Гидрология

Гидрология

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - жаратылыстану бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Білім беру бағдарламасы бойынша студенттер қабілетті болады:
ON1. Командада жұмыс істеу, табиғи және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласында өз білімін қолдану, әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді талдау, білімін әртүрлі кәсіби қызмет түрлерінде пайдалану, елдер мен аймақтардың әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау үшін жеткілікті теориялық дайындыққа ие болу;
ON2 Күтілетін қауіпті гидрологиялық құбылыстың сапалы болжамын жасау, су ресурстарының жай-күйін болжау, табиғи және жасанды су қоймаларының режимі мен су сапасын, олардың әлеуетін бағалау мен болжау;
ON3. Су объектілерінің әр түрлі типтері бойынша гидрохимиялық мониторинг жүргізу, судың, шөгінділердің, топырақтың, балықтың және атмосфералық жауын-шашынның құрамындағы ауыр металдардың және минералды тұздардың, пестицидтердің мөлшерін анықтау, химиялық және токсикологиялық талдаудың нәтижелерін қазіргі экологиялық және санитарлық - гигиеналық нормативтер бойынша беру;
ON4. Гидрологиялық желінің жұмыс жоспарларын сапалы орындауды қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешу;
ON5. Су объектілерінің режимін талдау, гидрологиялық сипаттамаларды есептеу, ГАЖ технологиясын қолдану арқылы гидрологиялық процестерді модельдеу және болжау барысында алынған білімдерді біріктіру;
ON6. Гидрологияның Жер туралы ғылымдардағы мiндеттерiн, су шаруашылық шараларды шешу кезiнде шаруашылық қызметтiң әртүрлi салаларындағы гидрометеорологиялық ақпараттың маңыздылығын негiздеу;
ON7. Гидрология ғылымы дамуының заманауи тұжырымдамасы негізінде гидросферадағы процестердің заңдылықтарын негіздеу;
ON8. Гидрометриялық жұмыстардың негізгі түрлерін жүргізу, бақылау материалдарын өңдеуді және оларды гидрологиялық анықтамалық әдебиеттерге шығару үшін дайындауды жүзеге асыру;
ON9. Нормативтік құжаттарға сәйкес су шаруашылық объектілерін жобалау және пайдалану кезінде гидротехникалық құрылыстарды негіздеу үшін гидравликалық есептеулерді жүзеге асыру.
Арнаның турбуленттілігінің негізгі сипаттамаларын, түптік шөгінділер мен тасындылардың механикалық және гидравликалық қасиеттерін, гидротехникалық имараттарды жобалау және ақауларсыз жұмыс істеу үшін турбулентті ағынның тасымалдану қабілеттілігін анықтау;
ON11. Өзен ағындысын есептеу әдістерін қолдану және оларды сенімді бақылау материалдарының бар болған кезде және жоқ болған жағдайда шаруашылық іс-әрекетті жоспарлауда, су ресурстарын бағалауға және су шаруашылығы қызметін негіздеуде қолдана білу;
ON12. Гидрологиялық болжамдарды жасау әдістерін меңгеру, су объектілерінің ластануын анықтау, гидрологиялық есептеулерді жүзеге асыру және алынған нәтижелерді талдау, мамандар мен көпшілікке ұсынылатын кәсіптік ақпаратты рәсімдеу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Гидрология
Мамандық шифры
6B05203
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Геодезия
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.

Геодезия және картография
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Топографиялық карталар мен жоспарларды құру бойынша топографиялық-геодезиялық жұмыстарды жүргізу тәртібі туралы студенттің білімін қалыптастыру: объектінің орналасуын анықтау, соның ішінде аудандарды анықтау міндеті, нысандарды анықтау міндеті, теодолит түріндегі құрылыс конструкцияларын құру үшін геодезиялық іргетас объектілерін қозғалыс бағдарлау бағыттары курс немесе қозғалыс жүйесі: биіктігі мен биіктігін анықтау.

Гидрологиядағы ГАЖ
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты - ақпараттық жүйелерді, сандық картографиялық ақпараттар мәліметтер қорын дайындау мен жобалау, геоақпараттық картографиялау жасау, электронды карталар және атластар мен т.б. картографиялық туындыларды құру, ғылыми зерттеулерді ақпараттарды қамтамасыз ету ретінде ГАЖ жобаларын пайдалану, дистанциялық зондылау мен гео суреттерді мәліметтерді өңдеуде ГАЖ қолдану,иГАЖ жүйесінде автоматтандырылған гидрологиялық есептеулерді жасау.

Гидрологиялық ақпаратты статистикалық өңдеудің заманауи әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты қолданбалы статистикалық талдаудың теориялық және тәжірибелік негізін меңгеру, гидрологиялық мәліметтер мен ақпараттардың ерекшелігімен, гидрологиялық ақпараттарды өңдеудің негізгі статистикалық әдістерімен, бағдарламалар пакетінің көмегімен мәліметтерді өңдеудің тәжірибелік дағдыларын нақты мәселелерді шешуде қолданбалы статистикалық талдау әдістерімен таныстыру.

Гидрологиялық болжам модельдері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – математикалық функцияларды қолдану арқылы табиғи процестерді модельдеу, гидрологиялық модельді калибрлеу және жауын-шашынды ағынды сипаттамаларына айналдыру туралы түсінік қалыптастыру. Пән су тасқыны қаупін картаға түсіру және гидрологиялық және метеорологиялық деректерді біріктіру үшін кеңістіктік қатынастарды зерттеуге және 1D, 2D модельдерін дайындауға бағытталған.

Гидрологиялық болжамдар
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты гидрологиялық құбылыстардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән су өтімі мен деңгейінің, мұздық құбылыстардың, судың максималды шығындарының, жазық өзендердің сабалық ағындысының болжамдарын жасауға, су тасқынын қалыптастыру теориясын зерттеуге, еріген сулардың ысырап болуын анықтауға бағытталған.

Гидрологиялық есептеулер
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты су тұтыну және су пайдалану нысандарын құру кезінде құрылыстық жобалау қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қажетті гидрологиялық есептерді орындау және ағындының есептік гидрологиялық сипаттамаларын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғи заңдылықтар мен сұйық және қатты ағынды қалыптастыру процестерін, гидрологиялық есептеулердің қолданыстағы және перспективті әдістерін зерттеуге бағытталған.

Гидрологиялық процесстерді ГАЖ-да моделдеу
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Жер үсті су объектілерінде кездесетін гидрологиялық процестерді модельдеу саласындағы студенттің білімін қалыптастыру. Гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық сипатын түсінуге, су объектілеріндегі гидрологиялық үдерістерді және олардың қоршаған ортаға өзара әрекеттесуін есептеу әдістерін қолдана білу, модельдерді құрастыру үшін гидрологиялық сипаттамалардың қажетті жиынтығын дұрыс таңдау.

Гидрологиялық процестерді модельдеудің геоақпараттық қамтамасыздандырылуы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ағынды қалыптастыру жағдайларын анықтайтын модельдердің параметрлерінің мәндерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән жер бедерінің сандық моделін құруға және талдауға, гидрографиялық желіні сәйкестендіруге, ағындының қалыптасуын модельдеуге, беткейлердің тұрақтылығын және қауіпті гидрологиялық процестердің даму қаупін бағалауға, сондай-ақ су ресурстарын басқару саласындағы бірқатар мәселелерді шешуге бағытталған.

Гидрометрия
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – су нысандарын мониторинг жүргізу әдістері мен қағидалары туралы білімді қалыптастыру. Пән гидрологиялық элементтерді анықтау мен зерттеу әдістері және гидрометриялық құралдар, бақылау нәтижелерін өңдеу тәсілдері туралы мәліметтерді береді. Пәнді оқу барысында су деңгейлерін, тереңдіктерін, су ағысының жылдамдығын өлшеу дағдыларын меңгереді.

Гидрометрия I
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – гидрологиялық бақылау желілері туралы мәліметтерді беру, гидрологиялық элементтерді анықтау және зерттеу әдістері, гидрометриялық аспаптар, бақылау нәтижелерін өңдеу тәсілдері, су шаруашылық және гидротехникалық жобаларды гидрологялық негіздеу үшін ақпараттар қорын құру.

Гидрометрия II
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - базалық стационарлық және экспедициялық гидрометриялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ алынған материалдарды жинақтау және олардың басылымдарын су кадастрына дайындау (EMU, MDS). Гидрологиялық желіні автоматтандыру, бақылаулардың нәтижелерін өңдеу, аэроәдістермен суды тұтынуды өлшеу, мемлекеттік есеп және су кадастры, гидрометриялық өлшемдерді метеорологиялық қамтамасыз ету.

Гидротехника және мелиорация
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты су шаруашылығында қолданылатын әртүрлі мақсаттағы гидротехникалық құрылыстар (гидроқұрылыстар) мен конструкциялардың негізгі түрлері туралы түсінікті қалыптастыру, гидротехникалық құрылыстардың орнықтылығын есептеуді орындау, негізгі флютбеттің қалыңдығын анықтау, гидрожүйелерді жобалау және пайдалану үшін біртекті бөгеттің фильтрациясын есептеу және су шаруашылығы салаларын сумен қамтамасыз ету.

Гидрофизика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге табиғи сулардың физикалық қасиеттері мен құрлықтың су нысандарында жүретін физикалық үдерістердің қасиеттері саласында білімді таныстыру. Яғни: -гидрологиялық құбылыстар мен үдерістердің физикалық табиғатын түсіндіру: -су нысандарында табиғи үдерістерді және олардың қоршаған ортамен өзара әсерін талдау кезінде физикалық заңдар қолдана білу; -математикалық әдістерді қолдану.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жалпы гидрология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың міндеті – студенттерді гидрология саласында негізгі ғылыми білімдер мен әдістерімен, гидрологиялық зерттеулердің, су нысандарының су және жылу теңдестігінің теңдеуі мен әдістерімен таныстыру, ағындының негізгі сипаттамаларын анықтау және ағындының басқа да бірліктеріне өту теңдеулерін пайдалануды үйрету.

Жалпы және өзен гидравликасы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты гидравликалық құбылыстар физикасын түсіндіру, каналдар, өзендер мен құбырларда су қозғалысының және тыныштық негізгі заңдары, ашық арналарда өтетін үдерістердің энергетикалық білу, өзендер мен каналдардың өткізу қабілетін анықтау. Пән гидрологиялық имараттар мен каналдар қимасының негізгі өлшемдерін анықтау, қорытынды нәтижелерді таңдау мен негіздеу үшін есептеулер нәтижелерін талдауға бағытталған.

Жалпы метеорология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – студенттерді ауа райы мен климатты қалыптастырушы атмосферада өтетін физикалық және химиялық үдерістер туралы негізгі мағлұматтармен таныстыру. Қысқаша мазмұны: студенттерді атмосфераның құрылысымен таныстыру; студенттерді ауаның құрылымын жер бетінде қысымның, температура, ылғалдылықтың кеңістік таралуы, атмосферада күн радиациясының қалыптасу үдерістерімен таныстыру; жылу және су режимімен таныстыру; әртүрлі ендіктерде ауа-райы өзгерісін анықтайтын негізгі циркуляциялық жүйелердің қасиеттерімен таныстыру; аспаптар мен қарапайым метеорологиялық, градиенттік және актинометриялық бақылауларды ұйымдастыру дағдыларымен таныстыру; климаттық жүйе, жаһандық және жергілікті климаттың өзара қатынасы, климат қалыптастырушы үдерістер, климатты жіктеу жүйелері, климаттың ірі масштабты өзгерістері және климаттың қазіргі заманғы жылынуы туралы мағлұматтар беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер атмосфераның құрамы мен жалпы қасиеттерін, атмосфераның радиациялық режим, атмосфераның жылу жағдайы және төселме беттің өзара әсерін, атмосферадағы судың трансформациясы, атмосфераның шекті қабаттарында ауа қозғалысының ерекшеліктерін және жергілікті желдерді білу керек Студент атмосферада күн радиациясының қайта қалыптасудың негізгі үдерістердің мәнін, атмосфераның жылу режимі, атмосферадағы судың фазалық қайта қалыптасуын көрсете алу керек, заманауи ДК көмегімен инженерлік есептеулерді жасау, атмосферада өтетін негізгі физикалық үдерістерді талдау және жер беті мен жер маңындағы кеңістіктің өзара әсерін талдау дағдылары.

Жоғарғы математика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қауіпті гидрологиялық құбылыстар
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қауіпті гидрологиялық құбылыстардың табиғатын, қалыптастырушы факторларын, алдын алу шараларын, болжау әдістерін зерттеу. Пән су басудың түрлері, қайталанғыштығы бойынша су басудың жіктемелері, қауіпті гидрологиялық құбылыстардың қаупі, шығындар жөніндегі білімді қалыптастыру. Оқу курсында су басу, көктемгі су тасу, мұз құбылыстары, су тасқыны, сел, шығу тегі нөсерлі су тасқындарын сипатталады.

Қоршаған ортаның физикалық және химиялық процестері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қоршаған ортадағы табиғи процестер туралы түсінік қалыптастыру. Пән кинематиканың элементтерін; сұйықтықтар мен газдардың механикасын; молекулярлық физиканы; термодинамиканы; тербелістер мен толқындар физикасын; қоршаған ортада жүріп жатқан негізгі химиялық құбылыстар мен процестерді; электролит ерітінділеріндегі алмасу реакцияларын; тотығу-тотықсыздану реакцияларын; химиялық процестердің жүру заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Максимал ағындыны есептеу
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - гидрологиялық процестің әртүрлі аспектілеріне адамның экономикалық әсерін ескере отырып, гидрометриялық бақылаулардың болуы және болмауы жағдайлары үшін максималды және қатты ағындыны, су деңгейін есептеу қабілетін қалыптастыру. Пән практикада кеңінен қолданылатын әдістер негізінде әртүрлі мақсаттар үшін гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерін жүргізуге бағытталған.

Материктер гидрографиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Жер беті аймақтарының физикалық-географиялық сипаттамаларына байланысты су нысандарының гидрологиялық режимінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән құрлықтар мен Жер аймақтарының климаттық және физикалық-географиялық жағдайларын және гидрографиялық желі мен өзен ағынын қалыптастыру процестерін зерттеуге бағытталған.

Мәдениеттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.

Өзендер гидрологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты өзендер мен олардың бассейндеріндегі гидрологиялық процестер мен құбылыстар, гидрологиялық-географиялық талдау әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Пән өзендерде болатын гидрологиялық процестердің заңдылықтарын түсінуге бағытталған; заттар мен энергияның жалпы айналымындағы өзендердің рөлі, өзендердегі гидрологиялық процестердің өзен бассейндерінің физикалық-географиялық жағдайымен байланысы.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.

Саясаттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.

Су-теңдестік зерттеулер
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – су теңдестігі элементтерінің қалыптасу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи су нысандардағы, өзен алаптарындағы су теңдестігін кешенді зерттеу әдістерін жүргізу және оны ұйымдастырудың түрлі әдістерін қолдануға бағытталған. Оқу курсы келесідей сұрақтарды шешуге бағытталған: су теңдестігінің негізгі элементтерін есептеу және зерттеу, жер беті суларының су теңдестігі.

Тау гидрологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты гидросфера – тау гидрологиясы, гляциология және өзендер мен көлдер гидрофизикасы туралы түсінікті қалыптастыру; Пән: тау өзендері мен мұздық ағындысының режимі туралы зерттеу әдістерін, олардың ресурстары мен құрамын, уақыттық және кеңістіктік таралу заңдылықтарын және таулы аудандардағы су объектілерінің негізгі есептік сипаттамаларын анықтау тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

Физика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - физикалық құбылыстардың негізгі заңдары туралы заманауи идеяларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің мақсаты: физикалық процестердің сипаттамаларын талдау және бағалау; Геодезияның, фотограмметрияның және Жерді қашықтан зондтаудың есептеу және сапалық есептерін шешуде физика заңдарын қолдану; жер ресурстарын басқару мәселелерін шешудегі физика заңдарын қолдану әдістерін зерттеу.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Ағынды және жер асты суларының тасымалдануын математикалық модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл курс студенттерге жерасты суларының ағынының практикалық мәселелерін шешуге және жалпы ағынды және массалық көлік теңдеулерін шешу арқылы жер асты суларындағы ластауыштардың жаппай тасымалдануына арналған жалпы математикалық әдістердің кең перспективасын ұсынуға бағытталған.

Арналық ағын динамикасы және арналық үдерістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қатты және деформацияланатын ашық арналардағы судың қозғалысы, арна процестері мен деформациялардың түрлері туралы түсінік қалыптастыру. Пән арна ағыстарының кинематикасы мен динамикасын, өзен тасындыларыныңқалыптасуы мен тасымалдануын, арна процестерін, өзен арналарындағы ағыстарды талдау және есептеу әдістерін, өзен тасындыларының қозғалысы мен ағындысын, арна деформацияларын білуге бағытталған.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Гидрологиялық болжам модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – математикалық функцияларды қолдану арқылы табиғи процестерді модельдеу, гидрологиялық модельді калибрлеу және жауын-шашынды ағынды сипаттамаларына айналдыру туралы түсінік қалыптастыру. Пән су тасқыны қаупін картаға түсіру және гидрологиялық және метеорологиялық деректерді біріктіру үшін кеңістіктік қатынастарды зерттеуге және 1D, 2D модельдерін дайындауға бағытталған.

Гидрологиялық модельдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Гидрологиялық үлгілерді пайдаланбай жауап бермейтін су ресурстарын қалыптастыруға байланысты көптеген сұрақтар бар. Өкінішке орай, қазіргі климаттың өзгеруі болашақта судың болуына әсер етеді. Сондықтан болашақ гидрологтар келешекте күтілетін сценарийлерді модельдеуге қабілетті болуы керек және бұл тек гидрологиялық үлгілерді қолдану арқылы жүзеге асуы мүмкін.

Гидрологиялық процестер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Студент гидрологияның негізгі қағидаларын түсінеді. Студент су балансын және негізгі гидрологиялық үрдістерді қарапайым математикалық есептеулер арқылы сандық сипаттай алады.

Гидротехника және мелиорация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты су шаруашылығында қолданылатын әртүрлі мақсаттағы гидротехникалық құрылыстар (гидроқұрылыстар) мен конструкциялардың негізгі түрлері туралы түсінікті қалыптастыру, гидротехникалық құрылыстардың орнықтылығын есептеуді орындау, негізгі флютбеттің қалыңдығын анықтау, гидрожүйелерді жобалау және пайдалану үшін біртекті бөгеттің фильтрациясын есептеу және су шаруашылығы салаларын сумен қамтамасыз ету.

Гидрохимия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – беттік сулардың химиясы, гидрохимияның теориялық негіздері және аймақтық және қолданбалы гидрохимия саласында мәселелерді қарастыру мен зерттеу. Оқытылады: гидрохимияның барлық бөлімдері, эмпирикалық және теориялық деңгейде химиялық үдерістер мен құбылыстарды зерттеу әдістерінің айырмашылықтары, атмосфералық жауын-шашындардың химиялық құрамын және өзендер, көлдер, бөгендер мен жер асты суларының гидрохимиялық режимінің ерекшеліктері.

Гидроэкология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты су ресурстарының сапасы мен оның экожүйесін сақтау және жақсартуға арналған әдістер мен технологияларды қолдана отырып су мен қоршаған ортаның өзара байланысын зерттеу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: сулы ортаның сапасы, биоалуантүрлілік, су ресурстарын басқару, су жөніндегі қақтығыстар, экологиялық қауіпсіздік, гидроэкологиялық мониторинг, гидросфераға және адам денсаулығына антропогендік әсер.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

Каспий теңізінің гидродинамикалық процесстер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Каспий теңізінің деңгейінде ұзақ мерзімді және жыл сайынғы ауытқулардың дамуының міндеттері мен кезеңдерімен танысу, орташа жылдық су деңгейлерін бақылау деректері бойынша бақылау, орташа жылдық теңіз деңгейінің интегралдық қисық сызығының айырмашылығын құру және талдау. MIKE 21 гидродинамикалық моделінің және SWAN толқындық спектрлік моделінің негізгі принциптерімен танысу.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

Климаттық өзгерістердің өзен алаптарын басқаруға әсері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Климаттың өзгеруін су ресурстары жүйелеріне әсер етіп, студенттерді климаттың өзгеруіне бейімделудің баламалары туралы заманауи ақпаратпен қамтамасыздандыру. Су мәселелерінің пәнаралық сипаты климаттың өзгеруіне бейімделудің ықпалын және нұсқаларын бағалау үшін техникалық, экономикалық, экологиялық, әлеуметтік аспектілерді біріктіруді талап етеді.

Қазақстанның негізгі трансшекаралық өзендерінің ластану мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Гидрохимиялық сипаттамаларды есептеуді дербес жүзеге асыра алатын, гидрохимиялық құрамы анықталған жаңа әдістерді әзірлей алатын, су объектілерінің гидрохимиялық және экологиялық жағдайын бағалауға мүмкіндік бере алатын гидрологтарды даярлау.

Қазақстанның табиғат жағдайлары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстанның табиғи ресурстық әлеуетін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғаттың негізгі құрамдас бөліктерінің – геологиялық даму тарихының, жер бедерінің, климаттың, ішкі сулардың, топырақ және биотаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігін; Қазақстандағы физикалық-географиялық зерттеулердің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

Қаржы сауаттылығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

Максимал ағындыны есептеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - гидрологиялық процестің әртүрлі аспектілеріне адамның экономикалық әсерін ескере отырып, гидрометриялық бақылаулардың болуы және болмауы жағдайлары үшін максималды және қатты ағындыны, су деңгейін есептеу қабілетін қалыптастыру. Пән практикада кеңінен қолданылатын әдістер негізінде әртүрлі мақсаттар үшін гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерін жүргізуге бағытталған.

Материктер гидрографиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Жер беті аймақтарының физикалық-географиялық сипаттамаларына байланысты су нысандарының гидрологиялық режимінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән құрлықтар мен Жер аймақтарының климаттық және физикалық-географиялық жағдайларын және гидрографиялық желі мен өзен ағынын қалыптастыру процестерін зерттеуге бағытталған.

Метеорология және климатология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты атмосфераның негізгі физикалық заңдылықтары, ауа-райы мен климаттың қалыптасу заңдылықтары, олардың жер шарында таралуы және өткен кезең мен болашақтағы өзгерістері туралы түсінік қалыптастыру. Пән климат түзуші факторлар мен климат түзілу заңдылықтарын, микроклимат туралы мәліметтерді, климат динамикасының өзгеруін және адамның климатқа әсерінің негізгі түрлерін зерттеуге бағытталған.

Өзен ағындысына тигізетін антропогенді әсерді бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты перспективада ағындыны ұтымды және қауіпсіз пайдалану үшін экономикалық қызметтің әсерін сандық бағалау негізінде оның сипаттамаларының маңызды өзгерістерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән шаруашылық қызметке байланысты өзен ағындысының өзгеруін, өзендердің жиынтық және көпжылдық ағындысының өзгеруін анықтауға бағытталған.

Өзен алаптарын басқарудың геоморфологиялық жолдары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты - студенттерді өзен геоморфологиясы саласындағы соңғы теориялық және тәжірибелік әзірлемелерге жеткізу және оларды бүкіл әлемде өзен алаптарын басқаруда қалай пайдалану керектігін көрсету, су шаруашылығы саласында жұмыс істегісі келетін студенттердің мүмкіндіктерін жақсарту. Бұл модуль IGES, UWA-дағы өзен бассейнінің зерттеу тобы мен гидрология бойынша зерттеулер мен консультацияларға негізделген.

Өзен жүйесі және қоршаған ортаның ғаламдық өзгерісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - өзен жүйелерінде жаһандық үдерістерге ықпал ететін факторларды анықтау мен талдау қабілетін қалыптастыру және мәселелерді шешу жолдарын табу. Пән жазылған емтиханға және бағалау эссесіне қатысты дәлелдемелерді бағалауға және дәлелдеуге мүмкіндік береді. Оқыту курсы келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: өзен жүйелері, өзен алаптарындағы экологиялық мәселелер.

Селтану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты сел қалыптастырушы факторлар, селдердің есептік сипаттамаларын анықтау әдістері және оларды өлшеу тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Пән сел құбылыстарының табиғатын, селдердің таралуын зерделеуге, кеңістіктік және уақыттық болжамдар жасау және сел қауіптерін басқару бойынша шешімдер қабылдау үшін сел қаупі мен сел қауіптілігі критерийлерін анықтауға бағытталған.

Су қашырту мен ақаба суларды тазарту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ақаба сулардың құрамы мен физикалық-химиялық көрсеткіштерін, су бұру нормалары мен ақаба сулардың өтімін, ағынды сулардың аумақтары мен су ресурстарының жағдайына әсерін бағалауды зерттеу және су объектілеріндегі су сапасын реттеу туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту барысында әртүрлі ақаба суларды тазарту әдістерін, ағынды суларды бұру нормаларын және өтімдерін анықтау дағдыларын меңгеру.

Су ресурстарын бірлесіп басқару және экологиялық гидрология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Су ресурстарын бірлесіп басқару қағидаттары (ИУВР) халықаралық стандарттарға сәйкес беріледі. Су ортасының ықтимал қатерлерін анықтау және жақсарту шараларының тиімділігін бағалау үшін тиісті құралдар ұсынылды. СРББ-ны қолдану бойынша зерттеулер оқушылар жаттығуларда ұсынылды және әзірленді. Негізгі ойыншылар шешім қабылдау процесінде анықталуы және қаралуы керек.

Су шаруашылығы және су шаруашылық есептеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты - су шаруашылығы туралы түсінік беру және студенттерге су ресурстарын тиімді пайдалануға байланысты су шаруашылығы есептерін орындау. Оқыту барысында ағынды реттеу үшін су шаруашылық есептерін орындау және су ресурстарын кешенді пайдалану схемаларын жасау арқылы су ресурстарын ұтымды жоспарлау және пайдалану дағдыларын меңгеру.

Су-теңдестік зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – су теңдестігі элементтерінің қалыптасу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи су нысандардағы, өзен алаптарындағы су теңдестігін кешенді зерттеу әдістерін жүргізу және оны ұйымдастырудың түрлі әдістерін қолдануға бағытталған. Оқу курсы келесідей сұрақтарды шешуге бағытталған: су теңдестігінің негізгі элементтерін есептеу және зерттеу, жер беті суларының су теңдестігі.

Шаруашылық іс-әрекетті гидрологиялық қамтамасыздандыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты экономика салаларының қызметіне гидрометеорологиялық жағдайлар мен режимдік сипаттамалардың әсер ету дәрежесін бағалау қабілетін қалыптастыру және гидрологиялық ақпарат пен есептеудің принципті схемалары негізінде оңтайлы шаруашылық шешімдерді таңдауға ұсыныстар беру. Пән гидрометриялық ақпаратты тиімді пайдалану үшін оңтайлы шешімдерді іздеудің принциптері мен әдістерін дамытуға бағытталған.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Дипломалды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау. Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.

Кәсіби (оқу)
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады: 1. геодезиялық құралдарды қолдануды; 2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды; 3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге; 4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге; 5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге; 6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге; 7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға. Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген