Докторантура
Геоботаника

Геоботаника

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. академиялық адалдықпен сипатталатын ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру, жаңа ғылыми идеялар мен тәсілдерді ойластыруға қабілеті;
2. геоботаника ғылымын басқаруда, геоботаникалық бағдарламаларды заңнамалық, мемлекеттік, аймақтық мекемелерде және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында ілгерілетуде, алған білімдері мен дағдыларының кешенін қолдана білу, өз білімі мен жетістіктерін әріптестері мен ғылыми қоғамдастыққа жеткізу;
3. тиісті саладағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жүргізу, геоботаникалық зерттеу процесін ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру қабілеті;
4. тиісті саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамаларын ұсыну, ғылыми әзірлемелерді практикалық қызметке енгізу, зерттеу мәдениеті жоғары педагог-зерттеуші тұлғасын дамыту;
5. шөлейтті елдердің өсімдіктері, аридті аумақтардың шөлейттенуінің себептері мен салдары, сондай-ақ аридті ландшафттарды оңтайландырудың негізгі бағыттары, шөлейттенумен күресу әдістері туралы мониторинг бағдарламасын және кешенді ғылыми есепті әзірлеу;
6. өсімдіктер популяциясы биологиясының қазіргі жағдайымен, популяциялық ботаниканың негізгі ұғымдарымен, түсініктерімен және әдістерімен, өсімдіктер популяциясы биологиясындағы мәліметтерді алудың және өңдеудің негізгі әдістерімен популяцияның өмір сүру деңгейі туралы түсінікті дамыту;
7. Ғылыми-теориялық және практикалық жұмыстардың мәселелерін шешу үшін аймақты флористикалық талдау дағдылары. Аймақтардың флористикалық сұлбасын құрастыра білу, аймақтың флористикалық ерекшеліктерін анықтау және өсімдіктерді анықтау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Геоботаника
Мамандық шифры
8D05108
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - өзіндік идеяларды құрылымды түрде жеткізе білу, геоботаника салаларында ғылыми, ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми стильдің ерекшеліктері; ғылыми стильдің ішкі дифференциациясы; ғылыми дискурстың ерекшеліктері; ғылыми мәтіннің типологиялық ерекшеліктері; ғылыми мәтінді құрастыру қағидаттары; ғылыми мәтіннің құрылымы ерекшеліктері; геоботаника салаларындағы арнайы ғылыми терминология.

Биогеоценология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты биогеоценоздарды ұйымдастырудың және жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктер қауымдарының қалыптасу, жұмыс істеу және жіктелу тұрақтылығы; жер бетінің әр түрлі биогеоценоздарын құрайтын абиотикалық және биотикалық компоненттердің құрамы, құрылымы; фитоценоздарды жер бетіндегі биогеоценоздардың іргелі құрылымдық-функционалдық негізі ретінде түсіну.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қоғамның дамуының әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуде заманауи геоботаниканың жоғары ақпараттық әдістерді өндеу және еңгізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: қазіргі геоботаникалық зерттеулер әдістерін қолдану; геоботаника, ауыл шаруашылығы, экология саласындағы міндеттерді геоботаникалық әдістер негізінде шешу.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазіргі табиғатты пайдалану жағдайында өсімдіктер жағдайының бағалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстандағы өсімдік жамылғысының негізгі түрлерін, пайда болуы мен қалыптасу ерекшеліктерін, қазіргі жағдайы мен қорғау шараларын зерттеп білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - Қазақстанның өсімдіктері мен өсімдіктер жамылғысының ерекшеліктері; - табиғи популяциялардың маңызды сипаттамаларын белгілеу бойынша зерттеулер; - өсімдік жамылғысының айырмашылығы және ценопопуляция құрылымының сипаттамасы.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аймақтық флора
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстанның флорасы мен өсімдік жамылғысының ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әртүрлі факторлардың әсерінен өсімдіктердің жай-күйін бағалауды; экожүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын талдау; алған білімдерін ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешуге қолдану.

Геоботаниканың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың қазіргі өзекті геоботаникалық мәселелерді зерттеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: оқу- зерттеу, ғылыми қызметте проблемалық жағдайларды шешуде геоботаникалық білімін пайдалана алады; өсімдіктер қауымдарының қызмет үдерісін, қалыптасу және жүйелеу заңдылықтарын зерттейді; Қазақстанның өсiмдiк ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау жөнiндегi iс-шараларды жүргiзеді.

Особьтар, популяциялар және қауымдастықтар экологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – демэкология және синэкология деңгейінде даралардың экологиясын және организмдердің қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: аутэкологиядағы, популяциялардың, қауымдастықтар экологиясындағы негізгі заңдылықтарды түсіну; биоценоздардың динамикасы мен эволюциясын бағалау; популяциялық, синекологиялық және экожүйелік тәсілдерді ескере отырып, табиғи кешендерді қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру.

Популяциялық биология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - популяциялық биология концепциясының тұтас ұғымы, табиғи популяциялардың морфологиялық, экологиялық, генетикалық, биохимиялық аспектілері: жас және жыныстық құрылымы, сан динамикасы, мөлшері, түрішілік және түраралық байланыстар және жануарлардың су және жер үсті популяцияларын зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру.

Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлерін қорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың Қазақстандағы жабайы сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлерін сақтау, ұтымды пайдалану және қорғау қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - аса бағалы және сирек кездесетін өсімдік түрлерінің таксономиялық және биологиялық сипаттамаларын анықтау; - Қызыл кітапқа енген өсімдіктер түрлерін қорғау шараларын қолдану; - сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлеріне геоботаникалық талдау.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген