Магистратура
Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)

Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасы аяқталғаннан кейінгі оқыту нәтижелері:
ON1 Ғылыми зерттеудің гипотезасын, мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, өзгеретін ғылыми үрдістерді ескере отырып, лингвистика және шеттілді білім беру метатілін қолдану, заманауи концепциялары мен теорияларын сын тұрғысынан бағалау; кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметте туындайтын әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарды түсіндіру.
ON2 Шеттілді білім берудегі және лингвистикадағы салыстырмалы, контрастивті, психолингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, типологиялық зерттеулерді, фонетика-фонологиялық, лексикалық, грамматикалық, семантика-синтаксистік және прагматикалық деңгейлердегі лингвомәдени ерекшеліктерді ескере отырып, мәтінді талдау және интерпретациялауды орындау; рейтингтік ғылыми журналдарда ағылшын тіліндегі жарияланымдарда ғылыми қорытындылар, зерттеу нәтижелерін ұсыну.
ON3 Шет тілдерін оқытудың заманауи бағыттарын ескере отырып және сандық, инновациялық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын, оқытудың интерактивті, жеке тұлғаға бағытталған әдістерін пайдалана отырып, жоғары оқу орындары мен колледждерде сапалы практикалық және теориялық сабақтарды жоспарлау және өткізу.
ON4 Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, шет тілін оқытудың тиімді технологиялары мен әдістемесі негізінде ЖОО-да оқу үдеріснің барлық түрлерін және сабақтан тыс жұмыстарды жүргізу үшін педагогикалық технологияларды жобалау, оның ішінде оқытылатын тіл елдерінің әдебиеті, фразалық етістіктер, идиомалар, сыни талдау және қазіргі ғылыми жетістіктерді бағалау негізінде әр пән бойынша әдебиеттер тізімін жасау.
ON5 Оқу сабақтарының түрлері мен нысандарын, бақылау аттестациясын ескере отырып, бағалау құралдарын әзірлеу, тіл мен сөйлеуді талдаудың қазіргі заманғы әдістерін (тілді деңгейлік ұйымдастыру, семантикалық өлшеу, лингвистикалық таңбалау), өзге тілді білім берудің әлеуметтік-психологиялық негізінде тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникативтік кедергілерді анықтай отырып, вербалды және вербалды емес жіктеуді қолдану.
ON6 Жалпы және білім беру, кәсіби тақырыптар бойынша сөйлесудің практикалық дағдыларын меңгеру; шет тілдегі әртүрлі мәтін, хабарландыру, тестілерді құрастыру және редакциялау, түзету, білім беру үдерісінде тест түрлерін қолдану; шет тілі сабақтарында оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын қазақстандық өмір салтын ескере отырып, қосымша оқу-әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламалар жасау.
ON7 Ауызша және жазбаша мәтіндерді сапалы аудару үшін тілдерді қарама-қарсы, типологиялық сипаттау және тілдерді меңгеру саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалану; жаңа педагогикалық технологияларды, басқарудың әкімшілік әдістерін пайдалана отырып, аударма компанияларының, тілдерді оқыту орталықтарының жұмысын ұйымдастыру, жетілдіру, IELTS, TOEFL, DAAD, DALF сертификаттарын ұсынатын курстарда сабақтарды жоғары деңгейде өткізу.
ON8 Тілдік қарым-қатынас формаларын, сөйлеу нормаларын, ауызша қарым-қатынас нормаларын біле отырып, түрлі жанрлар мен сөйлеу стильдерінің мәтіндерін ажыратуға және құрастыруға, отандық және халықаралық компанияларда, институционалдық мекемелерде шетел тілінің ресми-іскерлік стилін және стереотиптерін меңгеру, өзге мәдениетті түсіну негізінде әртүрлі мәдениет өкілдерімен диалог жүргізу дағдыларын ескере отырып, социумның түрлі салаларында қарым-қатынасқа түсе білу.
ON9 Сандық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі жобаларды, көптілді білім беру бағдарламаларын, мобильді қосымшаларды, бағдарламаларды, шет тілдерін оқытатын бағдарламаларды, көптілді лексикографиялық және оқу материалдарын әзірлеу.
ON10 Түрлі сөйлеу үдерістеріне байланысты қоғамдық ғылымның жай-күйін бағалау; Қазақстандағы тіл саясаты аясындағы мемлекеттік бағдарламаларды әртүрлі дереккөздерден, интернет ресурстарынан алынған ақпаратты талдау және қазіргі қазақстандық білім беру контексінде тілді оқыту деңгейі бойынша материалдарды жүйелеу негізінде сараптау және бағалау.
ON11 Менеджерлік жұмысты ұйымдастыру, білім басқармасының жұмысын үйлестіру білімінің негізінде оқу орындарының қызметіне бақылау, қадағалау жүргізу, жоғары тұрған білім беру органдарына ұсыныстар енгізу, түрлі жағдайларды, қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысында білім беру міндеттерін шешу; жеке тұлғаның және ұжымның мінез-құлқы мен қызметінің нәтижелері, даму ресурстары мен мүмкіндіктері арасындағы өзара байланыс негізінде өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни талдау.
ON12 Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынасты қалыптастыру; мәдени-ағартушылық жобаларды әзірлеу және іске асыру; кәсіби қызметтегі адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, әртүрлі жағдайларға бейімделу; жеке тұлға ретінде өзін-өзі дамыту, кәсіби деңгейін арттыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)
Мамандық шифры
7M01705
Факультеті
Филология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қолданбалы лингвистика және жаңа ақпараттық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қолданбалы тіл білімінің мүмкіндіктері туралы жүйелі білімді, меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді қарастырады: қазіргі тіл білімінің қолданбалы аспектілері; терминология мен терминография қолданбалы тіл білімінің бағыты ретінде; тіл/сөйлеу әсерінің теориясы; сандық лингвистика; қазіргі компьютерлік лингвистиканың негізгі бағыттары, лингвистикалық ақпаратты өңдеудің негізгі әдістері, лингвистикалық корпусты автоматты түрде өңдеу.

Мәдениаралық коммуникация теориясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін критикалық талдау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән тәрбие мәдениетаралық коммуникацияны және оларға әсер ететін факторларды, ауызша / ауызша емес компоненттерді, олардың мәдениетімен қарым-қатынасын, мәдениетаралық қарым-қатынастың этикалық аспектілерін, мәдени соққыны, әдеттегі коммуникация қателерін, түрлі мәдениеттердегі іскер қарым-қатынас пен этикеттің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Сөйлеу қарым-қатынасы 1 (бірінші шет тілі)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: вербалды қарым-қатынаста бірінші шет тілінде коммуникативтік құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттейді: ауызша және жазбаша мәлімдемелердегі маңызды ақпаратты тану, негізгі грамматикалық бірліктер, кең және тар мамандықтардың жалпы негізгі терминологиясы, терминологияның белсенді және пассивті лексикалық минимумы, синтаксистік конструкциялар.

Сөйлеу қарым-қатынасы 2 (екінші шет тілі)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: вербалды қарым-қатынаста екінші шет тілінде коммуникативтік құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән оқытатын пәндер: кәсіптік тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша сөйлеуді түсіну, ауызша және жазбаша дереккөздерден қажетті ақпаратты алу, әр түрлі пайымдаулардың логикасын талдау, көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас және полемика дағдыларын екінші шет тілінде.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Шетел тілі 2 (бірінші кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: Мәдениетаралық қарым-қатынаста алғашқы кәсіби шет тілі бойынша жан-жақты білімді, аудармашылық, әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді дамыту. Пән сұрақтарды зерттейді; кәсіби саладағы ғылыми мәселелерді шешу динамикасын талдау; кейс-стадилердегі, жағдаяттардағы әртүрлі даулы мәселелер; нақты ғылым салаларындағы оқу тілі, елтану және ана тілімен салыстырмалы талдау.

Шеттілді білім берудегі және мәдениетаралық қарым-қатынастағы лингвомәдениеттану
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: кәсіби ағылшын тілі саласындағы коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге үлес қосу, сонымен қатар мәдениетаралық коммуникацияға түсе алатын студенттің «екінші тілдік тұлғасын» дамытуға ықпал ету. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы; мәдени код, мәдениеттердің айырмашылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі ұлттардың, нәсілдік және этностық топтар арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері; әлемнің лингвистикалық суреті; коммуникативті құзыреттілік және т.б.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аутентті және бейімделген мәтіндермен оқыту әдістемесі (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тілінде қажетті құзыреттіліктерді дамыту үшін аутентті және бейімделген мәтіндермен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Пән шет тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін, аутентті және бейімделген мәтіндердің түрлерін, мәтіндермен жұмыс істеу кезеңдерін, мәтіндерді таңдау принциптерін, мәтіндерді бейімдеу принциптері мен деңгейлерін, екінші шет тілінде оқудың коммуникативті міндеттерін зерттеуге бағытталған.

Білім берудегі шет тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тұлғалық қасиеттерді дамыту, білім берудегі кәсіби іс-әрекетке жалпы мәдени, кәсіби, арнайы құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім беру саласындағы ақпаратты қабылдауға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілінде сөйлеуге үйретеді; білім беру үдерісінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқу-ақпараттық ортаның мүмкіндіктерін пайдалану, ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен өзара әрекеттесу.

Ғылым және бизнес тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылым мен бизнесте шет тілін қолданудың принциптері мен әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді қарастырады: филологиялық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері; аннотацияланған библиографияны әзірлеу, зерттеу процесінде плагиатқа жол бермеу, ғылым мен терминологияның метатілі, іскерлік тіл, терминология, кәсіби лексика, бизнестегі арнайы мәтіндер.

Екінші шет тілі 1 (екінші кәсіби)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: екінші шет тілінің тілдік деңгейлері, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бірліктері, олардың қызмет ету ерекшеліктері, функционалдық стильдердің ерекшеліктері, кәсіби лексика және ғылыми терминология, әртүрлі теориялар, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелер.

Екінші шет тілі 2 (екінші кәсіби)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Шетел тілі (екінші кәсіби)» курсының мақсаты алдыңғы білім баспалдағында алған екінші шет тілі деңгейін көтеру және магистранттардың шетелдік әрістестермен әртүрлі кәсіби қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуге, сонымен қатар ары қарай өзін-өзі дамытуға қажетті коммуникативтік біліктілік деңгейін меңгерту болып табылады.

Лингвистикалық ілім
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл ғылымының тарихы және негізгі мектептер мен тенденциялардың көрнекті өкілдері туралы білімді тарихи және хронологиялық тұрғыдан жүйелеу, қазіргі заманғы негізгі ғылыми мектептер, гипотезалар мен тілдің даму тенденциялары туралы түсінік беру. Пәнді оқу үдересінде келесі мәселелер қарастырылады: әлемдік және отандық лингвистиканың жалпы теориялық мәселелері; ежелгі тіл білімінің тарихы, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірі; салыстырмалы тарихи, типологиялық және құрылымдық лингвистика; негізгі лингвистикалық мектептер; теориялық және қолданбалы лингвистиканың ғылыми әдістері.

Сөйлеу қарым-қатынасы 1 (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – екінші шет тілінде өнімді вербалды қарым-қатынас жасау мақсатында тиімді вербалды өзара әрекеттестік туралы жүйелі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді қарастырады: сөйлеу коммуникациясының теориясы мен практикасы, аймақтық және мәдениетаралық ақпарат, табысты қарым-қатынастың негізгі принциптері мен постулаттары, мәдениетаралық қарым-қатынастың әдістері мен әдістері, екінші шет тіліндегі диалогтік сөйлеу нормалары.

Сөйлеу қарым-қатынасы 2 (бірінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: бірінші кәсіби шет тілі бойынша сөйлеу қарым-қатынасына түсуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзіреттің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән ары қарай мамандық бойынша мәтіннің негізгі мазмұнын ана тілінде/ана тілінен шет тіліне қажет болған жағдайда сөздікті қолданып мазмұндауға, кәсіби тақырыпта хабарлама, мақала, баяндама, аннотация, реферат жаза алуға, мультимедиялық технологияны пайдаланып, кәсіби тақырыптарда ауызша презентациялар дайындап, таныстыра алуға үйретеді.

Сөйлеу қарым-қатынасы 3 (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс мақсаты: екінші кәсіби шет тілі бойынша сөйлеу қарым-қатынасына түсуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән өз кезегінде мамандық бойынша мәтіннің негізгі мазмұнын ана тілінде/ана тілінен екінші шет тіліне қажет болған жағдайда сөздікті қолданып мазмұндауға; кәсіби тақырыпта хабарлама, мақала, баяндама, аннотация, реферат жаза алуға; мультимедиялық технологияны пайдаланып, кәсіби тақырыптарда ауызша презентациялар дайындап, таныстыра алуға дағдыландырады.

Тіл біліміндегі прагматика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – қазіргі лингвистикалық зерттеулердің прагматикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді қарастырады: прагматика мен лингвистиканың жүйелі байланысы, сөйлеу әрекеті, мәтін мен дискурстың прагматикалық мүмкіндіктері, прагматика пәні, міндеттері, шекаралары; коммуникативті жағдаят, лингвопрагматика, оның тілдің грамматикалық құрылымымен байланысы; сөйлеу әрекетінің теориясы, мәтін прагматикасының мәселелері, когнитивтік лингвистика.

Тіл біліміндегі семиотика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың таңба туралы ғылым ретінде семиотика жайлы жүйелік білімдерін тереңдету; әртүрлі таңба типтері туралы, семиотика және лингвистика арасындағы байланыс туралы түсінік беру; коммуниканттардың ниеттеріне байланысты сөйлеу стратегиялары мен сөйлеу мінез-құлық тактикасын құра отырып, тиімді жазбаша және ауызекі сөйлесу дағдыларын меңгеру арқылы қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: семиотика, таңбалардың түрлері, семиотика және мәдениет, тілдің таңбалық сипаты; семантика, синтактика және прагматика.

Тіл теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл теориясының мәселелері, тіл білімінің тарихы және лингвистикалық талдау әдістері бойынша білім алу қабілетін дамыту. Пән келесі мәселелерді қарастырады: жалпы ғылыми танымның процесіндегі тіл білімінің даму заңдылықтары; лингвистикалық білім эволюциясының негіздері; жалпы тіл білімінің ғылыми парадигмаларының концептуалды және терминологиялық аппараты; принциптері, постулаттары және негізгі бағыттары.

Шет тілдерін оқыту әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тілін оқыту мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістеме тұжырымдарын талдау қабілетін дамыту. Пән шет тілінде білім беру әдістемесінің даму тарихын, модельдерін, шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесінің принциптерін: когнитивті, коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, концептуалды, дамытушылық және рефлексивтік, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін оқытуға бағытталған.

Шетел тілі 3 (бірінші кәсіби)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: бірінші шет тілін терең, еркін меңгеру деңгейін қалыптастыру, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті деңгейдегі коммуникативті, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін құзыреттіліктерді меңгеру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген