Магистратура
Геоботаника

Геоботаника

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. ОӘК әзірлеу, дәріс және практикалық сабақтарды жүргізу мақсаттарына сәйкес анықтау, психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру;
2. Биожүйелердің тіршілік әрекетінің биологиялық, геоботаникалық заңдылықтарын талдау, өндірісте ғылыми білімді пайдаланудағы ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін сипаттау;
3. Ғылымның ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің принциптерін, ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелері мен ойлау стильдерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіру, соңғы теориялар мен концепцияларды ғылымның даму заңдылықтары мен тенденцияларын растау ретінде түсіндіру. биология ғылымы;
4. Нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес геоботаникалық жұмыстарды жіктеу, тірі организмдерді зерттеудің зерттеу мақсаттарына сәйкес әдістер мен технологияларды таңдау;
5. Ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау және түсіну, ғылым саласындағы іргелі мәселелерді шешу үшін соңғы әдістерді, тұжырымдамалар мен теорияларды, технологияларды пайдалану. биология және геоботаника саласы;
6. Ғылымның өзін-өзі тануы туралы білімдерін оның әлеуметтік-философиялық тұрғыдан қолдану; ғылым феномені кәсіп, әлеуметтік институт және тікелей өндіргіш күш ретінде жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың пәндік өзін-өзі анықтауын, олардың ортақтығы мен айырмашылығын ашу; зерттеу бағыты мен тақырыбын негіздеу үшін қажетті ғылыми-техникалық және патенттік ақпаратты іздеу;
7. Табиғи ресурстарды, табиғи ресурстарды, техногендік қауіп аймақтарын бақылау. Өсімдік жамылғысын сақтау бойынша жобаларды әзірлеу. Биология, геоботаника әдістеріне негізделген ауыл шаруашылығының, геоботаниканың практикалық мәселелерін шешу;
8. Әртүрлі геоботаникалық есептерді шешу үшін қолданбалы бағдарламаларды пайдаланыңыз. Қоршаған ортаны ұтымды пайдалану мақсатында елдің, жекелеген аймақтардың және аудандардың табиғи-ресурстық әлеуетін зерттеу үшін геоботаникалық зерттеулерді жинау, талдау және пайдалану. Пәндерді оқу процесіне қосу үшін оқу бағдарламаларын жасау, әртүрлі студенттерге материалды ауызша және жазбаша түрде жеткізе білу.
9. Геоботаника саласындағы практикалық дағдыларды қолдану. Далалық және кеңсе жағдайында геоботаникалық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару. Биология және биотехнология саласындағы ғылыми-зерттеу технологияларын меңгерген ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалау және жүргізу;
10. Геоботаникалық зерттеулер негізінде қоршаған ортаны бақылау мониторингінің бағдарламасын әзірлеу. Адамдар арасындағы қарым-қатынаста және тірі организмдерге қатысты этикалық және құқықтық нормалар негізінде ғылыми-зерттеу қызметін құру (биоэтика принциптері).

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Геоботаника
Мамандық шифры
7M05112
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Биоалуантүрлілікті сақтау және өсімдіктер жабынын тиімді пайдалану
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда биологиялық алуантүрлілікті сақтау және тәуелсіз сыни ойлау, өсімдіктерді ұтымды пайдалану туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән биологиялық алуантүрлілік компоненттерін сақтау мен ұтымды пайдаланудың негізгі мәселелерін зерделеуге, биологиялық алуантүрлілікке мүмкін залалдарды ескере отырып, қоршаған ортаны басқару стратегиясын жасауға, биологиялық алуантүрлілікті сақтаудың құқықтық негіздерін және олардың жойылуына қарсы күрес әдістерін меңгеруге бағытталған.

Геоботаникалық зерттеу әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда геоботаникалық зерттеу әдістері, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби іс-әрекеттер контекстіндегі әдістер мәселелері туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән әртүрлі карталарды (геологиялық, гидрогеологиялық, топырақтық, геоботаникалық, кешенді карталарды құруға бағытталған), мелиоративтік объект құрылысының аумақты құрамдас бөліктерінің егжей-тегжейлі сипаттамасын жүргізуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Индикациялық геоботаника
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда қоршаған орта жағдайларын анықтау үшін өсімдік жамылғысын пайдалану тәсілі ретінде индикаторлық геоботаника туралы толық түсінік қалыптастыру. Пән өсімдіктерді зерттеудің геоботаникалық индикаторлық әдістерінің ерекшеліктері туралы білімді көрсетуге, геоботаникалық индикаторлық карталарды құрастыру әдістерін классификациялауға, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен әртүрлі климаттық аймақтардағы геоботаникалық көрсеткіштердің заңдылықтарын талдауға бағытталған.

Картаға түсіру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда өсімдіктердің таралу аймағын көрсететін әртүрлі контурлар мен құрылымдарды картаға түсіру қабілетін қалыптастыру. Пән аумақтарды барлауға, өсімдіктер қауымдастығын анықтауға және оларды көзбен түсіру әдісін қолдана отырып картаға түсіруге, қауымдастықтардың кеңістікте таралуын талдауға, өсімдіктер классификациясының элементтері бар легендаларды құрастыруға, картаны жобалауға, далалық жағдайда карталарды ашуға бағытталған.

Қоршаған орта мониторингі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін түсіндіру, қоршаған орта объектілерін бақылау және қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін таңдау, қоршаған орта объектілерінің жағдайын талдау, өсімдік жамылғысын сақтау жобаларын жасауға бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Арамшөпті өсімдіктері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда арамшөптер туралы жүйелі білімдерді, сонымен қатар оларды анықтай білу дағдыларын қалыптастыру. Пән карантиндік арамшөптер мен олардың биологиялық ерекшеліктеріне, егістік алқаптарының паразиттік арамшөптеріне, біржылдық, екіжылдық және көпжылдық арамшөптерді ажырата білуге, олармен күресу әдістерін жіктеуге және оларды жоюдағы агротехникалық шаралардың маңыздылығын негіздеуге бағытталған.

Бриология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттарда бриология туралы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеттің әдістері туралы тұтас жүйелік түсінік қалыптастыру. Мүктерді жүйелі түрде анықтау әдістерін жіктеу, бриофиттердің анатомиялық және морфологиялық құрылымын түсіндіру, өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігін шарлай алу үшін мүктердің тіршілік ету ортасы мен орналасқан жерін сипаттауға бағытталған.

Жоғары сатыдағы өсімдіктердің салыстырмалы морфологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарды сандық және анатомиялық әдістерді қолдана отырып, жоғары сатыдағы өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясын өз бетінше талдауға дағдыландыру. Пән өсімдіктер мен қоршаған ортаның қарым-қатынасын, олардың тіршілік жағдайына анатомиялық бейімделуін зерттеуге, сонымен қатар анатомиялық препараттарды жасау және экологиялық-анатомиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеруге бағытталған.

Картаға түсіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда өсімдіктердің таралу аймағын көрсететін әртүрлі контурлар мен құрылымдарды картаға түсіру қабілетін қалыптастыру. Пән аумақтарды барлауға, өсімдіктер қауымдастығын анықтауға және оларды көзбен түсіру әдісін қолдана отырып картаға түсіруге, қауымдастықтардың кеңістікте таралуын талдауға, өсімдіктер классификациясының элементтері бар легендаларды құрастыруға, картаны жобалауға, далалық жағдайда карталарды ашуға бағытталған.

Ландшафттық жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда ландшафтық жобалау туралы, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби қызмет үшін проблемалар мен әдістер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: Аумақты жоспарлау, стилистика, аймақтарға бөлу және жобалау негіздері туралы білімдерін көрсету; жобалау объектісіне талдау жүргізу кезінде есептеу нормалары мен ережелерін, әртүрлі санаттағы ландшафтық сәулет объектілерінің композициясы мен ассортиментін қалыптастыру ерекшеліктерін түсіну.

Орман өсімдіктер жабыны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биогеоценоздың немесе экологиялық жүйенің негізгі компоненттерінің бірі ретінде орман өсімдіктеріне біртұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Пән орман түзілуін қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу; ормандарды жіктеу негіздерін түсіну; қалалар мен елді мекендерді көгалдандыру үшін олардың топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, ағаштардың түрлерін таңдаудың маңыздылығын негіздеуге бағытталған.

Өзен маңайы мен шалғындардағы өсімдіктер жабыны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда орман және шалғындық фитоценоздар және олардың құрылымы туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Өсімдіктер мен биогеоценоздың басқа компоненттері арасындағы күрделі байланыстарды, фитоценоздардың өзгеруін мысалға ала отырып, органикалық дүниенің үздіксіз даму процесін көрсетуге, Қазақстандағы ормандар мен шабындықтардың негізгі түрлерімен және орман және шабындық шаруашылығының негіздеріне бағытталған.

Өсімдіктер популияциясы генетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда организмдердің популяциялық генетикасының принциптері туралы түсінік, популяцияларда болатын негізгі процестерді сипаттауға байланысты теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру. Пән популяциялық генетиканың ғылыми білімдерін түсінуге бағытталған; өсімдіктердің эволюциясы процестері туралы білімдерін көрсету, популяциялар мен түрлердің генетикалық әртүрлілік деңгейін бағалау үшін молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану.

Өсімдіктердің географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда өсімдіктер географиясы, олардың негізгі мәселелері мен болашақ кәсіптік қызмет контекстінде зерттеу әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән сыни тұрғыдан ойлауға және негізгі ұғымдарды түсінуге, өсімдіктер мен олардың қауымдастықтарының жер бетінде таралуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, экологиялық және географиялық факторлармен анықталады, әр түрлі климаттық белдеулердің өсімдіктерінің негізгі фитохорилары мен аймақтық типтері қарастырылады.

Топырақтану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда жердің биоқабырғалы қабығы – топырақ, табиғи дене ретінде оның қалыптасуы, қасиеттері, дамуы мен эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары, ұтымды пайдалану және қорғау туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Пән топырақ түзілудің және топырақ жамылғысының негізгі заңдылықтарын, сонымен қатар топырақтың аймақтық таралу заңдылықтарын түсінуге және оларды зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған.

Улы өсімдіктер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда улы өсімдіктердің алуантүрлілігі мен олардың ауыл шаруашылығындағы табиғатқа пайдалы және зиянды қасиеттері туралы толық түсінік қалыптастыру. Пән - биологияда және биотехнологияда пайдаланатын негізгі объектілері ретінде улы өсімдіктер, улы саңырауқұлақтар және қыналар жөнінде мәліметтермен толық таныстырып, тіршілік ету ортасын сипаттауға бағытталған.

Фитоценоздағы ценопопуляцияның қарым-қатынасы және құрылысын үйрену әдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарға фитоценоздағы ценопопуляциялардың құрылымы мен байланыстарын зерттеу мәселелері мен әдістері туралы толық түсінік қалыптастыру. Пән өсімдіктердің ценопопуляцияларының жас спектрлерінің түрлерін олардың онтогенезінің ерекшеліктеріне байланысты сипаттауға, әртүрлі биоморфты өсімдіктердің ценопопуляцияларын зерттеу кезінде санау бірлігінің көлемін анықтау ерекшеліктерін түсіндіруге, өсімдіктердің тіршілік қабілетін анықтау әдістерін жіктеуге бағытталған.

Фитоценология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда өсімдіктер қауымдастығын зерттеуде теориялық ұстанымдары мен практикалық нәтижелері бар фитоценология туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән өсімдіктер қауымдастығы ғылымының қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын сыни тұрғыдан ойлау және түсіну қабілеттерін дамытуына бағытталады; өсімдіктер қауымдастығының құрылымын және фитоценоздағы жеке компоненттердің өзара байланысының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады.

Шөлдердің және даланың өсімдіктер жабыны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда шөлді және далалы өсімдіктердің флоралық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, өсімдіктер әлемін қорғаудың ғылыми негізін геоботаникалық жалпы теориялық және тәжірибелік принциптерін және әдістерін меңгеру. Далалы жағдайда оқу-зертханалық құралдарды пайдаланып жұмыс істей білу, табиғи экожүйелерді зерттеудің және қалпына келтірудің қазіргі әдістерін игеруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген