Магистратура
Балалар психологиясы

Балалар психологиясы

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық тәсілдерінің тарихи аспектілері мен тұжырымдамалық негіздеріне және психологиядағы эксперименттік жұмыс негіздеріне жүйелі көзқарасты көрсету.
2. Дизонтогенез тұжырымдамасын, типологиясын және себептерін қолдана отырып, психикалық дамудың бұзылуының себептері мен сипаттамаларын талдау, жетіспейтін және бұрмаланған психикалық дамуды диагностикалау, патопсихологиялық зерттеу жүргізү.
3. Балалардағы жоғары психикалық функциялардың даму ерекшеліктері, сенсорлық және гностикалық бұзылулар боинша, балалар мен жасөспірімдердің психосоматикалық бұзылыстары саласындағы балалар нейропсихологиясы мен психосоматикасы ұғымдарымен жұмыс жасау.
4. Аномалияны, дарындылықты, талантты, данышпандықты анықтайтын ғылыми категориялар мен ұғымдар жүйесін; осы құбылыстардың табиғаты мен құрылымын, олардың жас ерекшеліктерін, анықтау принциптері мен әдістерін; оларды психологиялық түзету мен қолдауды меңгеру.
5. Психодиагностикалық, түзету - дамытушылық, консультациялық және психотерапевтік қызметтің әдістерін, рәсімдерін, әдістемелері мен әдістерін отбасылық және жеке практикада (оның ішінде балалар-ата-аналар қатынастары саласында) қолдану.
6. Балалармен және жасөспірімдермен психологиялық қызметте диагностикалық деректерді пайдалану бойынша психодиагностикалық, медициналық-психологиялық қорытындылар мен ұсынымдар жасау.
7. Психотренинг, ойын, арт-терапиялық, денеге бағытталған және басқа психотехнологияларды қолдану негізінде психологиялық көмек, сүйемелдеу, психокоррекция және психотерапияны жүзеге асыру.
8. Балалық және жасөспірімдік кезеңнің теориялық және қолданбалы әлеуметтік-психологиялық проблемаларын шешу үшін модельдеу әдіснамасы негізінде диагностикалық, түзету, психотерапиялық, тренингтік және профилактикалық іс-шаралардың, әдістері мен бағдарламаларының нысандарың проблемаларына барабар таңдау және жүзеге асыру.
9. Балалар психологиясы саласында психологиялық зерттеулер мен эксперименттердің дизайны мен бағдарламасын, зерттелетін объектілердің қасиеттерін болжауға мүмкіндік беретін теориялық модельдерді құру, психологиялық деректерді өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану.
10. Оқыту мен дамытудың негізгі жалпы педагогикалық әдістерін, психологиялық-педагогикалық технологияларын қолдану, оқу және тренингтік сабақтарды жобалау, педагогикалық әсерлерді болжау және бағалау.
11. Шет тіліндегі ақпараттан алынған тәжірибені сыни тұрғыдан бағалау және қайта қарау; заманауи аппаратураны, жабдықты, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану негізінде дайындық бейіні бойынша іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу.
12. Өзінің кәсіби қызметін және әртүрлі ұжымдардың жұмысын басқару әдістерін меңгеру; басқарушылық шешімдерді құру мен іске асырудың практикалық жағдайларына, оның ішінде стандартты емес жағдайларда теориялық тәсілдер мен әдістерді қолдану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Балалар психологиясы
Мамандық шифры
7M03116
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Балалар нейропсихологиясы және психосоматикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: нейропсихологиялық және психосоматикалық бұзылулар туралы білім мен түсініктерді біріктіру; балалар мен жасөспірімдердің нейропсихологиялық дамуы мен психосоматикасы саласында практикалық диагностикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс балалардың психикалық және психологиялық денсаулығын қамтамасыз етудің нейропсихологиялық тәсіліне негізделген, балалар клиникалық психологиясының негізгі салаларында білім мен құзыреттілікті біріктіруге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты өзіндік ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін, тәсілдерін интерпретациялау мен жалпылау қабілеттіліктерін қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, ұйымдастыру ерекшеліктерін, принциптерін түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: ғылыми зерттеулердің зерттеу, ұйымдастыру, құрылым, эффективтілігін арттыру жалпы ғылыми әдістері, ақпарат көздерін іздестіру, ғылыми мақалалар мен жобалардың мазмұнына, құрылымына, безендіруіне қойылатын талаптар.

Дарындылық пен данышпандықты зерттеу және дамыту
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс данышпандықты, талантты, дарындылықты және орташалықты түсінудің негізгі бағыттарын ұсынады. Оның мазмұны балалардың табиғаты, механизмдері, құрылымы, дарындылық пен данышпандық критерийлері туралы заманауи идеяларды ашады; осы құбылыстардың тұжырымдамалары, модельдері мен даму технологиялары, дарындылық пен данышпандықты психологиялық қолдау жүйесінің мазмұның көрсетеді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Отбасы мен балаға психологиялық кеңес беру және психотерапия қызметі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кеңес беру және психотерапиялық қызметке кәсіби дайындық. Курста отбасы мен балаға кеңес беру мен психотерапияның негізгі принциптері мен тәсілдері, кеңес беру және психотерапиялық іс-әрекеттің әдістері мен әдістері жүйеленген; негізгі құбылыстар мен проблемалар жеке тұлға мен отбасы дамуының өмірлік кезеңдерін дамыту логикасында қарастырылады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Балалар клиникалық психологиясы бойынша практикум
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: балалар клиникалық психологының жұмысында терең диагностика әдістерін, психикалық дамудың әртүрлі ауытқуларында балалар психотерапиясы мен психокоррекциясын ұйымдастыру әдістерін игеруге ықпал ету. Курс психологиялық және нейропсихологиялық зерттеу технологияларын, психикалық дамуы бұзылған балалардағы танымдық саланы зерттеу әдістерін, психотерапия және психокоррекция процедураларын практикалық қолдануға бағытталған.

Балалар мен жасөспірімдердің аномальды дамуының психологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда балалар мен жасөспірімдердегі аномалды психикалық дамудың мәселелері мен ерекшеліктері туралы жүйелі, тұтас және тұрақты түсініктер қалыптастыру. Курс аномальды дамудың пайда болуы мен дамуының табиғаты, себептері мен механизмдері туралы заманауи түсінік береді; бұзылған даму құбылыстарын, олардың қалыптасу механизмдерін және дизонтогенездің жалпы заңдылықтарын зерттеуге және ықтимал психокоррекциялауға бағытталған.

Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуын диагностикалау және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: балалар психологы жұмысының диагностикалық бағытына дайындық, диагностикалық және бағалау құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны қазіргі психологиялық ғылым мен практикадағы балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуын диагностикалық зерттеу мен бағалаудың негізгі теориялары мен әдістерін зерттеуге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.

Балалар психологының жұмысындағы психотренинг және ойын технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психотренинг пен ойын технологияларын қолдана отырып, психологиялық араласу мен психологиялық көмекті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Курс балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге қолайлы негізгі психотехнологиялардың мазмұнын біріктіреді. Психотренингтің негізгі процедураларын практикалық қолдануға, директивті емес ойын терапиясының негізгі тәсілдерін және жаппай қолданылатын ойын технологияларын қолдануға бағытталған.

Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасауда қолданылатын арт-терапиялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық психолог қызметінің түрлі салаларында арт-терапиялық жұмыстың тиімді технологияларын тәжірибелік игеру және базалық дағдыларды қалыптастыру. Пән психодиагностика, кеңес беру, психокоррекция және психологиялық қызметтің басқа да бағыттары шеңберінде арт-терапияны жүзеге асыру әдістері мен әдіснамасын меңгеруге, практикалық психолог қызметінің құрылымындағы технология мен арт-терапия техникаларын қолдану ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасауда қолданылатын денеге бағытталған әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: денеге бағдарланған психотерапияның теоретикалық негіздері туралы және психологтың балалармен және жасөспірімдермен осы бағыт аясындағы практикалық жұмысының әдістері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Курс денеге бағытталған психотерапия әдістерін практикалық дамытуға және ресурстық транс күйлерін құру және пайдалану рәсімдерін қолдануға бағытталған.

Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасауда қолданылатын когнитивті-бихевиоралды әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: когнитивті-бихевиоралды бағыттың теоретикалық негіздері туралы және берілген бағыт аясындағы балалар психологының практикалық жұмыс әдістері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Курс когнитивті-мінез-құлық тәсілінің негіздерін, бастауларын, пайда болу тарихын, негізгі ережелері мен ұғымдарын, сондай-ақ технологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған.

Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейін тұтас бейнесін алуға мүмкіндік береді, студенттің жалпы психологиялық көкжиегін кеңейтеді, психологиялық мұраға дұрыс көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді, теория мен практикадағы психологиялық ойдың даму процесі туралы дұрыс түсінік береді.

Психологиядағы әдіснама, әдістер және эксперимент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру. Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.

Психологиядағы компьютерлік модельдеу және статистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру. Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген