Шетел тілі: екі шетел тілі

Шетел тілі: екі шетел тілі

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
  • бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Құқық, экология, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық және Абай мен әл-Фараби ілімінің идеологиялық негіздерінің тоғысындағы білімін кәсіби қызметінде пайдалана отырып, ұлттық бірегейліктерді қалыптастыру
ON2 Ғылыми білімнің формалары мен әдістерін, педагогикалық ғылымның, пәндік саланың және кәсіптің дамуының негізгі бағыттары мен перспективалары жайлы тұтастай түсінікке ие болу
ON3 әлеуметтік-мәдени жағдайды және тұлғаның даму деңгейін ескере отырып, белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістерін қолдана отырып, шет тілі бойынша білім беру процесін жүзеге асыру
ON4 Алған білімді ана тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде пратикада қолдану
ON5 Шеттілдік білім беру әдістемесін білу негізінде IELTS, TOEFL, DELF, DALF, HSK сертификаттауға дайындайтын курстар үшін жеке бағдарламалар дайындай білу
ON6 Оқытылатын тіл елінің салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын, әдебиетін, тіл мәдениетін және мәдени және әлеуметтік ерекшеліктерін зерделеу арқылы мәдениетаралық, әлеуметтік-лингвистикалық, тілдік құзыреттіліктерді қалыптастыру
ON7 Оқушының эмоционалдық-құндылық аясын дамыту мақсатында тәрбие жұмысын жобалау
ON8 Педагогтердің әртүрлі кәсіптік бірлестіктерінің қызметіне қатысу
ON9 Ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушылық-басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті жалпы теориялық және кәсіптік пәндердің негіздерін меңгеру
ON10 Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (Word, Exel, PowerPoint, жасанды интеллект және басқа компьютерлік бағдарламалар) тиімді сабақтар ұйымдастыру барысында, оның ішінде қашықтан оқыту платформаларын да пайдалану/
ON11 Кәсіби біліктілікті жүйелі түрде арттыруға, тұрақты кәсіби өсуге және жеке қасиеттерін дамытуға ұмтылу
ON12 Әріптестермен, басшылықпен және ата-аналармен кәсіби өзара қарым-қатынасты ұйымдастыруды жүзеге асыру

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел тілі: екі шетел тілі
Мамандық шифры
6B01704
Факультеті
Филология

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Арнайы мақсаттарға арналған тіл С1
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін немесе қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлері; әртүрлі сөйлеу шығармаларының композициялық-тілдік типтері (реферат, аннотация, пікір, баяндама, эссе) оқытуға бағытталған.

Арнайы мақсаттарға арналған тіл С2
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлеуметтік, академиялық және кәсіби мақсаттарда тілді икемді және тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілі мұғалімінің кәсіби даярлығының ерекшеліктері, үздіксіз шет тілінде білім беру тұжырымдамасы, оқытудағы заманауи технологиялар мультимедиялық және дәстүрлі оқулықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін оқытуғабағытталған.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.

Базалық екінші шет тілі А1
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: фонетика, лексика және грамматика сияқты аспектілерде тіл құралдары мен тілдік дағдыларды нығайтып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде екінші шет тілінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Сәлемдесу тіркестері, әліпби, сандар, есімдіктер, предлогтар, сұрау есімдігі, модальды етістіктер және т.б. оқытылады.

Базалық екінші шет тілі А2
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, етістер, модальдік етістіктер және сөйлеуде, оқу мен жазудағы грамматикалық ұстанымдар мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

Базалық шет тілі В1 (бірінші)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, модальды етістіктер, сын есім шырайлары, және тұйық етіс формалары қарастырылады.

Базалық шет тілі В2 (бірінші)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке қабілетін қалыптастыру. Шартты сөйлемдер, ырықсыз етіс, төлеу сөз және күрделі сөйлемдерді құрастыру үшін қажетті конструкциялар мен клишелер зерделенетін болады. Әр түрлі тақырыптарда ағылшын тіліндегі дәрістер тыңдтып, мәтіндерді оқыту.

Білім беру платформалары және қашықтан оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.

Бірінші шет тілін оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тілін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері, қағидалары, басқа пәндермен байланысы қарастырылады. Пән шет тілін оқытуда дәстүрлі және заманауи АҚТ құралдарының пайдалану, тыңдау, жазу, оқу, сөйлеу қабілеттерін үйретудің жолдары, шет тілін оқытудағы интерактивті және инновациялық әдістер оқытуға арналған.

Бірінші шет тілінің лексикологиясы және оқыту әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лексикология мен лексикографияның, лексикалық-семантикалық талдаудың негізгі терминдерін түсінуді қалыптастыру. Пән лексикология мен лексикографияның негізгі бөлімдері, лексикалық талдау әдістері, тілдің әртүрлі стильдеріне тән лексикалық құбылыстар ұғымын зерттеуге бағытталған.

Бірінші шет тілінің практикалық грамматикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тіл құрылымы жайлы іргелі білім қалыптастыру және шет тілінде грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән грамматикалық қатар құрылымы, грамматикалық құбылыстар, морфологиялық және синтаксистік конструкцияларды құру және пайдалану ережелері және бірінші шет тілінің грамматикасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерді оқытуға бағытталған.

Бірінші шет тілінің фонетика практикумы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқытылатын бірінші шет тілінің дыбыстары мен фонетикалық жүйесі туралы базалық білімді қалыптастыру. Бұл пән тілдің дыбыстық құрылымы және оның компоненттері туралы түсінік, шет тілінің айтылу нормасы, дауысты және үнсіз дыбыстардың жіктелуі, сөйлеу аппаратының құрылысы және оның сөйлеу дыбыстарын құрудағы функциялары оқытуға бағытталған.

Грамматика теориясы және оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының мәселелері бойынша оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән теориялық грамматика тарихы, тіл деңгейі түсінігі, морфологиясы, негізгі грамматикалық түсініктер, сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері, синтаксис және оларды оқыту әдістемесін қарастыруға бағытталған.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты кәсіби қызметте шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, екінші шет тілі сабағын жүргізу қабілетін қалыптастыру, проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу, ғылыми қызметті жүзеге асыру, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыру. Пән оқытудың қазіргі әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.

Жалпы тіл білімі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі ғылыми парадигмалар аясында өзекті лингвистикалық бағыттарда бағдарлану қабілетін қалыптастыру, олардың маңызды мәселелері мен жетістіктерін білу. Пән тілдің қазіргі теориясының негізгі ережелерін, даму тарихын және лингвистикалық мектептер мен тіл білімінің маңызды бағыттарын, қазіргі лингвистикалық зерттеу әдістерін оқытады.

Жас ерекшелік психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Мәдениаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі (бірінші шет тілі)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін базалық шет тілі негізінде қалыптастыру. Пән тілдік материал студенттердің идиоматикалық тіркестерді меңгеруі, оқу мазмұнының жалпы мәдени компоненті шеңберінде студенттердің мәдени, аймақтық географиялық ой-өрісін арттыруы және коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыруға, тілдік материалды меңгеру барысында пресс-конференция, топтық пікірсайыс, дөңгелек үстелдер, сұхбаттар, іс жағдайлары рөлдік ойындар, кейс әдісі және жоба жұмыстарын ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.

Педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

Сөйлеу қарым-қатынас практикумы (бірінші шет тілі)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әлеуметтік, академиялық және кәсіптік қарым-қатынастың әртүрлі салаларында шетел тілін қолдану қабілетін қалыптастыру. Аталмыш пән кәсіби сөйлеуге ортақ грамматикалық бірліктерді; ауызша және жазбаша айтылымдарда терминологияның актив және пассив лексикалық минимумнан тұратын өзінің кең және тар саладағы мамандығының негізгі терминологияларын танып, қолдана алуға дағдыландырады.

Сыни бағалау технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

Тіл біліміне кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Фонетика теориясы және оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: фонетиканың теориялық негіздерін, тіл грамматикасы мен сөйлеу қызметінің арақатынасының принциптерін ашу қабілетін, олардың ерекшеліктерін көрсете отырып, қалыптастыру болып табылады. Пән фонетиканың мәні, міндеттері, басқа ғылыми пәндермен байланысы, әдістері, ағылшын орфоэпиялық нормасы және басқа да айтылу нұсқалары, ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстарының айырымдық белгілері және оларды оқыту әдістемесі оқытуға бағытталған.

Шет тілдерін оқыту әдістері тарихы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Білім алушыларды шет тілін оқыту әдістемесінің теориясы мен тәжірибесінің тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстыру, олардың эволюциялық даму жолына ғылыми көзқарас қалыптастыру. Пән сонымен қатар шет тілін оқыту саласындағы заманауи талаптар арқылы шет тілін оқыту әдістемесінің дамуының маңызды кезеңдерін сыни және шығармашылық тұрғыдан түсінуге, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тарихи тұрғыдан анықтауға бағытталған.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Студенттерге Жалпыеуропалық деңгейлік жүйесіне негізделген шетел тілінен жеткілікті деңгейде білім беру және ауыз екі сөйлесуде, күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кіәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету және өз білімін әрі қарай жетілдіруге бейімдеу. Пән жаңартылған мазмұнда оқып үйренуге және рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру тұрғысынан студенттердің тұлғааралық, әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан шетел тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз етуге арналған.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

Аймақтық лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: Студенттерде оқытылатын тілдің лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін ескере отырып, аймақтық тіл білімі туралы білім кешенін қалыптастыру. Пән аймақтық тіл білімі туралы негізгі түсінікке, шет тілінің аумақтық вариативтілігі туралы терең, жүйеленген білімді қалыптастыруға бағытталған.

Академиялық жазу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тілінде ғылыми жарияланымдар жасау, талдау, түсініктеме беру, қорыту, ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән академиялық қарым-қатынас түсінігі, түрлері, нысандары мен функциялары, ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері, ғылыми стильдің ерекшеліктері және оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас саласында іске асыру тәсілдерін оқытуға бағытталған.

Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тіліндегі сөйлеу және қарым-қатынас мәдениетін түсіну. Пән мәдениетаралық қарым-қатынасты қалыптастыруға, зерттелетін екінші шет тіліндегі түпнұсқа мәтіндермен (жарнамалар, хабарламалар, сұхбаттар, электрондық пошталар және т.б.) жұмыс істеуге, өз ойларын қарапайым тіркестермен еркін жеткізе білуді үйретуге бағытталған.

Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілін оқытуда жазбаша және ауызша сөйлеуді тереңдетіп оқытуды қамтамасыз ету. Пән екінші шет тілінде әртүрлі тақырыптарды ауызша талқылау қабілетін дамытуға, сондай-ақ қысқа әңгімелер, эсселер және т.б. сияқты жазба жұсыстарының әр алуан түрлерін орындау кезінде жазбаша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы C1
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тілдік дағдылардың төрт түрі бойынша екінші шет тілін дамыту - болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде оларды қолдану үшін тыңдау, жазу, сөйлеу және оқу. Мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қарым-қатынас, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, аутенттік мәтінді оқу және түсіну, өз ойын еркін жаза білу.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Ғылыми жазу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша ғылыми коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерін тану және жүргізу қабілетін, жазбаша және ауызша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін қалыптастыру,алынған білімді жазбаша және ауызша форматтарда зерттеу жұмыстарын жасау кезінде қолдану. Пән "тіл стилі", "сөйлеу стилі", "функционалдық стиль", "сөйлеу жанры"ұғымдарын,тілдің ғылыми стилін, оның қасиеттері мен түрлерін қарастыруғабағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

Диплом жұмысын (жобасын) жазу және қорғау
  • Бақылау түрі - Дипломдық жұмыс
  • Сипаттамасы - Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.

Екінші шет тілі әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: студенттерді екінші шет тілінде жазушылардың түпнұсқадағы шығармаларымен таныстыру.Пән әртүрлі көркем стильдермен танысу және көркем мәтіндерді талдау дағдылары мен шеберлігі негізінде көркем шығармаларды терең түсінуге қол жеткізу. Авторлардың өмірбаяндары және көркем әдебиеттің негізгі шығармалары, очерктер, новеллалар, екінші шет тіліндегі қысқа әңгімелер оқытуға бағытталған.

Екінші шет тілі В1
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тіліндегі берілген жеке фразалар мен жиі қолданылатын сөздерді, кең көлемді сөздерді түсіну, әуежайда, вокзалда кез келген ортада айтылған қысқа қарапайым диалогтарды түсіну, оқу барысында қарапайым мәтіндердің хаттардың, электрондық хабарламалардың мазмұнын түсіну. Пән таныс тақырыптар мен ауызекі тілде ақпарат алмасуды талап ететін қарапайым жағдайларда қарым-қатынас жасай білуге бағытталған.

Екінші шет тілі В2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде Екінші шет тілінің фонетикасы, морфологиясы мен синтаксисі және екінші шет тіліндегі күнделікті сөйлеу тәжірибесі туралы жеткілікті білім қалыптастыру. Пән студенттердің тілге деген қызығушылығын арттыруға, Екінші шет тілінің грамматикасын тереңдетіп оқуға, тілдің функционалдық стильдерінің негізгі ерекшеліктерін білуге бағытталған.

Екінші шет тілінің практикалық курсы C1
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: студенттердің мәтіндермен жұмыс жасауда тілдік және мәдени құзіреттілігін тереңірек дамыту. Пән нақты тәжірибе мен жеке естеліктерден бастап тарихи оқиғаларға дейінгі тақырыптарды түсіндіру, баяндау, сипаттау және талқылау, топтық іс-шаралар арқылы екінші шет тілі мәдениеті мен қоғамының түрлі аспектілерін оқытуға бағытталған.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.

Инклюзияға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.

Классикалық тіл
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Классикалық тіл пәнін оқытудағы мақсат: студенттің жалпылингвистикалық білім аясын кеңейту, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру, әртүрлі жүйедегі (классикалық және жаңа) тіл фактілерін салғастырмалы тұрғыдан талдау дағдыларын дамыту, классикалық тілдердің грамматикалық жүйесімен жаңа тілдердің сөздік құрамын және халықаралық терминологияның жасалуында өнімді болып отырған оқытылатын шет тілдері грамматикасымен салғастыра отырып таныстыруға бағытталған.

Контрастивтік лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты контрастивтік лингвистика негіздерімен таныстыру және шет тілдерін меңгеру үдерісінде салғастырмалы талдауды қолдану жайлы студенттердің білімін қалыптастыру. Пәнді оқытуда қателерді талдау, тілдік бірліктердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау, тіларалық сәйкестіктің түрлері, конгруэнттік/ эквиваленттік, лакунарлық/ бейэквиваленттілік, оқытудағы, ғылыми қарым-қатынастағы контрастивтік лингвистиканың заңдылықтары қарастырылады.

Қаржы сауаттылығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

Лингвомәдениетттану және лингвоелтану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: оқытылатын тілде Ұлыбритания мен АҚШ-тың мәдени, географиялық және табиғи жағдайларын оқып-білу. Пән халықтың ұлттық-әлеуметтік құрамын, елдердің саяси жүйесі мен қоғамдық-саяси өмірін, әкімшілік-аумақтық құрылымын және экономиканың жалпы сипаттамаларын, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру үшін ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді зерттеуге бағытталған.

Оқытылатын тілдің стилистикасы (бірінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бірінші шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құру қабілетін қалыптастыру. Пән риториканы, стилистиканың негізгі түсініктерін, тілдің стилистикалық құралдарының функционалдық стильдерін, стилистикалық ресурстар мен оқылатын тілдің нормаларын оқытуға бағытталған.

Тестілеу техникасының практикумы (бірінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің тілді оқыту әдістемесінде жаңа үрдістерді ұстану, тілді оқыту жүйесін терең түсіну, қазіргі заманғы әдістемеде тестілеудің негізгі үрдістерін меңгерту қабілеттерін дамыту. Пән 4 дағды бойынша тестілеумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

Тіл мәдениеті (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты; екінші шет тілінде адамдармен қарым-қатынас жасау, мәдениетаралық және этникалық айырмашылықтарды ескере отырып, психологиялық байланыстар орнату қабілетін қалыптастыру. Пән қарым-қатынас түрлері мен стилін, коммуникативтік жағдайды және оның құрамдастарын, педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігін оқытуға бағытталған.

Тілді меңгеру деңгейін анықтау технологиясының практикумы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру деңгейін бағалайтын тестілердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу секілді аспектілер бойынша тестімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған және тілдің лексикалық, грамматикалық заңдылықтары бойынша тиісті білім деңгейін дамытуға бағытталған.

Тілді меңгеру деңгейін анықтау технологиясының практикумы (IELTS/TOEFL)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру деңгейін бағалайтын тестілердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу секілді аспектілер бойынша тестімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған және тілдің лексикалық, грамматикалық заңдылықтары бойынша тиісті білім деңгейін дамытуға бағытталған.

Тілі оқытылатын елдің әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: орта ғасырдан ХХ ғасырдың соңына дейінгі ағылшын-америка әдебиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Пән ерте және жетілген орта ғасыр, қайта өрлеу, Барокко, классицизм, сентиментализм, предромантизм, романтизм, реализм, нео-романтизм, модернизм, постмодернизм оқытуға бағытталған.

Шет тілін оқытудағы контрастивтік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: бірінші (ана) тілдің жеке құбылыстары мен бірліктерін оқытылатын шет тіліндегі берілу құралдарымен салыстыра отырып зерттеу. Пән контрастивті талдауда шет тілін меңгеруді және оқуды жеңілдету үшін екі тіл арасындағы тіларалық сәйкестіктерді, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырмалы түрде зерттеуге бағытталған.

Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас тілі (бірінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студентердің іскерлік қарым-қатынас саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән ресми-іскерлік стильдің нормаларын, іскерлік әңгіме жүргізу ережелерін, шет тілінде презентацияларды, іскерлік құжаттарды рәсімдеу ережелерін, іскерлік қарым-қатынастың жалпы қолданылатын және арнайы лексикасын оқытуға бағытталған.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

Экология және тұрақты даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.

Оқу (таныстыру)
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты – студенттердің бастапқы кәсіби құзыреттерін қалыптастыру, оқу үдерісінің ерекшеліктерімен танысу, педагогикалық қарым-қатынас пен білім беру мекемелерінің қызметін талдау дағдыларын дамыту Практиканың міндеттері: - білім беру мекемесінің ұйымдық-әдістемелік құрылымымен танысу. - оқу пәндерінің мазмұны мен оқыту әдістемесін зерделеу. - оқытушылардың қызметін және студенттермен өзара әрекетін бақылау. - педагогикалық талдау мен өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру. - педагогикалық ойлау мен кәсіби қызығушылықты дамыту

Өндірстік-педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты – студенттердің болашақ мамандыққа кәсіби дайындығын тексеру, теориялық, әдістемелік білімдерін нығайту және қажетті дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру. Практиканың міндеттері: білім беру мекемелерінде студенттің практикалық қызметі процесінде кәсіби-педагогикалық дағдысын жетілдіру; оқу жоспарының пәндері бойынша сабақ кезінде алынған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іс жүзінде жетілдіру; студенттер бойында өскелең ұрпақпен педагогикалық жұмысқа деген қызығушылығын дамытуға жәрдемдесу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Педагогикалық практиканың мақсаты – теориялық білімді бекіту, кәсіби құзыреттілікті дамыту, дербес педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру. Практикадан өту барысында студенттер: білім беру мекемесі жұмысының құрылымы мен ерекшеліктерін зерделейді; сабақ конспектілерін әзірлейді және оқу сабақтарын өткізеді; тәрбие іс-шараларына және сыныптан тыс жұмыстарға қатысады; қолданылатын оқыту әдістері мен технологияларының тиімділігін талдайды; педагогикалық құжаттаманы жүргізеді.

Психологиялық-педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты – білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласы бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Практика барысында студенттер педагогикалық өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді, білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау тәжірибесін жинақтайды, сондай-ақ тәрбиелік іс-шараларды жоспарлау мен өткізудің дағдыларын игереді. Практика келесі жұмыстарды қарастырады: - білім беру ұйымындағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырумен танысу; - педагогикалық қызметті реттейтін құжаттарды зерделеу; - білім алушыларға психологиялық-педагогикалық бақылау жүргізу; - тәрбиелік жұмыстар мен педагогикалық іс-шараларға қатысу; - оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін талдау; - диагностикалау және түзету бойынша психологиялық-педагогикалық әдістемелерді қолдану.

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген