Магистратура
Цифрлық экономика

Цифрлық экономика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - экономика ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

) ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде білім алушылардың жеке басын әлеуметтендіруге, олардың азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыруға бағытталған оқытудың практикалық-бағдарланған әдістері мен заманауи технологияларын қолдана отырып, студентке бағытталған академиялық процесті ұйымдастыруға және ғылым мен білім беру саласындағы этикалық және құқықтық нормаларды сақтай отырып, ғылыми зерттеу және әдістемелік қызметті жүзеге асыруға;
2) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жүйелер, жасанды интеллект (AI), виртуалды және толықтырылған шындық (VR/AR/MR) технологияларын қоса алғанда, саласындағы теория мен практиканың озық жетістіктерін және олардың әлемдік экономиканы дамытудағы, оның ішінде Қазақстанның сыртқы саудадағы әріптес елдерінде, халықаралық және қазақстандық еңбек нарығындағы рөлін сыни тұрғыдан бағалауға және оларды елдің ғылымы, бизнесі, қаржылық талдауы мен академиялық ортасына экстраполяциялауға;
3) ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін және ел халқының әл-ауқатын арттыру үшін саладағы, өңірдегі, кәсіпорындағы бизнес-процестердің тиімділігін арттыру мақсатында жаңа ақпараттық-коммуникациялық бағдарламалар мен өнімдерді әзірлеу кезінде оларды талдау үшін бизнес-талдау құралдарын және Python, Java немесе R-да бағдарламалау негізінде деректерді өңдеудің цифрлық әдістерін пайдалануға;
4) ұлттық және халықаралық дерекқорларды дербес зерттеуге және ақпараттық-технологиялық инфрақұрылымдағы трендтерді және big data, AI, VR/AR/MR және басқа да АКТ технологияларын елдің әртүрлі салаларындағы енгізу мүмкіндіктерін, ғылым саласындағы этикалық нормалар мен нормативтік құқықтық актілерді сақтай отырып, ҒЗТКЖ/шығармашылық жобалар мен жарияланымдарды орындау кезіндегі командалық жұмыс барысында алынған ғылыми негізделген қорытындылар негізінде бағалауға;
5) Python және R бағдарламалау дағдыларына сүйене отырып, ұлттық және әлемдік ресми статистика деректерін жинау, талдау және салыстыру арқылы елдегі бизнес пен экономикалық саясаттың нақты проблемаларын талдауға және сыни бағалауға және ұлттық экономиканың цифрлық дамуын ескере отырып, олардың перспективалық даму бағыттарын ұсынуға, цифрландыру жағдайында заңсыз қызметтің себептері мен салдарын халықаралық және ұлттық базаларда ғылыми негізделген қорытындылар мен жарияланымдар арқылы негіздеуге;
6) виртуалды орта мен нақты экономикада әртүрлі меншікті ұйымдардың бәсекелестік артықшылықтарын анықтау мақсатында олардың қаржылық-экономикалық есептілігін түсіндіруге, талдауға және бағалауға және стратегиялық және жедел жоспарлар мен бюджеттерді, смарт-келісімшарттарды, блокчейн-жүйелерді кәсіби түрде әзірлеуге, сондай-ақ әлемдік нарықтардың конъюнктурасын болжау негізінде, инвестициялаудың және өңірлік және халықаралық бизнесті жүргізудің жаңа нысандарын ұсынуға;
7) бәсекеге қабілеттілік пен бизнесті жүргізудің жаһандық рейтингтерінде елдің ұстанымын арттыруға ықпал ететін инвестициялық және бизнес ортаны бағалау мен талдаудың қолданыстағы және жаңа әдістемелерін кешенді талдауды жүзеге асыруға, сондай-ақ цифрландыру және әлемде ESG қағидаттарын енгізу үрдістерін ескере отырып, оларды жақсарту және қазақстандық экономикалық шындыққа бейімдеу үшін жаңа көрсеткіштер мен құралдарды, олардың ұлттық экономика үшін практикалық маңыздылығының жарияланған ғылыми негізделген қорытындылары негізінде ұсынуға;
8) Python, Java және(немесе) R-да бағдарламалау дағдыларына сүйене отырып, Big data-мен жұмыс істеудің, блокчейн, нейрондық желілер және AI, VR/AR/MR сияқты инновациялық цифрлық технологиялары негізінде бизнес, мемлекеттік, білім беру және елдегі басқа да ұйымдар мен қауымдастықтардың қызметі үшін процестер мен міндеттерді сапалы жақсарту жолдарын табуға және ұсынуға, оларды жаңасына айналдыруға;
9) инновациялық цифрлық технологияларды (Big data-мен жұмыс істеу, блокчейнді енгізу, нейрондық желілерді, жасанды интеллект пен VR/AR/MR пайдалану) және Python, Java және (немесе) R-да бағдарламалау дағдыларын қолдану негізінде микро, мезо және макро деңгейлерде әртүрлі ресурстарды, процестер мен тәуекелдерді бөлу және пайдалану кезінде экономикалық және өзге де міндеттердің жаңа шешімдерін модельдеуге;
10) әлемдік криптовалюта және ICO нарығының, қаржы саласындағы озық блокчейн технологияларының, блокчейн-жүйелердегі агенттік қатынастардың және POS алгоритмдерінің Қазақстан үшін аналогтарын және(немесе) жаңа модельдерін әзірлеу үшін олардың өзекті трендтерін, ерекшеліктері мен даму перспективаларын талдауға және ұлттық экономиканың қажеттіліктері үшін осы саладағы бар проблемалардың инновациялық идеялары мен шешімдерін ұсынуға;
11) ұлттық экономиканың статистикалық деректерін бағалауға және оларды қолданбалы эконометрикалық, микро - және макроэкономикалық модельдеу негізінде елдің және әлемдік қоғамдастықтың экономикалық дамуындағы ағымдағы процестер мен үрдістерді түсіндіру үшін әлемдік деректермен салыстыруға, әзірленген модельдің барабарлығы мен дұрыстығын бағалау негізінде Қазақстан экономикасының немесе оның жекелеген өңірі, салалары және кәсіпорындарының жай-күйі мен дамуын болжау үшін модельдеу нәтижелерін талдауға және түсіндіруге;
12) экономикалық және технологиялық дамуды жақсарту жөніндегі міндеттер үшін мемлекеттік және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда өз көзқарасын қорғауға және креативті идеяларын білдіруге; командада кәсіби және демократиялық жұмыс істеуге, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық, мәдени айырмашылықтар мен тарихи мұраны қабылдай отырып, коммуникабельділікті, ізгі ниет пен стресске төзімділікті дамытуға, төзімділікпен және эмпатиямен дамытуға; әлеуметтік-этикалық нормалар мен жауапкершілік негізінде кәсіптік, оқытушылық және зерттеу дағдыларын дамытуға; алынған экономикалық білім мен ақпараттық-коммуникативтік дағдыларды кәсіби және сыни тұрғыдан бағалауға және оларды практикада қолданудың тиімді стратегияларын іске асыруға

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Цифрлық экономика
Мамандық шифры
7M04143
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

R-да бағдарламалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – терең статистикалық талдау үшін R бағдарламалау тілін үйрету. Пән R тіліндегі бағдарламалау негіздерімен таныстырады және деректерді зерттеу және визуализациялау үшін ең көп қолданылатын R негізгі командаларын қарастырады. Бұл деректерді талдауға дайындауға, әртүрлі цифрлық кітапханалар арқылы зерттеуге және нәтижелерді әртүрлі құралдармен ұсынуға мүмкіндік береді.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Басқарудың жаңа технологиялары, блокчейн және криптоактивтер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономиканы басқарудың жаңа технологиялары, блокчейн және криптоэкономика туралы білімді қалыптастыру. Пән бизнес-процестерді және жалпы экономиканы басқару үшін кванттық және нейротехнологияларды зерттеуге бағытталған; криптоэкономика үшін блокчейн технологияларын, криптографиялық әдістер мен майнинг технологияларын анықтауға және бизнес-процестер үшін блокчейн модульдері мен платформаларын пайдалануға бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Уақыттық қатарлардың қолданбалы эконометрикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – эконометриялық модельдеу есептерін шешуде эконометриялық модельдерді, қолданбалы бағдарламалық кешендерді қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән экономикадағы уақыттық қатарларды талдау әдістерін және оларды экономикалық құбылыстарды болжау мен бағалау үшін қолдануды үйренуге бағытталған.

Цифрландыру жағдайындағы кеңістіктік экономика
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономиканың дамуын болжау үшін кеңістіктік экономика модельдері туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - мемлекет пен бизнестің стратегиялық міндеттерін шешу үшін кеңістіктік деректерді талдау; - кеңістіктік деректерді модельдеу үшін цифрлық технологияларды қолдану; - кеңістіктік деректерді цифрландырудың оң әсерін бағалау; - экономиканың мінез-құлқын оңтайландыру, рационализациялау үшін жаңа кеңістіктік модельдерді әзірлеу.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Экономикадағы зерттеу әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылыми жобаның құрылымын құру, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Пән магистранттарды экономикада қолданылатын негізгі зерттеу әдістерімен таныстыратын курс болып табылады. Бұл курс эмпирикалық зерттеулер жүргізу және экономикалық мәліметтерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Экономикалық ғылымының қазіргі концепциялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық теорияның іргелі мәселелерін анықтау үшін экономикалық талдаудың теорияларын/әдістемелерін пайдалану қабілетін дамыту. Пән магистранттарды экономика саласындағы негізгі заманауи теориялар мен тұжырымдамалармен таныстыратын курс болып табылады. Пән экономикадағы соңғы зерттеулер мен әзірлемелерге бағытталған.

Экономиканың цифрлық өзгеруінде Big Data
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономиканың цифрлық трансформациясы туралы білімді және BigData-ны кәсіпорын қызметінде пайдалану мүмкіндіктерін қалыптастыру. Пән экономиканы цифрландырудың негізгі процестерін және электрондық бизнесті басқару мәселелерін зерттеуге, BigData-ны экономикада пайдалану мүмкіндіктерін анықтауға және оларды талдау әдістерін таңдауға, BigData-ны пайдалану үшін кәсіпорындардың бизнес-модельдерін түрлендіруге мүмкіндік береді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Басқарудың жаңа технологиялары, блокчейн және криптоактивтер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономиканы басқарудың жаңа технологиялары, блокчейн және криптоэкономика туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - бизнес-үдерістерді және жалпы экономиканы басқару үшін кванттық және нейротехнологиялар туралы білімдерін көрсету; - криптоэкономика үшін блокчейн технологиялары мен криптографиялық әдістер мен майнинг технологияларын анықтау; - бизнес-процестер үшін блокчейн модульдері мен платформаларын пайдалану.

Бизнес-аналитикадағы цифрлық құралдар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: бағдарламалық құралдармен және өнімдермен цифрлық экономикалық ақпаратты өңдеу және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән экономикалық қызмет барысында деректерді жинау және талдау әдістерін қолдануға, цифрлық экономикалық ақпаратты бағдарламалық өңдеудің негізгі әдістерін анықтауға (SPSS), экономикалық жоспарлар мен қаржылық есептеулер үшін MS Excel кестелік процессорларын пайдалануға мүмкіндік береді.

Бизнестегі цифрлық технологиялар және тәуекелдіктерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: цифрлық экономика жағдайында жаңа бизнес-модельдер, технологиялар және тәуекелдер туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән цифрлық бизнес үшін инновациялық трендтерді бағалауға, өнімді нарыққа шығару үшін цифрлық маркетинг пен бренд-менеджментті пайдалануға бағытталған, бизнес-құрылым қызметінің тиімділігін бағалауға және бизнес пен тиімді тәуекел-менеджмент үшін "Индустрия 4.0" қауіп-қатерлерін/мүмкіндіктерін талдауға мүмкіндік береді.

Бизнестегі цифрлық трансформация және көлеңкелі экономика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Индустрия 4.0 шеңберінде экономиканы цифрландырудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері туралы кешенді білімді қалыптастыру. Пән Индустрия 4.0 нарығының үрдістері мен сын-тегеуріндерін зерделейді, экономикадағы цифрлық компаниялардың жаңа бизнес-модельдерін зерттеуге және экономиканың нақты секторларын цифрландырудың қауіптері мен мүмкіндіктерін және цифрландырудың заңсыз кәсіпкерлік қызмет айналымына әсерін бағалауға мүмкіндік береді.

Болашақ технологиялар: виртуалды және толықтырылған шындық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: виртуалды шындық (VR) жүйелерін жобалау және 3D модельдерін VR/AR даму ортасына импорттау қабілетін қалыптастыру. Пән VR/AR жүйелерін әзірлеудің қолдану саласын, принциптері мен құралдарын анықтауға, VR әзірлеу ортасында үш өлшемді компьютерлік графиканы, компьютерлік модельдеуді және имитацияны пайдалануға, иммерсивті мазмұны бар ақпараттық жүйелерге техникалық құжаттаманы әзірлеуге мүмкіндік береді.

Қолданбалы макроэкономика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ұлттық экономиканы диагностикалау және бағалау үшін қолданбалы макроэкономикалық талдау туралы білімді қалыптастыру. Пән макроэкономикалық проблемаларды диагностикалау және шешу бойынша іргелі білім алуға және Қазақстан экономикасын қоса алғанда, әлемдік экономикадағы сыртқы факторлардың әсерін бағалауға және ондағы үрдістерді зерттеу үшін статистикалық-эконометрикалық талдауды қолдануға бағытталған.

Қолданбалы микроэкономика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: нарық агенттерінің қызметіне қолданбалы микроэкономикалық талдауды қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ресурстар мен нәтижелер бойынша өздері қабылдайтын шешімдердің тиімділігін бағалау үшін нарықтық агенттер қызметінің негізгі трендтері мен бағыттарын зерттеуге; нарықтық өзара іс-қимылдың жаңа модельдерін модельдеу үшін қаржы-экономикалық модельдеуді және бизнес-талдау құралдарын қолдануға бағытталған.

Макроэкономикалық моделдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: озық макроэкономикалық модельдер мен макроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән макроэкономикалық жүйені зерттеуге және оның болашақтағы дамуын болжауға мүмкіндік беретін формальды математикалық модельдерді әзірлеуді қамтиды. Осы пәннің аясында магистранттар макроэкономикалық құбылыстар мен процестерді талдау және модельдеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.

Микроэкономикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Экономикалық агенттердің мінез-құлқы туралы кешенді білімді және микроэкономикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Микроэкономикалық талдау – экономикалық теория мен талдауды зерттеудің неғұрлым жетілдірілген және тереңірек деңгейі. Пән магистранттарды анағұрлым күрделі модельдермен және теориялық тұжырымдамалармен таныстыруға, сондай-ақ оларды эмпирикалық күрделі экономикалық мәселелерді талдауға қолдануға бағытталған.

Смарт-келісімшарттар: экономика саласында блокчейн қолдану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: смарт-келісімшарттар және бизнес пен мемлекет саласында блокчейн-технологияларды қолдану туралы кешенді көзқарасты қалыптастыру. Пән цифрлық экономика және блокчейн технологиялары негіздері бойынша білімді практикалық қолдануға, бизнес үшін смарт-келісімшарттарды қолданудың артықшылықтары мен мүмкіндіктерін, энергия өткізу, тауар-шикізат биржалары, бөлшек сауда, халықаралық жеткізілімдер саласындағы смарт-келісімшарттарды әзірлеу модельдері мен әдістерін бағалауға бағытталған.

Цифрландыру жағдайындағы кеңістіктік экономика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: цифрлық экономикалық дамуды болжау үшін кеңістіктік экономика модельдері туралы білімді қалыптастыру. Пән мемлекет пен бизнестің стратегиялық міндеттерін шешу үшін кеңістіктік деректерді талдауға, кеңістіктік деректерді модельдеу үшін цифрлық технологияларды қолдануға және оның оң әсерін бағалауға, цифрландыру жағдайында экономиканың мінез-құлқын оңтайландыру және ұтымды ету үшін жаңа модельдер жасауға бағытталған.

Цифрлық интеграция және жасанды интеллект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру үшін жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктерін кешенді түсінуді қалыптастыру. Пән ЖИ саласындағы шешілген және шешілмеген міндеттер шеңберін анықтауға, ЖИ-ге символдық тәсілді және нейрондық желілердің архитектурасын игеруге, ақпараттық деректермен және Байес теоремасымен жұмыс істеу принциптерін, ЖИ этикалық мәселелерін талдауға бағытталған.

Цифрлық экономикалық қауіпсіздік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: тәуекел жағдайында субъектілердің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін цифрлық экономикалық қауіпсіздік туралы білімді қалыптастыру. Пән ақпараттық базаның әрбір осалдығының егжей-тегжейін сипаттауға және оларды жою үлгілерін ұсынуға, деректер базасын және экономикалық жоспарлар көрсеткіштерінің жүйесін қалыптастыруға және қаржылық есептеулер жүргізуге, сондай-ақ деректерді қорғау және киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйелерін бағалауға мүмкіндік береді.

Экономиканың цифрлық өзгеруінде Big Data
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономиканың цифрлық трансформациясы және BigData-ны кәсіпорындар қызметінде пайдалану мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - экономиканы цифрландырудың негізгі процестерін және электрондық бизнесті басқару проблемаларын анықтау; - экономикада BigData қолдану мүмкіндіктерін анықтау және оларды талдау әдістерін таңдау; - Big Data технологиясын пайдалану үшін кәсіпорындардың бизнес-модельдерін түрлендіруді жүргізу.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген