Магистратура
Журналистика

Журналистика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлeуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Аталмыш оқу бағдарламасы аяқталған соң, магистранттар мынадай машықтарды игереді:
1. Журналистиканы білім саласы ретінде, оның пәнаралық қатынастарын, журналистиканың дамуындағы өзекті проблемалары мен преспективаларын талдау; оқу-ағарту, зерттеу мәселелерін шешу мақсатында журналистік және пәнаралық синтез бен трансформацияны қолдану;
2. БАҚ-тың әртүрлі феномендерін, мәдениет, таным, қоғамдық өмір (мәтіндер, сюжеттер, шығармалар, жағдаяттар, үдерістер және т.б.) талдау;
3. Түрлі жанр мен стильдегі журналистік мәтіндерге баға беру және түсіндіру;
4. Журналистік мәселелерді бөлшектеу, тұжырымдау. Оны ғылыми-зерттеу әдістер және медиатехнология негізінде шешу;
5. Ақпарат пен оқу-әдіснамасының негізінде зерттеу жобаларын жүзеге асыру сценарийін жобалау;
6. Қолданбалы салаларда журналистика теориясын іске асыру; мемлекет саясатына қатысты жеке көзқарас білдіру және дәлелдеу; заманауи ақпараттық мәдениеттер жетістіктерін, заманауи әдістер мен журналистика саласындағы ғылыми танымды қолдана отырып ғылыми мәселелерді алға тарту, дәлелдеу, шешу;
7. Интерактивті оқу әдістерін, заманауи компьютерлік технологияларды оқу орындарында қолдана отырып, кәсіби-тәжірибелік дағдыларды, масс-медианы оқыту шеберлігін жүзеге асыру; медиа саласындағы түрлі ақпарат көздеріне сүйене отырып оқу материалдарын қолдану;
8. Магистрлік зерттеудің өзектілігін анықтау; зерттеу мақсаты мен міндеттері; зерттеуге сәйкес әдісті таңдау және негіздеу; алынған нәтижені бағалау және түсіндіру.
9. Оқу және зерттеушілік пәнаралық жобаларды жасау: жүзеге асыру сценарийін жасау, дәлелді түрде нәтижелер мен қорытындыларды жобалау;
10. Жоғары оқу орындарында журналистикадағы белгілі бір типтегі (зертханалық, тәжірибелік және семинарлық сабақтар) білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну; журналистік пәндерді оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және технологияларын көрсету;
11. Инновациялық идеяларды қалыптастыру, тәуелсіз болжамдар жасау; кәсіби жетілдіру траекториясын қалыптастыру;
12. Коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды дамыту үшін болжамдық сценарийлер мен модельдерді әзірлеу; зерттеудің негізгі нәтижелерін және тұжырымдарын құрып, жұмыстың нәтижелерін ұсыну (баяндамалар, мақалалар, заманауи баспа және редакциялау құралдарын тарту арқылы); өз мүдделерін әлеуметтік және этикалық құндылықтармен, сондай-ақ топтың мүдделерімен байланыстыру; кәсіби біліктіліктің лингвистикалық параметрлерін еркін меңгеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Журналистика
Мамандық шифры
7M03202
Факультеті
Журналистика

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Конвергенттік журалистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - конвергентті журналистиканы дамыту тұжырымдамасы туралы теориялық білімді қалыптастыру. Қазіргі заманғы зерттеу әдістері, конвергенттік редакциялардағы жұмыстың ерекшеліктері зерттелетін болады. Пән мультимедиялық журналистердің жаңа жұмыс жағдайлары туралы түсінік береді қазіргі жаһандану, дигитализация және конвергенция жағдайында.

Қазіргі медиамәтін
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – медиамәтіннің құрылымы, семантикасы, прагматикасы, Стилистика және риторикасы туралы түсінік жүйесін қалыптастыру. Курс тілдік үрдістер динамикасындағы БАҚ-тың рөлін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ медиасөйлеудің функционалдық-стилистикалық мәртебесі; медиамәтінді БАҚ тілінің базалық санаты ретінде анықтау; медиамәтіндердің негізгі түрлерінің лингвоформатты белгілері; медимәтін модалылығы; медиадискурс стратегияларының риторикасы мен семиотикасы қарастырылады.

Масс-медианың өзекті концепциялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - масс-медианы қарауға әлемдік және отандық инновациялық тәсілдер туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән қазақстандық БАҚ-тың жұмыс істеуінің өзекті мәселелеріне бағытталған (саяси, экономикалық, этикалық-құқықтық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, технологиялық, кәсіби-шығармашылық, кадрлық және т.б.), осы білімдерге негізделе білу.

Редакциялық менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - шығармашылық ұжымдарды, БАҚ, медиа-компаниялар мен холдингтерді және т.б. басқаруда басқару шешімдерін қабылдау қабілеттерін қалыптастыру. курс барысында медиа ұйымдарды басқару принциптері және осындай құрылымдарды басқарудың ерекшеліктері, оны құру деңгейіндегі мазмұнды басқару, медиа индустриядағы бизнес-модель және т.б. оқыту.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Антропология және коммуникативтік танымды жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - журналистикадағы мәдени коммуникацияның тиімділігін қамтамасыз ету саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. "Мәдени феномендер", "журналистикадағы мәдениеттің коммуникативтік өрісі" ұғымдарын меңгере отырып, мәдениет динамикасының ерекшеліктері зерттелетін болады;- бұқаралық ақпарат құралдары қызметінің жүйесінде ұсынылған мәдени модельдерді талдай отырып, журналистік мәдениеттегі мәдениет пен көріністерді символдық ұйымдастыруды ажырату дағдысын меңгеру.

Ғылыми-танымдық журналистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми журналистиканың ерекшелігі, білімнің түрлі салаларындағы қазіргі ғылымның жетістіктері туралы түсінік қалыптастыру. Ғылыми журналистиканың негізгі даму тенденциялары, Қазақстанның ғылыми басылымдары; ғылыми-танымдық журналистік материалды жасау техникасы және оны өңдеу (түзету) әдістері; материалмен жұмыс істеудің аналитикалық дағдылары; білім беру теледидарын дамыту кезеңдері; ғылыми танымал ету деңгейлері зерделенетін болады.

Журналистика аксиологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - журналистиканың аксиологиясы туралы теориялық және эмпирикалық пән ретінде түсінік қалыптастыру. Курс аксиологияның өмір сүруінің негізгі формаларымен, журналистік қызметті зерттеу бағыттары мен әдістерімен танысудан тұрады; журналистің кәсіби мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде жеке және ғаламдық аксиологиялық модельді қалыптастыру; БАҚ-тың "жалпақ" аксиологиясынан әлемнің толыққанды ұлттық суретіне кету.

Журналистика пәндерін оқытудың методикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - болашақ педагогикалық қызметке білім алушылардың әдістемелік дайындығының негіздерін қалыптастыру. Курс сандық революция жағдайында журналистік білім беру мәселелерін зерттеуге және медиаортаның заманауи талаптарын ескере отырып, жаңа білім беру стандарттарына көшуге бағытталған; білім берудегі құзыреттілік тәсіл; қазіргі журналистік білім берудегі инновациялық үдерістерді ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету; журналистік білім беру жүйесінде кәсіби оқу пәндерін оқытудың әдістемелік аспектілері.

Компьютерлік лингвистика және мәтіндік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – пәндік-бағытталған ақпараттық жүйелерде мәтіндерді өңдеу кезінде қолданылатын компьютерлік лингвистика әдістерімен жұмыс істеу дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру. Қолданылатын лингвистикалық ресурстардың түрлері және оларды әзірлеу әдістері зерделенеді, тестілерді автоматты аннотациялау, мәтіндерді айдарлау және кластерлеу, мәтіндерден ақпарат алу міндеттері; мәтіндерден тұрақты сөз тіркестерін және терминдерді алу әдістері қарастырылады.

Қазіргі медиа технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы медиа технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Пән қазіргі журналистиканың теориясы мен технологиясы саласында терең білім жүйесін меңгеруді қамтамасыз етеді; деректер базасымен, оның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істей білу, жаңа технологияларды пайдалану; қазіргі заманғы медиа технологияларды әзірлеудің тұжырымдамалық негізінде жұмыс жасау.

Медиажобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі медиажобаларды тиімді жоспарлау және жаңасын әзірлеу және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру; agile әдістеріне негізделген медиажобаларды басқарудың қазіргі жүйесінің негізгі құндылықтары мен принциптерін оқу; сонымен қатар бұқаралық коммуникация құралдарының шығармашылық ұжымдарын басқару дағдыларын меңгеру. Жобаларды басқарудағы стандарттар; жобаны монетизациялау тәсілдері; жоба тәуекелдерін басқару зерттелетін болады.

Медиазерттеудің методологиясы мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистрлік диссертацияларды дайындау барысында білім алушылардың өз зерттеулерін жүргізу үшін қажетті базаны қалыптастыру, ал одан әрі-зерттеу және журналистік қызмет саласында кәсіби міндеттерді жүзеге асыру үшін қажет. Пән қазіргі медиаинституттардың жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін, осы саладағы ғылыми және ғылыми-қолданбалы зерттеулердің әдіснамасын, бағдарламасын және ұйымдастырылуын зерттеу әдістері мен концепцияларын қамтиды.

Медиасын
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – БАҚ-тың барлық түрлерінің медиалық мәтіндерін дұрыс сыни талдаудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Медиакритика журналистикадағы жаңа бағыт ретінде; қызмет түрі ретінде сын; медиакритика өнертанудың дербес саласы ретінде; Қазақстандағы медиакритиканың қалыптасуы: пайда болу алғышарттары, пәні мен міндеттері, негізгі медиалық айдарлар, жетекші БАҚ медиа шолушыларының шығармашылығы зерттелетін болады.

Медиялық және ақпараттық сауаттылықтың концепциялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - медиалық және ақпараттық сауаттылық бойынша тереңдетілген білімді қалыптастыру, жалпы тәсілдерді әзірлеу және тұтас және көп деңгейлі тұжырымдаманы жасау. Өзін-өзі көрсету еркіндігі, ақпаратқа қол жеткізу және іргелі құқықтар; медиалық және ақпараттық сауаттылық, азаматтық ұстаным мен демократияның өзара байланысы; редакциялық тәуелсіздік ұғымы сияқты негізгі ұғымдар зерделенетін болады.

Сандық медиа технологияларын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - заманауи модельдерді қолдану қабілетін қалыптастыру, әдістер мен құралдар (бағдарламалық құралдар), сандық медианы пайдалана отырып, журналистиканың міндеттерін тұтас шешуге мүмкіндік береді. Мультимедиялық құрал-сайман құралдары зерттелетін болады; арнайы бағдарламалық қамтамасыз етудегі графикалық объектілерді анимациялау; жинау үшін бағдарламалық қамтамасыз ету, бағдарламалық өнімдердің динамикалық мазмұнын өңдеу, сақтау және көрсету.

Сандық технологиялар дәуіріндегі кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сандық медиа және бизнес өзара іс-қимылының практикалық мәселелерін шешудің алгоритмдері мен толық жобаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Курс стартапты іске қосқысы келетін немесе дәстүрлі мансапты жалғастырғысы келетін кәсіпкерлер үшін сандық технологиялар ұсынатын әлеуетті түсіну үшін сандық саланың арқасында мүмкін болған бизнес-модельдерді зерттейді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген