Докторантура
Биология

Биология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - Философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1 ОН: Зерттеу әдістерін ұйымдастырудағы жүйелілік принципін және ғылыми қызығушылықтары мен ғылыми ақпараттың өзектілігін кешенді бағалауды түсіну;
2 ОН: Ғылыми зерттеу процесін жоспарлаудың, іске асырудың, түзетудің ықтималды тәуекелдерін ескере отырып, тиімді әдістерді талдау;
3ОН:Ұсынылған ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық өлшенген дәлелдер мен бағамдарды құру мақсатында зерттеу мақсаттары мен міндеттерінің пайдасына элементтерін зерделеу;
4 ОН: Зерттеу контекстінде оны әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде күрделі идеяны дамыту жолындағы дайындығы мен қабілетіне ие болу;
5 ОН: Ұлттық немесе халықаралық деңгейде мақалалар жариялауға лайықты ғылыми салалардың шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулер арқылы үлес қосу;
6 ОН: Сыни ойлау және талдау принциптерін қолдана отырып, күрделі идеяларды, жаңа өнімдерді дамыту, оларды әзірлеу және қоғам мен тұтастай елдің дамуы үшін технологиялық, сандық және басқа процестерге енгізу;
7 ОН: Ғылыми қоғамдастықпен өзара тиімді серіктестік, адал және ашық, кәсіби, әлеуметтік, мәдени қарым-қатынастар құру;
8 ОН: Академиялық, кәсіптік, технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени өзін-өзі дамыту контекстіндегі әлеуметтік құндылықтарды жеке мысалмен және тәжірибемен насихаттау, қоғам мен жалпы елдің дамуына ықпал етеді;
9 ОН: Ғылыми тұжырымдарды ескере отырып, оқиғаларды, құбылыстарды, фактілер мен ақпаратты жинауды және түсіндіруді, соның ішінде жаңа өнімдер мен технологияларды әзірлеуде оларды одан әрі қолдану үшін тұжырымдарды, қорытындыларды қалыптастыруға жасанды интеллект пен әлеуметтік-этикалық және философиялық құндылықтарды пайдалануды жүзеге асыру;
10 ОН: Өзінің ғылыми және кәсіби мүдделерінің тақырыбы бойынша ғылыми қоғамдастықпен кеңінен, сондай-ақ жоғары тұрған немесе мәртебесі тең ішкі, сыртқы стейкхолдерлермен және құзыретті қарым-қатынасты басқару

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Биология
Мамандық шифры
8D01504
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының табысты болуы үшін әдебиеттен, ақпараттық базалардан, электронды дереккөздерден ғылыми ақпаратты өз бетінше алу, талдау мүмкіндігі бар қолданбалы қабілеттері қалыптасады. Сондай-ақ академиялық мәтіндерді құрумен және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсынуды үйренеді.

Биологиялық білім ғылыми зерттеулердің жаһандануына қосқан үлесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу форматында жаһандану жағдайында биологиялық пәндерге білім берудің мақсаттары, мотивациялық құндылықтары мен нәтижелерін қалыптастыру: халықаралық ұтқырлық, қашықтықтан оқыту курстары, білім беру платформаларына қол жеткізу, мәдени әртүрлілік, білім мен жетістіктерді бағалау, елдегі және шетелдегі кәсіби қауымдастықтар арқылы педагог зерттеушінің құзыреттілігін қалыптастыру

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: табиғатты тану әдістерін, белгілі бір реттілігі бар болып табылатын, іс-әрекеттердің, әдістердің, операциялардың объективті шындық тетіктерін, сондай-ақ зерттеу әдістері мен әдістемелердің жиынтығын, оларды қолдану тәртібіне негізделген қорытындылар мен алынған нәтижелерден түйін шығару арқылы түсіндіру.

Өмір туралы жаратылыстану ғылымдарындағы философиялық аспектілер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: өркениетті даму жүйесіндегі жаратылыстану ғылымдарының дамуы туралы, ғылымның ұтымды бағыттары туралы, мәдениеттер диалогы аясында ғылыми-техникалық дамудың дүниетанымдық мәселелерінің келешегі туралы, адамзаттың өмір сүру мәселелері және өмір туралы ғылым прогресінің бөлігі ретіндегі адамның құндылық әрекетінің бағдарлы түрде өзгеруі туралы тұтас түсінік қалыптастыру

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Биологиялық білім берудің нейротехнологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биологиялық білім беру саласында нейротехнологияларды қолдану, білімді берудегі нейротехнологиялардың қазіргі заманғы рөлімен байланысты іргелі проблемаларды талдаудың маңыздылығы, сондай-ақ нейротехнологияларды қолдануда әдістемелік тәсілдердің қажеттілігі мен пайдалылығына ғылыми дәлелдер іздеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру, мидың когнитивті функцияларын зерттеуде және нейротехнологияларды қолдануда этикалық нормаларды биологиялық білім беру салаларында анықтау

Зерттеу жобаларын іздеу, талдау және модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттеуді және практикалық тапсырмаларды шешуде жаңа идеяларды шығармашылық процестің бір бөлігі ретінде қалыптастыруды, зерттеу жобаларын модельдеуді, дәлелді тұжырымдамалар және алынған нәтижелерге шолу процестерін, ғылыми кретерийлерге шолу жасауды және қабылдауды, қаржыландыру көздерін, міндетті және қосымша талаптарды, зерттеу жобаларының әртүрлі түрлерін сыни тұрғыдан ойлау және талдау дағдыларын қалыптастырады

Көшбасшылық: зерттеушінің құзыреттілігін дамыту бағдарламасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: көшбасшылықтың әртүрлі түрлері мен көшбасшылық әлеуетті бағалауға және ашуға ықпал ететін дағдылар туралы тұтас түсінік қалыптастыру, зерттеу мақсаттарына жету үшін белгісіздік жағдайында жобалық шешімдерді табу үшін тәуекелдерді бағалау мүмкіндігі және балама идеяларды құру және қолдану үшін қажетті әрекеттерді орындау

Сандық технологиялар, тірі организмдерді зерттеудегі жасанды интеллект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қашықтықтан оқыту форматын қолданудың негізділігі мен қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру, онлайн оқу процесін ұйымдастырудың "ақылға қонымды" тәуекелдерін, артықшылықтары мен әдіснамасын түсіну, оқу материалдары мен тапсырмаларын дайындау, білім алушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, білімді игеру мен бағалауды бақылау, білім беру сапасын төмендетпей әдіснамалық дәлелденген қашықтықтан оқыту форматтарын іздеу және енгізу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген