Докторантура
Музей ісі және ескерткіштерді қорғау

Музей ісі және ескерткіштерді қорғау

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Бағдарламаны игеру нәтижесінде докторанттар келесідей танымдарға қабілетті болады:
1. Музейлік құжаттама мен музейлік коммуникация барысындағы музейлік практикалық қызметке бағытталған өңдеуді қамтамасыз ететін технологиялық әдістемені әзірлеу;музейдің тұжырымдамалық үлгілі міндеттерін келесі ұғымдар арқылы зерттеуді жүзеге асыру: ғылыми-зерттеу және білім беру мекемелері, коммуникативті жүйе, мәдени үлгі.
2. Музейлік экспонациялау ісінде коммуникациялық тәсілдер мен жаңа үрдістер негізінде музей мекемелері мен музейлік қызметтің жекелеген бағыттарын дамытудың тұжырымдамаларын құру үшін музейлік саясаттың басымдықтары мен тұғырнамаларын дайындау;
3. Музейлік мекеменің мақсаттарына, міндеттеріне, профиліне қарай ғылыми жұмыстың бағыттарын ұйымдастыру және жоспарлау;
Зерттеу кезінде ғылыми критерийлер мен тұғырнамаларды қолдану, түрлі конференцияларда ғылыми ізденістердің тұсаукесерін жасау, тарихи-мәдени мұраны сақтау, зерттеу және таныту тұрғысындағы пәнаралық зерттеу бағдарламаларын іске асыру;
4. Аймақтағы жаратылыстық-тарихи (табиғи), тарихи үдерістерді құжаттау мақсатында қор жинағына материалдар іріктеудің мәдени-білім беру қызметінің үлгілері мен әдістерін, жинақтаудың ғылыми тұжырымдамасының үлгілері мен әдістерін әзірлеу; музейтану, музей ісі және мәдениет саласындағы теориялық және эксперименталдық зерттеулер әдістемесін меңгеру; профильдеуші кадрларды дайындау кезінде музейтану және ескерткіштану зерттеулерінің теориялық негіздері мен әдістерін қолдану;
5. Музей қорларын есепке алу, сақтау, ғылыми өңдеу, консервациялау және қалпына келтіру бойынша музей қызметі туралы жүйелі түсінік беретін қор жұмысыың ғылыми тұжырымдамасын жасау;
6. Мәдени құндылықтардың түпнұсқалығы, атрибуциясы, сәйкестілігі, бірегейлігі жөнінде дәйекті сараптамалық қорытындылар (түсініктемелер) беру;
7. Келушілермен жұмыс істеуден қалыптасқан тәжірибені пайдалана отырып,ықтимал аудиторияның қызығушылықтары мен мұқтаждықтарын нақты анықтауға мүмкіндік беретін музейлердің маркетингтік үлгілерін құру және оларды қанағаттандыру жолдарын негіздеу;
8. Макро және мирросегментация стратегиясы негізінде музейлік менеджмент тұжырымдамасын әзірлеу. Музейлік және мәдени мекемелердің болашағы бар даму жоспарларын, фандрейзинг жүйесін дайындау, қаржы ресурстарын бағалау және PR технологияларды қолдану;
9. Музейлік бұйымдарды, тарихи-мәдени ескерткіштерді сандандыру және оларды виртуалды алаңқайларда презентациялау тәсілдерініңтұжырымдамаларын ұтқыр қосымшаларда, 3D сервистердік үлгілердеәзірлеу: музейлік және мәдени мекемелерде сандық маркетингті қолдану;
10. Тарихи нақты кезеңдерде, оның ішінде қазіргі кезде мәдени және табиғи мұраны сақтау мен игеру ерекшеліктерін талдау; мәдени және табиғи мұраны сақтау мәселелері жөніндегі жобалардың тұсаукесерін жасау;
11. Музейтанудың арнаулы пәндері бойынша студенттік-орталықтандырылған тәсілдеме негізінде және сандық технологияны пайдалана отырып дәрістер өткізу; оқытушылық қызметтің оқыту курстарын, пәндерін (үлгілерін) әзірлеу, сандық және интерактивтік үлгілерді пайдалана отырып, жоғары білім беру және қосымша бағдарламалар бойынша оқыту дәрістерінің жекелеген түрлерін өткізу;
12. Өзара ынтымақтастықты және бірлескен қызметті ұйымдастыру, командада жұмыс істеу; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану саласында біліктілікті қалыптастыру және дамыту; шығармашылық міндеттерді шешу; өз қызметінің түрлі үлгілердегі нәтижелерін көрсету (хабарлама, эссе, тұсаукесер, реферат және т.б.); мәдениет институттарының әлеуметтік-мәдени даму беталыстарын ұғындыру және қауымдастыққа өз зерттеулерінің нәтижелерін таныту; өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін музейлік мекемелер мен ескерткіштерді сақтау жөніндегі ұйымдардың нақты мұқтаждықтары саласына ықпалдастыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Музей ісі және ескерткіштерді қорғау
Мамандық шифры
8D02207
Факультеті
Тарих

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру, өз идеяларын құрылымдау. Ғылыми жұмысты жазудың негізгі әдіснамалық тәсілдері қаралатын болады; идеяларды жазбаша түрде дәлелдеу; академиялық жұмыстарды құрылымдау тәсілдерін пайдалану; сілтемелерді, библиографияны, оның ішінде шет тілінде ресімдеу; ғылыми мақалаларды Q1-Q4 көрсеткіштері бар журналдарда және импакт-факторы жоғары немесе JCR-дәйексөзді басылымдарда жариялау құралдары көрсетілетін болады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сандық технологияларды қолдану негізінде тарихи және басқа да байланысты ғылымдардың әдіснамасын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Зерттеуде жалпы ғылыми әдістерді, әдіснамаларды, гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдарды қолданудың ғылыми құралдары қаралатын болады. Пән гуманитарлық ғылымдарды зерттеу барысында алынған білім сомасына негізделеді, тарих, этнология және басқа да байланысты ғылымдардың барлық салаларында ғылыми зерттеулер жүргізудің тиімді құралы ретінде білім беру бағдарламасының барлық пәндеріне қатысты әдіснамалық және әдістемелік функцияларды жүзеге асырады.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Ежелгі ескерткіштерді зерттеудегі жаратылыстану ғылымдарының әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – ежелгі ескерткіштерді зерттеуде жаратылыстану ғылымдарының әдістерін қолдану және танымын қалыптастыру. Пәнді игергеннен кейін келесідей танымға ие болады: - - музеология бағытына тікелей қатысы бар жаратылыстану ғылымдарының базалық ақпараттарын қолдана білу; - - музеология ғылымында қолданылатын сараптамалық сараптау әдістерінің мүмкіндіктері мен артықшылықтарының мазмұнын игеру; - - жаратылыстану ғылымдары сараптамасының әртүрлі бағыттарына сәйкес үлгілерді алудың талаптарымен таныс болу; - - нақты үлгілерді зерттеуде жаратылыстану әдістерін иллюстрациялы түрде көрсете білу. Пән музей ісі және ескерткіштерді қорғау саласындағы мамандарды базалық бағытта даярлауда маңызды болып табылады. Пән музеология қатысы бар жаратылыстану ғылымдарының әдістерінің ақпараттарын игеруге негізделген; музейтану мен ескерткіштерді қорғаудың барлық бағыттары бойынша ғылыми зерттеулерді жүзеге асырудың тиімді құралдарын қолданады.

Материалдық емес мәдениет ескерткіштерін сақтау және музеефиакциялау мәселелелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты докторанттардың материалдық емес мәдениет мұралары нысандарын сақтау және қолдану, оларды музейлендіру ерекшеліктерін, әдістерін, талаптарын оқыту. ЮНЕСКО қызметінің материалдық емес мәдениет мұраларын қорғау саласындағы жұмыстарымен, дәстүрлі мәдениетті сақтау механизмдерінің ерекшеліктерімен, материалдық емес мұраларын музейлендірудің ғылыми негіздерімен, классификациялаудың талаптарымен, сондай-ақ насихаттаудың әдістерімен танысады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Гуманитарлық білімдердің теориялық мәселелері: пәнаралық зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты музеология және ескерткіштану саласының пәнаралық байланысы, сондай-ақ оның алдында тұрған теориялық мәселелері хақында танымын қалыптастыру. Пәнді игергеннен кейін келесідей танымға ие болады: - пәнаралық ғылыми білім саласында музеологияның ерекшеліктерін ендіреді; - гуманитарлық таным саласындағы музеология ерекшеліктерін интерпретациялайды; - пәнаралық ғылыми зерттеулер барысында туындаған теориялық мәселелерді сараптайды; - гуманитарлық білім саласындағы теориялық мәселелерді жүйелейді; қазіргі заманғы музеологияның негізгі мәселелерін шешуде пәнаралық зерттеулердің маңызын сипаттайды.

Мәдени кешендер мен табиғи мұраларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты тарихи-мәдени және табиғат мұралары нысандары менеджментін игеру танымын қалыптастыру. Пәнді игергеннен кейін келесідей танымға ие болады: - әртүрлі мәдениет мекемелерін басқару қабілетіне ие болады; - тарихи-мәдени және табиғат мұраларын нысандарын классификациялайды; - мәдениет және табиғат мұралары нысандары жарнамасын және PR-кампаниясын ұйымдастыра алады; - музей және ескерткіштану саласы мекемелерінің барлық бағыттағы жұмыстарын ұйымдастыра алады; мәдениет мекемелері қызметінің тиімділігін сараптай алады. Пәнді оқыту барысында тарихи-мәдени және табиғат мұралары ескерткіштері менеджменті әдістері қарастырылады, оларды басқару құрылымдарының ерекшеліктері, олардың жжұмысының тиімділігін арттыру әдістері қамтылады. Докторанттар мәдениет мекемелерінің маркетингі мен оларды қоғамға ендіруді насихаттау тәжірибесін игереді.

Мәдениет тарихы мен теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты докторанттардың мәдениеттану ғылымындағы ерекшеліктерге, оның тарихы және теориялық аспектілеріне қатысты көзқарастарын қалыптастыру, Пәнді игергеннен кейін келесідей танымға ие болады: - рухани мәдениеттің қоғамда кірігу үдерісін зерттейді, қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік топтар мен мәдениет институттары әлеуметтік-мәдени даму тенденциясын талдайды; - әлемдік және отандық мәдениеттің даму ерекшеліктері мен негізгі кезеңдерін сараптау; - әртүрлі мәдениеттер құндылығы жүйесіне, мәдени мұраның қалыптасу үдерісіне, әдет-ғұрыптар, әдеттік құқықтар жүйесіне талдау жасайды; - мәдениеттің аксиологиялық моделін салыстырмалы сараптайды, құндылықтар динамикасы мен иерархиясына талдау жасайды; белгілі бір әлемдік мәдениет мәселесіне байланысты қалыптасқан мәдениеттанулық білім барысында зерттеудің жоспарлы тізбегін жасайды, жалпыхалықтық және дүниетанымдық мәселелерді тани алады. Курс білім алушылардың әлемдік мәдениетті тануның жаңа көзқарастарын қалыптастыра отырып, жаңа білім деңгейінің қалыптасуына негіз болады. Пән білім алушы мамандарды алған жаңа білімдері негізінде материалдық және рухани мәдениеттің әртүрлі саласын зерттеудегі инновациялық қызметіне жан-жақты дайындау. Сондай-ақ алған білімдері мен тәжірибесін кәсіби салада ғана емес, тарих, тіл, психология, құқық, мәдениеттану және басқа пәнаралық салаларда қолданады.

Музей ісі тарихының деректануы мен тарихнамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты тарихи музеологиядағы тарихнама және деректану саласында берік білімді қалыптастыру, музеологиялық білімдер жүйесіндегі тарихи деректерді, ондағы ақпараттардың тарихын, теориясын, әдістерін, сондай-ақ музей ісі тарихын танудағы тарихнамалық әдістер мен талаптарды игереді. Пәнді игергеннен кейін келесідей танымға ие болады: - пәннің нысандық және салалық негізін сараптайды; - музеологияның қалыптасу тарихын талдайды, музеология саласындағы ғылыми зерттеулер тарихын талдайды; - музейлік деректерді зерттеудің негізгі әдіснамалық салаларын қолданады; - тарихи ақпараттың дерегін талдайды (уақыты, жасалу кезіндегә жағдайы, деректі жасаудағы мақсаты, авторлығы), ғылыми жарияланымдар авторларының әртүрлі көзқарастарын талдайды; деректер мен әдебиеттерді іздеу және сараптауда алынған білімдерін қолданады. Бұл пән тарихи музеологияда тарихи білімдер қоры мен оларды қолдану үдерісін зерттеуді оқытады, тарихи білімдердің негізгі қалыптасу кезеңдерін, маңызды әдіснамалық тұжарамдамаларды жүйелеп, сараптауды, тарихи музеологияның негізгі бағыттары мен мектептерін, ірі өкілдері мен олардың еңбекттерін оқытады. Тарихнамамен таныс болу білім алушылардың қазіргі кезеңдегі музеологиядағы тарихи білімдерінің жинақталуына, музей және музей коллекцияларын зерттеу және насихаттау тәжірибесі мен дамуының негізгі тенденцияларын білуіне негіз болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген