Магистратура
Биомедицина

Биомедицина

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН 1. Алынған теориялық және практикалық білімді, биомедицина, биология және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды түсіндіру.
RO 2. Жетекші биомедициналық бағыттардың контекстінде биология және медицина саласында зерттеулер жүргізу үшін биомедициналық зерттеулердің заманауи әдістерін және заманауи жабдықтарды қолдану.
RO 3. Ғылыми эксперимент жүргізу, алынған нәтижелерді өңдеу және сараптау үшін заманауи медициналық-биологиялық, ғылыми-зерттеу, ақпараттық, ұйымдастыру технологияларын мен компьютерлік бағдарламаларды тәжірибеде қолдану.
ОН 4. Ағзаның функцияларының бұзылу себептерін түсіндіру үшін ағзаның функционалдық жай-күйін бағалай отырып, міндет қоюдан түпкілікті нәтижелер алуға және қорытынды шығаруға дейінгі ғылыми эксперименттерді жоспарлау.
ОН 5. Диагностикалық және емдеу іс-әрекетін табысты жүргізу үшін адамның функционалдық жағдайын бағалай отырып, ағзаның жеке мүшелері мен жүйелерінің қызмет ету заңдылықтарын талдаңыз.
ОН 6. Функционалдық жағдайлардың алдын алу және түзету мақсатында зертханалық талдаулар мен зерттеулер негізінде аурулардың дамуының алдын алуға немесе пайда болған патологиялық жағдайларды жоюға (толық немесе ішінара) бағытталған іс-шаралар кешенін ұсыну.
ОН 7. Адам мен жануарларға жауапкершілікпен қарауды қамтамасыз ететін негізгі биоэтикалық қағидаттардың, заңнамалық және нормативтік құжаттардың мәнін сақтау.
ОН 8. Заманауи зерттеу құралдарын пайдалана отырып, университеттегі оқу үдерісіне әртүрлі әдістемелік және инновациялық тәсілдерді ұсыну.
ОН 9. Жоғары бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ете отырып, биомедициналық және педагогикалық салаларда қызметті жүзеге асыру және өзінің кәсіби мансап өсуі мен даму траекториясын құру кезінде өзіндік және шығармашылықты көрсету.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Биомедицина
Мамандық шифры
7M05102
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Акупунктураның биофизикалық және физиологиялық негіздері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: акупунктураның теориялық және практикалық бағыттарының негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Адамдардағы акупунктура нүктелерінің локализациясы мен қызметін, этиологиясын, патогенезін және энергетикалық бұзылыстарды диагностикалау әдістерін, қазіргі заманғы идеялардың биофизикалық және физиологиялық негіздерін қарастыратын Пин Инь жүйесіне сәйкес стандартты терминологияны қолдану қарастырылады. дәстүрлі теориялық және әдістемелік ережелерді түсіндіре отырып, акупунктуралық терапия әдістері.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Биомедициналық мәліметтердің биостатистикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: организмде болып жатқан физиологиялық процестерге әртүрлі факторлардың әсер ету дәрежесін дәлелдеу, тәуелділіктерді, заңдылықтарды және байланыстарды анықтау қабілетін дамыту; медициналық, экономикалық және клиникалық шешімдерді қамтамасыз ететін уақтылы, сенімді және сапалы статистикалық ақпаратты беру мүмкіндігі.

Биомедициналық этикадағы негізгі принциптер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты биоэтиканың негізгі принциптерін талдау, дәлелдеу және синтездеу қабілеттерін дамыту, практикалық биомедициналық қызметте негізгі биоэтикалық нормаларды шығармашылықпен қолдана білу. Пән тәжірибе жағдайында этикалық негізделген шешімдерді талдау және қабылдау дағдыларын дамытуға, болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінде сыни ойлау мен этикалық рефлексия қабілетін дамытуға бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Молекулалық физиология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: физиологиялық процестердің көрінуінің және реттелуінің молекулярлық механизмдерін, құрылымы мен функцияларының өзара байланысын білу негізінде адам ағзасында болып жатқан физиологиялық процестердің молекулалық механизмдерінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және жүйелеу қабілетін дамыту. белоктар, ферменттер, гормондар мен хабаршылар, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын және жүйелердің жұмысын қамтамасыз етудің заңдылықтары мен механизмдері.

Молекулалық эндокринология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – эндокриндік жүйенің қызмет етуінің іргелі принциптері туралы білімді біріктіру және талдау қабілетін дамыту, жасушадағы гормоналды сигналдардың берілу жолдары туралы заманауи идеяларды дәлелдеу; биохимиялық, физиологиялық, генетикалық және иммунологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асыруда гормондардың әсер етуінің молекулалық механизмдерін, биохимиялық трансформациялар жолдарын және каскадты реттеуді зерттеудің инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу.

Теориялық биомедицина
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: теориялық биомедицина негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Теориялық биомедицинаның пайда болу және даму тарихы қарастырылады; қалыпты және патологиялық жағдайларда адам ағзасын зерттеу, адам ауруларын емдеуді диагностикалау және түзетудегі алғашқы міндеттер мен мәселелерді шешу.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Ядролық биомедицина
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: медициналық биофизикадан зертханалық сабақтарды ұйымдастыра білуді қалыптастыру. Эксперименттік ядролық медицинаны оқыту әдістемесі қарастырылады. Биофизикалық эксперименттің сипаттамасы және типологиясы. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Биоэтика. Биофизикалық экспериментті бағалау және оның негізділігі.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ас қорыту физиологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: адам ағзасындағы ас қорыту процестерінің негізінде жатқан негізгі принциптер мен механизмдерді, ас қорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметін, қоректік заттардың қорытылуы мен сіңірілу процестерін, осы процестерді реттеуді талдау қабілетін дамыту; магистранттарда дұрыс ас қорытудың маңыздылығын жан-жақты түсінуді қалыптастыру және алған білімдерін практикалық іс-әрекетте талдау және қолдану дағдыларын дамыту.

Биомедицинадағы ақпараттық термодинамика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қалыпты жағдайда, күйзеліс пен патология жағдайында тірі жүйелерде пайда болатын ақпараттық термодинамиканың маңызды принциптері туралы магистранттарда түсінік қалыптастыру; ақпараттық термодинамика тұрғысынан тірі жүйелер қызметінің физикалық және биологиялық аспектілері арасындағы байланысты түсіндіру; ақпараттық термодинамиканың теориялық және практикалық маңызын ашу; ашық жүйелер термодинамикасының негізінің мәнін түсіндіру.

Биопроцесстерді реттеудің негізгі принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда биопроцесстердің реттелу механизмдерінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және дәлелдеу, организм қызметінің жүйкелік реттелуінің молекулалық механизмдерін, жеке құрылымдық элементтердің өзара әрекеттесуін және жасушааралық байланыс механизмдерін түсіндіру қабілеттерін дамыту. Пән өз бетінше сыни ойлау және биопроцесстерді реттеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіну қабілетін дамытуға бағытталған.

Геронтология мен хронофизиологияның таңдамалы тараулары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда организмнің қартаю процестеріне, сондай-ақ жас ұлғаюына байланысты болатын физиологиялық өзгерістерге байланысты негізгі теориялық және практикалық аспектілерді түсіну және талдау қабілетін дамыту; қартаю және уақыт мәселелерін зерттеуге кешенді көзқарасты, сонымен қатар осы салада талдау және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыру.

Диетология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Магистранттарда дұрыс тамақтану физиологиясы туралы білімдерге сүйене отырып, дені сау адамдардың тамақтану ғылымы саласындағы білімдерін талдау және жүйелеу қабілеттерін дамыту, ауру адамдардың диетасына түзетулер енгізу және дәлелдей білу. диеталық емдік және профилактикалық тамақтану үшін мамандандырылған өнімдерді өндірудің прогрессивті технологияларын жасау үшін тағамның адам ағзасына физиологиялық әсер ету принциптері мен механизмдері

Жасушалық процестердің биофизикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – биопроцесстерді реттеу принциптері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Биологиялық процестердің қалыптасуы мен реттелуінің негізгі принциптері, жүйелердің гомеостазын сақтаудың жалпы принциптері, жасушаішілік және жасушааралық реттелудің жалпы жүйелік сипаты, про- және эукариоттық жасушалардың тіршілік әрекетін реттеудің молекулалық механизмдері. биохимиялық реакциялардың барлық жиынтығының бақыланатын ағынын көрсететін организмдер, әртүрлі деңгейдегі реттеу механизмдері қарастырылады.

Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – адам ағзасын, оның қалыпты және патологиялық құрылымы мен қызметін, ауруларды, патологиялық жағдайларды, оларды диагностикалау, түзету және емдеу әдістерін теориялық тұрғыдан зерттейтін биомедицина саласындағы өзекті мәселелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. көзқарас. Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері, биомоделдеу, фармакомодельдеу мәселелері және кез келген тәртіптегі басқа модельдерді құру зерттеледі.

Қалыпты және патология жағдайындағы жасуша физиологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда жасуша физиологиясының негізгі мәселелері, тұтастай жасушалардың құрылымдық және функционалды-биохимиялық ұйымдастырылуының механизмдері мен принциптері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жасуша биологиясының негізгі бағыттары мен дамуы бойынша сұрақтар және олардың көмегімен биология, биомедицина, биотехнологияда шешілетін практикалық мәселелер қарастырылады.

Мембраналық процестердің молекулалық механизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адам ағзасында болып жатқан мембраналық процестер туралы негізгі дүниетанымдық концепцияларды түсіну және тәуелсіз сыни ойлау қабілетін қалыптастыру. Жасуша мембранасының құрылымдары қарастырылады. Биологиялық мембраналардың молекулалық ұйымдастырылуы. Жасуша биомембранасы арқылы заттардың тасымалдануының негіздері. Биологиялық жүйелердегі ақпаратты молекулярлық деңгейде тану, сақтау және беру мәселелерін зерттеу.

Молекулалық физиология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ мамандарда жасушалық деңгейде тіршілік әрекетінің молекулалық процестерін зерттеудің жаңа әдістері туралы білім алу қабілетін қалыптастыру. Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың заңдылықтары мен механизмдері және ағзаның негізгі жүйелерінің қызметі, сенсорлық қабылдау және қозғалыстарды ұйымдастыру механизмдері қарастырылады. Физиологиялық процестердің биоритмдерінің механизмдерін сипаттау және зерттеу.

Молекулалық эндокринология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: гормондардың биохимиясы саласындағы білімдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру, биохимиялық, физиологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асырудағы гормондардың молекулалық, субклеткалық деңгейде реттеуші рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Биологиялық қабылдаудың молекулалық негізі қарастырылады. Жасушадағы гормондық сигналдардың берілу жолдары туралы заманауи идеялардың негіздері. Молекулярлық конъюгация жүйелерінің құрылымы мен қызметін құру әдістері туралы идеялар.

Норма мен патологияның биофизикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қалыпты жағдайда және патологияда тірі ағзаларда болатын маңызды физикалық процестер туралы магистранттардың түсініктерін қалыптастыру; биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық қағидаларының мәнін ашу; қалыпты жағдайда және патологияда адам ағзасының қызмет етуінің физика-химиялық механизмдерінің негізін және биофизикалық әдістеменің іргелі белгісін – биологиялық жүйелерді олардың тұтастығы мен элементтердің өзара байланысын зерттеуді түсіндіру.

Норма мен патологияның хрономедициналық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қалыпты жағдайда және патологияда хрономедицинаның маңызды міндеттері мен мақсаттары туралы магистранттардың түсініктерін қалыптастыру; хрономедицинаның негізгі принциптері мен теориялық және практикалық ережелерінің мәнін ашу; ішкі ағзалардың патологиясы бар науқастардың этиологиясы, патогенезі және емдеуіндегі мелатониннің рөлін негіздеу; хронотерапияның, хронофармакологияның, хронопрофилактиканың және ішкі ағзалар ауруларының хронодиагностикасының іргелі ерекшеліктерін ашу.

Нутрициология және элементология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – адам тамақтануының медициналық-биологиялық негіздері, тамақтану теориясы, жас ерекшеліктеріне байланысты тамақтанудың әртүрлі аспектілері туралы білімді қалыптастыру.Азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін және жалпы тамақтануды бақылау мәселелері зерттеледі, макро- және микроэлементтердің химиялық қасиеттері, олардың биологиялық және физиологиялық рөлі, әртүрлі заттармен әрекеттесуі туралы мәліметтер жүйеленеді.

Организмдегі биоэнергетикалық процестердің негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда биопроцесстердің реттелу механизмдерінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және дәлелдеу, организм қызметінің жүйкелік реттелуінің молекулалық механизмдерін, жеке құрылымдық элементтердің өзара әрекеттесуін және жасушааралық байланыс механизмдерін түсіндіру қабілеттерін дамыту. Пән өз бетінше сыни ойлау және биопроцесстерді реттеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіну қабілетін дамытуға бағытталған.

Тамақтанудың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – адамның ас қорыту физиологиясы, тағамның тағамдық құндылығы, тағамның сіңімділігі, өңдеу және сақтау кезіндегі өнімнің химиялық құрамының өзгеруі, макро- және микроэлементтердің физиологиялық рөлі туралы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. . Диеталық және профилактикалық тамақтану, тағамның токсикалық және қорғаныш компоненттері, рационалды, диеталық тамақтану принциптері, профилактикалық тамақтану мәселелері қарастырылады.

Функционалдық жүйелер теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: адам ағзасының өмірлік маңызды қызметтері және жалпы ағзаның жұмыс істеуін және оның сыртқы ортамен бейімделу әрекетін қамтамасыз ететін реттеу процестері туралы идеяларды талдау және түсіндіру қабілетін дамыту. Курс Анохин бойынша функционалдық жүйелер теориясын талдауға арналған, организмнің қызмет ету мәселелері интегралдық физиология тұрғысынан қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген