Магистратура
Шетел филологиясы (батыс тілдері)

Шетел филологиясы (батыс тілдері)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON 1. лингвистикалық зерттеу саласындағы соңғы жетістіктер мен технологияларды ескере отырып, нақты фактілерден бастап жалпы филологиялық бейіннің және шетел филологиясының фундаменталды ғылымдарының қазіргі жағдайын көрсететін ғылыми теориялардың көптеген көлемін талдау.
ON 2. ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың негіздерін және терминологиялық аппаратты түсінуді және шетелдік филологиялық зерттеулердің әдіснамалық қағидалары мен әдіснамалық жүйесін, зерттеу аясындағы проблемалық бағыттарды анықтау, дамыту және қолданбалы лингвистика, екінші шетел тілдерін игеру, т.б. сияқты білім салаларында зерттеу нәтижелерін мақұлдау үшін қолдану.
ON 3. алынған білімді әдеби герменевтика, медиалингвистика және көпшілік алдында сөйлеу сияқты бағыттарда, шет және ана тілдерінде аналитикалық сөйлеу жұмыстарын дайындау үшін және тілдің варианттарын ескере отырып, шет тіліндегі ғылыми, іскери және публицистикалық мәтінді жобалау үшін пайдалану қабілетін көрсету.
ON 4. коммуникацияның прагматикалық міндеттерін шешу үшін әр түрлі ақпарат түрлерін айтудың дискурсивті тәсілдерін тәжірибеде қолдана отырып, қазіргі ағылшын тілінің әр түрлі коммуникативтік стильдері мен сөйлеу жанрлары (соның ішінде әдеби мәтіндер мен медиа мәтіндерді интерпретациялау) шеңберінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілді қарым-қатынастың озық дағдылары мен біліктерінің дамуын көрсету.
ON 5. академиялық қарым-қатынастың әр түрлі түрлері мен формалары, шет тілінің ғылыми стилінің ерекшеліктері, ағылшын тілінің лингвистикалық өзгермелілігін көрсететін түпнұсқалық ғылыми мәтіннің ұйымдастырушылық құрылымы мен мазмұны, сонымен қатар жалпы әртүрлі мәселелер бойынша негізделген және егжей-тегжейлі мәлімдемелер дайындау кезінде вербальды және вербальды емес коммуникативті мінез-құлықтың модельдері мен стратегиялары туралы білімдерін арнайы ғылыми және кәсіби бағдар бойынша қолдану.
ON 6. филологиялық және прагма-кәсіптік мәселелерді шығармашылық тұрғыдан шешудің жолдарын анықтау мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды, ана және шет тілдерінің мәтіндік корпустарын қолдана отырып, лингвистикалық, әдеби және лингводидактикалық зерттеулер саласындағы ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар нәтижесінде алынған білімді қорытындылау.
ON 7. тілдерді салыстырмалы-салғастырмалы сипаттау саласындағы ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен аспектілерін түсіндіру және мәтінді лингвистикалық және әдеби талдаудың күрделі көп қырлы құбылысы ретінде түсіндіріп, әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің жұмысының әлеуметтік аспектілері туралы білімді біріктіру;
ON 8. ғылыми және жобалық ізденістермен жұмыс істеу барысында және тиісті прагма-кәсіби міндеттерді шешу кезінде өзіндік жүйелі және креативті тәсілдерді көрсете отырып, тілді оның әлеуметтік стратификациясын, коммуникативтік және когнитивтік функцияларын, сондай-ақ тілдік ықпал ету прагматикасын, мәдениетаралық дискурс пен сөйлеу тактикасын ескере отырып, функционалдық жүйе ретінде талдай отырып, жобаларды әзірлеу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел филологиясы (батыс тілдері)
Мамандық шифры
7M02312
Факультеті
Филология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрлерді ғылыми зерттеулер жүргізуге оқыту, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, білім алушы жастарды әлеуметтендіру және олардың ЖЖОКБҰ корпоративтік басқару жүйесіне қатысуы болып табылады. Магистранттар ЖЖОКБҰ стейкхолдерлерімен өзара іс-қимыл жасауды, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы зерттеу жобаларына қатысуды үйренеді.

Екінші тілді менгеру теориясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - пәнді пәнаралық контекстте екінші тілді меңгеру теориясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын жүйелі түрде қолдану, прагма-кәсiптік тапсырмаларды шығармашылық түрде шешудің меңгеру тетіктерін түсіндіру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тілді меңгеруді үйренуге арналған зерттеу тәсілдері; тілдерді сатып алу стратегиясы, тілдік оқыту теориясы (аулау, нативизация, тұру моделі, монитор).

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Қазіргі ағылшын тілінің ұлттық нұсқалары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ауызша және жазбаша қарым-қатынасты табысты іске асыру және прагма-кәсіби тапсырмаларды шешу үшін тілдік норманың қолданыстағы диверсификациясы мен өзгермелілігін анықтау, түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тіл нұсқаларының теориясы, «нұсқа» және «норма», «World English», «WorldEnglishes» концепциялары, аймақтық нұсқада ағылшын тілін дамыту, нұсқалардың типологиясы.

Медиалингвистика және шет тілі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – БАҚ-та тілдің жұмыс істеуін талдау және медиарекцияның ерекшеліктерін түсіндіру мақсатында лингвистикалық талдаудың тиісті әдістері мен рәсімдерін қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: медиа лингвистиканың бағыттары мен әдістері; бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің функционалдық және стилистикалық мәртебесі, бұқаралық ақпарат құралдары мен бұқаралық ақпарат құралдары, әсер етудің лингвистикалық және прагматикалық аспектілері, дискурстың түрлері.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ағылшын әдебиеттанымдық зерттеулердегі заманауи теориялар және үрдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ағылшын әдеби мәтінін сыни талдау және түсіну мақсатында қазіргі теориялық-әдеби мектептер мен ағымдардың стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, ағылшын әдебиеттану зерттеулерінің теориялары мен бағыттарын түсіну және саралау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ағылшын әдебиетінің теориясы ғылыми сала ретінде, әдебиет теориясы саласындағы негізгі бағыттар мен ағымдар, ағылшын әдебиеттануындағы жанр мәселесі, әдебиеттану әдіснамасы, әдеби шығарманың құрылымы, мәтіндік талдау

Көркем мәтіннiң әдеби герменевтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мәтіннің пішіні мен мазмұнын, оның мағынасын және мәдени жағдайын өзара тәуелділікті түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру және автор мен оқырман арасындағы диалог тұрғысынан байланыс формасы ретінде мәтіннің коммуникативтік бағдарын талдау. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:мәтіннің әртүрлі аспектілері, талдау түрлері, автордың мәтіні мен тұлғасы, лингвистикалық және экстральингвистикалық факторлар; көркем мәтінді өнер туындысы ретінде.

Мәтін теориясы және дискурс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - дискурстың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерге дискурстық талдау әдістерін қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: мәтін, мәтін және жанр, стиль ұғымдары, дискурстың құрылымдық параметрлері, дискурстың түрлері, дискурсивті талдау.

Спичрайтинг және копирайтинг: тарих, теория және практика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты -әр түрлі жанрдағы ауызша және жазбаша шет тіліндегі мәтіндердің композициялық және семантикалық құрылымын, олардың стильдік дифференциациясының ерекшеліктерін ескере отырып, логикалық және дәлелді құру қабілетін көрсету, сонымен қатар риторикалық технологиялар мен сөйлеу туындыларын дайындау стратегияларын, дәлелдеу әдістерін, сөйлеу әсерін және әдеби редакциялау дағдыларын қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: спичрайтинг, копирайтинг, риторика, мәтін лингвистикасы, мәтін стилистикасы, сөйлеу туындыларын дайындаудың лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормалары, сөйлеу әсері, коммуникация теориясымен және сөйлеу мәдениетімен пәнаралық байланыс.

Тілдерді оқытудағы социолингвистикалық аспектілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты — тіл мен қоғам арасындағы қарым-қатынасты зерттеу үшін фонетикалық, лексикалық және грамматикалық тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:тіл және қоғам құрылымы, тілді меңгерудің әлеуметтік аспектісі, тілдік және коммуникативтік құзыреттілік, тұлғааралық коммуникация, тілдік ахуал және тілдік саясат.

Тілдік ықпал және мәдениаралық коммуникация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен сөйлеудің теориясы мен концептуалды аппаратын қолдану, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: сөйлеу әсері мен мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, мәдениетаралық коммуникацияны қалыптастыру тарихы, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, құрылымы және түрлері

Филологиядағы әдіснама мен компьютерлік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - лингвистикалық зерттеулерді жүргізу, электрондық сөздіктерді дамыту, компьютерлік аударма жүйесін құру және практикалық деректерді өңдеу үшін компьютерлік технологиялар мен филология әдіснамасымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:инновациялық технологиялар, адами ойлау, компьютерлік бағдарламалар, зерттеу әдістері, табиғи және жасанды тілдерді модельдеу, электрондық сөздіктер және деректер базалары;

Шетел филологиялық оқулардың заманауи методологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты–дамудың динамикасын және пәнаралық байланыстарды ескере отырып, зерттеу міндеттерін шешу үшін шетел филологиясы саласындағы әдіснаманы қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда шетел филологиясының әдіснамасы, терминологиялық аппарат және әдіснамалық қағидалар жүйесі, заманауи ғылыми парадигмалар оқып зерттелетін болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген