Магистратура
Ландшафттық дизайн

Ландшафттық дизайн

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Ғимарат инфрақұрылымын пайдаланудың қарапайымдылығымен үйлесімде ландшафттық жобаларды құрудың заманауи мәселелерін ақылға қонымды шешу.
ON2 Басқару психологиясы мен педагогикасының принциптерін кәсіби қызметте қолдана отырып, академиялық және кәсіби ортада стратегиялар мен коммуникация механизмдерін қолдана отырып, танымның философиялық әдістерін және шет тілін пайдалана отырып, жаңа идеяларды қалыптастыру.
ON3 Ландшафтық дизайн нарығын, инвестицияларды дамыту бойынша ұлттық және халықаралық жобаларды әзірлеу, компанияларға, мемлекеттік органдарға және қоршаған ортаны қорғау құрылымдарына аналитикалық есептерді кәсіби дайындау.
ON4 Алған білім мен дағдылар кешенін биология ғылымын басқаруда, биологиялық бағдарламаларды заңнамалық, мемлекеттік, аймақтық мекемелерде және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында ілгерілетуде пайдалану, өз білімі мен жетістіктерін әріптестері мен ғылыми қоғамдастыққа беру.
ON5 Әдістеме, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау, болашақ кәсіби қызмет үшін алған білімдерін түсіндіру.
ON6 Сәндік гүл өсіру және фитодизайн, фитопатология және сәндік дендрология, қалалық формалар мен табиғат арасындағы қайшылықтарды жою үшін ландшафты дизайнның заманауи әдістері мен технологиялары бойынша білімдерін енгізу;
ON7 Кеңістіктің графикалық модельдері негізінде компьютерлік графиканы пайдаланып ландшафттық және сәулеттік жобаларды жасау.
ON8 Шет тілін пайдалана отырып, ландшафты дизайнның өзекті мәселелері бойынша аналитикалық есептер, ғылыми мақалалар мен презентациялар әзірлеу, академиялық адалдық пен адалдық принциптерін сақтау.
ON9 ландшафттық дизайн, көгалдандыру және өсімдік шаруашылығы саласындағы білімдерін тәжірибеде қолдана алады, олардың еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттырады.
ON10 Педагогика мен басқару психологиясының дағдыларын пайдалана отырып, өз ғылыми пікірін дәлелдермен қорғай отырып, топта тиімді жұмыс жасай отырып, әртүрлі деңгейдегі БАҚ-та, әлеуметтік желілерде тиісті мақалалар жариялау

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Ландшафттық дизайн
Мамандық шифры
7M05120
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Бау-бақтық композицияларының арамшөптері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: урбанофлорасының арамшөптерін анықтау және олардың анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктеріне сүйене отырып, бау-бақтын аумақтарының арамшөптермен ластану негізгі себептерін түсіндіру қабілетін дамыту. Пән толық ботаникалық қамтамасыз етеді Пән арамшөптердің толық ботаникалық сипаттамаларын береді, ландшафттық композициядағы арамшөптердің орны мен рөлін негіздейді.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Көгалдандырудағы ғылыми зерттеулердің негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттеудің әртүрлі әдістері мен құралдарын қолдана білу, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, жаңалығын тұжырымдау және негіздеу, өз бетінше қорытындылар мен ұсыныстар жасау дағдыларын қалыптастыру. Пән зерттейді экономикалық процестерді зерттеудегі бар тұжырымдамалар мен тәсілдер, зерттеудің әдіснамалық принциптері; жоғары сапалы библиографиялық, тарихнамалық шолу үшін мәліметтер базасы.

Ландшафттану
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: географиялық және геоэкологиялық аспектілерді зерттеуге геожүйелік тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру және Жердің ландшафт сферасының бірлігі туралы түсінік қалыптастыру. Пән табиғи ландшафттардың құрылымын, қасиеттерін, табиғи-антропогендік геожүйелердің қалыптасу жағдайларын зерттеуге бағытталған.

Сәндік дендрология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: саябақ ландшафтында жалғыз, топтық және сызықтық екпелер түрінде қолданылатын жеміс ағаштары мен бұталарының декоративтілігін дамыту, негіздеу және магистранттардың дизайнда қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ландшафты дизайнда пайдалану үшін сәндік маңызы бар жеміс ағаштары мен бұталарының флористикалық құрамын зерттеуге бағытталған.

Фитопатология микология негіздерімен
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ландшафттық дизайн композициясының өсімдік компонентінің алуан түрлілігін сақтау үшін ландшафттық дизайнда қолданылатын сәндік өсімдіктер ауруларының этиологиясын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән ландшафттық композицияға ұсынылған сәндік ағаштардың, бұталардың және шөптесін өсімдіктердің жұқпалы және инфекциялық емес ауруларын зерттейді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Вертикальді және гидропоникалық көгалдандыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: вертикальді (тік өсірілінетін) және гидропоникалық көгалдандыру технологияларын ғылыми-ұйымдастырушылық қызметпен және соңғы ширек ғасырдағы ғылыми бау-бақша талаптарымен үйлестіре отырып, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пән көлемінде вертикальді және гидропоникалық бақтарды зерттеу, қолайлы материалдары мен қоректік заттарды талдау, оларды Қазақстан төңірегінде қолдану, пәннің ЖИ-мен байланысы, биоинформатика, селекциялық және генетикалық зерттеулердің мәселелері қарастырылады.

Декоративті өсімдіктердің интродукциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сәндік өсімдіктер, оның ішінде ағаш, бұталар және шөптесін формалар туралы білімдер негізінде өсімдіктерді интродукциялаудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, осы салада жүргізілген заманауи зерттеулердің нәтижелерін ландшафттық дизайнда қолдану.

Ландшафт дизайнындағы заманауи технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жобаларды өз бетінше құру қабілетін дамыту. Пән компьютерлік графиканың негіздерін, ландшафттық және сәулеттік дизайн үшін қолданылатын кең таралған бағдарламаларды, сонымен қатар компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып жобаларды құру принциптерін береді.

Ландшафт дизайнындағы компьютерлік графика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қабілеттерін дамыту көрнекі-қиялды ойлау, конструктивті-геометриялық елестету, сызба түрінде практикалық түрде жүзеге асырылатын кеңістіктің графикалық модельдері негізінде кеңістіктік формалар мен қатынастарды талдау және синтездеу. Пән компьютерлік графиканы пайдалана отырып, ландшафты дизайн саласында геометриялық фигураларды сызбалар құру және жобалау үшін кеңістіктік пішіндерді бейнелеудің негіздерін қарастырады.

Ландшафттық генетиканың әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: популяциялық генетиканы ГАЖ технологияларымен үйлестіре отырып, ландшафттық генетиканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын тереңдету. Курс болжамалы түрде гүл тозаң мен дән үлестерінің олардың таралуы мен өсімдік ландшафтының сапасына, векторлардың мінез-құлқын анықтайтын талдауын қамтиды. Өсімдіктердің ландшафттық-генетикалық зерттеулері биотикалық, абиотикалық бейімділіктер және әртүрлі ландшафттар аясында гендік ағындарды талдауға мүмкіндік береді.

Ландшафттық жобаларды жасаудағы жасанды интеллект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сарапшылық деңгейде ландшафты дизайн мәселелерін шешу үшін жасанды интеллектті қолдану саласындағы дағдыларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Студенттер деректерді сыни талдау, күрделі модельдерді әзірлеу және растау, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторларды ескеретін инновациялық және тұрақты ландшафт шешімдерін әзірлеу дағдыларын меңгереді.

Ландшафты дизайндағы ағаштар мен бұталар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ағаш және бұталы өсімдіктер формаларының сәндік қасиеттері және оларды ландшафттық дизайнда қолдану туралы қалыптасқан құзыреттіліктерге сәйкес іскерлік пен тәжірибелік дағдыларды дамыту. Пән ландшафтық дизайндағы ағаштар мен бұталардың түс үйлесімін құрудың композициясы мен әдістерінің негіздерін береді.

Саябақ биомонументализмі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: саябақ шаруашылығында шағын сәулеттік формаларды құрудағы теориялық білімі мен тәжірибелік дағдыларды тереңдету. Пән саябақ мүсіндерін жасаудың тарихы мен теориясын, мүсіндерді, жақтауды, трансформерлерді, ойыншықтарды безендіруге арналған сәндік және жасанды өсімдіктерді талдауын, экологиялық қалдықтар негізіндегі монументалистикасын, пәннің өсімдіктану, ЖИ және биоинформатикамен байланыстарын қамтиды.

Сәндік гүл өсіру және көгалдандыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бітірушілерде бау-бақ ландшафтында қолданылатын сәндік ағаштар мен бұталардың композициясының эстетикасын қамтамасыз ететін шөптесін өсімдіктерді таңдауды негіздей алу қабілетін қалыптастыру. Пән гүл өсіру және бау-бақша объектілерін пайдалану арқылы ландшафттық дизайн композициясының негіздерін береді.

Сәндік көгалдандыру және флористика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: саябақ ландшафтында жалғыз, топтық және сызықтық екпелер түрінде қолданылатын жеміс ағаштары мен бұталарының декоративтілігін дамыту, негіздеу және дизайнда қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ландшафты дизайнда пайдалану үшін сәндік маңызы бар жеміс ағаштары мен бұталарының флористикалық құрамын зерттеуге бағытталған

Топырақ және өсімдіктер диагностикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: топырақтың химиялық құрамы мен ландшафтты дизайнда қолдыналатын өсімдіктердің құрылымдық ерекшеліктерін диагностикалау мақсатында талдау жүргізу кезінде қазіргі заманғы жоғары технологиялық жабдықтарды ұтымды пайдалану әдістерін қолдану және теориялық білім жүйесін қалыптастыру.

Урбанофлора
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаланың ағаш, бұта және шөптесін өсімдіктерінің құрылымдық ерекшеліктері, таксономиялық құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Пән қала флорасының құрылымдық және таксономиялық ерекшеліктерін, экотопологиялық құрылымын, сонымен қатар өсімдіктердің түрлік байлығын зерттеуге бағытталған.

Фитодизайн негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, үй-жайларды көгалдандыру үшін қолданылатын өсімдіктер туралы тұтас түсінік қалыптастыру; фитодизайндың озық әдістері мен құралдарын оқып-үйрену, интерьерді безендіруге және кеңістікті абаттандыруға арналған өсімдік композицияларын құрастыруда теориялық және практикалық дағдыларды дамыту. Пән фитодизайн саласындағы теориялық негіздерін береді.

Флористика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: флористикада қолданылатын өсімдіктердің ботаникалық сипаттамаларын, тіршілік циклінің ерекшеліктерін және маусымдық өзгерістерін пайдалана білу дағдыларын дамыту. Пән эстетикалық немесе функционалдық мақсаттар үшін гүлдер мен өсімдіктерді жобалау және орналастыру өнері мен тәжірибесі болып табылатын флористиканың іргелі принциптеріне және теориялық негіздеріне бағытталған.

Экологиялық дизайн
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қоршаған ортаны жобалау саласындағы теориялық және практикалық аспектілер туралы жүйелі білімін қалыптастыру. Дисциплина қоршаған орта мен мәдениетінің талаптарын объектілерді дамытуға біріктіріп, өз аймағындағы қоршаған ортаны жобалау объектілерінің морфологиялық сипаттамасын жүргізуді мақсат етеді. Пән абаттандыру, көгалдандыру, аумақтар мен нысандарды күтіп-ұстау мен күтумен байланысты жобалар мен ұйымдастырушылық операцияларды басқару бойынша оқытуды қамтиды.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген