- Негізгі бет
- Докторантура
- Білім беру бағдарламалары
- Маркетинг
Маркетинг
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ОН1. Маркетингтің іргелі және қолданбалы мектебінің ғылыми әлеуетін арттыруға өз үлесін құру мақсатында зерттеу нәтижелерін, қазіргі заманғы әдіснаманы, олардың даму тенденцияларын пайдалану негізінде маркетинг саласындағы ғылыми теорияларды, оқуларды және идеяларды бағалау және синтездеу;
OН2. Маркетингтік саланың теориясы мен тәжірибесінің стандарттарына сәйкес отандық және халықаралық нарықтағы брендтердің беделі мен танымалдығын, әлеуеті мен нарықтың үлесін, бәсекелік ортасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, оларға дербестендірілген тәсілді бағалаудың стратегиялық құралдарын пайдалана отырып, маркетингтің қазіргі заманғы талдамалық жүйесін қалыптастыру (логикалық тізбектерді құру, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, факт-чекинг, ақпараттың үлкен массивтерін талдау);
OН3. Маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру және инновациялық, бәсекеге қабілетті даму бағыттарына проекция жасау мақсатында жүйелі талдау, смарт-технологиялар мен бәсекелестердің стратегиялық топтарын бағалау негізінде нарықтың, саланың, ұйымның даму тұжырымдамалары мен саясатын құру;
OН4. Маркетинг нәтижелілігіне қол жеткізуде смарт-қызмет әдістемесін, сондай-ақ ұйымның дерекқорына интеграциялау үшін коммуникациялық қызметтің сандық талдау құралдарын пайдалана отырып, тиімді басқару жүйесін құру негізінде аяқталған жобалардың техникалық-экономикалық, қаржылық негізделуін, сараптамасын және коммерцияландырылуын жүзеге асыру;
OН5. Сараптамалық-жобалық талдау негізінде сыртқы экономикалық қызметтің әлеуетін кеңейтуге, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға, кәсіпорынның жұмыс істеуінің -макро, -микро орталарын жақсартуға, клиенттерге дербестендірілген, шығармашылық қарым-қатынасқа бағытталған әр түрлі деңгейдегі брендтер бойынша өткізу нарығын ұлғайтуға ықпал ететін корпоративтік, функционалдық және құралдық басқару деңгейлерінің баламалы маркетингтік стратегиялар портфелін құру;
OН6 Инновациялық өнімдердің, технологиялар мен жобалардың құқықтық қорғау мәселелерін шеше отырып, технологиялық, дербестендірілген брендтер бойынша бірегей идеяларды генерациялау және оларды байқаудан өткізу, трансферлеу, енгізу және тарату консорциумдарын қалыптастыру негізінде кәсіпорынның инновациялық қызмет үрдісін басқаруға қатысты стратегиялық жүйесін құру;
OН7. Креативті маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру, креативті шешімдердің тиімділігін және олардың бренд пен аудиторияға әсерін сыни бағалау, компанияның күнделікті маркетингтік қызметіне креативті әдістер мен тәсілдерді ықпалдастыру, маркетинг міндеттерін шешу және брендтің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін креативті тәсілдерді қолдану.
OН8. SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound) қағидаттарына сәйкес келетін маркетингтік мақсаттарды қалыптастыру, маркетингтік науқандарды жоспарлау және бағалау үшін SMART-қағидаттарды қолдану, маркетингтік стратегияларды (әлеуметтік желілер, контексттік жарнама, SEO, email-маркетинг және т.б.) іске асыру үшін заманауи цифрлық құралдар мен платформаларды пайдалану.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген