Магистратура
География

География

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Қазіргі табиғи ландшафтардың құрылымы мен жергілікті қалыптасу заңдылықтары және адам әрекеті әсерінен өзгеру ерекшеліктерін зерттеу мақсатында географиялық білімдерін пайдаланады;
ON2. Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қазіргі заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып талдайды;
ON3. Ғылым мен білім беру саласындағы белгілі бір ғылыми-зерттеу мәселелерді шешуде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолданады;
ON4. География ғылымының дамуының негізгі кезендерін біле отырып, кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманауи географияның әдістемелік мәселелерін бағалап саралайды;
ON5. Географиялық білім беру стандарттарының талаптарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін білім беруді ұйымдастырудың жаңа әдістері мен құралдарын қолданады;
ON6. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен танымдық қызығушылықтарын ескере отырып географиядан ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыстарды орындауды ұйымдастырады;
ON7. Басқарылатын жүйенің дамуының жалпы және нақты заңдылықтарына сай келетін менеджментін инновациялық технологияларын қолдану арқылы басқару үдерісін ұйымдастырады және бағалайды;
ON8. Оқу үрдісін жоспарлауда оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін, олардың таңымдық қызығушылықтарын, қажеттіліктері мен жетістіктерін басшылыққа ала отырады

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
География
Мамандық шифры
7M01505
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Географиялық білім берудегі цифрлық технология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәндердің мақсаты – географиялық білім беруде цифрлық технологияларды қолданудың кең мүмкіндіктері және білім беру саласында аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету әдістерін дамыту. Пән цифрлық технологияларды және оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдануға бағытталған Оқу курсы географиялық білім берудің цифрлық негіздерін құруды қалыптастырады

Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-магистранттарды оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылыми зерттеудің міндеттерін дұрыс қойып және мәселелерін шешу барысында әдістері мен құралдарын таңдау, ғылыми экспериментті жобалау және жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін логикалық түрде дұрыс талқылау және оны көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Мынадай жұмыстар қарастылырылады: экперименталды және әдеби шолудағы зерттеулерді өткізу әдістемелігі, ғылыми әдебиетті іздеу және талдау, зерттеу тақырыбын таңдау, экспериментті жобалау, зерттеу нәтижелерін көрсете білу.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларын моделдеу және апробациялау технологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқу процесінің логикалық құрылымын, география мұғалімі мен оқушының әртүрлі оқыту моделдер үлгілеріндегі функцияларын көрсету. Курс географиялық білім беруде тұлғалық-бағдарлы, белсенділік, мәдени-құзіреттілік тәсілдерін жүзеге асырудың адекватты технологиялық әдістерін таңдауды зерттейді, географиялық білім берудің білім беру парадигмасы мен тұжырымдамалық мәселелері бойынша библиографиялық және нормативтік дереккөздерді талдайды, талдау әдістерін меңгереді. және географиялық білім берудің әртүрлі тәсілдерін (модельдерін) салыстыру;

Физикалық географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты физикалық география, жертану, ландшафттану және ландшафт экологиясының заманауи теориялық және әдіснамалық мәселелерін бағалау мен кәсіби қызмет саласындағы іргелі түсініктерді пайдалану және заманауи әдістерді талдау қабілетін қалыптастыру. Физикалық және жалпы географиядағы негізгі проблемалық жағдайларды біліп. жеке ғалымдар мен ғылыми еңбектерде қайшылықтарды тауып, теория мен әдістемедегі қақтығыстарды анықтау мен ғылыми нәтижелерді талдау

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Экономикалық географияның қазіргі мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты экономикалық географияның заманауи мәселелерін және экономикалық белсенділіктің кеңістіктік шоғырлану мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Кеңістіктік аспектілерді есепке алуға қазіргі ғылыми қоғамдастықтың экономикалық теорияны қабылдауы үшін қажетті формальды деңгейде модельдер құрудың күрделілігі, сондай-ақ қарастырылып отырған мәселеде экономикалық емес факторлардың болуы кедергі болды. Курс экономикалық географияның қазіргі заманғы мәселелерін шешуде түсінудің негізін құрайды. Пән экономикалық географияның қазіргі заманғы мәселелеріндегі теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлеуметтік-экономикалық білім беруде компьютерлік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру ортасын жобалауда жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындығын қалыптастыру.Оқу нәтижесінде магистрант: әлеуметтік-экономикалық білім беруді ақпараттандыру үдерісін дамытудың заманауи бағыттары мен негізгі кезеңдерін қалыптастыру;географиялық ақпараттың көздерімен жұмыс жасаудың жеке әдістері: қашықтықтан зондтау деректері, экономикалық білім берудегі компьютерлік технологияның ағымдағы үрдістерін білу; әлеуметтік-экономикалық білім беру процесінде компьютерлік технологияларды қолдану принциптерін қалыптастыру.

Географиялық білім беру ортасын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - кәсіби қызметте білім беру ортасын жобалауда жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындығын қалыптастыру.Пән нәтижесінде магистрант:географиялық білім беру ортасының типологиясының тәсілдерін қалыптастыру; географиялық білім беру ортасын моделдеу, сараптау және жобалау әдістерін меңгеру;заманауи ақпараттық технологияларды географиялық білім беру ортасының жобалау үдерісіне біріктір әртүрлі деңгейдегі заманауи географиялық білім ортасын дамыту.

Географиялық білім берудің заманауи парадигмалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кəсіби ойлаудың əдістемелік жəне шығармашылық бағыттылығын дамыту жəне географиялық білім парадигмалары саласында жүйелі білімдері мен дағдыларын пайдалануға дайындық.географиялық білім берудің заманауи әдістемелік негіздерін қалыптастыру, қызметтік және құзыреттілікке бағытталған модельдерде қолдану; география мұғалімінің әртүрлі оқыту модельдеріндегі функцияларын айқындау;географиялық білім беруде тұлғалық парадигмасына бағытталған.

Географияны оқытудағы жаңа технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты География сабағында жаңа технологияларды қолданудың жаңа технологиялардың түрлеріне талдау жасап, оларды оқу үрдісінде пайдалану мен география сабақтарында заманауи педагогикалық технологиялардың тиімділігінің педагогикалық шарттарын ашып, оларды қолданудың тиімді нәтижелерін көрсету мен оларды практикада қолдану.

Геожүйелердің кұрылымдық ұйымдасуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – геожүйелерді ұйымдастыру құрылымының табиғи және антропогендік заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі табиғи және антропогендік ландшафттардағы олардың құрылымдық және функционалдық6 динамикалық ерекшеліктерін және оның геожүйелердің кеңістіктік және уақыттық ұйымдастырылуын зерттеуге бағытталған ғылыми зерттеулердің негізгі критерийлерін зерделеу, қоршаған ортаға әсерді бағалау, тұрақты дамуға байланысты экологиялық-географиялық мәселелерді анықтау және шешу жолдарын қарастыру.

Жаһандық өзгерістер мен адамзат стратегиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғаламдық өзгерістердің және адамзаттың уақыт пен кеңістіктегі қасіреттерінің ең күрделі процестерін түсіну және анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тұлғаның стратегиясын қалыптастыру процесінің негізін құрайды. Пән жаһандық өзгерістерді және адамзаттың қасіреттерін қалыптастыратын негізгі факторларды зерттеуге бағытталған;

Қазақстан Республикасы халқының өмір сүру сапасының аумақтық саралануы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты магистранттарда халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау әдіснамасын зерделеуге, адам әлеуетін дамытудың негізгі көрсеткіштерін және олардың сипаттамаларын анықтауға, әлеуметтік міндеттерді оңтайлы шешу үшін тренд сызығы негізінде халықтың өмір сүру сапасының индикаторларын болжауға бағытталған.

Қазіргі жаратылыстану концепциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – табиғаттың даму заңдылықтарын, адамзаттың тарихи тәжірибесін түсінуге қажетті теориялық негіздерді беру, қазіргі ғылыми дамуды талдауға және жалпы адамзаттық құндылықтарды түсінуге, жалпы мәдениеттін қажетті деңгейін, берік ғылыми дүниетанымдық бағыттарды қалыптастыруға. Жаратылыстану білімінің негізгі қағидаларын тұлғаның рухани дүниесін, оның көріну еркіндігін және өмірді, табиғатты, мәдениетті сақтауға жоғары жауапкершілікті қалыптастыруда шебер қолдана білу, жүйелі және шығармашылық жұмыстың берік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби білімін жетілдіру.

Қоршаған ортаны геокеңістіктік басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғат пен қоғамның дамуының негізгі заңдылықтары, адам қызметінің қоршаған ортаға әсері, геокеңістіктік басқару негізінде табиғатты тиімді пайдалану принциптері саласында білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: -табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқарудың ғылыми-әдістемелік және заңнамалық негіздерін әртүрлі деңгейде сипаттау. - табиғатты пайдалануды басқарудың мемлекеттік жүйесін жаңғырту перспективаларын бағалау; - шаруашылық және өзге де экономикалық қызметті экологияландыру бағыттарын жіктеу; - өнеркәсіптік кәсіпорында табиғатты қорғау қызметін басқаруды ұйымдастыру; - әлеуметтік-экономикалық міндеттерді шешуге экологиялық-экономикалық көзқарасты қолдану; - өнеркәсіптік кәсіпорында экологиялық-экономикалық табиғатты қорғау қызметін қамтамасыз ету бойынша нормативтік-техникалық құжаттарды пайдалану. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері, Қазақстан Республикасының Ұлттық экологиялық мәселелері, табиғатты пайдалану және тұрақты даму, геокеңістіктік және географиядағы геожүйе: ондағы ұғымдар мен қасиеттер, адамның табиғи жүйелерге әсері, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары, табиғатты пайдалануды басқарудың экономикалық және құқықтық механизмдері, гео-және экожүйелер мен олардың компоненттерінің экологиялық жағдайын бағалау, қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету бойынша Мемлекеттік басқару, экологиялық мониторинг және экологиялық бақылау: оның аспектілері, ерекшеліктері, өзара байланысы, экологиялық сараптама және лицензиялау, экологиялық аудит, экологиялық заңнаманы бұзғаны үшін заңды жауапкершілік.

Мәдени іс-шараларды ұйымдастырудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындық. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: - оқу үдерісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; - оқуға деген ынталандыруды қалыптастыру мақсатында білімге және магистранттарды дамытуға жеке-дара көзқараста ақпараттық-коммуникациялық технологиялар әлеуетін іске асыру; - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану негізінде студенттердің жалпы және географиялық мәдениетін қалыптастыру; - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын кәсіби қызметте пайдалану тұрғысынан студенттермен мәдени іс-шаралар өткізу; - мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыруға ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу әдістерін меңгеру; - педагогикалық дағдыларын жетілдіру мақсатында өзін-өзі талдау және өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру. Пәнді оқу процесі құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: әртүрлі салаларда тәжірибелік қызметті жүзеге асыру үшін ресурстық және ақпараттық базаларды қалыптастыру мүмкіндігі; білім беру сапасын бақылау нысандары мен әдістерін, сынақ және өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалануды және отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, жобалау мүмкіндігі.

Табиғатты пайдалану экономикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғат пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, табиғатты пайдалану саласында төлемдер мен салық жүйесін белгілеу мәселелерін шешуде түсініктің негізін құрайды. Пән ресурстарды бағалау мен табиғат пайдалануды жоспарлауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделеуге бағытталған.

Физикалық-географиялық зерттеулердің технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – физикалық географияны зерттеулердің технологиясы саласында жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындықты қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:физикалық географияны зерттеулердің педагогикалық технологияларының тұжырымдамалық негіздерін жүйелеу.физикалық география зерттеулер технологиясын қолдану қағидаларын қалыптастыру;педагогикадағы физикалық географияның технологиялардың типологиясын және географияны оқыту әдістерін қалыптастыру, құрамдас бөліктердің, процестер мен құбылыстардың ерекшеліктерін анықтау технологияларын қамтиды.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген