Дене шынықтыру және спорт

Дене шынықтыру және спорт

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
  • бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Берілген программаны аяқтаған соң студенттерден күтілетін қабілеттер:
ON1. этикалық, рухани және мәдени құндылықтар туралы, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениеті, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдары мен формалары туралы ақпараттарды талдау және жинақтау; дене шынықтыру және спорт саласында, патриоттық тәрбиелеу үшін қатысушылардың жеке ерекшеліктері жайында алынған рухани құндылықтарды, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру, қажеттілік, тұрақты дене шынықтыру сабақтарында жинақталған білімді көрсете білу.
ON2. халықтың әр түрлі топтарының саналы түрде дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру және мотивациялық құндылық бағдарлау және салауатты өмір салтын орнату үшін Қазақстанның экономикалық, саяси және әлеуметтік мәселелерін бағалау.
ON3. дене шынықтыру-спорттық саланың анатомия-морфологиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және адамның жынысы мен жасын ескере отырып организмге әсер ету сипатын анықтау;
ON4. дене шынықтырумен шұғылданатын қатысушылардың және спортшылардың көпжылдық дайындық кезеңіндегі дайындығы мен жаттығу процесін бақылау және түзету, жоспарлаудың дағдысы мен білімін, дене шынықтыру және спорт әдістері мен тәсілдерін қолдану;
ON5. Ағзаның даму заңдылықтары, дидактиканың принциптері және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде айналысатын адамдардың организмнің даму ерекшеліктерін ескере отырып, негізгі спорт түрлері бойынша жаттығулар өткізіп, жаттығулар өткізеді.
ON6. әртүрлі жыныстағы, спорттық дәрежедегі адамдардың организміне әртүрлі қарқындылық пен бағыттағы дене жаттығуларының әсер ету ерекшелігін және сол алған білімді БЖСМ, мектептерде оқу-жаттықтыру сабақтарын жоспарлау кезінде және құрама командаларды жарысқа дайындау кезінде көрсете білу
ON7. әртүрлі жастағы және жыныстағы адамдармен жаттығу, сауықтыру және қалпына келу бағыттағы сабақтарды өткізу кезінде салауатты өмір салты дағдысын қалыптастыру үшін таңдаған спорт түріндегі әдістерді қолдану; таңдаған және базалық спорт түрлері бойынша жарысты ұйымдастыру және төрешілік жүргізу;
ON8. техникалық және тактикалық, дене қабілетін және функционалдық күйін бағалау, әдістер физикалық жаттығулар мен массаж орындау.
ON9. кәсіби сала процесі кезінде қауіпсіздік техника талаптарын қамтамасыз ету, гигиеналық және санитарлық ережелер мен нормаларды сақтау, жарақаттанудың алдын алуды өткізу, алғашқы дәрігерге дейінгі көмекті көрсету
ON10. жаттығу процесінің, дене шынықтыру-спорттық ұйымдастыру саласы жоспарлауын іске асыру және әдістемелік қамтамасыз ету, тіркеу мен есепті өткізу,
ON11. сынақтан өткен әдістемелерді қолдана отырып дене шынықтыру және спорт саласының әртүрлі тиімділігін анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді жүргізу; инновациялық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, сондай-ақ олардың нәтижелерін кең ғылыми қауымдастыққа жеткізу, шағын ұжымдардың жұмысына басшылық жасау
ON12. ақпаратты жинақтау мен талдау, инновациялық технологияларды енгізу, стандартты емес шешімдерді пайдалану арқылы спорттық, физикалық дайындықтар міндеттерін шешу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Дене шынықтыру және спорт
Мамандық шифры
6B01401
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 0
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Гимнастика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Студенттерді гимнастикалық жаттығулар топтапамасын өзбетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық негізі болып табылатын білімнің кең ауқымын қамтиды.

Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жеке тұлғаның дамуындағы білім беру және оқыту теориялық және практикалық негіздері процестердің негізінде қалыптасқан, кадрларды даярлау спорт қызметін жағдайды модельдеуге құзыретті болашақ мамандарға көмектеседі. Курс, үздік педагог-бапкерлердің тәжірибелерін зерттейді, жалпылайды және спорт саласында тәрбиелеу жұмысының ең тиімді әдістері мен формаларын жетілдіреді.

Дене тәрбиесі және спорт психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде психология пәні, оның философиялық және эпистемологиялық тамырлары, маңызды психологиялық ілімдер, психика мен сананың эволюциялық дамуы туралы мәселелерді талқылау қабілетін қалыптастыру.. Курс психиканың көріністерінің заңдылықтарын, психикалық процестерді, жағдайларды, тұлғалық ерекшеліктерді қарастырады; онтогенездегі белсенділік пен қарым-қатынастың, оқытудың, білім берудің және тұлғаның дамуының психологиялық заңдылықтары; спорттық іс-әрекеттің психологиялық сипаттамалары, спорттық нәтижелерге қол жеткізудің факторларын білуді қарастырады

Дене тәрбиесінің және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт түрлерімен айналысу барысындағы ағзаның қызметтерімен және олардың реттелу механизмдерімен таныстыру. Сонымен қатар келешек мамандарды өздерінің практикалық жұмысында қолданылатын әдістерді үйрету. Осы курста дене қимыл қажеттілігінің физиологиялық механизмдерінің қалыптасуын спорт түрлеріндегі арнаулы жүктемелерге бейімделу физиологиялық заңдылықтарының негіздері қарастырылады

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Дене шынықтыру және спорт тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Дене шынықтыру мен спорттың ертедегі кезеңдерден бүгінгі уақытқа дейінгі даму эвалюциясын зерттеу. Дене шынықтыру мен спорт тарихы қоғам өмір сүруінің әр түрлі кезеңдеріндегі дене тәрбиесі саласындағы құралдар, түрлер мен әдістердің, идеялар мен теориялардың пайда болуы мен дамуын қарастырады.

Дене шынықтырудың және спорт теориясы мен әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің дене шынықтыру мен спорттың мәні туралы ғылыми білім жүйесін және оны адамның дене бітімін жақсарту үшін қолдану заңдылықтарын қалыптастыру. Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы сарапшылар кәсіптік оқыту теориялық іргетасына білім кең ауқымды қамтиды.

Емдік дене шынықтыру. Массаж
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЕДТ, БДТ және массаж жасаудың мақсаттарын және түрлерін анықтауға, ЕДТ, БДТ және массаж құралдарын, әдістерін және формаларын таңдау студенттердің қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, ағзаға жаттығулар жиынтығының әсері мен массаж тәсілдерін тереңірек түсіну, ЕДТ, БДТ және массаж тәсілдерінің тиімділіктерін дұрыс таңдай білу, міндеттерін дұрыс қоя білу, жарақаттар мен әр түрлі аурулардың нозологиялық формаларында ЕДТ, БДТ және массаж әдістерін негіздендіре білуді қарастырады.

Жаттықтырушылық және педагогикалық практика әдістемелік негізі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жаттықтыру және педагогикалық практика өту кезінде теориялық негіздерін және жалпы білім беру мектептеріндегі және БЖСМ басқару саласындағы практикалық дағдыларын қолдану студенттерге қабілетін қалыптастыру. Курс студенттерді жаттықтыру және педагогикалық практика жөнінде теориялық білім беру; студенттерге практика өтетін жалпы білім беру, мектептердегі басқармалық ісін игерту; студенттерге практика өтетін жалпы білім беру мектептеріндегі іс-қағаздар жүйесімен таныстырады.

Жеңіл атлетика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді жеңіл атлетикалық жаттығулар топтапамасын өз бетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Бұл курс жеңіл атлетикалық жаттығуларының жаттықтыру, сауықтыру және қолданбалы мағынасының теоретикалық, техникалық, әдістемелік және практикалық негіздерін алдын ала қарастырады.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Орта мектептердегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты – болашақ дене шынықтыру педагогына, оқу сабақтарын, бұқаралық-спорттық және спорттық-сауықтыру іс-шараларын сәтті өткізу үшін бапкерге қажет кәсіби іскерлік пен дағдыны қалыптастыру. Берілген курста студенттер негізгі жалпы білім беру бағдарламасының меңгеру нәтижесіндегі талаптармен, білім берудің жаңа стандарттарымен, жалпы ережелерімен, «Дене шынықтыру» оқу пәнінің мазмұнымен, оқу үрдісінің ұйымдастыруымен, «Дене шынықтыру» пәні бойынша программа-әдістемелік қамсыздандырумен, сонымен қатар оқу тәжірибесінің программасымен танысады.

Салауатты өмір салтының негіздері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: салауатты өмір салтын қалыптастырып насихаттау, білім, дағдыларын кеңіту және жүйелеу арқылы студенттердің денсаулыққа деген мотивациялық-бағалық көзқарасын қалыптастыру. Сабақ барысында қауіпсіздік талаптарына, санитарлық-гигиеналық ережелер мен нормалардың сақталуын қамтамасыз ету. Пән үрлі білім беру мекемелерде денсаулыксақтау шараларын ұйымдастырудың теориялық және тәжірибелік негіздерімен таныстыру; адам денсаулығын қалыптастыру туралы заманауи ғылыми білімдерімен, денсаулық күтудің жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған

Спорттық медицина. Гигиена
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дене шынықтыру мен спорттың әр түрлі тәсілдерін, әдістерін дұрыс қолдану арқылы жаттығушының денсаулығын нығайтуына, келісті дамып-өсуіне, жұмыс қаблетінің артып, өмір-жасының ұзаруына қажетті білімдерін қалыптастыру. Курста жалпы және спорттық патология, спорттық жарақаттардың алдын-алу әдістері туралы білім негіздерді қарастырады. Медициналық бақылаудың негізгі формалары, спортшылар денесінің функционалды жағдайын бағалау әдістері зерттеледі.

Спорттық-педогогикалық шеберлік негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша дайындықтың және оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдануға, оқытушы-жаттықтырушынің ғылыми еңбегін ұйымдастыруды жоспарлау дағдысын қалыптастыру. Пәнде педагог-жаттықтырушының еңбегін ғылыми ұйымдастыру дағдыларын, оқыту, дайындықтың әдістері мен құралдарын игеру дағдыландырып, педагог-жаттықтырушының спорттық мүмкіншіліктері мен педагогика білімдері беріледі

Таңдаған маманданудығы ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дене шынықтырудың, сауықтыру дене шынықтырудың және спорттық жаттығудың өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және өткізуде ғылыми ойлау дағдысын қалыптастыру. Берілген курс таңдаған мамандықта ғылыми-зерттеу жұмыстардың әдістемесі мен технологиясын, оның ерекшелігі мен өзгешелігін, ғылыми-щзерттеу жұмысының ұйымдастыру және өткізу әдістерін, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу тәсілдерін меңгеруге арналған.

Таңдаған спорт түріндегі дене және функционалдық дайындық негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде физикалық және функционалдық дайындықтың, физикалық қабілеттердің физиологиялық негіздерін, дене дайындығын, спорт түрін және жасын ескере отырып физикалық қабілеттердің даму әдістемесінің негіздері мен заңдылықтарын қарау. Осы курста таңдап алынған спорт түрінде дене, функционалды және психологиялық дайындаудың мақсаттары, міндеттері, сонымен қатар спортшының функционалдық дайындығының оптимизациясын және дене сапасының дамуының құралдары мен әдістерін қарастырады.

Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Цель дисциплины –студенттердің таңдаған спорт түріне кәсіби жаттықтыруда оқу процесінде алған теориялық негіздерін, кәсіби және педагогикалық шеберліктерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Берілген курста жарысқа дайындауда әртүрлі сатыда, периодта және кезеңде жоғары дәрежелі командада оқу-жаттықтыру процесін құрудың жалпы негіздері теориялық тұрғыда қарастырылады.

Таңдаған спорт түріндегі спорттық жаттығу үрдісін басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Таңдаған спорт түрінде оқу процесін ғылыми және ақылға қонымды басқаруға үшін оқушылардың қабілетін қалыптастыру. Курс теориялық тұрғыдан спорттық жаттығудың барлық кезеңдерінде таңдалған спорт түрінің оқу процесін басқарудың жалпы принциптерін қарастыруға, оқу процесін жоспарлау, басқару және бақылау негіздерін игеруге арналған; таңдалған спорт түріндегі спорттық қызметті модельдеу және болжау.

Таңдаған спорт түріндегі техника-тактикалық дайындық негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: таңдап алынған спорт түрлерінде техникалық және тактикалық дайындық негіздеріндегі студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Курс техникалық және тактикалық дайындық заңдарын, оқыту әдістерінің ерекшеліктерін, техникалық және тактикалық дайындық құралдарын және әдістерін іріктеуді, таңдалған спорт түрінде оқу үрдісін жоспарлауды және ұйымдастыруды мақсат етеді.

Таңдаған спорт түрінің теориясы мен оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде ұйымдастыру, ғылыми, әдістемелік, бапкерлік, оқытушылық және басқа да жұмыстың түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттілік жиынтығын қалыптастыру. Берілген курста студенттерге таңдаған спорт түрінің тарихы бойынша білім беріледі. Курс спорт түрінің ұйымдастыру құрылымымен, жіктелумен, жүйелілігімен, терминологиясымен, жарыс ережесімен, спорттық дайындық түрлерімен таныстырады.

Таңдап алынған спорт түріндегі дайындықтың жас ерекшелігі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің таңдап алынған спорт түрлеріндегі дайындықтың жас ерекшеліктерін анықтауға және спортшылардың ұзақ мерзімді дайындықтың жүйесін бағалауға қабілеттілігін қалыптастыру. Осы пәнде жас спортшылардың көпжылдық дайындығының ұйымдастырылуы, функционалдық, техникалық, тактикалық, психологиялық дайындықтың жастық ерекшеліктері мен оны жоспарлаудың ерекшеліктері, резервтерді дайындаудың бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыздық қарастырылады.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Фитнес және аэробика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Студенттердің жасына және дайындық деңгейіне байланысты фитнес пен аэробиканы қолдана отырып денсаулық сақтау бағдарламаларын талдауға және жобалауға қажетті теориялық негіздерді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Курс аэробиканың жалпы классификациясы мен сипаттамалары, жоспарлау технологиясы, сауықтыру аэробикасы сабақтарында ұйымдастыру және кешенді бақылау туралы білімдердің кең жиынтығын қамтиды

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам физиологиясы (жалпы және жас ерекшелігі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт түрлерімен айналысу барысындағы ағзаның қызметтерімен және олардың реттелу механизмдерімен таныстыру. Сонымен қатар келешек мамандарды өздерінің практикалық жұмысында қолданылатын әдістерді үйрету. Пәннің негізгі бөлімдерінде ағзаның қызметінің физиологиялық заңдылықтарының негіздері, дене қимыл қажеттілігінің физиологиялық механизмдерінің қалыптасуын спорт түрлеріндегі арнаулы жүктемелерге бейімделу физиологиялық заңдылықтарының негіздері қарастырылады.

Анатомия, спорттық морфология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің адам ағзасының құрылымын, оның жеке органдарын және органдық жүйелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ спорт морфологиясының мәселелерін талқылау. Спорттық морфология, конституционалды және жас ерекшелік, жыныстық диморфизм негізінде, спортшының қалпы мен қозғалысының анатомиялық талдау әдісімен және морфологиялық зерттеу әдістері негізінде адамның барлық деңгейдегі құрылымы жайында теориялық және әдістемелік негіздерді меңгерудің негізгі бөлімдері кіреді.

Балалар мен жасөспірімдер жән е кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің балалар мен жасөспірімдер спортын теориялық және әдістемелік негіздерін кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курс балалар, жасөспірімдер, ұлдар мен қыздармен бірге принциптері, пайдаланылатын құралдардың ерекшеліктері мен спорттық жаттығудың әдістері, мазмұны, ұйымдастыру формалары мен спорттық жағдайдың ерекшеліктерін көрсетеді

Бейімдеу дене тәрбиесінің териясы мен ұйымдастырылуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты болып студенттерге мүгедектердің дене шынықтыры арқылы әлеуметтік бейімделу және оңалту нысандарын таңдау және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнде экологиялық физиологияның заманауи концепциясы және организмде болып жатқан химиялық заңдылықтар, бейімделу, гомеостаз түсінігі беріледі

Биоырғақ және спорт
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: адам ағзасының уақытша ұйымдастырылуы туралы білімдер мен идеяларды қалыптастыру, дене шынықтыру мен спорттық жаттығулар кезінде кездесетін биологиялық үдерістер мен құбылыстарға биоритарлық көзқарас негіздері. Курста спорттық жаттығу режимдерін құрудың негізгі қағидалары, спортшының биоритмінің жеке қасиеттері таныстырылады

Дене қозғалыс қабілеттерді функцияларын тұрақтандыру технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымы, спорттың теориялық және практикалық негізінде, адамның іс-әрекеті қозғалысыны қалыптасуын жетілдіру және сенімділігін арттыру жолдарын меңгертуді үйрету. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Жалпы және арнайы дене шынықтыруды одан әрі бақылау және дамыту үшін негіз ретінде функционалдық мотор қабілеттерін тестілеу. Тест нәтижелерін бағалау, түсіндіру және қимыл-қозғалыс қабілеттерінің функцияларын тұрақтандыру.

Дене шынықтыру және спорт менеджменті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Нарықтық экономикадағы мемлекеттік және мемлекеттік емес дене шынықтыру және спорт ұйымдарының жүйесінде студенттердің теориялық негіздерін, тәжірибелік дағдыларын және басқару қабілеттерын қалыптастыру. Дене шынықтыру мен спорттың даму үрдісін әлеуметтік тұрғыда басқару, осы саладағы ұйымдастыру қызметтерінің әдістерін көрсетіп, мекеменің ғылыми жүйесінің негіздерін қарастырады.

Дене шынықтыру және спорттың инновациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің болашақ жұмысында дене тәрбиесінің инновациялық технологияларын қолдануға қабілетін қалыптастыру. Пәннің негізгі бөлімдері дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті сұрақтарды анықтауға бағытталған; инновациялық және ақпараттық және т.б. технологияларды қолдану арқылы бапкердің кәсіби қызметіндегі ерекшелігін теориялық білімде, дене дамуын, физикалық, функционалдық, техника-тактикалық дайындығын анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді өткізу

ДШ және С биохимиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің тірі ағзаны құрайтын қосылыстардың негізгі кластарындағы метаболизмнің биохимиялық процестеріне химиялық құрамы, құрылымы мен қатысуын түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру Курс өмірдің биохимиялық негіздерін, атап айтқанда дене шынықтыру және спорт кезінде адам ағзасында орындалатын биохимиялық процестерді зерттейді

Емдік дене шынықтыруда қолданылатың дене жаттығулары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге дене жаттығуларының кең ауқымды түрлерін және олардың әртүрлі қалпына келу кезеңіндегі ЕДШ сабағына қолдану механизмін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Курста әр түрлі кезеңдегі науқастың қалпына келу терапиядағы ЕДШ-дың маңызы, емдік дене шынықтырудың даму тарихы жайлы сұрақтар қарастырылады. Сонымен қатар, клинико-физиологиялық негізделу, ЕДШ белгілеу, ЕДШ формасы және әдістері, ЕДШ процедурасын өткізу принципі, ФЖ мөлшерлеу, жіктелуі.

Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ретінде адамның психикасының алуан түрлі және оның ерекше көрінісі жайында біртұтас ой қалыптастыру, студенттердің психологиялық құзырттілігінің деңгейін жоғарылату, сонымен қатар онтогенездегі адамның психикалық даму заңдылықтары мен кезеңдерімен таныстыру, даму психологиясы мен жас ерекшелік психологияның бірқатар өзара байланысты әдіснамалық мәселелеріндегі бағдарлай алу қабілетін қалыптастыру. Берілген пәнді меңгеру психиканың қазіргі онтогенетикалық дамудың нақты бейнесін құрады, сонымен қатар, дамыту мәселесіне тұтастай тәсіл белгілейді, жас ерекшелік психологияның негізгі теориялық ұстанымының талдауы беріледі

Жас кезеңдер физиологиясы және мектеп гигиенасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге адам организмінің өміртіршілік процесстерінің физиологиялық негіздерімен олардың қоршаған ортамен байланысын және біртұтастығын корсетіп түсіндіру. “ Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы ” студенттерді адам организмінің өміртіршілік заңдылықтарымен жасқа қарай ерекшеліктерімен таныстырып олардың физиологиялық реттелуін көрсетіп түсіндіру

Кросфит және күш жаттығулары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты шұғылданушылардың жалпы дене қаблеттерін арттыруда күш жаттығулары, кроссфита түрлері әдістемелерін жоспарлау мен қолдануды меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Кроссфиттегі жаттығулардың ерекшеліктері ерекшеліктері мен жіктелуі. Кроссфиттің қысқаша сипаттамасы және әдістемелік ерекшеліктері. Кроссфитпен айналысатын жаттығу кешендерінің құрылымы. Дене түрлеріне негізделген энергетикалық бағдарламаларды құрастыру ерекшеліктері. Күштік оқыту әдістерін өндіру. Тренажерларда оқыту әдістемесі.

Қозғалыс белсенділігін биомеханикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді қозғалыстың қалай жүзеге асырылуымен, басқару теориясы тұрғысынан қалай ұйымдастырылғандығымен, дене шынықтырумен айналысатын спортшылар мен адамдарға қажет, жоспарланған, қозғалыс индикаторларына қол жеткізу үшін қозғалыстық әрекеттердің сипатын сапалы және сандық түрде өзгерту үшін не істеу керек. Курс қозғалыс қызметінің биомеханика және спорт биомеханикасының параметрлері, биомеханикалық тізбектің құрылымы, қозғалудың биомеханикалық сипаттамалары, адам қозғалтқышының жеке және топтық сипаттамалары туралы негізгі түсініктермен танысады

Менталды фитнес және рекреация стратегиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты адамның денсаулығын сауықтыру шараларын жүргізу әдістемелерін дене мен жанның байланысы негізінде адамның психофизикалық денсаулық жағдайын жақсарту жолдарын меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Йога. Пилатес. Стретчинг. Шейпинг. Калланетика. Бодифлекс. Фейсформинг. Гирокинез. Шығыс фитнесінің түрлері. Пассивті және белсенді демалыс. Жеке және топтық демалыс түрлері. Когнитивті және сауықтыру демалыс.

Негізгі спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде дене шынықтыру-сауықтыру үрдісінде және спорттық салада спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық және тәжірибелік іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру. Берілген курста жалпы білім беру мектептердегі түрлі бағыттағы (гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындар, жүзу, шаңғы спорты бойынша) сабақтарды өткізу әдістемесі мен техниканы оқыту әдістемесі сұрақтарына ерекше көңіл бөлінеді.

Сауықтыру гимнастикасының анатомдық-топографикалық негізі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: – ЕДШ сабағы мен массаж рәсімдерінің тәжірибесі үшін маңызды болып табылатын адам ағзасындағы маңызды бағыттардың топографиясын дәлелдеуге студенттердің қабілетін қалыптастыру: Пәнде балалардың даму физиологиясы және олардың қозғалыс белсенділігі: балалардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, жас ерекшелік даму периоды, қозғалыс дағдысын қалыптастыру, қозғалыс белсенділігінің жас ерекшелік нормасы, гипокинезия балалардың денсаулығы мен физикалық дамуының бұзылуы - балалар мен жас өспірімдердің физикалық дамуы үшін қозғалыс белсенділігінің тиімді деңгейінің маңызы қарастырылады.

Спорттық және жылжымалы ойындар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: спорттық және жылжымалы ойындар ды оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолданудың іскерлігін қалыптастыру. В курсе рассматриваются вопросы по последовательности обучения специальным упражнениям, технико-тактическим действиям, применению дидактических принципов в обучении, возможности применения различных средств и методов обучения в процессе формирования знаний, умений и навыков в спортивных и подвижных играх

Спортшы тамақтануының негізі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: спорттық дайындықтың белгілі бір кезеңіне және педагогикалық тапсырмаларды орындауға байланысты студенттің ұтымды тамақтану және ұтымды спорттық тамақтану саласындағы іргелі білімін қалыптастыру. Курс тамақ компоненттерінің биологиялық құндылығы мен олардың энергетикалық және пластикалық метаболизмдегі рөлі, ақуыз, көмірсулар және липидтер алмасуының өзара байланысы туралы іргелі білімнің негіздері және т.б. қарастырады

Травматологиядағы емдік дене шынықтыру және массаж
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЕДШ және массажды қолдануда көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді, әртүлі патологиялық жағдайлардың негізгі көрінісі жайында білім беру, травмотологияда ЕДШ және массаждың әртүрлі әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Спортшы ауруының және жарақатының профилактикасы және реабилитациясы. Спортшылардың кешенді реабилитация жүйесі. Жұмысқа қабілеттіліктің қалпына келу әдісі: физикалық факторлар, гидро-бальнеотерапия, массаж және ЕДШ және т.б..

Ұлттық идея: ұлттық спорт түрлерін дамыту және кеңінен таныту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге таңдаған спорт түрінде және мектептерде ұлттық спорт түрін оқытудың міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін кәсіби-педагогикалық іскерлікті қалыптастырады. Курс студенттерді ұлттық спорт түрінің және қозғалыс ойындарының тарихы мен дамуымен таныстырады, ұлттық спорт түрінен және қозғалыс ойындары бойынша сабақ өткізудің іскерлік пен дағдысы, оқытудың бірізділігі, оқытудың әдісі мен тәсілі, дидактикалық қағидалары жайында білім береді

Фитнестің жаңа (дәстүрлі емес) түрлері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қатысушылардың ынтасын арттыру үшін баламалы фитнес бағдарламаларын, инновациялық рекреациялық технологияларды дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Әртүрлі елдердегі жаңа фитнес бағыттары. Топтық жаттығу бағдарламалары. Дәстүрлі емес фитнес түрлері. Фитнес жаттығу принциптері. Ерлер мен әйелдерді оқыту ерекшеліктері. Дәстүрлі емес фитнес практикалық аспектілері. Фитнес жасағанда өзін-өзі бақылау мәні. Фитнес тестілеудің критерийлері мен әдістері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Кәсіби (диплом алдындағы) тәжiрибе
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі. Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.

Кәсіби (педагогикалық) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты: оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіби құзыреттілікті қолдану қабілетін қалыптастыру. Сабақ өткізу әдістері, дәстүрлі (классикалық) білім беру технологиялары; оқу сабағы үшін материалды іріктеу принциптері; дербес оқу қызметін ұйымдастыру тәсілдері, педагогикалық коммуникация құралдары оқытылады.

Педагогикалық практика (үздіксіз жаттықтырушылық)
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген