Туризм
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - ғылым магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
1 Жаңа және бейтаныс контексттердегі, көп мәдениетті және шет тілдік ортадағы ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін, туризм саласындағы қазіргі заманғы білім, ғылыми түсініктер мен теорияларды түсіндіреді.
2 Ғылыми зерттеулерді құру және жүргізу үшін туризм саласындағы ғылыми аппаратты және табысты практикалық тәжірибені бағалау.
3 Объектінің сипаты мен ғылыми бағыттың әдістемесіне сәйкес ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру жүйесін қалыптастыру
4 Педагогикалық әдеп пен әлеуметтік құндылықтар жүйесін сақтай отырып, жоғары кәсіби туристік білім беру мектебінің оқу үдерісіне ғылыми және кәсіптік білімді кіріктіру.
5 Пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу негізінде, қазіргі нарық талаптарын және мазмұнын ескере отырып, жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби туристік бейінді пәндерді оқыту.
6 Кәсіби қызметте, құжаттаманы әзірлеуде, адам ресурстарын басқаруда, туристік кәсіпорынның сатылымдарында және бизнес-процестерінде іскерлік этикаға негізделген мүдделі тараптармен тиімді коммуникацияларды, кросс-функционалды өзара әрекеттесуді және өзара әрекеттесуді жүзеге асыру
7 Экономикалық қызметтің тиімділігін және туристерге қызмет көрсету сапасын арттыру шараларын әзірлеу мақсатында ресурстық қажеттіліктерді жоспарлауды, туристік кәсіпорын қызметінің әртүрлі түрлерін кешенді экономикалық талдауды жүзеге асыру
8 Компанияның қызметін жақсарту, туризм саласындағы кәсіпорынға, мекемеге, ұйымға қойылатын міндетті талаптар мен стандарттарды сақтау мақсатында кәсіби және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру негізінде адам ресурстарын басқару.
9 Туристік қызметті тұрақты дамыту және басқару, туристік өнімді ілгерілету бойынша ақпараттық-жарнамалық қызметті жүзеге асыру мақсатында туризм географиясының теориясы мен тәжірибесінің соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, нарықтық талдау жүргізу.
10 Кәсіби ғылыми-зерттеу, педагогикалық, тәжірибелік міндеттерді шешу үшін ақпараттық ресурстар мен технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ГАЖ, GDS пайдалану негізінде ақпаратты басқару.
11 Көпмәдениетті және шет тілді ортада бизнес-жоспар, презентация, баяндама, мақала, ғылыми баяндама, оқу материалы түрінде өз кәсіби идеялары мен қызмет нәтижелерін негіздеу.
12 Жеке кәсіптік, практикалық, ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттер мен кәсіби даму траекториясын құру үшін өзінің білім деңгейін бағалау негізінде дамуын басқару.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген