Магистратура
География

География

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Қазіргі табиғи ландшафтардың құрылымы мен жергілікті қалыптасу заңдылықтары және адам әрекеті әсерінен өзгеру ерекшеліктерін зерттеу мақсатында географиялық білімдерін пайдаланады;
ON2. Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қазіргі заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып талдайды;
ON3. Ғылым мен білім беру саласындағы белгілі бір ғылыми-зерттеу мәселелерді шешуде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолданады;
ON4. География ғылымының дамуының негізгі кезендерін біле отырып, кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманауи географияның әдістемелік мәселелерін бағалап саралайды;
ON5. Географиялық білім беру стандарттарының талаптарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін білім беруді ұйымдастырудың жаңа әдістері мен құралдарын қолданады;
ON6. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен танымдық қызығушылықтарын ескере отырып географиядан ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыстарды орындауды ұйымдастырады;
ON7. Басқарылатын жүйенің дамуының жалпы және нақты заңдылықтарына сай келетін менеджментін инновациялық технологияларын қолдану арқылы басқару үдерісін ұйымдастырады және бағалайды;
ON8. Оқу үрдісін жоспарлауда оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін, олардың таңымдық қызығушылықтарын, қажеттіліктері мен жетістіктерін басшылыққа ала отырады

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
География
Мамандық шифры
7M01505
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Географиялық білім берудегі цифрлық технология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәндердің мақсаты – географиялық білім беруде цифрлық технологияларды қолданудың кең мүмкіндіктері және білім беру саласында аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету әдістерін дамыту. Пән цифрлық технологияларды және оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдануға бағытталған Оқу курсы географиялық білім берудің цифрлық негіздерін құруды қалыптастырады

Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-магистранттарды оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылыми зерттеудің міндеттерін дұрыс қойып және мәселелерін шешу барысында әдістері мен құралдарын таңдау, ғылыми экспериментті жобалау және жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін логикалық түрде дұрыс талқылау және оны көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Мынадай жұмыстар қарастылырылады: экперименталды және әдеби шолудағы зерттеулерді өткізу әдістемелігі, ғылыми әдебиетті іздеу және талдау, зерттеу тақырыбын таңдау, экспериментті жобалау, зерттеу нәтижелерін көрсете білу.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларын моделдеу және апробациялау технологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқу процесінің логикалық құрылымын, география мұғалімі мен оқушының әртүрлі оқыту моделдер үлгілеріндегі функцияларын көрсету. Курс географиялық білім беруде тұлғалық-бағдарлы, белсенділік, мәдени-құзіреттілік тәсілдерін жүзеге асырудың адекватты технологиялық әдістерін таңдауды зерттейді, географиялық білім берудің білім беру парадигмасы мен тұжырымдамалық мәселелері бойынша библиографиялық және нормативтік дереккөздерді талдайды, талдау әдістерін меңгереді. және географиялық білім берудің әртүрлі тәсілдерін (модельдерін) салыстыру;

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлеуметтік-экономикалық білім беруде компьютерлік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру ортасын жобалауда жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындығын қалыптастыру.Оқу нәтижесінде магистрант: әлеуметтік-экономикалық білім беруді ақпараттандыру үдерісін дамытудың заманауи бағыттары мен негізгі кезеңдерін қалыптастыру;географиялық ақпараттың көздерімен жұмыс жасаудың жеке әдістері: қашықтықтан зондтау деректері, экономикалық білім берудегі компьютерлік технологияның ағымдағы үрдістерін білу; әлеуметтік-экономикалық білім беру процесінде компьютерлік технологияларды қолдану принциптерін қалыптастыру.

Географиялық білім беру ортасын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - кәсіби қызметте білім беру ортасын жобалауда жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындығын қалыптастыру.Пән нәтижесінде магистрант:географиялық білім беру ортасының типологиясының тәсілдерін қалыптастыру; географиялық білім беру ортасын моделдеу, сараптау және жобалау әдістерін меңгеру;заманауи ақпараттық технологияларды географиялық білім беру ортасының жобалау үдерісіне біріктір әртүрлі деңгейдегі заманауи географиялық білім ортасын дамыту.

Географиялық білім берудің заманауи парадигмалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кəсіби ойлаудың əдістемелік жəне шығармашылық бағыттылығын дамыту жəне географиялық білім парадигмалары саласында жүйелі білімдері мен дағдыларын пайдалануға дайындық.географиялық білім берудің заманауи әдістемелік негіздерін қалыптастыру, қызметтік және құзыреттілікке бағытталған модельдерде қолдану; география мұғалімінің әртүрлі оқыту модельдеріндегі функцияларын айқындау;географиялық білім беруде тұлғалық парадигмасына бағытталған.

Геожүйелердің кұрылымдық ұйымдасуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – геожүйелерді ұйымдастыру құрылымының табиғи және антропогендік заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі табиғи және антропогендік ландшафттардағы олардың құрылымдық және функционалдық6 динамикалық ерекшеліктерін және оның геожүйелердің кеңістіктік және уақыттық ұйымдастырылуын зерттеуге бағытталған ғылыми зерттеулердің негізгі критерийлерін зерделеу, қоршаған ортаға әсерді бағалау, тұрақты дамуға байланысты экологиялық-географиялық мәселелерді анықтау және шешу жолдарын қарастыру.

Жаһандық өзгерістер мен адамзат стратегиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғаламдық өзгерістердің және адамзаттың уақыт пен кеңістіктегі қасіреттерінің ең күрделі процестерін түсіну және анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тұлғаның стратегиясын қалыптастыру процесінің негізін құрайды. Пән жаһандық өзгерістерді және адамзаттың қасіреттерін қалыптастыратын негізгі факторларды зерттеуге бағытталған;

Қазақстан Республикасы халқының өмір сүру сапасының аумақтық саралануы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты магистранттарда халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау әдіснамасын зерделеуге, адам әлеуетін дамытудың негізгі көрсеткіштерін және олардың сипаттамаларын анықтауға, әлеуметтік міндеттерді оңтайлы шешу үшін тренд сызығы негізінде халықтың өмір сүру сапасының индикаторларын болжауға бағытталған.

Табиғатты пайдалану экономикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғат пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, табиғатты пайдалану саласында төлемдер мен салық жүйесін белгілеу мәселелерін шешуде түсініктің негізін құрайды. Пән ресурстарды бағалау мен табиғат пайдалануды жоспарлауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделеуге бағытталған.

Физикалық-географиялық зерттеулердің технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – физикалық географияны зерттеулердің технологиясы саласында жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындықты қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:физикалық географияны зерттеулердің педагогикалық технологияларының тұжырымдамалық негіздерін жүйелеу.физикалық география зерттеулер технологиясын қолдану қағидаларын қалыптастыру;педагогикадағы физикалық географияның технологиялардың типологиясын және географияны оқыту әдістерін қалыптастыру, құрамдас бөліктердің, процестер мен құбылыстардың ерекшеліктерін анықтау технологияларын қамтиды.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген