Магистратура
Шетел филологиясы (батыс тілдері)

Шетел филологиясы (батыс тілдері)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON 1. Тіл және әдебиеттану ғылымының соңғы жетістіктері мен технологияларын ескере отырып, іргелі филология ғылымдары мен шетел филологиясы саласындағы заманауи ғылыми білімді талдау.
ON 2. Контрастивті лингвистика, әдебиеттану, шет тілін меңгеру, мәдениетаралық коммуникация, когнитивтік және гендерлік лингвистика және т.б. салаларда шетел филологиялық ілімдердің әдіснамалық принциптері мен әдістемелерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру.
ON 3. мәтін және дискурс теориясы, тілдік вариативтілік, спичрайтинг, копирайтинг және медиалингвистика сияқты салаларда алған білімдерін кәсіби, ғылыми және іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері ескере отырып, шетел және ана тілінде ауызша және жазбаша түрде сөйлеу жұмыстарын дайындау үшін пайдалану.
ON 4. Практикалық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін дискурсивті әдістерді қолдана отырып, әдеби және медиа мәтіндерді интерпретациялауды қоса алғанда, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде және стильдерінде шет тіліндегі қарым-қатынастың алдыңғы қатарлы дағдылары мен біліктерін дамыту.
ON 5. Ағылшын тілінің тілдік вариативтілігін, семантикасы мен прагматикасын, тілдің гендерлік аспектілері, коммуникативті мінез-құлық стратегиялары көрсететін академиялық қарым-қатынастың әртүрлі түрлері мен формалары, шет тілінің ғылыми стилінің ерекшеліктері және мәтіндердің стильдік дифференциациясы, түпнұсқалық ғылыми мәтіннің ұйымдастырушылық құрылымы мен мазмұны туралы білімді қолдану.
ON 6. Филологиялық және прагматикалық-кәсіби мәселелерді шығармашылықпен шешу жолдарын анықтау мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды, ана және шет тілдерінің мәтіндік корпусын пайдалана отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыста алған білімдерін жинақтау.
ON 7.Тілдерді контрастивті сипаттау саласындағы ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен аспектілерін түсіндіру және мәтінді тілдік және әдеби талдаудың күрделі құбылысы ретінде түсіндіре отырып, тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді біріктіру.
ON 8. Тілді функционалдық жүйе ретінде оның әлеуметтік стратификациясын, коммуникативті және когнитивтік функцияларын, сондай-ақ лингвистикалық әсер ету прагматикасын, мәдениетаралық дискурс пен сөйлеу тактикасын ескере отырып талдайтын түпнұсқа жобаларды әзірлеу және қорғау.
ON 9. Заманауи компьютерлік технологияларды, деректерді өңдеудің тілдік бағдарламаларын және т.б. пайдалана отырып, ғылыми, академиялық және кәсіптік салалардағы теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу үшін білімді біріктіру және тиісінше әртүрлі типтегі мәтіндердің стилистикалық сипаттамаларын дұрыс түсіндіру арқылы ғылыми-техникалық құжаттаманың компьютерлік абстракциясы мен аннотациясын жүзеге асыру.
ON 10. мәдениетаралық қарым-қатынас пен тілдің бұқаралық ақпарат құралдарында, ғылыми, кәсіптік және білім беру салаларында қолданылуын ескере отырып, әлеуметтік, гендерлік, мәдени, ғылыми, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас процестеріне әсер ететін пәнаралық контексте және көпмәдениетті ұжымда тілді меңгеру және қолдану стратегияларын жүзеге асыру

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел филологиясы (батыс тілдері)
Мамандық шифры
7M02312
Факультеті
Филология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Екінші тілді менгеру теориясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - пәнді пәнаралық контекстте екінші тілді меңгеру теориясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын жүйелі түрде қолдану, прагма-кәсiптік тапсырмаларды шығармашылық түрде шешудің меңгеру тетіктерін түсіндіру.Пән мазмұны: тілді меңгеруді үйренуге арналған зерттеу тәсілдері; тілдерді сатып алу стратегиясы, тілдік оқыту теориясы (аулау, нативизация, тұру моделі, монитор).

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Когнитивтік лингвистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - адамның когнитивті қызметінің принциптерін талдау және тілдің семантико-когнитивті механизмдерін түсіндіру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін когнитивті лингвистиканың заманауи тәсілдерін жүйелеу және әлем туралы білім беру формаларын ажырату. Курста когнитивтік грамматика, ментальды модельдер, семантика, тілді қабылдау және түсіну, метафора және концептуализация ұғымдары қарастырылады.

Қазіргі ағылшын тілінің ұлттық нұсқалары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ауызша және жазбаша қарым-қатынасты табысты іске асыру және прагма-кәсіби тапсырмаларды шешу үшін тілдік норманың қолданыстағы диверсификациясы мен өзгермелілігін анықтау, түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру. Пән мазмұны:тіл нұсқаларының теориясы, «нұсқа» және «норма», «World English», «WorldEnglishes» концепциялары, аймақтық нұсқада ағылшын тілін дамыту, нұсқалардың типологиясы, ғаламдық бизнестің категориялық аппараты, іскерлік қарым-қатынас түрлері және регистрлері.

Медиалингвистика және шет тілі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - БАҚ-та тілдің жұмыс істеуін талдау және медиарекцияның ерекшеліктерін түсіндіру мақсатында лингвистикалық талдаудың тиісті әдістері мен рәсімдерін қолдану. Пән мазмұны: медиа лингвистиканың бағыттары мен әдістері; бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің функционалдық және стилистикалық мәртебесі, бұқаралық ақпарат құралдары мен бұқаралық ақпарат құралдары, әсер етудің лингвистикалық және прагматикалық аспектілері, дискурстың түрлері.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы парадигмалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - шет тілдеріндегі білім беру саласындағы негізгі тенденциялар туралы түсінік қалыптастыру, халықаралық білім беру ортасында табысты қарым-қатынас жасау үшін оқытудың жаңа әдістеріне бейімделу және лингвистикалық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пән мазмұны: коммуникативті және интерактивті тәсілдер, технология интеграциясы, көптілділік, мәдени құзыреттілік, даралау, контекстке негізделген және белсенді оқыту.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ағылшын әдебиеттанымдық зерттеулердегі заманауи теориялар және үрдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - ағылшын әдеби мәтінін сыни талдау және түсіну мақсатында қазіргі теориялық-әдеби мектептер мен ағымдардың стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, ағылшын әдебиеттану зерттеулерінің теориялары мен бағыттарын түсіну және саралау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ағылшын әдебиетінің теориясы ғылыми сала ретінде, әдебиет теориясы саласындағы негізгі бағыттар мен ағымдар, ағылшын әдебиеттануындағы жанр мәселесі, әдебиеттану әдіснамасы, әдеби шығарманың құрылымы, мәтіндік талдау

Гендерлік лингвистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - гендерлік стереотиптердің тілдік құрылымдарға, қарым-қатынасқа, қоғамдық санаға әсерін түсіну қабілетін дамыту, зерттеу жұмыстарын жүргізу және ғылыми еңбектер жазу кезінде тілдің гендерлік аспектілерін талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту. Пән тілге жыныстың әсері, гендерлік сәйкестікті қалыптастырудағы тілдің рөлі, стереотиптер мен кемсітушіліктерді зерттейді.

Ғылыми сөйлеу және редакциялау стилистикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - ғылыми мәтіндерді дұрыс ұйымдастыру, ғылыми мәтіндерді сәтті талдау және ғылыми зерттеулерді жазу үшін ақпарат көздері мен әртүрлі ғылыми әдістерді ұтымды таңдай білу қабілетін дамыту. Пән ғылыми стильдің ерекшеліктерін, мәтінді өңдеу әдістерін, ғылыми коммуникацияның лингвистикалық және стилистикалық аспектілерін қарастырады.

Инофилологиялық зерттеулердің қазіргі әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - дамудың динамикасын және пәнаралық байланыстарды ескере отырып, зерттеу проблемаларын шешу үшін шетел филологиясы саласындағы әдістемені қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән мазмұны: шетел филологиясы методологиясы, терминологиялық аппаратура және әдістемелік қағидалар жүйесі, заманауи ғылыми парадигмалар.

Көркем мәтіннiң әдеби герменевтикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - мәтіннің пішіні мен мазмұнын, оның мағынасын және мәдени жағдайын өзара тәуелділікті түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру және автор мен оқырман арасындағы диалог тұрғысынан байланыс формасы ретінде мәтіннің коммуникативтік бағдарын талдау. Пән мазмұны:мәтіннің әртүрлі аспектілері, талдау түрлері, автордың мәтіні мен тұлғасы, лингвистикалық және экстральингвистикалық факторлар; көркем мәтінді өнер туындысы ретінде.

Лингвистикалық ілімдердің тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - тіл біліміндегі тарихи оқиғалар мен тенденцияларды талдау қабілетін қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту және лингвистикалық идеялар мен концепциялардың эволюциясын талдау үшін тілдердің қызмет етуінің негізгі принциптерін түсіну. Пән мазмұны: антикалық ойшылдар, лингвистиканың эволюциясы, структурализм, функционализм, постструктурализм, қазіргі тенденциялар.

Мәтін теориясы және дискурс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - дискурстың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерге дискурстық талдау әдістерін қолдану. Пән мазмұны: мәтін, мәтін және жанр, стиль ұғымдары, дискурстың құрылымдық параметрлері, дискурстың түрлері, дискурсивті талдау.

Спичрайтинг және копирайтинг: тарих, теория және практика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - шет тіліндегі ауызша және жазбаша мәтіндердің композициялық және семантикалық құрылымын құру, сонымен қатар риторикалық технологиялар мен стратегияларды, дәлелдеу әдістерін, сөйлеу әсерін және әдеби редакциялау дағдыларын қолдану қабілетін көрсету. Пән мазмұны: спичрайтинг, копирайтинг, риторика, лингвистика және мәтін стилистикасы, сөйлеу туындыларын дайындау нормалары, сөйлеу әсері, сөйлеу мәдениеті.

Тілдерді оқытудағы социолингвистикалық аспектілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - тіл мен қоғам арасындағы қарым-қатынасты зерттеу үшін фонетикалық, лексикалық және грамматикалық тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді интеграциялау қабілетін қалыптастыру.Пән мазмұны: тіл және қоғам құрылымы, тілді меңгерудің әлеуметтік аспектісі, тілдік және коммуникативтік құзыреттілік, тұлғааралық коммуникация, тілдік ахуал және тілдік саясат, контрасты-типологиялық лингвистика, тілдің контрасты типологиясы, типологиялық зерттеулердің түрлері.

Тілдік ықпал және мәдениаралық коммуникация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен сөйлеудің теориясы мен концептуалды аппаратын қолдану, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру. Пән мазмұны:сөйлеу әсері мен мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, мәдениетаралық коммуникацияны қалыптастыру тарихы, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, құрылымы және түрлері

Тілдің семантикасы мен прагматикасы: заманауи тәсілдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - прагма-семантикалық зерттеулерді терең қарастыру және саралау мақсатында тілдің семантикасы мен прагматикасының заманауи теориялық тәсілдерін, лингвистикалық мектептер мен бағыттарды зерделеу қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны: қазіргі теориялар мен тәжірибелер контекстінде тілдің мағынасы (семантикасы) мен қолданылуын (прагматикасын) зерттеу.

Филологиядағы әдіснама мен компьютерлік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - лингвистикалық зерттеулерді жүргізу, электрондық сөздіктерді дамыту, компьютерлік аударма жүйесін құру және практикалық деректерді өңдеу үшін компьютерлік технологиялар мен филология әдіснамасымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны: компьютерлік бағдарламалар, зерттеу әдістері, тілдерді модельдеу, сөздік картотекалар, мәліметтер базасы, электронды кітапханалар, корпустардың жіктелуі, ұлттық корпустың мәселелері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген