Магистратура
Балалар психологиясы

Балалар психологиясы

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық тәсілдерінің тарихи аспектілері мен тұжырымдамалық негіздеріне және психологиядағы эксперименттік жұмыс негіздеріне жүйелі көзқарасты көрсету.
2. Дизонтогенез тұжырымдамасын, типологиясын және себептерін қолдана отырып, психикалық дамудың бұзылуының себептері мен сипаттамаларын талдау, жетіспейтін және бұрмаланған психикалық дамуды диагностикалау, патопсихологиялық зерттеу жүргізү.
3. Балалардағы жоғары психикалық функциялардың даму ерекшеліктері, сенсорлық және гностикалық бұзылулар боинша, балалар мен жасөспірімдердің психосоматикалық бұзылыстары саласындағы балалар нейропсихологиясы мен психосоматикасы ұғымдарымен жұмыс жасау.
4. Аномалияны, дарындылықты, талантты, данышпандықты анықтайтын ғылыми категориялар мен ұғымдар жүйесін; осы құбылыстардың табиғаты мен құрылымын, олардың жас ерекшеліктерін, анықтау принциптері мен әдістерін; оларды психологиялық түзету мен қолдауды меңгеру.
5. Психодиагностикалық, түзету - дамытушылық, консультациялық және психотерапевтік қызметтің әдістерін, рәсімдерін, әдістемелері мен әдістерін отбасылық және жеке практикада (оның ішінде балалар-ата-аналар қатынастары саласында) қолдану.
6. Балалармен және жасөспірімдермен психологиялық қызметте диагностикалық деректерді пайдалану бойынша психодиагностикалық, медициналық-психологиялық қорытындылар мен ұсынымдар жасау.
7. Психотренинг, ойын, арт-терапиялық, денеге бағытталған және басқа психотехнологияларды қолдану негізінде психологиялық көмек, сүйемелдеу, психокоррекция және психотерапияны жүзеге асыру.
8. Балалық және жасөспірімдік кезеңнің теориялық және қолданбалы әлеуметтік-психологиялық проблемаларын шешу үшін модельдеу әдіснамасы негізінде диагностикалық, түзету, психотерапиялық, тренингтік және профилактикалық іс-шаралардың, әдістері мен бағдарламаларының нысандарың проблемаларына барабар таңдау және жүзеге асыру.
9. Балалар психологиясы саласында психологиялық зерттеулер мен эксперименттердің дизайны мен бағдарламасын, зерттелетін объектілердің қасиеттерін болжауға мүмкіндік беретін теориялық модельдерді құру, психологиялық деректерді өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану.
10. Оқыту мен дамытудың негізгі жалпы педагогикалық әдістерін, психологиялық-педагогикалық технологияларын қолдану, оқу және тренингтік сабақтарды жобалау, педагогикалық әсерлерді болжау және бағалау.
11. Шет тіліндегі ақпараттан алынған тәжірибені сыни тұрғыдан бағалау және қайта қарау; заманауи аппаратураны, жабдықты, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану негізінде дайындық бейіні бойынша іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу.
12. Өзінің кәсіби қызметін және әртүрлі ұжымдардың жұмысын басқару әдістерін меңгеру; басқарушылық шешімдерді құру мен іске асырудың практикалық жағдайларына, оның ішінде стандартты емес жағдайларда теориялық тәсілдер мен әдістерді қолдану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Балалар психологиясы
Мамандық шифры
7M03116
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Балалар нейропсихологиясы және психосоматикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: нейропсихологиялық және психосоматикалық бұзылулар туралы білім мен түсініктерді біріктіру; балалар мен жасөспірімдердің нейропсихологиялық дамуы мен психосоматикасы саласында практикалық диагностикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс балалардың психикалық және психологиялық денсаулығын қамтамасыз етудің нейропсихологиялық тәсіліне негізделген, балалар клиникалық психологиясының негізгі салаларында білім мен құзыреттілікті біріктіруге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау

Дарындылық пен данышпандықты зерттеу және дамыту
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: дарындылық пен данышпандықты зерттеу және дамыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс данышпандықты, талантты, дарындылықты және орташалықты түсінудің негізгі бағыттарын ұсынады. Балалардың дарындылығы мен данышпандығының табиғаты, механизмдері, құрылымы, критерийлері туралы заманауи идеялар; осы құбылыстардың даму тұжырымдамалары, модельдері мен технологиялары, дарындылық пен данышпандықты психологиялық сүйемелдеу жүйесінің мазмұны ашылады.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Отбасы мен балаға психологиялық кеңес беру және психотерапия қызметі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кеңес беру және психотерапиялық қызметке кәсіби дайындық. Курста отбасы мен балаға кеңес беру мен психотерапияның негізгі принциптері мен тәсілдері, кеңес беру және психотерапиялық іс-әрекеттің әдістері мен әдістері жүйеленген; негізгі құбылыстар мен проблемалар жеке тұлға мен отбасы дамуының өмірлік кезеңдерін дамыту логикасында қарастырылады.

Психологиялық қызметтің ұйымдастырушылық-этикалық аспектілері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: психолог пен психологиялық қызметтің этикалық және ұйымдастырушылық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.Курста этикалық дилеммалар және оларды шешу жолдары, "психолог-клиент" қатынастары саласындағы тәуекелдерді бағалау және басқару, арнайы топтармен жұмыс, психологтың әріптестерімен және жұмыс берушілермен қарым-қатынасы қарастырылады. Психологтың кәсіби қызметінің супервизия, басқарушылық және басқа да ұйымдастырушылық мәселелері зерттелінеді.

Психологиялық сараптама
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық психологтың сараптамалық қызметіне кәсіби дайындық және әр түрлі жүйелерде (сот-психиатриялық, әкімшілік-құқықтық, әскери, әлеуметтік, саяси және т.б.) сараптамалық процеске қатысу үшін аспаптық құзыреттілікті қалыптастыру. Курс сараптамалық қызметтің негіздерін, негізгі түрлері мен әдістерін, психолог қызметінің құқықтық жақтарын және заңдық жауапкершілігін зерттеп оқуға бағытталған.

Психотренинг және ойын технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психотренинг пен ойын технологияларын қолдана отырып, психологиялық араласу мен психологиялық көмекті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге қолайлы негізгі психотехнологиялардың мазмұны, психотренингтің негізгі процедуралары, директивті емес ойын терапиясының негізгі тәсілдері және жаппай қолданылатын ойын технологиялары қарастырылады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Арт-терапиялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психолог қызметінің түзету-дамытушылық, психотерапиялық және профилактикалық міндеттерін шешу үшін негізгі арт-терапиялық технологиялар мен әдістерді қолдану кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Арт-терапияның әдіснамасы, әдістері, тарихы мен қазіргі жағдайы, бағыттары және проблемалар мен сұраныстарды ескере отырып, жеке тұлғаның дамуының әр түрлі жас кезеңдерінде арт-терапиялық технологиялар мен әдістерді қолдану ерекшеліктері қарастырылады.

Әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психологиядағы моделдердің маңызды аспектілерін түсіну, әлеуметтік мінез-құлықты талдауда компьютерлік моделдеуді қолдану, әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік моделдеуді нақты түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Әлеуметтік процестердің нақты формализмін қамтамасыз ететін компьютерлік модельдер, әлеуметтік мінез-құлықты модельдеу ерекшеліктері, жүйенің мінез-құлқын болжау, ішкі және сыртқы мінез-құлық параметрлерінің виртуалды комбинациясы ашылады.

Бала мен ата-ана қатынасының психологиясы және психотерапия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас психологиясының қолданбалы бағытында кәсіби құзыреттілікті арттыру. Балалары бар отбасылардың ерекшелігі; ата-аналар мен балалардың өзара әрекеттесу саласындағы психикалық заңдылықтар; балалар мен ата-аналар қатынастары баланың жеке басының даму факторы ретінде; тіркеме теориясы арқылы отбасындағы қатынастарды түсіну; балалар мен ата-аналар арасындағы психологиялық жұмыс пен психотерапияның ерекшеліктері, ажырасу кезінде отбасы мүшелеріне көмек болған жағдайда психотерапия қарастырылады.

Балалар клиникалық психологиясы бойынша практикум
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: балалар клиникалық психологының жұмысында терең диагностика әдістерін, психикалық дамудың әртүрлі ауытқуларында балалар психотерапиясы мен психокоррекциясын ұйымдастыру әдістерін игеруге ықпал ету. Психологиялық және нейропсихологиялық зерттеу технологиялары, психикалық дамуы бұзылған балалардағы танымдық саланы зерттеу әдістері, психотерапия және психокоррекция процедуралары қарастырылады.

Балалар мен жасөспірімдердің аномальды дамуының психологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда балалар мен жасөспірімдердегі аномалды психикалық дамудың мәселелері мен ерекшеліктері туралы жүйелі, тұтас және тұрақты түсініктер қалыптастыру. Курс аномальды дамудың пайда болуы мен дамуының табиғаты, себептері мен механизмдері туралы заманауи түсінік береді; бұзылған даму құбылыстарын, олардың қалыптасу механизмдерін және дизонтогенездің жалпы заңдылықтарын зерттеуге және ықтимал психокоррекциялауға бағытталған.

Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуын диагностикалау және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: балалар психологы жұмысының диагностикалық бағытына дайындық, диагностикалық және бағалау құзыреттерін қалыптастыру. Адам психикасының онтогенезі ерекшеліктерінің диагностикалық аспектілері; жалпы психикалық дамуды және норма мен патологиядағы жеке психикалық функцияларды бағалаудың әдіснамалық тәсілдері мен шкалалары; психодиагностикалық зерттеуді ұйымдастыру және психодиагностикалық қорытындыны тұжырымдау принциптері қарастырылады.

Балалар психологының жұмысындағы психотренинг және ойын технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психотренинг пен ойын технологияларын қолдана отырып, психологиялық араласу мен психологиялық көмекті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Курс балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге қолайлы негізгі психотехнологиялардың мазмұнын біріктіреді. Психотренингтің негізгі процедураларын практикалық қолдануға, директивті емес ойын терапиясының негізгі тәсілдерін және жаппай қолданылатын ойын технологияларын қолдануға бағытталған.

Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасауда қолданылатын арт-терапиялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық психолог қызметінің түрлі салаларында арт-терапиялық жұмыстың тиімді технологияларын тәжірибелік игеру және базалық дағдыларды қалыптастыру. Пән психодиагностика, кеңес беру, психокоррекция және психологиялық қызметтің басқа да бағыттары шеңберінде арт-терапияны жүзеге асыру әдістері мен әдіснамасын меңгеруге, практикалық психолог қызметінің құрылымындағы технология мен арт-терапия техникаларын қолдану ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасауда қолданылатын денеге бағытталған әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: денеге бағдарланған психотерапияның теоретикалық негіздері туралы және психологтың балалармен және жасөспірімдермен осы бағыт аясындағы практикалық жұмысының әдістері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Курс денеге бағытталған психотерапия әдістерін практикалық дамытуға және ресурстық транс күйлерін құру және пайдалану рәсімдерін қолдануға бағытталған.

Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасауда қолданылатын когнитивті-бихевиоралды әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: когнитивті-мінез-құлық тәсілінің теориялық негіздері және когнитивті-мінез-құлық психотерапиясының әдістерін қолдану дағдылары туралы негізгі білімді қалыптастыру. Мазасыздық, депрессиялық, мінез-құлық бұзылыстарымен жұмыс істеу кезінде балалар мен жасөспірімдерге арналған мінез-құлық және когнитивті әдістер мен әдістердің ерекшеліктері, когнитивті-бихевиорлық тәсілдің шығу тегі, пайда болу тарихы, негізгі ережелері мен түсініктері, технологиялық аспектілері қарастырылады.

Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Психологиялық идеялардың дамуындағы сапалы өзгерістер, белгілі бір психологиялық тұжырымдаманың пайда болу тарихы, әртүрлі дәуірлердегі психологияның дамуындағы жалпы және айрықша белгілер, әртүрлі ғылыми тұжырымдамалар мен теориялар, өткен және қазіргі психологиялық ойдың жетістіктері ашылады.

Психологиядағы әдіснама, әдістер және эксперимент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру. Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.

Психологиядағы зерттеу әдістері мен эксперимент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: маманның практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының рөлін түсіну, ғылыми зерттеудің негізгі түсініктерін игеру және бекіту, ғылыми танымның, ізденіс және жинаудың әдістері мен логикасы туралы түсініктер құру, ғылыми ақпараттарлы өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы, психологиялық эксперименттің процедурасы мен ұйымдастырылуы ашылады.

Психологиядағы компьютерлік модельдеу және статистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру. Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.

Психологиядағы статистиканың қазіргі әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: статистикалық әдістермен зерттеу нәтижелерін талдаудың құзыреттілігін қалыптастыруға және статистикалық ғылымның әдістемелік арсеналының әртүрлілігін игеруге ықпал ету. Статистиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары; ақпаратты статистикалық талдаудың ережелері, әдістері мен әдістері, деректерді сандық және сапалық өңдеудің нақты әдістері, стандартты формулаларды автоматты қолдану ерекшеліктері зерттеледі.

Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: заманауи психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістерін, кәсіби әдіснамалық білімдерді қолдану, сыни талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән категориялық жүйені, түсіндірме принциптері мен тәсілдерін, психологиялық танымның негізгі мәселелері мен ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді; психологиялық теорияның сапасын бағалау үшін әмбебап критерийлерді қолдануға үйретеді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген