Магистратура
Шетел филологиясы (шығыс тілдері)

Шетел филологиясы (шығыс тілдері)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Бұл бағдарламаны меңгергу нәтижесінде магистранттар келесідей қабілеттерге ие болады деп күтілуде:
1. Шығыс филологиясының өзекті мәселелерін анықтап, зерттеу аспектілерін айқындай алады, шығыс елдеріндегі филологияның дамуындағы дәстүрлі және қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу міндеттерін салғастыра байланыстыру.
2. Зерттеу үдерісі барысында шығыс тіліндегі көркем және тарихи қолжазба мәтіндерді талдау және интерпретациялаудың әртүрлі әдістерін қолдану.
3. Шығыс елдеріндегі жазба ескерткіштерді зерттеудегі қазіргі заманғы тенденцияларды, заманауи теорияларды, проблемалар мен тәсілдерді, филологиялық концепцияларды сыни тұрғыда бағалау.
4. Теориялық және қолданбалы жобалар контексінде тілдік жазбаша және сөйлеу материалдарын зерттеу әдіснамасын кеңейте отырып, қазіргі заманғы лингвистика мен шығыс тілдерінің терминология саласындағы жетістіктерді сыннан өткізе отырып қолдану.
5. Прагматикалық және функционалдық стратегияларға негізделе, когнитивтік, лингвомәдени контексттерді ескере отырып, аударма үдерісінде туындаған кәсіби міндеттер мен мәселелерді шығармашылық түрде шешу.
6. Шығыс елдерінің сал-саласындағы көптеген мәселелеріне қатысты жүргізілетін зерттеу үдерістеріне ағымдағы жағдаяттарды жан-жақты сипаттау және терең талдау үшін пәнаралық білімдерді интеграциялау.
7. Мәтіндердің түсініктемелерімен бірге тезаурусын жасау, IT -технологияларын қолдана отырып, салалар бойынша сөздіктер құрастыру, шығыс тіліндегі іскери салада қолданылатын үлгілер, шаблондарды жасау.
8. Қазақ және Шығыс халықтары әлемінің тілдік картиналарын салыстыру, тілдік трансформацияларды жалпылау және лингвомәдени саласындағы өзара әрекеттесу мәселелері бойынша жобаларды ұйымдастыру.
9. Оқитын шығыс тілі мен әдебиетінің өзекті мәселелері бойынша, Шығыс елдерінің тілдері мен әдебиеттерінің өзара қарым-қатынасы мен ықпалдастығы бойынша ғылыми жобалар жасау.
10. Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу; көркемсөз туындыларын талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдіснамасын қолдана алу қабілетін көрсету.
11. Аудиторлық және ақпараттық желілерде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді біріктіре, жаңарта отырып, шығыс тілдерін оқыту әдістерін жасап әзірлеу.
12. Өзінің ғылыми, педагогикалық, кәсіби қызмет нәтижелерін сыни түрде бағалау және шығыс тілінде қатынас құру регистрлерін кеңейту, әрі қарай кәсіби және ғылыми өсу траекториясын жобалау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел филологиясы (шығыс тілдері)
Мамандық шифры
7M02310
Факультеті
Шығыстану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – академиялық мәтінді құру процедурасын жоспарлау және ұйымдастыру, оның сызықтық құрылымын дамыту қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс филологиясы саласында дербес зерттеулер жүргізуге дайындайды, жүйелік әдіснаманың негіздерін, басты ғылыми категориялардың негізін қалайды. Курс әдебиеттер мен дерекқорлармен жұмыс істеуге, негізгі идеяларды тұжырымдауға, зерттеу әдістерін таңдауға және бағалауға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Кәсіби мақсаттағы негізгі шығыс тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тұлғааралық, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілді ортада әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Магистрант Шығыс дереккөздерінен кәсіби мазмұндағы ақпаратты ала алады, кәсіби бағдарланған сипаттағы мәтіндердің мазмұнын қабылдай алады, тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау үшін сөйлеу қызметін жетілдіреді. Курс кәсіби маңызды ақпаратты аналитикалық-синтаксистік өңдеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

Қазіргі шығыс тіліндегі мәтіндер бойынша семинар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – күрделі де ауқымды мәтіндерді оқып аудару барысында сөздік қорды кеңейту және контекстіні түсінуге мүмкіндік беретін сөздің грамматикалық және лексика-семантикалық мәні негізінде мәтін дискурсын анықтай алу машығын қалыптастыру. Пән қазіргі шығыс тілінің болмысын, табиғатын, даму тенденцияларын мәтін арқылы тануға бағытталған.

Тілдің когнитивті және коммуникативті аспектілері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі когнитивті және коммуникативті лингвистиканың негізгі ережелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Пән пәнаралық әлеуметтік-гуманитарлық білімді интеграциялау және тілдік құбылыстардың мәнін тану, әр түрлі қызмет салаларында сәтті коммуникативті шығармашылық үшін тілді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән лингвистикадағы коммуникативті және когнитивті заманауи бағыттарды зерттеуге бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Шетел филологиялық оқулардың заманауи методологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы шетел филологиялық ілімдердің белгілі бір әдіснамасының өз зерттеулеріне қолданылысын интерпретациялау және сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс әртүрлі тәсілдерді талдау және бағалау арқылы заманауи шетелдік филологиялық ілімдерді түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән шетелдік филологиядағы заманауи басым бағыттарды, тәсілдерді зерттеуге бағытталған.

Шығыс елдеріндегі әлеуметтік лингвистиканың теориясы мен практикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – демографиялық, әлеуметтанулық, лингвистикалық және т.б. деректер негізінде Шығыс елдерінің әлеуметтік жағдайын талдау, тілдік жағдайды сипаттайтын терминдік жүйемен жұмыс істеу, социолингвистиканың әртүрлі әдістерін практикада қолдану, зерттелетін Шығыс еліндегі социолингвистикалық құбылыстар мен жағдайларды зерттеуге белгілі бір әдістердің қолданылуын бағалау қабілетін қалыптастыру.Курс әлеуметтік лингвистикалық зерттеулердің перспективалық бағыттарын зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

IoT негіздері: Үлкен деректер және талдау (ағыл.)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс Интернет Заттары сенсорларынан деректерді жинау, сақтау және визуализациялау дағдыларын қамтамасыз етеді. Динамикалық деректер платформалары құрылуда және біздің соңғы аналитикалық әдістерді қолдана отырып деректерді алу қабілетіміз артып келеді. Курс деректерді талдауды қолдануға және бизнеске неғұрлым негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін қорытындылар жасауға бағытталған.

Python-да бағдарламалау негіздері (ағыл.)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – Python тілін, әмбебап бағдарламалау тілін, нөлден бастап үйрену және оны деректер ғылымында, машиналық оқытуда, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде және бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеуді автоматтандыруда қолдану. Бағдарламалау дағдыларымен кез-келген салада жұмыс істеуге болады. Сіз мәселені талдап, оны өңдеу үшін компьютерге беру дағдыларына ие боласыз.

Заттар Интернетіне кіріспе (ағыл.)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат – Заттар Интернетінің бизнестің әртүрлі салаларында цифрлық трансформацияны қалай жүргізуге болатынын зерттеу. Бизнесте жүріп жатқан цифрлық трансформация бұрын-соңды болмаған экономикалық мүмкіндіктерді туғызуда. Курста сіз стандартты бизнес-процестердің қалай өзгеріп жатқанын білесіз. IoT шешімдерін енгізу кезінде ескеруге қажетті қауіпсіздік дағдыларын меңгересіз.

Компаративистика және көркем аударма
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Шығыс елдері әдебиеттерінің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау үшін салыстырмалы әдебиеттану әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін қалыптастыру, салыстырудағы аударманың рөлін бағалау. Курс шығыс әдебиеттер байланыстарының дәстүрлі аспектілерін, тарихи-типологиялық ұқсастықтарын, ықпалдасу жолдары мен олардың көрініс формаларын, Шығыстың ұлтаралық әдеби байланыстарының даму тарихын зерттеуге бағытталған.

Компьютерлік лингводидактика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шет тілін оқытуда АКТ-ны қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пән интернет желісінің ашық ресурстарын, авторлық электрондық оқыту құралдарын, мамандандырылған компьютерлік бағдарламалар мен оқытуды басқару жүйелерін пайдалана отырып, шығыс тілін үйренуге бағытталған.

Оқитын тіл әдебиетіндегі заманауи тенденциялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – шығыс әдебиетінің қазіргі тенденцияларын анықтау, Шығыс елдерінің әдебиетінің даму процесін сипаттау, әлемдік әдебиеттің дамуы аясында олардың ерекшеліктерін бөліп көрсету және жаңа ағымдардың көрнекті өкілдерінің шығармашылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің даму тенденцияларын, көркем мәтіндерді талдау әдістерін, Шығыс әдеби дәстүрлерін модификациялау түрлерін анықтайтын көркемдік әдістерді зерттеуге бағытталған.

Оқитын тіл елдерінің жазба мұраларын зерттеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – шығыс тіліндегі жазбаша ескерткіштерді зерттеу әдістерін қолдану және әдістерді модификациялай отырып, шығыс елдеріндегі жазудың даму тарихында маңызы бар ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялау үшін бейімдей алу қабілеттерін қалыптастыру. Пән шығыстық қолжазбалардың жазылу кезеңдері, авторлары, тақырыптары бойынша жіктелуін зерттеуге, олардың жанрлық ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

Оқитын тіл және әдебиетті оқыту әдістемесінің заманауи тенденциялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесінің заманауи тенденцияларын анықтау, заманауи әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан бағалау, оқулықтардың жаңа түрлерін талдау, тіл мен әдебиетті оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі модельдерін жасау мақсатында оқыту процесіне әсер ететін факторларды анықтау қабілетін қалыптастыру. Курс дидактикалық-әдістемелік өзгерістерді, шығыс тілі мен әдебиетін оқытудағы әдістемелік тәсілдерді зерттеуге бағытталған.

Оқитын тілдегі мәтіннің дискурсивті анализі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тарихи дереккөздер мен қазіргі мәтіндерді интерпретацялау әдісі ретінде дискурсивті талдауды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс күрделі коммуникативті құбылыс ретінде дискурс идеясын қалыптастырады. Пән мәтін құру актісіне әсер ететін экстралингвистикалық факторларды, дискурстардың әртүрлі мағыналарының, мәтіндердегі символдардың өзара байланысын, олардың белгілі бір тарихи кезеңдегі эволюциясын зерттеуге бағытталған.

Оқитын тілдегі іскери қатынас ерекшеліктері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – іскери қарым-қатынаста хаттаманың ережелері мен принциптері туралы білімді қолдану, іскерлік ортада қарым-қатынас орнату қабілетін қалыптастыру. Курс шығыс мәдениеттерінің іскери этикетіндегі айрықша белгілер туралы білімді интеграциялау арқылы аударма дағдыларын дамытады. Пән Шығыс елдерінің этикалық нормалары мен менталитетін ескере отырып, іскери қарым-қатынас пен хат алмасу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Оқитын шығыс тіліндегі мәтін стилистикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – мәтінді стилистикалық талдау саласындағы білім мен дағдыларды жетілдіру. Курс мәтіннің құрылымы, композициялық-стилистикалық әдістері, композициялық-стилистикалық ерекшеліктерге байланысты мәтіндердің типологиясы туралы түсінік қалыптастырады. Пән мәтін, оның функционалды-стилистикалық, жанрлық түрлері туралы негізгі мәліметтерді зерттеуге бағытталған.

Оқитын шығыс тіліндегі мәтінді аудару және интерпретациялау ұстанымдары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – аудармадағы интерпретация принциптерін анықтау қабілетін қалыптастыру, ежелгі және қазіргі Шығыс мәтіндерінің мазмұнын ашу үшін мәтінді интерпретациялау әдістемесін бейімдеу және модификациялау. Пән аударманы интерпретациялық процесс ретінде қарастырады және аударма жасауда мәтінді интерпретациялау және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.

Оқитын шығыс тіліндегі мәтінді лингвистикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – белгілі бір дискурсивті жағдайларда жұмыс істейтін әртүрлі жанрлық-стильдік бағыттағы шығыс тіліндегі мәтіндерді зерттеуде лингвистикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шығыс тіліндегі мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.

Салыстырмалы лингвокультурология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – екі немесе одан да көп тілдердің мәдени кеңістігін бағалау, салыстыру және мәдениетті тіл призмасы арқылы талдау қабілетін қалыптастыру. Курс лингвомәдениеттануды және оқитын шығыс тілі мен ана тіліндегі мәдениет объектілерін зерттеуге бағытталған. Қарастырылатын мәселелер: әр түрлі лингвомәдениеттің тілдік және мәдени тұрғыдағы ортақ және айырмашылықтары; салыстырмалы лингвомәдениет ұстанымдары, бағыттары, ерекшеліктері.

Сөйлеу коммуникациясының теориясы мен практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сөйлеу коммуникациясының теориялық негіздерін кәсіби салада қолдана білу және зерттелетін шығыс тілі мәдениетінің өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Курс коммуникативті әдістер мен сөйлеу коммуникациясының түрлерін зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген