Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
  • бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Бағдарламада қарастырылған әлеуметтік-педагогикалық және ғылыми сипаттағы пәндер бойынша білімдерін өз кәсіби қызметтерінде қолдану.
2. Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемесін меңгеру.
3. Пәнді оқыту барысында типтеріне қарамастан мәтіндерді талдаудың түрлі тәсілдерін, тіл мен көркемдік әлемнің әр қилы құбылыстарын түсіндіру.
4. Қазақ тілі мен әдебиетінен білім беру сапасын және кәсіби педагогикалық шеберлігін жақсарту мен өзін-өзі жетілдіру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсету.
5. Қазақ тіл білімінің және әдебиеттануының аспектілерін оқытуға кәсіби бейімделу.
6. Оқушыларды тәрбиелік және ақылақтық-адамгершіліктік тұрғыдан сауаттандыру мақсатында тіл мен әдеби шығарма стилі арасындағы байланысты негіздеу.
7. Ағымдағы оқу-ұйымдастыру материалдарын (дидактикалық, бағалау-өлшеу) жасау және оқушылардың танымдық қабілеттерін өрістететін шаралар ұйымдастыру.
8. Филологиялық пәндердің жаңартылуы мен жетілдірілуіне мүмкіндік туғызатын заманауи ақпараттық технологияларды, инновациялық жүйелерді және жаңа компьютерлік бағдарламаларды, смарт-технологияларды оқу-білім процесіне қосу.
9. Тіл және әдебиет пәндерін оқыту арқылы оқушылардың бойында патриоттық пен ізгіліктік дүниетанымды, сондай-ақ азаматтық сана-сезімді қалыптастыру мен дамыту мақсатында қоғамдық сана жаңғыруының негізгі ұстанымдарын ұғыну.
10. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен тиімді әдістерін оқу процесіне енгізу.
11. Тіл білімі мен әдебиеттанудағы түрлі жаңа концепциялар мен құбылыстарды сыни бағалау.
12. Қазіргі еңбек нарығының қажеттіліктері мен тұтынушының (жұмыс беруші мен мүдделі тараптардың) өзгермелі талаптары жағдайында жоғары кәсіби құзыреттілігін көрсету.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қазақ тілі мен әдебиеті
Мамандық шифры
6B01701
Факультеті
Филология

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әдебиет теориясының негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби тек пен жанрлық түр, эпикалық, лирикалық, драмалық шығармалар табиғатын ашу, көркемдік әдіс пен стиль, әдеби ағымдар мен бағыттар, әдеби мектеп ара жігін аша білу, көркем шығарманы ғылыми-теориялық тұрғыда талдап, объективті түрде бағалау қабілетін қалыптастырады.

Әдебиеттануға кіріспе
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған

Әдебиеттанудың ұғымдары мен категориялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем әдебиет шығармаларын зерттеу мен талдауды сабақта оқыту барысында әдебиеттанудың негізгі теориялық ұғымдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттің эстетикалық, танымдық, пайымдық қырларын, әлеуметтік, қоғамдық, тәрбиелік, идеялық-көркемдік ерекшеліктерін, көркем шығарма табиғаты мен поэтикалық әлемін тану, талдау, бағалауды қамтиды.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.

Білім беру платформалары және қашықтан оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ әдебиетінің бастау бұлағы саналатын ежелгі әдеби мұралармен танысу және оларды ғылыми негізде сараптау қабілетін қалыптастыру. Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісі, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтар. Ежелгі әдеби мұралардың кейінгі қазақ әдебиетінің дамуына тигізген ықпалы.

Ежелгі және орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуір мен орта ғасырлардағы қалыптасу, даму үдерісін және рухани, көркемдік құндылықтарына байланысты білімдерін арттыру. Осы кезге дейін жеткен әдеби мұралар үлгілерімен жан-жақты таныстыру. Әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармалардың басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру. Сонымен бірге, аталған кезеңдер әдебиетін зерттеудің негізгі бағыттарына, оларды талдаудың теориялық-әдіснамалық негіздеріне түсінік беру.

Жас ерекшелік психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Жасерекшелік психологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.

Қазақ әдеби тілінің тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері жөнінде ғылыми тұрғыдан жүйелі білім беру, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдерімен, осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуымен таныстыру, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына негіз болған тарихи арналарды, тілдік дәстүр жалғастығын ажырату, қалыптасу тарихы туралы пікірлер қарастыру.

Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жалпы орта білім беру мектептерінде қазақ әдебиетін оқытуға қажетті әдістемелік, педагогикалық білімді қалыптастыру. Пән мазмұны әдістемелік, теориялық, тәжірибелік ұғым-түсініктерді, заманауи технологияларды, оқыту әдіс-тәсілдерін, алдыңғы педагогикалық тәжірибелерді, дәстүрлі және жаңа әдістерді, оқу үдерісінде бағдарлама мазмұнын жасауға қажетті материалдарды қамтиды.

Қазақ әдебиетінің тарихы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдебиеті тарихын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ халқының төл әдебиетінің бастауы болған ақын-жыраулар поэзиясы мен билер мұрасын оқыту үшін әдістемелік негіз қалыптастырады. Пән қазақ әдебиетінің тарихи даму заңдылықтарын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, әдебиет пен тарихтың байланысын нақты деректер негізінде саралауға бағытталған.

Қазақ тілін оқытудың әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстандағы орта білім беру саласындағы өзгерістерге қатысты сыни ойлау қабілетін арттыру, жаңартылған білім беру бағдарламасына сай қазақ тілін оқытуға қатысты өзіндік ой-пікірін қалыптастыру, қазақ тілін оқыту теориясының негізгі қағидаларын меңгеріп, оны дұрыс қолдануда тілдік білімді игеру. Орта мектептерде қазақ тілін оқытудың теориялық-әдістанымдық негіздері, жаңа технологиялар, ерекшеліктері қарастырылады.

Қазақ тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ тілі лексикологиясының жалпы теориялық негіздерін меңгеру, қолданылу сипатын айқындау, сөздердің стильдік қызметі мен түрлерін ажырату, жазбаша және ауызша дискурста дұрыс қолдана білу дағдысын қалыптастырады. Қазіргі қазақ тілінің семасиологиялық сипаты, ұғым, сөз, мағына, лексика-семантикалық категориялар, сөздердің стильдік қызметі, түрлері қарастырылады.

Қазақ тілінің морфологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі грамматикалық құрылысының негізгі заңдылықтарын меңгерту, олардың лингвистикалық парадигмадағы орны мен қызметін айқындау, сатылы-кешенді талдау технологиясы негізінде сөздердің грамматикалық мағыналарына кешенді талдау қабілетін қалыптастырады. Сөздердің морфологиялық құрамы мен типтері, морфема, қосымшалар, сөз таптары, грамматикалық ерекшеліктері қарасырылады.

Қазақ тілінің синтаксисі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемаларын тану арқылы жүйелі білім қалыптастыру. Сөйлемнің ойлау жүйесімен, логикамен тығыз байланыстылығын пайымдау, логико-грамматикалық типтерінің коммуникативтік талаптар дәрежесіне сай түрленуін анализдеу дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемалары, коммуникация үстіндегі жұмсалыс ерекшеліктері қарастырылады.

Қазақ тілінің сөзжасам уәжділігі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ халқының төл дүниетанымында қалыптасқан туынды сөздер мен халықаралық ортақ ұғымдарды таңбалау – сөздің негізгі қызметінің бірі екенін тануға бағыттау, туынды сөздің негіздемесін дұрыс айқындайтын ұстанымын қалыптастыру. Қазақ тіліндегі туынды сөздер, олардың уәжділігіндегі ерекшеліктер, жасалу тәсілдері қарастырылады.

Қазақ тілінің стилистикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – стилистиканың теориялық негізін оқу, заманауи стилистиканың жаңа зерттеулерін қарастыру арқылы болашақ филолог-маманның стильдік дағдылары қалыптастыру. Стилистиканың теориялық негіздерін түсіндіріп беру; қазіргі заманғы стилистиканың соңғы тәсілдерін сипаттау; осы саладағы теориялық білімдерді қолдану.

Қазақ тілінің тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілінің тарихын, даму, кемелдену, қалыптасу кезеңдерін кешенді түрде меңгерту. Тіл тарихында ішкі, сыртқы факторлар негізінде пайда болған өзгерістер сырын тілдік заңдылықтар негізінде түсіндіру, тіл тарихындағы морфологиялық, фонетикалық, грамматикалық, семантикалық өзгерістерді саралау, көне тіл мен жаңа тіл арасындағы генетикалық байланысты айқындау дағдысын қалыптастырады.

Қазақ тілінің фонетикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл дыбыстарының акустика-артикуляциялық қасиеттеріне талдау жасайуға, олардың қолдану ерекшеліктерін, тілдің жазбаша және ауызша формаларының арақатынасын ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Қазақ тілінің фонетикасы пәні аясында тіл дыбыстарының пайда болуы, жіктелуі, сөз ішінде үндесіп келуі, буын, екпін, орфография, орфоэпия мәселелері, тілдік қарым-қатынаста қарастырылады.

Қазақ фольклоры
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерде қазақ фольклорының тарихы мен теориясы және оқыту әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастырады. Отандық фольклордың қазіргі жай-күйі мен тарихы, ауызша нысанда көрсетілген туындылардың идеялық-көркемдік мәні, халық ауыз әдебиеті шығармашылығының үлгілері, оларды өңдеудің және орта мектепте оқытудың ерекшеліктері қарастырылады.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазіргі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы қазақ жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән қазақ жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі қазақ әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.

Педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

Сыни бағалау технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

Тәуелсіздік дәуіріндегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі тәуелсіздік дәуіріндегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармаларының басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру, тиянақталған зерттеу проблемаларын меңгерте отырып, әдеби, тарихи мәселелерін терең қарастыру, соның нәтижесінде, мамандықтың біліктілік талаптары контекстінде құзіреттілік жүйесін қалыптастыру.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Фольклор
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қоғамның тарихи-мәдени дамуы контекстінде халық ауыз әдебиеті мұраларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклор шығармаларының ерекшеліктерін, қазіргі фольклордың негізгі ұғымдары мен санаттарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән идеялық-тақырыптық мазмұнды, образдар жүйесін, жанрларды, халық ауыз әдебиетінің көркем-экспрессивті құралдарын зерттеуге бағытталған.

Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – хандық кезеңіндегі қазақ әдебиетінің шығармаларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ ақындары мен жырауларының әдеби мұрасын зерттеу үшін теориялық-әдістемелік негіз қалыптастырады. Пән хандық кезеңіндегі қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен заңдылықтарын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, құрылысын, сол кездегі әдеби шығармалардың көркемдік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму үрдісін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қоғамның тарихи-мәдени дамуы контексінде XIX ғасырдың көркем шығармашылығын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контексіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Scientific Writing
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Абайтану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Абай Құнанбайұлының шығармашылық мұрасын зерттеген ғалымдар еңбегін меңгеру арқылы әдеби сыншыл тұлға қабілеттерін қалыптастыру. Пән мазмұнында Абайдың шығармашылық тұлғасы, Абайтану мектебінің қалыптасу жолдары, қазақ мәдениеті мен әдебиеті тарихындағы орны, абайтанушы ғалымдардың еңбектері қамтылған.

Айтыс өнері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты айтыстың рөлі мен мағынасын, оның ерекшелігін ауызша өнердің бір түрі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы айтыстың қалыптасуы мен даму тарихын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады, пән айтыстың табиғатын, оның даму тарихы мен ерекшеліктерін зерттеуге, ақындық өнердің дамуына елеулі үлес қосқан ақындардың шығармашылығын талдауға бағытталған.

Ақын-жыраулар поэзиясының эстетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ақын-жыраулар шығармашылығымен тереңірек таныса отырып шығармашыл тұлға қалыптастыру. Пән мазмұны қазақ халқының дәстүрлі өнері туралы идеяларды талдай білу, ақын-жыраулар шығармашылығын саралай отырып, әр түрлі нұсқаларын меңгеру, текстологиялық анализ жасау, ақындар шығармашылығындағы эстетикалық категорияларды түсіндіре алу.

Әдеби даму заңдылықтары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әлем әдебиеті мысалында көркем шығармашылықтың даму тарихын жүйелеу, идеялық-көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін айқындау қабілеттерін қалыптастыру. Пән әдеби шығармашылықтың даму кезеңдерін, идеялық-мазмұндық ізденістер мен көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін сипаттау тақырыптарын қамтиды.

Әдеби компаративистика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі əдебиеттанудағы компаративистика пәні туралы мағлұмат беру. Пән мазмұны салыстырмалы-тарихи әдістің қолданылу ерекшелігін түсіндіру, компаративистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, мәселелерін игеру, әдеби байланыстың формаларын оқыту, компаративтік зерттеу әдісін қолдана отырып талдау жасау тақырыптарын қамтиды. Салыстырмалы әдебиеттанудың алғышарттарын меңгеруге бағытталған.

Әдеби компаративистиканың әдіснамалық аппараты
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ұғымдық-категориялық аппаратты, мақсаттар мен міндеттерді, әдеби компаративистиканың маңыздылығын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушылар шығармашылығы мен әдебиет туындыларын салыстырмалы-тарихи, типологиялық зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби компаративистиканың даму тарихын, оның негізгі ұғымдары мен терминдерін, көркем шығармаларды талдаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

Әдеби мәтінді талдаудағы сандық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби редакциялаудың тұжырымдамалық аппаратын, мәтіндермен жұмыс істеудің негізгі кезеңдерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндерді өңдеу үдерісінде инновациялық және компьютерлік технологияларды қолданудың теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән қолжазбаны редакциялау және дайындау, әдеби сайттардың электрондық мазмұнын құру процесінде қолданылатын сандық технологияларды зерттеуге бағытталған.

Әдеби редакциялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттің оқырманның сұранысы мен қажеттілігін білу, нарықты зерттеу, басылымның тақырыптық құрамын анықтау, қажетті шығарманы жазу үшін авторлар іздестіру, нені қайта басып шығару керектігін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Сондай-ақ, пән функциональдық-мағыналық сөйлеу типі бойынша мәтіндерді жіктеуде өз білімі мен түсінігін қолдана алуға дағдыландырады.

Әдеби сын тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстанда әдебиет сынының қалыптасу процесі, негізгі даму кезеңдерін зерделеу. Оның әдебиет, эстетика, философия, журналистика салаларының дамуымен өзара байланысының сипатын анықтау. Пән студенттерді әдебиет сыны теориясымен таныстыруға, өз тұжырымдарын сыни жанр түрінде жазбаша ресімдеу дағдысын қалыптастыруға арналған. Курс әлемдік әдебиет сыны тарихын зерделеуге бағытталған.

Әдеби сынның инновациялық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби сынның мақсаттары мен міндеттерін, оның жазушылардың шығармашылығын зерттеу тәсілдерінің ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет туындыларын бағалау және талдау үдерісінде компьютерлік технологияларды, аналитикалық-бағдарланған және прагматикалық әдістерді қолданудың теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән копирайтингтің әдеби сынға қолданылуын зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттегі модернизм және постмодернизм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – модернистік және постмодернистік поэзия мен проза тарихының теориясы, осы кезеңдегі әлемдік, қазақ поэзиясының ұлттық-эстетикалық ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, отандық және шет тілді әдеби шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән көркем туындыны талдау әдісімен оқытуға, осы кезеңдегі әдеби процеске тереңдеп бойлауға, қазақ халқының жаңадан қабылдаған көркем мұрасын терең зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттегі шығармашылық және дизайн ойлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу кезінде шығармашылық пен ойлаудың негізгі кезеңдерін, принциптері мен ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет туындыларын жазу және талдау үдерісінде шығармашылық және дизайн ойлауды қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән кәсіби қызметте ойлау дизайн құралдарын қолдануды зерттеуге бағытталған.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Әнші-ақындар шығармашылығы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әнші-ақындар шығармашылығымен тереңірек таныса отырып шығармашыл тұлға қалыптастыру. Пән мазмұны қазақ халқының дәстүрлі өнері туралы идеяларды талдай білу, әнші-ақындар шығармашылығын саралай отырып, әр түрлі нұсқаларын меңгеру. Қазақстанның әр аймағындағы белгілі әнші-ақындар мектебін зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі оқытуды қамтиды.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

Ғылыми, әдеби-сыни, публицистикалық мақалаларды жазу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сыни түсіндірмелер мен бағалаулардың даму тарихын бағдарлауды, сын мақалалардың стильдік және жанрлық ерекшеліктерін ажыратуды игеру және білу. Әдеби-сыни мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру, әлемдік сын бастауларын айыра білу. Сондай-ақ пән сыни мәтінді өз заңдылықтары, логикасы, жеке тәсілдері бар тұтас құбылыс ретінде қабылдауды үйретеді.

Диплом жұмысын (жобасын) жазу және қорғау
  • Бақылау түрі - Дипломдық жұмыс
  • Сипаттамасы - Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.

Ертегі терапия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ертегітерапияның пәні мен міндеттерін, оның білім беру үдерісіндегі рөлін, ертегілерді қолданудың негізгі бағыттарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқыту және тәрбиелеу үдерісіндегі ертегі терапиясы технологияларын пайдалану, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әр түрлі жанрдағы ертегілерді жазу, талдау және оқу принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

Жазушының шығармашылық лабораториясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушының дүниетанымының, ойлауының ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірбаянының шығармашылық мұрасына әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылық еңбектің ерекшелігін зерттеуге, әдебиет туындыларының тарихы мен құрылу принциптерін түсінуге бағытталған.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

Импровизаторлық өнер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ халқының суырып-салма өнерінің тарихи құрылымы мен дамуын, рөлін білу арқылы шығармашылық тұлғаны тану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді мазмұнында қазіргі қоғамдағы айтыстың рөлін айқындау, жан-жақты және терең талдау жасау, айтыстың жанрлық-көркемдік ерекшелігін, жыраулық, шешендік және айтыс өнерлерінің жазба әдебиетпен байланысын көрсету мәселелері қамтылады.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

Кешенді емтихан тапсыру және дайындау
  • Бақылау түрі - ГЭК по фунд.дисциплинам
  • Сипаттамасы - Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.

Көркем әдебиет және интернет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Интернеттің көркем әдебиеттің дамуына, жазушының санасына әсер ету ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет туындыларын зерттеу үдерісінде Интернет технологияларын пайдалану, оларды оқырмандар арасында танымал ету үшін теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән заманауи көркем және желілік әдебиеттің даму тенденцияларын, Интернеттің жазушылар шығармашылығына әсерін зерттеуге бағытталған.

Қазақ балалар әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ балалар әдебиетінің композициялық ерекшеліктері мен жанрлық құрамын зерделеу, тарихи даму заңдылықтарын түсіну. Пән мазмұны мектепте және үйде кітап оқуды сұрыптау, балаларға арналған кітаптың мазмұнын, білімдік-тәрбиелік және эстетикалық маңызын бағалау, балалар мен жасөспірімдерге арналған көркем мәтінге сараптама жасау дағдысын қалыптастырады.

Қазақ метафорасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – метафоралы сөздер мен сөйлемдердің, тұрақты тіркестердің ерекшеліктерін меңгеру, метафораның тілдік тұлғаның сөйлеу мәдениетіндегі орнын айқындау, ерекше бейнелі, метафоралы қолданысты бағалау, суггестиялық элемент ретіндегі метафораның қолданыстық қызметін саралау қабілетін қалыптастырады. Метафораның танымдық табиғаты, тілдік құрал ретіндегі орны, метафора туралы әлемдік тіл біліміндегі соңғы зерттеулер қарастырылады.

Қазақ метафорасын оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – метафоралы сөздер мен сөйлемдердің, тұрақты тіркестердің ерекшеліктерін меңгеру, метафораның тілдік тұлғаның сөйлеу мәдениетіндегі орнын айқындау, ерекше бейнелі, метафоралы қолданысты бағалау, суггестиялық элемент ретіндегі метафораның қолданыстық қызметін саралау қабілетін қалыптастырады. Метафораның танымдық табиғаты, тілдік құрал ретіндегі орны, метафора туралы әлемдік тіл біліміндегі соңғы зерттеулер қарастырылады.

Қазақ терминографиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптарды үйретеді, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптау, осы негізде терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастырады. Терминографияның терминология мен лексикографияның арасында жүргізілетін арнайы зерттеу бағыты екендігін қарастырылады.

Қазақ терминографиясын оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптарды үйретеді, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптау, осы негізде терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастырады. Терминографияның терминология мен лексикографияның арасында жүргізілетін арнайы зерттеу бағыты екендігін қарастырылады.

Қазақ тіліндегі субстантивтенуді оқытудың функционалдық аспектісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – субстантивтендіру амалының табиғатын тереңірек жан-жақты таныту. Субстантивтендірудің түрлерін, олардың сипатын, субстантивтендірудің әр сөз табына байланысты орындалу ерекшелігін меңгеріп, оның тіл жүйесіндегі, функционалдық атқаратын қызметін таниды. Субстантивтендірудің тілдің бұрынғы, бүгінгі құрылыс ерекшеліктерімен байланыстылығын анықтайды.

Қазақ тіліндегі субстантивтенудің функционалды-коммуникативті аспектісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – субстантивтендіру амалының табиғатын тереңірек жан-жақты таныту. Субстантивтендірудің түрлерін, олардың сипатын, субстантивтендірудің әр сөз табына байланысты орындалу ерекшелігін меңгеріп, оның тіл жүйесіндегі, функционалдық атқаратын қызметін таниды. Субстантивтендірудің тілдің бұрынғы, бүгінгі құрылыс ерекшеліктерімен байланыстылығын анықтайды.

Қазақ тілінің интонологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ лебізі интонациясын сипаттау және оны сараптаудың әдістерін табу. Қазақ тілінің негізгі интонемасын біледі. Қазақ интонациясының инвариант интонемаларының саны мен сипатының анықтай алады. Интонацияның дауыс ырғағына, сөйлеу қарқынына, дауыс қаттылығына және оның әуезіне байланысты түрлерін ажырату дағдысына ие болады.

Қазақтың тарихи жырлары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тарихи жыр сюжеттерінің шығу тарихын, типологиясын, жанрлық табиғатын, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, жыр үлгілерінің басты идеялық бағытын, тақырыптық-мазмұндық мәнін ұғындыру. Студент пәнді оқу нәтижесінде тарихи жыр сюжеттеріндегі дәстүрлі сарындардың маңызын біледі, жанрдың тарихи оқиғаларды сипаттаудағы ерекшеліктерін ұғады.

Қазіргі қазақ әңгімелері мен повестері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ әңгімелері мен повестерін жан-жақты зерттеу арқылы шығармашылық қабілет қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде қазіргі эпикалық жанр жүйесіндегі әңгіме мен повестің орнын білу, табиғатын талдау, қазіргі әдебиетте осы жанрлардың даму ерекшеліктерін білу; кейіпкер мен образдар жүйесін талдау, желілік құрылымын, оқиғаны және кейіпкер характерін баяндау тәсілін білу қабілеттері қалыптасады.

Қаржы сауаттылығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

Лингвоаксиология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – антропоөзекті парадигмадағы жаңа бағыт –лингвоаксиологияның терминологиялық аппаратын, қалыптасу, даму кезеңін, базалық пән құраушы компоненттерін, әдіснамасын, мерзімді баспасөз тілін зерттеудің аксиологиялық аспектісін, қазақ баспасөзіндегі ғаламның аксиологиялық бейнесін саяси мәтін материалдары негізінде лингвокогнитивтік тұрғыдан зерттеуді үйретеді.

Орта ғасырлардағы әдеби мұралар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдебиетінің орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісін, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтарына байланысты білімін арттыру, осы кезге дейін жеткен үлгілерімен жан-жақты таныстыру. Әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармалардың басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру, тиянақталған зерттеу мәселелерін меңгерте отырып, әдеби, тарихи қырларын терең қарастырады.

Педагогикалық және академиялық шешендік негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық және академиялық шешендіктің ерекшеліктерін, олардың негізгі жанрлары мен стильдерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы филолог-оқытушының кәсіби қызметінде педагогикалық және академиялық шешендіктің категориялық және құралдық аппаратын пайдалану үшін теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән педагогикалық және академиялық сөйлеудің ерекшеліктерін, оқытушы-зерттеушінің имиджін зерттеуге бағытталған.

Риторика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің өз ойын дұрыс жеткізуде сауатты жазу және жария сөйлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді коммуникацияны жүзеге асыру үшін теориялық-методологиялық негізді қалыптастырады. Пән көпшілік алдында сөйлеуді құру принциптерін, аргументация және сендіру өнерін, психология және қарым-қатынас мәдениетін зерттеуге бағытталған.

Тілдік бірліктерді талдау технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі ғылымының бірыңғай мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрылысын кешенді-сатылы талдау технологиясы бойынша меңгерту, әдеби тіл нормасын үйрету, сауатты да көркем жазуға дағдыландыру, жүйелі ойлау мен мәдениетті сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Филология және смарт технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттерде оқу үдерісінде ақпараттық-коммуникативтік және тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолдану қабілеттерді қалыптастыру. Постақпараттық қоғамда Смарт технологиялардың рөлі мен мақсатын бағалайды; тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолданады; сандық қоғам мен ақылды экономика жағдайында сәтті іс-әрекеттерді жүзеге асырады.

Филологиялық білім берудегі тілдік талдау технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі ғылымының бірыңғай мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрылысын кешенді-сатылы талдау технологиясы бойынша меңгерту, әдеби тіл нормасын үйрету, сауатты да көркем жазуға дағдыландыру, жүйелі ойлау мен мәдениетті сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Функционалды грамматика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және өндірістік мәселелерді шешуде түрлі ұйымдармен ынтымақтастық құру барысында мәтіндер мен құжаттарды басып шығару қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы грамматикалық тұрғыдан дұрыс және анормальды мәліметтерді саралай отырып, мәтін құрудың шеберлігін қалыптастырады.

ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдеби даму бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдебиеттің даму бағыттарынан мәлімет беру, мәдени өркениетке өз шығармаларымен айтулы үлес қосқан қаламгерлердің туындыларын тереңдеп зерттеп, олардың әдебиеттегі орнын, суреткерлік қолтаңбасын ажыратып бағалау, көркем шығармаларды талдау қабілетін қалыптастыру. Осы кезең әдебиетінің негізгі даму заңдылықтарын, жазушы шығармашылығы мен туындыларының көркемдік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

Шешендік өнер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сөйлеуді, оның тілдік ұйымын құру принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көпшілік алдында сөз сөйлеу, мәтін жазу дағдыларын дамыту үшін теориялық-әдіснамалық негізді қалыптастырады және сөйлеудің тиімділігі мен сендірушілігін негіздейтін тілдік факторларды зерттеуге бағытталған.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген