Магистратура
Еңбек әлеуметтануы және HR басқару

Еңбек әлеуметтануы және HR басқару

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды интерпретациялау үшін социологиялық теорияларды синтездеу, әлеуметтік-экономикалық процестердің жағдайы туралы эмпирикалық деректерді алудың статистикалық әдістері мен әдістемелік тәсілдерін пайдалана отырып, әлеуметтік өлшеу рәсімдерін қолдану, Кадрлық стратегияны белсенді әзірлеу үшін нормативтік-құқықтық база саласындағы білімді пайдалану, басшының персоналмен байланысты міндеттерін бағалау;
2. ұйымның еңбек әлеуетінің өзгеруін жоспарлау және болжау, кадрлармен қамтамасыз етілу жағдайына баға беру, персоналды басқару саласындағы кәсіби қызметте ғылымтану және әдіснамалық білімдерді шығармашылықпен қолдану, ұйымда персоналды басқарудың қазіргі заманғы проблемаларын кешенді талдау және ұйымды және оның персоналын басқарудың өзара байланысы;
3. шешім қабылдауда, топтық көшбасшылықта, ауызша және жазбаша қарым-қатынаста, сыни ойлауда, проблемаларды шешуде, жоспарлау мен командалық жұмыста жоғары құзыреттілікті көрсететін мінез-құлық пен өнімділікті талдау, персоналды басқару саласындағы функциялар мен операциялар мен ұйымдастырушылық стратегиялар, құрылымдар мен мәдениет арасындағы байланысты бағалау;
4. экономиканың түрлі салаларында әлеуметтік процестерді тиімді басқарудың модельдері мен стратегияларын әзірлеу, бизнес-жобаларды әлеуметтік сүйемелдеудің ерекшелігін түсіну; бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін арттыру технологиялары бар корпоративтік әлеуметтік бағдарламалар әзірлеу;
5. персоналды басқарудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалану және өзінің кәсіби қызметінде тиімді жүзеге асыру, ұйымдағы жайлы моральдық-психологиялық климатты қалыптастыру және қолдау және тиімді ұйымдастыру мәдениетін қалыптастыру;
6. заманауи ұйымдағы адамдар мен топтардың ұйымдастырушылық мінез-құлқының ерекшеліктерін диагностикалау, сондай-ақ қазіргі жағдайда ұйымдастырушылық мінез-құлқының бейімделу және жетілдіру бойынша жұмыстарды бағалау, басқа адамдармен және ұйымдармен нәтижелі өзара іс-қимылды моделдеу;
7. ұйымның тік және көлденең құрылымдарын талдау, нақты кейсті талдау кезінде ұйымның және өзін-өзі ұйымдастырудың, менеджерлік қызметтің негізгі элементтерін жобалау, жанжалды талдау мен шешудің негізгі әдістерін пайдалану, қақтығыс алдындағы жағдай кезеңінде алдын алуға қабілетті қақтығыстарды басқару бойынша алгоритмдерді әзірлеу;
8. ұйымдар мен персоналдың әлеуметтік даму үрдістерін анықтау және талдау, коммерциялық ұйымдардағы әлеуметтік тәуекелдер мен дисфункцияларды диагностикалау және төмендету, бизнес-сектордағы әлеуметтік өзгерістерді жобалау және болжау, қызметкерлерді әлеуметтік қамтамасыз етудің корпоративтік бағдарламаларын әзірлеу және кадр саясатының міндеттерін шешу;
9. ұйымның қызмет етуінің әртүрлі аспектілерін зерттеудің теориялық тәсілдерін пайдалана отырып, ұйымдардың қызмет етуінің әлеуметтік және әлеуметтік-психологиялық мәселелерін талдау, мәдениетаралық және мәдениетаралық көшбасшылықтың маңыздылығын, сондай-ақ әр түрлі әлеуметтік, этикалық проблемалар мен әртүрлілік проблемаларына сезімталдықты бағалау;
10. әлеуметтік диагностика және мониторинг әдістерін, әлеуетті тәуекелдерді ескере отырып, бизнес-ортада әлеуметтік процестерді жобалау және болжау технологияларын пайдалану, ұйымдық-басқару міндеттерін қою және шешу үшін, оның ішінде тікелей қызмет саласынан тыс жерлерде тұрған зерттеу жобаларын әзірлеу;
11. қазіргі заманғы әлеуметтік және экономикалық процестерді талдау және болжау үшін негізгі теориялық модельдерді, сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, қазақстандық нарықтардың әлеуметтік зерттеу дизайнын жобалау;
12. зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу жүргізу, әлеуметтік-еңбек қатынастарының өзекті мәселелері бойынша шолу, ғылыми есеп және ғылыми жарияланымдар дайындау, әлеуметтік-еңбек қатынастарын талдау үшін әлеуметтік жауапкершілікті іске асырудың тиімді тетіктерін және социология әдістерін анықтаудың негізгі әдіснамалық тәсілдерін қолдану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Еңбек әлеуметтануы және HR басқару
Мамандық шифры
7M03102
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Әлеуметтанулық зерттеулердегі статистика және болжам
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: социологиялық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін пайдалана отырып, магистранттардың аналитикалық жұмыс дағдыларын дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әлеуметтанудағы математикалық және статистикалық әдістер: әлеуметтанудағы эмпирикалық деректердің құрылымы. Сипаттамалық статистика: орташа мәндерді талдау. Өлшеу тұжырымдамасы: масштабтау. Статистикалық гипотеза

Әлеуметтанулық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: нақты социологиялық зерттеу бойынша ақпарат жинау әдісінің заманауи әлеуметтану құралдарын пайдалану, деректерді интерпретациялаудың әртүрлі модельдерін құру және талқылауда өз ғылыми нәтижелерін қорғау. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: әлеуметтанудағы математикалық және статистикалық әдістер. Қазіргі әлеуметтiк-экономикалық жағдайда әлеуметтанулық зерттеу әдістері. Онлайн-сұрау әдісі

Әлеуметтанулық теориялар
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысы барысында әлеуметтік өмірді талдау үшін заманауи социологиялық теориялар мен парадигмаларды қолдану дағдыларын көрсету. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қоғамның социологиялық теориялары туралы. Негізгі социологиялық парадигмалар.Постклассик алық және неоклассикалық әлеуметтану. Заманауи әлеуметтанудың полипарадигмалылығы.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияны жазу кезінде қажетті зерттеу жұмысының принциптері мен әдістері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым динамикасы. Ғылыми білім әдіснамасы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар әдіснамасы мен әдістері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қызметкерлер мен жанжалдарды басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: персоналды және жанжалдарды басқару саласындағы теориялық білімді практикада қолдану. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Кәсіпорын қызметкерлері басқару объектісі ретінде. Персоналды басқару принциптері. Персоналды басқару әдістері. Шиеленісті шешу құрылымы, динамикасы және стратегиялары. Ұйымдық-басқару жанжалдар.

Персоналдарды мотивациялау мен ынталандырудың қазіргі заманғы мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ұйымдағы еңбекақы төлеу саясатының бәсекеге қабілеттілігін талдау әдістерімен ынталандыру және ынталандыру жүйесінің тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қызметкерлердің еңбек мотивтерінің құрылымы. Ұйым персоналын ынталандыру жүйесін құру. Қызметкерлерді әлеуметтік қамсыздандыру. Әлеуметтік пакет.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

HR басқару – технологиялар және саясат
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: персоналды басқаруда және адам капиталын дамытуда заманауи ақпараттық-аналитикалық, цифрлық технологияларды пайдалану, басқарушылық қызметтің заманауи дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Адам ресурстарын басқарудағы ақпараттық жүйелер және технологиялар. Адам ресурстарын жоспарлау. Еңбек ресурстарының резервін құру.

Адам ресурстары: қолданбалы стратегиялар, талдау және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әртүрлі жағдайларда өз білімдерін қолдану, ел және жаһандық деңгейде стратегиялық әріптестік арқылы адам ресурстарын бағалау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: жоспарлау және адам ресурстарын басқару стратегиялары. Еңбек өнімділігін бағалау және еңбекақы төлеу

Адами ресурстарын дамыту негіздері: реттеу және құқық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: еңбек шарттарын, еңбекақы төлеу құрылымын, кадр саясатын, әділдікті, дауларды шешудегі қол жетімділікті және хаттама жүргізе білу, жұмыс беруші-қызметкер қатынастардың аспектілерін анықтайтын заңдарды практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде аспектілер қарастырылады: Персоналды басқару: құқықтық және реттеушілік мәселелері. Жұмысқа орналастырудың тең мүмкіндігі. Компенсация. Қызметкерлердің зейнетақы инвестицияларын қорғау. Еңбек қарым-қатынасы.

Бизнес ортадағы әлеуметтік процестерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммерциялық қызметтің әлеуметтік аспектілері саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: іскерлік және ғылыми коммуникациялар. Менеджменттің қазіргі әлемдік концепциялары. Қаржылық диагностика және даму перспективаларын модельдеу. Корпоративтік менеджмент. Ұйымдардағы пиар-қызметтердің қызметі. Ұйымдастырушылық өзгерістерді басқару.

Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: басқарудың заманауи тұжырымдамаларын, компанияның корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін талдау және бағалау әдістерін меңгеру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: бизнестің табиғаты мен қоғамдағы орны. Бизнестің құрылымы. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің негізгі элементтері.

Еңбек қатынастары және ұжымдық келіссөздер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: еңбек қатынастарындағы ұжымдық келіссөздердің функциялары мен рөлін анықтау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұжымдық келіссөздер мен ұжымдық шарттар. Еңбек қатынастары. Теңсіздікті азайту және еңбекті қорғауды негізгі құралдары мен тәсілдері.

Еңбек саласындағы жаһандық саясат және әлеуметтік қамсыздандыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ұжымдағы жаһандық еңбек нарығы және әлеуметтік-еңбек қатынастары саласындағы базалық білімді қалыптастыру, әлеуметтік қызметтің негізгі түрлерін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың жаһандық ауқымын бағалай білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Жаһандық саясат сипаттамасы. Әлеуметтік қамсыздандыру. Еңбек саласындағы және халықты әлеуметте қорғаудағы жаһандық саясат.

Жаһандық деңгейдегі көшбасшылық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ұйымдастырушылық, іскерлік, саяси көшбасшыларды бағалау арқылы көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру, менеджерлердің тиімді көшбасшылар ретіндегі негізгі сипаттарын талдау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Жаһандану және экономика. Мемлекет және билік. Жұмыс және жұмыспен қамту. Көшбасшылық модельдері.

Келіссөздер және дауларды балама шешу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: дауларды шешудің тәсілі ретінде келіссөздерді қолданудың мәні мен ерекшеліктерін, келіссөздер процедурасын, келіспеушіліктерді тиімді шешу жолдарын білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Келіссөздер ұғымы. Дауларды балама шешудің принциптері мен әдістері. Медиация тарихы дауларды шешудің балама әдісі ретінде.

Қызметкерлер мен жанжалдарды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: персоналды және жанжалдарды басқару саласындағы теориялық білімді практикада қолдану. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Кәсіпорын қызметкерлері басқару объектісі ретінде. Персоналды басқару принциптері. Персоналды басқару әдістері. Шиеленісті шешу құрылымы, динамикасы және стратегиялары. Ұйымдық-басқару жанжалдар.

Ұйымдағы тұлға: құндылықтар, нұсқаулар, мінез-құлықтар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: тұлғаның социологиясы мен психологиясының ұйымдастыру контекстінде дамуының негізгі әдіснамалық тәсілдері мен перспективалары, ұйымдағы адам мінез-құлқын зерттеудің қазіргі теориялық бағыттары, ұйымдағы адам мінез-құлқын қалыптастыруға әсер ететін факторлар туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: Ұйымдағы адамның мінез-құлқы. Психологиялық сипаттамалар және олардың ұйымдағы адамдардың мінез-құлқына әсері. Еңбек қызметі саласындағы құндылықтар

Ұйымдастыру мәдениетін және ұйымдастырушылық өзгерістерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ұйымдық мәдениетті және кәсіпорындардағы заманауи өзгерістерді тиімді басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: ұйымдастырушылық мәдениетті басқару: ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыру. Ұйымдастырушылық мәдениетті қолдау. Ұйымдастырушылық мәдениетті басқару: ұйымдастырушылық мәдениетті өзгерту.

Ұйымдастырушылық мінез-құлық теориясы мен тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ұйымдар туралы, олардың функциялары, өмір сүруі мен дамуының негізгі заңдылықтары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын болжау және басқару дағдыларын жетілдіру, олардың ұйымдастырушылық тиімділігін арттыру. Пән мазмұны: Ұйымдастыру теориясының негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық жобалау. Бизнес-процестер. Ұйымның өмірлік циклі. Ұйым қызметін бағалау.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген