Магистратура
Тарих

Тарих

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Берілген ББ тәмамдаған білім алушылардан күтілетін қабілеттер:
ON1 Ұжымды әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып басқару; тарихи пәндерді оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын, әдіс-тәсілдер жиынтығы мен құралдарын қолдану, білім беру үдерісіне қатысушылар мен әлеуметтік әріптестермен өзара әрекеттестікте болу;
ON2 Тарихты оқытудың әр түрлі әдістерін зерттегенде аналитикалық және болжамдық тәсілдерді қолдана отырып, тарихи пәндерді оқытудың методикалық үлгілерін, технологиялары мен әдіс-тәсілдерін жасау;
ON3 Тарихи және гуманитарлық пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары мен әдіс-тәсілдерін жасау, білім беру үдерісінің сапасын қамтамасыз ететін формалар мен құралдарды таңдау; жалпы білім беретін мекемелерде, бастауыш, орта кәсиби және жоғары кәсіби білім беру мекемелерінде тарих пәнін оқытуда педагогикалық қызмет негіздерін қолдану;
ON4 Білім беру сапасын арттырубойынша ұсыныстар жасау мақсатында сараптамалық бағалау арқылы білім беру ұйымдарының қызметіне талдау жасу;
пәндік саланың ерекшеліктерін және оқушылардың тиісті жас және психофизикалық ерекшеліктерін, соның ішінде ерекше білім қажеттіліктерін көрсететін технологияларды қолдана отырып, білім беру саласында оқыту және тәрбие беру үдерісін ұйымдастыру; әріптестермен, ата-аналармен, әлеуметтік әріптестермен, соның ішінде шетелдік әріптестермен өзара әрекеттестікте болу;
ON5 Білім беру қызметін ұйымдастырудың, әр түрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру үдерісін диагностикалау мен сапасын бағалауды ұйымдастырудың заманауи методикасы мен технологияларын игеру және жасау;
ON6 Критериалды бағалау әдістерін қолдану, білім алушылардың дайындық деңгейін ескеру арқылы бағалау критерийлерін жасау, сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды іске асыру бойынша методикалық ұсыныстар жасау;
ON7 Білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясаты міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану; Ұстаздың кәсіби әрекеттерін біліктілік деңгейлері бойынша ажырату; тарихи білім саласындағы, оқыту методикасы, технологиясы, жұмыс әдіс-тәсілдері бойынша заманауи теориялық бағдарламаларды талдау;
ON8 Жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру мен практикалық тұрғыдан іске асыру бағдарламаларын біліктілік тұрғыдан зерттеу және сараптамалық баға беру; оқытудың күтілетін нәтижелерін анықтау, білім алушылардың өзіндік жұмыстары үшін тапсырмалар жасау, педагогикалық үдерісті студентке бағытталған көзқарас негізінде құру;
ON9 ЖОО және орта арнайы білім беру мекемелері оқытушыларының біліктілігін арттыру, инклюзивті білім беруді жүзеге асырушы мамандарға, кіші комплектілі мектептерде, экстернатта білім беруді жүзеге асырушы мамандарға арналған тренингтер ұйымдастыру бойынша білім беруді басқару жұмысын жақсарту бағытында ұсыныстар жасау;
ON10 Инклюзивті білім беру саласында барлық оқушылардың белгілі-бір қоғамдық статусқа ие болуы және өзінің әлеуметтік маңыздылығын бекіту мақсатында, қолжетімді мектептер мен білім беру мекемелерінде әркім үшін барынша қолжетімді білім беруді дамыту мақсатында бейімделген бағдарламалар мен тиісті оқу-методикалық материалдарды жсау;
ON11 Инклюзивті білім беру саласында ұйымдастыру, басқару және зерттеумен байланысты кәсіби міндеттерді шешу, инклюзия бойынша басшы, үйлестіруші, инклюзивті білім беру мекемесінде консилиум төрағасы, ресурстық орталықтарда жетекші, әдіскер және білім беру жүйесінде инклюзивті білім беруді дамытуды ұйымдастырушы маман болып қызмет істеуге дайын болу;
ON12 Білім беру үдерісінің коммуникациялық негізін түсіну және бағалау, оқу үдерісінде заманауи ақпараттық-коммуникативті технологияларды қолдану, әріптестермен және басшылармен кәсіби қарым-қатынастар

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Тарих
Мамандық шифры
7M01601
Факультеті
Тарих

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Білім беру үдерістерін басқару
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді игерудің мақсаты білім беру саласындағы кәсіби қызметке дайындықты дамытудың негізі ретінде білім беру үдерістерін басқарудың методологиялық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән әдеттен тыс жағдайларда білім беру үдерістерін басқаруда этикалық нормаларды пайдалану; білім беру үдерісінің нәтижелерін талдау; кәсіби қызметте білім беру үдерістерін басқару саласында алған білімін қолдану қабілеттерін қалыптастырады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Оқытушы-тарихшының методикалық құзіреттіліктері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тарихты оқытуды әртүрлі деңгейде әдістемелік қамтамасыз етуді жоспарлау және ұйымдастыру, педагогикалық қауымдастыққа қажетті жаңа инновациялық әдістемелік өнімдер жасау қабілетін қалыптастыру. Курс әдістемелік модельдерді, оқыту әдістемелерін, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша қабілеттерді қалыптастырады.

Тарихи пәндерді оқутыдың жаңа технологиялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты-тарихи пәндерді оқытудың жаңа технологияларын қолдану және жетілдіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихты оқытудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады және оқытудың стратегиясы мен тактикасын анықтайды. Пән оқыту үдерісіне жаңа әдістемелерді интеграциялау үшін тарихи пәндерді оқытудың әдістері, тәсілдері мен құралдарын оқытуға бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлеуметтік пәндерді оқыту теориялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлеуметтік пәндерді оқытудың негізгі теорияларын талдау, арнайы терминологияны қолдану; қоғамда білім беру үдерісін қалыптастыруға әсер ететін негізгі факторларды түсіндіру; қабілетін қалыптастырады; Курс әлеуметтік дамудың негізгі заманауи теорияларын және оларды қолдану дағдыларын, әлеуметтік даму заңдарын, әлем мен Қазақстандағы жоғары білімнің даму үрдістерін, білім беру әдіснамасын, педагогикалық теориялар мен фактілерді зерттейді.

Білім беру саласындағы коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәнмәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

Ватиканның Түрік әлемі тарихы бойынша латын тіліндегі дереккөздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты түркі халықтарының тарихын Ватиканның сирек кездесетін дереккөз материалдары арқылы сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс таңдалған тақырып бойынша лингвистикалық-латын дереккөздерін талдау; сыни талдау, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және ғылыми зерттеудің басқа да әдістері арқылы тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын әлемдік-тарихи дамудың жалпы парадигмасымен байланыстыру қабілетін қалыптастырады.

Дүниежүзі және отандық тарих дамуының қазіргі заманғы үрдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты дүниежүзілік және отандық тарихтың қазіргі даму тенденцияларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы шетелдік және отандық тарихтың сипаты мен үрдістерін зерттеуге бағытталған: дүниежүзілік және отандық тарих саласындағы өзіндік ғылыми зерттеуді жүзеге асыру, Дүниежүзілік немесе отандық тарих бойынша ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау.

Дүниежүзі мектептерінде ұлттық тарихты оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әлемнің түрлі елдерінде ұлттық тарихты оқыту туралы түсінік қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық тарихтың мемлекет құрушы фактор ретінде, ұлттық бірегейлік пен тарихи сананы қалыптастырудағы рөлін түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән ұлттық тарихтың нақты мәселелерін зерттеумен және оларды тарих оқулықтарында жариялаумен танысуға бағытталған.

Діндер тарихын оқыту методикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты оқытудың әдістемелік модельдерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру және оны әлем діндерін оқыту процесінде қолдану. Келесі аспектілер оқытылады: негізгі діни ілімдердің қалыптасу және даму тарихы; діндер тарихын оқытудың дүниетанымдық негіздері; салыстырмалы дінтану саласындағы негізгі теориялар мен тұжырымдамалар; жаңа діни культтер; Қазақстанның білім беру жүйесіндегі рухани-адамгершілік тәрбие.

Қазақ элитасы және шығыс ағартушылығы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты түрік-мұсылман шығысындағы ұқсас үдерістермен өзара байланыста және салыстыруда отандық ағартушылық және зияткерлік элиталардың тарихын қарастыру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс ағартушылығының жалпы принциптерін, қазақ интеллектуалдық элитасын Джадидизм өкілдерімен салыстыруды, түркі элитасының генезисіндегі жалпы және ерекше қызметін және олардың қызметін анықтауға бағытталған.

Микротарих
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: микро-және макро-зерттеу тәжірибелерін ұштастыру мүмкіндігі туралы қазіргі тарихи ғылымда бар пікірлерді синтездеу. Курс микротарихтық зерттеу бағытының проблемалық өрісін, микроисторияның мәселелері мен ұғымдық аппаратын, түрлі ұлттық тарихнамалық мектептерде микротарихтың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген