Магистратура
Биомедицина

Биомедицина

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Биожүйелердің биомедициналық бағыттағы, ғылыми-зерттеу лаборторияларда, практикалық денсаулық сақтау мекемелерінде, фармакологиялық және биотехнологиялық орталықтарында ғылыми және медико-биологиялық зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру;
ON 2. Биомедициналық зерттеуде заманауи методикаларды қолдану, биология мен медицина саласында зерттеу жүргізуде, замануи аппараттарды өңдеу;
ON 3. Заманауи биомедициналық құралдармен жұмыс істеу, заманауи медико-биологиялық, зерттеу, ақпараттық технологияларды қызметтік жұмыстарда қолдану, медицинамен байланысты пәнаралық аумақтағы биомедициналық мәселелерді түсіну және шешу;
ON 4. Тірі организмдердегі биологиялық процесстерді зерттеуде интегративті әдістерді қолдану, нәтижелер мен қорытындылар алудан бастап, жоспарды өңдеуге дейін, ғылыми тәжірбиелер жүргізу.
ON 5. Таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігін аргументтеу, замануи биомедицина бағытындағы ғылыми мәселер мен міндеттерді қалыптастыру, зерттеу этаптарын анықтау, ғылыми-зерттеу мәселерді шешу.
ON 6. Ғылыми зерттеу нәтижелерін компьютерлік моделдеу және теориялық әдістері бойынша талдау, организмнің функционалдық жағдайын диагностикасы үшін биомедициналық зерттеу нәтижесін бағалау және түсіндіру.
ON 7. Табысты емдеу-диагностикалық жұмысын жүргізу мақсатында адам организмнің функцияналдық жағдайын бағалау методикасын қолдану, мүшелер мен жүйелердің қызметтік заңдылықтарын талдау.
ON 8. Лабораториялық талдау мен зерттеу негізінде қызметтік жағдайды профилактикасы мақсатында, пайда болған патологиялық ошақты (толық және ішнара) жою мақсатында іс-шаралар комплексін беру.
ON 9. Заңды және нормативті документтерді, негізгі биоэтикалық принциптерді сақтайды, тірі табиғатқа жауапкершілікті көзқарасы бар, гуманистік, моральды-адамгершілік норма мен принциптерге сай шешімдерді қабылдай алады.
ON 10. Педогогикалық және методикалық ғылымын, жаратылыстану ғылымдарының заманауи әдістерін, биология ғылымын дамыту мақсатында перспективалық тендецияларды көрсету, жоғары мектепте биологиялық және медициналық пәндерді оқыту кезінде иннавациялық интерактивті технологияларды қолдану;
ON 11. Жаратылыстану ғылым саласында білім берудегі заманауи әдіс пен форма технологияларын жіктеу мен қолдану, жоғарғы мектептегі білім процесіне методологиялық бағыттар табу, жаратылыстану концепциясы мен биомедицина негізіндегі білімдерді қолдана отырып заманауи зерттеу құралдары мен инновациялық технологияларды қолдану;
ON 12. Биомедицина және педогогика саласында қызмет жасау барысында, өзінің оригиналдылығын және шығармашылығын көрсетеді және өзінің кәсіптік өсу траекториясын дайындау, жоғары бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ететеді, осы мамандықты дамытуға өз үлесіңізді қосады (диссертация).

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Биомедицина
Мамандық шифры
7M05102
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Акупунктураның биофизикалық және физиологиялық негіздері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: акупунктураның теориялық және практикалық бағыттарының негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Адамдардағы акупунктура нүктелерінің локализациясы мен қызметін, этиологиясын, патогенезін және энергетикалық бұзылыстарды диагностикалау әдістерін, қазіргі заманғы идеялардың биофизикалық және физиологиялық негіздерін қарастыратын Пин Инь жүйесіне сәйкес стандартты терминологияны қолдану қарастырылады. дәстүрлі теориялық және әдістемелік ережелерді түсіндіре отырып, акупунктуралық терапия әдістері.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Теориялық биомедицина
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: теориялық биомедицина негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Теориялық биомедицинаның пайда болу және даму тарихы қарастырылады; қалыпты және патологиялық жағдайларда адам ағзасын зерттеу, адам ауруларын емдеуді диагностикалау және түзетудегі алғашқы міндеттер мен мәселелерді шешу.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Ядролық биомедицина
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: медициналық биофизикадан зертханалық сабақтарды ұйымдастыра білуді қалыптастыру. Эксперименттік ядролық медицинаны оқыту әдістемесі қарастырылады. Биофизикалық эксперименттің сипаттамасы және типологиясы. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Биоэтика. Биофизикалық экспериментті бағалау және оның негізділігі.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Жасушалық процестердің биофизикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – биопроцесстерді реттеу принциптері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Биологиялық процестердің қалыптасуы мен реттелуінің негізгі принциптері, жүйелердің гомеостазын сақтаудың жалпы принциптері, жасушаішілік және жасушааралық реттелудің жалпы жүйелік сипаты, про- және эукариоттық жасушалардың тіршілік әрекетін реттеудің молекулалық механизмдері. биохимиялық реакциялардың барлық жиынтығының бақыланатын ағынын көрсететін организмдер, әртүрлі деңгейдегі реттеу механизмдері қарастырылады.

Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – адам ағзасын, оның қалыпты және патологиялық құрылымы мен қызметін, ауруларды, патологиялық жағдайларды, оларды диагностикалау, түзету және емдеу әдістерін теориялық тұрғыдан зерттейтін биомедицина саласындағы өзекті мәселелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. көзқарас. Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері, биомоделдеу, фармакомодельдеу мәселелері және кез келген тәртіптегі басқа модельдерді құру зерттеледі.

Қалыпты және патология жағдайындағы жасуша физиологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда жасуша физиологиясының негізгі мәселелері, тұтастай жасушалардың құрылымдық және функционалды-биохимиялық ұйымдастырылуының механизмдері мен принциптері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жасуша биологиясының негізгі бағыттары мен дамуы бойынша сұрақтар және олардың көмегімен биология, биомедицина, биотехнологияда шешілетін практикалық мәселелер қарастырылады.

Мембраналық процестердің молекулалық механизмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адам ағзасында болып жатқан мембраналық процестер туралы негізгі дүниетанымдық концепцияларды түсіну және тәуелсіз сыни ойлау қабілетін қалыптастыру. Жасуша мембранасының құрылымдары қарастырылады. Биологиялық мембраналардың молекулалық ұйымдастырылуы. Жасуша биомембранасы арқылы заттардың тасымалдануының негіздері. Биологиялық жүйелердегі ақпаратты молекулярлық деңгейде тану, сақтау және беру мәселелерін зерттеу.

Молекулалық физиология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ мамандарда жасушалық деңгейде тіршілік әрекетінің молекулалық процестерін зерттеудің жаңа әдістері туралы білім алу қабілетін қалыптастыру. Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың заңдылықтары мен механизмдері және ағзаның негізгі жүйелерінің қызметі, сенсорлық қабылдау және қозғалыстарды ұйымдастыру механизмдері қарастырылады. Физиологиялық процестердің биоритмдерінің механизмдерін сипаттау және зерттеу.

Молекулалық эндокринология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: гормондардың биохимиясы саласындағы білімдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру, биохимиялық, физиологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асырудағы гормондардың молекулалық, субклеткалық деңгейде реттеуші рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Биологиялық қабылдаудың молекулалық негізі қарастырылады. Жасушадағы гормондық сигналдардың берілу жолдары туралы заманауи идеялардың негіздері. Молекулярлық конъюгация жүйелерінің құрылымы мен қызметін құру әдістері туралы идеялар.

Нутрициология және элементология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – адам тамақтануының медициналық-биологиялық негіздері, тамақтану теориясы, жас ерекшеліктеріне байланысты тамақтанудың әртүрлі аспектілері туралы білімді қалыптастыру.Азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін және жалпы тамақтануды бақылау мәселелері зерттеледі, макро- және микроэлементтердің химиялық қасиеттері, олардың биологиялық және физиологиялық рөлі, әртүрлі заттармен әрекеттесуі туралы мәліметтер жүйеленеді.

Тамақтанудың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – адамның ас қорыту физиологиясы, тағамның тағамдық құндылығы, тағамның сіңімділігі, өңдеу және сақтау кезіндегі өнімнің химиялық құрамының өзгеруі, макро- және микроэлементтердің физиологиялық рөлі туралы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. . Диеталық және профилактикалық тамақтану, тағамның токсикалық және қорғаныш компоненттері, рационалды, диеталық тамақтану принциптері, профилактикалық тамақтану мәселелері қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу тәжірибесі
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген