Магистратура
Педагогика және психология

Педагогика және психология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1 кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін ғылымның дамуы, ғылымның генезисі мен тарихы мен философиясы, Ғылыми білімнің жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық құрылысының әдіснамасы туралы тарихи-философиялық білімді талдау;
2 Жоғары мектеп жүйесінде заманауи білім беру технологияларын енгізу стратегиялары мен құндылықтарын анықтау үшін Қазақстандағы және әлемдік кеңістіктегі гендерлік әлеуметтену мен инновация қағидаттарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
3 білім берудің кредиттік жүйесі жағдайында жоғары мектептің дидактикасы мен тәрбие теориясын білу, білім алушы мен ересектердің жеке білім беру бағытын жобалау негізінде ЖОО-дағы педагогикалық процесті түсіндіру;
4 психологиялық тренинг бойынша практикумды ұйымдастыру және оларды практикада қолдану білімі, іскерлігі мен дағдылары жүйесіне негізделген білім сапасын басқару құзыреттерін игеру үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру;
5 цифрлық ортада білім беру үдерісін ұйымдастыру бойынша арт-терапия әдістерін, тұжырымдамалық, стратегиялық және бағдарламалық ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді тиімді пайдалануға бағытталған психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын құрастыруға кәсіби дайындығын саралау;
6 адами қатынастардың психологиясын қабылдау қабілетін дамыту үшін мәдени-тарихи және белсенді психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын дәлелдеу;
7 жеке тұлғаның және колледждер мен жоғары оқу орындарының стресске төзімділігін түсіну үшін білім берудегі дәстүрлер мен әлеуметтік құбылыстарды, дизайн-ойлау мен эмоционалды интеллектті сақтау тәжірибесінде гендерлік білім берудің теориялық-практикалық негізінің сәйкестігін белгілеу;
8 басқару психологиясының теориясы, цифрлық дидактика және білім беру процесінің субъектілерінің инклюзивті өзара әрекеттесуі мен коммуникациясының әдістемесі негізінде ЖОО-дағы білім беру процесін басқару;
9 білім беру ұйымын басқарудың сапа менеджменті, диагностика, мониторинг, психометрия және сараптама жүйесінің пәнаралық білімін, білім беру процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларының жіктемесін қолдануды жобалауды интеграциялау;
10 психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құрудағы олардың заңдылықтарын, өзара байланыстарын, құндылықтарын білу негізінде нейролингвистикалық бағдарламалау және гештальт-терапия технологияларын әзірлеу;
11 білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің дамуын қамтамасыз етуде жаңа модельдерді, жүйелерді ұсыну, эмоцияны басқару алгоритмі мен принциптерінің, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерінің қолданбалы маңыздылығын жүзеге асыру үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулерді, заманауи тәсілдерді, қорытындылар мен ұсыныстарды болжау;
11 және эмоцияларды басқару алгоритмі мен принциптерінің, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерінің қолданбалы маңыздылығын іске асыру үшін заманауи тәсілдер мен ұсыныстарды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру;
12 ғылыми-педагогикалық ақпаратты өңдеу және халықаралық қоғамдастықта коммуникацияны жүзеге асыру, өзінің негіздеген ғылыми жетістіктерін баяндау, оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің авторлық бағдарламасын жобалау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогика және психология
Мамандық шифры
7M01101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша кәсіби қызметтің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми тұрғыдан түсінуге әкелетін білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер саласындағы әдіснамалық білімді меңгеруде магистрдің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс психологиялық заңдылықтарды, іс-әрекеттің принциптері мен әдістерін және мәдени-тарихи теорияны түсініп, қабылдауға бағыт- бағдар береді.

Білім берудегі диагностика және психометрия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды болашақ кәсіби қызметте алған білімдері мен құзыреттерін қолданбалы бағытта қолдану үшін психологиялық-педагогикалық диагностика және психометрия саласындағы теориялық және практикалық тұрғыдан даярлау. Курс кәсіби ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде диагностикалық қызметтің этикалық принциптерін сақтай отырып, білім берудегі диагностика мен психометрияның қолданбалы негіздерін игеруге бағытталған.

Білім берудегі психотерапия және психокоррекция
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда психотерапия және психокоррекция әдістерімен психологиялық және психикалық денсаулықтың бұзылуының алдын алу және ескерту қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық және психикалық денсаулықтың алдын алу бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу бойынша жобалау құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - психологиялық кеңес беру, психотерапия және психокоррекция сияқты психологиялық көмек бағыттарында іске асырылатын психологиялық әсер етудің негізгі теориялық тәсілдері мен техникасын талдау; - түзету бағдарламасын құру және оны жүзеге асыру принциптерін практикада қолдану; - психологтардың кеңес беру кезінде практикалық жұмыста қолданатын әсер ету әдістерін қолдану; - білім берудегі психотерапия және психокоррекция негіздері бойынша білім жүйесі негізінде психокоррекция және психотерапия әдістерін қолдану; - психокоррекциялық және психотерапевтік көмек көрсету; - психокоррекциялық және психотерапиялық көмектің тиімділігін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық көмек берудің негізгі ережелері; - психокоррекциялық және психотерапевтік кеңес берудің теорялық негіздері ; - коррекциялық бағдарлама құрудың принциптері; - кеңес беруде психологиялық практикалық жұмыстың әдістерін қолдана білу; - психотерапевтік және психокоррекциялық көмеу беру; • коррекциялық бағдарлама құруды және психологиялық кеңес беруді ұсыну.

Білім берудегі сараптама және мониторинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды білім беру сараптамасын жүргізудің теориялық-қолданбалы негіздерін ақындау, сараптамалық бағалау мен мониторингтің әдістемелік ұсынылымдарын, сараптама сапасын бағалау әдістерін меңгерумен, сараптамаларды ұйымдастыру және жүргізу нысандарымен таныстыру. Курс қолданыстағы «білім беру жүйелерінің» мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізу үшін оқыту сапасының мониторингін және мониторинг нәтижелерін талдауды жүзеге асыруға бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Жоо-дагы психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушыда педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау қабілетін қалыптастыру, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдана алуды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - ғылыми-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру үшін қажетті психологиялық ғылым мен тәжірибенің негіздері туралы қазіргі заманғы ғылыми ақпаратты меңгеру; - педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау; - психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, мінез-құлық пен оқу нәтижелері арасындағы өзара байланысты, даму ресурстары мен мүмкіндіктерін көру; - өзі туралы және басқа да психологиялық ақпаратты пайдалану және негізделген пікірлерді қалыптастыру; - кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану; - кәсіби, зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін табысты коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Психологияның ғылым ретіндегі теориялық-әдіснамалық негіздерін; • Оқыту мен тәрбиенің психологиялық теориясын; • Психологиядағы тұлға мәселесінің әдіснамалық талдауы, психологияның әр түрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын; • Тұлғаны зерттеудегі мәдени-тарихи тұғырды; • Адамдардың бір-бірін қабылдау мен түсінудің психологиялық ерекшеліктерін; • Оқыту үдерісіндегі кейкілжің психологиясының әдіснамалық талдауын қарастырады.

Инклюзивті және коммуникативті өзара әрекеттесу теориясы мен әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: инклюзивті өзара іс-қимыл жағдайында білім алушылардың денсаулығын сақтаудағы даму қажеттілігіне жауап беретін мүмкіндіктері шектеулі инклюзивті өзара мәдениетаралық қарым-қатынасын түзетуде психологиялық ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Курс білім алушының ерекшеліктеріне, ақаулық тереңдігіне және мүмкіндіктеріне байланысты жеке білім беру бағытын когнитивті жобалауда мәдени қарым-қатынас құру әрекетін жүзеге асыруға бағытталған.

Психологиялық тренинг бойынша практикум
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: гештальт-терапия негіздері бойынша магистранттардың теориялық білім жүйесін қалыптастыруда психологиялық тренинг бойынша практикум ұйымдастыруда психологиялық тұрғыдан жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға бағыттау. Курс білім берудегі психотерапия және психокоррекция негіздері бойынша білім жүйесіне негізделген гештальт терапиясы, психокоррекция және психотерапия әдістерін педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетінде практика жүзінде қолдануға үйрету.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Андрогогика және ересектерді оқыту технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: андрогогиканың теориялық негіздері, ересектерге білім берудің заманауи мәселелері, ересектерге білім беру технологияларын жобалау туралы идеяларды қалыптастыру. Курс ересектерге білім беру үдерісін ұйымдастырудың тиімділігін диагностикалау әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған; педагогикалық жағдаяттарды бағалау және ересектердің қоғамға және табиғи ортаға бейімделуіндегі білім берудегі интеграциялық үдерістерді зерделеу.

Білім беру саясаты:дүниежүзілік тәжірибе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әр түрлі деңгейде және түрлі аспектілерде білім беру саясатын талдау қабілетін қалыптастыру, алынған білімді әр түрлі деңгейде жүзеге асыра алатын жобаларды әзірлеу және басқару үшін өзіндік басқару практикасында қолдану. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - әлем мен Қазақстанда білім беру саясатының даму үрдістерін бағалау; - педагогикалық құбылыстарды, жағдайларды, стратегияларды, білім беру саясатының қазіргі заманғы теориялары, нақты ел мен әлемде білім беру жүйесін дамытудың басымдықтары мен принциптері негізінде білім беру жүйесін дамытуды талдау; - әлем елдеріндегі білім беру саясатының даму бағыттарын салыстыру; - салыстыру критерийлері мен индикаторларын ұсыну; – мемлекеттік – мектеп-мекеме ұйымының білім беру саясатының элементтерін жобалау; - білім және ғылым саласындағы шетелдік және отандық жобалар мен бағдарламаларды бағалау әдістерін қолдану; - кластерлік технологияларды қолдану арқылы даму стратегиясын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Қазақстанның және әлемдік білім беру саясатынның теориялық және практикалық негіздерін жобалау, салыстыру; - әр түрлі мемлекеттердің білім беру моделінің қазіргі стратегиясы және негізгі аспектілері; - ұлттық білім беруді дамыту мүмкіндіктері; - АҚШ, Ұлыбритания, Финляндия, Ресей, Қытай, Германия жән т.б. әлемдік мемлекеттердің білім беру саясатының стратегиясы мен принциптерін салыстыру; - білім беру саясатының құралдарын талдау, білім берудегі реформаны талдау.

Білім берудегі экспертиза және мониторинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың мониторинг және сараптама қызметінде заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім берудің теориясы мен тәжірибесінің, ұсынылатын инновациялардың, жүйелердің, жобалардың, бағдарламалардың және т.б. қазіргі дамуын талдау және сыни бағалау.; - қолданыстағы "білім беру жүйесінің" мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізу мақсатында оқыту сапасына мониторингті және мониторинг нәтижелерін талдауды жүзеге асыру; - білім беру үдерісі мен жүйесін бағалау және мониторингте, оқу орындарының әр түрлі типтерінде оқыту сапасын мониторингілеудің қазіргі заманғы әдістерімен сараптамалық технологияларды қолдану; - білім алушылардың тиімді уәждемесі үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық үдеріске инновациялық тәсілдерді енгізу; - түрлі білім беру жүйелерінің қызметі жағдайында кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық желілерін құру және іске асыру; - аймақтық және жергілікті деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларға сараптама жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - білім беру жүйесін реформалауда экспертиза мен мониторингтің теориясы мен практикасы; - ұйымда бақылауды жүргізу, білім беру жүйесін реформалауда сапалы бағалау, әдіснамалық негізде сараптамалық бағалау және мониторинг жасау; - білім беру ұйымындағы білім беру сапасы, мәселелер және оның ерекшеліктеріне сараптамалық бағалау процесінде лицензиялау және аттестаттау. - білім беру мекемесіндегі тәрбие қызметін сараптамалық бағалау процесінде аттестаттау мен аккредитациялау, сапаны басқару қызметі және оны бағалау.

Білім берудегі арт-технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әр түрлі психологиялық кеңес беру және жүйелі бақылау мектептерінің ғылыми-әдістемелік тәсілдерін талдау негізінде білім алушының құзыретінде арт-технология әдістерін қолдануға кәсіби даярлығын қалыптастыру. Пән оқыту үдерісінде арт-терапияның негізгі әдістері мен түрлерін тиімді пайдалануға, тәрбиелік мүмкіндіктерін ашуда өмірлік және зияткерлік дағдыларды дамытуда психотерапиялық байланысын меңгеруге бағытталған.

Білім берудегі заманауи технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушылардың белсенді түрлендіру қызметінің құзыреттіліктерін игеру, оқыту үдерісін жобалау және ұйымдастыру, білім беру ұйымдарын дамыту тиімділігінің өлшемшарттарын айқындау. Курс заманауи білім беру технологияларын жобалауға, оларды ЖОО жүйесінде педагог-психологтың инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымына, принциптері мен шарттарына сәйкес келетін дәстүрлі, зияткерлік және инновациялық технологиялар мысалында жіктеуге бағытталған.

Білім берудегі инклюзия және эксклюзия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: инклюзия мен эксклюзия әлеуметтік қатынастар мәдениетінің көрсеткіштері ретінде қарастырып, инклюзивті және эксклюзивті білім беру теориясы мен стандарттарын дамыту мәселелері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс білім беру жүйесінде инклюзивті және эксклюзивті ортасын жобалауға, әлеуметтік инклюзия индикаторлары ретінде осы саладағы зерттеулердің дамуына талдау жүргізуге бағыттау

Білім берудегі инновациялық стратегиялар мен үдерістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық инноватика білімі негізінде педагогтардың инновациялық ойлауын дамыту, білім берудің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын меңгеру. Пәннің бағыттары: білім алушылардың белсенді қайта құру қызметінің құзыреттілігін меңгеруі, мектепті дамыту процесін жобалау және ұйымдастыру, білім беру мекемесінің даму тиімділігінің критерийлерін анықтау, сонымен қатар білім алушыларды қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыру.

Білім берудегі көшбасшылық теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда көшбасшылық теориясының, тұжырымдамасының, принциптері мен функцияларының базалық, кәсіби білімдерін, сондай-ақ менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Курс білім берудегі көшбасшылық пен басқару психологиясының практикалық құралдарын игеруге, білім беру үдерісінде анықталған қақтығыстар мен стресстерді жою туралы шешім қабылдауға бағытталған.

Білім берудегі нейролингвистикалық бағдарламалау теориясы мен технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: нейролингвистикалық бағдарламалау саласындағы педагог-психологтың консультативтік және психотерапиялық тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру және басқару қызметіндегі бағдарламаның негізгі технологияларын меңгеру. Курс қазіргі кезеңдегі нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін игеруге және кәсіби қызметте нейролингвистикалық бағдарламалау моделі мен техникасын қолдануға бағытталған

Білім берудегі ойлау дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мәдени трансформация жағдайындағы заманауи жоғары білім беруде инновациялық әдістерді-дизайн-ойлауды қолдану қажеттілігіне байланысты. Курсты оқыту нәтижесінде білім алушының оқу жобаларын іске асыруда жаңа идеяларды іздестіруге және стресске төзімділік танытуға, қысқа уақыт аралығында түрлі деңгейдегі жағдаяттар шешімін табуға, аналитикалық ойлауының жаңа өнімдерін игеруге бағыт-бағдар береді.

Білім сапасын бағалау және басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жүйелі білімін, құзыреттілігін қалыптастыру, сапаны әмбебап басқарудың негізін қалаушылардың теорияларын және сапаны басқарудың ғылыми мектептерінің маңызды ережелерін негіздеу. Курс жоғары білім беру сапасын басқарудың әдістері мен құралдары, технологиялары мен ерекшеліктері негізінде білім беру жүйесінің қызметін өзін-өзі бағалауды жобалауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға бағытталған

Гендерлік білім беру: дәстүрлер және тәжірибе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дәстүрлерді сақтау жағдайында гендерлік білім берудің теориялық-практикалық негіздерін және әлеуметтік үдерістердің өсуінің тәжірибесін жинақтау, әлем және Қазақстан елдерінің ерлер мен әйелдердің жаңа гендерлік мінез-құлық үлгілерін қалыптастыру. Пән бағытталған мәдени жүйені игеру үдерісін және ғылыми-кәсіби қызметтің бағалау мен модельдеу үшін отбасылық қатынастар құрылымына әсерін анықтау.

ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық пәндер бойынша білім беру үдерісін жобалау мен ұйымдастырудың әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру, Педагогиканы оқыту әдістемесінің мәселелеріне қызығушылық туғызу, ЖОО-да педагогикалық пәндердің оқытушысы ретінде үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу. Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру: - әр ұрпақтың педагогикалық пәндері бойынша оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, отандық және шетелдік тәжірибені талдау және бағалау, әдістемелік құзыреттілік негізінде ЖОО-да педагогикалық пәндердің мазмұны мен сабақтарын жобалау; - сабақтарға талдау және рефлексия жүргізу және оны жетілдіру; қашықтықтан оқыту сабақтарына талдау жүргізу; - педагогикалық пәндерді оқытудың жаңа оқу мазмұнын, технологиялары мен нақты әдістерін жобалау; ; - педагогикалық пәндерді оқыту үшін инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану; - оқытудың әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және оларды әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Оқытушының әдіснама мәдениеті мен құзыреттілігі; • Педагогика, жоғары мектепте педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Этнопедагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Әлеуметтік педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Элективті педагогикалық курстарды оқытудың әдіснамалық ерекшелігі, Action Research қолдану.

ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: колледж және ЖОО-да психологиялық курстарды жобалау мен оқытуда әдістемелік қабілеттерді қалыптастыру, педагогикалық қызметтің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы саласында теориялық білім кешенін қолдану. Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру: - психологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәжірибесін (отандық және шетелдік) салыстыру; - сабақ өткізу кезінде психологиялық қарым-қатынасты жүзеге асыру; - педагогикалық үдерісті психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, ұғымды психологиялық дүниетаным негізінде жобалау; -психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша, оның ішінде қашықтықтан оқыту бойынша дәрістерді талдау сызбасын құру; - ЖОО оқу үрдісінде білім алушылармен нәтижелі қарым-қатынасты жүзеге асыру ; ; - білім беру мақсаттары мен білім алушылардың өзекті дайындығының ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін жоспарлау және ұйымдастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Жоғары мектепте психологиялық пәндерді жүргізудің теориялық және әдіснамалық негізі; • Гуманитарлық пәндерді инновациялық оқытудың стратегиясы, оқудың оқытудың және дамыта оқытудың , т.б. психологиялық теориясы; • Сабақтың барлық түрін (дәріс, семинар, практикалық және лабораториялық жұмыс) активті және интерактивт, қашықтық оқыту әдістерімен жүргізу; • Жоғары оқу орнында психология пәндері оқытушысының басқарушылық қызметі.

Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды жоғары мектепте оқытушылық қызметке даярлау; жоғары мектеп дидактикасы, педагогикалық қызметтің психологиялық және әдіснамалық-теориялық білім кешенімен қаруландыру. ЖОО-ның оқу үдерісінде білім алушылармен нәтижелі өзара кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруға бағытталған психологиялық және педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі мен технологияларын меңгерту.Пәннің

Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды психодиагностиканың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық медициналық-әлеуметтік консультациялармен, жеке тұлғаны зерттеу жолдары мен тәсілдерімен, психодиагностикалық процедурамен, сондай-ақ бала дамуын қолдау қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - қызметінде этикалық нормалар мен ережелерді қолдану, консультативтік байланыс шарттарын сақтау; - кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, клиенттермен кеңес беру үдерісін құрудың жолдарын анықтау; - психологиялық-педагогикалық кеңес берудің бағдарламасын дайындау; - клиенттерге кеңес беруде диагностиканың әдістерін талдау, салыстыру; - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздері мен заманауи принциптерін меңгеру; - терең тыңдау негізінде клиентпен өзара іс-әрекет жасау және талдау; - өзінің кәсіби қызметінде кеңес беру ұстанымын бағалау, кеңес беру қызметінің супервизиясын жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін; - жеке тұлғаға кеңес берудің тәсілдері мен зерттеу жолын; - баланың дамуын қолдау орталықтарының қызметін реттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттарын; - психологиялық-педагогикалық кеңес беру және білім беру мен педагогикалық жағдайларды модельдеу формаларын.

Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теорияларына негізделген цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша мұғалімдердің цифрлық құзіреттілігін дамыту. Пәннің негізгі аспектілері: цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі, ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері, байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.

Цифрлық білім берудегі педагогикалық өлшеу және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: цифрлы білім беруде магистранттардың сараптамалық және квалиметриялық қабілеттерін, ЦБР, ҚО бағалау өлшемдері мен параметрлерін жобалау біліктерін қалыптастыру. Курс цифрлық білім беру ресурстарының сапасын өлшеу құралдарын, қашықтықтан білім беру технологияларын, деректерді мониторингілеу және сараптауды, ЦБР, ҚОТ, ЖАОК пайдаланудың әдістемелік, техникалық, дидактикалық параметрлерін талдауды әзірлеуге бағытталған.

Цифрлық дидактика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың цифрлық білім беру үдерісінің дидактикалық мақсаттары мен құралдардының даму заңдылықтары мен үрдістерінің теориялық негіздерін қалыптастыру. Пән мазмұнында қашықтықтан оқыту үдерісінде цифрлық педагогикалық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалануға негізделген цифрлық ортада білім беру үдерісін ұйымдастырудың стратегиялық, бағдарламалық, ғылыми-әдістемелік ұсынылымдарын ара-қашықтық оқыту үдерісінде тиімді пайдалануға бағытталған.

Цифрлық ұрпақ және балалардың денсаулығын психологиялық қолдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: цифрлық ұрпақтың денсаулығын сақтау, білім беруде педагог-психологтардың қабілеттерін дамыту, диагностика жүргізу және алдын-алу , тәуелділік, цифрлық аутизм және т.б. диагноз қою, қолдау, нашақорлық, цифрлық аутизм және т.б. ауытқулардың алдын алу.Негізгі аспектілер: цифрлық ұрпақ теориясы; цифрлық ұрпақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың мәні мен кезеңдері, цифрлық ұрпақ балаларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету түрлері; Интернетке тәуелділік әдістері, цифрлық буллинг, цифрлық аутизм және т.б.

Эмоционалды интеллект: шынайылығы және болашағы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллект туралы білімді тұлғаның өзгеретін жағдайларға бейімделуіне, эмоционалды интеллектті дамыту құралдарын игеруге, басқалардың эмоцияларын басқаруға және сындарлы түрде әсер етуге қабілетті интегралды ресурс ретінде қалыптастыру. Курс жетістікке жету және эмоцияларды басқару алгоритмі мен принциптерін, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерін ашу үшін эмоцияларды пайдалану механизмдерін игеруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген