Докторантура
Геоботаника

Геоботаника

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Табиғи ресурстарды, табиғатты пайдалануды, техногенді ластануды бағалау және сирек кездесетін, эндемикалық, пайдалы өсімдіктердің түрлерін және оларды қорғауды қамтитын өсімдік қауымдастықтарының құрылымын бақылау;
2. Өздерінің жаңа ғылыми идеяларын қалыптастырып, өсімдіктер жабынын сақтауға арналған жобаларды әзірлеу;
3. Ауыл шаруашылығының, орман шаруашылығының және геоботаникалық әдістердің негізінде қоршаған ортаны қорғаудың практикалық мәселелерін шешу;
4. Далалық және камералдық жағдайларда геоботаникалық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару;
5. Геоботаника саласындағы ғылыми зерттеулерді жетілдіріп, ғылыми көзқарасқа негізделген жан-жақты зерттеулерді құрастыру және енгізу;
6. Қазіргі заманғы теориялар мен талдау әдістеріне негізделген академиялық тұтастықпен сипатталатын ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру;
7. Оқу үрдісіне енгізу үшін оқу жоспарларын әзірлеу;
8. Оқытудың заманауи әдіснамаларын әзірлеу және университеттегі оқыту мәселелері бойынша құзыретті болу;
9. Талдау стратегиясын ұсынып, мамандықтың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуге бағытталған ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру үшін индикаторлар жүйесін келтіріңіз;
10. Кәсiпорындарда ресурстарды үнемдейтін бағдарламаларды әзiрлеуге және енгiзуге қатысу;
11. Сараптамалық карталарды құрастыру, жаңа технологияларды әзірлеу, ғылыми зерттеулерді көрсету және негіздеу.
12. Ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, аналитикалық карталарды және түсіндірме есептерді құрастырудың әдістерін тәжірибеге енгізу мүмкіндігі.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Геоботаника
Мамандық шифры
8D05108
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - өзіндік идеяларды құрылымды түрде жеткізе білу, геоботаника салаларында ғылыми, ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми стильдің ерекшеліктері; ғылыми стильдің ішкі дифференциациясы; ғылыми дискурстың ерекшеліктері; ғылыми мәтіннің типологиялық ерекшеліктері; ғылыми мәтінді құрастыру қағидаттары және оны жариялауға дайындау; ғылыми мәтіннің құрылымы мен логикасының ерекшеліктері; геоботаника салаларындағы арнайы ғылыми, жалпы ғылыми лексика және терминология.

Биогеоценология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - докторанттарды заманауи өзекті геоботаникалық зерттеулермен, қазіргі заманғы мәселелермен және зерттеулермен таныстыру. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - геоботаникадағы білім беруді, ғылыми-зерттеу және ғылыми қызметтегі проблемалық жағдайларды шығармашылықпен шешуде білімін пайдалану. - қоршаған ортаны түсіну және басқару, оқу стратегиясын құру, шешім қабылдау және проблемаларды шешу. - өсімдік қауымдастығының қалыптасу, жұмыс істеу және жіктелуін зерттеу; - табиғи экожүйелерді зерттеу мен қалпына келтірудің заманауи әдістерін қолдануға; - Қазақстанның өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау шар Курс өсімдіктер жабынын зерттеу концепцияларымен таныстырады. Фитоценоздың қасиеттері. Өсімдіктер қауымдастықтары және олардың типтері. Өсімдіктердің қарым-қатынастары. Өсімдіктердің бір-бірімен қарым-қатынастарының екі деңгейлі классификациясы. Фитоценологиядағы статистикалық әдістер. Өсімдіктер жабынының сандық сипаттамасы. Үлгілерді жинау және салыстыру. Түрлер арасындағы байланыстар. Байланыстар коэффициенті. Ұқсастықтар коэффициенті. Геоботаникалық зерттеулерде экологиялық шкалаларды қолдану.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қоғамның дамуының әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуде заманауи геоботаниканың жоғары ақпараттық әдістерді өндеу және еңгізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:жүйелік талдауда зерттеудің заманауи геоботаникалық әдістерін қолдану; зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сәйкес сәйкес әдістерді таңдау; өсімдіктердің индикативті қасиеттері туралы негізгі идеялар; геоботаникалық әдістер бойынша әлемдік мәліметтер базасына шолу; кешенді физикалық, географиялық және ландшафттық зерттеулерді жүргізуде геоботаникалық зерттеулерді қолдану әдістері мен перспективасы; геоботаника, ауыл шаруашылығы, экология саласындағы мәселелерді геоботаникалық әдістер негізінде шешу; далалық және лабораториялық геоботаникалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері, оның ішінде геоботаникалық карталарды, аналитикалық және бағалау карталарын құру әдістері.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазіргі табиғатты пайдалану жағдайында өсімдіктер жағдайының бағасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - докторанттарға Қазақстанның өсімдік жамылғысының негізгі түрлерімен, шығу тегімен, қалыптасу ерекшеліктерімен, қазіргі жай-күйімен және қорғау шараларымен таныстыру. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - Қазақстанның флорасы мен өсімдік жамылғысының ерекшеліктерін сипаттау; - табиғи популяциялар мен қауымдастықтардың маңызды сипаттамаларын анықтау мақсатында зерттеулер жүргізе білу; - экологиялық мониторинг және биоәртүрлілікті бағалау бойынша жұмыстарды жүргізу кезінде табиғи популяциялар мен қауымдастықтар бойынша білімді пайдалану; - өзінің зерттеу объектісінің өсімдік жамылғысының ареалдарын ажырату және ценопопуляция құрылымын сипаттау; - популяциялық, синэкологиялық және экожүйелік тәсілдерді ескере отырып, табиғи кешендерді қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру.

2019-2022 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аймақтық флора
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - докторанттарға Қазақстанның флорасы мен өсімдіктерінің ерекшеліктерімен таныстыру. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - түрлі факторлардың әсерінен өсімдіктердің жай-күйін бағалау; - экожүйелердің құрылымдық және функционалдық ұйымдастыруын талдау; - тәуелсіз зерттеу әдістеріне ие болуға және оның нәтижелерін жоғары деңгейде түсіндіруге; - теория мен практиканың дамуын сыни түрде қадағалап отырады; - ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешу үшін өз білімін қолдануға.

Геоботаниканың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - докторанттарды заманауи өзекті геоботаникалық зерттеулермен, қазіргі заманғы мәселелермен және зерттеулермен таныстыру. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - геоботаникадағы білім беруді, ғылыми-зерттеу және ғылыми қызметтегі проблемалық жағдайларды шығармашылықпен шешуде білімін пайдалану. - қоршаған ортаны түсіну және басқару, оқу стратегиясын құру, шешім қабылдау және проблемаларды шешу. - өсімдік қауымдастығының қалыптасу, жұмыс істеу және жіктелуін зерттеу; - табиғи экожүйелерді зерттеу мен қалпына келтірудің заманауи әдістерін қолдануға; - Қазақстанның өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау шараларын қолдану

Популяциялық биология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән популяцияның қазіргі проблемаларын қарапайым эволюциялық бірлік және биологиялық түрлердің тіршілік етуінің қарапайым формасы ретінде, популяция деңгейінде өтетін процестердің ішкі әртүрлілікті зерттеу үшін маңыздылығын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент құрып кету қаупі төнген жануарлар түрлерінің генофондтарын сақтау мәселелерін сипаттай алады, тірі жүйелердің микроэволюция ілімінің дамуын талдай алады.

Сирек және құрып бара жатқан өсімдіктерді қорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты докторанттарды пайдалы өсімдіктерді сақтау, ұтымды пайдалану және қорғаудың өзекті проблемаларымен және Қазақстанның жабайы өсетін пайдалы өсімдіктерімен таныстыру. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - ең құнды және сирек кездесетін өсімдік түрлерінің таксономикалық және биологиялық сипаттамаларын анықтау; - Қызыл кітапқа енген өсімдіктерінің түрлерін қорғау жөніндегі шараларды қолдану; - қорғалатын түрлер тізіміне геоботаникалық талдау жүргізу; - қорғалатын өсімдіктердің түрлерінің жағдайын бақылау; - биогеоценотикалық жүйелердің құрылымдық және функционалдық құрылысын талдау. Курс Қазақстандағы негізгі (ірі) тұқымдастардағы сирек және жойылып бара жатқан өсімдік түрлерін, олардың қазіргі жағдайымен, сонымен қатар, алуантүрлілікті сақтаудың in-situ және ex-situ жағдайында Қазақстандағы өткізілетін шаралармен таныстырады.

2019-2022 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеу тәжірибесін жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетінше ғылыми жұмыс жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Тәжрибені өткізу барысында: -ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті сыни бағалау; -өзекті ғылыми мәселелерді, зерттеу бағыттарын, гипотезаларын тұжырымдау; -зерттеу объектісін дамыту бойынша стратегиялық және болжамдық шешімдерді әзірлеу; -ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелердің негізділігін бағалау; - ғылыми этиканы сақтау негізінде өз бетінше де, ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында да ғылыми-зерттеу өнімдерін қоғамдық қажеттіліктермен сәйкес құру; - ғылыми зерттеулердің өз нәтижелерін тиісті саладағы мамандардың кең ауқымына, сондай-ақ тиісті кәсіби дайындығы жоқ аудиторияларға тарату.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. оқытылатын пәндерді студенттердің дайындық деңгейін, олардың қажеттіліктерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Мемлекеттік білім беру ұйымының талаптарын ескере отырып, академиялық пән модулін аналитикалық бағалау, таңдау және жүзеге асыру үшін жеткілікті мөлшерде әзірлеу; 2. жоғары оқу орындарында әртүрлі сыныптарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін жасау (лекция, семинар, зертханалық және практикалық); 3. студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі құралдарын қолданады; 4. оқу-әдiстемелiк әдебиеттердi талдау және бағдарламалық материалдарды өз бетiңiзше көрсету үшiн пайдалану; 5. белгіленген әдістемелік және әдістемелік тәсілдерге сәйкес семинарлар, практикалық сабақтар, зертханалық жұмыстар жоспарларын дайындау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Педагогикалық практиканың мақсаттары, міндеттері мен мазмұнын білу; кеңес беру кестесін, есептілік түрлерін және оларды беру мерзімдерін құрастыру. Магистранттың ғылыми-педагогикалық тәжірибесінің жеке жоспарын үйлестіру. Тәжірибе жетекшісімен келісілген оқу-әдістемелік міндеттерді орындау. Кафедраның оқытушыларымен өткізілетін тренингтерге бару және талдау. Факультетте / университетте және кафедрада ғылыми, әдістемелік және тәрбие жұмысын (педагогикалық процесті реттейтін жоспарлар, нормативті құжаттар) ұйымдастыруымен танысу. Даму (кемінде 10 сабақ) және студенттермен сабақ өткізу. Белгіленген іс-шаралар (ғылыми-әдістемелік семинарлар, конференциялар, ғылыми үйірмелер, білім беру іс-шаралары) бойынша іс-шараларды өткізу. Ғылыми және әдістемелік сипаттағы мақалаларды дайындау. Ғылыми-педагогикалық тәжірибе бойынша есеп құру.

2019-2022 жылдардағы мәліметтер көрсетілген