Тарих

Тарих

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON 1 Тұтас азаматтық қоғамды дамыту үшін адамгершілік және азаматтық, құқықтық, экологиялық ұстанымды көрсете отырып, гуманитарлық білімді, мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруда ұлттық сананы, ұлттық бірегейлікті дүниетанымдық негіздердің, этнопедагогикалық білімнің, философиялық идеялардың құрамдас бөлігі ретінде қабылдаудың маңыздылығын негіздеу.
ON 2 Тарих ғылымының, тарихнама мен деректанудың жетістіктері, принциптері, заңдылықтары негізінде ежелгі, ортағасырлық, жаңа, қазіргі заман тарихының тарихи үрдістерін синтездеу.
ON 3 Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мен бақылаудың түрлі құралдарын пайдалана отырып, Қазақстанның ежелгі, ортағасырлар, жаңа, қазіргі заман тарихы мен дүниежүзілік тарих бойынша тарихи құбылыстады, оқиғалар фактілерін талдау барысында оқытудың дамушы технологияларын түсіндіру және оларды құқық және дінтану негіздері сабақтарында қолдану.
ON 4 Тарихи дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерді талдау негізінде және тарихтың дәуірлерге бөлінуін ескере отырып, дүниежүзілік тарих, Қазақстан тарихы бойынша әлеуметтік-мәдени үдерістерді түсіндіру үшін тарихи ақпаратты жүйелеу.
ON 5 Ғылыми қағидаттар мен мамандандырылған, жалпы ғылыми әдістер, тарихнама және деректану негізінде себеп-салдарлық байланыстарды айқындай отырып, Қазақстан тарихы мен дүниежүзілік тарихтың процестері мен фактологиясын, әлеуметтік құбылыстарды талқылау.
ON 6 Тарих пәні мұғалімінің басқару, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік, зерттеу және тәрбие қызметін жетілдіруге бағытталған мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы заңнамаларымен сәйкес тұтас педагогикалық үдеріс пен ғылыми-әдістемелік жұмысты жобалау.
ON 7 Жоғары мектептің дидактикасы, менеджмент пен тәрбие теориясы білімі, діни білім беруді дамытудың ерекшеліктері негізінде тарих мұғалімінің басқарушылық қызметін көрсету, жалпы білім беру үдерісінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында оқытудың жаңа тәсілдерін, технологиялары мен әдістерін іздестіру және таңдау.
ON 8 Білім алушының жеке және жас ерекшеліктері мен инклюзивті қажеттіліктерін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау өлшемшарттарын әзірлеу.
ON 9 Білім беру саласында мәдени-демалыс жұмысын және тьюторлық қызметті ұйымдастыру.
ON 10 Инклюзивті білім беру ортасына жағдай жасау және оларды мектептер, колледждер қызметінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үшін кәсіпкерлік, құқықтық дағдыларды қолдана, әлеуметтік өзара іс-қимыл мен ынтымақтастыққа қабілеттілігін көрсете отырып инновациялық, түзеу-дамыту бағдарламаларын әзірлеудің маңыздылығын негіздеу.
ON 11 Жаңа технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың ғылыми жобалар мен дипломдық жұмыстарға қатысу нәтижелерін қорытындылау және тарихи-педагогикалық зерттеулер жүргізу.
ON 12 Болашақ тарих мұғалімінің коммуникативтілігін, стреске төзімділігін, сыни ойлауын және көшбасшылық қасиеттерін қалыптастырудың тәжірибеге бағытталған бағытын болжау, олардың теориялық білімдерін игеруін, коммуникативті дағдылар мен педагогикалық құзыреттіліктерді, білім беру сапасын басқаруда сындарлы шешімдер қабылдау үшін оқыту тәжірибесін қалыптастыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Тарих
Мамандық шифры
6B01601
Факультеті
Тарих

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Батыс елдерінің жаңа заман тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты XVII – XX ғасырдың басындағы Батыс елдерінің кезеңдері, ерекшеліктері, негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Дәстүрлі қоғамнан "заманауи қоғамға"көшудің жалпы заңдылықтарын түсіну. Батыс тарихындағы протестанттық фактордың рөлі туралы түсінік қалыптастыру үшін реформациялық үдерістерді талдау. Себеп-салдарлық байланыстарды анықтай отырып, қазіргі уақытта Еуропа мемлекеттерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін бағалау.

Батыс елдерінің қазіргі заман тарихы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі кезеңдегі Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси дамуының негізгі тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Осы елдердің экономикалық дамуына ықпал еткен Батыс елдерінің интеграциялық үдерістерінің маңыздылығын түсіндіру. Батыс елдерінің тарихи дамуының жалпы барысын түсіну. Қазіргі кезеңдегі Батыс өркениеттерінің жалпы макротарихи тенденциялары мен ерекше, жергілікті тәжірибесін синтездеу.

Білім берудегі менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектептің, сондай-ақ білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық үдерісін басқаруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән басқару функцияларының қағидаттарын; мұғалімнің басқару іс-әрекетінің ерекшеліктерін; педагогикалық үрдісті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылауды; педагогикалық үдерісті және білім беру мекемесін басқару әдістерін; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін зерттеуге бағытталған.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Деректану және тарихнама
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – тарихи дереккөздерге сын жүргізу және тарихнамалық талдау жасау қабілетін дамыту. Пән тарихнамалық білімнің қайнар көзі мен негізінің табиғатын зерттеу; тарихи зерттеулердің деректанулық синтезін және сыни талдауын жүргізу; гуманитарлық білім жүйесіндегі тарихнаманың маңызын бағалау; деректанулық талдау және синтездеу әдістерін пайдалана отырып, дереккөздің ғылыми-танымдық құндылығын анықтауға бағытталған.

Ежелгі дүние тарихы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-ежелгі дүние тарихының негізгі оқиғалары, ежелгі дәуірдегі көрнекті қайраткерлер туралы талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Пән мемлекеттердің тарихын, ежелгі мәдениетті; қазіргі шығыстану мен антикалық дәуірдің негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарды, дүние жүзі тарихы бойынша деректерді зерттеуге бағытталған.

Жас ерекшелік педагогикасы және психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясының міндеттерін, осы пәннің білім беру жүйесіндегі рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курста балалық шақ және жеке даму ғылымы ретінде жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясының бастаулары, жас ерекшілік педагогикасы мен психологиясының ғылым ретіндегі жалпы сипаттамасы, оқушылардың мінез-құлқы мен іс-әрекетін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдерінде адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқын реттеу ерекшеліктерін есепке алу қабілетін қалыптастыру. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының базалық ережелері, ұғымдық аппарат, ғылыми және әдіснамалық ережелер оқытылады.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазақстанның ежелгі тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-ежелгі дәуірден VI ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Пәндік саладағы ұғымдық-терминологиялық аппаратты түсіндіру, ежелгі Қазақстан аумағындағы әлемдік тарихи даму заңдылықтары мен тарихи үрдістің ерекшеліктерін, археологиялық кезеңдеуді түсіну, Қазақстан тарихын зерделеуге еуроцентрлік және этноцентрлік тәсілдерді түсіндіру.

Қазақстанның жаңа заман тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи процестерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихи оқиғаларды, олардың заңдылықтарын анықтай отырып, талдау қабілетін қалыптастырады. Пән Қазақстанның жаңа дәуірдің тарихи даму процестерін зерттеуге бағытталған.

Қазақстанның қазіргі заман тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы жалпы және ерекше тарихи үдерісті бағалау, тарихи заңдылықтарды, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау үшін тұжырымдамалық-теориялық проблемаларды талдау қабілетін қалыптастыру. Қазақстан Республикасының ішкі, сыртқы саясатын талдау. Тәуелсіздік жолындағы Қазақстанның ұлттық идеялары мен қозғалыстарының тарихын түсіндіру. Қазіргі қазақстандық даму моделінің ерекшеліктері мен маңыздылығын дәлелдеу.

Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақстанның ортағасырлық тарихының түрлі әлеуметтік үрдістерін, фактілері мен құбылыстарын бағалау қабілетін қалыптастыру. Тарихи дереккөздерді сыни талдау негізінде ортағасырлық Қазақстанның этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау. Әлеуметтік-мәдени үрдістерді түсіндіру үшін тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау. Қазақ халқының жалпы түркі қауымдастығындағы, көшпелі өркениет жүйесіндегі маңыздылығын түсіну.

Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Мектептер мен колледждерде қашықтықтан оқытуды қолдану үшін болашақ мұғалімдердің цифрлық сауаттылығын қалыптастыру, қарапайым цифрлық білім беру орталықтарын құру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, мектепте, колледжде ҚО үшін цифрлық білім беру ресурстарын талдау және таңдауды зерттеуге бағытталған; онлайн сабақтарды/сабақтарды, үй тапсырмаларының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалау

Оқушылардың даму физиологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және нығайту негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән оқушылардың денесінің өсуіне байланысты анатомиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктерін; дамудың психологиялық-педагогикалық диагностикасының әдістерін; жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-тамыр жүйесі дамуының жас ерекшеліктерін, балалар арасындағы патология түрлерін және оларды алдын алу бойынша жұмыстарды зерттеуге бағытталған.

Орта ғасырлар тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Орта ғасырларда Еуропа елдерінің дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну дағдысын қалыптастыру. Орта ғасырлардың негізгі ұғымдарын, әлемдік өркениет тарихындағы феодалдық кезеңнің маңыздылығын түсіндіру; Еуропа елдерінің даму кезеңдерін, медиевистикның деректік базасының жіктелуін анықтау, Батыс Еуропаның орта ғасырлары тарихының тарихи кезеңдерін зерттеуде ғылыми принциптер мен тәсілдерді қолдану.

Педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздері мен теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: негізгі педагогикалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру, студенттердің педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдерін игеруін қамтамасыз ету. Курсты зерделеу барысында: педагогикалық кәсіптің әлеуметтік мақсаты мен ерекшелігі; ҚР Білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттары; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынас; педагогтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттері; қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы қаралатын болады.

Сындық бағалау технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін сыни бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін; сыни бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды; педагогикалық үдерісте сыни бағалаудың диагностикалау, жобалау және болжау нәтижелерін зерттеуге бағытталған.

Тарихты оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте тарихты оқыту әдістемесі туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру. Оқыту барысында мынадай аспектілер қаралатын болады: мектептегі тарихи білім беру әдістемесінде ғылыми –зерттеуді дамыту, мектептегі тарихи білім берудің қазіргі заманғы стратегиялары, мектепте тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері, тарихтың оқу курстарын жоспарлау, тарих сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану.

Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді білім беру үдерісінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыру, сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстыру. Пән тәрбие үдерісінің заңдылықтары мен принциптерін; тәрбие үрдісінің әдістерін; тәрбие жұмысын жоспарлауды, мінез-құлық этикасын, білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты жаңа және қазіргі кезеңдегі шығыс елдерінің даму тенденцияларын талдау дағдыларын қалыптастыру. Шығыс елдерінің даму заңдылықтарын түсінуді көрсету дағдыларына ие болу; Шығыс елдерінің отаршылдық және постколониялық даму ерекшеліктерін және әлеуметтік-экономикалық құрылымды дамыту үрдісінің мазмұны мен сипатын және оның өзгеруін талдай отырып, жаңғырту процестерін түсіндіру.

Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты тарихи деректер мен зерттеулерді талдау негізінде қабілеттерді қалыптастыру, ортағасырлық шығыс елдерінің тарихындағы негізгі оқиғалар мен құбылыстарды түсіну және түсіндіру. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуын, ортағасырлық Шығыстың қоғамдық және өркениеттік даму ерекшеліктерін анықтауды талдау. Ортағасырлық Шығыстың жергілікті тарихи қоғамдарының негізгі ерекшеліктерін түсіндіру, әртүрлі тарихи дереккөздермен жұмыс істеу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Білім берудегі тьюторлық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде тьютор ретінде жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Пән сабақтарды жоспарлау және өткізу, оқушылардың білімін бағалау, әртүрлі жас топтарымен және дайындық деңгейлерімен жұмыс істеу, коммуникация және сыныпты басқару дағдыларын дамыту сияқты кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Дамыта оқытудың гуманистік бағытталған теориялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты гуманистік көзқарас негізінде тарихты оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курста тарихты оқыту әдістемесінің ғылыми мәртебесі, гуманизм дәстүрлері мен ұлттық бірегейлік негізінде шетелдік білім беру тарихындағы гуманизм дәстүрі, тарих сабақтарында тұлғаға бағытталған оқыту модельдері және тарих сабақтарындағы зерттеу технологиясы, тарихи-педагогикалық үдерістің құндылықтары қарастырылады.

Дін және білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жалпы адамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім беру жүйесі ұйымдарындағы дін туралы білімнің орны және оларды оқыту формасын; білім мен діннің арақатынасының құқықтық негіздерін,пән білім мен діннің байланысын, білім беру ұйымдарындағы балаларға діни тәрбие беру мәселесін қарастырады.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

Кәсіби имиджі мен мұғалім этикеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – топтық және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгерте отырып, студенттердің кәсіби этика және имидждік негіздері туралы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Мынадай аспектілер қарастырылады: мұғалімнің имиджін дамытудың теориялық және ғылыми-практикалық негіздері, моральдық принциптер, нормалар мен мінез-құлық ережелерінің жүйесі; коммуникативті дағдылар, білім беру үдерісіне қатысушылардың дағдылары мен технологиялары.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

Қазақстан тарихын оқытуда этнопедагогиканы қолдану әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-ұлттық этнопедагогикалық мұраны пайдалану негізінде рухани-адамгершілік тәрбиенің теориялық негіздерін анықтау және әдістемесін ұсыну. Курс білім алушылардың азаматтық ұстанымын және патриоттық дүниетанымын қалыптастырады. Курста қазақ педагогтарының тәрбие туралы көзқарастары, жастарды рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбиелеу, тәрбиедегі ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар, тәрбиедегі ауызша тарихнаманың рөлі қарастырылады.

Қазақстанда тарихи білімнің дамуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-Қазақстанда тарихи білім берудің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру. Қазақстан Республикасында тарихи сананы қалыптастыру тұжырымдамасы, тарихи білімді қалыптастыру, кеңестік кезеңде тарихи білім беруді дамыту, қазіргі кезеңде тарихшыларды даярлау ерекшеліктері, білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері контексінде мектеп тарих курстарын оқыту мәселелері қарастырылады.

Мектепте құқық негіздерін оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты мектепте құқық негіздерін оқыту әдістемесі туралы білім қалыптастыру. Оқу барысында мынадай аспектілер қарастырылады: сабақтарды жоспарлау, дайындау және өткізу, оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану; құқықты оқытудағы педагогикалық қызметті талдау; мектепке дейінгі және жалпы білім беру деңгейіндегі білім беру мекемелерінің оқушыларын құқықтық оқытудың ерекшеліктері; құқық оқытушысының еңбегін ғылыми ұйымдастыру негіздері

Мектепте өлкетану жұмысын ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім алушылардың мектепте өлкетану жұмысын ұйымдастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Өлкетану ғылыми бағыт ретінде, Қазақстанда өлкетанудың қалыптасуы мен дамуы, тарихи өлкетану әдістері, өлкетану қағидатының мәні, оқу өлкетану, мектептегі сабақтан тыс өлкетану жұмысы, өлкетану мұражайы мен үйірмесінің жұмысын ұйымдастыру әдістемесі, оқу өлкетану экскурсияларын ұйымдастыру қарастырылады.

Мектептегі жаһандық құзыреттіліктердің қалыптасуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - білім алушылардың өмірде және кәсіби салада іске асыру үшін қажетті коммуникативтік дағдыларды, құндылық бағдарларын, этикалық нормаларды, мінез-құлық көзқарастарын қалыптастыру. Пән азаматтық пен патриотизм негіздерін, тіршілік қауіпсіздігін, парасаттылық пен этиканы; функционалдық сауаттылықты, жаһандық оқиғалар мен олардың себептері мен салдарын түсінуді зерттеуге бағытталған.

Мектептегі жобалау-зерттеу қызметі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жобалық әдісті пайдалана отырып, нақты практикалық міндеттерді шешу үшін білім алушылардың негізгі құзыреттерін (жобалық, әлеуметтік, коммуникативтік, ақпараттық) қалыптастыру. Пән зерттеушілік ізденіс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курста: тақырыпты таңдау, ғылыми жобалардың түрлері, ақпарат жинау, ғылыми-анықтамалық аппаратты ресімдеу, жобалармен жұмыс, жобалардың презентациялары қарастырылады.

Патриоттық және гуманистік тәрбие
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты қазіргі мектепте тәрбиенің негізгі қағидаттары ретінде гуманизмді, патриотизмді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиенің мәнін ғылыми түсіндіруге бағытталған гуманистік көзқарас, білім беруді ізгілендіру заңдылықтары, қоғамды жаңғырту жағдайындағы тарихи білім берудегі ізгілендіру мен патриотизмнің ерекшелігі, тұлғаға бағытталған тәрбиенің әдістемелік негіздері, сыныптан тыс жұмыс үрдісінде гуманизм идеяларының маңыздылығы қарастырылады.

Педагогикалық техника және шеберлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогтің кәсіби қызметінің тұтастығы туралы түсінік қалыптастыру, педагогикалық шеберлік әдістерін қолдану үшін қажетті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде педагогикалық техниканы, дағды, білім, әдісті игеру. Мынадай аспектілер қарастырылады: педагогикалық шеберлік жүйе ретінде, педагогикалық техниканың компоненттері, сөйлеу мәдениеті мен техникасы, стильдер, функциялар, педагогикалық қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері, педагогикалық әдептілік.

Тарих бойынша пікірталас өткізу және ұймдастыру әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-оқытудың өзекті технологиясы ретінде мектепте тарих пәні бойынша пікірталастарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін қалыптастыру. Курс білім алушылардың зерттеу және шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста пікірсайыстарды дайындау және өткізу технологиясы, пікірсайыстарды өткізу шарттары мен кезеңдері, тарих бойынша пікірсайыс түрлері, пікірсайыс форматы және т. б. қарастырылады.

Тарихи деректермен жұмыс істеу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты тарихты оқытуда тарихи құжаттармен жұмыс істеу әдістемесін зерттеу. Пән тарихи құжатпен жұмыс істеу дағдылары мен машықтарды қалыптастыруға; тарих туралы білімді, тарихи деретердіі талдау, оның мазмұнын өз бетінше түсіну дағдыларын тексеруге бағытталған. Тарихи дерек ұғымы, деректердің түрлері, деректерді сипаттау, анықтау және түсіндіру, тарих сабағында деректерді қолдану мәселелері қарастырылады.

Тарихты оқытудағы интерактивті білім беру технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-тарихты оқытуда заманауи интерактивті білім беру технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Интерактивті технологиялардың даму тарихы, тарихты оқытудағы интерактивті білім беру технологияларының форматы мен ұйымдастырылуы, тарих сабағында интерактивті әдістердің қолданылуы мен түрлері, интерактивті тапсырмаларды орындау техникасы, тарихты оқытудағы интерактивті әдістерді түсіндіру қарастырылады.

Цифрлы қоғамдық тарих
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тарихи білімді академиялық тілден көпшілікке, соның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарының тіліне аударуға бағытталған тәжірибе мен технологиялардың жиынтығын көрсету және оны көпшілікке арналған нысандарда көрсету. Мынадай аспектілер қарастырылады: тарихшы мамандығы ұғымының өзгеруі, цифрлық технологиялардың қоғам тарихына әсері туралы түсініктер, қоғам тарихы саласындағы негізгі цифрлық жобалар.

Ынтымақтастық педагогикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: көпдеңгейлі және көпсубъектілік өзара әрекеттесу саласы ретінде қазіргі білім беру туралы түсінік қалыптастыру. Пән кәсіптік-педагогикалық өзара әрекеттестік және ынтымақтастық үдерістерінің негізгі заңдылықтарын, принциптерін және ерекшеліктерін; педагогикалық арақатынасты ізгілендірудің бағыттарын; педагогикалық арақатынастың әдістерін; әртүрлі әлеуметтік желілерде және жағдайларда өзара әрекеттесу және бірлесіп жұмыс істеу; бірлесіп оқыту технологияларын зерттеуге бағытталған.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

Этнопедагогика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Дипломалды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау. Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген