Магистратура
Геоботаника

Геоботаника

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Ғылымды ұйымдастырудың және оның жұмыс істеуінің принциптерін, ғылымның генезисі мен тарихының модельдерін, бейнесі мен ойлау стилін қалыптастыру тұрғысынан түсіндіру, жаңа теориялар мен тұжырымдарды биология ғылымының дамуындағы заңдар мен үрдістерді растау ретінде түсіндіру;
ON2 Геоботаникалық жұмысты жүргізудегі нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес, тірі ағзаларды зерттеуге арналған зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін әдістер мен технологияларды іріктеуді жүзеге асырады;
ON3 Ғылымның тарихына және философиясына, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдіснамасына негізделген заманауи теория мен практиканың шынайылығын талдап, түсіну, биология мен геоботаникадағы іргелі мәселелерді шешудің жаңа әдістерін, тұжырымдамалары мен теорияларын, технологияларды қолдану.
ON4 Ғылымның өзін-өзі танудағы әлеуметтік-философиялық көзқарастарында қолдану; жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың тәртіптік өзін-өзі тануын, олардың ортақ және айырмашылықтарын ашып көрсету үшін ғылымның кәсібі, әлеуметтік мекемесі және тікелей өндіруші күші ретінде феномені; зерттеудің бағыты мен тақырыбын негіздеу үшін қажетті ғылыми, техникалық және патенттік ақпаратты іздеу жолдарымен жаттығу;
ON5 Ғылымның өзін-өзі тануын оның әлеуметтік-философиялық көзқарастарын қолдану; жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың тәртіптік өзін-өзі тануын, олардың ортақ және айырмашылықтарын ашып көрсету үшін ғылымның кәсібін, әлеуметтік мекемесі және тікелей өндіруші күші ретінде феномені; зерттеудің бағыты мен тақырыбын негіздеу үшін қажетті ғылыми, техникалық және патенттік ақпаратты іздеу;
ON6 Әр түрлі геоботаникалық тапсырмаларды шешу үшін қолданбалы бағдарламаларды пайдалану. Елдің табиғи ресурстық әлеуетін зерттеу үшін геоботаникалық зерттеулер жинау, талдау және пайдалану. Оқу үрдісіне енгізу үшін оқу жоспарының пәндерін әзірлеу, әртүрлі тыңдаушылар үшін материалдарды ауызша және жазбаша түрде ұсыну.
ON7 Геоботаникадағы практикалық дағдыларды қолдану. Өнеркәсіптік және камералдық жағдайдағы геоботаникалық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару, биология және биотехнология саласында ғылыми бағыттағы көзқарасымен, дамыған ғылыми-зерттеу технологияларын негізге ала отырып, жан-жақты зерттеу жүргізу.
ON8 Геоботаникалық зерттеулерге негізделген қоршаған ортаны бақылау бойынша мониторинг бағдарламасын әзірлеу, адамдар арасында және тірі ағзалалардың (этикалық биоэтика) байланысты қатынастарда принциптеріне және құқықтық нормаларға негізделген ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Геоботаника
Мамандық шифры
7M05112
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Биоалуантүрлілікті сақтау және өсімдіктер жабынын тиімді пайдалану
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда биологиялық әртүрлілікті сақтау туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану туралы тәуелсіз сыни ойлау. Оқыту нәтижелері: биологиялық әртүрлілік компоненттерін сақтау мен ұтымды пайдаланудың негізгі проблемаларын зерделеу, биоалуантүрлілікке ықтимал залалды ескере отырып, табиғат пайдалану стратегиясын әзірлеу, биоалуантүрлілікті сақтаудың құқықтық негізін және биоресурстарды алуды бақылау әдістерін игеру.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрлерді ғылыми зерттеулер жүргізуге оқыту, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, білім алушы жастарды әлеуметтендіру және олардың ЖЖОКБҰ корпоративтік басқару жүйесіне қатысуы болып табылады. Магистранттар ЖЖОКБҰ стейкхолдерлерімен өзара іс-қимыл жасауды, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы зерттеу жобаларына қатысуды үйренеді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Индикациялық геоботаника
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда қоршаған орта жағдайларын анықтау ретінде өсімдік жамылғысын пайдалану әдісі ретінде индикациялық геоботаника туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өсімдіктерді зерттеудің геоботаникалық индикациялық әдістерінің ерекшелігі туралы білімдерін көрсету, геоботаникалық индикациялық карталарды жасау әдістерін жіктеу, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен әртүрлі климаттық аймақтардағы геоботаникалық индикацияның заңдылықтарын талдау.

Қоршаған орта мониторингі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижесі: қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін түсіндіру, қоршаған орта объектілерін бақылау және қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін таңдау, қоршаған орта объектілерінің жағдайын талдау, өсімдік жамылғысын сақтау жобаларын жасау.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Арам шөптер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда арамшөп өсімдіктері туралы тұтас жүйелік түсінікті, сондай-ақ оларды сәйкестендіру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: карантиндік арамшөптер мен олардың биологиялық ерекшеліктерін, егістік алқаптарының паразиттік арамшөптерін сипаттау, бір, екі және көпжылдық арамшөптерді анықтау ерекшеліктерін түсіндіре білу, арамшөптермен күресідің заманауи әдістерін жіктеу, арамшөптерді жою үшін агротехникалық шаралардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Бриология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда бриология туралы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеттің әдістері туралы тұтас жүйелік түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: мүктерді жүйелі түрде анықтау әдістерін жіктеу, бриофиттердің анатомиялық және морфологиялық құрылымын түсіндіру, өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігін шарлай алу үшін мүктердің тіршілік ету ортасы мен орналасқан жерін сипаттау.

Картаға түсіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда өсімдіктердің таралу ареалын көрсететін түрлі контурларды, құрылымдарды картаға түсіру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: аумақтарды барлаушылық зерттеп-қарауды жүргізу, өсімдік қоғамдастықтарын сәйкестендіру және оларды көзбен шолып түсіру әдісімен картаға түсіру, қоғамдастықтардың кеңістіктік таралуын талдау, өсімдіктерді жіктеу элементтері бар аңыздар жасау, карталарды ресімдеу, далалық жағдайларда карталарды ашып жазу.

Ландшафттық жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда ландшафтық жобалау туралы, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби қызмет үшін проблемалар мен әдістер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: Аумақты жоспарлау, стилистика, аймақтарға бөлу және жобалау негіздері туралы білімдерін көрсету; жобалау объектісіне талдау жүргізу кезінде есептеу нормалары мен ережелерін, әртүрлі санаттағы ландшафтық сәулет объектілерінің композициясы мен ассортиментін қалыптастыру ерекшеліктерін түсіну.

Өсімдіктер популияциясы генетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда организмдердің популяциялық генетикасының принциптері, популяцияларда болып жатқан негізгі процестерді сипаттаумен байланысты теориялық және практикалық білім туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: популяциялық генетика бойынша ғылыми білімдер туралы түсініктерді қалыптастыру; өсімдіктер эволюциясы процестерін білуін көрсету, популяциялар мен түрлердегі генетикалық әртүрлілік деңгейін бағалау үшін молекулярлық-генетикалық әдістерді пайдалану.

Таулы жерлердің өсімдіктер жабыны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биогеоценоздың немесе экологиялық жүйенің негізгі компоненттерінің бірі ретінде орман өсімдіктеріне біртұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: болашақ кәсіби қызмет мәнмәтінінде орман түзілуін қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу; ормандарды сыныптау негіздерін түсіну; қалалар мен елді мекендерді көгалдандыру үшін олардың топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, ағаштардың түр-түрін таңдаудың маңыздылығын негіздеу.

Топырақтану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде жердің биоқабырғалы қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қалыптасуы, қасиеттері, дамуы мен эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары, ұтымды пайдалану және қорғау туралы негізгі білімді қалыптастыру Оқыту нәтижелері: топырақ пен топырақ жамылғысының қалыптасуының негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ топырақтың аймақтық таралу заңдылықтарын түсіну, оларды зерттеу әдістерін меңгеру.

Фитоценология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрантта өсімдіктер қауымдастығын зерттеуде теориялық ұстанымдары мен практикалық нәтижелері бар фитоценология туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өсімдіктер қауымдастығы ғылымының қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын сыни тұрғыдан ойлау және түсіну қабілеттерін дамыту; өсімдіктер қауымдастығының құрылымын және фитоценоздағы жеке компоненттердің өзара байланысының негізгі заңдылықтарын түсіндіру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу тәжірибесі
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген