Магистратура
IT-менеджмент

IT-менеджмент

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - техника ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1.Ақпараттық ресурстардың тиімділігін бағалау үшін ұйымның цифрлық инфрақұрылымына кешенді талдау жүргізу, оған жаңа әзірлемелер мен техникалық шешімдерді енгізу мүмкіндіктерін бағалау мақсатында АЖ, оның сандық компонентіне кешенді аудит жүргізу.
2. Басқарылатын объект туралы мәліметтерді жан-жақты статистикалық талдау негізінде ұйымның цифрлық инфрақұрылымына инновацияларды енгізудің тиімділігін болжау.
3. Ұзақ мерзімді перспективада компанияның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету, оны басқарылатын объектінің салалық ерекшеліктеріне сәйкес интерпретациялау және жалпылау мақсатында ұйымның қаржылық басқарудың кешенді стратегиясын және оның компанияның даму стратегиясымен үйлесімін жасау.
4. Өндірістік бизнес-процестердің тиімділігін арттыру үшін іске асырылған техникалық шешімдерді бағалау және оларды іске асыруға кететін шығындармен салыстыру.
5. Қаржылық менеджменттің дамыған стратегиясына байланысты кәсіпорын, банктер, мемлекеттік сектор, салық қызметі, инвестициялық және венчурлық қорлар сияқты сыртқы агенттермен жұмыс істеудің дұрыс саясатын жоспарлау, сондай-ақ мемлекеттік қолдау бағдарламаларына қатысу мүмкіндігін бағалау.
6. Компанияда жүзеге асырылатын процестердің немесе жобалардың жағымсыз сценарийлерін анықтау, идентификациялау және басқару әдістері мен құралдарын ажырату және жіктеу. Зақымданудың мөлшері мен ықтималдығын, оларды залалсыздандыру әдістерін болжап, оларды азайтуға немесе алдын алуға арналған шығындармен салыстыру.
7. Шешімдер қабылдауға және бизнес-процестерді жетілдіруге қажетті білімді алу үшін деректерді интеллектуалдық талдауға арналған әдістер мен құралдарды қолдану.
8. Философиялық, тарихи, лингвистикалық, психологиялық ойларды ескере отырып, АКТ-ның қолданыстағы салаларынан, жаңа немесе пәнаралық салалардан білімді интеграциялау арқылы теориялық және тәжірибелік зерттеулерді жүргізу жолымен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласын дамыту.
9. Қажет болған жағдайда кәсіби және ғылыми қызметте байланыс құралы ретінде ағылшын тілін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің құжаттамасы үшін стандарттар мен нормативтік құжаттарға сәйкес ғылыми зерттеулердің процесі мен нәтижесін құжаттау.
10. Психологиялық-педагогикалық принциптерге негізделе отырып білім беру қызметін жүзеге асыру және оқу-әдістемелік кешенді әзірлеу мақсатында курстың мақсатына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтау

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
IT-менеджмент
Мамандық шифры
7M06113
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Agile жобаларын басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Agile әдістемесімен және оның негізгі принциптерімен танысу. Agile командасындағы мүшелердің рөлдері мен міндеттерін түсіну. Agile-жобаларды басқару құралдары мен әдістерін меңгеру. Agile әдіснамасы шеңберінде жобаларды жоспарлау, орындау және бақылау процестерін зерттеу. Agile ортасында командалық жұмыс және коммуникация дағдыларын дамыту.

Big Data технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту мақсаттары: Big Data технологияларының негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін түсіну. Үлкен көлемдегі деректерді өңдеу, сақтау және талдау құралдары мен әдістерін меңгеру. Таратылған сақтау жүйелерін зерттеу. Құрылымдық және құрылымданбаған деректерді өңдеу және талдау әдістерін түсіну..

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жасанды интеллект
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту мақсаттары: Жасанды интеллекттің (AI) негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін түсіну. Машиналық оқыту мен терең оқытудың негізгі тәсілдерін үйрену. АИ есептерін шешу үшін деректерді талдау алгоритмдері мен әдістерін меңгеру. Нейрондық желілердің жұмыс істеу принциптерін түсіну және оларды әртүрлі салаларда қолдану.

Жобалар мен өзгерістерді басқару
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жүйелер құру үшін АЖ жобасының сапасын, тәуекелдерін және өзгерістерін басқару қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Жобаның өмірлік циклі. Жобаның мүдделі тараптары. Жобаның ұйымдастырушылық құрылымы. Ақпараттық технологиялар (АТ) жобаларын басқарудың стандарттары мен әдістері. Жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі. Қарым-қатынасты басқару стандарттары мен әдістері. Тәуекелді бағалау әдістері. Тәуекелдерді басқару. Тәуекелдерді басқарудың стандарттары мен әдістері. Өзгерістерді басқару құралдары. Өзгеру процесі. Өзгерістерге ынталандыру және кедергілер. Өзгерістерді басқару көрсеткіштері. Өзгерістердің диагностикасы және тұжырымдамасы. Жобаның бюджеті. АТ жобасын құжаттау. Ғылыми жобаларды басқарудың ерекшеліктері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Кәсіпорын желілері және таратылған жүйелер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаттары мен міндеттері Корпоративтік желілер мен таратылған жүйелерді құрудың негізгі принциптерін түсіну. Кәсіпорын желілерін баптау, басқару және қолдаудың техникалық дағдыларын меңгеру. Желінің қауіпсіздік принциптерін және қауіп-қатерден қорғау әдістерін зерттеу. Таратылған кәсіпорын жүйелерінің тиімді жұмыс істеуі үшін желілік инфрақұрылымды жобалау және оңтайландыру дағдыларын дамыту.

Қаржылық менеджменттегі ақпараттық технологиялар
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқу барысында магистранттар оның дамуының таңдалған жалпы стратегиясына сәйкес тәуекелдерді оңтайландыру мақса¬тында компанияның қаржылық ағындарын басқару әдістері мен құралдарын меңгереді. Инновацияларды енгізу шығындарын бағалау әдістері игеріледі. Олар банктермен, мемлекеттік сектормен, салық қызметтерімен, инвестициялық және венчурлық қорлармен жұмыс істеу әдістерін игеріп, мемлекеттік қолдау бағдарламаларына қатысу мүмкіндігін бағалауды үйренеді.

Сандық маркетингтің ақпараттық технологиялары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқу барысында магистранттар әртүрлі маркетинг құралдарының тиімділігін талдау және бағалау әдістері мен құралдарын және оларды сандық түсіндіруді меңгереді. Олар жаңа әзірлемелер мен техникалық шешімдерді интеграциялау мүмкіндіктерін анықтай отырып және оларды инновацияларды енгізу шығындарымен салыстыра отырып, ақпараттық ресурстардың тиімділігін бағалау үшін ұйымның цифрлық инфрақұрылымын талдау әдістерін игереді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ақпараттық жүйелерді стратегиялық басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - кәсіпорындардың іскерлік мақсаттарына қол жеткізуге және жаңа бәсекелік артықшылықтар жасауға бағытталған шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелердің дамуын басқару әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Оқытылатын болады: Ақпараттық жүйелерді стратегиялық талдау модельдері. Стратегиялық АТ-аудит. Ақпараттық технологиялар саласындағы инвестициялар мен операциялардың тиімділігін қаржыландыру және бағалау. Инфрақұрылымдық мүмкіндіктерді сатып алу. АТ сатып алу. АТ басқару шеңберін пайдалану. Қауіпсіздік және құпиялылықты басқару.

Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Жүйелер теориясының негізгі ережелері. Жүйелік талдау және жүйелік тәсіл. Ақпараттық жүйелерді жобалауға арналған технологиялар. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің процестері мен модельдері. Мәліметтер ағынын модельдеу. Ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістемесі. CASE технологиясы негізінде ақпараттық жүйелерді автоматтандырылған жобалау. CASE-құралдардың құрамы мен жіктелуі. CASE-құралдарды енгізу технологиясы. UML бірыңғай модельдеу тілінің негізінде жобалау. Жобалау процесін құжаттау.

Бизнес талдау жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: олардың арасындағы жасырын байланыстарды ашу үшін мәліметтерді өңдеу құралдарымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: Бизнес талдау жүйелері туралы түсінік. Нарықтағы бизнес талдау архитектурасы мен компоненттері. Деректерді интеллектуалды талдау алгоритмдерін зерттеу. Бизнес туралы есеп беру жүйелерінің компоненттері мен құрылымы. Мәліметтерді визуалдау, диаграмма түрлері және бақылау тақталары. Бизнес талдаудың өмірлік циклі. Бизнес талдау құралдары. Дамыған / дамып келе жатқан бизнес талдау технологиялары.

Бұлттық есептеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқу мақсаттары: бұлтты есептеудің негізгі түсініктері мен принциптерін түсіну. IaaS, PaaS және SaaS сияқты бұлттық қызметтердің әртүрлі үлгілерін меңгеру. Бұлтты провайдерлердің негізгі платформаларын зерттеу. Бұлтта инфрақұрылымды жобалау, орналастыру және басқару дағдыларын дамыту. Бұлтты ортадағы қауіпсіздік принциптерін және деректерді қорғау әдістерін түсіну

Веб-технологиялар және әзірлеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту мақсаттары: веб-әзірлеудің негізгі технологияларын меңгеру. Клиент-сервер архитектурасы мен веб-хаттамалардың негізгі принциптерін зерттеу. Заманауи құрылымдарды қолдана отырып, динамикалық веб-қосымшаларды құру дағдыларын дамыту. Мобильді құрылғылар мен әртүрлі браузерлер үшін веб-сайттарды әзірлеу және оңтайландыру әдістерін үйрену.

Киберқауіптерді бағалау және басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту мақсаттары: киберқауіпсіздік пен киберқауіпсіздікті басқарудағы негізгі принциптер мен анықтамаларды түсіну. Ақпараттық жүйелердің осалдығын бағалау және кибер тәуекелдерді бағалау әдістерін зерттеу. Киберқауіптерді анықтау және талдау әдістері мен құралдарын меңгеру.

Компаниялардағы IT-менеджменті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - басқарудағы ақпараттық ресурстарға жауап беретін ІТ-компанияны басқару туралы білімді қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: компанияның IT-ортасы және менеджердің рөлі. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер. ІТ-компаниялардың тиімділігін арттыру. IT компанияларындағы байланыс, басқару функциялары, адами ресурстар. АТ компанияларындағы стратегиялық жоспарлау. Әлемдік IT компаниялардың ақпараттық жүйелерді басқаруы. Тиімді жұмыс үшін платформалар.

Операциялық менеджмент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқу барысында магистранттар ұйымның өндірістік және цифрлық инфрақұрылымын, оның осы бизнес құрылымының жалпы тұжырымдамасы мен даму стратегиясына сәйкестігін талдау, бағалау және тексеру әдістері мен құралдарын игереді. Меңгереді: компаниядағы бизнес-процестерді модельдеу және басқару негіздері; тауарлар мен қызметтер саласындағы жедел технологиялар; кәсіпорынның операциялық стратегиясы және оның тиімділігі; жаңа өнімді жобалау; тактикалық операцияларды басқару; жедел басқарудағы еңбек процесін басқару.

Стартаптар мен инновацияларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқу барысында магистранттар инвестициялық талдау негізінде инновациялардың түрлерінің тиімділігін талдау мен бағалау әдістері мен құралдарын және оларды жүзеге асыру әдістерін игереді. Сондай-ақ, жаңа техникалық шешімдердің шығындарын олардың тиімділігімен салыстыру бойынша қаржылық бағалау әдістері игерілетін болады. Компанияның цифрлық инфрақұрылымына жаңа әзірлемелерді енгізу мүмкіндіктерін бағалау мақсатында аудитті ескере отырып, инновациялар мен стартаптарды басқару стратегиясын құру әдістері зерттелетін болады.

Стратегиялық менеджмент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқыту мақсаттары: Стратегиялық менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін түсіну. Стратегиялық мүмкіндіктер мен қауіптерді анықтау үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау әдістерін зерттеу. Стратегияны қалыптастыру және стратегиялық жоспарларды әзірлеу құралдарын меңгеру.

Стратегиялық менеджменттегі модельдер мен әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқып-үйрену барысында магистранттар іскерлік ортадағы тұрақты өзгерістер жағдайында ұзақ мерзімді перспективада тұрақты бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету мақсатында компанияны басқарудың тиімді әдістері мен құралдарын игереді, сонымен қатар магистранттар инвестициялық талдау негіздерін оқып-үйренеді. Инновацияларды енгізу процесі, сондай-ақ банктер, мемлекеттік сектор, инвестициялық және венчурлық қорлар және мемлекеттік қолдау бағдарламаларына қатысу мүмкіндігі бар тиімді қаржыландыру көздерін табуға қабілетті болады.

Тәуекелдер менеджментінің ақпараттық технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқып-үйрену барысында магистранттар әр түрлі қауіп-қатерлерді, тәуекелдерді, компанияда іске асырылатын процестердің немесе жобалардың жағымсыз сценарийлерін анықтау, талдау, бағалау және басқару әдістері мен құралдарын игереді. Бұл кезде статистикалық деректерді талдау әдістері игерілетін болады. Нәтижесінде магистранттар жағымсыз сценарийлердің алдын алу шығындарын бағалау әдістерін игере отырып, тәуекелдерді басқару стратегияларын құруды үйренеді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген