- Негізгі бет
- Бакалавриат
- Білім беру бағдарламалары
- Спорт, спорт және денсаулық сақтау технологиялары және фитнес
Спорт, спорт және денсаулық сақтау технологиялары және фитнес
БIЛIКТIЛIГІ
- бiрiншi жоғары бiлiм - қызмет көрсету саласының бакалавры
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
Осы бағдарламаны аяқтағаннан кейін бакалаврлар келесі қабілеттерге ие болады деп күтіледі
1. Дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған этикалық, рухани және мәдени құндылықтар туралы, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениеті туралы, дене шынықтырумен жүйелі түрде айналысу қажеттілігі туралы білімдердің іргелі білімдер жүйесін; жаратылыстану, қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар бойынша іргелі білімдер жүйесін элиталық спорт және сауықтыру дене шынықтыру теориясы мен әдістемесіне біріктіру;
2. Халықтың әртүрлі топтарының дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға деген саналы көзқарасын және салауатты өмір салтын ұстануға мотивациялық-құндылық бағдары мен көзқарасын қалыптастыру үшін Қазақстанның экономикалық, саяси және әлеуметтік мәселелері туралы заманауи білімді жүйелеу.
3. жынысы мен жасын ескере отырып, спорттық-сауықтыру іс-әрекетінің анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның адам ағзасына әсер ету сипатын анықтау;
4. жоғары санатты спортшылардың және дене шынықтыру және спорт саласымен айналысатындардың білім беру, оқу, бәсекелестік белсенділігінің әртүрлі көрсеткіштерін скринингтің және дәрігерге дейінгі көмек көрсетудің заманауи әдістерін қолдану;
5. онтогенездің жас кезеңдерін, жеке ерекшеліктерін, өмір сүру жағдайларын, дене белсенділігі мен мотивациясын ескере отырып, спортшыларды дайындау және психофизикалық денсаулығын нығайту, қалпына келтіру жүйесінің нысандарын, құралдарын және әдістерін таңдаудың сәйкестігін дәлелдеу және негіздеу;
6. психологиялық-педагогикалық негіздердің, рационалды тамақтанудың, әртүрлі жыныстағы және спорттық біліктілік деңгейіндегі адамдардың ағзасына әртүрлі қарқындылық пен зейіннің дене жаттығуларының әсер ету ерекшеліктерінің өзара байланысын анықтау және осы мүмкіндіктерді тәрбие мен оқытуды жоспарлау кезінде пайдалану фитнес индустриясында, жасөспірімдер спорт мектептерінде және ұлттық командаларда жарыстарға дайындық кезінде;
7. спорт ғимараттары мен жабдықтарын басқару, ұтымды пайдалану негізінде жоғары білікті спортшылар мен спортшылардың әртүрлі топтарын даярлаудың заманауи кешенді бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
8. әр түрлі жыныстағы және жастағы адамдармен жаттығу, сауықтыру, сауықтыру іс-шараларын өткізу кезінде салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын, спорттық ғимараттарды пайдалану нормаларын дамыту үшін фитнес және кроссфит құралдарын, сондай-ақ негізгі түрлері мен таңдалған спорт түрлерін пайдалану;
9. әртүрлі оқу бағдарламаларының тиімділігін бағалау стандарттары, организмнің бейімделуі мен реакциясы, физикалық даму динамикасы, тартылғандардың техникалық-тактикалық, физикалық және функционалдық дайындығы бойынша бағалау;
10. ғылыми басылымдарда өз зерттеулеріңіздің нәтижелерін талдау, жинақтау, түсіндіру және ресімдеу және спорттық қызметтер нарығының дамуының нақты жағдайларын ескере отырып, ғылыми негізделген менеджмент негізінде маркетингтік жоспарлар жасау;
11. спорттың әлеуметтік маңызды функцияларын, дененің анатомиялық құрылымының ерекшеліктерін, қозғалыс әрекеттерінің биомеханикасын, адам ағзасының психофизиологиялық және биохимиялық процестерін, біртұтас биожүйе ретінде, дене шынықтыру және спортпен шұғылданудың практикалық аспектілеріне бейімдеу;
12. спорт ғылымының, дене шынықтыру мен спортты басқарудың жүйелі теориялық және әдістемелік принциптері негізінде өздерінің кәсіби қызмет аясын дамытуға, танымал етуге және насихаттауға; кең ауқымды мамандармен өзара тиімді іскерлік қарым-қатынас орнату.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген