Докторантура
Педагогика және психология

Педагогика және психология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Тұжырымдамалық түрде ойлай алу, педагогика мен психологияның өзекті бағыттары бойынша жаңа ғылыми жобалардың мазмұны мен құрылымын дайындау; зерттеудің әдіснамалық аппаратын жобалау, зерттеу міндеттерін жүзеге асыру үшін талданатын ғылымның әдістерін таңдау және қолдану, әдіснамалық эксперименттің әдіснамасын меңгеру, терең және жүелі талдау негізінде әртүрлі құбылыстарды болжамдай алу мен сипаттаудың моделін жобалау, оларға сапалық және сандық талдау жасау.
2.мектепке және жоо арналған білім беру бағдарламаларын, оқулықтар мен білім беру құжаттарын, білім беру мазмұнын тұтастықта жобалау және сараптамалық бағалау, Қазақстандағы орта және жоғары білім беруді реформалаудың кейбір мәселелерін бағалау , орта және жоғары білім беруді тереңдетіп реформалау бойынша өзінің ұсыныстарын беру;
3. білім беруге басып кіру үшін заманауи психологиялық теорияларды пайдалану, тұлғаның жеке өміріндегі мәселелерді оның рухани, әлеуметтік контексінде байқау, тұлғаның өмірлік мәселелерін және әлеуметтік білім беруді шешуде басып кірудің мүмкіндіктерін бағалау;
4. өзінің психологиялық-педагогикалық кәсіби қызметін бағдарламау және жобалау, білім берудегі психологиялық ұйымдардың қызметін сараптамалық бағалау; жоспар құру, оның нәтижелерін көре білу;орындалатын кәсіби педагогикалық әрекеттердің түсіну және негіздеу, ғылыми педагогикалық білімдерді жаңа жағдайларға көшіру;
5. қоғамның әлеуметтік маңызды мәселелерін білім беру үдерісімен өзара байланыста ғылыми тұрғыда талдау, маңызды тұжырымдар мен жинақтауларды жасау, ғылыми зерттеу әдістерін талдау, салыстырмалы- педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
6. әлем елдерінде білім беруді тарихи және салыстырмалы талдау негізінде салыстырмалы білім берудің, соның ішінде білім беру саясатының өзекті мәселелерін өзекті мәселелерін құрастыру мен талдау және олардың шешімін табуда ғылыми ұсыныстар беру;
7. білім беру жүйесінің қызметін тиімді қамтамасыз етуге бағытталған шешімдерді жобалау, білім беру сапасын арттыру, білім беру аймағында тетілеу технологиясын және білім беру аймағында тестілеу картасын жобалау;
8. квалиметриялық бағалауды қолдануды жоспарлау және квалиметриялық құзыреттіліктерді меңгеру; өзінің қызметтік жұмысы аясында басқару функцияларын кәсіби деңгейде жүзеге асыру және кәсіби мәселелерді білім беру ұйымдарының мүддесіне сәйкес шешу, басқарушылық - аналитикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
9. кәсіби қызметтің кең аумағында шығармашылықпен өзін- өзі жүзеге асыру, өзінің мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби міндеттерді орындауда жоғары мотивацияларды иелену, өз ісіне және азаматтық кәсіби борышына деген жоғары сезімін, жауапкершілігін дамыту;
10.психологиялық- педагогикалық ақпараттарды сыни талдау, жинақтау және жүйелеу, зерттеу мақсаттарын қоя білу және оларға жетудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау;
11.жаңа психологиялық білімдердің, оқыту мен зерттеу әдістерінің жаңа технологияларын жасау, ұсыну және ғылыми білім беру қызметінің инновациялық технологияларын ендіру;
12. ғылым мен білім берудің қоғамдық нормалар мен дәстүрлерге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіну және жариялау, өзінің кәсіби қызметінде оларды ұстануға негізделу; кәсіби этика нормаларын сақтау, құқықтық және этикалық мінез-құлық нормаларын меңгеру,басқа әлем халықтарының дәстүрлері мен мәдениетіне толеранттылық таныту; әртүрлі экономикалық,нәсілдік, этникалық және кәсіби топтар, жасы және өмірлік стилі әртүрлі тұлғалармен өзара байланыста адекватты әдістерді қолдану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогика және психология
Мамандық шифры
8D01101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, педагогика және психология саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән педагогикалық, психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану. Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді (SPSS пайдалануды қоса), зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Заманауи психологиялық теориялар және интервенция
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –интервенцияның қазіргі психологиялық теорияларының негізінде жұмыс жасауда қарапайым және ерекше білім беруді қажет ететін балалармен педагогикалық үдеріске араласа алу қабілеттіліктерін қалыптастыру. Курс мүмкіндігі шектеулі/ арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалармен жүргізілетін кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің стратегияларын, интервенцияның әдістерін қолдану мен бағалауға; оқыту үдерісіне араласу үшін білім беру ортасын жобалауға және т.б. бағытталған.

Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, зеттеудің дизайн, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім беру сапасын бағалаудың әлемдік жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы сапалық бағалаудың әлемдік жүйелерін, рефлексиялық бастауларын, мәнін, болашақтағы бағыттарын талдай алу қабілеттіліктерін қалыптастыру. Курста сапаны басқару теориясының қалыптасу және даму кезеңдері, ұстанымдары, функциялары, білім беру сапасын басқару мәселелері мен деңгейлері; білім беру сапасын бағалаудың әлемдік модельдері, білім беру жүйесін әлемдік стандарттарға сәйкес реформалау; халықаралық және шетелдік зерттеулерді есепке ала отырып, білім беру үдерісінің сапасын бағалау мен диагностикалаудың заманауи технологиялары қарастырылады.

Қазақстандағы білімдендіру саясатының және білім беру тарихының өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың кешенді теориялық білімдер негізінде білім беру жүйелерін реформалау мен модернизациялаудың оң тәжірибелерін ілгерілету мен ендіруді бағалау қабілеттерін, Қазақстандағы және әлемдегі білім беру саясаты мен білім беруді дамыту тарихы туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Курс Қазақстанның және шетелдердің білім беру саясатын, даму тарихын бағалауға және талдауға; елдің білім беру саясаты мен білім беру жүйесінің дамуын бағалау индикаторлары (көрсеткіштері) мен өлшемдерін ұсынуға, отандық дәстүрлер мен интеграциялық үдерістерді есепке ала отырып, білім беруді индикативтік реформалаудың стратегиялық жоспары мен кезеңдері туралы жобаларды дайындауға бағытталады

Мектеп пен жоғары оқу орындары білім беру бағдарламаларын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –жоғары оқу орындары және мектепке арналған білім беру бағдарламаларын дайындауға қабілеттіліктерін қалыптастыру; жоғары оқу орындары және мектепке арналған білім беру бағдарламаларының мазмұнын және оларды тарату жағдайларын бағалау мен талдау өлшемдерінің сабақтастығын анықтау; жобалау құзыреттілігінің дамуы. Пән мектеп және жоғары оқу орнының БББ жобалаудың ерекшелігін терең түсінуге; мақсаты мен күтілетін нәтижелерді, оқыту мен бағалау әдістерін, Блум таксономиясын қолдануға, БББ мазмұнын сыни бағалауға және дидактикалық тұжырымдамаларды және т.б қолдана алуға бағытталған.

Оқу-әдістемелік құжаттар мен оқулықтарды өңдеудің технологиясы мен әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - оқулықтарды, оқу- әдістемелік әдебиеттерді дайындау теориясы негізінде докторанттардың оқу- әдістемелік әдебиеттерді дайындау және жобалау қабілеттіліктерін дамыту. Курс оқулықтануды, ОӘК жасау және сараптау саласын, Қазақстанда білім беруде оларды тәжірибеде қолдану ерекшеліктерін зерттеуге; оқу-әдістемелік әдебиеттерді әзірлеуде АКТ пайдалануды, ОӘК дайындауда критериалды бағалау ерекшеліктерін, қабылдау, зейін, ойлау, елестету, ес және т.б психикалық үдерістерді есепке ала отырып талдауға бағытталған.

Педагогикалық квалиметрия және білім беру сапасын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – заманауи басқару парадигмасы ретінде педагогикалық квалиметрия, білім беру сапасын басқарудың тереңдетілген білімдері негізінде білім беру жүйесінің сапасын бағалау, талдау қабілеттіліктерін қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық қызметтің квалиметриялық құралдарын меңгеруге және зерттеулер жүргізуге, квалиметрияның ұстанымдарын оқып үйренуге; мәселенің туындау себептерін талдап диагностикалауға, сапа саласын басқару шешімдерін сыни бағалаудың нұсқаларын ұсынуға , тиімділік мен тәуекелдің өлшемдерін есепке ала отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындауға , тестологиялық және технологиялық карталар және т.б әзірлеуге бағытталады.

Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі салыстырмалы педагогиканың әдіснамасы негізінде әлемдік және Қазақстандық білім беру жүйелерін салыстыруда аналитикалық және жүйелілік құзыреттіліктерін және білім беруді талдау мен салыстыру қабілеттіліктерін қалыптастыру. Курс салыстырмалы білім берудің әдіснамасы туралы білімдер негізінде білім беруді дамыту үрдісін салыстыру және критериалды бағалау индикаторлары (соның ішінде мембағдарламаларды, статистиканы және т.б) , әртүрлі елдердің білім беру мазмұнын, даму болжамдарын, сценарийлерді ұсыну,білім берудің жалпы өзгешелік белгілерін табу, елдік, компаративистік тұғырлар, бенчмаркинг және т.б стратегиялық және тактикалық құжаттарға сыни талдау жасауға бағытталған.

Цифрлық ұрпақты оқытудағы нейроғылымдар және SMART технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттың Педагогика 3.0 және 4.0 негізінде цифрлық ұрпақты оқытуда SMART- орта және цифрлық технологияларды,коннективизм және нейроғылымдарды әзірлеу және қолдана алу қабілеттерін дамыту . Курс цифрлық ұрпақты оқыту сапасын жақсартуда нейробиология, нейропсихология, компьютерлік ғылымдардың жетістерін есепке ала отырып, цифрлық білім берудің трансформациялануын терең түсінуге , оқытудың коннективистік білім беру ортасын жобалай алуға бағытталған. Балаларға білім беруде және инклюзияда адам миының нейропластикасы , сонымен қатар Smart (self-, media-, art-, re- и trans-)-ортаны қолдану педагог пен психолог үшін жаңа мүмкіндіктер тудырады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген