Докторантура
Лингвистика

Лингвистика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Ғылыми нәтижелерді жаңа технологияларды қолдана отырып, лингвистиканың түрлі салаларының заманауи әдістерін (мәдениаралық қарым-қатынас, антропологиялық лингвистика, когнитивтік лингвистика, корпус лингвистика, есептеу лингвистикасы, дискурстық лингвистика, гендерлік лингвистика және т.б.) базалық зерттеуін жүргізу.
ON2 Жаңа лингвистикалық парадигмаларды әзірлеп, оны генетикалық және типологиялық жақын және әртүрлі тілдердегі лингвистикалық бірліктерді талдауда қолдануға, қазіргі заманғы лингвистика мәселелеріне тәуелсіз зерттеу жүргізіп, нәтижелердің түпнұсқалығын, жаңалығын және сенімділігін қамтамасыз ету
ON3 Оқу бағдарламаларын, авторлық курстарды, оқулықтарды, оқу құралдарын, практикалық жаттығуларға арналған әдістемелік ұсыныстарды және әр түрлі бағалау құралдарын жасайтын студенттердің өзіндік жұмысын дамыту.
ON4 Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, сыни ойлау және танымдық белсенділікті дамыту мақсатында цифрлық технологиялар мен инновациялық оқыту әдістерін қолданумен лингвистиканың қазіргі заманғы бағыттарын ескере отырып теориялық және арнайы пәндер бойынша лекциялар мен практикалық сабақтарды өткізу.
ON5 Тілдерді байланыстыру проблемаларын бағалау, мәдениетаралық қарым-қатынастың нәтижелерін болжау, ғылыми қорытынды мен ұсынымдар түрінде кәсіби және әлеуметтік салаларда тілдердің типологиясын болжау.
ON6 Лингвистикалық эксперименттер жүргізу, олардың нәтижелерін талдаутжәне түсіндіру, зерттеудің теориялық ұстанымдарын тұжырымдау және дұрыс тұжырымдау және қоғамның дамуына қатысты тиісті ұсыныстар беру.
ON7 Мемлекеттік және ведомстволық құжаттаманың лингвистикалық негіздерін әзірлеу, әртүрлі мәтіндерді талдау, халықтың әртүрлі сегменттері үшін лексикографиялық өнімдерді жасау және жасау, мобильді қосымшалардың лингвистикалық компонентін, цифрлық технологияларды қолданатын тілдік корпустарды дамыту.
ON8 Тілдік саясаттың тұжырымдамасын, стратегияның алгоритмдерін және әртүрлі әлеуметтік салаларға кіргізу тактикасын әзірлеу, әртүрлі өңірлердегі тілдік жағдайды бағалау, бағдарламалық құжаттарды талдау және аналитикалық есептер дайындау.
ON9 Аймақтық және ғаламдық контекстте лингвистикалық ландшафты талдау, жаһандану, интеграция және мәдениетаралық өзара іс-қимыл контекстінде лингвистикалық және этнолингвистикалық өнімдерді дамыту, ұлттық және халықаралық жобаларды дамыту және экономиканы дамыту мақсатында олардың нәтижелерін жүзеге асыру.
ON10 Лингвистикалық білімді жетілдіру, іскерлік қарым-қатынас, редакциялық, жарнамалық, ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, журналистикадағы әртүрлі типтер мен жанрларды редакциялау, оларды лингвистикалық білім мен қазіргі ғылымды дамыту мақсатында олардың нәтижелерін дұрыс талдау және түсіндіру.
ON11 Инклюзивтік оқытудың инклюзивті әдістері мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, инклюзивті білім беру үшін лингвистикалық бағдарламалық өнімдерді жасаңыз. Қоғамда және жеке сектордағы әртүрлі институционалдық және ведомстволық ұйымдарда әдіснамалық және лингвистикалық білімдерге негізделген инклюзивтік білім беру мәселелерін шешу үшін қоғамда дұрыс және сабырлы өзара әрекеттесуге дайын болу.
ON12 Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми баяндамалар, рефераттар, мақалалардың тезистері, филологиялық түсіндірмелер, докторлық диссертациялар, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар түрінде көрсету. кәсіби маман ретінде аудиторияда, сондай-ақ оқыту жүйесі емес аудиторияда жұмыс жасау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Лингвистика
Мамандық шифры
8D02303
Факультеті
Филология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Лингвистика саласында ғылыми-зерттеулерді жобалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі қоғамдық ғылымдардың жетістіктерінің аясында ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын сипаттау, өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, тұжырым жасау және әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы тіл білімінің пәнаралық және трансдисциплинарлық мүмкіндіктері контекстінде зерттелетін мәселені талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән тіл ғылымындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын зерттеуге бағытталған.

Лингвистикалық философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде тіл философиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән тіл философиясының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, тіл білімінің философиялық мәселелері мен тіл білімінің философиялық-методологиялық базасының ерекшеліктерін, аналитикалық философияның негізгі концепцияларын, герменевтиканы, структурализмді зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Дискурс теориясы: дискурсивтік талдаудың әдістері және контент-талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дискурсты сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру. Дискурс теориясының концептуалды алғышарттарын, әдіснамалық мәртебесін, принциптерін, категориялық-ұғымдық аппаратын, дискурс теориясының әдістерін, контент-талдауын және талдау бірліктерін, дискурсты жүзеге асырудың лексикалық және грамматикалық құралдарын, дискурстегі субъект тілінің эксплицит/имплициттік сипаттамаларын, дискурсты анықтау критерийлерін және дискурс типологиясын зерттеуге бағытталған.

Жалпы лингвистика: құрылым және семантика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: құрылымдық-жүйелік ұйымдастыру принциптерін, тілдің семантикасы мәселелерін сыни бағалау, талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: тіл білімінің онтологиясын, тілдің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, тіл Семантикасы, тілдік универсалдар, тілдің табиғаты мен функцияларын, тілдің белгілі табиғатын, тіл белгілерінің ассимметриясын, сыртқы және ішкі лингвистиканы, тілдің ұқсастығы мен жеке-жеке мәселелерін меңгеруге бағытталған.

Лингвистика тарихнамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тіл білімінің даму тарихындағы лингвистикалық тұлғалардың әдіснамалық түсінігін қалыптастыру. Пән: лингвистиканың тарихнамасы принциптерін әзірлеудің негізгі ережелерін, лингвистиканың қалыптасуының күрделі мәселелерін шешу үшін маңызды жеке тұлғалардың алғашқы көздерін зерттеуге бағытталған.

Лингвистикадағы антропоцентристік парадигманың ғылыми доминанттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: XX-XXI ғасыр лингвистикасындағы антропоөзекті парадигманың басым теорияларының жүйелі көрінісін қалыптастыру; тіл білімінің өзекті мәселелерін шешу үшін, диссертациялық зерттеудің оңтайлы ғылыми-әдістемелік негіздерін таңдау және пәнаралық жобаларды іске асыру үшін, оның көп парадигмалы мәнін сыни бағалау. Курс диссертациялық зерттеудің ғылыми-әдістемелік негізін, қазіргі көп парадигмалы жалпы тіл білімінің теориялары мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.

Психо- және нейролингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: психикалық процестерге қатысты ақпаратты беру мәселелерін шешу қабілетін қалыптастыру. Пән метатілді, психо-/ нейролингвистикалық талдау әдістерін, тілдік тұлғаның психикалық феномендерін, тілдік сананы, тілдік пікірлерді тудырудың/ қабылдаудың психикалық процестерін, сөйлеу іс-әрекетін, мидың тілге әрекетін ұйымдастыруды, психолингвистикалық зерттеу тұрғысынан тілді меңгеруге бағытталған.

Тіл, сана және ұлттық менталитет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сананың тілдегі көрінісінің нәтижелерін бағалау қабілетін қалыптастыру, адамдардың мінез-құлқына ділдің әсерін зертеу. Пән мететілді, тіл мен ойлауды нысан еткен теорияларды, тілдің/ділдің өзара әсерінің ерекшеліктерін, ділдің құрамдас бөлігі ретінде тілдік нұсқауды, тілді ұлттық сипаттың көрінісі ретінде, тілдік ділді ойлау тәсілі ретінде зерделеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген