Докторантура
Шетел филологиясы (батыс тілдері)

Шетел филологиясы (батыс тілдері)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Әдебиеттің теориялық негізін талқылап, әртүрлі әдеби жанрларды сынау, кәсіби материалдарды талдауға және синтездеу дағдыларын жетілдіруге арналған заманауи ақпараттық іздеу жүйелеріне ие болу;
ON2 ғылыми зерттеулердің нәтижелерін , қазіргі заманғы теорияларды, проблемалар мен тәсілдерді, шет тілін оқытудағы жаңа үрдістерді эмпирикалық деңгейде талдау;
ON3 осы білімді тереңірек пайдалану мақсатында, шетел филологиясының негізгі қағидаттары мен парадигмаларын, ғылыми теорияларды жүйелеу және шетел әдебиетінің жаңа бағыттарының тұжырымдамаларын, бастапқы теориялық ұстанымдарды ескере отырып қолдану;
ON4 әлеуметтік лингвистиканың ғылыми-зерттеу үдерісін жүргізу және халықаралық дерекқорларда, рейтингтік журналдарда ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарды талқылау үшін ғылыми нәтижелерді ұсыну;
ON5 аударма филологиясы саласындағы оқу үрдісінің құрылымы мен мазмұнын модельдеу және терең теориялық білімдерді және практикалық ақпаратты талдау қабілетін көрсете алу;
ON6 зерттеу үрдісінде заманауи зерттеу әдістерін сипаттау және талдау үшін шетел филологиясының мәселелеріне пәнаралық білімді негіздеу;
ON7 зерттеуде тұжырымдамалық категориялық аппаратты дәлелдеу, тарихтану және шетел филологиясының ғылым ретінде мәнін ұғынып, шетелдік филологияның негізгі ғылыми мектептерін және бағыттарын салыстыру;
ON8 шет тілінің аспектологиясын , тіл ерекшелігін әлеуметтік құбылыс ретінде бағалау, тілдік ықпал ету және лингвистикалық прагматика саласындағы жетекші ғылыми салалардың ғылыми мәселелерін қарастыру;
ON9 корпус лингвистикасын зерттеу үшін теориялық аударма дағдыларын қолданып, филология ғылымының дамуының негізгі ерекшеліктері мен үлгілерін теориялық тұрғыдан қалыптастыру;
ON10 лингвистиканың әдіснамасын тілдің ажырамас білімі ретінде білікті талдау, бағалау және ақтау дағдыларын игеру, филологияның негізгі әдістерін және жалпы ғылыми парадигмаларын меңгеру;
ON11 аудиторлық көздерден алынған, ағылшын тілінде әртүрлі ақпаратты өңдеуге арналған дағдыларды қалыптастыру және шетел филологиясы саласындағы ғылыми әдебиеттерді қайта қарау дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз ету;
ON12 дерексіз ойлауға, синтездеуге және талдау жасауға, алынған методологиялық ақпаратты түсіндіруге және теориялық білімді жүйелендіріруге қабылетті болу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел филологиясы (батыс тілдері)
Мамандық шифры
8D02306
Факультеті
Филология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Лингводидактиканың өзекті тенденциялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – лингводидактиканың әдіснамалық мәнін, өзекті тенденцияларын танудың ережелері ретінде дәлелдеу. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттіліктерді меңгеретін болады: 1. Лингводицияның заманауи теорияларымен филология дамуының негізгі ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын талдау; 2. лингводидактиканың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу арқылы шетелдік филологияның негізгі қағидалары мен парадигмаларын практикада қолдану; 3. мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасау; 4. қайталама лингвистикалық тұлғаның негізгі ерекшеліктерін іске асыру; 5. этнолингвистикалық мәдени құндылықтарға қосылуға мүмкіндік беретін дағдылар мен қабілеттерді дамыту; 6. коммуникативті құзыреттілікті жүзеге асырады «Лингводидактиканың өзекті тенденциялары» пәні докторанттарға оқыту теориясының әдістемелік аспектісі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Шет тіліндегі лингвистикадағы қазіргі заманғы үрдістер. Жоғары білім берудегі кәсіби лингводидактика. Қазіргі заманғы лингводидактикадағы үрдістер. Шетел тілдерін оқытудағы прагмалингводидактика. Лингводидактика шетел тілдерін оқытудың әдістемелік негізі ретінде.

Шеттілдік филологиялық зерттеудің ғылыми парадигмасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологияның негізгі парадигмалары мен ғылым мәселелерін дәлелді әрі кеңейтілген анализ жасау қабілеттерін қалыптастыру Аталған модулді сәтті аяқтағаннан соң докторанттар тіл мен ойлаудың, тіл мен қоғамның, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігінің іргелі заңдылықтарын жүйелеу; филологияның негізгі әдістері мен жалпы ғылыми парадигмаларды талдау, шетел филологиясының нақты және теориялық білімдерін, ғылыми идеяларын, концепциялары мен теориялық құрылымын сын көзбен зерделеу; ғылымның әдістемесі және филологияның негізгі парадигмалары бағытында әр түрлі мәселелер бойынша дәлелді және кең түрде талдау; шетел филологиялық ғылым, лингвистикалық парадигмалар дамуының теориялық негіздерінің заманауи жағдайын жүйелеу және түсіндіру; зерттеудің таңдалған тақырыбы бойынша филологиялық зерттеудің тиімді әдістерін қолдану; заманауи әдістерді және көркем, ғылыми, публицистикалық, сыни және т.б. мәтіндерді талдау әдіснамасын қолдана отырып кешенді іздеуді жүзеге асыруға құзіретті болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аударматанудағы инновациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - аударма ісінде жаңашылдықтың заманауи теориялық және әдіснамалық аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: инновациялық технологияларды қолдана отырып, аударма техникасы туралы білімдерін көрсетуге; заманауи технологияларды қолдану арқылы инновациялық процесті модельдеу әдістеріне талдау жасауға; лингвистикалық зерттеулерде қолданылатын негізгі компьютерлік бағдарламаларды әр түрлі мақсаттарда қолдануға (лингвистикалық терминдердің анықтамаларын салыстырмалы талдау, терминологиялық корпус құру), зерттеу бағдарламаларын (SPSS, CLAN, PRAAT, SOLO) автоматты түрде ағылшынша-орысша және орысша-ағылшынша (PROMT, Translation Memory, ABBYY Lingvo), орысша-қазақша және қазақша-орысша аударуға (SOZDIK); машиналық аударманы қолдана отырып ғылыми зерттеулерді редакциялауға; ғылыми зерттеулерде нәтежиелі әрі инновациялық технологияларды, дәлелді пайымдар мен тұжырымдарды қолдануға құзіретті болады.Зерттелетін болады: инновациялық технология әдістері, лингвистикалық терминдердің анықтамаларына салыстырмалы талдау, терминологиялық корпус құру, зерттеу бағдарламалары (SPSS, CLAN, PRAAT, SOLO), ағылшын-орыс және орыс-ағылшын (PROMT, Translation Memory, ABBYY Lingvo), орыс-қазақ және қазақ-орыс автоматтандырылған аударма бағдарламалары (SOZDIK)

Әдебиеттанудағы компаративизм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – заманауи әдебиеттанудың теориялық және әдіснамалық бағыттарына талдау жасауға бейімдеу, компаративистика өкілдерінің негізгі еңбектері, ұғымдар мен терминдерді зерттеу, сондай-ақ осы ғылыми бағыттың даулы мәселелерін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар көркем шығарманың тарихи-әдеби контекстке байланысты өзіндік ерекшелігін, әдебиеттанудың негізгі ұғымдары мен терминдерін, эстетикалық табиғаты әртүрлі мәтіндердің интерпретациясы мен талдауының әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып көрсетуге; жинақталған материалдардың спецификасы мен өзіндік зерттеу мақсаттарын ескере отырып, саналы түрде зерттеу ұғымдары мен әдістерін синтездеуге; нақты ауызша көркем мәтінді талдауда салыстырмалы тарихи әдіснаманың принциптерін қолдануға; салыстырмалы тарихи зерттеулердің ұғымдық әрі терминологиялық аппаратын және де нақты ғылыми зерттеу тапсырмасын шешудегі шыққан нәтежиесін қолдануға; жергілікті зерттеулер аясында негізделген тұжырымдар мен пайымдауларды қалыптастыруға құзіретті болады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер ескеріледі: Қазіргі әдебиеттану әдістемесі; поэтика әдеби шығармалардағы өрнек құралдары жүйесінің ғылымы ретінде; әдебиеттанудағы салыстырмалы-тарихи әдіс; психо-поэтика, мифопоэтика; әдеби қызметтің түрлері; әдеби шығарманы түсіндіру. Зерттелетін болады: қазіргі әдебиеттану әдістемесі; поэтика әдеби шығармалардағы өрнек құралдары жүйесінің ғылымы ретінде; әдебиеттанудағы салыстырмалы-тарихи әдіс; психо-поэтика, мифопоэтика; әдеби қызметтің түрлері; әдеби шығарманы түсіндіру.

Қазіргі линвгистикадағы макроәлеуметтік лингвистикалық зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әлеуметтік лингвистиканы тілдік құбылыстардың шарттары мен тілдік бірлікті әлеуметтік факторлармен зерттейтін тіл білімінің бөлімі ретінде білім қалыптастыру Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттіліктерді меңгертін болады: 1. әлеуметтік лингвистиканың негізгі категориялары мен базалық әлеуметтік лингвистикалық түсініктерін жүйелеу; 2. әлеуметтік лингвистиканың мазмұны мен негізгі қағидаттарын, бағыттары және оның тарихындағы есімнамаларды интерпретациялау; 3. әлеуметтік лингвистиканың негізгі әдістерін талдау; 4. микроәлеуметтік лингвистика және лингвопрагматиканың нақты мәселелерін туындау табиғатын түсіндіру; 5. микроәлеуметтік лингвистика және лингвопрагматиканың нақты мәселелерін талдау үшін әдіснама таңдуды негіздеу; 6. әлеуметтік және лингвисткалық деректер негізінде алынған теориялық білімді практикада қолдана білу. «Макроәлеуметтік лингвистика және лингвопрагматика» пәні докторанттарда тілдік құбылыстардың және тілдік бірліктерді әлеуметтік факторлармен, сонымен қатар лингвистика, әлеуметтану, әлеуметтік психология, этнографияның және т.б. тоғысында тұрған макроәлеуметтік лингвистика және лингвопрагматиканың шарттастығын зерттейтін тіл білімінің бөлімі ретінде әлеуметтік лингвистика туралы түсініктер қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында келесі аспектілер қарастырылады: Макроәлеуметтік лингвистика. Лингвопрагматика. Әлеуметтік лингвистика тіл білімінің бөлімі ретінде. Әлеуметтік лингвистиканың тарихы мен негізгі концепциялары. Әлеуметтік лингвистикадағы зерттеу әдістері.

Қолданбалы лингвистика және лексикографиялық жұмыстардың автоматизациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - автоматтандырылған лексикографиялық жүйелерді ғылыми-зерттеу жұмысында қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттың мәтіндегі анық және жасырын ақпаратты алуға бағытталған когнитивті-дискурсивті дағдыларды көрсетуге; лингводидактикада (шет тілін оқыту әдістемесін әзірлеу туралы ғылым), терминологияда (ғылыми-техникалық терминдерді жүйелеу және стандарттау туралы ғылым), аударма ісінде (аударма теориясы) және компьютерлік лингвистикада қолданылатын зерттеу әдістеріне талдау жасауға; табиғи тілдерді өңдеу жүйелері үшін компьютерлік сөздіктер құрастырудың теориялық және практикалық аспектілерін талдауға; дәстүрлі сөздіктердің машиналық нұсқасы болып табылатын сөздіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауға; әр түрлі лексикографиялық жүйелерді жүргізу үшін компьютерлік құралдарды және табиғи тілді өңдеу саласында мамандандырылған технологияларды қолдануға қабілеті артады. Зерттелетін болады: лингводидактикада, терминологияда, компьютерлік лингвистикада қолданылатын зерттеу әдістерінің жіктелуі, сөздік түрлері, лексикографиялық жүйелерді жасауға арналған компьютерлік бағдарламалар.

Мета сөздік және лингвистикалық терминология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттарда терминологияның тіл білімінің негізгі компоненті ретіндегі маіызды мәселелерін түсінуді, термин мағынасының тұжырымдамалық моделін құрастырудың негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттіліктерді меңгертін болады: 1. гендерлік лингвистика, әлеуметтік лингвистика, мәдениеттану, негізгі концептуалды аппаратын, негізгі үдгілерін, дискурсивті сипаттамасын, сонымен қатар сөз қолданымның ерекшеліктерін, тіл иелерінің сөйлеу әрекетінің функционалды-стилистикалық ерекшеліктерін жүйелеу; 2. тілдік құралдарды орынды қолданумен байланысты лингвистикалық және мәдениеттану білімдері, дағдылар мен іскерліктер көлемін арттыру, қарым-қатынастың міндеттеріне сәйкес сөйлеу құралдарын саналы түрде қолдану, өз әрекеттеріңді жоспарлау және реттеу үшін тілдік варианттылықты ескере отырып, тілдің әртүрлі даму кезеңдерінің мәтіндерін лингвистикалық талдау жүргізу; 3. тіл біліміндегі ғылыми парадигмалардың типтерін жалпылау және топтастыру; 4. әртүрлі лингвистикалық мектептер мен бағыттарды ажырату, осы мектептердің өкілдері мен негізгі постулаттарын білу; 5. философия мен тіл білімінің өзарабайланысын түсіну; жалпы ғылымның және лингвистиканың эпистемологиялық проблемаларын түсіну; 6. жалпы ғылыми және лингвистикалық зерттеу әдістерін және теориялық және қолданбалы лингвистиканың терминдерінің метатілдік мазмұны туралы білімдер қолдану. «Мета сөздік және лингвистикалық терминология» пәні докторанттарда лингвистиканың метатілінің негізгі компоненті ретінде терминология мәселелерін түсінуді қалыптастыруға, термин мағынасының концептуалды үлгісін құрастыру негіздеріне бағытталған. Пәнді меңңгеру барысында келесі аспектілер қарастырылады: Терминденудің когнитивті механизмі. Термин туындау және терминофиксация. Метатілдің лингвистикалық мәртебесі. Термин және терминэлементтің линвгистикалық мәртебесі. Терминологиялық жүйенің айқындау элементтері. Линвгистиканың терминологиялық аппараты. Кәсіби қарым-қатынас. Коммуникативті белсенділік. Терминнің ақпараттық сыйымдылығы. Терминнің қарым-қатынас үдерісіндегі делдал ретіндегі рөлі. Лингвистикалық терминдердің құрылысы мен семантикасы. Сөздікте лингвистикалық терминдерді теріп алу қағидалары.

Тілдік ықпал және лингвопрагматика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тілдік әсер ету мен лингвопрагматика пәндері аясында лингвистикалық мәселелерді шешу және контекстік анализ жасау арқылы түрлі мәдениетаралық пәндермен жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттіліктерді меңгертін болады: 1. Алынған теориялық білімдерді тілдік, вербалды емес, мәдениетаралық және тұлғааралық қарым-қатынастың қолданбалы салаларында әрекеттің жаңа талаптарын ескере отырып, алынған білімдер, дағдылар және құзыреттіліктері шығармашылық түрде қолдана отырып, категорияларға бөлу; 2. жарнамалық мәтін немесе журнал және газет мәтіндеріне имплициттілік теориясы, сөйлеу актілері теориясы, пресуппозиция теориясы, сыпайылық теориясы аясында прагмалингвистикалық талдау жүргізу; 3. бұқаралық қарым-қатынас мәтіндерінің қыр-сыры мен тілдік ерекшеліктерін анықтау және заманауи БАҚ мәтіндерін дұрыс қабыдау және өндіруді көрсету; 4. БАҚ мәтіндерін лингвистикалық талдау дағдыларын, бұқаралық қарым-қатынас мәтіндерімен жұмыс істеу дағдыларын, әсіресе бірегей газет мәтіндерін, телевизиялық сұхбаттарын жасау және өңдеу дағдыларын көрсету; 5. негізгі прагмалингвистикалық концепцияларды, олардың авторларын, прагмалингвистиканың негізгі терминологиясын, БАҚ пен жарнама тілінің стилистикалық және лингвистикалық ерекшеліктерін түсіндіру; 6. ойлау мәдениетін, БҚ және жарнама мәтіндерін талдауға қабілеттіліктерін меңгеру және білімді ұсынатын негізгі ақпараттық-іздеу жүйелерімен, әртүрлі электронды ресурстармен, шетел баспасымен пән аясында лингвистикалық міндеттерді шешу және контекстуалды талдау жасау үшін жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Пән мақсаты. «Тілдік ықпал және лингвопрагматика: БАҚ тілі» пәні докторанттарда бұқаралық ақпарат құралдарының ерекшеліктері туралы теориялық түсініктер жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің оқытылуы кезінде келесідей аспектілер қарастырылады: Бұқаралық қарым-қатынас мәтіндерінің қыр-сыры мен тілдік ерекшеліктері. Заманауи БАҚ мәтіндері. БАҚ мәтіндерінің лингвистикалық талдауы. Бірегей газет мәтіндері. Масс-медиа жанрлары. Лингвопрагматика. Телевизиялық сұхбат. Газет мәтіндерін жасау және өңдеу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген