- Негізгі бет
- Докторантура
- Білім беру бағдарламалары
- Aударма ісі (шығыс тілдері)
Aударма ісі (шығыс тілдері)
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
Осы бағдарламаны аяқтаған докторант төмендегідей құзіреттерді танытуға қабілетті:
1.Зерттеу жүргізуге жеткілікті деңгейде қазіргі заманғы шығыс тілін, сонымен қатар қазақ, орыс және батыс тілдерін қолдану; шет тіліндегі, оның ішінде кәсіби бағыттағы ақпаратты алу және жеткізу кезінде тілдік құралдардың тапшылығын толықтыру;
2. Қазіргі аударма теориясының үрдістерін талдау, әртүрлі теорияларды, тұжырымдамалар мен тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау, теориялық және практикалық маңызы бар өзекті проблематиканы әзірлеу;
3. Аударма саласындағы біліміне сүйене отырып шығыс тіліне қатысты нақты аударма мәселелерін қарастыратын төл зерттеу арқылы аударматануға үлес қосу;
4. Байланыс процесін тиімді құруға, шығыс тілінен және шығыс тіліне екі жақты ауызша және жазбаша аударма тәсілдерін ұтымды қолдану; шет тіліндегі түрлі мәтіндерді аудару, аннотациялау және рефераттау;
5. Аударманың қазіргі заманғы лингвистикалық теориясының ережелерін жазбаша және ауызша аудармада, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарында сыни тұрғыдан қолдану;
6.Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, оның ішінде ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін, статистикалық талдау әдістерін, есептілікті жасау дағдыларын, деректерді ана және шет тілдерінде талдап түсіндіру;
7. Пән саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау, кәсіби қызмет саласында ғылыми болжамдарды ұсыну және оларды қорғауға қабілетті болу;
8.Жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеу және оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін жетілдіру; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және оларды нақты білім беру міндеттерін шешуде қолдану;
9.Оқытылатын тіл елінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін анықтау, кәсіби бағдарлы қарым-қатынас жағдайын ескере отырып, осы ерекшелікке сәйкес өзінің сөйлеу тактикасы мен тілдік мінез-құлқын қалыптастыру, лингвомәдени фактілерді дұрыс негіздеу және түсіндіру; стереотиптердің ықпалынан арылу және қарым-қатынастың жалпы және кәсіби ;
10. Қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу, ұлттық және шет тілдерінде жобалар мен бағдарламалар жасау;
11.Әр түрлі білім беру мекемелерінде және білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу процесін ұйымдастыруда жаңа интерактивті және сандық технологияларды қолдану;
12. Таңдалған зерттеу бағыты мен жағдайдың талаптарына сәйкес келетін нақты және қол жеткізуге болатын мақсаттарды, міндеттерді белгілеу;
Бағдарлама паспорты
пәндер
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген