- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Педагогика және психология
Педагогика және психология
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
1 кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін ғылымның дамуы, ғылымның генезисі мен тарихы мен философиясы, Ғылыми білімнің жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық құрылысының әдіснамасы туралы тарихи-философиялық білімді талдау;
2 Жоғары мектеп жүйесінде заманауи білім беру технологияларын енгізу стратегиялары мен құндылықтарын анықтау үшін Қазақстандағы және әлемдік кеңістіктегі гендерлік әлеуметтену мен инновация қағидаттарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
3 білім берудің кредиттік жүйесі жағдайында жоғары мектептің дидактикасы мен тәрбие теориясын білу, білім алушы мен ересектердің жеке білім беру бағытын жобалау негізінде ЖОО-дағы педагогикалық процесті түсіндіру;
4 психологиялық тренинг бойынша практикумды ұйымдастыру және оларды практикада қолдану білімі, іскерлігі мен дағдылары жүйесіне негізделген білім сапасын басқару құзыреттерін игеру үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру;
5 цифрлық ортада білім беру үдерісін ұйымдастыру бойынша арт-терапия әдістерін, тұжырымдамалық, стратегиялық және бағдарламалық ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді тиімді пайдалануға бағытталған психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын құрастыруға кәсіби дайындығын саралау;
6 адами қатынастардың психологиясын қабылдау қабілетін дамыту үшін мәдени-тарихи және белсенді психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын дәлелдеу;
7 жеке тұлғаның және колледждер мен жоғары оқу орындарының стресске төзімділігін түсіну үшін білім берудегі дәстүрлер мен әлеуметтік құбылыстарды, дизайн-ойлау мен эмоционалды интеллектті сақтау тәжірибесінде гендерлік білім берудің теориялық-практикалық негізінің сәйкестігін белгілеу;
8 басқару психологиясының теориясы, цифрлық дидактика және білім беру процесінің субъектілерінің инклюзивті өзара әрекеттесуі мен коммуникациясының әдістемесі негізінде ЖОО-дағы білім беру процесін басқару;
9 білім беру ұйымын басқарудың сапа менеджменті, диагностика, мониторинг, психометрия және сараптама жүйесінің пәнаралық білімін, білім беру процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларының жіктемесін қолдануды жобалауды интеграциялау;
10 психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құрудағы олардың заңдылықтарын, өзара байланыстарын, құндылықтарын білу негізінде нейролингвистикалық бағдарламалау және гештальт-терапия технологияларын әзірлеу;
11 білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің дамуын қамтамасыз етуде жаңа модельдерді, жүйелерді ұсыну, эмоцияны басқару алгоритмі мен принциптерінің, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерінің қолданбалы маңыздылығын жүзеге асыру үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулерді, заманауи тәсілдерді, қорытындылар мен ұсыныстарды болжау;
11 және эмоцияларды басқару алгоритмі мен принциптерінің, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерінің қолданбалы маңыздылығын іске асыру үшін заманауи тәсілдер мен ұсыныстарды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру;
12 ғылыми-педагогикалық ақпаратты өңдеу және халықаралық қоғамдастықта коммуникацияны жүзеге асыру, өзінің негіздеген ғылыми жетістіктерін баяндау, оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің авторлық бағдарламасын жобалау.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген