Магистратура
Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)

Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасы аяқталғаннан кейінгі оқыту нәтижелері:
ON1 Ғылыми зерттеудің гипотезасын, мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, өзгеретін ғылыми үрдістерді ескере отырып, лингвистика және шеттілді білім беру метатілін қолдану, заманауи концепциялары мен теорияларын сын тұрғысынан бағалау; кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметте туындайтын әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарды түсіндіру.
ON2 Шеттілді білім берудегі және лингвистикадағы салыстырмалы, контрастивті, психолингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, типологиялық зерттеулерді, фонетика-фонологиялық, лексикалық, грамматикалық, семантика-синтаксистік және прагматикалық деңгейлердегі лингвомәдени ерекшеліктерді ескере отырып, мәтінді талдау және интерпретациялауды орындау; рейтингтік ғылыми журналдарда ағылшын тіліндегі жарияланымдарда ғылыми қорытындылар, зерттеу нәтижелерін ұсыну.
ON3 Шет тілдерін оқытудың заманауи бағыттарын ескере отырып және сандық, инновациялық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын, оқытудың интерактивті, жеке тұлғаға бағытталған әдістерін пайдалана отырып, жоғары оқу орындары мен колледждерде сапалы практикалық және теориялық сабақтарды жоспарлау және өткізу.
ON4 Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, шет тілін оқытудың тиімді технологиялары мен әдістемесі негізінде ЖОО-да оқу үдеріснің барлық түрлерін және сабақтан тыс жұмыстарды жүргізу үшін педагогикалық технологияларды жобалау, оның ішінде оқытылатын тіл елдерінің әдебиеті, фразалық етістіктер, идиомалар, сыни талдау және қазіргі ғылыми жетістіктерді бағалау негізінде әр пән бойынша әдебиеттер тізімін жасау.
ON5 Оқу сабақтарының түрлері мен нысандарын, бақылау аттестациясын ескере отырып, бағалау құралдарын әзірлеу, тіл мен сөйлеуді талдаудың қазіргі заманғы әдістерін (тілді деңгейлік ұйымдастыру, семантикалық өлшеу, лингвистикалық таңбалау), өзге тілді білім берудің әлеуметтік-психологиялық негізінде тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникативтік кедергілерді анықтай отырып, вербалды және вербалды емес жіктеуді қолдану.
ON6 Жалпы және білім беру, кәсіби тақырыптар бойынша сөйлесудің практикалық дағдыларын меңгеру; шет тілдегі әртүрлі мәтін, хабарландыру, тестілерді құрастыру және редакциялау, түзету, білім беру үдерісінде тест түрлерін қолдану; шет тілі сабақтарында оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын қазақстандық өмір салтын ескере отырып, қосымша оқу-әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламалар жасау.
ON7 Ауызша және жазбаша мәтіндерді сапалы аудару үшін тілдерді қарама-қарсы, типологиялық сипаттау және тілдерді меңгеру саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалану; жаңа педагогикалық технологияларды, басқарудың әкімшілік әдістерін пайдалана отырып, аударма компанияларының, тілдерді оқыту орталықтарының жұмысын ұйымдастыру, жетілдіру, IELTS, TOEFL, DAAD, DALF сертификаттарын ұсынатын курстарда сабақтарды жоғары деңгейде өткізу.
ON8 Тілдік қарым-қатынас формаларын, сөйлеу нормаларын, ауызша қарым-қатынас нормаларын біле отырып, түрлі жанрлар мен сөйлеу стильдерінің мәтіндерін ажыратуға және құрастыруға, отандық және халықаралық компанияларда, институционалдық мекемелерде шетел тілінің ресми-іскерлік стилін және стереотиптерін меңгеру, өзге мәдениетті түсіну негізінде әртүрлі мәдениет өкілдерімен диалог жүргізу дағдыларын ескере отырып, социумның түрлі салаларында қарым-қатынасқа түсе білу.
ON9 Сандық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі жобаларды, көптілді білім беру бағдарламаларын, мобильді қосымшаларды, бағдарламаларды, шет тілдерін оқытатын бағдарламаларды, көптілді лексикографиялық және оқу материалдарын әзірлеу.
ON10 Түрлі сөйлеу үдерістеріне байланысты қоғамдық ғылымның жай-күйін бағалау; Қазақстандағы тіл саясаты аясындағы мемлекеттік бағдарламаларды әртүрлі дереккөздерден, интернет ресурстарынан алынған ақпаратты талдау және қазіргі қазақстандық білім беру контексінде тілді оқыту деңгейі бойынша материалдарды жүйелеу негізінде сараптау және бағалау.
ON11 Менеджерлік жұмысты ұйымдастыру, білім басқармасының жұмысын үйлестіру білімінің негізінде оқу орындарының қызметіне бақылау, қадағалау жүргізу, жоғары тұрған білім беру органдарына ұсыныстар енгізу, түрлі жағдайларды, қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысында білім беру міндеттерін шешу; жеке тұлғаның және ұжымның мінез-құлқы мен қызметінің нәтижелері, даму ресурстары мен мүмкіндіктері арасындағы өзара байланыс негізінде өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни талдау.
ON12 Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынасты қалыптастыру; мәдени-ағартушылық жобаларды әзірлеу және іске асыру; кәсіби қызметтегі адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, әртүрлі жағдайларға бейімделу; жеке тұлға ретінде өзін-өзі дамыту, кәсіби деңгейін арттыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)
Мамандық шифры
7M01705
Факультеті
Филология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын оқудың негізінде жоғары білікті мамандарды қалыптастыру, кәсіби қалыптасу барысында басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық тұрғыдан түсініп, тәжірибе жүзінде қолданудың алғышарттарын түзу. Курс аясында басқару психологиясының пәні, қағидалары, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыс пен үрдістерді басқару психологиясы, жетекші тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басқарудың жеке стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжалды жағдайларды басқару қызметі ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Қолданбалы лингвистика және жаңа ақпараттық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қолданбалы лингвистиканың мүмкіндіктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру, лингвистикалық корпустарды автоматты түрде өңдеуді ескере отырып, лингвистикалық ақпаратты өңдеудің негізгі әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында мынадай мәселелер қарастырылады: қазіргі тіл білімінің қолданбалы аспектілері; терминтаным және терминография қолданбалы лингвистиканың бағыты ретінде; тіл/сөйлеу әсерінің теориясы; квантативтік лингвистика; қазіргі компьютерлік лингвистиканың негізгі бағыттары.

Сөйлеу қарым-қатынасы 1 (бірінші шет тілі)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: шет тілін сөйлеу қарым-қатынасында қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзіреттің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән ауызша және жазбаша пікірдегі маңызды ақпаратты тануға, кәсіби сөйлеуге ортақ грамматикалық бірліктерді қолдана алуға; ауызша және жазбаша айтылымдарда терминологияның актив және пассив лексикалық минимумнан тұратын өзінің кең және тар саладағы мамандығының негізгі терминологияларын танып, қолдана алуға дағдыландырады.

Сөйлеу қарым-қатынасы 2 (екінші шет тілі)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс мақсаты: сөйлеу қарым-қатынасында екінші шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән кәсіби тақырып аясындағы жазба және ауызекі тілді түсіне алуға; түрлі таңбалық жүйелерде жасалған ағылшын тілді дереккөздерден қажетті ақпаратты ала білуге; әрқандай пайымдаулардың логикасын талдауға, ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас пен жарыссөздерге түсу дағдысын игеруге баулиды.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Шетел тілі 2 (бірінші кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: кәсіби шет тілі туралы жан-жақты білімді қалыптастыру, таным үдерісіне тарту, сонымен қатар аудармашылық, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру. Аталмыш пән кәсіби саладағы ғылыми мәселелерді шешуге, алған білімді әртүрлі даулы мәселелерде, тілдік жағдаяттарда қолдануға, шет тілі бойынша алған білімдерін өз тілімен салыстырмалы талдау жүргізуге дағдыландырады.

Шеттілді білім берудегі және мәдениетаралық қарым-қатынастағы лингвомәдениеттану
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – кәсіби ағылшын тілі саласындағы коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге үлес қосу, сонымен қатар мәдениетаралық коммуникацияға түсе алатын студенттің «екінші тілдік тұлғасын» дамытуға ықпал ету. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы; мәдени код, мәдениеттердің айырмашылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі ұлттардың, нәсілдік және этностық топтар арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері; әлемнің лингвистикалық суреті; коммуникативті құзыреттілік және т.б.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім берудегі шет тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: магистранттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті тұлғалық қасиеттерді дамыту, білім берудегі кәсіби қызметтің жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән шет тілінде білім беру саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік береді; оқыту-тәрбиелеу үрдісінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін пайдалана алуға; оқыту-тәрбиелеу үдерісінің сапасын қамтамасыз етуге мүдделі ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен ынтымақтастықты ұйымдастыра алуға үйретеді.

Ғылым және бизнес тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты  магистрлік диссертацияны жазу үшін қажетті ғылыми-зерттеу жұмысының қағидалары мен әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында мынадай мәселелер қарастырылады: филологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістері; аннотацияланған библиографияны жасау; негізгі ережелер мен қадамдар; зерттеу барысында плагиаттан қалай аулақ болуға болады, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін, тақырыпты іздеу және тұжырымдау; филологиядағы мәліметтерді жинау; ғылыми зерттеулердегі этика мен әдеп; зерттеу нәтижелерін қалай ұсынуға болады және т.б.

Екінші шет тілі 1 (екінші кәсіби)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: екінші шет тілінің тілдік деңгейлері, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бірліктері, олардың қызмет ету ерекшеліктері, функционалдық стильдердің ерекшеліктері, кәсіби лексика және ғылыми терминология, әртүрлі теориялар, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелер.

Екінші шет тілі 2 (екінші кәсіби)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Шетел тілі (екінші кәсіби)» курсының мақсаты алдыңғы білім баспалдағында алған екінші шет тілі деңгейін көтеру және магистранттардың шетелдік әрістестермен әртүрлі кәсіби қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуге, сонымен қатар ары қарай өзін-өзі дамытуға қажетті коммуникативтік біліктілік деңгейін меңгерту болып табылады.

Лингвистикалық ілім
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл ғылымының тарихы және негізгі мектептер мен тенденциялардың көрнекті өкілдері туралы білімді тарихи және хронологиялық тұрғыдан жүйелеу, қазіргі заманғы негізгі ғылыми мектептер, гипотезалар мен тілдің даму тенденциялары туралы түсінік беру. Пәнді оқу үдересінде келесі мәселелер қарастырылады: әлемдік және отандық лингвистиканың жалпы теориялық мәселелері; ежелгі тіл білімінің тарихы, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірі; салыстырмалы тарихи, типологиялық және құрылымдық лингвистика; негізгі лингвистикалық мектептер; теориялық және қолданбалы лингвистиканың ғылыми әдістері.

Сөйлеу қарым-қатынасы 1 (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты екінші шет тілінде нәтижелі сөйлеу қарым-қатынасын жасай білуге қабілетті коммуникативті тұлғаны қалыптастыру мақсатында жүйелі білім мен тиімді сөйлеу әсері мен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: екінші шет тіліндегі сөйлеу коммуникациясының теориялық және практикалық аспектілері; екінші шет тіліне сәйкес аймақтық және мәдениетаралық ақпарат; табысты қарым-қатынастың негізгі қағидалары мен постулаттары; мәдениетаралық коммуникацияның әдіс-тәсілдері; диалогтық сөйлеудің нормалары және т.б.

Сөйлеу қарым-қатынасы 2 (бірінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: бірінші кәсіби шет тілі бойынша сөйлеу қарым-қатынасына түсуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзіреттің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән ары қарай мамандық бойынша мәтіннің негізгі мазмұнын ана тілінде/ана тілінен шет тіліне қажет болған жағдайда сөздікті қолданып мазмұндауға; кәсіби тақырыпта хабарлама, мақала, баяндама, аннотация, реферат жаза алуға; мультимедиялық технологияны пайдаланып, кәсіби тақырыптарда ауызша презентациялар дайындап, таныстыра алуға үйретеді.

Сөйлеу қарым-қатынасы 3 (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс мақсаты: екінші кәсіби шет тілі бойынша сөйлеу қарым-қатынасына түсуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән өз кезегінде мамандық бойынша мәтіннің негізгі мазмұнын ана тілінде/ана тілінен екінші шет тіліне қажет болған жағдайда сөздікті қолданып мазмұндауға; кәсіби тақырыпта хабарлама, мақала, баяндама, аннотация, реферат жаза алуға; мультимедиялық технологияны пайдаланып, кәсіби тақырыптарда ауызша презентациялар дайындап, таныстыра алуға дағдыландырады.

Тіл біліміндегі прагматика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – қазіргі лингвистикалық зерттеулердің прагматикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, прагматика мен лингвистика арасындағы жүйелік қатынастарды, сөйлеу әрекетінде ақпарат беру тәсілдерін мәтін мен дискурстың прагматикалық мүмкіндіктерімен байланыстыра қарастыру. Пәнді оқу үдерісінде мынадай мәселелер қарастырылады: прагматиканың пәні, міндеттері, шекаралары; коммуникативті жағдаят, лингвистикалық прагматика және оның тілдік грамматикалық құрылымымен байланысы; сөйлеу актілері теориясы, тікелей және жанама сөйлеу актілері, мәтінді логикалық талдау, когнитивтік лингвистика т.б.

Тіл біліміндегі семиотика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың таңба туралы ғылым ретінде семиотика жайлы жүйелік білімдерін тереңдету; әртүрлі таңба типтері туралы, семиотика және лингвистика арасындағы байланыс туралы түсінік беру; коммуниканттардың ниеттеріне байланысты сөйлеу стратегиялары мен сөйлеу мінез-құлық тактикасын құра отырып, тиімді жазбаша және ауызекі сөйлесу дағдыларын меңгеру арқылы қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: семиотика, таңбалардың түрлері, семиотика және мәдениет, тілдің таңбалық сипаты; семантика, синтактика және прагматика.

Тіл теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл теориясының мәселелері, лингвистика тарихы және лингвистикалық талдау әдістері туралы білімді игеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: ғылыми білімнің жалпы үдерісінде лингвистиканың даму заңдылықтары; лингвистикалық білім эволюциясының негіздері; жалпы лингвистиканың ғылыми парадигмаларының концептуалды-терминологиялық аппараты; қағидалар, постулаттар және негізгі бағыттар.

Шетел тілі 3 (бірінші кәсіби)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Шетел тілі (бірінші кәсіби)» курсының мақсаты алдыңғы білім баспалдағында алған бірінші шет тілі деңгейін көтеру және магистранттардың шетелдік әрістестермен әртүрлі кәсіби қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуге, сонымен қатар ары қарай өзін-өзі дамытуға қажетті коммуникативтік біліктілік деңгейін меңгерту болып табылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген