Докторантура
Педагогика және психология

Педагогика және психология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Тұжырымдамалық түрде ойлай алу, педагогика мен психологияның өзекті бағыттары бойынша жаңа ғылыми жобалардың мазмұны мен құрылымын дайындау; зерттеудің әдіснамалық аппаратын жобалау, зерттеу міндеттерін жүзеге асыру үшін талданатын ғылымның әдістерін таңдау және қолдану, әдіснамалық эксперименттің әдіснамасын меңгеру, терең және жүелі талдау негізінде әртүрлі құбылыстарды болжамдай алу мен сипаттаудың моделін жобалау, оларға сапалық және сандық талдау жасау.
2.мектепке және жоо арналған білім беру бағдарламаларын, оқулықтар мен білім беру құжаттарын, білім беру мазмұнын тұтастықта жобалау және сараптамалық бағалау, Қазақстандағы орта және жоғары білім беруді реформалаудың кейбір мәселелерін бағалау , орта және жоғары білім беруді тереңдетіп реформалау бойынша өзінің ұсыныстарын беру;
3. білім беруге басып кіру үшін заманауи психологиялық теорияларды пайдалану, тұлғаның жеке өміріндегі мәселелерді оның рухани, әлеуметтік контексінде байқау, тұлғаның өмірлік мәселелерін және әлеуметтік білім беруді шешуде басып кірудің мүмкіндіктерін бағалау;
4. өзінің психологиялық-педагогикалық кәсіби қызметін бағдарламау және жобалау, білім берудегі психологиялық ұйымдардың қызметін сараптамалық бағалау; жоспар құру, оның нәтижелерін көре білу;орындалатын кәсіби педагогикалық әрекеттердің түсіну және негіздеу, ғылыми педагогикалық білімдерді жаңа жағдайларға көшіру;
5. қоғамның әлеуметтік маңызды мәселелерін білім беру үдерісімен өзара байланыста ғылыми тұрғыда талдау, маңызды тұжырымдар мен жинақтауларды жасау, ғылыми зерттеу әдістерін талдау, салыстырмалы- педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
6. әлем елдерінде білім беруді тарихи және салыстырмалы талдау негізінде салыстырмалы білім берудің, соның ішінде білім беру саясатының өзекті мәселелерін өзекті мәселелерін құрастыру мен талдау және олардың шешімін табуда ғылыми ұсыныстар беру;
7. білім беру жүйесінің қызметін тиімді қамтамасыз етуге бағытталған шешімдерді жобалау, білім беру сапасын арттыру, білім беру аймағында тетілеу технологиясын және білім беру аймағында тестілеу картасын жобалау;
8. квалиметриялық бағалауды қолдануды жоспарлау және квалиметриялық құзыреттіліктерді меңгеру; өзінің қызметтік жұмысы аясында басқару функцияларын кәсіби деңгейде жүзеге асыру және кәсіби мәселелерді білім беру ұйымдарының мүддесіне сәйкес шешу, басқарушылық - аналитикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
9. кәсіби қызметтің кең аумағында шығармашылықпен өзін- өзі жүзеге асыру, өзінің мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби міндеттерді орындауда жоғары мотивацияларды иелену, өз ісіне және азаматтық кәсіби борышына деген жоғары сезімін, жауапкершілігін дамыту;
10.психологиялық- педагогикалық ақпараттарды сыни талдау, жинақтау және жүйелеу, зерттеу мақсаттарын қоя білу және оларға жетудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау;
11.жаңа психологиялық білімдердің, оқыту мен зерттеу әдістерінің жаңа технологияларын жасау, ұсыну және ғылыми білім беру қызметінің инновациялық технологияларын ендіру;
12. ғылым мен білім берудің қоғамдық нормалар мен дәстүрлерге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіну және жариялау, өзінің кәсіби қызметінде оларды ұстануға негізделу; кәсіби этика нормаларын сақтау, құқықтық және этикалық мінез-құлық нормаларын меңгеру,басқа әлем халықтарының дәстүрлері мен мәдениетіне толеранттылық таныту; әртүрлі экономикалық,нәсілдік, этникалық және кәсіби топтар, жасы және өмірлік стилі әртүрлі тұлғалармен өзара байланыста адекватты әдістерді қолдану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогика және психология
Мамандық шифры
8D01101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми жұмысты жазудың барлық кезеңдерінде жазу дағдыларын дамыту, дереккөздерді пайдалануды түсінуді жақсарту және плагиаттың алдын алу. Курсты оқу барысында эссе түрлерін жоспарлау және жазу: салыстыру/қарсы қою, себеп/салдар, дәлел, синтез, шет тілінде зерттеу жұмысының жоспарлары және т.б. ашылады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану. Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді, зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Заманауи психологиялық теориялар және интервенция
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –интервенцияның қазіргі психологиялық теорияларының негізінде жұмыс жасауда қарапайым және ерекше білім беруді қажет ететін балалармен педагогикалық үдеріске араласа алу қабілеттіліктерін қалыптастыру. Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - пәнаралық тәсіл негізінде тұлғаны психологиялық қолдау көрсету мәселелерін зерттеу тәжірибесін түсіну, мәдениет және ғылымның түрлі салалары негізінде жеке жағдайлардың заңдылықтарын, персонологиялық дәлеледерді интерпретациялау мәтіндерін меңгерген; - персоналды фактілердің, әртүрлі ғылым мен мәдениеттің тілдік синтезі негізінде және жеке жағдайлардағы мәтіндерді интерпретациялау заңдылықтарын талдау және қолдану; - кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметте интервенция әдістерін, стратегияларын және модельдерін қолдану; - «заманауи психологиялық теориялар және интервенция» мазмұнын игеру тәжірибесіне сүйене отырып, жеке тұлғаның рухани, әлеуметтік және жеке өмірі тұрғысынан мәселелерін анықтау; - жеке тұлғаның өмірлік мәселелерін шешудегі интервенцияның және арнайы білім берудің мүмкіндіктерін бағалау; - оқыту үдерісіне араласу үшін білім беру ортасын ұйымдастыру және бағалауға ықпал ету; - ерекше сұранысы бар оқушылардың білім беру ортасына интервенциялануын жобалау және бағалау ; - білім беруге интервенцияланудың инновациялық зерттеу әдістемесін жасау және ұсыну. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - заманауи психологиялық теориялар мен интервенцияның негізгі мәселелері; - қазіргі психологиялық теориялардың дамуының негізгі бағыттары және олардың түрлері; - дағдарыстық интервенцияның ұстанымдары және олардың типологиясы; дағдарыстық интервенцияның теориялық аспектілері; - қазіргі психологиялық теориялардың ерекшеліктері. - заманауи психологиялық теориялар мен интервенцияның мазмұны мен әдістері.

Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім беру сапасын бағалаудың әлемдік жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы сапалық бағалаудың әлемдік жүйелерін, рефлексиялық бастауларын, мәнін, болашақтағы бағыттарын талдай алу қабілеттіліктерін қалыптастыру. Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - білім берудің сапасын арттыру саласында білім беру жүйесін дамытудың үрдістерін санамалап көрсете алу және бағалау; - білім беру жүйесін бағалаудың жағдайы мен тиімділігі бойынша әртүрлі статистикалық мәліметтерді интерпретациялай алу және талдау; - білім беру сапасын бағалауда әлемдік сапаларды бағалаудың қажеттігін отандық және шетелдік бағалу жүйесін сипаттау арқылы талдау және бағалау; - білім беру сапасын бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің әртүрлі елдердегі механизмдерін анықтау; - шетелдердегі білім берудің сапасын анықтаудың мониторингі мен бағалаудың әлемдік әдістемелерін бағалау ; - әртүрлі елдердегі білім беру жүйесінде болып жатқан өзгерістерді тауып, салыстыруға және білім беру саласындағы стратегиялық шешімдердің тиімділігін бағалауға мүмкіндік беретін мониторингтік бағдарламаларды талдау; - білім беру жүйелерінің қызметінің практикасында білім беруді басқару технологияларын қолдану ; - білім беру ұйымдарын басқару сапасына салыстырмалы талдау жасауға қабілетті болады. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - сапаны басқарудың қалыптасуы мен дамуының кезеңдері, ұстанымдары, функциялары және білім беру сапасын басқаруды ң мәселелері мен деңгейлері ; - білім беру сапасын басқаруды ң әлемдік модельдері; - әлемдік стандарттарға сәйкес білім беру жүйесін реформалау; - білім беру үдерісін халықаралық және шетелдік зерттеу тәжірибесін есепке ала отырып бағалаудың диагностикасы мен қазіргі технологиялары.

Қазақстандағы білімдендіру саясатының және білім беру тарихының өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Қазақстандағы және әлемдегі білім беру саясатын дамыту туралы докторанттардың теориялық білімдер кешенін қалыптастыру, шетелдердің білім беру жүйелерін реформалау мен модернизациялаудың дұрыс тәжірибелерін енгізу. Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - Тәуелсіздік жағдайындағы Қазақстан Республикасында білімдендіру мен білім беру саясатының дамуы мен қалыптасуының өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру; шетелдердің білім беру жүйелерін реформалау мен модернизациялаудың дұрыс тәжірибелері; - - Қазақстандағы педагогикалық білім беру жүйесін дамытудың ерекшеліктерін талдау және бағалау; - Қазақстандық білім беру жүйесінің және білім беру саясатының ағымдағы жағдайына талдау жасау және баға беру; - еліміздің білім беру жүйесінің және білім беру саясатының дамуын бағалау үшін критерийлер мен индикаторлар (көрсеткіштер) ұсыну; - білім беру саясатын жүзеге асыруда және оның негізгі деңгейлеріне талдау жасауда көрініс табатын маңызды және күрделі мәселелерді анықтау; - посткеңестік кезеңдегі Қазақстандық орта және жоғары мектепті модернизациялаудың мәселелеін бағалау; тарихи-педагогикалық құзыреттілікті дамуы; - халықаралық және шетелдік зерттеулерді есепке ала отырып, білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың қазіргі технологияларын пайдалану; - отандық дәстүрлерді және инновациялық үдерістерді есепке ала отырып, білім беруді реформалаудың стратегиялық жоспарының және индикативтік кезеңдерінің жобасын дайындау. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - посткеңестік кезеңдегі қазақстандық орта және жоғары мектепті модернизациялау сұрақтары; -Қазақстан Республикасындағы қазіргі білім беру саясатының өзекті мәселелері ; - мектепке дейінгі, орта, орта кәсіби жоғары білім берудің тәуелсіздік алғаннан кейінгі дамуының негізгі бағыттары; - қазақстандық әлеуметтік-саяси үрдістегі және білім берудегі демократиялық және авторитарлық үдерістер; - қазақстанда орта және жоғары білім берудің ХХ ғасырдың 50- 60жж дамуы; - орта және жоғары білім берудің ХХ ғасырдың 70-90 жж дамуы; - білім беруді реформалаудың үкіметтік стратегиялары; ; -ғасырлар тоғысындағы білім беру реформаларының, заңнамалық құжаттар жобаларының, тұжырымдамалардың, бағдарламалардың және т.б. жаңа үкіметтік жобалары.

Мектеп пен жоғары оқу орындары білім беру бағдарламаларын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –жоғары оқу орындары және мектепке арналған білім беру бағдарламаларын дайындауға қабілеттіліктерін қалыптастыру; жоғары оқу орындары және мектепке арналған білім беру бағдарламаларының мазмұнын және оларды тарату жағдайларын бағалау мен талдау өлшемдерінің сабақтастығын анықтау; жобалау құзыреттілігінің дамуы. Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - мектептің және жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалау спецификасын түсіндіру; - мектептің және жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалау; - білім беру бағдарламаларын, критериалды бағалауды жобалауда кері дизайн ұстанымын қолдану; - білім беру үдерісіне қатысушылардың жобалау әрекетінің педагогикалық шарттарын анықтау; - Блумм, Андерсон таксономиясы бойынша күтілетін нәтижелерді, білім беру бағдарламаларын жобалауды диагностикалаудың өлшемдерін анықтау; - білім беру бағдарламаларын дайындауда қазіргі ақпараттық және коммуникативтік технологияларды қолдану; - бағдарламаларға стратегиялық талдау жасау әдіснамасын меңгеру; мектеп пен жоғары оқу орындарының сабақтастығы негізінде білім беру бағдарламаларын жобалау; - мектептің және жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын бағалау және талдау. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: -білім беру бағдарламаларын жобалаудың негіздері , мектептің және жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалаудың жаңа технологиялары және спецификалық ерекшеліктері; - білім беру бағдарламаларын жобалау мәселесінің философиялық-психологиялық аспектілері; -білім беруді дамытудың және білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізгі үдерістері; - пәндік білім беру бағдарламаларын жобалаудың педагогикалық аспектілері; - білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізгі педагогикалық тұжырымдамалары; - білім беру бағдарламаларын жобалаудың ұстанымдары; - білім беру бағдарламаларын құрастырудың дидактикалық тұжырымдамалары; - қазіргі мектептегі пәндік білім беру бағдарламаларын жобалау мәселелері.

Оқу-әдістемелік құжаттар мен оқулықтарды өңдеудің технологиясы мен әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - оқулықтарды, оқу- әдістемелік әдебиеттерді дайындау теориясы негізінде докторанттардың оқу- әдістемелік әдебиеттерді дайындау және жобалау қабілеттіліктерін дамыту. Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - оқулықтар, оқу құралдары,оқу-әдістемелік кешендердің мәні мен спецификасын анықтау; - оқулықтармен оқу-әдістемелік құжаттарды дайындаудың әдіснамалық,теориялық мәселелерін түсіндіру; -Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде оқу-әдістемелік құжаттарды дайындаудың қазіргі зерттелу жағдайына, сонымен қатар ОӘК қолданудың ерекшеліктеріне талдау жасау; - Блум, Андерсон таксономиясы бойынша күтілетін нәтижелерді, оқулықтар мен ОӘК жобалау диагностикасының өлшемдерін анықтау; - ЖОО оқулықтарды және оқу әдістемелік құжаттарды дайындау және пайдалануда қазіргі ақпараттық және коммуникативтік технологияларды қолдану; -оқулықтар мен оқу-әдістемелік әдебиеттердің фрагменттерін жобалау; -оқу-әдістемелік құжаттарды құрастырудың әдістемесі мен технологияларын сипаттау; -әлемдік білім кеңістігіндегі жоғары білім беру жүйесінде болып жатқан үдерістер туралы үнемі өзгеріп отыратын ақпараттарды талдау және оларды өзінің оқытушылық қызметін ұйымдастыру және оның нәтижелілігін арттыру үшін кеңінен қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - жоғары кәсіби және орта білім беру жүйелеріне арналған оқу-әдістемелік кешендердің (ОӘК) сапасын жетілдірудің мониторингі; - оқулықтар, соның ішінде электронды оқулықтарды құрастырудың теориясы мен практикасы; - оқулықтарды (электронды оқулықтар) құрастырудың нормативтік-заңнамалық базасы; -қабылдау, ойлау, елестету,ес және т.б. танымдық психикалық үдерістерді есепке ала отырып,оқулықтар мен ОӘК дайындаудың спецификасы; - оқушылардың психофизиологиялық тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып,оқулықтар мен ОӘҚ дайындау спецификасы; - жоғары оқу орындарындағы оқулықтар мен оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау мен пайдаланудың қазіргі ақпараттық технологиялары мен коммуникативтік технологиялары.

Педагогикалық квалиметрия және білім беру сапасын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – заманауи басқару парадигмасы ретінде педагогикалық квалиметрия, білім беру сапасын басқарудың тереңдетілген білімдері негізінде білім беру жүйесінің сапасын бағалау, талдау қабілеттіліктерін қалыптастыру . Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - кәсіби қызметте және зерттеу жұмыстарында квалиметрия құралдарын таңдау; -білім беруді басқару сапасының негізгі ұғымдарын түсіндіре алуы және талдау; басқару саласындағы білім беру сапасының негізгі заңдарын білу; -туындаған мәселенің себептерін диагностикалау және талдай алу; - сапа саласындағы басқару шешімдері бойынша нұсқалар ұсыну және ұсыныстарды олардың өлшемдік тиімділігіне және тәуекелдік жағдайларына байланысты бағалауды негіздеуді дайындау және жетілдіру; - білім беру сапасының жағдайларын талдау және бағалау, білім беру жүйелерін сапалы дамытудың болжамдық картасын құрастыру; -білім беру сапасын жақсартудың әдістерін меңгеру және мониторинг жүргізу; - білім беру сапасын басқарудың құралдарын анық емес жағдайларда , білім беру үдерісін оңтайландыру үұстанымдарын айқындауда қолдану; - білім беру мекемелерінің тәрбиелік қызметін сараптамалық бағалау дағдыларын меңгеру; - білім беру саласын тестілеу технологиясын; білім беру саласын тестілеу картасын жобалау. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - педагогикалық квалиметрияның теоретикалық негіздері,сонымен қатар білім беру сапасын талдаудың заманауи және дәстүрлі әдістерінің теориялық негіздері; - білім беру сапасы туралы нормативтік құжаттар ; - білім беру сапасын бағалаудың халықаралық тәжірибесі ; - білім беру сапасын бағалауды басқаруға тиімді мүмкіндік беретін халықаралық стандарттарға сай тексерудің ұлттық жүйесін қалыптастырудағы білім беру саясатының теориялық негіздері; -квалиметриялық тұрғыларды жүзеге асыру ұстанымдары ; -кешенді квалиметриялық бағалауды қолданудың салалары және негізгі бағыттары; - педагогикалық нысандардың сапасын бағалау әдістері, құралдары және технологиялары.

Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі салыстырмалы педагогиканың әдіснамасы негізінде әлемдік және Қазақстандық білім беру жүйелерін салыстыруда аналитикалық және жүйелілік құзыреттіліктерін және білім беруді талдау мен салыстыру қабілеттіліктерін қалыптастыру. Пәндерді игеру нәтижесінде докторант: - шетелдегі жоғары білім берудің теориясы мен практикасының мәселелері мен үрдістерін талдау мен анықтау және отандық тәжірибемен салыстыру; -қазақстандық білім беру жүйесін реформалау үдерісін, стратегиялық басымдылықтарды және жаһандану жағдайындағы әртүрлі елдердегі білім берудің ұстанымдарын, үрдістерін түсіндіре алу; - салыстырмалы білім беру теориялары мен тұжырымдамалары негізінде білім беру жүйелерін салыстыруды сипаттау; - жаһандану жағдайында әртүрлі елдердің білім беру жүйесінің дамуындағы стратегиялық басымдылықтарды, ұстанымдарын, және үдерістерін түсіндіру; - елдегі, бірнеше елдердегі білім беруді дамыту стратегиясын, үрдістерін салыстыру; білім беруді дамыту көрсеткіштерін салыстыру және бағалау (оның ішінде мемлекеттік бағдарламаларды, статистиканы оқып үйрену, ұсыныстар жасау); стратегиялық және тактикалық құжаттарды интерпретациялау және талдау; –салыстырмалы білім берудің әдіснамалық негізінде білім беруді салыстыр механизмдерін жобалау; -- білім беруді дамытудың салыстырмалы аспектідегі моделін талдау және ұсыну; - білім беруді реформалаудың елдік зерттеулерін жүргізу, білім беру жүйесінің халықаралық жаһандануындағы жағдайларын бағалауға қабілетті болады. Пәнді оқытуда мынадай блоктар қарастырылады: - шетелдік жоғары мектепте салыстырмалы білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары; -Қазақстан компаративистерінің салыстырмалы – педагогикалық зерттеулері; - халықаралық және шетелдік зерттеулердегі тәжірибелерге сәйкес білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың қазіргі технологиялары; -шет елдердегі жоғары білім берудің теориясы мен практикасының даму мәселелері мен үдерістері; - білім беру саясатының теориялары негізінде білімдендіруді дамытудың стратегиялары мен ұстанымдары

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген