Магистратура
Туризм

Туризм

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - ғылым магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1: Жаңа және бейтаныс контексттердегі, көп мәдениетті және шет тілдік ортадағы ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін, туризм саласындағы қазіргі заманғы білім, ғылыми түсініктер мен теорияларды түсіндіреді.
ON 2: Ғылыми зерттеулерді өздігінше құру және орындау үшін туризм саласындағы ғылыми аппарат пен табысты практикалық тәжірибені сыни бағалайды.
ON 3: Туризм саласындағы нысанның сипатына және ғылыми бағыт әдіснамасына сәйкес дербес зерттеу әдістерінің жүйесін таңдауды дұрыс жүзеге асырады.
ON4: Кәсіби туристік білім берудің жоғары мектебінің, жоғары білімі бар кадрларды қайта даярлау және біліктілікті арттыру мамандандырылған мекемелерінің оқу процесіне ғылыми және кәсіби білімді енгізеді.
ON5: Жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, заманауи ғылыми концепциялар негізінде, актуалды ғылыми мазмұны бар оқу курсының бағдарламасын әзірлейді және кәсіби туристік пәндерді оқытады.
ON6: Құжаттарды әзірлеу, сату және туристік кәсіпорынның бизнес-процестерін басқару кезінде, тиімді коммуникацияларды, фунцияаралық әрекеттесу және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді жүзеге асырады.
ON7: Ресурстарға қажеттіліктерді жоспарлауды жүзеге асырады, туристік кәсіпорынның әр түрлі қызметіне жан-жақты экономикалық талдау жасайды және шаруашылық қызметтің тиімділігін арттыру бойынша шаралар әзірлейді.
ON8: Адам ресурстарын басқарады, кәсіби және корпоративтік мәдениетті қолдайды, туризм индустриясының кәсіпорындары, мекемелері, ұйымдары үшін міндетті талаптар мен ережелерді сақтау.
ON9: Туризмнің теориясы мен практикасының соңғы жетістіктерін, бәсекеге қабілетті, көп мәдениетті, шет тілдік ортада болжау, жоспарлау және басқару үшін қолданады.
ON10: Кәсіби зерттеулер, білім беру, практикалық мәселелерді шешу үшін, шығармашылық, комбинаторлық ақпараттық ресурстар мен технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ГАЖ-ды, GDS-ты тиімді қолданады.
ON11: Өзінің кәсіби идеялары мен нәтижелерін көпмәдениетті және шет тілді ортада, презентация, баяндама, мақала, ғылыми есеп, оқу материалдары түрінде дәлелді түрде ұсынады.
ON12: Өзінің жеке білім беру деңгейін бағалайды, жеке кәсіби, практикалық, ғылыми, педагогикалық қызметі мен біліктілікті арттырудың траекториясын қалыптастырады

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Туризм
Мамандық шифры
7M11102
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Адам ресурстарын басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты. адам ресурстарын басқару, штатты жоспарлау және жинақтау бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңдерге стратегиялық бизнес мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған HR саласында ұсыныстар әзірлеу; 2. адам ресурстарын тиімді басқару саласында басқару шешімдерін қабылдау және логистиканы қалыптастыру; 3. ұйымның адам ресурстарына деген қажеттілігін қамтамасыз ету және еңбек нарығында ұйымның ұстанымын бағалау тұрғысынан еңбек нарығының жай-күйі мен даму үрдістерін талдау; 4. қызметкерлерді бағалаудың және аттестациялаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып, қызметкерлерге арналған оқыту бағдарламасын әзірлеу және олардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдану; 5. нәтижелілік анықталатын қызметкерлердің негізгі тиімділік көрсеткіштерін (КРІ) анықтау процесін әзірлеу және сүйемелдеу; Пәннің мақсаты. Пән персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, еңбек өнімділігін арттыру, ұйым персоналының тиімділігімен бар Еңбек ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын әзірлеуге арналған. Бағдарламаның мазмұны тыңдаушыларға өз дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі ұйымдардың персоналымен жұмыстың тұжырымдамалық және әдістемелік негіздерін беруі, тыңдаушыларда персоналды басқарудың тәсілдері мен әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыруы тиіс. "Адам ресурстарын басқару" пәні тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдай жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру мәселелерін қамтиды. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар Еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдайлар жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; мотивация әдістері.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Туризимдегі инновациялық менеджемент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризимдегі инновациялық менеджмент әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мән-мағынасы мен мазмұны; басқару объектісі болып табылатын инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары мен әдістері; туристік өнімді жылжыту мен коммерциализациялаудағы инновациялық үдерістер; туризм саласындағы инновациялық қызметке қоршаған ортаның тигізетін әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

Туризимдегі инновациялық менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризмде инновациялық менеджмент әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мәні, мазмұны; басқару объектісі ретінде инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары, әдістері; туристік өнімді жылжытудағы, коммерцияландырудағы инновациялық процестер; инновациялық қызметке ортаның әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлемдік экономика секторы және салааралық кешен ретінде туризм индустриясының (ТиМПИТ) теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеу саласындағы тарихи тәжірибенің, ғылыми көзқарастардың, ізденістердің кәсіби міндеттерін шешу үшін бағалау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Тимпиттің тұжырымдамалық-терминологиялық құрамдас бөліктері; тимпит ретіндегі тұжырымдамалық және терминологиялық әртүрлілік; практикалық туризмнің ғылыми идеялар мен ҒТБ эволюциясымен байланысы; туризм туралы ғылыми идеялардың өзгеру хронологиясы; ТиМПИТ зерттеулерінің ғылыми базисі; туризм туралы ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерінің байланысы мен контенті; ғылыми тәсілдер, ғылымометриялық базис, Тимпитті зерттеудің ғылыми құралдары зерделенетін болады; Тимпитті зерттеудегі жүйелік парадигма; тимпитті зерттеудегі инновациялардың рөлі мен орны; тимпит ретінде мамандар даярлау; туризм индустриясының болашағын модельдеудің ғылыми мәселелері; Тимпиттің ғылым тоғысындағы зерттеу ерекшелігі.

Туризм саласындағы іскерлік риторика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: табысты кәсіби өзара әрекеттесу және адам ресурстарын басқару үшін іскерлік коммуникацияның әртүрлі жанрларында ақпаратты жинау, беру, қабылдау, талдау қабілетін қалыптастыру. Іскерлік коммуникацияның ерекшеліктері зерттеледі; сөйлеу әрекеті мен іскерлік қарым-қатынас түрлері, сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік коммуникация жанрлары, іскерлік коммуникация жағдайларын модельдеу, компанияның жұмысын жақсартудың тиімді механизмі ретінде оңтайлы байланыс алгоритмдерін таңдау қамтылады. .

Туризм экономикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық міндеттерді шешу үшін туризм экономикасы бойынша базалық ғылыми-теориялық білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: макро-, мезо- және микродеңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары; әсер ету факторлары; проблемалар және оларды шешу жолдары; туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы.

Туризмдегі құқықтық қызмет
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл курс Қазақстан Республикасының Конституциясында, халықаралық шарттар мен келісімдерде мемлекет және халықаралық ұйымдар кепілдік берген адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын заңнамалық қамтамасыз ету саласындағы білім алуға бағытталған; реттеуші көздер мен стандарттар негізінде туризм, саяхат, іссапарлардың қауіпсіздік шараларын жоспарлау, ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларды дамыту; туризм саласындағы халықаралық және отандық нормативтік тәжірибені талдау; туризмдегі дауларды шешудің талап қою тәртібінің әдіснамасы мен технологиясын меңгеру; туристік қызметтерді жосықсыз өндірушілерден тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында білім алу.

Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

Туристік нарықтық құрылымы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттары бойынша шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: туристік нарық ұғымы, оның қасиеттері мен белгілері; туристік нарықтың тұжырымдамасы мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен үрдістері; туристік тұтыну сұранысы мен ұсынысының географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік-уақыттық модификациялары.

Туристік ұйымдарды стратегиялық басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: заңнамаға және халықаралық құқыққа сәйкес туристік қызметті стратегиялық басқаруды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Стратегиялық басқару процесінің негізгі элементтерінің мазмұны мен өзара байланысы, туристік-рекреациялық кәсіпорындардың экономикалық стратегиясын іске асыру тетіктері және олардың қызметінің басым бағыттары зерттеледі; туристік ұйымның стратегиялық әлеуеті және оның бәсекеге қабілеттілігін анықтау, стратегияның іске асырылуын қамтамасыз ету, бақылау және бағалау меңгеріледі.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Іскерлік және басқару риторикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша іскерлік жанрларды, іскерлік қарым-қатынастағы тілдік этикетті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: сөйлеу әрекетінің түрлері және іскерлік қарым-қатынас түрлері, оның түрлері; сөйлеу әрекетінің нәтижесі ретінде мәтін; сөйлеу техникасы; сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік қарым-қатынас жанрлары, іскерлік қарым-қатынас жағдайларын модельдеу, қарым-қатынастың оңтайлы алгоритмдерін таңдау.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аумақтық туристік-рекреациялық жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: аумақтық туристік-рекреациялық жүйелерді (ТТРС) зерттеу және қалыптастыру саласындағы ғылыми қамтамасыз ету мен практикалық тәжірибенің кәсіби міндеттерін шешу үшін талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: интегралдық географиялық жүйелер мен геожүйелік тәсіл туралы ғылыми идеялар; сындарлы географиялық зерттеулердің объектісі ретінде ТТРС; Тарихи аспект, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және ттрс қалыптастыруға рекреация мен туризмнің әсер ету заңдылықтары; ТТРС ұйымдастырудың иерархиясы мен ерекшеліктері; ТТРС ұйымдастырудың шарттары мен факторларын талдау; ауданды қалыптастыру, аудандастыру және жобалау тұрғысынан аумақты кешенді бағалау. Ттрс; олардың сипаттамалары негізінде ттрс рейтингтері; ТТРС дамыту жоспарын талдау және әзірлеу; ттрс туристік өнімдерін зерттеу.

Брендинг және туристік дестинациялар маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: аумақтардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартымдылығын ескере отырып, оларды тауар санаттары ретінде жылжыту қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туристік аумақтардың маркетинг және брендинг жүйесі; өнім ретіндегі туристік дестинация; өңірдің туристік өнімінің деңгейлері, өңірлік туристік өнімді қалыптастыруға және ілгерілетуге кешенді көзқарас; туристік аумақты ілгерілетудің негізгі нысандары мен әдістері.

Жоғарғы мектепте туризмді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жоғары мектепте географиялық және туристік пәндерді оқыту үшін оқытудың дәстүрлі және заманауи инновациялық технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: «Туризм» мамандығы бойынша жоғары кәсіби білімнің оқу-әдістемелік кешеннің мазмұны, ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру формалары мен әдістері.

Зияткерлік туристік платформаларды әзірлеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: көп функционалды, барынша дербестендірілген туристік қызметтерді ілгерілету үшін туристік бизнес субъектілерін біріктіретін бағдарламалар мен қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру. Бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарын талдау және бағдарламалық қамтамасыз ету компоненттеріне техникалық спецификацияларды әзірлеу және олардың өзара әрекеттесуі зерттеледі; туристік қызметтер мен өнімдерді жылжыту үшін көп функционалды цифрлық қосымшаларды әзірлеу; туристік қызметтердің әртүрлі провайдерлерін бір цифрлық қосымша аясында біріктіру; цифрлық қосымшаларды қажетті мазмұнмен және тақырыптық мазмұнмен толтыру; қосымшаларды жөндеу және тестілеу, олармен жұмыс істеу нұсқауларын әзірлеу игеріледі.

Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризм индустриясының мәселелерін зерттеудің теориясы мен әдіснамасын жүйелі түсінуді қалыптастыру үшін арнайы ақпаратты бағалау, теориялау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, туристік салаға қазіргі көзқарастар, туризм индустриясының шекаралары мен құрамы; әлемдік туризмдегі жаһандану процестері; Қазақстандық туризмнің қазіргі жағдайы; туризм персоналын даярлау және қайта даярлау саласындағы саясат.

Туризм саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

Туризм экономикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризм экономикасының негізгі ғылыми-теориялық білімдерін практикалық мәселелерді шешу үшін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Крс барынды: макро, мезо және микро деңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, түсініктері; әсер етуші факторлар; мәселелер және оларды шешу жолдары; туризм индустриясының экономикасы.

Туризмдегі ақпараттық-аналитикалық зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризм, жоспарлау, ұйымдастыру, туристік сала кәсіпорындарының тиімді жұмыс істеуін болжау саласындағы зерттеулер үшін жүйелі талдаудың әдістері мен модельдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: ақпараттық-талдау жұмысының әдіснамасы, ұйымдастырылуы мен технологиясы, ойлау қызметін тиімді ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, шешім қабылдау процесіндегі талдаудың рөлі мен орны, Туризмдегі ақпараттық-талдау жұмысының технологиялық құралдарын әзірлеу.

Туризмдегі картографиялық моделдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік, мультимедиялық және ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, туризмнің арнайы міндеттерін шешу және бейнелеу қабілетін қалыптастыру. Оқылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздеу жүйелері; компьютерлік деректерді өңдеу процедуралары; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметке арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; компьютерлік технологиялар, қазіргі ГАЖ арқылы картографиялық модельдер жасау, ғылыми зерттеу нәтижелерін көрсету үшін картографиялық модельдеу аспектілері.

Туризмдегі компьютерлік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік және мультимедиа-технологияларды қолдана отырып туризмнің арнайы міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздестіру жүйелері; деректерді өңдеудің компьютерлік рәсімдері; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметті бағдарламалық қамтамасыз ету; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынуға арналған компьютерлік технологиялар.

Туризмдегі логистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және сату кезіндегі ағымдық үдерістерді оңтайландыруды жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: логистика ұғымы, мән-мағынасы, тұжырымдамасы және функциялары; логистикалық зерттеу және басқару объектілері; туризмдегі логистиканың ақпараттық қамтамасыздандырылуы; логистикалық тізбектерді моделдеу және құрастыру; туризмдегі логистикалық жүйенің әлемдегі қазіргі жай-күйі; Қазақстан Республикасында логистикалық жүйенің қалыптасу үрдістері.

Туризмдегі тәуекелдерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туристік қызметті ұйымдастыру кезінде болжаудың, бағалаудың, жоспарлаудың, тәуекелдерді басқарудың ғылыми-негізделген әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: тәуекелдерді анықтаудың және бағалаудың теориялық негіздері, факторлар, негізгі ұғымдар, сыныптау тәсілдері, туризмдегі тәуекелдерді талдау, бағалау, болжау, басқару әдістері; туризмдегі тәуекелдерді азайту, сақтандыру әдістері.

Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

Туристік нарықтың құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттарында шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқылады: туристік нарық түсінігі, оның қасиеттері мен ерекшеліктері; туристік нарық түсінігі мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен тенденциялары; туристік тұтынушылық сұраныс пен ұсыныс географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік және уақыттық түрлендірулері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

Педагогикалық практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орнында сабақ өткізудің, университетте тәрбие жұмысын жүргізудің, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік құзіреттіліктің өзін-өзі дамытудың және ішкі көзқарасының практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Дәрістер мен семинарлар, кураторлық сағаттар өткізеді, кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді, студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттейді, кураторлық топтың социометриясын жүргізеді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген