Докторантура
Шетел тілі: екі шетел тілі

Шетел тілі: екі шетел тілі

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Ғылыми-зерттеу нәтижелерінің түпнұсқалығын, жаңалығын және дұрыстығын қамтамасыз ететін шет тілдерін оқытудың заманауи парадигмасының әдіснамасын әзірлеу.
ON2 Ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге үлес қосып, шеттілді білім берудегі тәсілдерді сыни талдау негізінде нәтижелері ұлттық/халықаралық деңгейдегі басылымдарға ұсынылатын шет тілдерін оқытудың қолданбалы аспектілерін іске асыру.
ON3 Білім алушылардың шығармашылық, сыни ойлау және танымдық белсенділікті дамыту мақсатында цифрлық технологияларды және инновациялық, интерактивті, тұлғаға бағытталған оқыту әдістерін пайдалана отырып, шеттілді білім берудің қазіргі заманғы бағыттарын ескере отырып, теориялық және мамандандырылған пәндер бойынша дәріс және практикалық сабақтар өткізу.
ON4 Шет тілін оқыту бойынша әртүрлі бағалау құралдарын дамытатын оқу бағдарламаларын, авторлық курстарды, оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, практикалық сабақтарға арналған әдістемелік ұсыныстарды және өзіндік жұмысты әзірлеу.
ON5 Шет тілдерін оқытуды жақсарту мақсатындағы эксперимент нәтижелерін талдай отырып, шет тілдерін оқыту әдістері бойынша әдістемелік, дидактикалық және лингвистикалық эксперименттер жүргізу.
ON6 Бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіптік қызметін ұйымдастыру.
ON7 Шет тілінде білім берудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін білу барысында тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін мәселенің шешімдерін табу мақсатында мәдениетаралық қарым-қатынастың адекватты, бейадекватты, вербалды және бейвербалды компоненттерін, қарым-қатынас кедергілерін анықтау.
ON8 Ведомстволық білім беру мекемелерінің мониторингі негізінде жастар саясаты және білім беру және оқу-тәрбие процесін дамыту саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясат жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу.
ON9 Қоғамның әртүрлі салаларында практикалық қызметте шет тілдерін талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану.
ON10 Шет тілін оқыту мәселелері бойынша білім беру саласындағы, мемлекеттік және мемлекеттік емес институционалдық мекемелердегі қызметті дамытуда шет тілді білім беру негізінде әртүрлі пікірлерді ескере отырып, білім беру басқармасының жұмысын үйлестіру.
ОN11 Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, шет тілдерін оқытуға арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу арқылы халықтың әртүрлі топтары үшін көптілді лексикографиялық және оқу өнімдерін жасау.
ОN12 Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін әртүрлі жанрдағы ғылыми жарияланымдарда, докторлық диссертацияда, ғылыми жобаларда және т.б. мамандарға да, тиісті кәсіби дайындығы жоқ аудиторияға да таныстыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел тілі: екі шетел тілі
Мамандық шифры
8D01705
Факультеті
Филология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Контрастивтік лингвистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: контрастивтік лингвистика ерекшелігінің жүйесін ұсыну қабілетін қалыптастыру және оның шет тілінде білім беру саласында қажеттілігін арттыру. Пән келесі ұғымдар мен түсініктерді оқытуға бағытталған: контрастивтік лингвистиканың категориялы-әдіснамалық аппараттың пайда болуы, ерекшелігі, қателерді талдау, тілдік бірліктердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау, тіл аралық сәйкестіктің түрлері, конгруэнттік/ эквиваленттік, лакунарлық/ эквиваленттің жоқтығы, оқытудағы, ғылыми қарым қатынастағы контрастивтік лингвистиканың заңдылықтары.

Шеттілді білім берудің қазіргі парадигмасының әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тіліндегі білім беру әдістемесін жүйелі сипаттау, бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы шет тілді білім беру парадигмасының әдіснамасын, қазіргі жағдайда шет тілді білім берудің ұлттық жүйесінің жай-күйін, даму перспективаларын, шет тілді білім берудің отандық/ халықаралық-стандартты моделін, таным теориясының принциптерін, ерекшеліктерін, әдіснамалық принциптердің сипаттамаларын, ұғымдарды, категорияларды, шет тілді білім беруді қалыптастырудағы педагогикалық парадигмалардың түрлерін зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Контактология теориясы және шет тілдерін меңгеру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – Контоктология теориясының негізгі түсініктері мен терминдерін қалыптастыру. Пәнді меңгерген докторант келесідей құзырет қатарын иемденеді: игерілген білімді тақырыптың негізгі мәселесін талқылағанда қолдану: сөздердің кірігуінің(тіклелей/жанама, интернационализмдер, сөзжасаушы және семантикалық калькалау; пайда болу шарттары және қостілділік түрлері (табиғи, жасанды, координативтік, субординативтік, функционалдық) лингвистикалық механизмдері, себептері мен жолдары. – жеке мысалдар арқылы лексикалық кірмелердің фонетикалық, грамматикалық, сөзжасамдық және семантикалық адаптациясын көрсету; табиғи және жасанды қостілділіктің нақты жағдаяттарын талдау; – мәдениаралық құзыреттілікті басқа лингвамәдени қоғамдастықтың өкілімен екі жақты сәтті қарымқатынас жасауға қабілеттік пен дайындық ретінде қалыптастыру, – ана тілінде және шет тілінде сөйлеу мәнерін талдау; – лингвистикалық білімді өз бетінше толықтыру, тереңдету, шет тілі нормаларын меңгеруді жетілдіру; Қысқаша мазмұны: Бұл пән келесіні оқытуға бағытталған: тілдік контакт механизмдері, яғни белгілі қоғамдық-тарихи жағдайда бір немесе бірнеше тілдердің арақатынасын, экстралингвистикалық факторлар мен лингвистикалық үдерістерді қарастырады.

Мәдениаралық қарым-қатынас теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты мәдениаралық қарым-қатынас ғылыми қағидалары, міндеттері мен мәнісі туралы таным-түсініктерді, мультимәдени ортада қарым-қатынас үдерісін ұйымдастырумен байланысты негізгі мәселелер шешіміндегі қабілеттілігін дамыту, мәдениаралық қарым-қатынастың қазіргі жағдайдағы негізгі мәселелерімен таныстыру. Пәнді меңгерген докторант келесідей құзырет қатарын иемденеді: – қақтығысты жағдаятты меңгере алу қабілеттілігін көрсету, кәсіби қызмет барысында қақтығыс шешімінде конструктивті тактиканы қолдануы; – қақтығыстанудың қазіргі мәселелеріне бағдар жасай алу қабілеті; – персоналды, оның ішінде, мәдениаралық ортадағы ұжымды басқарудың қазіргі технологиясы негізінде тұлғааралық, топтық және ұйым-мекемелік қарым-қатынасты жобалау кезінде қақтығысты жағдаят шешімінің түрлі амалдарын игеруі; – мәдени менеджмент кеңістігінде орын алатын көсем (тұлға) қалыптасуының қазіргі моделі мен тәжірибесіне талдау жасау; - іскери қарым қатынас саласындағы қазіргі үйлесімділік ережелері мен классикалық іскери әдеп арасындағы айырмашылықтарды салыстырып, салғастыра алу қабілеті. Қысқаша мазмұны: Пәнді оқыту негізінде қарастырылатын тақырыптар: мәдениаралық қарым-қатынас пән ретінде, мәдениаралық қарым-қатынастың әдіснамалық принциптері, халықаралық бизнестегі ұлттық мәдениеттің концепциясы, мәні және рөлі, мәдениаралық қарым-қатынас және оларға әсер ететін факторлар, мәдениаралық қарым-қатынастың этикалық аспектілері, этноцентризм, ксенофобия, стереотиптер мен асығыс пайымдар, мәдени шок пен типтік байланыс қателіктері.

Салғастырмалы лингвистикалық типология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – тілдердің типологиялық белгілері, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердегі әмбебап және бірегей ерекшеліктері жайлы білімді жүйелендіру. Нақты тілдік тип қатарына жататын сәйкестілігі ретінде ерекше тілдің типологиялық сипаттамаларын, сонымен қатар өзге типтегі типологиялық белгілерінің тілге қатысты көзқарастарды қарастыру және көрсету. Пәнді меңгерген докторант келесідей құзырет қатарын иемденеді: - салғастырмалы лингвистикалық типологияның тарихи қалыптасуы мен бағыттарын меңгере алуы; - тілдің ішкі және сыртқы саясатын тану үшін мағынасы ерекше шешім болып табылатын пәннің келелі мәселелерін игеруі; - қазақ, орыс, ағылшын және өзге тілдерге типологиялық талдау жасай алуы; - түрлі тіл деңгейлері бойынша қазақ және орыс, қазақ және ағылшын, француз, неміс тілдерінің негізгі салғастырмалы типологиясын құрастыра алуы; - әр түрлі типтегі тілдердің құрылымын салғастыра алу және салғастырылатын тілдердің жалпы және арнаулы белгілерін нақтылай алуы. Қысқаша мазмұны. Пәнді оқыту негізінде қарастырылатын тақырыптар: kингвистикалық типология – тіл білімінің ерекше саласы, «лингвистикалық типология» терминінің мазмұны, әлемдегі тілдерінің көптілігі, лингвистикалық компаративизм, типология нысаны және оның тіл білімінде алатын орны, типология әдістері, тілдік тип ұғымы, тіл-эталон мәселелері, типологияның ішкі тармақталуы, классикалық (дәстүрлі) және құрылымдық типология.

Тілді меңгеру теориясы және практикасы: бірінші және екінші шет тілдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: оқытылатын тілдерді меңгеру теориясы мен тәжірибесі негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілдерін меңгерудің әдіснамалық негіздерін зерттеуге, оларды оқыту қағидаларын жүйе ретінде, фонетикалық-фонологиялық, морфемалық, синтаксистік деңгейлердің бірліктерін дифференциациялау, оларды оқыту технологиясын, ауызша/ жазбаша мәтіндерді сәйкестендіру әдістерін, шет тілдерін оқыту практикасында және инклюзивті білім беруде олардың жұмыс істеу заңдылықтарын саралау.

Шет тілдерін меңгерудегі әлеуметтік-мәдени теориялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: тілдік және әлеуметтік құрылымдардың байланысының теориялық және әдіснамалық негіздемесі, сонымен қатар тіл-адам, тіл-тұлға, тіл-қоғам, тіл-этнос, тіл-мемлекет сияқты қатынастар туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант келесі қабілеттерге ие болады: - қазіргі тілде орын алған өзгерістер туралы терең жүйелі білімді талқылау (интерпретатция); - әлеуметтік лингвистика дамуы барысындағы мәселелер, бағыттар мен үрдістерді сыни зерттеу; - әлеуметтік лингвистика пәні туралы біліктілікті, оның ұғымдық категориялар аппаратын қолдана отырып, әлеуметтік зерттеулерді жүзеге асыру; - магистрлік диссертациялардағы зерттеу тақырыптары бойынша өзіндік бақылаулар нәтижелерін сипаттау тәжірибесінде қолдану мақсатында қоғамда орын алған экстралингвистикалық үдерістермен байланысты әлеуметтік ғылым жағдайын бағлаудағы әдіснамалық негіздер қатарын құру; - казіргі тілдік жағдаят, тілдік саясаттағы өзгерістерге сыни тұрғыдан сараптау және талдау; - магистранттардың белгілі бір тілдік құбылыстарды ғылыми негіздеу және олардың арасында тарихи байланыстар орнату іскерлігін қалыптастыру.

Шет тілдерін оқыту практикасындағы шетел лингвистикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел лингвистикасының шет тілдерін оқыту проблемаларын зерделеу тарихы туралы білімді жүйелеу. Пән гипотезаларды, тенденцияларды, даму кезеңдерін, жаңа тұжырымдамаларды, шетелдік Лингвистикада шет тілдерін оқыту әдістемелерін, сөйлеу актілері теориясы бойынша шетелдік ғалымдардың негізгі ережелерін, Әлеуметтік лингвистика, лексикостатистика, қолданбалы лингвистика, инклюзивті білім беру параметрлерін, шет тілдерін оқыту әдістемесін салыстырмалы зерделеуді зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген