік коммуникациялар құру дағдылары. Ұйымдардағы көшбасшылық мәселелерін теориялық және практикалық шешуге ғылыми көзқарастың мәні мен әдістері зерттеліп, қонақжайлылық менеджеріне қажетті іскери коммуникативті коммуникация дағдылары дамиды.

Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі маркетингтік зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - қонақ үй және мейрамхана қызметтерін тұтынушылық нарыққа тиімді жылжыту үшін қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында тәуелсіз маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қонақжайлылық индустриясында маркетингті дамытудың теориялық негіздері, маркетингтік зерттеу әдістері; маркетингтік зерттеулердегі әдістер, ақпараттар, маркетингтік талдау жүйесі және нәтижелерді беру; жүргізілген зерттеулер негізінде маркетингтік шешімдер қабылдау

Қонақжайлылық индустриясындағы жүйелік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында жобалық және сервистік қызметті жүзеге асыруға қажетті мәліметтерді интерпретациялай отырып, ақпаратпен жұмыс істеудің жүйелік дағдыларын қолдану қабілеттерін дамыту. Оқытылатын болады: қазіргі ғылымдағы және менеджменттегі жүйелер теориясы; жүйелік талдаудың мәні мен міндеттері; жүйеде білімді шығару әдістері. Энтропия және ақпарат мөлшері. Жүйелік талдаудың негізгі әдістері мен логикалық принциптері; жүйелік талдаудың категориялары мен әдістері; күрделі және үлкен жүйелерді зерттеу ерекшеліктері; деректерді өндіру, анық емес білімнің ерекшелігі. Жүйелік талдау процедураларында формализация (математикалық сипаттама, когнитивті карталар, диаграммалар, диаграммалар, графиктер)

Қонақжайлылық индустриясының кластерлік дамуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат - тұрақты даму қағидаттарына сәйкес қонақжайлылық нысандары мен туристік-рекреациялық инфрақұрылымды оңтайлы орналастыру үшін аумақтарды ғылыми негізделген кешенді жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: аймақтың қонақжайлылық секторының әлеуетін кластерлік талдау, кластерлерді қалыптастыру; тұжырымдаманы іске асыру тетіктері; туризм мен қонақжайлықтың кластерлік деңгейлері; кластерлерді құрудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері, туристік-рекреациялық аймақтар мен нысандарды жобалауға кластерлік тәсіл, Қазақстандағы туризмдегі кластерлік бастамалар.

Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы менеджмент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру нарықты енгізу принциптер мен әдістерге негізделген аспектілер қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару Зерттелетін болады: қонақүй және туризм саласындағы фирмалар мен кәсіпорындардың мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу ерекшеліктері; қонақжайлылықтағы менеджменттің дамуының жалпы заңдылықтары; Қазақстан Республикасына тән қонақ үйлер мен мейрамханалардағы менеджменттің даму тенденциясы. басқару шешімдері, әсіресе келіссөздер, тиімді басқару қызмет көрсететін персонал

Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметіне экономикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қонақжайлық кәсіпорындарындағы экономикалық процестердің дамуын талдау мен болжауға әдістемелік тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: қонақжайлылық кәсіпорындарын экономикалық талдаудың негізгі принциптері мен әдістері, экономикалық талдаудың түрлері, сондай-ақ сервистік қызметті кешенді экономикалық талдау жүйесін ұйымдастырудың заманауи ақпараттық қамтамасыз етілуі.

Қонақжайлылық тәуекелдерін басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында қызметті ұйымдастыруда болжам жасау, бағалау, жоспарлау және тәуекелдерді басқарудың ғылыми негізделген әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ықтимал тәуекелдерді анықтау мен бағалаудың теориялық негіздері; қонақжайлылықтағы тәуекелдерге әсер ететін объективті, субъективті, сыртқы және ішкі факторлар; тәуекелдерді жіктеудегі негізгі түсініктер, тәсілдер және мәселелер; тәуекелдерді анықтауға әдістемелік тәсілдер; тәуекелдерді басқару құралы, талдау, бағалау, болжау және тәуекелдерді басқару әдістері; қонақжайлылықтағы қауіпті азайту әдістері; тәуекелдерді азайту тәсілі ретінде сақтандыру мәселелері.

Тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қонақжайлылық саласында тұтынушылардың сұранысын болжау мен жоспарлаудың негізгі категорияларын, теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қызмет көрсету саласында болжамдау мен жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері; қызметтерге сұранысты болжау әдістерін талдау және оны қызмет көрсету саласында модельдеу; болжамдарды тексеру және жоспарлардың сапасын бағалау; болжам нәтижелерін бағалау критерийлері; болжау және жоспарлау әдістерінің сапасын бағалау; сұранысты жоспарлау мен болжау кезінде сараптамалық бағалау; статистикалық жоспарлаудың болжау әдістері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орнында сабақ өткізудің, университетте тәрбие жұмысын жүргізудің, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік құзіреттіліктің өзін-өзі дамытудың және ішкі көзқарасының практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Дәрістер мен семинарлар, кураторлық сағаттар өткізеді, кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді, студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттейді, кураторлық топтың социометриясын жүргізеді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген