Докторантура
Информатика

Информатика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Ғылыми білім парадигмалары шеңберінде информатика және білім беруді ақпараттандыру, информатиканы оқыту әдістемесі (теориялық және әдістемелік негіздері, информатика, мультимедиа, IT-технологиялар, робототехникадағы қазіргі заманғы трендтер) саласында іргелі, жүйелі білімдерді көрсету.
2. Ғылыми-педагогикалық теория, тұжырымдамалар, информатика саласындағы ғылыми мектептер, жоғары білім берудегі информатиканы оқыту әдістемесі, білім беру ортасын ақпараттандыру салаларында іргелі, жүйелі білімдерді қолдану.
3. Информатика және білім беруді ақпараттандыру саласында жаңа әдістер, технологиялар және әдіснамалар негізінде қолданбалы зерттеулерді жүргізу; Информатика және ақпараттандыру саласындағы (эссе, есептер, презентациялар түрінде) мақсатты аудиторияға және тиісті кәсіби білімі жоқ аудиторияға арналған ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну; Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларындағы рейтингтік журналдарда, сондай-ақ ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарда талқылау үшін ғылыми нәтижелерді дәлелді және ақылға қонымды түрде ұсыну.
4. Студенттердің танымдық қабілеттерін дамытуға әдістемелік қолдау көрсету.
5. Информатиканы оқытудың инновациялық әдістері мен ұйымдық формаларын қолдану, оқу үдерісін ұйымдастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Ол оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын енгізеді, нақты уақыт режимінде жұмыс істейтін цифрлы ақпарат пен басқару жүйелеріндегі есептеу процестерін ұйымдастырады.
6. Информатика, білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқытудағы отандық және шетелдік тәжірибелер саласындағы әр түрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру; Өзіңіздің ғылыми идеяңызды қалыптастырыңыз, ғылыми қоғамдастыққа информатика және ақпараттандыру саласындағы өз біліміңіз бен идеяларыңызды жеткізіңіз, ғылыми білімнің шекарасын кеңейтіңіз; Ғылыми басымдықтарды саралау, өзіңіздің зерттеу мүдделеріңізді әлеуметтік, этикалық құндылықтармен үйлестіру.
7. Зерттеу саласында алынған нәтижелерді байытатын және олардың одан әрі дамуына үлес қосатын, білімнің шекарасын кеңейтетін түпнұсқалық зерттеулер арқылы үлес қосу мүмкіндігін көрсетіңіз.
8. Оқу үдерісін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жетілдіруге, оқытуға қол жеткізуді бақылауға арналған программалық құралдарды әзірлеу; Оқу нәтижелерін және оқу жетістіктерінің электрондық нысандарын критериалды бағалау технологиясын қолданыңыз. Нақты уақыттағы жүйелерде ақпаратты өңдеудің дұрыстығын бақылау; Информатика және ақпараттық білім беру, информатика және жоғары білім беру педагогикасы саласында қолданылатын зерттеу әдістерін жүйелі түрде түсіндіру; Білім беру мәселелерін шешуде пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау.
9. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, студенттік технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, білім беру ұйымдарында жоғары сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу; Деректер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу; Қашықтықтан оқыту технологияларын, виртуалды оқу орталарын, мультимедиялық және басқа да ақпараттық технологияларды кәсіптік қызметте қолдану; Дизайн және робототехника саласындағы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу.
10. Әртүрлі білім беру мекемелерінің білім беру және ғылыми үдерісінде ақпараттық технологиялардың соңғы жетістіктерін қолдану туралы сараптамалық қорытынды жасау.
11. Ғылыми-ағартушылық қызметтің нәтижелерін талдауға, бағалауға, қорытындылауға және оларды жүзеге асыру жолдарын таңдауға; Сараптамалық бағалауға қатысу және патенттік зерттеулер мен патенттік сараптама жүргізу.
12. Білімге негізделген қоғамды қалыптастыру мүддесінде технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуды дамыту, топта жұмыс істеу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Информатика
Мамандық шифры
8D01502
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс докторанттарды сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, мәтіннің логикалық емілесін құру, ақпарат көздерін сыни бағалау, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді, жарияланымдар мен презентациялар құру қабілетін қалыптастырады

Білім берудегі генеративті жасанды зерде
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл курс білім беру қосымшаларындағы жасанды интеллект тұжырымдамалары мен тәжірибелерін терең зерттеулерді қамтиды. Докторанттар генеративті жасанды зерденің негізгі әдістерін және оның интеллектуалды білім берудегі рөлін зерттейді. Сонымен қатар, олар генеративті жасанды зерде принциптерін меңгереді және білім беру мақсатында технологияларды талдау және енгізу қабілеттерін дамытады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән зерттеу жобаларын талдай білу, ғылыми-педагогикалық мәселелерді тұжырымдау, теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу, қажетті зерттеу әдістері мен құралдарын таңдау, жиналған фактілерді қисынды түрде жалпылау және пайымдаулар жасауға мүмкіндік беретін ұсынымдар мен зерттеу нәтижелерін әзірлеу, теориялық тұжырымдар жасау үшін қажет.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Информатика және білімді ақпараттандыру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән докторанттарды информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы тәуелсіз зерттеу әдіснамасы бойынша даярлауды, ақпараттық қоғамның қазіргі жағдайындағы педагогикалық зерттеулердің әдістерін, формаларын, әдіснамалық базасын, информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы ғылыми-зерттеу модельдері мен технологияларын әдіснамалық негіздеуге мүмкіндік береді

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адаптивті оқытуды визуализациялау және білім беру интерфейстері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс докторанттардың оқыту мен білім беру интерфейстерін визуализациялау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына бағытталған, бұл оларға заманауи білім беру технологияларын дамытуға белсенді ықпал етуге мүмкіндік береді. Докторанттар оқу үдерісін дербестендіру тәсілдерін, нақты уақыт режимінде білім алушымен өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді, сондай-ақ білім беру үдерісіне интеграциялау үшін оларды визуализациялауға баса назар аудара отырып, бейімделген білім беру интерфейстерін құру дағдыларын қалыптастырады.

Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды жобалау және модельдеу саласындағы теориялық білімді және бағдарламалық жүйелерді модельдеудің заманауи әдістерін қолданудағы тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант меңгеру қажет: - визуализация және технологияларды жобалаудың ақпараттық және коммуникациялық жүйелер ұғымдарды; - оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің функционалды бағыттарын визуалды жобалау тәсілдерді; - қазіргі заманғы жобалау технологияларын, модельдеу және жобалау міндеттерін шешуге арналған жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерімен қамтамасыз ету; - заманауи визуалды жобалау әдістері мен күрделілігі әртүрлі деңгейдегі пәндік салада моделдеу әдіснамасын пайдалану критерийлерін. Пәннің міндеті Ақпараттық жүйелердің визуалды жобалаудың заманауи технологиялары, CASE-технологиясы (ERWin), көрнекі дамыту ортасы: Eclipse, Visual Studio, Borland Developer Studio және басқалар туралы идеяларды қалыптастыру. Бағдарламалық интерфейстің элементтері. Бағдарламаланған автоматтандыру құралдарына негізделген пайдаланушы интерфейсінің тиімділігін қарастырыңыз. Бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге арналған қазіргі заманғы құралдарды, жоғары деңгейлі тіл мен тиісті бағдарламалау ортасын меңгеру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық жүйелердің визуалды жобалауға арналған технологияларды қолданудың тиімділігі, ақпараттық жүйелерді жобалау кезеңдері мен сатыларының мазмұны олардың әр түрлі жобалау технологияларын қолданғандағы ерекшеліктері;

Бағдарламалаудан электронды оқу қүралдарын жобалау мен жүзеге асыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ақпараттық, телекоммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды қолдану мақсатында бағдарламалаудан электронды оқулықтарды, оқу-әдістемелік және бағдарламалау бойынша ақпараттық-анықтамалық материалдарды әзірлеуге әдістемелік көмек көрсету. Пәннің міндеті: Ақпараттық технологиялар саласындағы пәндердің болашақ мұғалімі мультимедиялық технологияның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім беруді ақпараттандырудың заманауи құралдарын әзірлеуі тиіс; Web-беттерін қалай басқару керектігін, ActionScript бағдарламалауды үйреніңіз. EUMKD стационарлы компьютерде, смартфонда, iPodде және т.б. оқу үшін пайдаланылуы мүмкін. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: - жоғары білім жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану туралы алғашқы түсінік алуға; - негізгі тәсілдер, тұжырымдамалар мен сатылар туралы түсінік алуға; - электронды оқу-әдістемелік басылымдарды құруға арналған оқу материалдарын әзірлеу; күндізгі және сырттай оқыту жүйесіне арналған электронды оқулықтар бойынша негізгі бағалау критерийлері мен педагогикалық талаптарымен танысу.

Білім берудегі робототехника теориясы мен технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру мен кәсіби проблемаларды шешуде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін білуге дайындықты қалыптастыру, робототехниканы пайдалану арқылы жобалаудың теориялық білімдерін қалыптастыру, білім беру робототехникасы саласында оқытуды жүзеге асыруға дайындық. Пәннің міндеті: Робототехника саласында жас ерекшеліктеріне қарай топтарының мүмкіндіктерін ескере отырып. білім беру робототехникасының потенциалын қалыптастыру және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу.

Виртуалды оқыту ортасын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Виртуалды оқыту ортасында оқу және оқу-әдістемелік жұмыстардың дидактикалық әдістерін меңгеруін және электрондық оқыту технологияларымен танысу. Пәннің міндеті: Виртуалды оқыту құралдарын жіктеу. Дидактикалық жобалау көрсеткіштерінің таксономиясы. Көрнекі және когнитивті мультимедиа мүмкіндіктері. Үйретуші программалар сценариіндегі басқару элементтері. Қолданбалы программалық пакеттерге дидактикалық талдау. Интеллектуалды тренажерлер сценариін құрастыру принциптері.

Ғылым және білім беру саласындағы бұлттық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: болашағы бар салалардың бірі ретінде бұлтты технологиялар туралы идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ компьютерлік ресурстарға кең жолақты және ыңғайлы желіні ұсынудың заманауи құралдары. Пәнді оқудың нәтижесінде докторант келесіні игеріп шығады: - серверлік виртуализацияның негізгі ұғымдарын қолдану; - бұлтты есептеулер саласында қызмет көрсету модельдерін әзірлеу; - виртуалдандыру құралдарымен жұмыс істеу.

Қашықтықтан оқыту теориясы мен практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы жоғары сапалы ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыру және оны жүзеге асыру ерекшеліктерін ескере отырып, қашықтықтан оқытуда тиімді пайдалануға бағдарлау. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: - белгілі бір пән салада қашықтықтан оқытуды қолдану теориясын түсіну; қашықтықтан оқыту курстарын дамытуға арналған заманауи технологиялар; цифрлы білім беру ресурстары, мазмұны, мақсаттары мен ерекшеліктері, жұмыс істеудің негізгі жолдары; - цифрлы білім беру ресурстарын жүйелі түрде пайдалануға бағытталған білім беру пәнінің дидактикалық модулін жлбалау; - Қашықтықтан оқыту курстарын орналастыру үшін қауашақ таңдау; цифрлық білім беру ресурстарының сапасын бағалау критерийлері. Пәннің міндеті: - Қашықтықтан оқыту және өзара әрекеттесудің теориясы мен практикасында тереңдетілген оқытуды қамтамасыз ету. - қашықтықтан оқыту және қашықтықтан білім беру саласындағы проблемаларды зерттеуге мамандардың бағдарлау. - Интернетті қолданып оқу үрдісін ұйымдастыру үшін үлгі әзірлеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - Интернет-технологиялардың дидактикалық қасиеттері мен мүмкіндіктері. - қашықтан оқытуға арналған материалдарды жобалау. - қашықтан оқытудағы білім беру қызметін ұйымдастыру түрлері. - қашықтықтан оқытудағы педагогикалық технологиялар.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген