Түркітану

Түркітану

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - гуманитарлық білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Қазақстанда және шетелде түркі зерттеулерінің даму тарихын, теориясын, әдіснамасын және қазіргі даму жағдайын талдау; түркі халықтарының материалдық және материалдық емес мәдени ескерткіштерін және дереккөздерін өңдеу.
ON2. Көшпелі мәдениеттің даму ерекшеліктерін, түркі халықтарының тарихи кезеңдерін және Қыпшақ, Оғыз және Қарлұқ тілдік топтарының өзгеру процестерін сыныптау.
ON3. Түркітілдес білімнің тұжырымдамалық ерекшелігі бар қазіргі заманғы теориялық және әдіснамалық зерттеу әдістеріне негізделген жазбаша ескерткіштерді талдау үшін ежелгі және ортағасырлық кезеңдердің түрік көздерін қолдану.
ON4. Түркі халықтарының көркем шығармаларын талдау үшін түркі әдебиетінің теориясы саласындағы негізгі ұғымдардың мәселелерін шешу.
ON5. Әлемдік-тарихи үдерістегі түркі халықтарының ежелгі және орта ғасырлық тайпалары мен мемлекеттік бірлестіктерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси гүлденуінің және құлдырауының негізгі үрдістері мен модельдерін жүйелі түрде бағалау.
ON6. Қалыптасқан мемлекет – Қазақстан Республикасы жолындағы дамудың қазақстандық моделінің табыс факторларын қорыту үшін ғылыми-тарихи және философиялық білімді еркін түсіндіре және шығармашылықпен пайдалана білу
ON7. Түркі халықтарының грамматикасы, лексикасы, лингвомәдениеттануы және этнолингвистикасы бойынша салыстырмалы зерттеулерді көрсету.
ON8. Түркі тобына жататын тілдердің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық ерекшеліктерін ескере отырып, ежелгі түрік ескерткіштерінің ерекшеліктерін жанрлық әртүрліліктерін сипаттау
ON9. Шағатай және османлы жазуларының жобалық мәтіндері, заманауи графика бойынша логикалық түсініктеме беру.
ON10. Оқып жатқан тіл мен әдебиет, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді ғылыми-зерттеу қызметінде түсіндіру саласында алған білімдерін қолдану.
ON11. Түркі тілдерін (түрік, қазақ) меңгеру; Шағатай, Осман тілдері, ежелгі түркі тілінің ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу;
ON12. Түркі мемлекеттері мен халықтарының саяси және экономикалық дамуының қазіргі заманғы проблемаларын, орта және Таяу Шығыстың этноконфессиялық және этноконфликтологиялық сипаты идеяларын негіздеу;
ON13. Түркі филологиясында әл-Фараби мен Абайдың ғылыми-философиялық мұрасы туралы түсінік қалыптастыру; республикалық және халықаралық заңнама нормаларын сақтай отырып, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, тұлғааралық қарым-қатынасты жүзеге асыру; жеке мақсаттарды ескере отырып, ғылыми зерттеу нәтижелерін жүзеге асыру және командада жұмыс істей білу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Түркітану
Мамандық шифры
6B02209
Факультеті
Филология

пәндер

Scientific Writing
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-шет тілін ғылыми жұмыста қолдануға мүмкіндік беретін ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті коммуникативтік кәсіби бағытталған шет тілді құзыреттілікті жетілдіру қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесін, ақпараттық дереккөздермен жұмыстарды, ағылшын тіліндегі ғылыми жарияланымдардың стилінің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет (XIII-XIV ғғ.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерді Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет (XIII-XIV ғғ.), түркі халықтары әдебиетінің осы тарихи кезеңдердегі даму кезең мұраларымен таныстыру. Алтын Орда әдебиеті түркі халықтарының ортақ мұрасы ретінде терең синкреттік сипатқа ие және 13-14 ғасырлар аралығын қамтиды.Оқушылар Алтын Орда дәуірлері (XIII-XIV ғғ.) туралы негізгі білім алады. Негізгі көркемдік-эстетикалық көзқарастар мен ағымдарды талдай білу, сонымен қатар Алтын Орда (ХІІІ-ХІV ғғ.) әдебиетінің негізгі өкілдерінің шығармаларын оқып, талдау дағдыларын қалыптастыру.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Дипломатия және түркі мемлекеттері мен халықтарының өзара ынтымақтастық тарихы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: түркітілдес мемлекеттердің сыртқы саясатының негіздері мен мақсаттарының ерекшеліктерін анықтау, жаңа тәуелсіз мемлекеттердің халықаралық қатынастарын дамытудың негізгі бағыттары. Түркі мемлекеттері мен халықтарының геосаяси жағдайының, сыртқы саясаты және ынтымақтастықтың тарихи ерекшеліктерін қамтиды. Түркі халықтарының дипломатиясын қалыптастыру, түркітілдес мемлекеттердің ынтымақтастық тарихы, қазіргі кездегі және аймақаралық қатынастардың саяси мәселелері, дипломатиялық миссиясын қарастыру

Екінші түркі тілі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Студенттерде қазіргі өзбек әдеби тілінің фонетикасы, лексикасы, грамматикасы туралы нақты түсінік қалыптастыру. Оқыту процесінде студенттер берілген тілдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеруі керек. Өзбек тілінің жазылу тарихы туралы қысқаша мәлімет. Қазіргі өзбек әліпбиінің ерекшеліктері. Орфографияның негізгі принциптері.

Көне түркі әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – түркі халықтарының қазіргі әдебиетінің негізі ретінде танылатын ежелгі түркі әдебиеті жөнінде түсінік қалыптастыру. Оқыту курсы V-XI ғғ. түркі халықтарының тарихымен, мәдениетімен таныстырады; руна жазба ескерткіштерінің жанрларын, өзіндік ерекшеліктерін көрсетеді, қазіргі түркі халықтарының көне жазба ескерткіштерде айшықталған мәдениетіне қатынасын анықтайды.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазіргі түркі тілдері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі түркі тілдерінің лингвомәдени бағыты бойынша зерттеулер жүргізу және лингвомәдениеттану, этнолингвистикалық және когнитивтік аспектілердегі даму жағдайын қарастыру. Сондай-ақ әлемде жойылып кету қаупі төніп тұрған түркі тілдерінің жалпы мәселелері, тілдік жағдайы, әліпбиі, аумағы мен тілдік ерекшеліктері барлық жерде зерттеледі. Түркі халықтарының территориялық таралымы.

Практикалық түрік тілі (А1, А2, В1, В2)
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсінік қалыптастыру ережелерін үйрету. Тілді үйрету барысында сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Аталмыш тілдің грамматикалық құрылымы туралы идеяны қалыптастыру, грамматикалық ережелерді үйренумен қатар, практикалық түрде қолдана білу, сонымен қатар түрік тілінің басқа түркі тілдерінен айырмашылығын көрсету.

Практикалық түрік тілі (С1, C2)
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқылатын тілдік материалға, әлеуметтік-мәдени білімдерге және тілдік, контекстік түсініктерге негізделген тікелей сөйлеу және дыбыс жазбаларында шынайы шет тілін білу дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар тілдің негізгі грамматикалық ерекшеліктерімен қоса фразеологиялық тіркестер, күрделі мәтіндермен жұмыс жасауды үйрету, түрік тілінің пунктуациясы, ауыспалы мағына және басқалар туралы мәлімет беру.

Түркі мифологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің түркі халықтарының мифологиясы туралы көзқарасын қалыптастыру. Пәннің тапсырмалары: мифологиялық ойлау мен дүниетанымның ерекшеліктерін айқындату; мифтерді мәдени және идеологиялық контекстінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: мифологиялық ойлауды уақыт ішінде дамыту, түркі халықтарының мифологиялық өкілдіктерінің ерекшеліктерін анықтау.

Түркі тілдерінің салыстырмалы-тарихи грамматикасы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің (фонетикалық және морфологиялық) түркі морфемиясы және заманауи және ежелгі тілдерде қалыптастыру; грамматикалық категорияны қалыптастырудың ішкі заңдылықтары, белгілі бір форманттардың пайда болу себептері. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: түркі тілдерінің салыстырмалы тарихи грамматикасының негізгі ерекшеліктері, морфологиясы, сөйлеу бөліктері, синтаксис.

Түркі тілдерінің тарихы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі түркі тілдерінің негізі ретінде саналатын көне түркі тілі туралы түсініктерін қалыптастыру, оларды V-XI ғасырлардағы көне түркі халықтарының тілі, тарихы және мәдениетімен, түркі жазуының тарихымен таныстыру, көне түркі тілінің грамматикалық құрылымымен, сондай-ақ ортағасырлық жазба мұралар тілімен таныстыру.

Түркі фольклоры
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: түркі халықтарының фольклорын біртұтас концептіде қарау, салыстырмалы-тарихи әдістің негізінде архетиптерін анықтау және жүйелеу. «Қыз Жібек», яуттардың «Олонхо» жыры, Анадолы түріктерінің «Баттал Ғази», «Оғыз Қаған», «Манас» жыры, «Көкбөрі» эпосы. «Атилла» эпосы. В.Радловтың «Түркі тайпаларының халық әдебиеті үлгілері» атты еңбегі. Түркі мифологиясындағы Тәңір және Ұмай мифонимдері. «Қорқыт ата кітабы» туралы.

Түркітануға кіріспе
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерді түркітану ғылымының қалыптасуы, түркі халықтарының қызығушылықтары және мәдени оқиғаларымен таныстыру; қазіргі және көне түркі тілдерінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Түркология – тіл, әдебиет, тарих, фольклор, дін, этнография, рухани және материалдық мәдениетті және басқа да түркі тілдес халықтардың кешегі, бүгіні және болашағын зерттейтін ғылыми гуманитарлық пәндердің жиынтығы.

Тіл біліміне кіріспе
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Алтаистика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде алтай тілдерінің қалыптасуын түсіндіру, алтай тілдерінің генетикалық жіктелуін түсіну. Түркі тілдері мен алтай тілдері арасындағы айырмашылықтарды, тарихи даму жолы мен типологиясын зерттеуді меңгерту. Студенттің алтаистика саласындағы зерттеулерді оқыту, кәсіби ортада алтай тілдерінің тарихына қатысты іргелі білімді пайдалану, алтай тілдерін салыстырмалы-тарихи тұрғыдан талдауға машықтану бағытына көңіл бөлінеді.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

Көне түркі тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: түркі тілдес халықтардың ежелгі жазба ескерткіштері туралы ақпарат беру, түркі тілдерінің даму эволюциясын оқыту арқылы игеретін түркі тілдерінің құзыреттілігін кеңейту. Курс студенттерді руникалық жазбалармен таныстыруға, көне ескерткіштермен, жазбалармен жұмыс істетуге, теориялық және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ежелгі түркі ескерткіштері тілінің грамматикасымен, руникалық графикалармен танысады.

Осман тіліне кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Османлы тілінің лексика-семантикалық жүйесін білу қабілетін қалыптастыру, оның негізгі проблемалары, лингвистикалық көзқарасты кеңейту және мәтіндерді оқу. Араб графикасымен жазылған Османлы тіліндегі баспа мәтіндермен жұмыс жасауды үйрету; түрік тілінің қалыптасуында аталмыш тілдің маңызын түсіндіру, сонымен қатар Анадолы түріктерінің ғасырлар бойы қолданған араб алфавитіндегі мәтіндерді басқа түркі тілдермен салыстыру.

Түркі ономастикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – студенттерге түркі тілдеріндегі ономастиканың өзекті мәселелері туралы, практикалық жағын түсіндіру. Топонимика, антропонимика, этнонимика, космонимия, зоонимия т.б. Ономастика лингвистика, география, этнография, тарих ғылымдарымен тығыз бірлікте зерттеледі. Көне топонимдер. Ономастикасының теориясы мен методологиясын білу; түркі халықтарының ономастикалық кеңістігінің шегін меңгеру.

Түркі халықтарының ежелгі және орта ғасыр тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге түркі елдері тарихының хронологиясы нақты тарихи материалдарға сүйене отырып сипаттау және негізгі деректерді менгеруді қалыптастыру. Тарихи дәстүр принциптерін, әлеуметтік, саяси жүйе мен қоғам құрылымын құру негіздерін анықтау. Түркі тілдері мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, проблемаларды, тәсілдер мен тенденцияларды сыни талдау, бағалау және синтездеу.

Түркі халықтарының жаңа және қазіргі заман тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге түркі мемлекеттігінің қалыптасу үрдісін, тарихи принциптерін, қоғамның әлеуметтік әртектілігін, саяси жүйені құру негіздерін түсіндіру. Түркі елдері тарихының хронологиясы мен мәселелерін сипаттау және негізгі деректерді қолдану. Түркі мемлекеттігінің қалыптасуы, дамуы мен құлдырауының себептері мен салдарын талдау арқылы елдің саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуын бағалау.

Түркі халықтарының көшпелі және отырықшы өркениеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Түркі халықтарының көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсерін, жалпы тарихи зерттеулерде мәдениет және мәдени байланыстар мәселелерінің көтерілуі және көшпелі халықтардың рөлі туралы тарихи бағалау. Қазіргі заман түркі халқының өсіп-өркендеуіндегі түркі тарихының орны мен маңызын айқындау. Тарихи дәстүр принциптерін, қоғамның әлеуметтік әртүрлілігін, саяси жүйе мен қоғам құрылымының негіздерін анықтау арқылы түркі халықтарының өркениетін сипаттау.

Түркі халықтарының материалдық және рухани мәдени мұрасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: материалдық және рухани мәдени мұраны талдау, түркі халықтарының зерттеуіне байланысты әртүрлі кәсіби қызмет түрлерінде гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық, тарихи, филология ғылымдарының әдістерін іс жүзінде пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән Орталық Азия мен Таяу Шығыстағы түркі халықтарының мәдени мұраларын салыстырмалы теорияларды және заманауи зерттеу әдістерін қолдану арқылы зерттеуді қамтиды.

Түркі халықтарының салыстырмалы әдебиеті мен мәдениеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – түркі халықтарына ортақ әдеби және материалдық мәдени жәдігерлерді зерттеу арқылы оларды ғылыми еңбек жазуда қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ортағасырлық түркі жазба жәдігерлерінде сипатталған, салт-дәстүрлерінде көрініс тапқан түркілік дүниетанымға, мәдениетке қатысты мәселелерді талдау кезінде тілдік деректерді, танымдық, тарихи, діни мағлұматтарды қолдануды үйретеді.

Халықаралық байланыстар жүйесіндегі түркі мемлекеттері мен тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттердің түркі алғашқы мемлекеттік құрылымдарының даму үдерісін қалыптастыру. Түркі мемлекеттік бірлестіктерінің саяси тарихына талдау жасау; әлемнің түркі халықтарының әлеуметтік-экономикалық дамуын қарастыру. Түркі халықтарының тарихы әлем тарихының ажырамас бөлігі болып табылады. Түркі халықтарының тарихын біртұтас процесс, әлем тарихының ажырамас бөлігі ретінде дамыту.

Шағатай тіліне кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Түркі халықтарының он ғасыр бойы қолданған араб графикасымен жазылған мәтіндерді оқу; шағатай тілінің қалыптасу кезеңі, даму тарихы, қолдану аясы, қазіргі түркі тілдеріндегі көрінісі, араб парсы тілдерімен қарым қатынасын түсіндіру, үйрету. Қараханид, Хорезм, Османлы кезеңінде жазылған мәтіндерден айырмашылығын түсіндіру. Араб графикасымен жазылған баспа, тас баспа, көне қолжазбаларды еркін түрде оқуды және аударуды меңгерту.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

Этимология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерге түркі тарихи даму кезеңінде түркі тілдерінің лексикасындағы сөздердің пайда болу заңдылықтары, өзгерістер туралы түсініктерді қалыптастыру. Басқа халықтармен мәдени және тарихи сөздердің шығу көзін анықтау. Түркі этимологиясының қазіргі жағдайы мен негізгі теориялық және әдістемелік мәселелері, негізгі ұғымдары мен терминдері түсіндіріледі, түркі тілдерінің маңызды этимологиялық сөздіктеріне шолу жасалады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген