Магистратура
Әдебиеттану

Әдебиеттану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1: Әдебиеттану, фольклористика және текстология пәндерінің өзекті мәселелерін зерттеу үшін деректерді жинау және талдау бойынша эмпирикалық зерттеулер жүргізу, шығармаларды талдау, ғылыми пікірлерді бағалау.
ОН2: Жанрлардың дамуын бағалау, жүйелік, халықаралық, психоаналитикалық, танымдық тәсілдер мен салыстырмалы тарихи, салыстырмалы, типологиялық әдістер негізінде әдебиеттану, фольклор және текстология саласындағы қолданбалы зерттеулер нәтижесінде олардың даму тенденциялары мен көркемдік жүйенің тұтастығын анықтау.
ОН3: Ғылыми зерттеу нәтижелерін заманауи әдіснаманы қолдана отырып, әдебиеттану ғылымының әртүрлі пәндік салалары бойынша ғылыми конференцияға ғылыми еңбек тарауын, аналитикалық шолу, баяндама түрінде ұсыну.
ОН4: Менеджмент әдіснамасын қолдана отырып, ғылыми мекемелер мен бөлімдерде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жобалау.
ОН5: Араб және шағатай, парсы жазуын қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сынақтан өткізу, әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелері бойынша талқылау.
ОН6: Көркем, ғылыми, публицистикалық, аударма, сыни мәтіндерді жинаудың теориялық және текстологиялық рәсімдерінің кешенін жүзеге асыру, талдау және зерделеу процесі;
ОН7: Жанрлардың функционалды-стилистикалық, формальды логика заңдылықтарын, текстологиялық талдау қағидаттарын қолдана отырып, көркем, ғылыми, публицистикалық мәтіндерді және әртүрлі басылымдарды редакциялау.
ОН8: Фольклорлық жанрларды жүйелеу принципі, олардың нұсқаларын салыстырмалы зерттеу, жанрлар арасындағы байланыстарды талдау мен салыстыру негізінде фольклорға әдебиеттанулық зерттеулер жүргізу
ОН9: Мәтіндерді өңдеуде, зерттеу жұмысында атрибуцияны, туындыларды және негізгі мәтінді анықтау үшін мәтіндік талдау жасауда мәтінді анықтаушы заманауи құрылғылармен жұмыс жасау.
ОН10: Жас ұрпаққа әдебиеттану, фольклортану саласындағы білімін пайдалана отырып, әртүрлі қоғамдық және мәдени ұйымдарда мәдени-бұқаралық жобалар жасау.
ОН11: Инновациялық цифрлық технологиялар мен заманауи педагогикалық стратегияларды пайдалана отырып және курстарды әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ете отырып жоғары оқу орындары мен колледждерде офлайн және онлайн форматта әдебиеттану бойынша оқу сабақтарын өткізу.
ОН12: Командада жұмыс істеу, өзін-өзі талдау, өзін-өзі реттеу дағдыларына ие болу, академиялық жазбаша және ауызша қарым-қатынасты жүзеге асыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әдебиеттану
Мамандық шифры
7M02321
Факультеті
Филология

пәндер

Әдебиеттанудағы зерттеу стратегиялары: дәстүр және инновация
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Әдебиеттанулық зерттеулер жүргізудің отандық, әлемдік стратегияларын сын тұрғысынан бағалау және зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттанудағы ғылыми зерттеулердің даму үрдістерін, отандық әдебиеттанудың жекелеген басым бағыттарының ерекшеліктерін, аймақтық зерттеулердің әдебиеттанудың дамуына әсерін және қолданбалы және іргелі зерттеулердің принциптерін қарастырады.

Әдебиеттің тарихи даму формалары: мектептер, бағыттар мен ағымдар
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Ғылыми мектептер мен бағыттар, ағымдар, тұжырымдамаларға байланысты теориялық білімді зерттеу жұмысында қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихындағы көркемдік жүйелердің үдерісі, түрлі ағым-бағыттардың, үрдістердің поэтикасы мен академиялық мектептердің негізгі ұстанымдары мен тәсілдері туралы жүйелі теориялық білімді қамтиды.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Әлеуметтану және гуманитарлық ғылым салаларындағы соңғы зерттеу әдістері мен әдістемелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми тұжырымдар жасау үшін ғылыми зерттеулерде жаңа әдіс-тәсілдерді; көркем мәтінді талдаудың филологиялық әдістерін іргелі ғылыми зерттеулермен ұштастыруды; іргелі және қолданбалы ғылыми жобалар дайындау және бағалауды қарастырады.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттарын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттегі дәстүр сабақтастығы мен заманауи ізденістерді әдеби талдаулар арқылы ұсыну; көркем әдебиеттегі мазмұндық, түрлік жаңалықтар туралы тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында қолдану; әдебиеттегі жаңа бағыттарға сыни көзқараспен талдау жасауды қарастырады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдеби шығармаларды текстологиялық зерттеу мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Әдеби шығармаларды мәтіндік талдаудың ғылыми-тәжірибелік негіздерін сыни тұрғыда бағамдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Курста мәтін тарихының барлық кезеңдерін сипаттау, текстологияның заманауи әдістері, шығарманың атрибуциясын, мерзімін және негізгі мәтінін анықтау, жеке текстология, мәтін тарихын зерттеуде мәтінаралық талдау мәселелері қарастырылады.

Балалар әдебиеті: ұлттық және жаһандық үрдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Балалар әдебиетіндегі ұлттық және жаһандық даму үрдістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі балалар әдебиетіндегі жанрлық ізденістер туралы пікірлерін шығармашылық жұмыстарында қолдану; балалар әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылық лабораториясын заманауи инновациялық әдістермен талдау; балалар әдебиетінің өзекті мәселелерін сыни тұрғыдан бағалауды қарастырады.

Қазақ текстологиясының даму бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазақстан текстологиялық мектебінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдау, текстологиялық зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер: текстология саласындағы іргелі зерттеулердің теориялық дағдылары, негізгі мәтінді анықтау, мәтін тарихы, текстология мәселелерінің типологиялық ұқсастығы, тәуелсіздік кезеңіндегі текстологиялық ізденістер қарастырылады.

Қазақ эпосының поэтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Эпос поэтикасының негізгі тұжырымдамасы туралы білімді және талдау қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ эпосының поэтикасы мен типологиясы, батырлық жырлардағы уақыт, эпикалық кеңістік, эпикалық дәуір, сюжет пен мотив, сюжет пен композиция, көркемдік тәсілдер, эпостың әралуан түрлеріндегі композиция қарастырылады.

Қазіргі драматургиядағы инновациялық ізденістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Тәуелсіздік тұсындағы қазақ драматургиясындағы инновациялық ізденістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі драматургиядағы көркемдік және эстетикалық жаңалықтарды және олардың ғылыми еңбектерде зерттеулуін және зерттеу жұмысында драмалық шығармалар туралы тың тұжырымдарды қолдану мәселелерін қарастырады.

Қазіргі салыстырмалы әдебиеттану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.

Қазіргі салыстырмалы әдебиеттану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.

Модернизм: эстетикасы мен поэтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Модернизм бағытының эстетикасы мен поэтикасы жөнінде теориялық білім беру және оны зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән модернизм поэтикасын зерттеу принциптерін, модернизмнің негізгі шығармашылық тұжырымдамаларын, пәнаралық, салыстырмалы-типологиялық көзқарастар тұрғысынан жазушылар шығармашылығына дербес ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қарастырады.

Фольклорды зерттеудің тарихи принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Фольклор жанрларының тарихи негіздерін талдау және тарихи зерттеу әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ фольклорының тарихилығы, эпостанудың әдістемелік мәселелері, эпостағы тарихи шындықтың көркемделуі, полистадия және циклизация, миф пен әпсананың, ауызекі әңгімелердің және тарихи аңыздардың тарихилығы қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген