Қазақ филологиясы

Қазақ филологиясы

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - тіл білімі бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1 Тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы жаңа бағыттар, жаңа ғылыми тұжырымдар, өзекті мәселелері туралы өзіндік пікірі қалыптасады.
ОН2 Қазақ тілінің қалыптасуы мен дамуы, көне тілдер мен қазіргі тілдердің арасындағы байланыстар, сөздердің шығу тегі, грамматикалық және лингвистикалық өзгерістерді ажыратады.
ОН3 Жоғары білімді маман ретінде тілдің ішкі генетика-семантикалық мағынасы мен қолданыстағы мәнін анықтайды.
ОН4 Мәтіннің негізгі бірліктерін меңгеріп, мәтінді редакциялайды, филологиялық талдау түрлерін ажыратады.
ОН5 Қазақ ұлттық әдеби тілінің функционалдық, коммуникативтік, прагматикалық, когнитивтік ерекшеліктеріне зерттеу жүргізеді.
ОН6 Дискурсты, медиа-мәтінді лингвопрагматикалық тұрғыдан бағалайды.
ОН7 Қазіргі инновациялық идеяларды, тіларалық және мәдениетаралық қарым-қатынас қағидаларын меңгереді.
ОН8 Ғылыми зерттеу, академиялық институттарда және оқу орындарында тіл білімі саласы мен әдебиеттануға қатысты ғылыми еңбектер, оқулықтар, әдістемелік нұсқаулықтар, сөздіктер даярлай алады.
ОН9 Ғылыми, техникалық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, көркем әдебиеттерді, шетелдік мекемелермен және кәсіпорындармен хат алмасудағы материалдарды редакциялайды.
ОН10 БАҚ саласында ақпарат алу, сақтау, өңдеу әдістері мен құралдарын тиімді пайдаланады.
ОН11 Мемлекеттік мекемелер мен ұйымдарда рефераттар, филологиялық түсіндірмелер, аналитикалық эссе, шолу-рефераттар, ғылыми есептер, оқу-зерттеу жобаларын, ғылыми баяндамалар, мақалалардың тезистерін, филологиялық пікірлер жазуды меңгереді.
ОН12 Қазақ қоғамы дамуының кезеңдері, мәдениеті, тілі, әлеуметтік және тұлғааралық қарым-қатынастары туралы ғылыми тұрғыдан сараптама жасай алады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қазақ филологиясы
Мамандық шифры
6B02305
Факультеті
Филология

пәндер

XIV-XVIII ғасырлардағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХV-XVIІІ ғасырлардағы ақын-жыраулар шығармашылығының қазақ қауымының мақсат мүддесіне қызмет еткендігін терең игеру, ХVІІ ғасырда қазақ халқы бастан кешкен елеулі оқиғалардың Тәтіғара, Ақтамберді, Бұқар, Үмбетей шығармаларында өрнектелуін және М.Әуезов, С.Сейфуллин, Х. Досмұхамедов, Қ.Жұмалиев, Ә.Марғұлан, Х.Сүйіншәлиев, Ә.Дербісәлин, Б.Кенжебаев, Ш.Сәтбаева, Ы.Дүйсенбаев, М.Мағауин, Қ.Сыдиықов, М.Жармұхамедов,т.б. әдебиет тарихына байланысты еңбектерінің ғылыми құндылығын бағамдау.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Әдебиет теориясы және эстетика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі әдебиеттану мен эстетиканың концептуалды-категориялық және әдіснамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың табиғатын, әдеби процестің даму тенденцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты, әдеби ағымдар мен бағыттарды, жанрлық-стильдік ерекшелікті, жазушылар шығармаларының құрылымдық-тілдік ұйымдастырылуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттануға кіріспе
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ әдебиетінің бастау бұлағы саналатын ежелгі әдеби мұралармен танысу және оларды ғылыми негізде сараптау қабілетін қалыптастыру. Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісі, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтар. Ежелгі әдеби мұралардың кейінгі қазақ әдебиетінің дамуына тигізген ықпалы.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.

Қазақ әдеби тілінің тарихы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері жөнінде ғылыми тұрғыдан жүйелі білім беру, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдерімен, осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуымен таныстыру, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына негіз болған тарихи арналарды, тілдік дәстүр жалғастығын ажырату, қалыптасу тарихы туралы пікірлер қарастыру.

Қазақ диалектологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қазақ диалектологиясы қазақ тіліндегі говорлар мен диалектілерді зерттейді. Диалектілік құбылыстардың пайда болу себебін мен диалектілік құбылыстардың таралған аймағын қарастыру,қазақ тілі құрамындағы диалектілік ерекшеліктердің тілдік сипатын, фонетикалық ерекшеліктердің позицияларын, лексикалық ерекшеліктердің мағыналық, стильдік топтарын, грамматикалық ерекшеліктердің тұлғалық ерекшеліктерін ажырату басшылыққа алынады.

Қазақ терминологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тіл біліміндегі қазақ терминологиясының орны мен қызметін, терминге қойылатын талаптарды, қазақ терминологиясының ғылыми қағидаттарын, термин қалыптастыруға әсер етуші ішкі және сыртқы факторларды, қазақ терминологиясының қалыптасу кезеңдерін, терминжасам тәсілдерін қарастыру.

Қазақ тілінің стилистикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – стилистиканың теориялық негізін оқу, заманауи стилистиканың жаңа зерттеулерін қарастыру арқылы болашақ филолог-маманның стильдік дағдылары қалыптастыру. Стилистиканың теориялық негіздерін түсіндіріп беру; қазіргі заманғы стилистиканың соңғы тәсілдерін сипаттау; осы саладағы теориялық білімдерді қолдану.

Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - тілдің барлық салаларының даму заңдылықтары мен өзгеру бағыттарын айқындау, қазақ тілінің тарихы пәні негізінде қазақ тілінің фонетикалық, морфологиялық жүйесі, өзіне тән жүйелік ерекшеліктері, қазақ тілі тарихы пәнінің зерттеу нысанын, қазақ тілі тарихын зерттеудің әдістері мен тәсілдері және тарихи өзгерістер мен теориялық құбылыстарының тіл тарихына тигізген әсерін қарастыру.

Қазақ тілінің функционалды грамматикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: антропоцентриалық фактормен тығыз байланыста болатын көп жүйемен негізделген қазақ ұлттық әдеби тілінің функционалдық ерекшеліктерін қарастыру; әлемдік мәдени кеңістіктегі ұлттық тіл функцияларының коммуникативтік, прагматикалық, когнитивтік-ассоциативті және эстетикалық байлығын анықтау және оның когнитивті маңыздылығын анықтау.

Қазақ халық ауыз әдебиеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ халқының ауыз әдебиетін жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың ғасырлар бойына жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру, ауызша нысанда көрсетілген туындылардың идеялық-көркемдік мәнін, фольклордың тарихы мен теориясын, халық өнері, олардың ішінде фольклордың алатын орны мен табиғатын, ауыз әдебиетінің туу, таралу-сақталу ерекшеліктерін түсіндіру.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазіргі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы қазақ жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән қазақ жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі қазақ әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.

Қазіргі қазақ тілі синтаксисі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс студенттерге сөйлем туралы дәстүрлі және заманауи көзқарастарды көп салалы, әрі тілдің негізгі функцияларын орындай алатын тілдік бірлік ретінде үйрету, жай сөйлем синтаксисі заңдылықтарын білу, филолог-мамандардың болашақ кәсіби жұмысына қажетті жай сөйлемнің құрылымдық семантикалық түрлерін, олардың ерекшеліктерін меңгеру, сөйлеушінің коммуниктивтік мақсатына сәйкес түрлі құрылымдағы жай сөйлемді құрастыра дәлелдеу.

Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты қазақ тілі жүйесінің негізгі заңдылығы ретінде қазақ тілінің лексика-фразеологиялық қабатының жалпы заңдылықтарын және оның қызмет ету ерекшеліктерін меңгеру, тілдегі сөздің қордың жүйелік категориясын айқындау, лексика мен фразеологиядағы парадигматикалық және синтагматикалық түсінік қалыптастыру, лексикалық бірліктің нормативті ақпарат қызмет етуінің өзара байланысы мен өзара ықпалдасуын ашу.

Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – теориялық білімді тереңдету және морфологияны белгілі бір құбылыстармен шарттастырылған тұтас жүйе ретінде түсінік қалыптастыру, қазақ тілінің морфологиялық жүйесіне жалпы сипаттама беру, сөз топтары мен сөз таптарының негізгі белгілерін айыра білу, сөз таптарына тән грамматикалық категорияларға тоқталу, қазақ тіліндегі сөз таптарының лексика-грамматикалық, синтаксистік қызметтерін саралау.

Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазақ сөзжасамының теориялық қисындарын зерделеп, сөзжасамның негізгі тәсілдері арқылы жасалатын туынды сөздердің мағыналық құрылымын ғылыми тұрғыдан талдап, сөзжасамның атау теориясы және уәждеме теориясы арқылы айқындалу жолдарын қарастыру, қазақ тіліндегі сөзжасамның негізгі теориялық ұғымдарын анықтау, қазақ тіліндегі туынды сөздердің жасалу ерекшеліктері мен тәсілдерін меңгеру, атау теориясы мен уәждеме теориясының негізгі заңдылықтарын туынды сөзге қатысты талдау.

Қазіргі қазақ тілінің теориялық фонетикасы және фонологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерге қазақ тілі дыбыс жүйесі туралы мәлімет беру, фонетикалық және фонологиялық жүйе түсінігін ашу, айтылым түрлерін заңдылықтарын нақты пайдалану арқылы дамытуда лингвистикалық цикл ретінде фонетиканың орнын анықтау, артикуляциялық сараптауды үйрету, фонетикалық және фонетикалық транскрипцияларды пайдалана отырып мәтінге талдаулар жүргізу, орфоэпиялық және орфографиялық варианттардың ерекшеліктерін айқындау.

Қазіргі қазақ тілінің функционалды-коммуникативтік синтаксисі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - синтаксистік жүйенің коммуникативтік мақсаттарға бейімделу жолдары мен жұмсалу ерекшеліктерін меңгерту, сөйлемді коммуникативтік мақсатқа сай топтау, сөйлемді эмоцияның қатысына қарай топтау; базистік сөйлем және актуальданған орын тәртіпті сөйлемдер, актуальдану, актуальсыздану құбылыстары, сөйлемнің контекске тәуелдігі, синсемантика ұғымы, синсемантиканың белгілері, үстеме құрылым және парцелляция, мәтіннің коммуникативтік құрылымын қарастыру.

Мәтінтану негіздері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мәтін тілтануда өз ішіне барлық тілдік құбылыстарды қамтыған ең ірі сөйлеу бірлігі, сондықтан оны таным білу құрылымы, мазмұндық жағы білім алушының тілдік білімін тереңдетіп кеңейтеді, мәтінтанудың негізгі бағыттары, мәтіннің негізгі белгілері мен ұғымдары, категориялары мен түрлері мәтін түзудің заңдылықтары туралы білім беріледі.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармаларының басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру, тиянақталған зерттеу проблемаларын меңгерте отырып, әдеби, тарихи мәселелерін терең қарастыру, соның нәтижесінде, мамандықтың біліктілік талаптары контекстінде құзіреттілік жүйесін қалыптастыру, сол кезеңдегі қазақ қаламгерлерінің шығармаларының жанрларлық- көркемдік ерекшеліктерін, тақырыптық-идеялық мазмұнын, мәселелерін зерттеу.

ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті тарихын жоғары мектепке оқытатын маман әдебиетші дайындау, студентке қазақ әдебиеттану ғылымын жүйелі түрде меңгерту, XIX ғасыр әдебиетін қоғамдық-әлеуметтік болмыс, тарихи жағдайын, негізгі даму бағыттары мен заңдылықтарын, көркемдік табиғатын жүйелеу, Зар заман ағымы; Қоқан хандығы билеген өңірде туған әдебиет; Айтыс өнері; Сал-серілер поэзиясы; Қисса-дастандар; Европалық үлгідегі жаңа жазба әдебиет түрінен қарастырып, өзіндік сипаттарын ажырату.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Digital-әдебиет: блогтан интерактивті романға дейін
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – цифрлық әдеби шығармашылықтың негізгі формаларын, мультимедиялық мәтіндерді талдау және құру дағдыларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы цифрлық ортаның әдеби жанрларға, стильдерге, әңгімелеу технологияларына, оқырманмен өзара әрекеттесуіне әсер ету ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән цифрлық әдебиеттің формаларын зерттеуге бағытталған: блогтар, фанфиктер, визуалды романдар, гипермәтіндік, интерактивті шығармалар.

Абай және оның әдеби мектебі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Абай және оның әдеби мектебін меңгеру, Абайдың шығармашылық мұрасы мен қазіргі әдеби шығармалардағы дәстүр мен жаңашылдықты талдау, бағалау, Абайтану мектебінің қалыптасу жолдарын меңгеру, қазақ мәдениеті мен әдебиеті тарихындағы орнын білу, Абайтану тарихының ғылыми құнды нәтижелерін тереңінен тану, талдау.

Абай сөзінің лингвопоэтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Абай сөзіндегі лингвопоэтикалық ерекшеліктер мен Абайдың сөз қолданысы арқылы қазақ әдеби тілінің даму заңдылықтарын, Абай сөзіндегі мән мен мағынаның ерекшелігін, мәтіндегі сөз қолданыстарын, мағыналық құрылымын, мәтін ішіндегі поэтикалық қолданыстардың когнитивтік негізділігін қарастыру

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

Ақын-жыраулар поэзиясындағы эстетикалық категориялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ақын-жыраулар поэзиясындағы эстетикалық категорияларды қарастыру, фольклор жанрларындағы шариғат нормалары, батырлар жыры мен лиро-эпостардағы ислам негіздері, ортағасырлық әдеби жәдігерлердегі діни-философиялық категориялар, ғалам жаратылысы туралы тұжырымдар, Сыр және батыс өңірі ақын-жырауларының шығармашылығындағы дүние жаратылысы туралы тұжырымдар.

Ахметтану: теориялық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қазақ тіл білімінің көшбасшысы Ахмет Байтұрсынұлының ғылыми мұраларын зерделеп, фонетикалық, лексикологиялық, грамматикалық қағидалары мен ондағы танымдық мәнді анықтау. А. Байтұрсынұлының «Тіл-құрал» еңбегіндегі сингармологиялық және грамматикалық, грамматологииялық қағидаларға қазіргі ғылыми-теориялық деңгейден баға беріп, қазақ тіл білімінде кейін жасалған теориялармен салыстырып, сыни тұрғыдан бағалау, зерделеу, тану.

Әдеби үдеріс және сын
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әдеби үдеріс және сын жанрдың ерекшеліктері туралы түсіндіру, қазақ әдеби сынының кезеңдері, сынның өмірмен байланыстылығы, әдеби сынның халықтылығы, әлемдік әдеби сын тарихы, әдеби сынның ғылымилығы және тарихшылдығы, қазақ әдеби сынының қоғамдық ой-пікірде алатын орны, сыни мақаларды меңгеру, жазу стилін қалыптастыру, қазіргі қазақ әдеби сыны және әдебиеттану, қазақ драматургиясына сыни-көзқарас, әлеуметтік сындарды қарастыру.

Әдебиеттерді салыстыра зерттеу принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу, салыстырмалы әдебиеттану: ғылымдағы бағыт, филологиялық зерттеулердің әдісі; Шығыс пен Батыстың әдеби қатынастары, Әлемдік әдеби үдеріс, типологиялық түйісулер, мәтін, мәнмәтін, интермәтін, әдеби шығармадағы «бөгде» сөз, стилизация және еліктеу, мотив – тарихи және теориялық поэтиканың әмбебап категориясы ретінде, портрет, пейзаж поэтикасының ұлттық өзгешелігін қарастыру.

Әдебиетті зерттеуде ЖИ технологияларын қолдану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – заманауи жасанды интеллект (AI) технологияларын әдеби мәтіндерді талдауға, түсіндіруге және оқытуға біріктіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы поэтикалық және прозалық шығармаларды автоматты түрде талдау әдістерін қолдану, оларды АИ-құралдарының көмегімен (ChatGPT және т.б.) өңдеу үшін теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән сыни ойлауды, цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытуға бағытталған.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Ғылыми зерттеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

Жалпы тіл білімінің негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - тіл ғылымының жалпы тілдік теориясы, тіл туралы ғылымның өткен тарихы, қазіргі күйі, негізгі бағыт-бағдары, ғылым алдында тұрған басты-басты өзекті мәселелерін меңгерту, лингвистиканың бағыты аясында жаңа теорияларды,- әлем мәдениеті тарихындағы тіл білімінің рөлін, жалғастық және жаңашылдық жайындағы ұғымдарды игеру.

Жанр типологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазақ әдебиетінің өзіндік типологиясы мен жанрларын оқыту, әдебиеттің текке бөлінуі, әдеби тектердің шығу тарихы, эпос: баяндау және оның субъекті, лирика заңдылықтары, текаралық формалар «Сана ағыны» әдебиеті, «Жанр» туралы түсінік, әдеби жанрлардың фольклорлық негізі, «Мазмұндық форма» ұғымы, роман: жанрлық мәні, жанрлық жүйе, жанр канонизациясы, жанр қайшылықтары мен дәстүрлер, қазақ повесінің тарихы, фольклор және эпос, батыс әдебиеттануындағы жанр мәселесін қарастыру.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.

Инклюзияға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

Копирайтинг негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерге жарнамалық мәтіндерді, материалдардың мазмұндық және құрылымдық-композициялық ерекшеліктерін білуге, оларды жасау технологияларын, мультимедиялық орта жағдайындағы жұмыстың ерекшелігін түсінуге, қабілеттілік пен медиатекстерді құру кезінде инновациялық тәсілдерді, әртүрлі таңбалы жүйелерде медиаөнімді дайындаудың әдістері мен технологияларын меңгерту.

Көне қазақ тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін, этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерін, сөзжасам жүйесі мен оның теориялық номинациялық қисындарын, грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістердің себебі мен салдарын, сөз және сөйлем құрылымының күрделену сипатын т.б. ғылыми негіздеп кешенді түрде оқыту.

Көркем сөйлеу теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Дискурсты сөйлеуші мен тыңдаушының қарым-қатынасын жүзеге асыратын айтылым деңгейінде анықтау, лебіздің коммуникативтік бағытына байланысты интонацияның типтерін, интонация деңгейлеріне байланысты интонема жасаушы факторларды меңгерту, көркем сөйлеудің прагматикалық, когнитивтік, этнолингвистикалық, мәдениеттанымдық т.б. сипаттарын түсіндіру және дәлелдеу.

Қазақ әдеби сынының тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, түсіну, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан сынның туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, сыншылық ой-пікірдің өрістеу жолдарын меңгеру, әдебиеттің дамуы сыншыл ой-пікірлердің дамуына қатыстылығын меңгеру арқылы бүгінгі әдеби процестегі сынның рөлін, болып жатқан көркемдік құбылыстарды тану.

Қазақ әдебиеті және кино
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби және кинематографиялық шығарма арасындағы байланысты түсіну, мәтіннің визуалды бейнеге айналу ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы классикалық және заманауи прозаға негізделген көркем фильмдер мен сериалдарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән әдеби мәтіндердің бейнелерін, символикасын және көрнекі интерпретацияларын талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Қазақ әдебиетіндегі мифопоэтика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ әдебиетінің терең мағыналары мен мәдени кодтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мифопоэтикалық ойлау үлгілерін, қасиетті кеңістіктің рөлін, батыр бейнесін, құрбандықты, сиқыр мен табиғатты талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән қазақ әдебиетінде ауызша эпостан қазіргі прозаға дейінгі мифологиялық архетиптерді, символдар мен құрылымдарды зерттеуге бағытталған.

Қазақ әдебиетіндегі модернизм және постмодернизм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазақ әдебиетінде модернизм мен постмодернизм үрдісінің ерекшеліктерін, әлемдік модернизм бастауларын, қазақ әдебиетіндегі модернизмнің қалыптасуын, қазақ прозасындағы жаңашыл ізденістер, қазақ прозасындағы модернистік және постмодернистік ұстаным, қазақ әдебиетші-ғалымдарының көзқарасын, қазіргі қазақ поэзиясындағы постмодернизмді қарастыру.

Қазақ әдебиетіндегі этнографиялық дискурс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдебиет пен этнографияның тоғысында қазақ халқының рухани және материалдық мәдениетінің көріністерін зерттеу. Әдеби мәтіндерде салт-дәстүрдің, ұлттық дүниетаным мен мәдени кодтардың, этникалық белгілердің көркемдік бейнеленуін ашып көрсетеді. Әдеби шығармалар арқылы қазақ халқының әлеуметтік-мәдени өмір салтын, наным-сенімдері мен этикалық нормаларын, ырым-тыйымдарын, тілдік ерекшеліктерін кешенді талдауға мүмкіндік береді.

Қазақ баспасөзінің термин қалыптастырудағы рөлі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Баспасөздің ғылым мен техника және өнеркәсіп саласындағы арнаулы сөздерді, терминдерді қалыптастырудағы рөлі, терминологиялық жүйенің толығуы мен бір ізге түсуіндегі атқарған еңбегінің маңыздылығы, терминдердің жасалу жолдары, баспасөзде термин қалыптастыруда кемшіліктердің туындау себептері жөніндегі түсінігі қарастырылады

Қазақ тілі орфографиясы мен пунктуациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қазақ тілі жазуында қолданылатын басты қағидаттардың негізінде дыбыстардың айтылуы мен жазылуындағы ерекшеліктер, қазақ жазуындағы үндестік заңының ықпалы, қолданыстағы емле нормаларының ерекшеліктері, бірге және бөлек жазылатын сөздердің емлесі, қазақ тіліндегі қосымшалардың кірме сөздерге жалғану қағидаттары қарастырылады. Орфография, орфоэпия және пунктуация бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру, қазақ тіліндегі емле заңдары мен тыныс белгілерінің заңдылықтарын меңгерту көзделеді.

Қазақ тілі: диахрония, синхрония
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақ тілі тарихи морфологиясы мен қазіргі қазақ тілі морфологиясын салыстыра оқыту, көне түркі жазба ескерткіштеріндегі тарихи фактілерді пайдаланып, қазіргі тілдің жай-күйіне сипаттама беру, тілдік категориялар бойынша тілдің өткендегі күйі мен қазіргі күйін салыстыра отырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын байыптау.

Қазақ тіліндегі аналитизм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Аналитикалық құрылымдардың қазақ тілінің грамматикалық құрылысындағы орнын, функционалдық жүйесіндегі қызметін тану, талдай алу; білім, білік дағдыларын қалыптастыру пән мақсатын айқындайды. Көмекші сөздер тобының аналитизмге қатыстылығы; есім, етістіктердегі аналитикалық формалар, форманттар, аналитикалық құрылымдардың тіл деңгейлеріндегі қызметі сараланады.

Қазақ тіліндегі ЖИ технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Duolingo, LingQ қазақ тілін үйрену платформаларымен жұмыс жасау, Grammarly грамматикалық қателерді түзету құралдарын пайдалану, автоматты редакторлар, ЖИ-дің аударма, синонимдер табу, мәтін құру сияқты мүмкіндіктерін және интерактивті тапсырмалар жасау ерекшеліктерін меңгерту.

Қазақ тілінің инновациялық технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән филолог мамандар үшін қазақ тілін оқытудың инновациялық технологияларын меңгертуді көздейді. Тілді оқытудағы әлемдік, отандық, қазақстандық жаңа педагогикалық жаңа әдіс-тәсілдер теориялық және практикалық тұрғыдан талданады, сараланады. Бұл курстың негізінде білім алушының дербес қабілетін, белсенділігін қалыптастыру, оқу материалындағы жаңаша көзқарастарды өз бетімен пайдалана алу танымдық белсенділігі артады.

Қазақ тілінің семантикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - семантика ілімінің негізгі ғылыми-теориялық жүйесі талданып беріледі және қазақ тілінің деректері негізінде сөз мағынасын талдау, семантика гносеологиялық, онтологиялық аспектіде зерттеу, сөздің терең мағыналық құрылымының қалыптасуының онтологиялық негізі бар болғандықтан, сөз мағынасы оның қалыптасу тарихымен сабақтастыра қарастыру.

Қазақ тілінің этимологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ лексикасының функционалдық, тарихи-семантикалық даму заңдылығының өзектілігін, тарихи-этимологиялық негізін анықтайтын байырғы түбірлердің этимологиялық реконструкциясын қолданудың дағдыларын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: салыстырмалы-тарихи, ішкі, сыртқы реконструкция, сөзжасамлық модельдеу, морфемалық талдау әдістерін игеру; түбір морфеманың варианттылығын, фузиялық сипатын, морфологиялық, реликтілік құбылыстарын т.б. агглютинативтік үдерістің тарихи сипаттарын түсіндіріп беру.

Қазақ фольклорындағы ұлттық кодтардың семиотикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – фольклордағы ұлттық кодтардың мағынасы мен қызметін семиотикалық әдістер арқылы талдау. Студенттер қазақтың мифологиялық, ритуалдық және салт-дәстүрлік элементтерін символдық жүйе ретінде қарастырады. Пән қазақ мәдениетіндегі рухани құндылықтарды және ұлттың бірегейлігін айқындайтын белгілерді терең түсінуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, фольклорлық мәтіндердегі тілдік және көркемдік белгілердің құрылымы мен функциясы зерттеледі.

Қазақтың импровизаторлық өнері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазақ халқының суырып-салма өнерінің тарихи құрылымы мен дамуын, рөлін білу, қазіргі қоғамдағы айтыстың рөлін білу, қазіргі айтысқа жан-жақты және терең талдау жасау, айтыстың жанрлық-көркемдік ерекшелігін, жазба әдебиетпен байланысын көрсету.

Қазіргі әдебиет: тенденциялар мен бағыттар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттегі тенденциялар мен бағыттарды анықтау, түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Пән мазмұны көркем шығармаларды оқу және түсіндіру процесінде қазіргі әдебиеттанудың тұжырымдамалық аппаратын ұғыну және мағыналы пайдалану, көркем әдебиет тілі стильдерінің жүйесі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.

Қаржы сауаттылығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

Лингвокогнитология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазақ көркем сөз өнерінің поэтикасын, таразылай алатын, сөздегі мән мен мағынаның ерекшелігін бағамдайтын, қазақ әдеби тілінің даму заңдылықтары негізінде қазақ поэтикасының маңызын зерделей білетін, көркем мәтіндегі сөз қолданыстарын, мағыналық құрылымына ғылыми талдау жасайтын, көркем мәтін ішіндегі поэтикалық қолданыстардың когнитивтік негізділігін саралай білетін маман қалыптастыру.

Лингвомәдениеттану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тілмен байланыстыра отырып, жер бетіндегі этностардың жалпыадамзаттық және мәдени-спецификалық, рухани және материалдық мәдениет үлгілерімен танысу. Аталмыш пән ұлттық менталды-тілдік кешендерді, мәдени концептінің барлық қабаттарының тілдегі бейнелену мәселесін диахрония және сонхрония аспектісінде зерттеуге бағытталған.

Масс-медиа тілінің прагматикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – медиамәтіннің ғаламның ақпараттық бейнесін құраушы негізгі ұғым екендігін, оның қазіргі тіл ғылымындағы орны мен өзге салалармен байланысын, прагматикалық ерекшеліктерін, медиамәтіннің ғаламның ақпараттық бейнесін құраушы негізгі ұғым екендігін, оның қазіргі тіл ғылымындағы орны мен өзге салалармен байланысын, прагматикалық ерекшеліктерін зерттейді.

Мәтіннің филологиялық құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мәтін туралы түсінік, ақпарат түрлері және функционалдық сөйлеу типтері, мәтінде авторлық модальділіктің берілуі, мәтін типтері мен түрлері, мәтіндердің стильдік түрлері, архетиктоникасы туралы баяндау, мәтіннің көркемдік құрылымы, көркем бейне, көркем уақыт пен кеңістік, мәтінді өңдеудің теориялық негіздері, мәтінді аударудың технологиясы қарастырылады.

Мәтінтану негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мәтін тілтануда өз ішіне барлық тілдік құбылыстарды қамтыған ең ірі сөйлеу бірлігі, сондықтан оны таным білу құрылымы, мазмұндық жағы білім алушының тілдік білімін тереңдетіп кеңейтеді, мәтінтанудың негізгі бағыттары, мәтіннің негізгі белгілері мен ұғымдары, категориялары мен түрлері мәтін түзудің заңдылықтары туралы білім беріледі

Менеджмент және маркетингтегі тілдік коммуникация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ұйымның тиімділік стратегиясын әзірлеу, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру, ұйым ішіндегі және одан да тыс жерлерде байланыс арналарын қалыптастыру, газеттер, хабарландыру тақталары, жедел телефон және тағы басқа да коммуникация арналарын қалыптастыру үшін ақпарат алмасу заңдылықтарын меңгереді.

Рухани және материалдық лексика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - тіл мен мәдениет сабақтастығы, тіл мен мәдениет қатынасындағы іргелі ұғымдар жүйесі, туыстық атаулардың рухани мәдени ерекшеліктері, салт-дәстүр мен ырым-жоралғыға байланысты рухани мәдени лексиканың этносимволдық сипаты мен ұлттық этномәдени сипатын, түр-түс атауларының лингвомәдени және этнолингвистикалық табиғатын қарастыру.

Сахна тілінің лингвистикалық поэтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сахна тілі – дыбыс, дикция, тыныс, дауыс ырғағы, кейіпкер үні, пауза, интонация сияқты элементтердің жиынтығын жетік меңгеру дағдысын қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Просодикалық тәсілдердің сахна тіліндегі дискурстық сипатын анықтау, актерлердің сөйлеу әрекетіндегі сөйлесім жағдаятын қазіргі тіл біліміндегі интонология тұрғысынан талқылап, интонациясының ерекшелігіне лингвистикалық тұрғыдан сипаттама беру басшылыққа алынады.

Спичрайтинг негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - спичрайтинг қағидаттарының түсінігін,спичрайтинг ерекшеліктерін, лингвистикада зерттелуін, мәтіннен көрініс табатын негізгі құрылымдар – идеялар құрылымы ретіндегі лингвистикалық ауызша және жазбаша мәтін композициясын, сөйлеушінің ойлау процестерінің құрылымдарын, сөйлеу жағдаятының құрылымдарын қарастыру

Түбіртек теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты сөз құрамындағы тарихи-фонетикалық өзгерістерді, сондай-ақ түбіртектерді табудың әдіс-тәсілдерін меңгерту, дауысты және дауыссыз дыбыстарды түркі тілдерімен салыстырып, олардың алғашқы формасын анықтау, дауысты және дауыссыз дыбыстардың түпкітектерін ажырату, байырғы сөздердің түбіріне этимологиялық талдау.

Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: түркі тілдерінің грамматикасын, тарихын зерделеу және оның әдістері, таралу аймағы мен ежелгі және қазіргі заманғы түркі тілдерінің жіктелуін, түркітанудағы грамматикалық білімді игеру қабілетін қалыптастырады. түркі тілдерінің грамматикасын, тарихын зерделеу және оның әдістері, таралу аймағы мен ежелгі және қазіргі заманғы түркі тілдерінің жіктелуін, түркітанудағы грамматикалық білімді игеру қабілетін қалыптастырады.

Тіл және дискурс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі тіл мен дискурсты лингвистиканың жаңа зерттеу бағытында қалыптастыру, тілдік қатынасты жүзеге асыру принциптері, мәтін және дискурс, мәтіннің параметрлері, мәтін мен дискурстың дефинициялары, дискурсивтік-когнитивтік бағыт, дискурстың типтері мен жанрлары, дискурстың тақырыптық түрлері жанрлары, дискурстың лингвомәдени және идиоэтникалық сипаттары, дискурстың экстралингвистикалық сипатын қарастыру.

Ұлттық корпус және мәтін лингвистикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ауқымды, үлкен көлемді репрезентативтілік мәтіндердің, деректердің түрлерін мен типтерін ажырату, мәтінді сақтау, жинау, талдау, салыстыра зерттеудің жаңа әдістерін қолдану, мәтіндердің автоматтандырылған сөздіктер мен грамматикалар сияқты жаңа түрлерін, жаңа формаларын игерту, ұлттық корпустарды толықтыру, оны жүзеге асырудың ғылыми-теориялық негіздемесін жасау.

Ұлттық корпус терминологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – мемлекеттік тілдегі терминдерді жинақтау, жүйелеу және стандарттау арқылы ғылыми, техникалық және кәсіби салалардағы тіл бірізділігін және қазақ тілінің заманауи талаптарға сай дамуын, ұғымдардың нақты әрі дәл берілуін және қоғамда дұрыс қолданысын қамтамасыз ету.

Филологиялық білім берудегі тілдік талдау технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазақ тілі ғылымының бірыңғай мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрылысын кешенді-сатылы талдау технологиясы бойынша меңгерту, әдеби тіл нормасын үйрету, сауатты да көркем жазуға дағдыландыру, жүйелі ойлау мен мәдениетті сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

ХХІ ғасырдағы қазақ поэзиясының модификациялануы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ХХІ ғасырдағы қазақ поэзиясының көркемдік-идеялық ерекшеліктері мен поэтикалық құрылымының трансформациясын саралай отырып, қазіргі заманғы ақындардың шығармашылығы негізінде модификация ұғымының әдеби процестегі рөлін түсіндіру, қазақ поэзиясының дамуындағы жаңашыл үрдістерді ғылыми тұрғыдан бағалау.

Цифрландыру дәуіріндегі әдеби зертханалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – креативтік жазудың принциптері мен әдістерін түсіну және әдеби өрнектің цифрлық формаларын талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы цифрлық контексте әдеби жанрларды практикалық игерудің теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән классикалық әңгімелер мен эсселерден бастап мультимедиялық әңгімелерге дейін авторлық жобаларды құру принциптерін зерттеуге бағытталған.

Цифрлық филология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – цифрлық кеңістіктегі қазақ тілді ақпаратты, мәтін деректерін талдау мен өңдеу саласындағы әдіс-тәсілдерді меңгерту, цифрлық индустриясын құру аясында лингвистикалық білім беру кластерінің даму мүмкіндіктері және классикалық филологияның цифрлық трансформациялану жолдары талдау.

Шығыстық қисса-дастандар: генезисі, нұсқалары, құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазақ әдебиеті мен шығыс әдебиетінің арасындағы әдеби байланысты зерделеу, «Мың бір түн», «Тотынама», «Шаһнама» және қазақ қисса-дастандарының желісін зерделеу, дастандардың желілік ерекшеліктер, қисса-дастандардың құрылу қағидаларын талдау, қисса-дастандардағы сюжет пен образдарға текстологиялық талдау жүргізу.

Іскерлік этикет және мемлекеттік қызмет ісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мемлекеттік қызмет этикасы туралы студенттердің теориялық білім кешенін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшілердің этикалық іскерлік қарым-қатынасын дамыту, мемлекеттік қызмет этикасы жақсарту бойынша іс-шаралар жүйесін әзірлеу және қолдау, Қазақстанның мемлекеттік қызмет этикасы талдау, мемлекеттік қызметшілердің этикалық іскерлік қарым-қатынас дамыту

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

Экология және тұрақты даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген