Биология
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ОН 1. Биология саласындағы алған білімдерін білім беру биологиясының жаңа мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін пайдалану;
ОН 2. Қазіргі педагогикалық теорияларды, биологияны оқытудың дидактикалық принциптерін қолдану.
ОН 3. Білім беру процесінде биологиялық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың инновациялық және интерактивті технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдалану.
ОН 4. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру
ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ББҚ) студенттерге арналған биология пәнінен; ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер үшін, оның ішінде жаратылыстану ғылымдарын оқыту кезінде жеке білім беру бағытын/ұйымдастыру технологияларын әзірлеу.
ОН 5. Білім беру саласындағы ұйымдарда биологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлері (зертханалық, практикалық және семинарлық сабақтар) бойынша білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық жүзеге асыру бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну.
ОН 6. Білім берудің сапа көрсеткіштерін бағалай отырып, білікті педагогикалық кадрларды іріктеу, білім беру саласындағы ұжымды басқару; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының корпоративтік басқару жүйесіне қатысу және олардың мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесу.
ОН 7. Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету, ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, қолда бар ақпаратты өз бетінше талдау, іргелі мәселелерді шешу немесе жаңа іргелі проблемаларды анықтау, кабинеттер мен зертханаларды заманауи жабдықтармен жарақтандыру.
ОН 8. Ғылыми-педагогикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін биология ғылымдарының тұжырымдамаларын қолдану.
ОН 9. Жаңа ақпараттық технологияларды өз бетінше меңгере отырып, биология саласындағы мәселелерді шешу үшін тәжірибелік биологиялық ақпаратты жинақтау, сақтау, өңдеу, талдау және білім беру үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды (IТ) оқуда, білімді бақылауда қолдану; жасанды интеллектті меңгеру және оны тек білім беруде рұқсат етілген салаларда қолдану: оқушының мінез-құлқын талдау, оқу үдерісін жекелендіру, прокторинг (онлайн емтиханды немесе тестілеуді бақылау), студенттердің білімі мен жұмысын тексеру, зерттеу жұмыстарын жүргізу және т.б.
ОН 10. Нақты міндеттерді шешу кезінде тәжірибелік биологиялық зерттеулерді, оның ішінде алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып жүргізу жұмыс сапасына және алынған нәтижелердің ғылыми сенімділігіне жауап бере отырып, заманауи жабдықты пайдалану; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде этикалық нормаларды сақтау.
ОН 11. Кәсіптік мақсаттар үшін байланысты ғылымдардың деректерін қолдана отырып, ғылымдарды іс жүзінде интеграциялауды жүзеге асыру.
ОН 12. Жұмыста туындайтын стандартты емес жағдайларға икемді бейімделе отырып, адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсібилік, жаңашылдық, шығармашылық, меритократия, адалдық сияқты құндылықтарды басшылыққа алады.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген