Магистратура
Зоология

Зоология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Философия және әдіснама, жоғары мектеп педагогикасы, шет тілі бойынша білімді мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми қызметте қолдану.
ON2 Басқару психологиясының, дидактика білімінің, тәрбие теориясының және білім беру менеджментінің іргелі ұғымдарын оқытушылық қызметте және кәсіби қалыптасу процесінде қолдану.
ON3 Зоология саласындағы жүйелік іргелі білімді жетілдіру.
ON4 Диагностика мен талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, зоология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау.
ON5 Жануарлардың биологиясы мен таралуын зерттеуде геоақпараттық жүйелердің (ГАЖ), экологиялық ақпараттың заманауи әдістерін қолдану.
ON6 Зоологиялық ғылым саласындағы зерттеулердің заманауи әдістемесін түсіндіру.
ON7 Жануарлар санын сапалы және сандық есепке алу әдістерін қолдана отырып, биологиялық әртүрліліктің сақталуы мен тұрақты дамуын болжау.
ON8 Бұзылған экожүйелерді қалпына келтіру үшін тірі организмдердің табиғи мекендеу орындарын биоиндикациялау және экодиагностикалау әдістерін жіктеу.
ON9 Ғылыми-техникалық ақпаратты, биоәртүрлілікті сақтау жөніндегі заңнамалық базаның ережелері мен нормаларын пайдалана отырып, ғылыми және ғылыми-техникалық бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу.
ON10 мақалаларды, есептерді есептер және магистрлік диссертацияны рәсімдеу кезінде ғылыми зерттеулерді, әдіснаманы талдау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Зоология
Мамандық шифры
7M05118
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Зоологиядағы геоақпараттық жүйелер
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – зоологиядағы географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) заманауи әдістерін қолданудың маңыздылығын, қоршаған ортаның жай-күйін, кеңістіктік мәліметтерді локализациялау әдістерін, экологиялық ақпараттың табиғатын, ерекшелігін және қасиеттерін, геоақпараттық әдістеменің картографиялық аспектілерін бақылауда маңыздылығын қалыптастыру, олардың құрылымы, құрамы, функционалдығы және ГАЖ-ға қойылатын талаптар.

Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі түрлері (қорықтар, ұлттық парктер, резерваттар, қорықтар және т.б.), оларды қорғау және аймақтарға бөлу режимінің ерекшеліктері, жер үсті және су экожүйелерінің фауналық және флористикалық кешендері және ЕҚТА ұйымдастыру мен жұмыс істеуінің нормативтік-құқықтық негізі, экологиялық проблемалар және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді жүйелеу.

Омыртқалылардың салыстырмалы эмбриологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарының эмбриональды дамуының негізгі кезеңдері мен кезеңдері, жасуша, тін, организм деңгейлеріндегі орган жүйелерінің даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарындағы орган жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу және нәтижелерді онто - және филогенетикалық аспектілерде түсіндіру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Биоиндикация және экодиагностика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – топырақ экодиагностикасында және қоршаған ортаның экологиялық жағдайын анықтау үшін топырақта тіршілік ететін биоиндикаторлық түрлер туралы (фототрофты микроорганизмдер, мезо-, макрофауна) биоиндикацияның формалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырып, бұзылған топырақ жамылғысын қалпына келтіруде кәсіби шешім қабылдауды үйрету.

Жеке даму биологиясының қолданбалы аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты -даму биологиясының заманауи қолданбалы әдістері туралы білімді қалыптастыру: балық шаруашылығы мен мал шаруашылығында қолдан ұрықтандыру, экстракорпоральды ұрықтандыру, эмбриондарды трансплантациялау, аналықтардың жыныстық циклдерін басқару (гормондардың көмегімен), криоконсервация, клондау, трансгенді жануарлар мен өсімдіктерді шығару.

Зоологиялық объектілерді зерттеудің қазіргі әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Зоологияның әртүрлі бағыттарында мәліметтерді статистикалық өңдеу, жануарларға бақылауды және далалық тәжірибені жоспарлау, жануарларды есепке алу – маршруттық, қашықтық (телеметрия, фототұзақ, белгілеу) зерттеу әдістерін жүргізу туралы зерттеулерді қамтитын құзыретті түсінікті қалыптастыру; омыртқалылардың миграцияларын зерттеу әдістері, майда омыртқалы жануарлардың популяциялық құрылымдарын генетикалық әдістерді пайдаланумен және ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ерекшеліктері арқылы зерттеу әдістері.

Зоологиялық систематиканың принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жануарлардың биологиялық әртүрліліктегі орны, оларды жіктеу және жүйелеу принциптері туралы, табиғи жүйені құру үшін филогенездің маңызы туралы, әртүрлі дәрежедегі таксондардың түрлері (стандарттары), ережелерді реттеу туралы білімдерін қалыптастыру, жаңа таксондарды сипаттау, зоологиялық жүйелерді құрудың иерархиялық принципі және кладистиканың негізгі принциптері туралы.

Зоопсихология және жануарлардың мінез-құлық генетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – магистранттарда зоопсихология мен салыстырмалы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілері; органогенез мен онтогенездің генетикалық механизмдері; адам мен жануарлардағы тұқым қуалаушылық пен мінез-құлық үлгілерінің қалыптасуының өзара байланысы; жануарлардың психикасы мен мінез-құлқын ғылыми зерттеу әдістері; Жануарлар психикасының эволюциясы, сондай-ақ жануарлар мен адам психикасының сапалық айырмашылықтары және генетикалық туыстық туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

Омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жануарлардың салыстырмалы анатомиясы мен морфологиясының даму тарихы туралы білім қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясының әдістерін игеру, әртүрлі жүйелі топтардағы омыртқалылардың құрылымдық жоспарын зерттеу, жүйелеу мен жіктеуді басшылыққа алу, органдар мен аппараттардың жекелеген жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу, өмір сүру жағдайларына бейімделуге байланысты органдар мен функциялардың эволюциялық өзгерістерін қадағалау.

Омыртқалылардың таксономиясы, эволюциясы және филогенезінің мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – омыртқалылардың әртүрлі кластарының систематикасы бойынша заманауи білімдерді пайдалану, омыртқалылардың әр класындағы негізгі таксондардың филогенезі мен өзара байланысты қатынастары бойынша проблемалық және даулы мәселелерді қарастыру, таксондардың анамнияда да бейімделгіш сәулеленуін көрсету тобында және амниот тобында.

Популяциялық биология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - популяциялық биология концепциясының тұтас ұғымы, табиғи популяциялардың морфологиялық, экологиялық, генетикалық, биохимиялық аспектілері: жас және жыныстық құрылымы, сан динамикасы, мөлшері, түрішілік және түраралық байланыстар және жануарлардың су және жер үсті популяцияларын зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу практикасының мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - фундаменталды және қолданбалы зерттеулердің негізін түсіну; - ғылыми зерттеулерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін түсіну - жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру; - жобалау, жазу, ғылыми жобаны ресімдеу және шолу; - бағдарламаларды зерттеу, әдістемелік және процедуралық бөлімдерді зерттеу; - ғылыми-техникалық ақпарат базасын жүйелеу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген