Докторантура
Шетел филологиясы (шығыс тілдері)

Шетел филологиясы (шығыс тілдері)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Бағдарламаны меңгерген соң докторанттар қабілетті болады:
1.Шығыс филологиясы және аударма ісі саласындағы заманауи және дәстүрлі теориялық концепцияларға анализ жасау, бағалау және салыстыру.
2. Заманауи теориялар мен талдау әдістеріне негізделе отырып, академиялық тұтастықпен сипатталатын жеке дара дербес ғылыми зерттеу жүргізу.
3. Шығыс филологиясының, аударма және аударматану концепциялар әдіснамасының теориялық қағидаттарын қолдана отырып, когнитивтік-категориялық аппаратпен еркін жұмыс істеу.
4. Теориялық позицияларды таңдау барысында компаративистиканың ғылыми теориялары мен ең жаңа бағыттарының концепцияларына қатысты білімді қолдану мақсатында оларды жүйелеу және интерпретациялау.
5. Шығыстану филологиясы саласында сенімділігіне жауап беретін, соны ерекшеліктері мен жаңалығы бар нәтижелерге жеткізетін ғылыми-тұтастық зерттеу үдерісін ұйымдастыру.
6. Шығыс филологиясының мәселелері бойынша зерттеу жүргізу барысында заманауи зерттеу жолдарын талдау және оларды зерттеу үдерісіне сай бейімдеу үшін пәнаралық білімдерді интеграциялау.
7. Сыни пайым елегінен өткізілген білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары оқу орындарында әдеби және лингвистикалық пәндер бойынша сабақ өткізу және аудиториядан тыс жұмыс жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеп жасау.
8. Заманауи ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпараттарды өткізуде патенттік ізденіс және тәжірибе жүргізу, шығыс филологиясы саласындағы ғылыми жаңалықтардың, жобалар нәтижелеріің зияткерлік меншік құқықтарын қорғау.
9. Жоғары білім беру дамуының стратегиясы мен жаһандық тенденцияларын ескере отырып, шығыс филологиясы саласындағы жеке дара білім траекторияларын дербес түрде анықтау және жобалау,
10. Бірлесе зерттелетін шығыс қауымдастықтары ұлттық-мәдени бірегейлігінің трансляторы болу функциясы қамтылған бағдарламаларды модельдеу және жасау.
11.Шығыс филологиясы саласындағы қазіргі заманғы жетістіктерге, парадигмаларға, теорияларға сай өз теориялық және қолданбалы зерттеулеріне, ғылыми өніміне, концепцияларына сыни тұрғыда баға беру.

12.Қоғамда сыпайы және толерантты өзара әрекеттесуге, ғылым проблемаларын шешу үшін әлеуметтік қарым-қатынас және ынтымақтастық орнатуға дайын болу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел филологиясы (шығыс тілдері)
Мамандық шифры
8D02305
Факультеті
Шығыстану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты дискурс пен мәтінге қойылатын талаптарға сай гипотеза құрудан бастап аяқталғанға дейінгі ғылыми мәтін түзу қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми жазбаның композициясы мен аспектілеріне, ғылыми жазбаның академиялық форматтарына; дереккөздерді пайдалануға, диссертациядағы ақпаратты орналастыру тәртібіне, көрсеткіштер жасауға, автордың метатілдік біліктілігіне; академиялық жазбаның принциптері мен модельдеріне бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты әлемдік ғылымда қалыптасқан заманауи әдістер мен модельдер негізінде ғылыми мәтін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердегі транспәндік және пәнішілік бағыттарға; «ортаңғы орын» әдісіне; әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы ғылыми зерттеулер жүргізудегі басты қағидаттарға; компьютерлік технология мен программаларды материалдарды өңдеуде пайдалануға; контент-талдауға, когнитивті карта құруға және т.б. қолдануға бағытталған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Филологиядағы компьютерлік технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Шығыс филологиясында компьютерлік технологияны қолдану қабілетін қалыптастыру. - шығыстану филологиясында компьютерлік технологияны қолдану мәселелерін айқындау; - шығыстану филологиясында компьютерлік технологияны қолдану; - заманауи технологиялар негізінде лингвистикалық корпустар жасау; - корпустардың түрлерін іріктеу критерийлерін әзірлеу. Курс мына мәселелерді қарастырады: лингвистикалық корпустардың түрлі негіздері бойынша жіктелуі; параллельді корпустар; машиналық аудару әдістері; компьютерлік бағдарламалар; ауызша корпусты жасаудың күрделілігі.

Шеттілдік филологиялық зерттеудің негізгі парадигмасы мен әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологияның негізгі парадигмалары мен ғылым әдіснамасының мәселелерінің толық және дәлелді анализін жасау дағдыларын дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант мынадай қабілеттерге ие болады: - тіл мен ойлаудың, тіл мен қоғамның, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігінің іргелі заңдылықтарын жүйелеу; - шетел филологиялық ғылым, лингвистикалық парадигмалар дамуының теориялық негіздерінің заманауи жағдайын жүйелеу және түсіндіру; - зерттеудің таңдалған тақырыбы бойынша филологиялық зерттеудің тиімді әдістерін қолдану; Курс мына мәселелерді қарастырады: шетел филологиясының маңызды парадигмалары мен әдіснамалары туралы бағыттаушы білімдер жүйесі, шетел филологиялық зерттеулер жалпы парадигмалары мен әдіснамаларына сәйкес заманауи филологияның даму перспективалары мен бағыттары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдеби сын және теория
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - шығыс тіліндегі заманауи әдеби туындыларды талдау және рецензиялау қабілетін қалыптастыру. Курс эстетикалық қабылдауды және көркем шығарманың мазмұнын ашу қабілетін қалыптастырады. - көркем туындыны өз түсінігі бойынша мәнін түсіндіріп, баға беру; - өз көзқарасын негіздей отырып, сын мақалалар мен зерттеулерді сынау; - аналитикалық талдау жасау негізінде көркем туындыларды рецензиялау; - заманауи шығармашылық әдістерге түсініктеме жасау; Курс мына мәселелерді зерттеуге бағытталған: көркем сөз туындысын сыни талдаудың принциптері; әдебиет теориясының негіздері; модернистік және постмодернистік ағымдардың ерекшеліктері; герменевтика; шығармашылық әдістер мен стиль ерекшеліктері; жазушы зертханасын зерттеу әдістері.

Әдебиетті салыстырмалы оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - компаративистика әдістерін қолдана отырып, шығыс тіліндегі әдеби мәтіндерді талдау және интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. - әдебиеттер арасындағы байланыс қатынастарының формаларын анықтау; - Шығыс елдеріндегі «қайталама» әдебиетінің жанрларындағы трансформациялық үдерістерді анықтау және сипаттау; - әдеби мәтіндерді аудару және интерпретациялау; - салыстырмалы және салғастырмалы әдебиеттану мәселелерін ажырата білу. Курс мына мәселелерді зерттеуге бағытталған: Н.И. Конрад еңбектеріндегі салыстырмалы әдебиеттану мәселелері; «ұлттық», «зоналық», «аймақтық», «әлемдік» әдебиеті және олардың өзара қарым-қатынасы; әдебиетаралық үдерістің формалары; байланыс қатынастары және олардың типологиясы.

Заманауи шығыс әдебиетіндегі экзистенциалистік ой-қиял
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Шығыс елдерінің модернизм және постмодернизм әдеби шығармаларын талдау қабілетін қалыптастыру. Курс көркем мәтіннің идеясын анықтау және оны заманауи деңгейде түсіндіру қабілетін қалыптастырады. Пәнді игергенннен кейін докторант төмендегідей қабілеттілікке ие болуы керек: 1. экзистенциализм және әдебиет философиясының байланысын сипаттау; 2. қазіргі шығыс әдебиетінің ерекшелігін және жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 3. әдебиеттегі экзистенциализм негізін қалаушылардың еңбегін сыни бағалау; 4. авторлық "Мен" және оның шығармалардағы экзистенциалистік қиялының өзгеруін анықтау. Пәннің мазмұны мына мәселелерді қамтиды: қазіргі әдебиеттегі модернизм мен постмодернизмнің ерекшеліктері; Шығыс әдебиетіндегі авангард ағымдардың қалыптасуы; экзистенциалистік философия мен әдебиеттің негізін қалаушылардың еңбектері; көркем шығармалардағы экзистенциалистік қиялды білдіру әдістері мен тәсілдері.

Корпустық лингвистика және лексикографиялық жұмыстардың автоматизациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Модуль мақсаты – отандық және шетелдік тіл білімі аясында корпустық тіл білімін зерттеуде теориялық дағдыларды пайдалану. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: 1. қолданбалы лингвистика салаларының әрқайсысының ұғымдық аппараттын тану және білімдерді жүйелеу; 2. лингводидактикада (шет тілін оқыту әдістемесін жасау туралы ғылым), терминтаным (ғылыми-техникалық терминологияны реттеу және стандарттау туралы ғылымы), аударматану (аударма теориясы), компьютерлік лингвистикада қолданылатын зерттеу әдістерін классификацилау; 3. дербес ғылым ретінде терминография негіздерін теориялық тұрғыда дәлелдеу; 4. терминографиялық жұмыстарды жүргізудің оптималды бірізділігін белгілеу; 5. автоматтандырылған жүйелердегі терминологиялық деректердің элементтері ретінде терминографиялық параметрлерін түгендеу; 6. терминологиялық деректер банкін жасау және оған енгізілетін ақпарат түрлерін анықтау «Корпустық лингвистика және лексикографиялық жұмыстарды автоматтандыру» пәні докторанттарда лексикографиялық жұмыстарды автоматтандыру әдістерін қолдана отырып отандық және шетелдік лингвистика аясында қолданбалы лингвистикалық зерттеулердің заманауи әдістері туралы теориялық идеялар жүйесін қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында келесі аспектілер қарастырылады: Корпустық лингвистика. Қолданбалы лингвистика. Лексикографиялық жұмыстарды автоматтандыру. Үлгілеу әдісі. Қолданбалы әдістемесінің эксперименттік сипаты. Тілдік жүйе.

Қазіргі линвгистикадағы макроәлеуметтік лингвистикалық зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – шығыс қоғамындағы әлеуметтік лингвистиканы тілдік құбылыстардың шарттары мен тілдік бірлікті әлеуметтік факторлармен зерттеу дағдыларын меңгеру қабілетін қалыптастыру. 1. шығыс қоғамындағы әлеуметтік лингвистиканың негізгі категориялары мен базалық әлеуметтік лингвистикалық түсініктерін жүйелеу; 2. әлеуметтік лингвистиканың мазмұны мен негізгі қағидаттарын, бағыттары және оның тарихындағы есімнамаларды интерпретациялау; 3. әлеуметтік лингвистиканың негізгі әдістерін талдау; 4. микроәлеуметтік лингвистика және лингвопрагматиканың нақты мәселелерін туындау табиғатын түсіндіру. Курс мына мәселелерді қарастырады: Макроәлеуметтік лингвистика. Лингвопрагматика. Әлеуметтік лингвистика тіл білімінің бөлімі ретінде. Әлеуметтік лингвистиканың тарихы мен негізгі концепциялары. Әлеуметтік лингвистикадағы зерттеу әдістері.

Лингвистикалық доктриналар және лингвистика теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - лингвистикалық доктриналар мен лингвистика теорияларын сыни талдау қабілетін қалыптастыру. - лингвистика теорияларының сипаттама беру және олардың айырмашылықтарын көрсету; - лингвистикадағы басым теориялардың мәселелері мен әдістерін анықтау; - лингвистика теорияларының негізін қалаушылардың еңбектерін және ұстанымдарын сыни тұрғыда бағалау; - заманауи лингвистика теорияларының пәндерін, ұғымдарын, категорияларын, әдіснамалық нұсқауларын және әдістерін айқындау. Курс мына мәселелерді зерттеуге бағытталған: тілдің психикалық шынайылығы: генеративті лингвистика; тілдік құрылымдар және сөздің түпнұсқа мәні: интерпретационизм; тілдегі пішін мен мазмұн арасындағы сәйкестік.

Мета сөздік және лингвистикалық терминология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді жазу барысында лингвистикалық терминдерді қолдану және шығыс тілі мен ана тілінде мета-сөздік (метатіл сөздігін) жасау қабілетін қалыптастыру. - лингвистикалық терминдер жүйесіндегі мәселелерді анықтау; - лингвистикалық терминологиядағы заманауи тенденцияларды айқындау; - сөздік-ақпараттылықтың әртүрлі деңгейлі терминдерінің ақырыптық тізбелерін дайындап жасау; - лингвистикалық терминдердің тезаурусын жасау және модификациялау. Курс мына мәселелерді қарастыруға бағытталған: метал тілінің функциялары; лингвистикалық терминдердің сөздік түрлері; қазіргі заманғы лингвистикалық терминологияның деривациялық тенденциялары.

Тілдік ықпал және лингвопрагматика: бұқара тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты қазақстандың бұқаралық ақпарат тілінің ерекшеліктерін үйрену болып табылады. Пәннің міндеттері: БАҚ тілінің әртүрлілігін көрсету; БАҚ мәтіндерінің лингвистикалық талдануы кезіндегі қабілеттіліктерді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы және тақырыптық бағыттағы газет мәтіндерін жасау және өңдеудегі тілдік қабілеттіліктерді қарқындату. Пәннің оқытылуы кезінде докторант келесідей құзіреттіліктерді меңгеруі тиіс: • бұқаралық қырым қатынастағы айырмашылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білу; • қазіргі БАҚ мәтіндерін сәйкес қабылдай алуы және өндіруі; • БАҚ мәтіндерін лингвистикалық талдау қабілеттіліктерін меңгеруі, соның ішінде түпнұсқадағы газет мәтіндерін, теледидарлық интервью және масс медияның басқа да жанрларындағы мәтіндерді жасау және өңдеу қабілеттіліктеріне ие болуы керек.

Шығыс әдебиеттерінің локалды және жаһандық байланыстары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - шығыс әдебиетінің жергілікті және ғаламдық байланыстарының нәтижелерін, ұлттық және халықаралық деңгейдегі әдебиеттердің өзара әрекеттесу принциптерін анықтау қабілетін қалыптастыру. - шығыс аймағында әдеби қарым-қатынас пен өзара ықпалдастық мәселелерін қарастыру; - әдеби байланыстардың сипаты мен бағытына сипаттама беру; - «Шығыс және Батыс» диалогының негізін анықтау; - шығыс әдебиеттерінің жергілікті және жаһандық қатынастарын анықтайтын тарихи факторларды сипаттау. Курс мына мәселелерді зерттеуге бағытталған: әдебиеттерді салыстырмалы зерттеудің аспектілері; әдеби өзара әрекеттесу формалары, әдебиеттердің өзара әрекеттесуінің зерттеу әдістері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген