Магистратура
Химия

Химия

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, практикалық әдістер және ғылыми зерттеулер жүргізу тәсілдері саласында пәндік білімдерді меңгеру.
2. Химиялық ақпаратты, соның ішінде шет тілінде түсіндіру және жалпылау.
3. Химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес оның маңызды функцияларын, сабақ түрлері мен нысандарын, сыныптан тыс іс-шаралар мен факультативтік сабақтарды, сондай-ақ осы оқу орнының, оқу топтарының, жекелеген білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, химия бойынша оқу материалының мазмұнын іріктеуді, құрылымдауды және іске асыруды жүзеге асырады.
4. Білім беру процесіне инновацияны енгізумен жаңа білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін қолдану.
5. Білім беру қызметтерінің сапасына байланысты ұйымның ақауларын анықтай отырып, білім беру қызметтерінің сапасын басқарудың тиімді әдістері мен құралдарын қолдану.
6. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі принциптерін қолдану.
7. Педагогикалық процесті бақылауды және түзетуді жүзеге асыру (оның ішінде өзін-өзі бақылау және өзін-өзі түзету).
8. Химия саласындағы өзінің кәсіби біліктілігін арттыру.
9. Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми есептер, рефераттар, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар түрінде таныстыру.
10. Қойылған міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын таңдаумен химия және білім беру технологиялары саласындағы ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау.
11. Химия саласындағы ғылыми эксперименттерді жүзеге асыру және алынған нәтижелерді дәлме-дәл түсіндіру
12. Топ мүшелерімен тиімді өзара әрекеттесу жолдарын табу үшін жұмыс жағдайын талдау және бағалаумен бірге топтық жұмысқа қатысу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Химия
Мамандық шифры
7M01503
Факультеті
Химия және химиялық технология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қазақстанның білім және ғылым жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ҚР заңнамасының қолданыстағы базасын және білім мен ғылым жүйесін реттейтін халықаралық-құқықтық актілерді талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттары, ҚР ғылыми жүйесінің жұмыс істеу және даму қағидаттары мен тетіктері қаралатын болады.

Химия дидактикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-қазіргі заманғы оқу орындарының білім беру процесінде әртүрлі кәсіби функциялар мен міндеттерді толық жүзеге асыруға дайындалу үшін қазіргі заманғы химия-педагогикалық білім берудің әдіснамаларын, теориялық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Қаралатын болады: химиялық білім, оның ерекшеліктері; мазмұны мен әдістері; Химиялық эксперименттің жіктелуі мен функциялары; химиялық білім беруді ұйымдастыру нысандары; қосымша химиялық білім беру.

Химия-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен қазіргі заманғы технологияларының ғылыми-теориялық негізін бағалау дағдыларын қалыптастыру, оқыту технологияларының әртүрлі түрлері арасындағы өзара байланыс. Қазіргі оқыту технологиялары элементтерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері, әртүрлі түрдегі педагогикалық технологиялар, қазіргі заманғы білім беруді модельдеудің негізгі қағидаттары, пәндік оқытудың инновациялық модельдері қаралатын болады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ашық онлайн курстарын дамыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-білім алушыларда жаппай ашық онлайн-курстарды әзірлеу саласындағы заманауи үрдістерді, сондай-ақ ірі онлайн-оқыту платформаларының ерекшеліктері туралы түсініктерді ескере отырып, жаппай ашық онлайн-курстар үшін контент құру қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: ЖАОК сыртқы ұйымы, ЖАОК мақсатты аудиториясы, ЖАОК құру кезеңдері, контентті әзірлеу, білім беру бейне өндірісі, ЖАОК платформаларында мазмұнды орналастыру.

Білім беру мен химиядағы компьютерлік модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты-студенттердің педагогикалық зерттеулерде компьютерлік модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар химиялық заттардың реактивтілігін болжау. Білім алушылар мен білім беру ортасы туралы үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымданбаған деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну мәселелері, сондай-ақ молекулалық механика мен кванттық химия әдістері қаралатын болады.

Жасыл химия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-қоршаған орта мен адам үшін қауіпсіз принциптер туралы заманауи білім негізінде зертханалық және өндірістік жағдайларда химиялық процестерді жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: тұрақты даму Тұжырымдамасы және химияның оны жүзеге асырудағы рөлі, табиғатты қорғау қызметіндегі заңнама, жасыл химия және нанотоксикология, химиялық реакцияларды белсендірудің дәстүрлі емес әдістері, химиялық процестердің "жасыл" дизайны.

Жоғары мектепте химия курсы есептерін шығару әдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – химия бойынша есептерді шешу үшін оқу материалын жиынтықтау және талқылау қабілетін қалыптастыру, химиялық есептерді шешуді оқыту барысында жаңа білім беру технологияларын қолдану, заманауи әдістемелерді пайдалана отырып химиялық есептерді шешу үшін командалық жұмысты қолдану, химиялық есептерді шешудің нәтижелерін көрсете білу.

Заманауи жалпы химия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-зияткерлік және эксперименттік дағдыларға негізделген бейорганикалық химияның заманауи теориялық негіздерін көрсету, теорияларды сыни талдау және дамыту әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: Қазіргі жалпы химияның теориялық негіздері, заттың құрылымы және периодтық заң туралы қазіргі идеялар, атомдық-молекулалық теория және ерітінділер теориясы, химиялық процестер ағымының стехиометриялық, кинетикалық және термодинамикалық заңдылықтары.

Қашықтықтан оқыту технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – қашықтықтан оқыту технологияларын жүзеге асыру үшін оқу материалын сұрыптау және оны құрылымдау қабілетін қалыптастыру, жаңа білім беру технологияларын қолдану, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып педагогикалық процесті түзету және бақылауды іске асыру. Дисциплинаны оқыту барысында мынадай түсініктер қарастырылады: кәсіби құзіреттілікті жобалау мақсатында заманауи қашықтықтан оқыту технологиялары, қазіргі таңдағы технологияларды химияны оқыту жүйесіне енгізу механизмдері.

Қолданбалы химияның заманауи аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - нақты химиялық өндіріс өнімдерін алу және қолдану үшін халық шаруашылығында химияны практикалық қолданудың негізгі салаларын бағалау, химиялық ақпаратты түсіндіру және жалпылау, химия саласындағы өзінің құзыреттілігін арттыру, қолданбалы химия саласындағы ғылыми зерттеудің міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу, алынған нәтижелерді таныстыру.

Оқу нәтижелерін бағалау әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-нәтижелерді бағалау жүйесіндегі инновацияларды, бағалаудың заманауи құралдарын қолдану технологияларын, білімді ағымдағы және қорытынды бақылауды ұйымдастырудың әдіснамалық және теориялық негіздерін талдау және жүйелеу қабілеті бар кадрларды даярлау. Қаралатын болады: оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бақылау мен есепке алуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері; тест технологияларының ерекшеліктері, тестілеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген