Мәдениеттану

Мәдениеттану

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - әлеуметтік білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Әлем мәдениеті мен өркениетінің даму тарихын, олардың мәдени генезисі мен құндылықтарының алуан түрлілігін сыни талдау, философия мен мәдениет теориясының принциптерін түсінуді көрсету;
2. Жетекші мәдениет мектептері мен тұжырымдамалардың теориялық мәселелерін білу және мәдениеттің теориялық негізін құрайтын негізгі ұғымдар, принциптер, терминдер, проблемалар, артефактілер және үлгілермен жұмыс істеу қабілетін көрсету;
3. Заманауи Батыс және Шығыс мәдениетін дамытудың жалпы үлгісін, соның ішінде отандық мәдениетті, түрлі мәдениеттердің өзара әрекеттесу формаларын білуді көрсету;
4. Дәстүрлі және қазіргі қазақ, түрік мәдениеті мен өркениетінің қалыптасуы туралы әлемдік және еуразиялық тарихи үрдістің контекстінде Қазақстанның даму моделінің табыстылық факторларын анықтау үшін ғылыми және тарихи білімдерін еркін түсіндіру және шығармашылық пайдалану;
5. ХХ-ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік мәдениеттегі маңызды тенденцияларды айқындау, бұқаралық мәдениеттің тілі мен мәтініне (бұқаралық әдебиет, кино, музыка, жарнама) өздерінің қарым-қатынасын қалыптастыру үшін жаппай және тұтынушылық мәдениеттің қалыптасуының себептері мен нақты тарихи жағдайларын, оның этикалық және эстетикалық құндылықтар жүйесін анықтау;
6. Әлемдік, аймақтық, жергілікті жоспардағы қазіргі заманғы мәдениеттің негізгі үрдістері мен динамикасы туралы қазіргі заманғы өнердегі дәстүрлер мен жаңалықтардың диалектикасы, заманауи өнердің ерекшеліктері туралы білімді жүйелеу;
7. Батыс Еуропа мен Азияның қазіргі заманғы өнеріндегі негізгі жанрлар, стильдер, үрдістер туралы ақпаратты, әсіресе мәдениеттің әртүрлі түрлеріндегі әдемі түсініктерді талдау, жіктеу, салыстыру, олардың зерттеу принциптері мен әдістерін қолдану;
8. Медиа мәдениеттің, бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа нысандарын, заманауи байланыс құралдарындағы жаңа үрдістердің және олардың мінез-құлқына және адамның құндылыққа бағдарлануына әсер ету мәнін түсіну;
9. Мәдениетті гендерлік, феминистік зерттеудегі негізгі әртүрлі теоретикалық және әдістемелік тәсілдерді объективті бағалау, гендерлік саясат қағидаларына негізделген гендерлік теңдікті бұзуды сыни және тәуелсіз талдау, бағалау;
10. Мәдени саясаттың принциптеріне негізделген және маргиналды топтармен жұмыс жасайтын мәдениет динамикасында жастар факторын бағалау үшін танымал жастар мәдениетінің қазіргі заманғы тұжырымдамаларына және мәдени зерттеулеріне сүйене отырып, орыс және қазіргі заманғы Батыс мәдениеттеріндегі субмәдениеттердің қалыптасу әдістерін меңгеру;
11. Мифтер мен салт-дәстүрлер туралы білімдерге негізделген ғылыми мәдениеттанулық зерттеулер жүргізу, заманауи мифтерді қалыптастыру жолдарын талдай білу, билік құралы ретінде мифтің мәні, бұқаралық ақпарат құралдарында, теледидарда, саясатта, қазіргі заманғы қоғамның ұйымдық және корпоративтік мәдениетіндегі жаңа рәсімдердің пайда болуына байланысты мифологиясын көрсету нәтижелерді және қорытындыларды ғылыми таныстырулар мен қорғау барысында жүзеге асыру;
12. Заманауи ақпараттық технологияларды тарту арқылы әлеуметтік-мәдени зерттеулердің мәселелерін шешудің қажетті әдістерін (семиотикалық, этнографиялық, этнологиялық, далалық зерттеулер әдістерін және т.б.) игеру, практикалық қолдану үшін қорытындылар мен ұсыныстар дайындау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Мәдениеттану
Мамандық шифры
6B03102
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

XX ғасырдағы Еуропалық мәдениет және қоғам
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдағы еуропалық мәдениеттің тарихи өзгермелі және тұтас формасын, құндылықтар мен мағыналардың қайшылықты жүйесімен сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру, ХХ ғасырдағы еуропалық мәдениеттің негізгі кезеңдерімен, оның мәдени түрлерімен, дәуірдің рухани құндылықтар жүйесінің қызметі мен сипаты талдау.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Антика және Орта ғасыр мәдениеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - антикалық және орта ғасыр мәдениетінің дүниежүзілік мәдениетке қосқан тарихи үлесін бағалау қабілетін қалыптастыру; Еуропа мәдениетінің бастауы ретінде ежелгі Римнің маңызды кезеңдерімен, грек мифологиясының, дінінің, өнерінің, ғылымының рухани құндылықтарымен таныстыру;ортағасырлық қоғамның шығармашылығына, шіркеудің қызметіне, университеттердің, сәулет өнер құндылықтарына қызығушылығын дамыту; осы мәдениеттердің дамуының негізгі кезеңдерін білу.

Әлеуметтану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жастар мәдениеті, масс-медиа және маргиналдылық
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жастар мәдениетінің әлеуметтік-мәдени негіздерін, қазіргі жастар мәдениетін қалыптастырудың тарихи және әлеуметтік жағдайларын, қазіргі жастар субмәдениетін, олардың негізгі мәселелері мен құндылықтар жүйесін объективті бағалау қабілетін қалыптастыру. Жастар идеологиясының қалыптасуына масс-медианың әсерін талдау. Мәдениеттегі маргиналдылықтың оң деңгейін және әртүрлі мәдени формалар мен құбылыстарды көрсету.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақ мәдениеттің теориясы мен тарихы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ мәдениетінің теориясы мен тарихының өзекті мәселелеріне объективті баға беретін қабілетін қалыптастыру; ұлттық мәдениеттің көшпенділердің өркениет пен дәстүрлі мәдениеттің тарихи дамуы кезіндегі қалыптасу ерекшеліктерін; Орталық Азия аймағының батыстану және жаһандану мәселелерін зерттеу үшін жүйелі тәсілді қолдану; қазіргі Қазақстанның мәдени процестерін түсіну мақсатында алған білімдерін қолдану.

Қазақ мәдениеті және қазіргі заман
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – заманауи дәуірдегі қазақ мәдениетіндегі заманауи, дәстүрлер мен инновациялар контекстінде қазақ мәдениетінің орны мен рөлін объективті түрде түсіндіру қабілетін қалыптастыру; мәдени талдауға негізделген, жаһандық өзгерістер контексіндегі қазақстандық және этникалық қазақ мәдениетінің даму ерекшеліктерін ерекшелендіреді; қазіргі қазақ мәдениетін дамытудың ерекшеліктері туралы ақпаратты жүйелеу.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазақтың сәндік-қолданбалы өнері, фольклор және әлемдік өнер
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің эстетикалық-көркемдік ерекшеліктеріне объективті баға беру қабілетін қалыптастыру; қазіргі қазақ сәндік-қолданбалы өнердегі инновациялық тәсілдер мен бейнелерді талдау; сәндік-қолданбалы өнер мен фольклордың әлемдік өнердегі рөлі мен орнын негіздеу; фольклордың дүниежүзілік өнердегі өзіндік және айшықты ерекшеліктерін саралау.

Қазіргі заман мәдениеті және Модернизім мәдениеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы мәдениетті және Еуропалық даму кезеңдерін сыни бағалау қабілетін қалыптастырудың негізгі принциптері туралы идеяларды қалыптастыру; Авангард ұғымын және модернизмнің жаңа тілін қазіргі модернизм мәдениетін, оның ерекшелігін, тарихи алғышарттарын, ғылыми әдебиеттегі модернизм тұжырымдамаларын, шындықты бейнелеудің жаңа әдістері ретінде талдау.

Мәдени мұра және әлемдік мәдени ескерткіштер
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі мәселелерді объективті бағалауға, әсіресе әлемдік мәдениет ескерткіштерін зерттеуге және сақтауға, халық мәдениетіндегі әлемдік мәдениет және мәдени мұра ескерткіштерінің рөліне, әлемдік мәдениет ескерткіштерін зерттеу әдістерін қалыптастыру. әлемдік мәдениеттің ескерткіштерін зерттеуге жүйелі, кешенді тәсіл қолдануға; әлемдік мәдениет ескерткіштерінің ұлттық-мәдени сипаттамаларын жаңғырту және сақтау жолдарын ажырату.

Мәдениет теориясындағы сұлулық, қазіргі заман мәдениеті және дене
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мәдениет жүйесіндегі орталық категория ретінде «сұлулықтың» рөлі мен орнын объективті бағалау қабілетін қалыптастыру; қазіргі мәдениеттегі гиперреалистік дене феномені мен дене мәселесін түсіну қажеттілігін негіздеу; қазіргі қоғамның «сұлулық» ұғымына және «дене» мәдениетіне әсері.

Мәдениет философиясы мен теориясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – мәдениет философиясының негізгі қағидалары мен ережелерін сыни бағалауға мүмкіндік жасау; еуропалық, ұлттық мәдени философиялық ойлардың мазмұны, жаңа құбылыстар мен өзгерістерді зерттеуде философия мен мәдениет теориясының әдіснамасын қолданады. қазіргі заманғы мәдениетте кездесетін; жүйелеу, ғылым жүйесінде философия мен мәдениет теориясының құндылықтарын объективті бағалау үшін мәдени жоспардың ақпаратын жинақтау.

Мәдениеттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.

Ренессанс және Жаңа Заман мәдениеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Ренессанс мәдениетінің көркемдік идеяларының негізгі ерекшеліктеріне және қалыптасуы мен парадигмаларына тоқталу; Қайта өрлеу мәдениетінің өкілдерінің өнер туындыларын бағалай білуге; Ренессанс және жаңа заман мәдениетінің көркемдік теорияларының рационалдық негіздерін анықтай білуге; Жаңа заман кезеңінің философиясының ерекшеліктерін түсінуге; классицизм, барокко, рококко, готика өнер стильдерінің ерекшеліктерін саралау;

Саясаттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.

Семиотика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – семиотика саласындағы жетістіктерді бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; тарихтың негізгі кезеңдері және ғылым ретінде семиотикті дамытудың үлгілері; пәндік саланы, семиотикті зерттеу әдістерін саралау; қазіргі заманғы семиотиктердің категориялық аппаратын негізгі әңгімелесу әдістерін зерттеуге қолдануға, ауызша (ауызша сөздікпен қоса) мәтінді талдауға; семиотиктердің мәдениеттанудағы негізгі үлесін объективті бағалау.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

Эстетика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – эстетикалық пәндік саланы, эстетикалық ойлар тарихын сыни бағалауға мүмкіндік жасау; әлемдік және ұлттық мәдениеттің туындыларының мазмұны; эстетикалық ойды дамытудың негізгі бағыттары; эстетикалық ойлардың әртүрлі салаларында қалыптасқан әдіснаманы, тәсілдерді және әдістерді қолдануға; тарихи эстрадада эстетикалық құндылықты бағалауда философиялық және мәдени жоспардың ақпаратын синтездеу.

Этика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – моральдық сипаттамаларды зерделеуде ғылыми және әдістемелік тәсілдерді сыни түрде талдай білу қабілетін қалыптастыру; моральдық қасиеттер мен моральдық нормалардың негізгі мазмұны; гуманистік ойларды дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістерінің ерекшеліктері; болашақ кəсіби қызметтің негізгі ұғымдарының рөлін, құндылығын негіздеуде этика əдістерін, концептуалды жəне əдістемелік тәсілдерін жүйелейді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

XX ғасырдағы Абстракцио низм мен Конструкти визм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - абстрактілік және XX ғасырдағы өнердің конструктивизмі бағытындағы үрдістерді объективті бағалау қабілеттілігін қалыптастыру, дерексіз өнердегі нышанның мағынасы; дерексіз өнердегі негізгі үрдістерді талдау; әртүрлі өнер салаларын зерттеуде жүйелі және кешенді тәсілдерді қолдану; қазіргі заманғы өнер түрлерінің типологиясын құрастыру; 20-ғасыр өнерінің конструктивизмі мен абстракциясының қосқан үлесін бағалай білу.

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Азиялық және Европалық кино: компаративистік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Азия және Еуропа кинематографиясының даму тарихын, олардың қалыптасу ерекшеліктерін және өзара әсер ету ерекшеліктерін объективті бағалау қабілетін қалыптастыру; олардың ерекшеліктерін анықтау мақсатында салыстырмалы талдау әдістерін меңгеру; дүниежүзілік киноиндустрияның даму тенденцияларында жалпы және арнайы үрдіс- қалпын ажырату; алған білімдерін қазіргі кинопроцессті талдау аясында қолдану.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Бұқаралық мәдениет теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – бұқаралық мәдениеттің заманауи зерттеулерін объективті бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; жаппай мәдениет құбылыстары; ХХ және ХХІ ғғ. теорияларындағы жаппай мәдениет, мемлекеттің жай-күйін зерттеу және бұқаралық мәдениеттің кемшіліктерін дамыту әдістері; бұқаралық мәдениетті өндіру және тарату процестері туралы ақпаратты жүйелеу; тұтыну проблемаларын және оның танымал мәдениетіндегі рөлін бағалау.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Жахандану, медиа-мәдениет, әлеуметтік желілер және коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – коммуникацияны мәдениет, мәдениетаралық қарым-қатынас ретінде сыни бағалауға мүмкіндік жасау; жаһандық медиа мәдениет, коммуникация, әлеуметтік желілер проблемаларын зерттеуде студенттердің критикалық ойларын қалыптастыру; ғаламдық медиа мәдениетін, байланысын, әлеуметтік желілерін, медиа-технологияларын зерттеу әдістерін қолдануға, адамдар арасындағы қарым-қатынас деңгейінде мәдениет пен мінез-құлықты бағалаудың негізгі қағидаларын синтездеу.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

Мәдени антропология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми және әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Пән білім саласына негізделеді: мәдени антропологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Мәдени антропология курсы әр түрлі халықтар арасындағы мәдениетпен анықталған қоғамның жұмыс істеуін зерттейді. Физикалық антропологиямен айналысатын нәсілдердің физикалық сипаттамасынан ерекшеленеді, адам табиғатының өзі анықтайтын адам өмірінің сипаттамаларын зерттейтін философиялық антропология.

Мәдениет және өркениет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми және әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Бұл курс болашақ гуманитарлық ғылымдарды дайындаудағы маңызды элемент болып табылады, ол адамның жалпы мәдениетін қалыптастыру құралы және мәдениет құндылықтарын түсінуде көрініс тапқан және осы негізде мәдени нысандарды құрудың жоғары мақсатын жүзеге асыратын кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі құралы болып табылады.

Мәдениеттанулық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдени нысандарды зерттеудегі түрлі әдістерді, мәдени-гуманитарлық құбылыстардың теориялық және әдіснамалық принциптері мен әдістерін зерттеуде әртүрлі әдістерді қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, мәдени зерттеудің негізгі әдістерін және әдістерін орынды, бағасын объективті бағалау. Бұл курс негізгі критерийдің негізгі теориялық көзқарастарды, мәдениеттің әртүрлі аспектілерін зерттеудің эмпирикалық әдістерін бағалау қабілетін қалыптастырады.

Мәдениеттің феминистік зерттеулері және гендер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - феминистік мәдени зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау, гендерді әлеуметтік стратификацияның негізгі факторы ретінде талдау, гендерлік талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру; отбасы, неке, білім, дін сияқты әлеуметтік процестерде, билік қатынастарында, мәдени ерекшеліктерде гендердің қалай пайда болатынын түсіну; гендерлік негізгі категориялары мен ұғымдарын талдау.

Номадология және Қазақтың номадтық мәдениеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – «номадология», «көшпелілер мәдениеті» ұғымдарына талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Студенттердің көшпелілер мәдениетінің түрлерін талдай білу дағдыларын қалыптастыру; көшпелілердің шығу тегі және олардың мәдениеті; Қазақтың көшпелі мәдениетін: салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын, тілін, өнерін, дінін білу; жаһандық өзгерістер жағдайында көшпелілер мен қазіргі заманғы мәдениеттің даму ерекшеліктеріне салыстырмалы мәдени талдауды қолдану.

Өнер және кино
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы кинотеатрда скептикалық өнерді интерпретациялау мәселесін объективті бағалау, әлеуметтік реализмнің стилі, XXI ғасырдағы фильм мен өнердің мағынасын, маркетингтік фильмдер тарихын, бұқаралық нарықты талдау; Экспрессизмнің, сюрреализмнің кинотеатрдың әсерін сыни түрде түсінеді; әр түрлі өнер және кинематография салаларын дамытуда тарихи көзқарасты қолдануға; кинодағы эксперименталды фильмнің тарихын көрсету.

Өнер және нарық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың тәуелсіз сыни ойлау, өнер нарығын қалыптастыруды түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. Қарастырылатын аспектілер: арт-менеджмент. Экономика, өнер арасындағы қарым-қатынастың тарихи эволюциясы. Қолданыстағы корпоративтік мәдениеттерді салыстырмалы талдау. Табиғат, құрылым, функциялар, өнер, нарықтың негізгі ұғымдары, құндылықтары. Қазіргі заманғы өнер нарығын қалыптастыру әдістері. Өнердің коммерциализациясы.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

Этномәдениеттану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әртүрлі этномәдени бірлестіктердің теориялық және тұжырымдамалық зерттеуі, мәдениетаралық қарым-қатынастар, коммуникациялық теориялар, әлем халықтарының этникалық мәдениеті арасындағы айырмашылықтарды бағалауда әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтардың ғылыми-әдістемелік көзқарастарының құндылық-семантикалық бағдарын әртүрлілігін сыни бағалауға, этномәдени зерттеудің даму тарихы.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Дипломалды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау. Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.

Кәсіби (оқу) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады: 1. геодезиялық құралдарды қолдануды; 2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды; 3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге; 4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге; 5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге; 6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге; 7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға. Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.

Кәсіби (өндірістік) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген