Докторантура
Экономика

Экономика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Оқу бағдарламасын бітірген докторанттар келесідей біліктіліктерге ие болады:
ON1 - жұмыс оқу жоспарларын, жетекшілік ететін пәндердегі оқу пәндерінің оқу-әдістемелік кешендерін және басқа да оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, дипломдық жұмыстарға, студенттер мен магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету;
- практикалық тәжірибені, кәсіби біліктілікті, педагогикалық дағдыларды жетілдіру;
- педагогикалық ойлаудың жаңа мәдениетін қалыптастыру мақсатында ақпараттық-коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалану арқылы студенттік орталықтандырылған тәсіл негізінде экономикалық пәндерді оқыту.
ON2 - тиісті ғылыми мәселелерді анықтап, тұжырымдайды, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік бағдарламаларды әзірлейді;
- зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты іздеуге, жинауға, өңдеуге, талдауға және жүйелеуге;
- практикалық зерттеу дағдыларын игеру;
-отандық және шетелдік басылымдарда, халықаралық конференцияларда және семинарларда жарияланымдарда зерттеу тақырыбының негізгі ережелерін негіздеу және айқындау.
ON3 - экономика саласының құбылыстары мен заңдарын зерделеудегі жалпы ғылыми және арнайы әдістерді түсіндіру;
- тұтастай алғанда экономиканың құбылыстары, заңдылықтары, кәсіпорынның, фирмалардың, ғылыми-зерттеу ұйымдарының қаржы-шаруашылық қызметі туралы жалпы ғылыми және арнайы әдістерді қолдана отырып зерттеулер жүргізу;
- ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін көрсете отырып, экономикалық зерттеуді орындау.
ON4 - макроэкономикалық зерттеулердің қазіргі әдістерін және тәсілдерін жіктеу;
-Қазақстан экономикасының (өсу қарқыны, ЖІӨ, инфляция, жұмыссыздық, валюта бағамы және т. б.), халықаралық экономиканың серпінін болжау үшін математикалық модельдерді қолдануды негіздеу;
- ұлттық экономика деңгейінде, жаһандық деңгейде дағдарыстың себептерін анықтау;
- адам капиталының сапасын бағалаудың модельдерін, өлшемдерін, индикаторларын әзірлеу;
- Қазақстан Республикасында жаһандану жағдайында білікті кадрларды даярлауды дамытудың басымдықтары мен перспективаларын анықтау.
ON5 - экономикалық өсу модельдерінің көмегімен тұрақты динамикалық тепе-теңдік себептерін түсіндіру;
- экономикалық өсу моделін жіктеу және қолдану;
- тұтастай алғанда ұлттық экономиканың және оның маңызды секторларының динамикалық тепе-теңдігін қолдау үшін мемлекеттік саясаттың рөлі мен маңызын негіздеу;
- ғылымды қажетсіну деңгейі бойынша салалар мен өндірістерді жіктеудің әлемдік практикада қолданылатын әдістерін талдау және оған баға беру;
- инновациялық дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және экономикалық өсу модельдерін бағалау және қолдану.
ON6 - экономикалық, экологиялық, демографиялық, саяси, әлеуметтік; әртүрлі өлшемдерде ұзақ мерзімді экономикалық өсу факторларын негіздеу;
- соңғы уақытта зерттеушілердің назарына түсетін факторлардың әсерін түсіндіреді: мәдениет, табыстарды бөлу мен байлықтың теңсіздігі, қарулы қақтығыстар, этникалық біртұтастық, мемлекеттің сапасы;
- алынған білімді әртүрлі саяси экономикалық құрылымы бар елдердің тұрақты даму теориясының әдіснамалық, теориялық негіздерін көрсету.
ON7 - статистика және эконометриялық үлгілеу саласындағы ақпаратты талдау, өңдеу және берудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, ел кәсіпорындарының, салалары мен кешендерінің қазіргі жай-күйінің тиімділігін талдау;
- кәсіби қызметте қажетті стратегияларды, даму жоспарларын әзірлеу және құрастыру, басқаруды жетілдіру, экономикалық құбылыстардың өзара байланысын түсіндіру үшін талдаудың статистикалық және эконометрикалық әдістерін қолдану.
ON8 - кәсіпкерлік құрылымдарды басқару кезінде тәуекелдерді бағалау проблемасын шешу тәсілдерінің қойылымын және тұжырымдалуын түсіндіру;
- қаржы, инвестициялық, валюталық және басқа да тәуекелдерді ескере отырып, өнеркәсіпте, кәсіпорындарда, қаржы ұйымдарында бизнес-үдерістерді дамыту әдіснамасын негіздеу;
- өз зерттеулерін жүргізу кезінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің тәуекелдерін басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесіне талдау жүргізу.
ON9 - статистикалық деректерді жүйелеу және ұсыну дағдыларын көрсету;
- тәуелділікті қалпына келтірудің заманауи әдістерін жіктеу;
- нақты статистикалық эксперименттерге тән априорлық статистикалық белгісіздік жағдайында өзінің экономикалық зерттеулерінде қолдану үшін деректерді статистикалық өңдеудің модельдері мен әдістерінің мәнін негіздеу;
- статистикалық гипотезаларды меншікті экономикалық зерттеулерде пайдалану үшін талдау жүргізу.
ON10 - экономикалық өсу факторларын және мемлекеттің оны қамтамасыз етудегі рөлін негіздеу;
- экономикалық өсудің негізгі кезеңдерін, типтерін және үлгілерін жіктеу;
- нақты елдер мен аймақтарды жаңғыртуды талдау және бағалау;
- қазақстандық экономиканың ерекшеліктері мен проблемаларына (өнеркәсіп, АӨК, қаржы секторы және т.б.) талдау жүргізу және әлемдік нарықтың конъюнктурасын болжай отырып, олардың экспорттық әлеуетін арттыра отырып, Қазақстандағы экономикалық өсу перспективаларын негіздеу.
ON11 - экономиканың мамандандырылған саласындағы құзыреттілікті дәлелдеу үшін зерттеушілердің тарихын, ерекшеліктерін, болжамдарын білуін көрсету;
- әр түрлі ақпарат көздерінен жиналған көп ақпаратты пайдалану;
- қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолдана отырып, экономикалық қызметтің әртүрлі аспектілері бойынша білікті сараптамалық пікірді негіздеу және дамыту;
- хаттамаларда және басқа да құжаттарда сараптама нәтижелерін жинақтау.
ON12 - шығармашылық ұжымда пікір алысу, жүйелі ойлау, оқуға қабілеті, өзін-өзі дамыту, белгілі бір жағдайда стандартты емес шешімдер қабылдау;
- пәнаралық командалар шеңберінде кооперацияны жүзеге асыру (басқа облыстардың мамандарымен қарым-қатынас жасау қабілеті);
- көндіруге өзіндік көзқарасқа, оппоненттердің сендіру;
- көшбасшылық қасиеттерін көрсету;
- шет тілдерінің бірін меңгеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Экономика
Мамандық шифры
8D04102
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ғылыми-техникалық құжаттарды, ғылыми есептерді кәсіби жасау және ресімдеу, зерттеу жұмысының нәтижелерін отандық және шетелдік басылымдарда экономикалық ғылымның теориясы мен тәжірибесін зерттеу ерекшелігін ескере отырып ұсыну қабілетін қалыптастыру.«Академиялық жазу» пәні докторанттардың экономикалық ғылымның теориясы мен практикасын зерттеудің ерекшелігін ескере отырып, ғылыми-техникалық құжаттаманы, ғылыми есептерді кәсіби түрде құрастыру және ресімдеу, зерттеу жұмыстарының нәтижелерін отандық және шетелдік басылымдарда ұсыну қабілетін дамытуға бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау үшін зерттеу әдістерін қолдану, қазіргі экономикалық мәселелерді зерттеуде жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеттерін қалыптастыру.«Ғылыми зерттеудің әдістері» пәні докторанттарға тәуелсіз сыни ойлау мен экономикалық зерттеулердің негізгі ғылыми әдістерін және тәсілдерін түсіну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Статистикалық және эконометрикалық талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ұйымдасқан және экономикалық тетіктерді жетілдіру, басқару әдістерін жетілдіру, кәсіпорындардың, ұйымдардың, өнеркәсіптік кешендердің қызметіне арналған стратегиялар әзірлеу үшін экономиканың нақты құбылыстары мен процестерін талдау үшін статистикалық және эконометрикалық әдістерді тереңдетіп зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру. Зерттеледі: статистикалық және эконометрикалық талдау әдістері, графикалық деректерді талдау, кластерлік талдау, құрылыс уақытының сериясы, экономикалық секторларды зерттеудегі факторлық талдау.

Экономикалық даму теориясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Дамудың түрлі деңгейлерінде және тұтастай алғанда әлемдегі экономикалық, экологиялық, демографиялық және саяси үдерістерді талдау мен түсінудегі жүйелі тәсіл негізінде экономикалық өсу мен дамудың заманауи әлемдік үрдістері саласындағы ғылыми-зерттеу қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - экономикалық дамудың негізгі факторларын өлшеудің әр түрлі өлшемдеріне негізделген: экономикалық, экологиялық, демографиялық, саяси, әлеуметтік факторларды білу; - зерттеушілердің жақында ғана пайда болған факторлардың: мәдениет, табыстарды бөлу мен байлықтың теңсіздігі, қарулы қақтығыстар, этникалық біркелкілік, мемлекеттің сапасы әсерін түсіндіру; - экономикалық саясатты талдау әдістерін білу; - әртүрлі саяси және экономикалық жүйелермен елдердің тұрақты даму теориясының әдістемелік және теориялық негіздерін білуін көрсету; - экономикалық дамудың теориясы, бағалауы, аймақ теориясының жаңа синтезін құрастыру. «Экономикалық дамудың теориясы» докторанттардың дағдарыстық талдауларына және түсіндірілуінде жаңа экономикалық факторларды бағалауға, жаңа экономикалық өркендеуге және мемлекеттік экономикалық саясатқа талдау жасайтын жаңа факторларға бейімделуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Елдің дамуын сипаттайтын негізгі көрсеткіштер, олардың жіктелуі. Жаһандану жағдайындағы дамушы елдердің құрылымдық айырмашылықтары мен жалпы сипаттамасы. Демографиялық көрсеткіштер, халықтың өсуі, кедейлік. Жұмыссыздық: проблемалар, таразылар мен шешу жолдары. Қоғамның экономикалық даму кезеңдерін ажырата білу критерийлері. Қазіргі заманғы даму теориясының мәні мен негізгі ережелері. Урбанизация және аграрлық секторды трансформациялау мәселесі. Қоршаған орта және даму. Халықтың халықаралық көші-қоны: XXI ғасырдың ерекшеліктері, себептері мен салдары. Халықаралық сауда жүйесіндегі дамушы елдер. Қазақстан экономикасының ашық үлгісі. Халықаралық қаржы және дамушы елдер. Экономиканы дамытудың мүмкіндіктері мен перспективалары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ғаламдандыру жағдайында тәуекелдіктерді баскару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Докторанттың экономикалық жағдайды дамытуға арналған жаһандық сараптау және біліктілікті арттыру стратегиясын және тактиканы басқарудың тәуекелдерін қалыптастыруға арналған. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - казахстандық кәсіпорындардағы тәуекел-менеджменті жүйесін қалыптастыру ерекшеліктерін білу; - кәсіпкерліктің құрылымдық бөлімшелерінің басқаруындағы тәуекелдіктерді бағалаудың шешімдерін қалыптастыру; - шаруашылық жүргізуші субъектілерді басқарудың қазіргі заманғы әдістері; - ықтимал инвестицияларды, валютаны және тәуекелдің басқа түрлерін ескере отырып, жаһандану жағдайында еліміздің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен бизнес-құрылымдарында бизнес-үдерістерді және бизнес-жоспарлауды дамытудың әдіснамасын негіздеу; - шаруашылық жүргізуші субъектілердің тәуекелдерін басқарудың отандық және шетелдік тәжірибелерін өз зерттеулерін жүргізу үшін пайдалану үшін талдайды. Докторанттардың дағдарысты талдауына және жаңа терминдер мен тәуекелдерді басқарудағы тәуекелдерді басқарудағы қазіргі заманғы тәуекел-менеджментке қатысты түсініктемелерге бейімделуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Экономикалық категориядағы және оның жетістіктеріне байланысты тәуекел. Экономикалық тәуекелдерді классификациялаудың негізгі қағидалары. Факторлар, экономикалық дағдарыстың дамуына арналған влияние. Бизнестегі риск-менеджмент жүйесін қалыптастыру және жетілдіру. Кәсіпкерлік субъектілерінің кәсіпкерлік субъектілерінің классификациясы. Отандық және келешектегі субъектілердің жеке меншік иелерін басқару.

Динамикалық тепе-теңдік моделдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Экономиканың маңызды салаларында дағдарыстық құбылыстар мен дағдарыс құбылыстарының теңгерімсіздігін болдырмау, салалардың, кәсіпорындардың, қаржы секторының тұрақты экономикалық даму механизмдерін негіздеу үшін экономикалық процестерді математикалық модельдеудің тұтас жүйесін ұсыну мүмкіндігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегі білімдерді меңгереді: - макроэкономикалық ғылымда белгілі динамикалық тепе-теңдік математикалық модельдерін сипаттау; - экономикалық өсу модельдерін пайдалану арқылы ұзақ мерзімді динамикалық тепе-теңдік себептерін түсіндіру; - өсу модельдерін жіктеу және қолдану; - тұтастай алғанда ұлттық экономиканың және оның маңызды салаларының динамикалық тепе-теңдігін сақтау үшін мемлекеттік саясаттың рөлі мен маңыздылығын негіздеу; - талдау, бағалау арқылы экономикалық процестерді математикалық модельдеу саласындағы жаңа идеялар синтезін ұсынады. «Динамикалық тепе-теңдік модельдері» пәні докторанттарға тәуелсіз сыни талдау және экономикалық процестерді математикалық модельдеу саласында жаңа идеяларды түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ашық экономиканы талдаудың теориялық негіздері, төлем балансы және оның тепе-теңдігі. Экономикалық өсу және экономикадағы динамикалық тепе-теңдік. Макроэкономикалық дамудың тұрақсыздығы және теңгерімі. Тұрақты динамикалық тепе-теңдікті зерттеудің әдіснамалық негіздері. «Алтын ереже» жинақтау. Динамикалық талдау тізбегі. Социометриялық және мультифакторлық талдау негізінде тұрақсыз бизнес құрылымдарында интерфейстік топтарды қалыптастыру әдісі. Кейнстік динамикалық тепе-теңдік модельдері. Домардың динамикалық тепе-теңдік моделі.

Жаңғырту теориялары және постиндустриялдық даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқудың мақсаты адамзат жаңғырту процесі даму туралы жүйелі білімді алу болып табылады. Оқу нәтижесіндегі дағдылар: - әлемдің жаңғырту үрдісінің толық бейнесін қалыптастыру; - елдердегі қабылданған жаңғырту жобаларының жалғасымдылығын болжау және талдау; - аймақтардың және нақты елдердің жаңғыртылуын бағалау және талдау; - жаңғырту стратегиясының және бағдарламасының мақсатты индикаторлары мен болжамдық сценарилерін жасау. Пәннің аясында келесідей сұрақтар қарастырылады: жаңғырту теорияларының қайнар көздері; жаңғырту парадигмасы және оның дамуының негізгі кезеңдері; жаңғырту теориясының критикасы; жаңғыртудың классикалық және жаңа теориялары; модерн және постмедерн; органикалық және органикалық емес жаңғырту түсінігі және мазмұны; пионерлік және қуып жетуші жаңғырту; жаңғырту және тәуелді даму теориялары; бірінші, екніші және интеграциялық жаңғырту; индустриалды жаңғырту; жаңғырту түрлері және жолдары; постиндустриалды даму парадигмасы; жаңа экономика; білім экономикасы және креативті экономика; ақпараттық қоғам; сандық экономика; жаңғырту және бағалау әдістері.

Кеңістіктік зерттеулер мен аймақтық дамудың модельдері мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - орнықты даму міндеттерін ескере отырып, кеңістіктік және аймақтық жүйелерді талдаудың заманауи әдіснамасын және модельдерін зерттеу. Оқу нәтижелері - бұл қабілеттер: - аймақтарды, кеңістікті және аумақтарды талдаудың ғылыми әдістерін және құралдарын иелену, кластерлік талдау әдіснамасын қолдану; - аймақтардың нақты зерттеу мақсаттары мен түрлерін ескере отырып кеңістіктік талдау модельдерін әзірлеу; - өңірлік тұрақты даму саясатын қалыптастыру қағидаттарын әзірлеу, - тұрақты дамудың өңірлік саясатын іске асырудың басымдықтарын тұжырымдау және тетіктерін әзірлеу; - аймақтардың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейін және оның тұрақтылығы деңгейін талдау және бағалау. Пәндерді зерделеу кезінде келесі тақырыптар қаралады: Аймақтық даму парадигмалары. Кеңістіктік экономиканың теориясы. Географиялық концентрацияның модельдері және кеңістіктік экономика. Салыстырмалы кеңістіктік зерттеу әдістері. Кластерлік талдау. Аймақтардың типологиясы. Аймақтық мәселелерді зерттеу әдістемесі, аймақтық жүйелерді тұрақты дамытудың көрсеткіштері Урбанизация. Қалалардың экономикасы. Қаланың тұрақты даму модельдері.

Макроэкономикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Макроэкономика саласындағы жаңа идеяларды сыни талдау және экономиканың және жаһандық деңгейде дағдарыс құбылыстарының себептерін анықтау, оларды жою жолдарын іздестіру үшін экономиканы талдау және қазіргі заманғы макроэкономикалық модельдерді қолданудың заманауи тәсілдерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегі білімдерді меңгереді: - макроэкономикалық ғылымда белгілі дамыған деңгейдегі математикалық модельдерді сипаттау, сондай-ақ макроэкономикалық зерттеу әдістерін меңгеру; - нақты бизнес-циклдер теориясы мен жаңа кейнстік экономиканы түсіндіру; - макроэкономикалық зерттеулердің заманауи әдістері мен тәсілдерін классификациялау; - Қазақстан экономикасының даму динамикасын (өсу қарқыны, ЖІӨ, инфляция, жұмыссыздық, айырбас бағамы және т.б.) және макроэкономикалық ғылымдағы халықаралық экономиканы болжау үшін математикалық модельдердің қолдау маңыздылығын негіздеу; - макроэкономика саласындағы жаңа идеяларды талдау, бағалау, синтездеу және макроэкономика модельдері арқылы өздерінің ғылыми жұмыстарын жасау. «Макроэкономикалық талдау» пәні докторанттарға тәуелсіз сыни талдау және ұлттық және әлемдік деңгейлерде экономиканы талдаудың заманауи тәсілдерін түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселерді қарастырады: Экономикалық өсудің ашық экономикасы және экономикалық саясаттың тиімділігі. Халықаралық сауда және ағымдағы шот. Валюталық жүйелер мен айырбастау бағамдары. Экономикалық саясаттың нақты айырбас бағамына әсері. Кальво моделі. Мемлекеттің макроэкономикалық саясатының тиімділігін бағалау. Үкіметтің бюджеттік шектеуі. Қаржыландыру және салық салу. Нағыз бизнес циклдерінің теориясы.Неокейнстік Филлипс қисығы. Жұмыссыздық. Экономикалық өсудің кейнстік үлгілері. IS-LM-BP моделінің теңдеуі. Ақша саясаты. Банктер. Қаржы нарығының жетілмеуі. Кейнстік инфляция үлгісі. Шағын ашық экономиканың динамикалық стохастикалық моделідеу. Бірнеше елдің DSGE моделі.

Экономикалық өсу моделі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Экономикалық өсім факторларын негіздеу және оны қамтамасыз етудегі мемлекеттің рөлі үшін экономикалық өсудің озық үлгілеріне негізделген жалпы, аумақтық-әкімшілік бірліктер мен елдің әлеуметтік-экономикалық дамуының әртүрлі бағыттарындағы экономикалық өсуді талдау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - экономикалық өсу негізгі әдістері (Р.Солоу): сынып қоғамы, кезеңдері, жоғары тұтынудың қоғамы, сонымен қатар экономикалық типтер мен модельдерді білу; - мемлекеттің экономикалық жағдайын және оның рөлін болжау; - экономикалық өсудің негізгі модельдері: кейнсиандық экономикалық өсу моделдері, неоклассикалық моделдер, тарихи-әлеуметтік моделдер; - өндірістегі (өндірістік әлеует) экономика мен оларды пайдаланудың толық көлемін және олардың экономикалық өсуіне қол жеткізуді толық көлемде арттыруды және олардың рөлін арттыру; - Қазақстан экономикасының (өнеркәсіп, агробизнес, қаржы секторы және т.б.) ерекшеліктері мен проблемаларын талдау және Қазақстандағы экономикалық өсу перспективаларын негіздеу, олардың экспорттық әлеуетін арттыру, жаһандық нарық жағдайын болжамдау. «Экономикалық өсу моделі» пәні докторанттарға ұлттық экономиканың ағымдағы жағдайын тәуелсіз сыни талдау үшін, экономикалық өсімге әсер ететін мәселелер мен факторларды анықтауға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Экономикалық өсудің мәні, құрылымы және дамуы. Экономикалық өсудің түрлері мен модельдері. Экономикалық роста қамтамасыз етудегі мемлекет. Экономикалық өсу жағдайында Қазақстан экономикасының ерекшеліктері мен проблемалары. Қазіргі Қазақстан экономикасындағы экономикалық өсу факторлары. Қазақстандағы экономикалық өсу перспективалары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген