Докторантура
Маркетинг

Маркетинг

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 - маркетингтің іргелі және қолданбалы мектебінің ғылыми әлеуетін арттыруға өз үлесін құру мақсатында зерттеу нәтижелерін, қазіргі заманғы әдіснаманы, олардың даму тенденцияларын пайдалану негізінде маркетинг саласындағы ғылыми теорияларды, оқуларды және идеяларды бағалау және синтездеу;

ON2 – қазақстандық зерттеу тәжірибесін әлемдік ғылыми-ақпараттық кеңістікке және халықаралық зерттеу қоғамдастығына интеграциялауға ықпал ететін жаңа трендтерді ұйымның стратегиялық даму жоспарына енгізу үшін инновациялық тақырыптар бойынша тәжірибелік-зерттеу жұмыстарын жүргізу негізінде ғылыми және қолданбалы сипаттағы маркетингтік зерттеулердің баламалық, өзекті бағыттарын анықтау;

ON3 – дәйекті әдіснамасын қалыптастырып және зерттеу тәжірибесінің ғылыми әдістерін (жалпы, пәнаралық, сандық, сапалық, жаңа, бірегей: иммитациялық, этнографиялық, синектикалық және басқаларын) пайдалана отырып, іске асырылатын жобалар шеңберінде жоғары маңызы бар ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану;

ON4 – біріккен маркетингтік коммуникациялардың заманауи жүйесінің негізінде инновациялық маркетингтік жобаларды кешенді жылжыту бағдарламасын қалыптастыра отырып, ұйымды дамытудың болашағы зор және негізгі нарықтарының мониторинг және болжамдау, сондай-ақ әр түрлі деңгейлерде бәсекелестік артықшылықтар мен бәсекеге қабілеттілікті басқару механизмін құру;

ON5 - маркетингтік саланың теориясы мен тәжірибесінің стандарттарына сәйкес отандық және халықаралық нарықтағы брендтердің беделі мен танымалдығын, әлеуеті мен нарықтың үлесін, бәсекелік ортасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, оларға дербестендірілген тәсілді бағалаудың стратегиялық құралдарын пайдалана отырып, маркетингтің қазіргі заманғы талдамалық жүйесін қалыптастыру (логикалық тізбектерді құру, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, факт-чекинг, ақпараттың үлкен массивтерін талдау);

ON6 – маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру және инновациялық, бәсекеге қабілетті даму бағыттарына проекция жасау мақсатында жүйелі талдау, смарт-технологиялар мен бәсекелестердің стратегиялық топтарын бағалау негізінде нарықтың, саланың, ұйымның даму тұжырымдамалары мен саясатын құру;

ON7 - инновациялық өнімдердің, технологиялар мен жобалардың құқықтық қорғау мәселелерін шеше отырып, технологиялық, дербестендірілген брендтер бойынша бірегей идеяларды генерациялау және оларды байқаудан өткізу, трансферлеу, енгізу және тарату консорциумдарын қалыптастыру негізінде кәсіпорынның инновациялық қызмет үрдісін басқаруға қатысты стратегиялық жүйесін құру;

ON8 - маркетинг нәтижелілігіне қол жеткізуде смарт-қызмет әдістемесін, сондай-ақ ұйымның дерекқорына интеграциялау үшін коммуникациялық қызметтің сандық талдау құралдарын пайдалана отырып, тиімді басқару жүйесін құру негізінде аяқталған жобалардың техникалық-экономикалық, қаржылық негізделуін, сараптамасын және коммерцияландырылуын жүзеге асыру;

ON9 - сараптамалық-жобалық талдау негізінде сыртқы экономикалық қызметтің әлеуетін кеңейтуге, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға, кәсіпорынның жұмыс істеуінің -макро, -микро орталарын жақсартуға, клиенттерге дербестендірілген, шығармашылық қарым-қатынасқа бағытталған әр түрлі деңгейдегі брендтер бойынша өткізу нарығын ұлғайтуға ықпал ететін корпоративтік, функционалдық және құралдық басқару деңгейлерінің баламалы маркетингтік стратегиялар портфелін құру;

ON10 - педагоггикалық үрдіске авторлық жаңашыл идеяларды енгізу негізінде студенттердің оқу-кәсіби, ғылыми-зерттеу, жобалық және коммуникативтік қызметін жүзеге асырып, дәстүрлі, инновациялық, интерактивті технологиялар мен оқу әдістемелерін қолдана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында маркетингтің іргелі және қолданбалы пәндері бойынша сабақтарды, аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізу үшін білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу;

ON11 – Clarivate Analytics, Scopus және басқа деректер базасына кіретін халықаралық рецензияланатын және ұлттық басылымдар мен пікірталастарда талқылау үшін бар білімнің шеңберін кеңейтетін нәтижелерді дәлелді көрсетіп және аралас, пәнаралық әдістемелерді қолдана отырып, кешенді зерттеу үрдісін жоспарлау және іске асыру негізінде әр түрлі деңгейдегі бірегей ғылыми өнімдерді әзірлеу;

ON12 – академиялық, кәсіби, зерттеу және педагогикалық контекстілерді кеңейтіп, сондай-ақ тұлғалық жетілдіру және кәсіби өсу стратегиясын айқындай отырып, қазақстандық ғылыми маркетинг мектебі мен экономикалық қоғамды қалыптастыру мүддесінде технологиялық, әлеуметтік дамуға ықпалдасу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Маркетинг
Мамандық шифры
8D04111
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: отандық және халықаралық стандарттар негізінде зерттеу, жобалау, педагогикалық қызметте бірегей ғылыми өнімдерді жасау үшін академиялық жазудың әдістемелік құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастыру: - ғылыми мақалаларды, зерттеулерге өтінімдерді, зерттеу есептері мен шолуларды, сын-пікірлерді, сараптамалық қорытындыларды, оқу-әдістемелік кешендерді жазуға қатысты академиялық жазудың ерекшеліктерін баяндаудың ғылыми стиліне сәйкес анықтау; - бірыңғай тұжырымдама аясында ғылыми жазудың базалық моделін әзірлеу: мәселені қою, гипотезаны негіздеу, тезисті тұжырымдау, мәтінді құрастыру, нәтижелер мен қорытындыларды дәлелдеу; - ғылыми жазуға интеллекталды әрекеттерді қолдану: ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау, ғылыми терминологияны, ғылыми пікірталасты, мәліметтерді верификацияланушылығын, жалпы білім мен жеке үлесінің арасындағы тепе-теңдікті сақтау; дәйексөз келтірудің дұрыстылығы; - тәуелсіз сараптама, рецензиялау жүргізу және дәйексөз келтіру мен импакт-факторлары жоғары деңгейдегі халықаралық деректер базасына ақпаратты енгізу үшін ғылыми цифрлы кітапханалармен, цифрлық және ақпараттық ресурстармен, компьютерлік технологиялармен, онлайн-сервистермен жұмыс жасау ережелерін қолдану; - ғылыми коммуникацияның заманауи технологиялары негізінде академиялық жазудың нәтижелерін ұсына отырып, академиялық этика қағидаларын сақтау.Пәнді оқу кезінде докторанттар: ғылыми жазудың стиль құраушы элементтерін; академиялық жазу құрылымын: ғылыми мәселелер, шешім гипотезасы, зерттеу нысаны, зерттеу пәні, эмпирикалық мәліметтер, қорытындылар; мәтінді мағыналық талдау әдістерін; дәйексөз келтірудің ережелерін; сілтемелік аппарат пен менталдық карталардың технологиялары мен онлайн-сервистерін; аннотациялау, қорытындылау ережелерін; академиялық жазудың нәтижелерін ұсыну нысандарын; ішкі және халықаралық мәліметтер базасының талаптарын зерттейтін болады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттеу нысаны шеңберіндегі маңызды және инновациялық бағыттарын айқындау арқылы толық циклдің ғылыми жобаларын тиімді жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың келесі қабілетін қалыптастыру: - нақты тақырыптарға қатысты мақсаттарды, міндеттерді, нысанын, тақырыпты, гипотезалар мен зерттеу құралдарын тұжырымдау арқылы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру жоспарын және оны жүргізу алгоритмін әзірлеу; - мәселені зерттеуге байланысты тәжірибелік жұмысты жоспарлау мен ұйымдастыруды қамтитын теориялық, іргелі және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулердің қажетті әдістер кешенін анықтау; - зерттеу объектісінің параметрлерін, жүйелері мен процестерін зерттеуде пәнаралық, сандық-сапалық әдістерді, сонымен қатар модельдеу және болжау әдістерін қолдану мүмкіндіктерін анықтау; - ғылыми ақпаратты жинаудың және талдаудың сандық, сапалық, статистикалық, математикалық процедураларының банкін құру негізінде аналитикалық жүйені әзірлеу; - ғылыми қоғамдастыққа өз бетінше немесе шығармашылық ұжымдардың құрамында нәтижелерді ұсыну үшін мақалалар, есептер, жобалар, сараптамалық қорытындылар түрінде қолданбалы білімнің инновациялық бағыттарын қамтитын ғылыми өнімдер жасау.Пәнді оқу кезінде докторанттар: ғылыми таным үрдісін: эмпирикалық, теориялық, эксперименталды кезеңдерді жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру; ғылыми таным әдістері мен тәсілдерін: логикалық-мағыналық модельдеу әдісі, дедукция, индукция, синтез, экстраполяция, құрылымдық-функционалдық әдіс; жалпы ғылыми теориялық әдістерді: математикалық, статистикалық, болжамдық; арнайы әдістерді: жеке ғылыми және тәртіптік; сапалық, сандық, пәнаралық әдістерді; зерттеу нәтижелерінің аналитикалық жүйесін қарастырады.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Маркетинг ғылымының әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: маркетингтік ғылымды дамыту контекстінде жаңа мәліметтерді генерациялау үшін әдіснамалық білімдер мен дағдылар жүйесін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастыру: - маркетингтегі танымдық үрдістің шекарасын кеңейту үшін ғылыми теориялардың, маркетинг мектептерінің дамуын, сондай-ақ олардың қазіргі жетістіктерін сыни бағалау; - кешенді зерттеулер жүргізу үшін пәндік және пәнаралық салалардың синтезінің негізінде маркетинг ғылымының дамуының басым бағыттарын, оның заңдылықтары мен үрдістерін құрылымдау; - холистикалық көзқарас негізінде нақты мәселе бойынша маркетингтің әдіснамалық кешенін анықтау: қағидалары, тәсілдері, әдістері, зерттеу және талдау құралдары; шешімдерді қабылдау; - нарықты, оның субъектілерін, маркетингтік кешенді, кәсіпорынның ішкі ортасын қолданбалы зерттеулерінің деректерін кейіннен отандық және халықаралық деректер базасына енгізу үшін маркетингтік ғылымның теориясы мен практикасының жалпы қабылданған стандарттарына сәйкес талдау жасау; - жеке зерттеулері үшін, сонымен қатар жеке кәсіби дамуы мен маркетингтің ғылыми мектебін дамытуда алған білімнің маңыздылығын бағалау.Пәнді оқу кезінде докторанттар келесі аспектілерді зерттейді: маркетингтің ғылым ретінде қалыптасуы мен эволюциясы; маркетинг ғылымындағы білім; маркетинг ғылымы әдіснамасының құрамдас бөліктері: теориялар, тәсілдер, қағидалар, құралдар, әдістер, әдістемелер, модельдер, техникалар, технологиялар, зерттеу және шешім қабылдау алгоритмдері; маркетингтің тауарлық, функционалдық, институционалдық, басқару, әлеуметтік мектебінің теориялық көзқарасы мен тұжырымдамалары; маркетинг ғылымының әдіснамасы ретінде маркетингтік зерттеу әдіснамасын; маркетингтің экологиямен, эстетикамен, дизайнмен, физиологиямен және басқа да ғылымдармен байланысын; маркетингтегі жалпы, пәнаралық, пәндік зерттеу әдістерін; маркетингтегі заңдылықтарды: маркетингтік айнымалылардың өзара әрекеттестігі, шешімдердің көпжақтылығы, технологиялық даму, маркетингтегі өлшеулер; маркетинг ғылымының заманауи ғылыми бағыттары: ғаламдық, экологиялық, этникалық, жүйелік, модельдеу, жобалық, инновациялар, дербестендіру, автоматтандыру, маркетингті цифрландыру.

Маркетингті стратегиялық басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: инновациялық, бәсекеге қабілетті және халықаралық қызметке бағытталған микро-, макро-деңгейлердегі нарықтық және маркетингтік қызметті талдаудың стратегиялық құралдары негізінде кәсіпорынның перспективалық дамуының тиімді басқару шешімдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - маркетингтің ғылыми мектебі шеңберінде басқару теориясы мен концепцияларын құрылымдау; - стратегиялық өзара байланысты қолдану: жоспар, мақсаттар, басқару саясаты, талдау, ұйымның маркетингтік қызметін бақылау; - - қазіргі заманғы талдау (логикалық тізбектер, себеп-салдарлық байланыстар, матрицалық әдіс) мен ақпараттық технологияларды пайдалану негізінде бәсекелестік артықшылықтарды, инновациялық дамуды және маркетинг кешенінің элементтерін ұзақ мерзімді қамтамасыз етудің нарықтық, салалық параметрлерін зерттеу бойынша аналитикалық қызметті жүзеге асыру; - оқыту деңгейіне байланысты маркетингтік тұжырымдамалар, бағдарламалар мен стратегияларды әзірлеу: микро -, мезо-және макродеңгей бойынша; басқару деңгейі - нарықтық өзара іс-қимыл және бәсекеге қабілеттілікті арттыру бойынша корпоративтік; маркетинг қызметтерін құру бойынша функционалдық; жаңа өнімдерді қалыптастыруоларды өткізу және жылжыту бойынша инструменталды; - кәсіби және ғылыми ортада жалпы және ғылыми дискуссияны құру, өз идеялары мен ойларын аудиторияға сауатты және қолжетімді түрде жеткізу негізінде қарым-қатынас жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: маркетингтің ғылыми мектептері шеңберіндегі басқару теориясы мен тұжырымдамаларын; маркетинг және стратегиялық басқару тұжырымдамаларының өзара байланысын, маркетингтің стратегиялық тиімділігін, басқарудың стратегиялық пирамидасын, бизнес-үдерістегі мақсатты қондырғыларды қайта құруды, талдаудың матрицалық әдістерін, нарықтың ішкі және сыртқы әлеуетін дамытудың маркетингтік стратегиясын, басқару деңгейлерінің стратегияларын синтездеуді – нарықтық өзара іс-қимыл және бәсекеге қабілеттілікті арттыру бойынша корпоративтік; маркетинг қызметтерін құру бойынша функционалдық; жаңа өнімдерді қалыптастыру, оларды өткізу және жылжыту бойынша инструменталды.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Бренд-менеджментің замануи теориясы мен тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: нарықта бәсекеге қабілеттілік пен танымдылықты арттыруға, өткізу нарығын кеңейтуге бағытталған инновациялық идеялар негізінде ірі технологиялық брендтерді әзірлеу мен жүзеге асырудың қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: -компанияны басқару процесінде брендингтің стратегиялық маңыздылығын анықтау үшін жаһанданудың жаңа жетістіктерін, виртуалды және толықтырылған шындықты, қолданбалы маркетинг мектебі шеңберінде бизнес-мақсаттар мен бренд-менеджменттің жаңа парадигмасына қол жеткізу үшін пайдалану; - брендтерді дамытудың жаңа тәсілдері мен функционалына негізделген әр түрлі деңгейдегі брендтердің портфелін жасау: дербес, тауарлық, аумақтық, жаһандық, технологиялық; - брендтің дамуындағы гибридті тәсілдердің негізінде брендтің қызмет ету кеңістігін, тұтынушымен өзара іс-қимыл жасау құралдарын, брендтің идентификаторларының модельдері мен жүйелерін анықтау; - стратегиялық аналитикалық құралдар негізінде брендтердің қабылдауын, нарықтық құны мен үлесін, имиджін, әлеуеті мен құндылығын бағалау; - брендтердің құндылықтық маңыздылығын құру бойынша инструменталды стратегияларды, нарыққа жылжыту бойынша функционалдық стратегияларды, имиджді арттыру бойынша корпоративтік стратегияларды әзірлеу; - ұйымның марка капиталын тиімді басқару және адалдықты қалыптастыру мақсатында жылжытудың заманауи біріккен маркетингтік коммуникацияларының бағдарламасын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі мәселелерді қарастырады: брендинг теориясының және оның қолданбалы әзірлемелерінің жаңа тенденцияларын; бренд функционалын, бренд қызметінің кеңістігін; брендтің түрлерін, деңгейлерін, параметрлерін, қабылдау талдауының негізгі көрсеткіштерін, имиджін, нарықтық құны және брендтердің құндылықтарын; брендтің сәйкестендіргіш моделі мен жүйесін, брендтердің тиімділігін бағалауды, брендтердің маркетингтік аудитін, ұйымның маркалық капиталының саясатын, брендтерге адалдық бағдарламасын және бренд-менеджментке қатысты инструменталды, функционалдық және корпоративтік деңгейлердегі стратегиялық шешімдерді әзірлеуді: брендтердің құндылықтық маңыздылығын құруды, оларды нарыққа жылжыту және имиджді арттыруды.

Бірлескен маркетингтік коммунникация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бәсекелестік артықшылықтарды басқару, имиджі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін интеграцияланған маркетингтік коммуникация негізінде тауарлар, қызметтер, ұйымдар, идеялар, жобалар, инновациялар нарығында жылжыту және танылу саясатын, бағдарламасын әзірлеудің қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - кәсіпорынның рентабельділігін арттыруға және капиталдандыруды ұлғайтуға ықпал ететін кәсіпорынның коммуникациялық саясатын жобалау әдістемесін іске асыру; - ұйымдық, техникалық, экономикалық, ақпараттық әдістерді қолдану негізінде біріккен маркетингтік коммуникациялардың құрылымын және жылжытудың жеке бағдарламаларын қалыптастыру әдістерін әзірлеу; - цифрлық талдау негізінде біріккен маркетингтік коммуникациялардың жекелеген құралдарын және жалпы алғанда қолдану тиімділігін талдау; – маркетингтік коммуникация синтезінде жаңа білімдер мен тәсілдерді қолдану - жарнама, қоғаммен байланыс, жеке сату, өткізуді ынталандыру, демеушілік, тауардың нарықтық атрибутикасы, сандық технологиялар, ақылды маркетинг әдістері мен құралдары; - кең ғылыми, педагогикалық және кәсіби қоғамдастықпен жұмыс істеуде төзімділікті, коммуникативтілікті дамытуға ықпал ететін мансапты жобалау кезінде заманауи біріккен маркетингтік коммуникациялардың мүмкіндіктерін пайдалану. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: біріккен коммуникация саясатын; маркетингтік коммуникация кешенінің құрылымын; жылжыту бағдарламаларын қалыптастыру әдістерін; жеке коммуникацияның және интеграцияланған кешендегі тиімділіктін цифрлық талдауын; маркетингтік коммуникация синтезіндегі жаңа білімдер мен тәсілдерді – жарнама, қоғаммен байланыс, жеке сату, өткізуді ынталандыру, демеушілік, тауардың нарықтық атрибутикасы, сандық технологиялар, ақылды маркетинг әдістері мен құралдарын.

Дербестендірілген маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сатып алушылардың адалдығының ұзақ мерзімді саясатын қалыптастыру үшін олардың мінез-құлқын және клиентке бағдарланған көзқарастың қазіргі заманғы технологияларын бағалаудың аналитикалық жүйесі негізінде жеке тұлғалардың күткен талаптары мен қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бағдарламалар жасау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - әр түрлі деңгейдегі тұтынушыларды бөліп алудың жеке тәсілдерін, клиенттік-бағдарлануы негізінде клиенттерді дербестендірудің концептуалды негіздерін анықтау; - тұтынушылардың мінез-құлқын макро- және микросегментеуді маркетингтік зерттеулердің нәтижелері негізінде негізгі клиенттердің адалдығын құруға арналған стратегиялық тәсілді әзірлеу; - инновациялық, жоғары технологиялық және жеке брендтерді әзірлеу бойынша идеяларды генерациялау негізінде бірегей өнім жасаудың қосылған құн тізбегін қалыптастыру; - аналитикалық стратегиялық құралдар негізінде клиенттің табыстылық, құндылық және адалдық әлеуетін талдау; - бәсекелестік дамуды кастомизациялау негізінде негізгі клиенттерге қатысты маркетинг кешенінің элементтері бойынша контент пен жеке бағдарламаларды, инструменталды және корпоративтік стратегияларды қалыптастыру; - әртүрлі деңгейдегі клиенттерге дербестендірілген тәсіл бағдарламаларының тиімділігін талдау: білім алушыдан бастап жетекшіге дейін; - маркетингтің әлеуметтік-маңызды үрдістерін талдау және оларды іскерлік ортада тарату үшін әртүрлі деңгейдегі коммуникацияны жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: бәсекелестік дамуының кастомизациясын; дербестендірудің және клиентке бағдарланудың қазіргі заманғы философиясын; клиенттер нарығының макро- және микросегментациясын; инновациялық, жоғары технологиялық және жеке брендтерді әзірлеу бойынша идеяларды генерациялауды; бірегей өнімді құрудың қосылған құнының тізбегін; клиенттің табыстылық, құндылық, адалдық әлеуетін талдауды; интерактивті өзара іс-қимыл, тұтынушыларға икемді қарым-қатынас құралдарын; дербестендірілген коммуникацияны, адалдық бағдарламаларының тиімділігін талдауды, өткізуді кеңейтудің инструменталды және корпоративтік стратегияларын.

Маркетингтегі инновацияларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: – кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру және инновацияларды нарықта жылжыту үшін аса маңызды және күрделі зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негізінде маркетинг саласындағы инновациялық қызметті басқару бойынша қабілеттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - инновациялық идеяларды қалыптастыру, дербес гипотезаларды ұсыну, маркетингтік инновациялар құрылымы және инновациялық қызметті басқару шеңберінде теориялық және қолданбалы инноватиканың білімін, әдістерін қолдану; -әр түрлі әдістемелер негізінде инновациялардың нарықтық және экономикалық әлеуетін, маркетингтегі ғылыми-зерттеу жобасын іске асырудың қаржылық параметрлерін, сату болжамы, тәуекелдерді және бәсекеге қабілеттілік деңгейін болжауды бағалау; - өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде маркетингтік метрикалар мен стратегиялардың көмегімен инновациялық өнімді алып жүруді қамтамасыз ету: құрылудан бастап (идеяларды қалыптастырудың иммитациялық және синектикалық әдістерін қолдана отырып), инновациялардың есептік және тәжірибелік әзірлемелерінің енгізуінен және нарықтық сынаққа дейін, сондай-ақ коммерциялық таратылуы; - инновацияны жылжытуды, тарату арналарын (стартаптарды, консорциумдарды құру) және инновациялық өнім мен технологияларды ілгерілетуді жобалау; - тұтынушылардың талаптарын, сапасын, құндылық және уақыт параметрлерін, бәсекеге қабілеттілігін ескере отырып, инновациялық ғылымды қажетсінетін өнімді құру бағдарламаларын әзірлеу; -білім мен технологиялар маркетингін дамытуға, ұйым қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге ықпал ететін саясатты қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі мәселелерді қарастырады: маркетингтік инновациялар жүйесінің құрылымын, инновацияларды қабылдауды, инновацияларды диффузиялауды, өмір циклінің барлық кезеңінде инновацияларды басқару процесін, нарықтарды дамытудың инновациялық бағыттарын болжау және тәжірибелік әзірлемелерді, инновациялық қызмет нәтижелерін ынталандыруды, инновацияларды қаржыландыруды, идеяларды қалыптастырудың иммитациялық және синектикалық әдістері және инновацияларды құрудың маркетингтік есептерін, инновацияларды құру және енгізуді, нарыққа ену стратегияларын және сынақ маркетингін әзірлеуді, инновациялық маркетингтік жобаларды стартаптар мен консорциумдарды құру арқылы таратуды, инновацияларды коммерцияландыруды.

Маркетингтік жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: маркетингтік жобаларды өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде нарықта және бизнес ортада кеңінен тарату үшін, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде жылжыту үшін маркетингтік жобаларды басқару әдістері мен құралдарын игеру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - жобалардың негізгі түрлерін, маркетингтік жобалар ерекшеліктерін білуін көрсету; - маркетингің әр түрлі қызмет салаларында, соның ішінде студенттердің жобалық қызметін жүзеге асыру процесінде жобаны жүзеге асырудың мақсатын, міндеттерін, әдістерін анықтау; - маркетингтік жобаларды басқарудың толық циклды процесін әзірлеу: іске қосу, жоспарлау, орындау, мониторинг, болжау, бақылау, аяқтау; -жобалау қызметін басқарудың ішкі жүйелерін қалыптастыру - мақсатты болжау, мазмұны, ұзақтығы, өзгеруі, ресурстары, құны, сапасы және бәсекеге қабілеттілігі; - жобалық қызметті смарт-қызмет әдістері мен қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде, техникалық-экономикалық негіздеуді жүргізе отырып, жобалардың экономикалық тиімділігі мен оның іске асырылуын талдау арқылы жүзеге асыру; - ықтимал тәуекелдерді талдай отырып, коммерцияландыру, құқықтық қорғау және коммуникациялық технологиялар бағдарламаларын әзірлеу; - жобалау қызметі өнімдерінің нәтижелерін зерттеу, стратегиялық шешімдер, маркетинг кешенін басқару, клиенттердің адалдығы мен педагогика сияқты маркетингтің нақты салаларына қатысты есеп беру, мақалалар, баяндамалар түрінде ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: жобаларды басқару тұжырымдамасын; жобалық қызметті дамытудың басым бағыттарын; маркетингтік жобалардың түрлерін; жобаларды басқару үрдістерінің топтарын, бастамашылық, жоспарлау, орындау, мониторинг, бақылау, аяқтау, коммерциализациялау үрдістерін; жүйелік тәсілді, желілік жоспарлауды, смарт - қызмет принциптерін; басқарудың ішкі жүйелерін – мақсатты болжау, мазмұны, ұзақтығы, өзгеруі, тәуекелдері, ресурстары, құны, сапасы, компьютерлік технологиялары; техникалық-экономикалық талдау, тиімділік пен тәуекелдерді талдау әдістері мен аппараты, бюджетті қалыптастыру, коммерцияландыру нысандары, нәтижелерді ұсыну, жобаларды жылжытудың маркетингтік коммуникациялары.

Нарықты бәсекелік бағалау және бәсекеге қабілеттілікті басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әр түрлі деңгейде бәсекеге қабілеттілікті тиімді басқару үшін бәсекеге қабілеттілікті дамытудың бәсекелестік стратегиясын әзірлеу арқылы нарықтық ортаны стратегиялық бағалау бойынша қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - бәсекелестер тобының портфолиосын құру үшін оны талдау алгоритмін негіздей отырып, нарықты бәсекелестік бағалау әдіснамасын қолдану; - зерттеу объектісіне сәйкес әр түрлі әдістемелер негізінде тауардың, кәсіпорынның, саланың, елдің бәсекеге қабілеттілігін бағалау бойынша есептерді орындау; - қолданылатын әдістемелердің басымдығын және оларды қолдану кезіндегі тәуекелді есепке алуды анықтау; - әр түрлі деңгейдегі бәсекеге қабілеттілікті бағалау бойынша жиналған деректерді жинау, өңдеу және талдау құралдарын анықтау; - бәсекелестердің стратегиялық топтарын бағалау негізінде бәсекелестердің қызметін талдау моделін құру; - инновациялық шешімдер мен резервтер көрсете отырып, бәсекеге қабілеттіліктің мақсатына жетудің балама нұсқаларын әзірлеу; - объектінің бәсекеге қабілеттілігін басқару саясатын әзірлеу үшін әртүрлі стратегиялық құралдар негізінде бәсекеге қабілетті тауарлардың тұрақты бәсекелестік артықшылықтарын, әлеуетін және нарықтық үлесін анықтау; - тауар, кәсіпорын, сала бойынша корпоративтік, іскерлік, функционалдық және операциондық деңгейдегі бәсекелестік даму стратегиясын әзірлеу; - зерттеу нысанының инновациялық және бәсекеге қабілетті даму бағыттарын жобалау. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: басқарудың бәсекелестік әлеуетін; тауардың, кәсіпорынның, саланың бәсекеге қабілеттілігін; бәсекеге қабілеттілік факторларын, резервтерін, инновацияларын; бизнес-ортаны бәсекелестік талдау құралдарын, бәсекеге қабілетті тауарлардың тұрақты бәсекелестік артықшылықтарын, әлеуетін және нарықтық үлесін бағалауды; іскерлік, функционалдық және операциондық деңгейдегі бәсекелестік стратегияларды таңдау тәсілдері мен процесін; тауардың, нарықтың, саланың бәсекеге қабілеттілігін басқару саясатын.

Салалық қызметті жүйелік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: нарықтық зерттеудің ғылыми әдістері негізінде зерттеліп отырған мәселенің толық зерттеу портфолиосын құру үшін салалық қызмет барысында жүйелік талдау технологиясын меңгеру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - әртүрлі деңгейдегі зерттеу объектілеріне, нарық, сала, кәсіпорын, жүйелік талдау әдіснамасын қолдану; - мәселелерді құрылымдау, мақсаттарды қалыптастыру мен мақсаттарға қол жеткізудің көрсеткіштері мен критерилерін әзірлеу үшін жүйелік талдау технологиясын қолдану; - ақпараттың үлкен массивтерін талдау және олардың шынайылығын анықтау жүйесін әзірлеу; - басқарудың интеграциялық принциптерінің негізінде күрделі жүйелердің жұмыс істеу және даму процестерін басқару; - басқару туралы, оның ішінде оңтайландыру, жоспарлау, шешімдер қабылдау, бейімделу және әртүрлі табиғаттың күрделі басқарылатын жүйелерінде туындайтын басқа да міндеттер туралы жаңа білімді қалыптастыру; - сандық-сапалық көрсеткіштер негізінде қызмет саласының даму болжамдарын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: ақпараттың үлкен көлемін, сенімді деректерді, мәселелерді құрылымдауды, мақсатқа жетудің критерийлері мен көрсеткіштерін қалыптастыруды; саланы зерттеудің сандық және сапалық әдістерін, саланы талдау құралдарын, күрделі жүйелерді иммитациялық модельдеу мен болжамдауды, міндеттер мен алынған нәтижелерді, саланың бәсекелестік артықшылықтарын салыстыруды; басқару тұжырымдамасын: саланы және нарықты дамыту бойынша шешімдерді оңтайландыру, жоспарлау, қабылдау.

СМАРТ-маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттеу, талдау жұмыстары мен нарықты, саланы дамыту концепциясын қалыптастыру мен ұйым қызметінің нәтижесіне әсер етудің тиімділігін бағалайтын маркетингтік стратегияны әзірлеуге бағытталған СМАРТ-тәсілдің принциптері мен әдістеріне негізделген басқарушылық шешімдерді жоспарлау мен жүзеге асырудың жаңа әдісін енгізудің құзыретін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - СМАРТ принциптерінің негізінде маркетингтік шешімдерді зерттеудің, талдаудың, қабылдаудың жаңа мақсатты тәсілдерін қолдану; - СМАРТ әдіснамасы негізінде маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру циклын жүйелі мақсатты қоюға, факт-чекингке, стратегиялық алшақтықтарды іздеуге және анықтауға, әртүрлі деңгейлер мен қызмет түрлері шеңберінде сыртқы ортаның даму болжамының нәтижелерімен алынған нәтижелерге сәйкес әзірлеу; - СМАРТ қызмет шеңберіндегі ROI, ROMI және т. б. тәсілдерін қолдана отырып, маркетингтік қызметтің тиімділігін талдаудың өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтау; - әр түрлі байланыс арналарының тиімділігіне мониторинг жүргізуге мүмкіндік беретін маркетингтің аналитикалық жүйесін құру; - ақылды маркетингтің заманауи коммуникациялық технологияларын дамытуға сәйкес маркетингте дамудың негізгі трендтерінің бағдарламасын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: мақсатты болжаудың дәйекті тізбегінің СМАРТ-тәсілінің принциптері мен әдістерін, факт-чекингті, стратегиялық алшақтықтарды іздеу және анықтауды, белгілі дерек көздерін бірыңғай базаға біріктіруді; маркетингтік шешімдерді қабылдаудың толық циклын, маркетинг тиімділігін талдау көрсеткіштерін, PIMS-талдауды, нәтижелерге қол жеткізу критерийлерін, қызметті бақылауды; ақылды технологиялардың тиімділігінің мониторингін, СМАРТ-қызметтегі коммуникациялық технологияларды, әлеуметтік медианы.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген