Докторантура
Журналистика

Журналистика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасы аяқталғаннан кейін докторанттар:
1. Журналистика саласындағы ғылыми эксперименттерде жаңа әдістер мен жаңа жабдықтарды қолдану.
2. Ақпаратты басқару дағдыларын көрсету; тарих, журналистика теориясы және шектес ғылымдар бойынша әртүрлі көздерден пайдалы, өзекті және әлеуметтік релевантты ақпаратты талдау және алу.
3.Репродуктивті-шығармашылық деңгейде журналистиканың қазіргі заманғы мәселелері саласындағы базалық білімді қолдану, оларды ғылым мен білім саласында, ақпараттық өнім өндіру кезінде қолдану мәселелерін шешу кезінде журналистика саласындағы әдіснамалық білімді қолдану қабілеті.
4. Журналистика бойынша зерттеулерде тиімді және өнімді жаңа әдістерді қолдану; ақпараттық процестер саласында инновацияларды ұйымдастыру және жоспарлау.
5. Масс-медианың перспективалық жаңа бағыттарына проекциямен ғылыми проблемаларға дербес зерттеулер жүргізу. Ақпараттық, баспа үрдістері мен фактілердің кең спектрі арасындағы өзара байланысты орнату.
6. Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдылықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен салыстыру;
7. Диссертация тақырыбы бойынша зерттеу үрдісін құру; Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларында рейтингтік журналдарда ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарда, сондай-ақ ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми нәтижелерді ақылға қонымды және негізді түрде ұсыну.
8. Жоғары оқу орындарында журналистік пәндер бойынша сабақ өткізу және сабақтан тыс жұмыс жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, оларды сыни ойлауға негізделген білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін қолданады.;
9. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, студенттік технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары оқу орындарында жоғары сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу.
10. Ғылыми баяндамалар, мақалалар, конференциялардағы баяндамалар, оқу-зерттеу жобалары, докторлық диссертациялар және т.б. түрінде оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсынуға.
11. Ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістерді негіздеу; ғылыми мақсаттарды, міндеттерді қалыптастыру және оларды шешу; қазіргі заманғы зерттеу әдістерін сипаттау және талдау үшін пәнаралық білімді журналистік зерттеу процесіне қосу.
12. Жаңа қиындықтарды барабар бағалау арқылы жағдайды өзгертуге, өзгеретін жағдайларда кәсіби мәселелерді шешуге, «өмір бойы оқыту» қағидатын іске асыруға; әртүрлі мәдениеттердің, конфессиялар мен әлеуметтік топтардың өкілдерімен өзара іс-қимыл жасай отырып, дұрыс, толеранттылықпен өзара қарым-қатынаста интеллектуалды қабілеттерін қолданады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Журналистика
Мамандық шифры
8D03201
Факультеті
Журналистика

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – кәсіби бағыттағы академиялық мәтіндердің әртүрлі түрлерін құрылымдау қабілетін қалыптастыру. Зерттеу жобасын сипаттайтын авторлық академиялық мәтінді жасау. Курс мәтіндегі дәйексөздерді және пайдаланылған әдебиеттер тізімін дұрыс ресімдеуге үйретеді. Оқу қорытындысы бойынша білім алушы гипотезаны қалыптастыра алады, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсына алады.

БАҚ-тағы семиотика және лингвистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-мәтіндерді іріктеудің біліктігі мен дағдыларын қалыптастыру, лингвистикалық және семиотикалық тәсілдерді ескере отырып, тілдік бірліктер мен мәдени артефактілерді талдау. Семиотиканың негізгі ұғымдары (белгі, белгі жүйесі, тіл, мәтін, код, ақпарат, коммуникация және т. б.) зерттелетін болады.; Семиотиканың қалыптасу тарихымен және негізгі семиотикалық теориялармен таныстырады; семиотикалық әдістер; семиотикалық тәсілдің құрылымы мен ерекшеліктері.

Бұқаралық коммуникацияны зерттеудің қазіргі әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сапалы бірегей ғылыми зерттеу жүргізу арқылы жаңа білімді жасау және түсіндіру білігін қалыптастыру, ғылыми білімнің осы саласындағы сараптамалық бағалау талаптарына сәйкес келетін (peer-review), ғылыми саланың дамуына үлес қосып, ғылыми басылымдарда жариялануға лайық. Идеология тұжырымдамалары және бұқаралық коммуникацияны талдау әдіснамасы зерттелетін болады; зерттеудің семиологиялық тәсілдері.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеу жүргізу және оның нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдары, зерттеу жұмысының тәсілдері мен әдістері, Ғылыми білімнің сипаты мен оның функциялары, диссертациялық жұмыстың орындалуын жоспарлау мен ұйымдастыру зерттелетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде докторант стандартты алгоритмдер мен ғылыми әдістерді қолдана алады.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Жасанды интеллект және журналистиканың ғылыми парадигмасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл курс докторанттарға жасанды интеллекттің журналистикаға әсерін тереңірек түсінуге және олардың кәсіби қызметі мен зерттеулерінде жасанды интеллект технологиясын қолдану үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі. Жасанды интеллектінің деректерді талдау және өңдеу үшін журналистикаға әсері, журналистикада жасанды интеллект құралдарын сәтті қолдану үшін қажетті практикалық дағдылар мен теориялық білімге қойылатын талаптар қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлемдік журналистиканы зерттеудің қазіргі әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі халықаралық журналистиканың дамуының негізгі тенденцияларын қалыптастыру. Халықаралық журналистік ұйымдар зерттелетін болады; шет елдердегі баспасөздің өзін-өзі реттеуі; журналистика және түрлі мемлекеттердің құқықтық жүйелері; қазіргі кезеңде әлемдік трансұлттық медиакорпорациялардың дамуы; шет елдердегі қаржы институттары мен бұқаралық ақпарат құралдарының өзара қарым-қатынасының құрылымы.

Ғылыми журналистиканың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттың ғылыми білім деңгейін жетілдіру және дамыту, үнемі өзін-өзі дамытуға, біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, талдауға, ақпаратты қабылдауға әзірлігі, ақпаратты синтездеу және сыни түйіндеу қабілетін қалыптастыру. Журналистік таным ерекшеліктері; бүгінгі ақпараттың мазмұны; проблеманың, ақпараттың өзектілігі және прогрессивтілігі зерттеледі.

Дәстүрлі БАҚ-ты дамытудың стратегиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-теориялық және практикалық тұрғыда объективті талдау дағдыларын қалыптастыру, дәстүрлі БАҚ-тардың дамуын зерттеу. Показать важную роль традиционных СМИ в эру глобализации и конвергенции в мире и в Казахстане. Әлемдегі және Қазақстандағы жаһандану және конвергенция дәуіріндегі дәстүрлі БАҚ-тың маңызды рөлін көрсету, жаңа медиаға бейімделгені, сандық ақпарат және коммуникацияға көшуге байланысты бұқаралық коммуникацияның сипаты мен құрылымын өзгертті.

Инновациялық коммуникацияларды жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-инновациялық коммуникацияларды пайдалана отырып, ғылыми идеяларды жобалау және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Интернет-порталдарда, желілік сайттарда, әртүрлі ұйымдар мен ведомстволарда, әлеуметтік желілерде, блогосферада, мобильді коммуникацияда коммуникациялық жобаларды енгізу. Қоғамның әлеуметтік-саяси, экономикалық, мәдени, білім беру өміріне коммуникациялық жобалардың өзара байланысы мәселелері зерделенетін болады.

Инновациялық-технологиялық журналистиканың ерекшеліктері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-қазіргі қоғамдағы инновациялық-технологиялық журналистиканың рөлі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, жалпы инновациялық-технологиялық процесс жағдайында журналистиканың қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдері, оның заманауи функциялары, принциптері, әдістері мен негізгі бағыттары туралы айтылады. Инновациялық-технологиялық журналистиканың пайда болу мәселелері, функциялары мен қағидаттары; жаңа медиалық кеңістікте инновациялық-технологиялық коммуникацияны қалыптастыру ерекшеліктері зерделенетін болады.

Қазіргі журналистиканың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - өзінің интеллектуалдық және мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін қалыптастыру, үнемі өзін-өзі дамытуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, талдауға, ақпаратты қабылдауға әзірлігі, ақпаратты синтездеу және сыни түйіндеу. Журналистік таным ерекшеліктері зерттеледі; бүгінгі ақпараттың мазмұны; проблеманың өзектілігі, ақпараттың өзекті және прогрессивтілігі.

Масс-медиа және жаһандық ақпараттық қоғам
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-жаһандық ақпараттық қоғамда бағдарлану қабілетін қалыптастыру. Ақпаратты жаһандандырудың салдары және оны өңірлік қызығушылықпен үйлестіру мүмкіндігі зерттелетін болады; журналистика мен экономиканың БАҚ кәсіпорындарының деңгейіндегі өзара байланысы, макродеңгейде де солай болып табылады. Капиталды шоғырландырудың және БАҚ-ты монополияландырудың жаңа нысандары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген