Докторантура
Экономика

Экономика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, академиялық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыру және ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде жеке тұлғаның әлеуметтенуін дамытуға бағытталған оқу-тәрбие процесін құру.
ON2 Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, өзінің жаңа ғылыми идеяларын қалыптастыра отырып, аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешу мақсатында өз білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа жеткізіп отыру.
ON3 Макроэкономикалық талдау негізінде әлемдік және ұлттық экономиканың даму тенденцияларын түсіну және болжау, экономиканы дамытудың ықтимал тәуекелдері мен мүмкіндіктерін анықтау үшін макроэкономика модельдері бойынша есептеулер жүргізу.
ON4 Тұрақты экономикалық дамуды қамтамасыз ету үшін динамикалық тепе-теңдік модельдерін қолдана отырып, экономикадағы экономикалық ауытқулар мен дағдарыстық құбылыстардың себептерін анықтау негізінде макроэкономикалық саясатты бағалау.
ON5 Кәсіпорындардың, ұйымдардың басқару әдістерін жетілдіру және стратегиясын әзірлеу үшін экономикада зерттеулер жүргізудің статистикалық және эконометрикалық әдістері саласындағы жүйелі түсінікті көрсету.
ON6 Компанияның бәсекеге қабілеттілігі мен тұрақтылығын арттыру үшін жаһандық сын-қатерлер мен тәуекелдерді ескере отырып, оның бизнес-процестерін оңтайландыру әдістемесін негіздеу және әзірлеу.
ON7 Турбуленттілік жағдайында тұрақты экономикалық дамудың өзекті мәселелерін терең түсініп, көпсалалы контексте елдің ұзақ мерзімді экономикалық дамуына әсер ететін факторларды бағалауды көрсету.
ON8 Тұрақты инновациялық дамуға қол жеткізу үшін экономикалық өсудің озық үлгілері арқылы мемлекеттік саясаттың факторлары мен рөлін талдау негізінде елдің экономикалық өсу мүмкіндіктерін бағалау.
ON9 Қабылданатын шешімдердің жоғары сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін бизнес пен басқарудың барлық салаларында, ғылым және жоғары білім саласында сараптамалық қызметті жүзеге асыру.
ON10 Команданың тиімді өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету үшін жүйелі ойлауды, креативтілікті, бастамашылықты, оқуға қабілеттілікті, өзін-өзі дамытуды, басқарушылық және коммуникативті мінсіздікті, қабылданған шешімдер мен нәтижелер үшін жауапкершілікті көрсету.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Экономика
Мамандық шифры
8D04102
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында академиялық жазудың концепциялары мен модельдері, ғылыми мәтінді құрылымдау және жазу технологиясы, академиялық және ғылыми мәтінді баяндау мәселелері, аннотациялау, ғылыми рецензиялау және ғылыми хабарлама жасау ерекшеліктері қарастырылады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, экономикалық мәселелерді зерттеу кезінде жаңа идеялар генерациялау үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеу жұмысына дайындыққа, экономикалық деректерді талдау және эмпирикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Статистикалық және эконометрикалық талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ұйымдардың, салалық кешендердің өсу стратегиясын әзірлеу, бизнес модельдерді оңтайландыру, мемлекеттің макроэкономикалық саясатын бағалау үшін статистикалық және эконометрикалық зерттеу әдістері саласында жүйелі түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән статистикалық және эконометрикалық талдау әдістерін оқытуға, жүйелі зерттеу тәсілдерін дамытуға бағытталған.

Экономикалық даму теориясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жаһандық өзгерістер жағдайында тұрақты экономикалық дамудың ерекшеліктерін терең түсіну, елдің ұзақ мерзімді экономикалық дамуына әсер ететін факторларды сыни талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән экономикалық дамудың негізгі концепцияларын көпсалалы контексте жүйелі зерттеуге, мемлекеттік экономикалық саясатты талдау әдістеріне бағытталған.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ғаламдандыру жағдайындағы тәуекелдерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – шаруашылық жүргізуші ұйымдардың тәуекелді басқару стратегиясы мен тақтикасын әзірлеу үшін жаһандану жағдайындағы экономикалық дамудың негізгі заңдылықтарын терең зерделеу қабілетін қалыптастыру. Пән тәуекелді басқару бойынша ғылыми концепцияларды, зерттеу, жаһандық сын -қатерлердің күшеюі жағдайында компаниялардың бизнес модельдерін оңтайластыру әдістемесін жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Динамикалық тепе-теңдік моделдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың ұлттық экономика, салалар мен секторлар, нарықтар мен кәсіпорындардың тұрақты даму механизмдерін негіздеу және бағалау үшін экономикалық үдерістерді математикалық модельдеу әдістемесін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән тұрақты динамикалық тепе-теңдікті зерттеу әдістемесін, бизнес-циклдың негізгі моделін құру және шешуді оқытуға бағытталған.

Жаңғырту теориялары және постиндустриялдық даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқудың мақсаты адамзат жаңғырту процесі даму туралы жүйелі білімді алу болып табылады. Оқу нәтижесіндегі дағдылар: - әлемдің жаңғырту үрдісінің толық бейнесін қалыптастыру; - елдердегі қабылданған жаңғырту жобаларының жалғасымдылығын болжау және талдау; - аймақтардың және нақты елдердің жаңғыртылуын бағалау және талдау; - жаңғырту стратегиясының және бағдарламасының мақсатты индикаторлары мен болжамдық сценарилерін жасау. Пәннің аясында келесідей сұрақтар қарастырылады: жаңғырту теорияларының қайнар көздері; жаңғырту парадигмасы және оның дамуының негізгі кезеңдері; жаңғырту теориясының критикасы; жаңғыртудың классикалық және жаңа теориялары; модерн және постмедерн; органикалық және органикалық емес жаңғырту түсінігі және мазмұны; пионерлік және қуып жетуші жаңғырту; жаңғырту және тәуелді даму теориялары; бірінші, екніші және интеграциялық жаңғырту; индустриалды жаңғырту; жаңғырту түрлері және жолдары; постиндустриалды даму парадигмасы; жаңа экономика; білім экономикасы және креативті экономика; ақпараттық қоғам; сандық экономика; жаңғырту және бағалау әдістері.

Кеңістіктік зерттеулер мен аймақтық дамудың модельдері мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - орнықты даму міндеттерін ескере отырып, кеңістіктік және аймақтық жүйелерді талдаудың заманауи әдіснамасын және модельдерін зерттеу. Оқу нәтижелері - бұл қабілеттер: - аймақтарды, кеңістікті және аумақтарды талдаудың ғылыми әдістерін және құралдарын иелену, кластерлік талдау әдіснамасын қолдану; - аймақтардың нақты зерттеу мақсаттары мен түрлерін ескере отырып кеңістіктік талдау модельдерін әзірлеу; - өңірлік тұрақты даму саясатын қалыптастыру қағидаттарын әзірлеу, - тұрақты дамудың өңірлік саясатын іске асырудың басымдықтарын тұжырымдау және тетіктерін әзірлеу; - аймақтардың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейін және оның тұрақтылығы деңгейін талдау және бағалау. Пәндерді зерделеу кезінде келесі тақырыптар қаралады: Аймақтық даму парадигмалары. Кеңістіктік экономиканың теориясы. Географиялық концентрацияның модельдері және кеңістіктік экономика. Салыстырмалы кеңістіктік зерттеу әдістері. Кластерлік талдау. Аймақтардың типологиясы. Аймақтық мәселелерді зерттеу әдістемесі, аймақтық жүйелерді тұрақты дамытудың көрсеткіштері Урбанизация. Қалалардың экономикасы. Қаланың тұрақты даму модельдері.

Макроэкономикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – докторанттардың ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде даму тенденцияларын жүйелі түсіну, сыни талдау, бағалау және болжау қабілетін қалыптастыру. Пән макроэкономикалық тереңдетілген деңгейдегі модельдерді, макроэкономикалық талдау әдістерін, экономикадағы дағдарыстық құбылыстардың себептерін зерттеу, оларды жою жолдарын іздеуге, бағалау және болжау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Экономикалық өсу моделдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – өсу және тұрақты дамуға қол жеткізу факторларын негіздеу үшін докторанттардың экономикалық өсу мүмкіндіктерін сыни тұрғыдан талдау және бағалау қабілетін дамыту. Пән экономикалық өсудің теориялары мен модельдерін, Қазақстандағы экономикалық өсу факторлары мен перспективаларын тереңдетіп оқытуға бағытталған.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген