Магистратура
Туризм

Туризм

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - ғылым магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1: Туризм саласындағы заманауи білімдерді, ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды жаңа және таныс емес жағдайларда, көпмәдениетті және шет тілді ортада ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін қолданады.
ON2: Ғылыми және кәсіби білімдерді педагогикалық этика мен әлеуметтік құндылықтар жүйесіне сәйкес кәсіби туристік білім берудің жоғары мектебінің оқу үдерісіне қосады.
ON3: Іскерлік этикаға негізделген туристік кәсіпорында оқыту, құжаттама әзірлеу, сату мен бизнес процестері барысында тиімді коммуникация, функционалды және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу жүзеге асырылады.
ON4: Ресурстарға деген қажеттілікті жоспарлауды, туристік кәсіпорынның әртүрлі қызметтерін кешенді экономикалық тұрғыдан талдауды жүзеге асырады және экономикалық қызметтің тиімділігі мен туристік қызметтердің сапасын жақсарту бойынша шаралар әзірлейді.
ON5: Туристік индустрияның кәсіпорны, мекемесі, ұйымы үшін міндетті талаптар мен стандарттарды сақтауды, кәсіби және корпоративті мәдениетті қалыптастыруды, компания персоналын таңдауды, бейімдеуді, ынталандыруды, дамытуды және бақылауды ұйымдастырады, адами ресурстарды басқарады,.
ON6: Кәсіби зерттеу, педагогикалық, практикалық мәселелерді шешу үшін ақпаратты басқара алады, тиімді, әрі шығармашылық, ақпараттық ресурстар мен технологияларды, бағдарламалық жасақтаманы, ГАЖ, GDS-ті қолданады.
ON7: Бизнес-жоспар, презентация, баяндама, ғылыми мақала, көпмәдениетті және шет тілдік ортадағы оқу материалы түрінде өзінің кәсіби идеялары мен қызметінің нәтижелерін ұсынады, туристік өнімді насихаттау үшін ақпараттық-жарнамалық іс-шараларды жүзеге асырады
ON8: Өзінің дамуын басқарады, өзінің білім беру дайындығының деңгейін бағалайды, өзінің жеке кәсіби практикалық, ғылыми, педагогикалық қызметі мен кәсіби даму траекториясын құрады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Туризм
Мамандық шифры
7M11101
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

Жоғары мектепте туризмді оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми және кәсіби білімді кәсіби туристік білімнің білім беру процесіне біріктіру қабілетін қалыптастыру, жоғары мектепте географиялық және туристік пәндерді оқыту үшін дәстүрлі және заманауи инновациялық технологияларды қолдану. "Туризм" даярлау бағыты бойынша жоғары кәсіптік білім берудің мақсаты мен мазмұны, ПОӘК жасау әдістемесі, ЖОО-да оқу процесін ұйымдастырудың нысандары мен әдістері, Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары және оларды білім беру процесінде қолдану шарттары зерделенетін болады.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Туризимдегі инновациялық менеджемент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризимдегі инновациялық менеджмент әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мән-мағынасы мен мазмұны; басқару объектісі болып табылатын инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары мен әдістері; туристік өнімді жылжыту мен коммерциализациялаудағы инновациялық үдерістер; туризм саласындағы инновациялық қызметке қоршаған ортаның тигізетін әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

Туризимдегі инновациялық менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризмде инновациялық менеджмент әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мәні, мазмұны; басқару объектісі ретінде инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары, әдістері; туристік өнімді жылжытудағы, коммерцияландырудағы инновациялық процестер; инновациялық қызметке ортаның әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлемдік экономика секторы және салааралық кешен ретінде туризм индустриясының (ТиМПИТ) теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеу саласындағы тарихи тәжірибенің, ғылыми көзқарастардың, ізденістердің кәсіби міндеттерін шешу үшін бағалау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Тимпиттің тұжырымдамалық-терминологиялық құрамдас бөліктері; тимпит ретіндегі тұжырымдамалық және терминологиялық әртүрлілік; практикалық туризмнің ғылыми идеялар мен ҒТБ эволюциясымен байланысы; туризм туралы ғылыми идеялардың өзгеру хронологиясы; ТиМПИТ зерттеулерінің ғылыми базисі; туризм туралы ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерінің байланысы мен контенті; ғылыми тәсілдер, ғылымометриялық базис, Тимпитті зерттеудің ғылыми құралдары зерделенетін болады; Тимпитті зерттеудегі жүйелік парадигма; тимпитті зерттеудегі инновациялардың рөлі мен орны; тимпит ретінде мамандар даярлау; туризм индустриясының болашағын модельдеудің ғылыми мәселелері; Тимпиттің ғылым тоғысындағы зерттеу ерекшелігі.

Туризм саласындағы іскерлік риторика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: табысты кәсіби өзара әрекеттесу және адам ресурстарын басқару үшін іскерлік коммуникацияның әртүрлі жанрларында ақпаратты жинау, беру, қабылдау, талдау қабілетін қалыптастыру. Іскерлік коммуникацияның ерекшеліктері зерттеледі; сөйлеу әрекеті мен іскерлік қарым-қатынас түрлері, сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік коммуникация жанрлары, іскерлік коммуникация жағдайларын модельдеу, компанияның жұмысын жақсартудың тиімді механизмі ретінде оңтайлы байланыс алгоритмдерін таңдау қамтылады. .

Туризм экономикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық міндеттерді шешу үшін туризм экономикасы бойынша базалық ғылыми-теориялық білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: макро-, мезо- және микродеңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары; әсер ету факторлары; проблемалар және оларды шешу жолдары; туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы.

Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

Туристік нарықтық құрылымы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттары бойынша шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: туристік нарық ұғымы, оның қасиеттері мен белгілері; туристік нарықтың тұжырымдамасы мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен үрдістері; туристік тұтыну сұранысы мен ұсынысының географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік-уақыттық модификациялары.

Туристік ұйымдарды стратегиялық басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: заңнамаға және халықаралық құқыққа сәйкес туристік қызметті стратегиялық басқаруды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Стратегиялық басқару процесінің негізгі элементтерінің мазмұны мен өзара байланысы, туристік-рекреациялық кәсіпорындардың экономикалық стратегиясын іске асыру тетіктері және олардың қызметінің басым бағыттары зерттеледі; туристік ұйымның стратегиялық әлеуеті және оның бәсекеге қабілеттілігін анықтау, стратегияның іске асырылуын қамтамасыз ету, бақылау және бағалау меңгеріледі.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Іскерлік және басқару риторикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша іскерлік жанрларды, іскерлік қарым-қатынастағы тілдік этикетті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: сөйлеу әрекетінің түрлері және іскерлік қарым-қатынас түрлері, оның түрлері; сөйлеу әрекетінің нәтижесі ретінде мәтін; сөйлеу техникасы; сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік қарым-қатынас жанрлары, іскерлік қарым-қатынас жағдайларын модельдеу, қарым-қатынастың оңтайлы алгоритмдерін таңдау.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам ресурстарын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрантта ұйымның АРБ жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларын игеру, Кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері-ұйымды басқару жүйесіндегі АРБ орнын анықтау, кадр саясатын қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерімен, басқарудың әлеуметтік - психологиялық аспектілерімен танысу.

Ақпараттық-талдау жұмыстарының технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлеуметтік-саяси және экономикалық үдерістерді болжаумен зерттеу және кәсіпорынның басқару жүйелерін тиімді жұмыс жасауын ұйымдастыру үшін жүйелік сараптау әдістері мен моделдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылады: ақпараттық-талдау жұмысының әдістемелігі, ұйымдастырылуы мен технологиясы; ойлау қызметін тиімді ұйымдастыру әдіс-тәсілдері; шешім қабылдау үдерісіндегі талдаудың орны мен атқаратын рөлі; ақпараттық-талдау жұмысының технологиялық саймандарын әзірлеу.

Аумақтық туристік-рекреациялық жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: аумақтық туристік-рекреациялық жүйелерді (ТТРС) зерттеу және қалыптастыру саласындағы ғылыми қамтамасыз ету мен практикалық тәжірибенің кәсіби міндеттерін шешу үшін талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: интегралдық географиялық жүйелер мен геожүйелік тәсіл туралы ғылыми идеялар; сындарлы географиялық зерттеулердің объектісі ретінде ТТРС; Тарихи аспект, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және ттрс қалыптастыруға рекреация мен туризмнің әсер ету заңдылықтары; ТТРС ұйымдастырудың иерархиясы мен ерекшеліктері; ТТРС ұйымдастырудың шарттары мен факторларын талдау; ауданды қалыптастыру, аудандастыру және жобалау тұрғысынан аумақты кешенді бағалау. Ттрс; олардың сипаттамалары негізінде ттрс рейтингтері; ТТРС дамыту жоспарын талдау және әзірлеу; ттрс туристік өнімдерін зерттеу.

Брендинг және туристік дестинациялар маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: аумақтардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартымдылығын ескере отырып, оларды тауар санаттары ретінде жылжыту қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туристік аумақтардың маркетинг және брендинг жүйесі; өнім ретіндегі туристік дестинация; өңірдің туристік өнімінің деңгейлері, өңірлік туристік өнімді қалыптастыруға және ілгерілетуге кешенді көзқарас; туристік аумақты ілгерілетудің негізгі нысандары мен әдістері.

Жаңа білім беру технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қойылған педагогикалық мақсаттарға жету үшін және оқу үдерісінде студенттермен тиімді қарым-қатынас орнату үшін өз пәндерінің шеңберінде жаңа білім беру технологияларын, инновациялық әдістерді қолдана дағдыларын қалыптастырады. Оқытылады: жоғары мектептің білім беру кеңістігіндегі білім беру технологиялары; ЖОО-да жаңа білім беру технологияларын таңдау және жобалау.

Жоғарғы мектепте туризмді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жоғары мектепте географиялық және туристік пәндерді оқыту үшін оқытудың дәстүрлі және заманауи инновациялық технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: «Туризм» мамандығы бойынша жоғары кәсіби білімнің оқу-әдістемелік кешеннің мазмұны, ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру формалары мен әдістері.

Зияткерлік туристік платформаларды әзірлеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: көп функционалды, барынша дербестендірілген туристік қызметтерді ілгерілету үшін туристік бизнес субъектілерін біріктіретін бағдарламалар мен қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру. Бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарын талдау және бағдарламалық қамтамасыз ету компоненттеріне техникалық спецификацияларды әзірлеу және олардың өзара әрекеттесуі зерттеледі; туристік қызметтер мен өнімдерді жылжыту үшін көп функционалды цифрлық қосымшаларды әзірлеу; туристік қызметтердің әртүрлі провайдерлерін бір цифрлық қосымша аясында біріктіру; цифрлық қосымшаларды қажетті мазмұнмен және тақырыптық мазмұнмен толтыру; қосымшаларды жөндеу және тестілеу, олармен жұмыс істеу нұсқауларын әзірлеу игеріледі.

Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризм индустриясының мәселелерін зерттеудің теориясы мен әдіснамасын жүйелі түсінуді қалыптастыру үшін арнайы ақпаратты бағалау, теориялау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, туристік салаға қазіргі көзқарастар, туризм индустриясының шекаралары мен құрамы; әлемдік туризмдегі жаһандану процестері; Қазақстандық туризмнің қазіргі жағдайы; туризм персоналын даярлау және қайта даярлау саласындағы саясат.

Туризм саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

Туризм экономикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризм экономикасының негізгі ғылыми-теориялық білімдерін практикалық мәселелерді шешу үшін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Крс барынды: макро, мезо және микро деңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, түсініктері; әсер етуші факторлар; мәселелер және оларды шешу жолдары; туризм индустриясының экономикасы.

Туризмдегі адам ресурстарын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Туристік кәсіпорынның маман саясаты мен корпоративтік мәдениетін қалыптастыруда АРБ-ның инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: адам ресурстарын басқарудың даму кезеңдері; АРБ-ның концепциялары; адам ресурстарын басқару әдістемесі, АРБ-ның компания қызметінің тиімділігін арттырудың тиімді механизмі, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және қызметкерлердің қажеттіліктерін қанағаттандыру, АРБ-ның әлемдік тәжірибесі.

Туризмдегі ақпараттық-аналитикалық зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризм, жоспарлау, ұйымдастыру, туристік сала кәсіпорындарының тиімді жұмыс істеуін болжау саласындағы зерттеулер үшін жүйелі талдаудың әдістері мен модельдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: ақпараттық-талдау жұмысының әдіснамасы, ұйымдастырылуы мен технологиясы, ойлау қызметін тиімді ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, шешім қабылдау процесіндегі талдаудың рөлі мен орны, Туризмдегі ақпараттық-талдау жұмысының технологиялық құралдарын әзірлеу.

Туризмдегі жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жобаларды жобалау/басқару жұмыстарын ұйымдастыру үшін сынды түрде тиімді шешімдерді бағалау/шығару қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін аспектілер: туризмдегі жобаларды ұйымдастыру, жобалау және басқарудың теориялық-әдістемелік және қолданбалы негіздері; туризмдегі жобаларды ұйымдастыру, жобалау және басқарудың кезеңдері; туризмдегі жобаларды ұйымдастыру, жобалау және басқарудың ресурстік қамтамасыздандырылуы.

Туризмдегі картографиялық моделдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік, мультимедиялық және ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, туризмнің арнайы міндеттерін шешу және бейнелеу қабілетін қалыптастыру. Оқылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздеу жүйелері; компьютерлік деректерді өңдеу процедуралары; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметке арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; компьютерлік технологиялар, қазіргі ГАЖ арқылы картографиялық модельдер жасау, ғылыми зерттеу нәтижелерін көрсету үшін картографиялық модельдеу аспектілері.

Туризмдегі компьютерлік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік және мультимедиа-технологияларды қолдана отырып туризмнің арнайы міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздестіру жүйелері; деректерді өңдеудің компьютерлік рәсімдері; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметті бағдарламалық қамтамасыз ету; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынуға арналған компьютерлік технологиялар.

Туризмдегі логистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және сату кезіндегі ағымдық үдерістерді оңтайландыруды жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: логистика ұғымы, мән-мағынасы, тұжырымдамасы және функциялары; логистикалық зерттеу және басқару объектілері; туризмдегі логистиканың ақпараттық қамтамасыздандырылуы; логистикалық тізбектерді моделдеу және құрастыру; туризмдегі логистикалық жүйенің әлемдегі қазіргі жай-күйі; Қазақстан Республикасында логистикалық жүйенің қалыптасу үрдістері.

Туризмдегі тәуекелдерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туристік қызметті ұйымдастыру кезінде болжаудың, бағалаудың, жоспарлаудың, тәуекелдерді басқарудың ғылыми-негізделген әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: тәуекелдерді анықтаудың және бағалаудың теориялық негіздері, факторлар, негізгі ұғымдар, сыныптау тәсілдері, туризмдегі тәуекелдерді талдау, бағалау, болжау, басқару әдістері; туризмдегі тәуекелдерді азайту, сақтандыру әдістері.

Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

Туристік аумақ маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: аумақтарды тауарлық категориялар ретінде, олардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартылымдығын ескеріп, жылжыту қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады:туристік территориялардың маркетинг жүйесі; өнім ретіндегі туристік дестинация; аймақтың туристік өнімінің деңгейлері; аймақтық туристік өнімді қалыптастырудың және жылжытудың кешендік тетігі; туристік территорияны жылжытудың негізгі формалары мен әдістері.

Туристік нарықтың құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттарында шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқылады: туристік нарық түсінігі, оның қасиеттері мен ерекшеліктері; туристік нарық түсінігі мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен тенденциялары; туристік тұтынушылық сұраныс пен ұсыныс географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік және уақыттық түрлендірулері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орнында сабақ өткізудің, университетте тәрбие жұмысын жүргізудің, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік құзіреттіліктің өзін-өзі дамытудың және ішкі көзқарасының практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Дәрістер мен семинарлар, кураторлық сағаттар өткізеді, кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді, студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттейді, кураторлық топтың социометриясын жүргізеді.

Педагогикалық тәжірибе
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық іс-әрекет қабілетін қалыптастыру. Жоғары мектепте оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асыру үшін құзыреттілік қалыптастырады: ПОӘК-мен жұмыс, арнайы пәндерді оқыту, білім алушылардың оқу іс-әректетін ұйымдастыру, пән бойынша ғылыми-әдістеммелік жұмыс, әлеуметтік-тәрбие жұмыс.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген