Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
  • бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Мектепте қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі негіздерін білу, түсіну және орта оқу орындарында тілдің, әдебиеттің қызмет етуінің негізгі түсініктерін, заңдарын, филологиялық пәндерді оқыту технологиясын меңгеру;
Қазақ әдебиеті тарихының мәселелерін білу, жүйелеу, оқыту әдістерін игеру;
Қазақ тілі ережелерін жүйелеп түсіну, түсіндіре алу;
ON2 Қазіргі Қазақстан тарихының, философияның, әлеуметтанудың, саясаттанудың, мәдениеттің, қызмет ету заңдарының негізгі ұғымдарын түсіндіру;
Қазақ тілі мен әдебиетінің пәнаралық байланыстарын жетік білу, терең түсіну;
ON3 Менеджмент эволюциясы теориясының теориялық және практикалық мәселелерін талқылау және коммуникация процесінің құрылымы мен элементтерін білу;
Қазақ әдебиеті материалдары негізінде көркем шығарманы талдау, талқылау;
Қазақ тілінің дыбыс жүйесін терең түсіну, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай оқыту;
ON4 Білімнің адам қауіпсіздігі мәселелерімен, экология және тұрақты даму мәселелерімен өзара байланысын негіздеу;
Әдебиеттану, тіл білімі салаларының ғылыми жетістіктерін орта білім беру саласына лайықты педагогикалық әдістермен оқытып, терең білімін көрсете алады;
ON5 Әлеуметтік және саяси жаңғыртудың негізгі ұғымдарын анықтау, жалпыұлттық Рухани жаңғыру идеясы аясында әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымды қалыптастыру;
Әдебиеттану және тіл білімі салаларындағы теориялық, әдіснамалық білімі қалыптасады;
Алған білімін тәжірибе жүзінде қолдана алады;
ON6 Қазақстандық заңнама мен қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеру, алынған білімді жұмыста қолдану;
Қазақ тіл білімі мен әдебиеттануындағы ғылыми мәселелерді шешу, оқу процесінде қолдану жолын өз бетінше табу дағдыларын қалыптастырады;
ON7 Тіл білімі және әдебиеттану салаларының зерттеу нәтижелерін мектепте оқыту әдістемесі саласындағы жаңа тәсілдерді контекстуализациялау;
ON8 Филология ғылымдарын, жаратылыстану және басқа да ғылымдарды зерделеуде заманауи ақпараттық технологиялар мен жаңа әдістерді, смарт технологияларды меңгеру, практикалық қызметте алған тәжірибені қолдану;
ON9 Теориялық білімдерін, ақпарат жинау концепцияларын, әдеби үдерістегі шығармашылық мазмұнын, жаңа бағыттардың, әдеби мәтіндердің өзекті мәселелерін, қазақ әдебиетінің тарихи кезеңдерін түсіну, түсіндіре алу;
ON10 Тіл мен әдебиетті оқыту барысында, сондай-ақ зерттеу қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; әдебиеттану мен тіл білімінің әртүрлі әдістері мен ғылыми теорияларын, оқытудың инновациялық технологияларын жүйелеу, тілді, мәтіндік материалды, әдеби процесті, жеке көркем әдеби шығармаларды өз бетінше зерттеу, олардың нәтижелерін түсіндіру, оқу процесінде қолдану;
ON11 Алған білімдерін көрсету, ақпарат алу, жеке білім контекстінде қазақ тілі мен әдебиетін оқыту арқылы филологиялық білім беру жүйесін енгізе отырып, әлеуметтік-экономикалық, мәдени-тарихи, қоғамдық қатынастарды ғылыми қорыту қабілетін жетілдіру;
ON12 Пікірлерді сын тұрғысынан бағалай білу, өз көзқарасын білдіру және қорғау, диспут барысында мәдени және әлеуметтік маңызды мәселелерді талқылау, тілді, әдебиетті мектепте оқыту әдістемесін зерттеу сапасын көрсету, оқыту саласындағы өз жетістіктерін бағалау және білімді жалғастыруға дайын болу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қазақ тілі мен әдебиеті
Мамандық шифры
6B01701
Факультеті
Филология

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Әдебиет теориясының негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби тек пен жанрлық түр, эпикалық, лирикалық, драмалық шығармалар табиғатын ашу, көркемдік әдіс пен стиль, әдеби ағымдар мен бағыттар, әдеби мектеп ара жігін аша білу, көркем шығарманы ғылыми-теориялық тұрғыда талдап, объективті түрде бағалау қабілетін қалыптастырады.

Әдебиеттануға кіріспе
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Білім беру платформалары және қашықтан оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ әдебиетінің бастау бұлағы саналатын ежелгі әдеби мұралармен танысу және оларды ғылыми негізде сараптау қабілетін қалыптастыру. Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісі, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтар. Ежелгі әдеби мұралардың кейінгі қазақ әдебиетінің дамуына тигізген ықпалы.

Жас ерекшелік психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақ әдеби тілінің тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері жөнінде ғылыми тұрғыдан жүйелі білім беру, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдерімен, осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуымен таныстыру, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына негіз болған тарихи арналарды, тілдік дәстүр жалғастығын ажырату, қалыптасу тарихы туралы пікірлер қарастыру.

Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жалпы орта білім беру мектептерінде қазақ әдебиетін оқытуға қажетті әдістемелік, педагогикалық білімді қалыптастыру. Пән мазмұны әдістемелік, теориялық, тәжірибелік ұғым-түсініктерді, заманауи технологияларды, оқыту әдіс-тәсілдерін, алдыңғы педагогикалық тәжірибелерді, дәстүрлі және жаңа әдістерді, оқу үдерісінде бағдарлама мазмұнын жасауға қажетті материалдарды қамтиды.

Қазақ тілін оқытудың әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстандағы орта білім беру саласындағы өзгерістерге қатысты сыни ойлау қабілетін арттыру, жаңартылған білім беру бағдарламасына сай қазақ тілін оқытуға қатысты өзіндік ой-пікірін қалыптастыру, қазақ тілін оқыту теориясының негізгі қағидаларын меңгеріп, оны дұрыс қолдануда тілдік білімді игеру. Орта мектептерде қазақ тілін оқытудың теориялық-әдістанымдық негіздері, жаңа технологиялар, ерекшеліктері қарастырылады.

Қазақ тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ тілі лексикологиясының жалпы теориялық негіздерін меңгеру, қолданылу сипатын айқындау, сөздердің стильдік қызметі мен түрлерін ажырату, жазбаша және ауызша дискурста дұрыс қолдана білу дағдысын қалыптастырады. Қазіргі қазақ тілінің семасиологиялық сипаты, ұғым, сөз, мағына, лексика-семантикалық категориялар, сөздердің стильдік қызметі, түрлері қарастырылады.

Қазақ тілінің морфологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі грамматикалық құрылысының негізгі заңдылықтарын меңгерту, олардың лингвистикалық парадигмадағы орны мен қызметін айқындау, сатылы-кешенді талдау технологиясы негізінде сөздердің грамматикалық мағыналарына кешенді талдау қабілетін қалыптастырады. Сөздердің морфологиялық құрамы мен типтері, морфема, қосымшалар, сөз таптары, грамматикалық ерекшеліктері қарасырылады.

Қазақ тілінің синтаксисі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемаларын тану арқылы жүйелі білім қалыптастыру. Сөйлемнің ойлау жүйесімен, логикамен тығыз байланыстылығын пайымдау, логико-грамматикалық типтерінің коммуникативтік талаптар дәрежесіне сай түрленуін анализдеу дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемалары, коммуникация үстіндегі жұмсалыс ерекшеліктері қарастырылады.

Қазақ тілінің сөзжасам уәжділігі
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ халқының төл дүниетанымында қалыптасқан туынды сөздер мен халықаралық ортақ ұғымдарды таңбалау – сөздің негізгі қызметінің бірі екенін тануға бағыттау, туынды сөздің негіздемесін дұрыс айқындайтын ұстанымын қалыптастыру. Қазақ тіліндегі туынды сөздер, олардың уәжділігіндегі ерекшеліктер, жасалу тәсілдері қарастырылады.

Қазақ тілінің стилистикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – стилистиканың теориялық негізін оқу, заманауи стилистиканың жаңа зерттеулерін қарастыру арқылы болашақ филолог-маманның стильдік дағдылары қалыптастыру. Стилистиканың теориялық негіздерін түсіндіріп беру; қазіргі заманғы стилистиканың соңғы тәсілдерін сипаттау; осы саладағы теориялық білімдерді қолдану.

Қазақ тілінің тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілінің тарихын, даму, кемелдену, қалыптасу кезеңдерін кешенді түрде меңгерту. Тіл тарихында ішкі, сыртқы факторлар негізінде пайда болған өзгерістер сырын тілдік заңдылықтар негізінде түсіндіру, тіл тарихындағы морфологиялық, фонетикалық, грамматикалық, семантикалық өзгерістерді саралау, көне тіл мен жаңа тіл арасындағы генетикалық байланысты айқындау дағдысын қалыптастырады.

Қазақ тілінің фонетикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл дыбыстарының акустика-артикуляциялық қасиеттеріне талдау жасайуға, олардың қолдану ерекшеліктерін, тілдің жазбаша және ауызша формаларының арақатынасын ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Қазақ тілінің фонетикасы пәні аясында тіл дыбыстарының пайда болуы, жіктелуі, сөз ішінде үндесіп келуі, буын, екпін, орфография, орфоэпия мәселелері, тілдік қарым-қатынаста қарастырылады.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазіргі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы қазақ жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән қазақ жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі қазақ әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.

Педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

Сыни бағалау технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Фольклор
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қоғамның тарихи-мәдени дамуы контекстінде халық ауыз әдебиеті мұраларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклор шығармаларының ерекшеліктерін, қазіргі фольклордың негізгі ұғымдары мен санаттарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән идеялық-тақырыптық мазмұнды, образдар жүйесін, жанрларды, халық ауыз әдебиетінің көркем-экспрессивті құралдарын зерттеуге бағытталған.

Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХІV-XVIІІ ғасырлардағы ақын-жыраулар шығармашылығының қазақ қауымының мақсат мүддесіне қызмет еткендігін терең игеру. Елеулі оқиғалар тұсындағы ақын-жыраулардың шығармашылық тұлға ретіндегі қайраткерлік қасиетін бағалау. Тек қазақ әдебиетіне тән шығармашылық тұлға ретінде жыраулар, ақындардың тарихи рөлін жанрлық жаңалықтары, идеялық, тақырыптық ізденістері тұрғысынан тану.

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму үрдісін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қоғамның тарихи-мәдени дамуы контексінде XIX ғасырдың көркем шығармашылығын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контексіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Scientific Writing
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.

Абайтану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Абай Құнанбайұлының шығармашылық мұрасын зерттеген ғалымдар еңбегін меңгеру арқылы әдеби сыншыл тұлға қабілеттерін қалыптастыру. Пән мазмұнында Абайдың шығармашылық тұлғасы, Абайтану мектебінің қалыптасу жолдары, қазақ мәдениеті мен әдебиеті тарихындағы орны, абайтанушы ғалымдардың еңбектері қамтылған.

Айтыс өнері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты айтыстың рөлі мен мағынасын, оның ерекшелігін ауызша өнердің бір түрі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы айтыстың қалыптасуы мен даму тарихын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады, пән айтыстың табиғатын, оның даму тарихы мен ерекшеліктерін зерттеуге, ақындық өнердің дамуына елеулі үлес қосқан ақындардың шығармашылығын талдауға бағытталған.

Ақын-жыраулар поэзиясының эстетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ақын-жыраулар шығармашылығымен тереңірек таныса отырып шығармашыл тұлға қалыптастыру. Пән мазмұны қазақ халқының дәстүрлі өнері туралы идеяларды талдай білу, ақын-жыраулар шығармашылығын саралай отырып, әр түрлі нұсқаларын меңгеру, текстологиялық анализ жасау, ақындар шығармашылығындағы эстетикалық категорияларды түсіндіре алу.

Әдеби даму заңдылықтары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әлем әдебиеті мысалында көркем шығармашылықтың даму тарихын жүйелеу, идеялық-көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін айқындау қабілеттерін қалыптастыру. Пән әдеби шығармашылықтың даму кезеңдерін, идеялық-мазмұндық ізденістер мен көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін сипаттау тақырыптарын қамтиды.

Әдеби компаративистика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі əдебиеттанудағы компаративистика пәні туралы мағлұмат беру. Пән мазмұны салыстырмалы-тарихи әдістің қолданылу ерекшелігін түсіндіру, компаративистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, мәселелерін игеру, әдеби байланыстың формаларын оқыту, компаративтік зерттеу әдісін қолдана отырып талдау жасау тақырыптарын қамтиды. Салыстырмалы әдебиеттанудың алғышарттарын меңгеруге бағытталған.

Әдеби редакциялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттің оқырманның сұранысы мен қажеттілігін білу, нарықты зерттеу, басылымның тақырыптық құрамын анықтау, қажетті шығарманы жазу үшін авторлар іздестіру, нені қайта басып шығару керектігін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Сондай-ақ, пән функциональдық-мағыналық сөйлеу типі бойынша мәтіндерді жіктеуде өз білімі мен түсінігін қолдана алуға дағдыландырады.

Әдеби сын тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстанда әдебиет сынының қалыптасу процесі, негізгі даму кезеңдерін зерделеу. Оның әдебиет, эстетика, философия, журналистика салаларының дамуымен өзара байланысының сипатын анықтау. Пән студенттерді әдебиет сыны теориясымен таныстыруға, өз тұжырымдарын сыни жанр түрінде жазбаша ресімдеу дағдысын қалыптастыруға арналған. Курс әлемдік әдебиет сыны тарихын зерделеуге бағытталған.

Әдебиеттегі модернизм және постмодернизм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – модернистік және постмодернистік поэзия мен проза тарихының теориясы, осы кезеңдегі әлемдік, қазақ поэзиясының ұлттық-эстетикалық ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, отандық және шет тілді әдеби шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән көркем туындыны талдау әдісімен оқытуға, осы кезеңдегі әдеби процеске тереңдеп бойлауға, қазақ халқының жаңадан қабылдаған көркем мұрасын терең зерттеуге бағытталған.

Әнші-ақындар шығармашылығы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әнші-ақындар шығармашылығымен тереңірек таныса отырып шығармашыл тұлға қалыптастыру. Пән мазмұны қазақ халқының дәстүрлі өнері туралы идеяларды талдай білу, әнші-ақындар шығармашылығын саралай отырып, әр түрлі нұсқаларын меңгеру. Қазақстанның әр аймағындағы белгілі әнші-ақындар мектебін зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі оқытуды қамтиды.

Ғылыми, әдеби-сыни, публицистикалық мақалаларды жазу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сыни түсіндірмелер мен бағалаулардың даму тарихын бағдарлауды, сын мақалалардың стильдік және жанрлық ерекшеліктерін ажыратуды игеру және білу. Әдеби-сыни мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру, әлемдік сын бастауларын айыра білу. Сондай-ақ пән сыни мәтінді өз заңдылықтары, логикасы, жеке тәсілдері бар тұтас құбылыс ретінде қабылдауды үйретеді.

Диплом жұмысын (жобасын) жазу және қорғау
  • Бақылау түрі - Дипломдық жұмыс
  • Сипаттамасы - Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.

Жазушының шығармашылық лабораториясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушының дүниетанымының, ойлауының ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірбаянының шығармашылық мұрасына әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылық еңбектің ерекшелігін зерттеуге, әдебиет туындыларының тарихы мен құрылу принциптерін түсінуге бағытталған.

Импровизаторлық өнер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ халқының суырып-салма өнерінің тарихи құрылымы мен дамуын, рөлін білу арқылы шығармашылық тұлғаны тану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді мазмұнында қазіргі қоғамдағы айтыстың рөлін айқындау, жан-жақты және терең талдау жасау, айтыстың жанрлық-көркемдік ерекшелігін, жыраулық, шешендік және айтыс өнерлерінің жазба әдебиетпен байланысын көрсету мәселелері қамтылады.

Кешенді емтихан тапсыру және дайындау
  • Бақылау түрі - ГЭК по фунд.дисциплинам
  • Сипаттамасы - Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.

Қазақ метафорасын оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – метафоралы сөздер мен сөйлемдердің, тұрақты тіркестердің ерекшеліктерін меңгеру, метафораның тілдік тұлғаның сөйлеу мәдениетіндегі орнын айқындау, ерекше бейнелі, метафоралы қолданысты бағалау, суггестиялық элемент ретіндегі метафораның қолданыстық қызметін саралау қабілетін қалыптастырады. Метафораның танымдық табиғаты, тілдік құрал ретіндегі орны, метафора туралы әлемдік тіл біліміндегі соңғы зерттеулер қарастырылады.

Қазақ терминографиясын оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптарды үйретеді, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптау, осы негізде терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастырады. Терминографияның терминология мен лексикографияның арасында жүргізілетін арнайы зерттеу бағыты екендігін қарастырылады.

Қазақ тіліндегі субстантивтенуді оқытудың функционалдық аспектісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – субстантивтендіру амалының табиғатын тереңірек жан-жақты таныту. Субстантивтендірудің түрлерін, олардың сипатын, субстантивтендірудің әр сөз табына байланысты орындалу ерекшелігін меңгеріп, оның тіл жүйесіндегі, функционалдық атқаратын қызметін таниды. Субстантивтендірудің тілдің бұрынғы, бүгінгі құрылыс ерекшеліктерімен байланыстылығын анықтайды.

Қазақ тілінің интонологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ лебізі интонацияны сипаттау және оны сараптаудың әдістерін табу. Қазақ тілінің негізгі интонемамасын біледі. Интонацияның дауыс ырғағына, сөйлеу қарқынына, дауыс қаттылығына және оның әуезіне байланысты түрлерін ажырату дағдысына ие болады.

Қазақтың тарихи жырлары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тарихи жыр сюжеттерінің шығу тарихын, типологиясын, жанрлық табиғатын, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, жыр үлгілерінің басты идеялық бағытын, тақырыптық-мазмұндық мәнін ұғындыру. Студент пәнді оқу нәтижесінде тарихи жыр сюжеттеріндегі дәстүрлі сарындардың маңызын біледі, жанрдың тарихи оқиғаларды сипаттаудағы ерекшеліктерін ұғады.

Қазіргі қазақ әңгімелері мен повестері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ әңгімелері мен повестерін жан-жақты зерттеу арқылы шығармашылық қабілет қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде қазіргі эпикалық жанр жүйесіндегі әңгіме мен повестің орнын білу, табиғатын талдау, қазіргі әдебиетте осы жанрлардың даму ерекшеліктерін білу; кейіпкер мен образдар жүйесін талдау, желілік құрылымын, оқиғаны және кейіпкер характерін баяндау тәсілін білу қабілеттері қалыптасады.

Лингвоаксиология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – антропоөзекті парадигмадағы жаңа бағыт –лингвоаксиологияның терминологиялық аппаратын, қалыптасу, даму кезеңін, базалық пән құраушы компоненттерін, әдіснамасын, мерзімді баспасөз тілін зерттеудің аксиологиялық аспектісін, қазақ баспасөзіндегі ғаламның аксиологиялық бейнесін саяси мәтін материалдары негізінде лингвокогнитивтік тұрғыдан зерттеуді үйретеді.

Орта ғасырлардағы әдеби мұралар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдебиетінің орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісін, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтарына байланысты білімін арттыру, осы кезге дейін жеткен үлгілерімен жан-жақты таныстыру. Әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармалардың басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру, тиянақталған зерттеу мәселелерін меңгерте отырып, әдеби, тарихи қырларын терең қарастырады.

Риторика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің өз ойын дұрыс жеткізуде сауатты жазу және жария сөйлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді коммуникацияны жүзеге асыру үшін теориялық-методологиялық негізді қалыптастырады. Пән көпшілік алдында сөйлеуді құру принциптерін, аргументация және сендіру өнерін, психология және қарым-қатынас мәдениетін зерттеуге бағытталған.

Филология және смарт технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттерде оқу үдерісінде ақпараттық-коммуникативтік және тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолдану қабілеттерді қалыптастыру. Постақпараттық қоғамда Смарт технологиялардың рөлі мен мақсатын бағалайды; тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолданады; сандық қоғам мен ақылды экономика жағдайында сәтті іс-әрекеттерді жүзеге асырады.

Филологиялық білім берудегі тілдік талдау технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі ғылымының бірыңғай мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрылысын кешенді-сатылы талдау технологиясы бойынша меңгерту, әдеби тіл нормасын үйрету, сауатты да көркем жазуға дағдыландыру, жүйелі ойлау мен мәдениетті сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Функционалды грамматика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және өндірістік мәселелерді шешуде түрлі ұйымдармен ынтымақтастық құру барысында мәтіндер мен құжаттарды басып шығару қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы грамматикалық тұрғыдан дұрыс және анормальды мәліметтерді саралай отырып, мәтін құрудың шеберлігін қалыптастырады.

ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдеби даму бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдебиеттің даму бағыттарынан мәлімет беру, мәдени өркениетке өз шығармаларымен айтулы үлес қосқан қаламгерлердің туындыларын тереңдеп зерттеп, олардың әдебиеттегі орнын, суреткерлік қолтаңбасын ажыратып бағалау, көркем шығармаларды талдау қабілетін қалыптастыру. Осы кезең әдебиетінің негізгі даму заңдылықтарын, жазушы шығармашылығы мен туындыларының көркемдік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

Шешендік өнер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сөйлеуді, оның тілдік ұйымын құру принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көпшілік алдында сөз сөйлеу, мәтін жазу дағдыларын дамыту үшін теориялық-әдіснамалық негізді қалыптастырады және сөйлеудің тиімділігі мен сендірушілігін негіздейтін тілдік факторларды зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген