- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Балалар психологиясы
Балалар психологиясы
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
1. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық тәсілдерінің тарихи аспектілері мен тұжырымдамалық негіздері және шетелдік және қазақстандық психологиядағы эксперименттік жұмыс негіздері туралы жүйелі көзқарасқа ие болу.
2. Балалар мен жасөспірімдердің жоғары психикалық функциялардың даму ерекшеліктері, сенсорлық және гностикалық бұзылулар, психосоматикалық бұзылыстары саласындағы балалар нейропсихологиясы мен психосоматикасы ұғымдарымен жұмыс жасау.
3. Аномалияны, дарындылықты, талантты, данышпандықты анықтайтын ғылыми категориялар мен ұғымдар жүйесін; осы құбылыстардың табиғаты мен құрылымын, олардың жас ерекшеліктерінің қалыптасуын, анықтау принциптері мен әдістерін; оларды психологиялық түзету мен қолдауды меңгеру.
4. Психодиагностикалық, түзету-дамытушылық, консультациялық және психотерапевтік қызметтің әдістерін, рәсімдерін, әдістемелері мен тәсілдерін отбасылық және жеке практикада (оның ішінде балалар-ата-аналар қатынастары саласында) қолдану.
5. Балалармен және жасөспірімдермен психологиялық қызметте диагностикалық деректерді пайдалану бойынша психодиагностикалық, медициналық-психологиялық, сараптамалық қорытындылар мен ұсынымдар жасау.
6. Психотренинг, ойын, арт-терапиялық, денеге бағытталған және басқа психотехнологияларды қолдану негізінде психологиялық көмек, сүйемелдеу, психокоррекция және психотерапияны жүзеге асыру.
7. Балалық және жасөспірімдік кезеңнің теориялық және қолданбалы әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу үшін модельдеу әдіснамасы негізінде диагностикалық, түзету, психотерапиялық, тренингтік және профилактикалық іс-шаралардың барабар нысандарын, әдістері мен бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.
8. Заманауи зерттеу әдістерін, жабдықтарды, ақпараттық технологияларды, психологиялық деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін, зерттелетін объектілердің қасиеттерін болжаудың теориялық модельдерін қолдана отырып, психологиялық зерттеу мен эксперименттің дизайны мен бағдарламасын жасау.
9. Шет тіліндегі ақпараттан алынған тәжірибені, оқытудың және дамытудың инновациялық әдістерін, технологияларын, жетістіктерді бақылау мен бағалауды; сабақтарды өткізудің дәстүрлі емес нысандарын (оның ішінде ойын және тренинг түрінде) білім алушының жеке тұлғасың қалыптастыру мен білім берүді табысты ұйымдастыру үшін пайдалану.
10. Этикалық қағидаттар, супервизия негізінде әртүрлі ұжымдардың кәсіби қызметі мен жұмысын ұйымдастыру және басқару әдістерін; басқару шешімдерін қабылдау тәсілдерін (оның ішінде стандартты емес жағдайларда) меңгеру.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген