Магистратура
Педагогика және психология

Педагогика және психология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

. ғылымның дамуында тарихи-философиялық білімдерді талдай білу және креативті пайдалану, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптері, ғылыми білімге қолжеткізу және құру тәсілдерін;
2. білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстарды жобалау және стратегиялар мен құндылықтарды анықтау үшін Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатының принциптерін салыстыру және бағалауды;
3. кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектептің тәрбие теориясы мен дидактикасы негізінде ЖОО-да педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеу саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыруды;
4. тұлғаны дамыту үшін білім берудегі инновациялық және арт-әдістерді, стратегияларды, оқыту әдістері мен технологияларын талдау және креативті қолдану, колледждер мен ЖОО-да оқыту кезінде педагогика мен психологияның мазмұнын құрылымдауды;
5. мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психология негізінде білім беру, тәрбие, зерттеу жағдайларын талдау және педагогикалық және зерттеу қызметін оларды ескере отырып жобалау, синергияның, ғылыми нәтижелерді интеграциялаудың заманауи принциптерін қолдану;
6. заманауи тұжырымдамалар мен теориялардың терең білімі негізінде адам тұлғасын дамыту үшін білім берудегі психокоррекция мен психотерапия бағдарламаларын әзірлеу және жобалау, қолдану, білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтердің қызметін жетілдіру;
7. басқару психологиясы теориясы негізінде ЖОО-да білім беру процесін басқару, инклюзивті және эксклюзивті білім беруді ескере отырып білім беру ортасын жобалау;
8. білім беру мекемесінің сапа менеджментінің, оның мониторингі мен ұйымды басқарудың тиімді жүйелерін жобалау;
9. НЛП технологияларын, андрогогика және жеке тұлғаны және жалпы білім беру жүйесін дамытуда олардың заңдылықтарын, өзарабайланысын, құндылықтарын білу негізінде кеңес беру және талдау;
10. зерттеудің жаңа әдістерін, ғылыми-негізделген нәтижелерді алу үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдіснамалық принциптер мен әдістемелік тәсілдер жүйесін зерттеу және қолдану;
11. білім беру саласында зерттеулер жүргізу, дамытуды қамтамасыз ету үшін жаңа модельдерді, жүйелерді ұсыну және қазіргі заманғы тәсілдерді қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру және қолданбалы қолдану үшін қорытындылар мен ұсыныстарды ұсыну;
12.әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру, ғылыми-педагогикалық ақпаратты сын тұрғысынан бағалау және синтездеу; халықаралық қоғамдастықта коммунициялау, өзінің ғылыми жетістіктерін көрсету және дискуссиялау;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогика және психология
Мамандық шифры
7M01101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қызметінің құндылық-мағыналық негіздерін ғылыми ұғынуға және түсінуге апаратын психология мен білім беруде мәдени-тарихи және іс-әрекет тұғырларын қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - қазіргі психология мен қазіргі білім беру жағдайында іс-әрекеттік тәсілді іске асырудың негізгі бағыттарын түсіндіру; - тарихи-психологиялық теориялар мен тұжырымдамалардың негізгі ережелерін сипаттау; -мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді ескере отырып, білім беру, педагогикалық, зерттеу қызметін жобалау; -тұлғаның мәдени-тарихи және іс-әрекеттік теориясының даму перспективаларын талдау және бағалау; - мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларына талдау жүргізу; - мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғысынан білім беру тәжірибесін талдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Тұлғаның мәдени-тарихи даму тұжырымдамасы; • Тұлға теориясын қалыптастыруда жоғары психикалық функцияларды зерттеудің әдіснамалық маңызы; • «қызмет», «сана», «тұлға» категорияларының мазмұнын психологиялық білім контексті түрғысынан жүйелендіруді анықтау; • Жалпы психологиялық заңдылықтар, ғылыми-әдіснамалық ұстанымдар, әдістер, қызметтік және мәдени-тарихи теория психологиясының категориясы мен тұсінігі; • Қызмет психологиясы мен мәдени-тарихи концепцияның әдіснамалық сипаты.

Білім берудегі диагностика және психометрия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушыда практикалық қызметте диагностикалық құзыреттілікті қолдану қабілетін, қазіргі заманғы диагностика мен психометрияның базалық принциптерін, диагностикалық және психометриялық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегідей білімдерді меңгереді: - диагностикалық мәліметтерді талдау және салыстыру, маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстіндегі (білім беру, денсаулық сақтау, ұйымдастыру психологиясында, еңбек психологиясында және т.б.) алуан түрлілігі, ерекшелігі негізінде диагностикалық және психометриялық әдістерді бағалау, үйрету және ұсыну; - диагностикалық зерттеудің негізгі кезеңдерін, нәтижелерді өңдеу кезеңдерін анықтау; - нейролингвистикалық бағдарламалаудың нақты техникасын қолдану; - диагностикалық деректерді салыстыру; - маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстінде (білім беру, денсаулық сақтау, ұйымдастыру психологиясы, еңбек психологиясы және т. б.) озық ғылыми жетістіктер, алуан түрлілік, спецификалар негізінде диагностикалық және психометрикалық әдістерді бағалау, үйрету және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді меңгереді: - гуманитарлық ғылымдар және білім беру практикасы саласы ретінде диагностиканың қалыптасуы мен дамуы; - педагог-психологтың диагностикалық қызметінің теориялық негіздері; - білім берудегі психометрия мен диагностиканың ғылыми және практикалық негіздері, эксперименталды іс-әрекетке әдістемелік тәсілдер, - диагностикалық әдістер мен психометриялық процедуралардың алуан түрлілігі, олардың құрылу тарихы және қолдану тәжірибесі; - психодиагностикалық процедуралар және оған қойылатын нормативтік талаптар, психологиялық-педагогикалық диагностиканың психодиагностикалық құралдары мен әдістері; - кәсіби ғылыми және практикалық міндеттерді шешуде диагностикалық қызметтің теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптері.

Білім берудегі психотерапия және психокоррекция
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда психотерапия және психокоррекция әдістерімен психологиялық және психикалық денсаулықтың бұзылуының алдын алу және ескерту қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық және психикалық денсаулықтың алдын алу бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу бойынша жобалау құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - психологиялық кеңес беру, психотерапия және психокоррекция сияқты психологиялық көмек бағыттарында іске асырылатын психологиялық әсер етудің негізгі теориялық тәсілдері мен техникасын талдау; - түзету бағдарламасын құру және оны жүзеге асыру принциптерін практикада қолдану; - психологтардың кеңес беру кезінде практикалық жұмыста қолданатын әсер ету әдістерін қолдану; - білім берудегі психотерапия және психокоррекция негіздері бойынша білім жүйесі негізінде психокоррекция және психотерапия әдістерін қолдану; - психокоррекциялық және психотерапевтік көмек көрсету; - психокоррекциялық және психотерапиялық көмектің тиімділігін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық көмек берудің негізгі ережелері; - психокоррекциялық және психотерапевтік кеңес берудің теорялық негіздері ; - коррекциялық бағдарлама құрудың принциптері; - кеңес беруде психологиялық практикалық жұмыстың әдістерін қолдана білу; - психотерапевтік және психокоррекциялық көмеу беру; • коррекциялық бағдарлама құруды және психологиялық кеңес беруді ұсыну.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Жоо-дагы психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушыда педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау қабілетін қалыптастыру, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдана алуды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - ғылыми-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру үшін қажетті психологиялық ғылым мен тәжірибенің негіздері туралы қазіргі заманғы ғылыми ақпаратты меңгеру; - педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау; - психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, мінез-құлық пен оқу нәтижелері арасындағы өзара байланысты, даму ресурстары мен мүмкіндіктерін көру; - өзі туралы және басқа да психологиялық ақпаратты пайдалану және негізделген пікірлерді қалыптастыру; - кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану; - кәсіби, зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін табысты коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Психологияның ғылым ретіндегі теориялық-әдіснамалық негіздерін; • Оқыту мен тәрбиенің психологиялық теориясын; • Психологиядағы тұлға мәселесінің әдіснамалық талдауы, психологияның әр түрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын; • Тұлғаны зерттеудегі мәдени-тарихи тұғырды; • Адамдардың бір-бірін қабылдау мен түсінудің психологиялық ерекшеліктерін; • Оқыту үдерісіндегі кейкілжің психологиясының әдіснамалық талдауын қарастырады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Андрогогика және ересектерді оқыту технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда андрогогиканың заманауи негіздерін ескере отырып ересектерге білім беру технологияларын жобалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - менеджер ретінде көшбасшылық қасиетін дамыта алу; - білім беру ұйымдарында кқшбасшылық концепциясын негізге ала отырып адамдарды басқара алу; - шешім қабылдай алу, мәселелер мен стрессті талдау мен басқару, ұжым құру, нәтижелі қарым-қатынас орнату; - білім алушылар мен т.б. көшбасшылық қасиетін бағалай алу; - білім беруде көшбасшылық психологиясының құралдарын жетік меңгеру Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - андрогогиканың теоргиялық негіздері; - ересектерді оқыту процесінде заманауи технологиялар мен әдістер; - ересектерді оқыту процесін ұйымдастыру әдісі; • кәсіби карьера мен үздіксіз білім беру жүйесінде білім беру бағдарын жобалау

Білім беру жүйесіндегі инклюзия және эксклюзия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты инклюзия және эксклюзия туралы, білім алуға қолжетімділікті шектеу мәселелері және оларды шешу жолдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; жеке-психологиялық және ерекше білім беру мұқтаждықтары бар адамдардың жеке-тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, соның негізінде кәсіптік қызметті ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттерді қалыптастыру: - Қазақстанда және әлемде инклюзивті эксклюзивті білім беруді дамыту үрдістерін сипаттау; - инклюзивті және эксклюзивті білім беру теорияларының, инклюзивті және эксклюзивті білім беру стандарттарының білімін көрсету; - инклюзивті және эксклюзивті білім беруді ескере отырып, білім беру ортасын жобалау; - инклюзивті және эксклюзивті білім беру бойынша зерттеулерді талдау; - Қазақстан мен әлемде инклюзивті және эксклюзивті білім беру бойынша зерттеулер жүргізу; - инклюзия жағдайында білім беру ортасын жобалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Қазақстандық және әлемдік білім беруде эксклюзивті және инклюзивті білім берудің даму тенденциялары; - инклюзивті білім берудің негіздері; - Эксклюзивті және инклюзивті білім берудің теориясы; - Эксклюзивті және инклюзивті білім берудің стандарттары; • әлеуметтік инклюзияның индикаторлары.

Білім беру сапасын басқару және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ бағалау қызметі саласында білім алушылардың квалиметриялық құзыреттілігін қалыптастыру; кәсіби қызметте педагогикалық квалиметрия әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты оқу барысында студенттердің төмендегі қабілеттерін қалыптастыру: - басқару психологиясы, ұйымды басқарудың тиімді жүйесін жобалау принциптері негізінде білім беру ұйымының жағдайын талдау және бағалау; - білім сапасын басқарудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін көрсету; - бағалау қызметі саласында квалиметриялық құзыреттілікке ие болу; - білім беру саласында сапаны басқарудың заманауи технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды қолдану; - білім сапасын басқару бойынша ұсыныстарды бағалау және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • білім сапасын басқару мен бағалаудың ерекшелігі, қызметі, ұстанымы, мақсаты; • сапаны басқару нәтижелерін қолдану әдісі мен құралдары; • білім беру жүйесі қызметінің өзіндік бағалауын ұйымдастыру мен жобалау; • Сапаны басқарудың ғылыми мектептерінің негізгі қағидалары мен негізін қалаушы теориялар; • Жоғары білімді басқару әдіс мен құралы; • Сапаны басқарудың әдіснамалық негізі мен халықаралық ISO 9000:2000 сериялы стандартқа сай басқарудың мәнін ашу

Білім беру саясаты:дүниежүзілік тәжірибе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әр түрлі деңгейде және түрлі аспектілерде білім беру саясатын талдау қабілетін қалыптастыру, алынған білімді әр түрлі деңгейде жүзеге асыра алатын жобаларды әзірлеу және басқару үшін өзіндік басқару практикасында қолдану. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - әлем мен Қазақстанда білім беру саясатының даму үрдістерін бағалау; - педагогикалық құбылыстарды, жағдайларды, стратегияларды, білім беру саясатының қазіргі заманғы теориялары, нақты ел мен әлемде білім беру жүйесін дамытудың басымдықтары мен принциптері негізінде білім беру жүйесін дамытуды талдау; - әлем елдеріндегі білім беру саясатының даму бағыттарын салыстыру; - салыстыру критерийлері мен индикаторларын ұсыну; – мемлекеттік – мектеп-мекеме ұйымының білім беру саясатының элементтерін жобалау; - білім және ғылым саласындағы шетелдік және отандық жобалар мен бағдарламаларды бағалау әдістерін қолдану; - кластерлік технологияларды қолдану арқылы даму стратегиясын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Қазақстанның және әлемдік білім беру саясатынның теориялық және практикалық негіздерін жобалау, салыстыру; - әр түрлі мемлекеттердің білім беру моделінің қазіргі стратегиясы және негізгі аспектілері; - ұлттық білім беруді дамыту мүмкіндіктері; - АҚШ, Ұлыбритания, Финляндия, Ресей, Қытай, Германия жән т.б. әлемдік мемлекеттердің білім беру саясатының стратегиясы мен принциптерін салыстыру; - білім беру саясатының құралдарын талдау, білім берудегі реформаны талдау.

Білім берудегі экспертиза және мониторинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың мониторинг және сараптама қызметінде заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім берудің теориясы мен тәжірибесінің, ұсынылатын инновациялардың, жүйелердің, жобалардың, бағдарламалардың және т.б. қазіргі дамуын талдау және сыни бағалау.; - қолданыстағы "білім беру жүйесінің" мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізу мақсатында оқыту сапасына мониторингті және мониторинг нәтижелерін талдауды жүзеге асыру; - білім беру үдерісі мен жүйесін бағалау және мониторингте, оқу орындарының әр түрлі типтерінде оқыту сапасын мониторингілеудің қазіргі заманғы әдістерімен сараптамалық технологияларды қолдану; - білім алушылардың тиімді уәждемесі үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық үдеріске инновациялық тәсілдерді енгізу; - түрлі білім беру жүйелерінің қызметі жағдайында кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық желілерін құру және іске асыру; - аймақтық және жергілікті деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларға сараптама жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - білім беру жүйесін реформалауда экспертиза мен мониторингтің теориясы мен практикасы; - ұйымда бақылауды жүргізу, білім беру жүйесін реформалауда сапалы бағалау, әдіснамалық негізде сараптамалық бағалау және мониторинг жасау; - білім беру ұйымындағы білім беру сапасы, мәселелер және оның ерекшеліктеріне сараптамалық бағалау процесінде лицензиялау және аттестаттау. - білім беру мекемесіндегі тәрбие қызметін сараптамалық бағалау процесінде аттестаттау мен аккредитациялау, сапаны басқару қызметі және оны бағалау.

Білім берудегі арт-технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушының жеке мүмкіндіктеріне сәйкес диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін қажетті арт-технологияларды таңдауды жүзеге асыру және қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім беруде арт-технологияларды қолдану жағдайларын сыни бағалау; - арт-терапия әдістерін қолданатын әртүрлі психологиялық кеңес беру мектептерінің теориялық-әдіснамалық тәсілдерін талдау; - білім беру қызметінде арт-технологияларды қолдану; - кәсіптік қызметте арт-терапевтік технологиялар мен психотерапевтік әдістерді қолдану; - арт-терапиядағы психотерапиялық әсердің ерекшеліктері мен факторларын анықтау; - арт-терапияның базалық әдістерін тиімді пайдалану, психотерапиялық қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, жүйелі бақылауды жүзеге асыру, мақсатты белсенді және эмпатикалық тыңдауды қолдану; - қиын өмірлік жағдайға тап болған адамға эмоционалдық қолдау көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - арт-технология және арт-терапия түсінігі; - білім беру процесінде арт-әдістерді қолданудың тарихи шартнамасы; - арт-терапия білім беру процесінде арт-әдістерді жасаудың негізі ретінде; - арт-терапияның түрлері; - арт-терапиялық технология мен әдістер; - білім беру процесінде арт-технология мен интеллектуалдық дағдының қалыптасуы; - өмірлік дағдыны қалыптастыру мен тәрбиелеуде арт-технология; - тынығу театрализациясы, драма-терапия элементтері бар арт-педагогиканың әдісі ретінде.

Білім берудегі инновациялық стратегиялар мен үдерістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық инноватика білімі негізінде педагогтардың инновациялық ойлауын дамыту, білім берудің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын меңгеру. Пәннің бағыттары: білім алушылардың белсенді қайта құру қызметінің құзыреттілігін меңгеруі, мектепті дамыту процесін жобалау және ұйымдастыру, білім беру мекемесінің даму тиімділігінің критерийлерін анықтау, сонымен қатар білім алушыларды қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыру.

Білім берудегі көшбасшылық теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: болашақ білім менеджерлерінің жүйелі көшбасшылық ойлау қабілетін және білім беру мекемесінің қызметкерлерін басқаруда гуманистік бағыттағы рәсімдерді қолдану саласындағы функционалдық құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - менеджер ретінде көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру; - білім беру ұйымдарында көшбасшылық принциптерінің негізінде адамдарды басқару; - шешімдер қабылдау, жанжалдар мен стресстерді талдау және басқару, команданы қалыптастыру, коммуникацияны тиімді жүзеге асыру; - оқушылардың көшбасшылық әлеуетін бағалау және т.б; - білім берудегі көшбасшылық және басқару психологиясының практикалық құралдарын меңгеру; - қойылған міндеттерге сай тәрбие-білім беру үдерісінде көшбасшылық қасиеттерді дамытудың әдістемелік құралдарын таңдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Көшбасшылық әлеуметтік-психологиялық үрдіс ретінде, формалды және формалды емес көшбасшылық, басқарушылық пен көшбасшылық өзара әлеуметтік феномен ретінде, позитивті және негативті көшбасшылық, «билік» пен «харизма» т.б. түсініктері, қоғамға көшбасшылықтың әсері; • Білім беруде көшбасшылықтың қстанымдары, концепциясы, талаптары мен қызметтері; • Жаһанданудың қжымды басқару жүйесіне әсері мен көшбасшылықты жандандыру; • Көшбасшылық практикасының білім беру саласындағы ұлттық ерекшелігі мен ұйымдағы бәсекеге қабілеттілігі.

Білім берудегі нейролингвистикалық бағдарламалаудың теориясы мен технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: НЛБ технологияларын қолдану, психотерапия және психокоррекциялық қызметте нейролингвистикалық стратегиялар мен техникаларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - нейролингвистикалық бағдарламалаудың нақты техникаларын түсіну мен білуін көрсету; - психотерапиялық, коучингтік, басқарушылық жұмыстарда НЛБ техникаларын пайдалана отырып, кеңес беру және байланыс орнату процесін талдау; -педагог-психологтың практикалық қызметінде НЛБ қолдану мүмкіндіктерін талдау және бағалау; - кәсіби қызметте нейролингвистикалық бағдарламалау техникасын жіктеу; - психотерапиялық, коучингтік, басқарушылық қызметтерде НЛБ техникаларын қолдана отырып кеңес беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - нейролингвистикалық бағдарламалауда ғылыми парадигмалар, шығу тарихы мен заманауи негізгі тенденциялары; - нейролингвистикалық техника , репрезентативті жүйенің түрлері, ұйымды дамытудың жолдары; - жаһандық заманда нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдары, принципі, мақсаты мен міндеттері; -педагог-психологтың психотерапиялық және психокоррекциялық қызметінде нейролингвистикалық бағдарламалаудың моделі мен әдісі; нейролингвистикалық бағдарламалау және нейролингвистикалық бағдарламалауды басқарудың негізгі технологиясы аясында педагогтың консультативті және психотерапиялық тәжірибесінің негізі.

ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық пәндер бойынша білім беру үдерісін жобалау мен ұйымдастырудың әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру, Педагогиканы оқыту әдістемесінің мәселелеріне қызығушылық туғызу, ЖОО-да педагогикалық пәндердің оқытушысы ретінде үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу. Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру: - әр ұрпақтың педагогикалық пәндері бойынша оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, отандық және шетелдік тәжірибені талдау және бағалау, әдістемелік құзыреттілік негізінде ЖОО-да педагогикалық пәндердің мазмұны мен сабақтарын жобалау; - сабақтарға талдау және рефлексия жүргізу және оны жетілдіру; қашықтықтан оқыту сабақтарына талдау жүргізу; - педагогикалық пәндерді оқытудың жаңа оқу мазмұнын, технологиялары мен нақты әдістерін жобалау; ; - педагогикалық пәндерді оқыту үшін инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану; - оқытудың әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және оларды әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Оқытушының әдіснама мәдениеті мен құзыреттілігі; • Педагогика, жоғары мектепте педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Этнопедагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Әлеуметтік педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Элективті педагогикалық курстарды оқытудың әдіснамалық ерекшелігі, Action Research қолдану.

ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: колледж және ЖОО-да психологиялық курстарды жобалау мен оқытуда әдістемелік қабілеттерді қалыптастыру, педагогикалық қызметтің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы саласында теориялық білім кешенін қолдану. Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру: - психологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәжірибесін (отандық және шетелдік) салыстыру; - сабақ өткізу кезінде психологиялық қарым-қатынасты жүзеге асыру; - педагогикалық үдерісті психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, ұғымды психологиялық дүниетаным негізінде жобалау; -психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша, оның ішінде қашықтықтан оқыту бойынша дәрістерді талдау сызбасын құру; - ЖОО оқу үрдісінде білім алушылармен нәтижелі қарым-қатынасты жүзеге асыру ; ; - білім беру мақсаттары мен білім алушылардың өзекті дайындығының ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін жоспарлау және ұйымдастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Жоғары мектепте психологиялық пәндерді жүргізудің теориялық және әдіснамалық негізі; • Гуманитарлық пәндерді инновациялық оқытудың стратегиясы, оқудың оқытудың және дамыта оқытудың , т.б. психологиялық теориясы; • Сабақтың барлық түрін (дәріс, семинар, практикалық және лабораториялық жұмыс) активті және интерактивт, қашықтық оқыту әдістерімен жүргізу; • Жоғары оқу орнында психология пәндері оқытушысының басқарушылық қызметі.

Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды психодиагностиканың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық медициналық-әлеуметтік консультациялармен, жеке тұлғаны зерттеу жолдары мен тәсілдерімен, психодиагностикалық процедурамен, сондай-ақ бала дамуын қолдау қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - қызметінде этикалық нормалар мен ережелерді қолдану, консультативтік байланыс шарттарын сақтау; - кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, клиенттермен кеңес беру үдерісін құрудың жолдарын анықтау; - психологиялық-педагогикалық кеңес берудің бағдарламасын дайындау; - клиенттерге кеңес беруде диагностиканың әдістерін талдау, салыстыру; - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздері мен заманауи принциптерін меңгеру; - терең тыңдау негізінде клиентпен өзара іс-әрекет жасау және талдау; - өзінің кәсіби қызметінде кеңес беру ұстанымын бағалау, кеңес беру қызметінің супервизиясын жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін; - жеке тұлғаға кеңес берудің тәсілдері мен зерттеу жолын; - баланың дамуын қолдау орталықтарының қызметін реттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттарын; - психологиялық-педагогикалық кеңес беру және білім беру мен педагогикалық жағдайларды модельдеу формаларын.

Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теорияларына негізделген цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша мұғалімдердің цифрлық құзіреттілігін дамыту. Пәннің негізгі аспектілері: цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі, ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері, байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.

Цифрлық білім берудегі педагогикалық өлшеу және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: цифрлы білім беруде магистранттардың сараптамалық және квалиметриялық қабілеттерін, ЦБР, ҚО бағалау өлшемдері мен параметрлерін жобалау біліктерін қалыптастыру. Курс цифрлық білім беру ресурстарының сапасын өлшеу құралдарын, қашықтықтан білім беру технологияларын, деректерді мониторингілеу және сараптауды, ЦБР, ҚОТ, ЖАОК пайдаланудың әдістемелік, техникалық, дидактикалық параметрлерін талдауды әзірлеуге бағытталған.

Цифрлық ұрпақ және балалардың денсаулығын психологиялық қолдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: цифрлық ұрпақтың денсаулығын сақтау, білім беруде педагог-психологтардың қабілеттерін дамыту, диагностика жүргізу және алдын-алу , тәуелділік, цифрлық аутизм және т.б. диагноз қою, қолдау, нашақорлық, цифрлық аутизм және т.б. ауытқулардың алдын алу.Негізгі аспектілер: цифрлық ұрпақ теориясы; цифрлық ұрпақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың мәні мен кезеңдері, цифрлық ұрпақ балаларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету түрлері; Интернетке тәуелділік әдістері, цифрлық буллинг, цифрлық аутизм және т.б.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген